nie wiem gdzie znajduje się ten elektrozawór,proszę o pomoc może jakieś foto? ten elektrozawór czyli N239 jest z tyłu kolektora ssącego i dobrze Ci kolega napisał, że masz wyjąć przewody z peszli i sprawdzić czy nie są przetarte (ten zaznaczony fioletową strzałką) : http://obrazki.elektroda.net/76_12910056... objawy tego błędu to nieprzyjemne...
W tych silnikach często padają zawory sterujące kolektorem ssącym koło cewki po prawej stronie silnika. Ipc chyba?
Może pasować: 06B133619A lub 06B133619D. To jest siłownik podciśnienia a nie zawór. Do niego są zestawy naprawcze: 058198619A oraz membrana - Allegro, nr aukcji 8132904642 Siłowniki są podobne w silnikach: 1.6, 1.8, 2.0 Po usunięciu klapek możesz stracić na przyśpieszeniu i elastyczności. Na Aliexpress można to dostać za niespełna 30$. Sprawdź jaki...
Ale gdzie jest zaworek i jak wyglada?
Trzeba do kompa podłączyć bo to jakiś tryb awaryjny, któryś czujnik wysyła złe dane np. ciśnienie paliwa, albo doładowania.
Wyczyść zawór EGR i klapki w kolektorze ssącym.
Przeważnie te zawory są montowane w kolektorach ssących lub wydechowych,dostęp do niego powieniś mieć z góry,co do błędów to zdejmij lkeme z akumulatora na kilka godzin i komputer powinien się zresetować.
A co tam ma być trudnego? Podciśnienie do regulatora ciśnienia, do czujnika podciśnienia, serwo oraz zawór przełączający kolektor ssący. A przy przepustnicy wężyk jeden od pokrywy zaworów.
Dla pewności, masz silnik TJ27E z systemem strato (gaźnik ma dwie gardziele), czy silnik TJ27D zwykły dwusuwowy? Powinna gdzieś być naklejka/tabliczka z kodem typu silnika. Na stronie Kawasaki Engines są udostępnione katalogi części, było produkowanych parę odmian tego silnika, warto byłoby sprawdzić numer katalogowy cewkomodułu żeby się nie okazało,...
to właśnie potencjometr, ale nic mu to nie da bo jest hermetycznie zamknięty. Zawór wolnych jest pod kolektorem ssącym, zobaczysz go zaglądając od strony akumulatora. A krokowym nazywają go hmmmm nie będę używał wulgaryzmów :)
Jesli uszkodzony był zawór EGR to proponuje sprawdzić kolektor ssący, mógł mieć cały czas pełny przelot do recyrkulacji i zapaskudził dolot. Pozdrawiam
Czujnik położenia wału założyłeś oryginalny? Z Twojego opisu wynika, że nie. Błąd 2796 często oznacza albo przepustnicę do czyszczenia bądź wymiany. 281E coś się dzieje na zaworze w kolektorze ssącym. Nie jestem pewien, czy te trzy elementy są na jednym zasilaniu z ECU. Jeśli by tak było, to poprzez chiński czujnik masz szopki.
siągnij zawór i zobacz czy niejest załadowany sadzą kolektor ssący
Tester-Tech Marelli daje odczyt bez podania kodu błędu. -Zawór kolektora ssącego lub Intake manifold valve. Dodano po 29 Już jest- kolektor od ściany grodziowej pod mocowaniem sterownika Dodano po 39 Już jest- kolektor od ściany grodziowej pod mocowaniem sterownika
Napiszę co było zrobione przez nasz warsztat: - wymiana pierścieni - pełna obróbka głowicy łącznie z prowadnicami i zaworami - wymiana kolektora ssącego (używany ale bardzo ładny bez luzów na klapkach) -Egr założony używany ale sprawny - świece nowe bosch - cewka zapłonowa nowa - komputer sinika podmieniony - wtryski drugie używki - wiązka silnika sprawdzona...
