Ponieważ skrywasz informacje o ciągniku to mogę tylko zgadywać... Nie jestem przekonany co do twojego schematu- zerknij do załączników. Moim zdaniem to zwykły zawór przelewowy, po pobieżnym przeszukaniu wygląda na to że ciśnienie było zwiększane wraz ze zmianą nr części i docelowo ma to być 19-23 Bary (zawór przelewowy tej konstrukcji tak ma...). Jak...
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Tak, to jest ten zawór. :spoko: A więc proszę zmienić tytuł tematu, bo z ciśnieniem paliwa nie ma on nic wspólnego. Na pytanie o zawór regulacji ciśnienia paliwa jak i zawór z fotki zostały udzielone odpowiedzi. Proszę wybrać wg uznania. :)
Nic nie odsysaj, w korku masz zawór utrzymujący odpowiednie ciśnienie w czasie pracy.
Jeśli chodzi Ci o to o czym ja myślę to nad każdą sekcją masz oddzielny zawór który utrzymuje ciśnienie na przewodzie. Później jedynie to z tyłu pompy na śrubie zaworek zwrotny. Żadnego innego nie kojarzę.
Witam, objaw jest taki że auto zapala dłużej niż powinno (około 3-4sekudny) przyczyną jest na pewno ciśnienie paliwa. W tym aucie jest tak zrobione ze pompa zaczyna pracować dopiero jak się kręci rozrusznikiem(nie po zapłonie jak w starszych). Manometr na listwie wtryskowej pokazuje 0 bar i dopiero jak zaczyna się krecić rośnie do wymaganego ciśnienia...
Taki zawór utrzymuje ciśnienie w układzie smarowania silnika 4 atmosfery . http://obrazki.elektroda.pl/7118794100_1... Tylko do niego trzeba by było wykonać odpowiednią obudowę ,ponieważ on oryginalnie jest wkręcany w pompę i olej który wypuści ścieka bezpośrednio do miski olejowej .
Minimum 5%, a najlepiej liczyć 8-10%. Dla 250 litrów w instalacji, minimum 12,5 litra. W kotle masz tylko 8 litrów to stanowczo za mało. Optymalnie jak byś zamontował naczynie 18 litrów. Więcej też może być, jeżeli się zmieści. Można zamontować w dowolnym miejscu instalacji, byle nie było odcinane jakimiś zaworami automatycznymi np. termostatami. Ciśnienie...
tak, ciśnienie w zbiorniku wzrasta do 8 bar. Na instalacji domowej jest zawór utrzymujący stałe ciśnienie (4 bar) w instalacji w domu. Tak więc zawór bezpieczeństw (6 bar) nie zadziała.
Może u autora wątku zaciął się zawór utrzymujący ciśnienie, chociaż w moim mniemaniu jest to mało prawdopodobne. Ja też uważam ze zawór to zły trop,choć nigdy nic nie wiadomo. Założenie manometru to też jak mówisz,bo skoro nie działa ,to znaczy że ciśnienia brak,bo nie ma co pchać tłoka. Jedyny sposób na sprawdzenie pompy to zablokowanie jej manometrem...
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Wszystkie starsze bobcaty zbudowane są jak Bobcaty więc mysle że i MF działa tak jak one. Wszystko wskazuje na to że w układzie hydrostatyki (napedu) nie jest utrzymywane ciśnienie spoczynkowe.W układzie są zawory które utrzymują olej w obwodzie pompa zasilająca-pompa jazdy.Pozwala to już po jednym obrocie wału korbowego silnika wytworzyc cisnienie...
Zawór będzie przy baku, przy silniku po co? jak utrzymywał by ciśnienie w układzie paliwowym??
Kupiłem sterownik silnika od identycznego samochodu, przerzuciłem tylko pamięć 95160 z IMMO i jest bez zmian. Pompa CP3 nie buduje ciśnienia a gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulacyjnego, to ciśnienie rośnie błyskawicznie i mija wymagane 240bar szybując do ok 700bar. Pytanie zasadnicze: dlaczego sterownik silnika, podczas rozruchu, zamyka paliwu drogę...
Jakie ciśnienie daje pompa podczas rozruchu gdy usterka występuje? Wymieniłeś świece bo? Taki kaprys czy tamte nie grzały? Poza tym są to wtryskiwacze piezoelektryczne, nie wiem czy próba przelewowa ma sens ponieważ na końcu przewodu z powrotów jest zawór utrzymujący ciśnienie 10 bar na powrocie w celu prawidłowego działania wtryskiwaczy.
W puszce jest filtr a wąz to wąż odpływowy filtra. Nie wiem gdzie jest podłączony w tym opryskiwaczu ale w wiekszości do zbiornika.Na nim bywa tez montowany zawór utrzymujący ciśnienie.
dodam że z upływem czasu gdy ciśnienie w naczepie spada zaczyna lecieć coraz więcej Musisz uszczelnić układ powietrzny w naczepie. Czasem tak się dzieje gdy powietrze w naczepie uchodzi. Przykładowo jeżeli układ napełniony,zaciągasz ręczny to zawór zasila siłowniki ciśnieniem przykładowo 5 bar. i takie ciśnienie powinno w zasadzie utrzymywać się przez...