Do cylindra raczej nie wpadł , zatrzymał się na zaworach lub jest gdzieś w kolektorze. Do demontażu kolektor ssący.
A od czego jest ten błąd: 1282 zawór klapy kolektora ssącego przerwa lub zwarcie do masy Czy ma coś on wspólnego z mocą ???
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
Na kolektorze ssącym po lewej stronie masz zawór który rusza tymi klapkami. Zobacz czy można ręcznie poruszać ramieniem od prowadnicy klapek. Poszukaj sobie w google jak wygląda kolektor ssący od 1.8 to będziesz wiedział dokładnie w którym miejscu jest ten zaworek i gdzie trzeba rękę włożyć.
czy ktos odp Nie rozumiem jaki masz problem? kod 112 to zawór przełaczania kolektorem ssącym
Do sprawdzenia zawór odmy "czerwony grzybek" w kolektorze ssącym, następnie membrana odmy w pokrywie zaworów oraz kontrolnie zawór zwrotny przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Problem rozwiązany, dzięki za pomoc ! Przyczyną był zawór w kolektorze ssącym w intercooler stary miał wartości w grupie 000 trochę ponad maximum wymieniłem na inny wartość spadła na 160/170 Na 182 i samochód odzyskał żwawość
Sprawdź gumowy łącznik pomiędzy zespołem rozdzielacza paliwa , a kolektorem ssącym oraz gumowe kolanko łączące zawór dodatkowego powietrza z kolektorem ssącym.
Teraz czytam i widzę (z opisu), że kolektor ssący zawalony nagarem przez zawór EGR - demontaż i czyszczenie kolektora ssącego oraz wnętrza obudowy EGR - kopci bo brakuje mu powietrza.
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
zawór EGR słuzy głównie ekologii, zaraz po rozruchu silnika kieruje częśc spalin sopwrotem do spalenia, mieszanka jest cieplejsza, lepiej sie dopala, mniej syfu do atmosfery. Funkcja Gdy zawór magnetyczny sterujący zaworem recyrkulacji spalin uruchamia się, przewód powietrza między zaworem recyrkulacji spalin i kolektorem ssącym otwiera się. Zawór recyrkulacji...
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Jest zawór upusczajacu do kolektora ssącego. Wymień parownik nie jest specjalnie droszy od zestawu naprawczego, a masz nowy.
Łamigłówka rozwikłana winien był zawór podciśnienia przy kolektorze ssącym po zmostkowaniu wężyków przybyło mocy i spadło spalanie , zmieniłem zaworek na inny i autko śmiga.
Szmery ssania przy plastikowym kolektorze są bardziej słyszalne , a strzały w kolektor może powodować przypalony zawór ssący .
Spróbuj zaślepić zawór EGR żeby spaliny z powrotem nie cofały się do kolektora ssącego.
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym. Zmierz ciśnienie oleju jeżeli są regulowane hydraulicznie zawory lub luzy zaworowe. Sprawdź drożność kolektora ssącego.
Szpara pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem,lub peknięta membrama w pneumatycznym zaworze EGR,generalnie ssał powietrze spod przepustnicy
do kolektora ssącego
błędy po podłączeniu VAG: 01243. Zawór elektromagnetyczny przełączników długości kolektora ssącego -N156 01252. Zawór/dysza wtryskowa 4-N30 01251. Zawór/dysza wtryskowa 3-N30 01250. Zawór/dysza wtryskowa 2-N30 01249. Zawór/dysza wtryskowa 1-N30
Witam wszystkich użytkowników.Mam problem z moim passatem 1.8 20V silnik ADR a mianowicie nie mogę go uruchomić.Dodam że auto zgasło podczas jazdy i juz potem nie chciał odpalić czasami tylko złapie ale to tylko na dwie trzy sekundy i tyle.Podpinałem go pod komputer i wykazało dwa błędy mianowicie jeden to czujnik temperatury powietrza dolotowego a...
Zawór klapek powietrza w kolektorze ssącym zwane Twinport i tak to gówno daje tylko więcej problemów.
Ciszej stuka- i nie dymi z kolektora ssącego? Zawór nie zacina się czasem w prowadnicy?
Podłącz pod komputer, zobacz jak oscyluje sonda, sprawdź zawór odmy na kolektorze ssącym, na wolnych obrotach nie ma zaciągać powietrza, wyczyść przepustnicę i zrób reset adaptacji.
W skrzyni korbowej jak nie będą wysysane opary to zacznie się pojawiać wszędzie olej. Więc lepiej założyć oryginał niech działa jak należy, przy okazji to wiedz, że każdy jeden zawór będzie minimalną ilość oleju przedostawał do kolektora ssącego. Jeżeli niema widocznego ubytku oleju to ja bym nie szukał problemu.
Witam Tak jak w opisie poszukuję rozwiązania błedów które pokazał mi vag Najbardziej interesuje mnie 2 bład. gdzie znajduje sie taki zawór jak wygląda . Prosze o pomoc Auto : Audi a4 b5 1998r. 1.6 kod silnika AHL 520 Przepływomierz/Masomierz powietrza - g70/g19 przerwa lub zwarcie do masy 1243 zawór przełączający kolektora ssącego -N156 zwarcie do masy
Opel Insignia A, silnik benzynowy 1.4 Turbo B14NET z 2015 roku Podczas zaparkowania na stacji i ponownym odpaleniu samochodu pojawił się Check-in. Spadek mocy (tak jakby turbina weszła w tryb awaryjny) i po zeskanowaniu odczytałem kody błędu "P0236, P00C7" - załącznik. 10 dni wcześniej samochód miał podobny problem i stwierdzono brak grzybka - zawór...
Witam! dlaczego wyciągałeś wtryski, do zdjęcia głowicy nie trzeba, głowice daj do wyrównania, sprawdź szczelność zaworów lejesz paliwo przez kanały ssące i wydechowe i patrzysz czy się nie przesącza przez zawory, przy zakładaniu kolektora ssącego uważaj na uszczelkę bo tam jest kanał wodny, osobiście przy montażu głowicy kolektory przykręcam na stole...
To po dłuższym postoju odkręć pokrywę filtra olejowego. Jeśli w komorze nie będzie oleju to do sprawdzenia zawory odpływowe i kolektory ssące w misce. Zdarzało się, że ktoś przy wymianie oleju montował niewłaściwy filtr i zalewał niewłaściwy olej, bo tańszy. Taki silnik zrobi 2-3 tysiące km. zanim się zatrze, ale pierwsza pójdzie turbina. :)
Problem może nie w 100% elektryczny ale dotyczy układu wtrysku paliwa.Samochód to Audi 100 rok produkcji 1992 silnik 2,8 AAH. układ wtryskowy Hitachi. Problem z podłączeniem przewodów podciśnienia idących od dwóch zaworów po prawej stronie silnika. Samochód jest po pożarze silnika i przewody te uległy spaleniu. Jest ich cztery w kolorach brązowy, zielony,...
Tak jak pisali przedmówcy zawór siedzi na kolektorze ssącym i dochodzą tam dwa przewody steruje właśnie ilością powietrza przepływającego przez ten dodatkowy kanał w przepustnicy.
Witam może mi ktoś pomóc w diagnozie wyskakuje mi błąd 17928 "Zawór 2 przełączający długość kolektora ssącego n261" Ten drugi błąd wiem że od sondy https://obrazki.elektroda.pl/1537933600_...
Też wydaje się że nie. Spaliny idą z kolektora wydechowego przez zawór EGR chłodnice EGR przewodami metalowymi do kolektora ssącego. Ssący był dość zawalony ale nie na tyle aby blokować przepływ. Poza ssącym wszystko wyczyściłem.