Ciśnienie sprężania zmierzę jutro manometrem. Przelewów nie mam jak zmierzyć - to wtryskiwacze piezoelektryczne. Zastanawiam się, czy nie jest uszkodzony zawór utrzymujący ciśnienie w powrocie z wtryskiwaczy, jakie ma mieć ciśnienie? 1 bar?
Też mam taki sam problem jeżeli chodzi o wymianę wtrysków w dxi to duży problem? Ktoś doradzi jak krok po kroku można się do nich dostać. Specjalne klucze potrzebne czy standart ? Powrót paliwa na głowicy(zawór utrzymujący ciśnienie paliwa na głowicy) gdzie on się konkretnie znajduje ktoś podpowie? Jak on jest też problemem zapalania mogę zaślepić powrót?...
Strasznie coś namieszałeś. Siłę docisku chwytaka pneumatycznego reguluje się ciśnieniem powietrza. To należy zrealizować reduktorem ciśnienia, który utrzymuje stałe, nastawione pokrętłem ciśnienie cały czas. Natomiast szybkość ruchu reguluje się zaworami dławiącymi. I tu ważna rzecz. Stosuje się zawory dławiąco zwrotne na obu wejściach siłownika, ustawione...
Zawór utrzymujący wewnętrzne ciśnienie w pompie powinien być w śrubie przelewu.Zaworek niby sprawdzał.
Mam podobny problem: Scenic 1,9 DTI, po dłuższym postoju ciężko odpala. Co zauważyłem: na powrocie z pompy wtryskowej (Bosch) jest zawór (myślałem, że to zawór zwrotny), ale to zawór utrzymujący ciśnienie w pompie. Ostatnio zamieniłem ten zawór na podobny zawór od starej pompy Renault 11 (pompa Lucas CAV) ten zawór ma podobną budowę, ale ma cienką sprężynkę....
Zaślepiłem powrót paliwa na głowicy(zawór utrzymujący ciśnienie paliwa na głowicy). Auto pali jak ta lala nawet po 10 min. Jutro zakładam nowy zawór i podstawę filtra/separatora bo od tego pompowania rozszczelniła się ręczna pompka paliwa. Zobaczymy czy będzie ok. Dodano po 1 Przy okazji chciałbym poprosić o dokumentację odnośnie(premium 440 dxi) zasilania...
Sprawdź czy nie zasysa lewego powietrza, przepływomierz (zacięta klapka), jeżeli strzelał kiedyś na lpg mogło rozsadzić przepływomierz od spodu, może być zacięty antywybuch od lpg jeżeli masz taki lub też uszkodzony zawór utrzymujący ciśnienie paliwa w listwie.
Masz wkręcony do pompy na wyjściu zawór utrzymujący w niej ciśnienie paliwa ? Czy jak silnik pracuje płynie paliwo przelewem ?
Mam wątpliwości tzn. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego na pompie, powoduje on, że pompa się nie załącza, gdyż utrzymuje on ciśnienie. Wygląda to tak, że otwiera się elektrozawór od sekcji nawadniania, ale pompa się nie uruchamia, bo zawór zwrotny utrzymuje ciśnienie pomiędzy nim a pompą. Tak więc reduktor ciśnienia nic nie zmieni.
Po regeneracji może być problem ciśnienie powietrza za zwężką (diffuser) 5. a przed wtryskiem 3. powinno być około 1.5 bara u ciebie jest zbyt duże. W dodatku cofanie płynu adblu poza czujnik ciśnienia gdzie powstaje krystalizacja daje do myślenia i nasuwa myśl że przez zawór dozujący Y109 cofa się powietrze wypierając adblu poza czujnik ciśnienia B129...
I po co kombinować skoro normalny presostat ma w sobie histerezę , a nowy kosztuje 100 zł . Po drugie cały ten schemat weźmie w łeb , powietrze to nie kran z wodą . Jest pompa są zawory i zbiornik i pomiędzy nimi utrzymuje się niezależne ciśnienie od tego które jest na wylocie. A kolega zapewne o rozprężnikach i zaworach zwrotnych w kompresorze nawet...
Bardzo ważne jest tam samo ciśnienie paliwa i zawór zwrotny utrzymujący to paliwo pod ciśnieniem, sprawdź zasilanie zaworu różnicowego
Dzięki wielkie, mógłbyś mi jeszcze opisać zasadę działania Twojego rozwiązania?? Wydaje mi się, że teoretycznie działać powinno :boss: tak: - lewy zawór ograniczający ciśnienie regulowany pokrętłem utrzymuje zadane stałe ciśnienie, odczytywane na manometrze 1, na wejściu zaworu zwrotnego, - prawy regulowany zawór ograniczający i zawór dławiący regulowany...