N156 jest to zawór odpowiadający za przełączanie kolektora ssącego, nie jestem na 100% pewien czy na postoju zadziała. diagnostyka coś wykazała czy to tylko Twoje spostrzeżenie. Masz jakieś błędy w sterowniku?
prawdopodbnie jest to wtyczka od elektrozaworu który otwiera zawór od pompy powietrza wtórnego (tego grzyba przy kolektorze wydechowym) a sam zawór jest przykręcony z boku na kolektorze ssącym (powinna być jeszcze taka przedłużka od zaworu do tej wtyczki)
kolega ma schemat wiem jak jest sterowany. zrobiłem nawet symulację awarii sterowania tym przekaźnikiem. jak odłączy się sterowanie przekaźnika to pojawia się więcej błędów niż tylko te wtryski np. od pompy i kilka innych ale jakich już nie pamiętam. a wyskakują tylko od wtrysków więc sterowanie przekaźnika raczej bym wykluczył. wiem, że już wcześniej...
Dzięki. Znalazłem taki opis-19561- zawór klapy w kolektorze ssącym, przerwa lub zwarcie zmasą. zastanawiam się czy dobry bo w aucie ta klapa jest uchylana siłownikiem podciśnieniowym.
Witam, posiadam Chryslera Voyager 2.5 TD 2000r. przebieg 190000 km. Po odpaleniu silnika słychać stuki. Zdjąłem gumę z kolektora ssącego. Według mnie zawór ssący się nie domyka i powietrze jest pchane w stronę kolektora ssącego - co powoduje charakterystyczne membranowe stuki. Na laskach popychaczy są widoczne ślady zużycia. Co możecie mi doradzić w...
Spójrz na zawory w silniku np. FSI, tam zawory są na grubo zalepione, ale nie przez uszkodzone uszczelniacze, ale przez to co niesie ze sobą powietrze z kolektora ssącego (EGR + olej). W dieslach na ten przykład to co odkłada się na kolektorze ssącym odkłada się także na zaworach ssących.
Rozbierałeś cały kolektor i teraz podejrzewasz nieszczelność? To jak poskładałeś? :D Weź jakiegoś plaka czy samostarta i sprawdź, może się też okazać że to zawory powypalane.
Napięcie na TPS max na na zamkniętej przepustnicy 0,85V, ale lepiej zrobić mniej. Zawór w dolnej części kolektora ssącego. Trudno go sprawdzić, czasami nawet test COER nie wykrywał.
Pod kolektorem ssącym jest zawór dodatkowego powietrza - zobacz czy jest sprawny. Jest zaraz obok rozrusznika.
fajna sprawa,ale gdzie się tam (w poldku) zmieścisz z taką swiecą?Świece są tam w zagłębieniach. Co do gwintowania-obracamy wałem tak aby zawór ssący na tym cylindrze co gwintujemy był otwarty i następnie wdmuchujemy powietrze to kolektora ssącego. Albo smaruje się gwintownik silikonem-opiłki sie łapią silikonu.
W kolektorze ssącym jest zawór z podciśnieniem czarny plastykowy dochodzi wężyk do niego, sztanga jego ciągnie klapę gaszącą
Zawór egr znajduje sie przy kolektorze ssącym
Tak byłam na diagnostyce wyskoczył błąd ciśnienia paliwa w magistrali. Nie wiem co to oznacza. W środę mają sprawdzać. Znajomy zauważył że zawór"Gruszka" od kolektora ssącego jest odłączona. Nie wiem kto to zrobił i dlaczego.
Zewnetrzny zawór WG sterowany nadciśnieniem z kolektora ssącego.
Kolego miałem podobny problem ale 1,9tdi jeśli masz zawór na kolektorze ssącym, przepustnica jest sterowana zaworem na podciśnienie która zamyka dopływ powietrza po wyłączeniu silnika potrafi się zacinać i pozostać w pozycji zamkniętej co uniemożliwia w znacznym stopniu dopływ powietrza wyniku czego auto podczas rozruchu przez o.k 2 obroty wału zachowuje...
Witam mam problem z moim Audi a4 2.0 ALT po podłączeniu pod komputer wyskoczyły mi następujące błędy: 17833Zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17525Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - zwarcie na masę nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17700Termostat - przerwa obwód przerwany 17923Zawór przełączający...
Zawór zwrotny od serwa do kolektora ssącego.
Jeżeli to zawór możesz go spokojnie zaślepić i zobaczysz co się dzieje. Może tak jechać jak mówisz zawór robi dziurę w kolektorze ssącym.
nie chciałem pisać wszystkiego, napiszę w skrócie, silnik 4G63, powiększone zawory, kolektor ssący mangan racing, tłoki wiseco CR8.3:1 turbina GT2871R-2 doładowanie 1,5bar około 380 koni wtrysk gazu w głowicę i takie tam, miał być intercooler gazu jednak okazało się że jeden z gazów (bodajże butan) przy ciśnieniu gazu +1bar do doładowania czyli 2,5bar...
Witam od niedawna mam renault laguna ll 1.9dci. Ostatnio zaczeła mi brać olej jakies pół litra na 500 km i ciagle poci sie kolektor ssący. Czy to turbina zaczyna sie kończyc? Niedawno wyciagałem turbine,czysciłem kolektor ssący zawór egr-u. Wirnik turbiny nie miał dużego luzu. Czy pomimo to turbina może wyganiac tyle oleju:?:
Temat rozwiązany: pogięte zawory ssące
Ja jednak obstawiał bym na układ rozrządu. Skoro cofa w kolektor, znaczy, że zawory ssące się nie domykają wtedy,kiedy trzeba...
Ciśnienie kolektora ssącego na biegu jałowym Wyreguluj zawory. , to też może być przyczyną, ale nie pojawia się w jednym momencie tylko stopniowo. pozdrawiam
Schemat instalacji paliwowej: https://obrazki.elektroda.pl/1636829500_... Wygląda że oo podciśnienie bieże się z kolektora ssącego (króciec za gaźnikiem). Zawór powietrza wtórnego jest zapewne sterowany owym podciśnieniem. BTW - zacięcie owego zaworu powietrza wtórnego może być powodem braku podciśnienia, ale wtedy zapewne zaobserwowałbyś...
Kąt wtrysku regulowany jest elektronicznie, stosownie do potrzeby w danym momencie. Pompę ustawia się na punkt bazowy, ale tylko po zdjęciu kółka zębatego, przy wymianie rozrządu po prostu ustawiasz pompę na blokadę i gra. Jak dobrze pamiętam, to w 1Z ustawiało się czujnikiem zegarowym, ale w AFN nie. Podłącz kompa jeszcze raz i luknij na wskazania...
Wypadało by sprawdzić jeszcze zawór podciśnieniowy paliwa a zwłaszcza przewód (wężyk) podający podciśnienie na zawór. Zdjąć z kolektora ssącego i zassać ustami, paliwo powinno zacząć cieknąć z wężyka dolotowego do gaźnika. Przy złych luzach na zaworach są trudności przede wszystkim z odpaleniem ale jak już "zagada" to jakoś tam chodzi, ja ustawiam po...
Niestety rurka to nie jest wychodzi na to że to wypalone zawory .Jak odkręciłem początek kolektora ssącego i zaświeciłem do środka koło szustego garu widać trochę zgorzeli i tak jakby mokro było .Decyzja pada za tydzień zciągamy głowicę i do remontu.
Ja kupowałem w Gdyni. Jak będę w domu to mogę napisać nazwę producenta to może gdzieś znajdziesz. A jeśli chodzi o te przewody miedziane i kolektor ssący to tam jest zawór który zamyka dolot w momencie gdy sprężarka nabije odpowiednie ciśnienie. Układ automatyki puszcza tam powietrze które go zamyka.
Na prawym nadkolu zawór i schowany jak kolektor ssący tak z tyłu /bardzo zły dostęp/na wysokości egr -sprawdź wężyki podciśnieniowe czy dobrze siedzą ,czy nie popękane
Jeśli to jest ten model silnika co myślę a z opisu usterki wynika , że tak to w pokrywie zaworów jest zawór który upuszcza ciśnienie ze skrzyni korbowej do kolektora ssącego . U ciebie ten zawór jest uszkodzony , niestety żadnej reperaturki tego zaworu nie spotkałem , więc jedyne wyjście to wymiana całej pokrywy (może być używka byle sprawna) .
No i co to wtedy da ?? W przypadku kiedy puści zawór, gaz wleci do komory kolektora ssącego, zaburzając normalną pracę. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Kolejne auto naprawione. Tradycyjnie zamiast zacząć od rzeczy prostych typu n75 to odkręciłem całe kolektory z turbiną. Zawór WG był sprawny, kolektor ssący jak i EGR zawalone nagarem. Problemem okazał się n75, który był w 50% uszkodzony, ponieważ bywały dni, że auto działało normalnie i to mnie zbiło z tropu. Po wymianie na nowy i zaślepieniu EGR auto...
Wszystko wygląda na poprawne, kolektor ssący, zawór odcinający za tym filtr siatkowy, pewnie drugi zawór odcinający jest za pompą ze względów oszczędnościowych, do tego się jedynie można na siłę przyczepić.. Bardzo standardowe wykonanie. Jedynie strzałki są przeciwbieżnie na silniku co może dziwnie wygląda, ale może tak być :)
Hybrydy potrafią gwizdać, lecz to jest zależne od człowieka, który robił tą turbosprężarkę. Próby powietrzem odradzam, gdyż możesz nie utrzymać ciśnienia tego jednego bara, bo zawsze masz otwarte któreś zawory ssące. Jeżeli już chcesz zrobić to możesz zrobić próbę szczelności od turbosprężarki poprzez intercooler aż do kolektora ssącego. Nigdzie pod...
Mam pęknięty kolektor ssący i nieszczelne dwa zawory.
a szmata nie miała jakiś guzików czy coś? sama szmata się wypalić powinna, ale jak podparła zawór jakimś cudem tak bardzo, no to trzeba zdjąć kolektor ssący i kręcąc wałem ustawić tak, żeby zawór ssący był otwarty i powyciągać resztki tej szmaty jakimś np Koherem
Ściągnij jeszcze kolektor ssący i zobacz czy zawory ssące nie zarosły nagarem.
poszukaj też czegoś takiego jak zawór PCV Jest tutaj ten zawór . Niewykluczone że jest uszkodzony a dziurka w kolektorze ssącym to przypudrowanie problemu.
Witam! Podczas jazdy moim seatem zgasł mi i już nie odpalił.Proszę bardzo o pomoc. Podłączyłem waga i są takie błędy. Błędów nie idzie usunąć. 1282Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 17957Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD...
Sprawdz zawór serwochamulców[ten od podciśnienia,do kolektora ssącego]
Do prawidłowej pracy silnika tłokowego potrzebujemy 14litrów powietrza na litr paliwa i tej proporcji należy się trzymać. Każda anomalia to dymienie na różne kolory i z reguły mała moc. Dym na czarno to zbyt mały wydatek powietrza. Wydatek powietrza to nie tylko turbina, ale też filtr powietrza, przepływomierz, przewodu doprowadzające powietrze, turbina,...
P1335 albo uszkodzona zawór egr ale występuje z całym kolektorem ssącym, można kupić samą część elektroniczną. Można spróbować zrobić adaptacje, lub sprawdzić wizke przewodów.
Tak, tylko nie zamień rurek miejscami !!! (oznacz przed zdjęciem). Do filtra dochodzą trzy węże gumowe: jeden ze zbiornika, drugi z kolektora ssącego i trzeci ...z atmosfery. Przy kolektorze jest zawór pneumatyczny lub elektromagnetyczny, który opróżnia zbiornik par przez co następuje odpowietrzenie zbiornika. Powietrze w drugą stronę przepływa poprzez...
Witam wszystkich, od kilku dni jestem posiadaczem Cantera 2,8 z 2001 roku. i pojawił się problem a mianowicie podczas jazdy kiedy obroty silnika przekraczają 2 tyś. pojawia się głośny syk. Sprawdzałem przewody powietrzne turbiny są ok. Natomiast okolica z której słychać to syczenie wskazuje na zawór ciśnienia w kolektorze ssącym. Pytanie jak to potwierdzić...
Co prawda nie jestem specem (ani mechanikiem), a na silnikach znam się "jako tako" (jestem samoukiem). Twoja przeróbka zwiększa tylko ilość powietrza dostarczanego do głowicy. No może ilość paliwa też się zwiększy bo wnioskuje że chcesz zastosować 4 gaźniki, ale nie wiele ci to da bez przeróbki głowicy. Jeżeli reszta zostanie bez zmian to przypuszczam,...
No to w sumie masz odpowiedź. Układ recyrkulaci to pnumatyczny zawór przy chłodnicy spalin i elektroniczny przy kolektor ze ssącym. Wydzieraj ten drugi. Możesz go jeszcze sprawdzić vagiem. Sprawdź, czy dobrze reaguje. Egr powinien być otwarty na jałowym, natomiast po dodaniu gazu zamyka się. Zamyka się rownież po minucie bezczynności na jałowym. Jeśli...
Sprawdż bardzo dokładnie szczelność intercoolera i przewodów ciśnieniowych na drodze turbosprężarka->intercooler->kolektor ssący. A zawór recyrkulacji sprawny? Grześ
Z danych podanych przez kolegę jacur w innym zamkniętym temacie próbowałem wyliczyć jak dobrać słabszy silnik do kompresora WAN AW... ale za Chińskiego boga się nie mogę doliczyć już... Najpierw dane katalogowe aktualnego fabrycznego silnika: Model silnika: Sg160 M4 Liczba biegunów: 4 Moc znamionowa: 11 kW Znamionowy prąd dla silnika przy 230 V w układzie...
migmig ma rację .Kompresja ma duży wpływ na takie strzelanie ponieważ silnik nie wypala całej mieszanki gazu i przy uchylonym zaworze ssącym następuje zapłon w kolektorze ssącym. Gazownik z pewnością zwiększył dawkę gazu aby auto miało powera. Sprawdź luzy zaworowe, kompresję . uszczelka też wymień bo jeśli parę razy było tam zagłądane to dystans z...
Witam, na początek chce zapytać czy ta przepustnica którą wymienili w serwisie jest elektroniczna ,czy mechaniczna sterowana podciśnieniem? Błędy podane mają opisy:1282 Zawór przełączeniowy klapy kolektora ssącego-N239 i 19559-Silnik klapy kolektora ssącego-V157 uszkodzony.Ten drugi mówi o klapie elektronicznej, czym zresztą sugerowali się mechanicy.Problem...
witam podłączam się do tematu.Mam problem z immo może pomożecie Audi A4 1.8 se 2000 rok, został zgubiony kluczyk z pilotem,problem polega na tym że auto odpala ale włączają się światła awaryjne i nie można ich wyłączyć.Ratuje tylko odłączenie akumulatora. błędy 01370 Załączenie alarmu przez czujnik ruchu wewnątrz pojazdu 01374 Załączenie alarmu przez...
zawora ssać zawora kolektor mercedes kolektor ssać
beninca napęd brama schemat elektryczny vitara schemat instalacji bramy garażowej
nośność profilu uzwojenie symetryczne
Volvo V60 I/II – bezpiecznik oświetlenia tablicy rejestracyjnej, lokalizacja, schemat, typ Amplituner Yamaha, Denon, Sony – nie stroi stacji radiowych, brak odbioru FM/AM, usterka tunera