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
Mam problem tego typu, iż po uruchomieniu ciągnika wskaźnik ciśnienia oleju znajduje się na czerwonym polu między 5 a 6 przy normalnej pracy silnika bez względu na obroty. A to ciśnienie mierzysz na ciepłym czy na zimnym silniku? Bo jak na zimnym to tak powinno być, że ciśnienie sięga 6 atmosfer, natomiast po nagrzaniu się silnika i oleju do temperatury...
Co do wycieku sprawdzić czy z zaworu bezpieczeństwa niekapie. Możesz jeszcze sprawdzić gdzie jest problem, na zimniej instalacji dobij ciśnienie do 2 Bar i zamknij zawory odcinajace kocioł od instalacji. Po kilku godzinach sprawdź czy ciśnienie na kotle się utrzymuje i otwórz zawory. Jeśli po otwarciu zaworów ciśnienie spadnie to wyciek na instalacji....
Mam rozumieć że to benzyna. Spada ciśnienie w magistrali paliwowej a działanie pompy przed odpaleniem jest zbyt krótkie i dopiero przy drugim odpalaniu jest właściwe ciśnienie paliwa. Zawór w pompie paliwowej nie utrzymuje ciśnienia.
Myślę, że masz zapowietrzony zbiornik na wodę. Jeżeli występują zmiany ciśnienia w instalacji doprowadzającej wodę, to zbiornik pobiera wodę (gdy ciśnienie rośnie) i oddaje (gdy ciśnienie spada). Jednak licznik zlicza tylko w jedną stronę. Zawór zwrotny nie utrzymuje ciśnienia na max poziomie, więc woda oscyluje to w jedną to w drugą stronę. Zawór zwrotny...
Witam. Te reduktory tak mają, zwłaszcza gdy mają ustawione niskie ciśnienie na wyjściu w stosunku do ciśnienia wejściowego. Wynika to z tego, że powierzchnia membrany reduktora jest mała, za mała w stosunku do powierzchni grzybka zamykającego przepływ powietrza przez reduktor. Ciśnienie wyjściowe zależy od nacisku sprężyny na membranę. Regulujemy to...
Czy to jest ten zawór utrzymujący wewnętrzne ciśnienie, czy przelewowy? To jest zawór utrzymujący ciśnienie 0,5 bara wewnątrz pompy. Działa w prosty sposób - kulka ze sprężynką. Ale budowę ma nieco skomplikowaną, jest w nim kilka kanalików plus dyszka, dopływ z dwóch źródeł, jeden odpływ, dwa oringi. Jest o tyle ważne jego działanie, że ciśnienie wewnętrzne...
Jak będzie zakręcone - coś musi pęknąć. Ano nie! Korek ma w sobie zawór ciśnieniowy. Utrzymuje on nieco wyższe ciśnienie, niż atmosferyczne i przez to woda może zagrzać się do temperatury wyższej, niż 100°C bez zagotowania.
Witajcie Nie chcę zakładać nowego wątku. Mam objaw skaczącego ciśnienia na listwie paliwowej. Postanowiłem wymienić zawór Y74 czyli zawór regulacji ciśnienia. Po wymianie i załączonej adaptacji tego zaworu , ciśnienie na jałowym utrzymuje się ale podczas przyspieszania ciśnienie rośnie powyżej 300bar od zadanego i silnik wchodzi w tryp awaryjny. Co...
Witam Mam pytanie: Jaki wpływ na układ ma zbyt duży lub zbyt mały parownik gdy zastosowano zawór termostatyczny z zewnętrznym wyrównaniem ciśnień. Myślę że zbyt duży parownik nie stanowi problemu, zawór się otwiera, utrzymuje zadane ciśnienie parowania, po prostu czujnik przegrzania nigdy nie zostanie załączony ciekłym czynnikiem i zawór zawsze będzie...
Kolego jest to nic innego jak reduktor ciśnienia z cewką i nie może tamtędy lecieć powietrze. Tam pod blaszką jest odpowietrzenie części reduktora i wszystko na to wskazuje że jest on uszkodzony. Zobacz jakie ciśnienie jest na wyjściu z reduktora, powinno się utrzymywać w zakresie 5,5-5,8 BAR 25L/MIN. Natomiast na zasilaniu reduktora 8,5 BAR.
1. Poniżej 10 V elektronika może wariowac i upc nie bedzie działac, spróbuj na kablach 2. na wyjsciu z pompy jest taki kruciec w nim zawór który utrzymuje cisnienie wstepne w pompie wtryskowej, lubiały padac a wtedy trzeba troszke pokrecic zeby napompowac pompe.
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
Błędy informują o spadku ciśnienia w szynie common rail. Więc albo zawór na szynie nie utrzymuje ciśnienia albo czujnik ciśnienia szwankuje lub w ogóle wyciek w okolicy szyny lub przewodów wysokiego ciśnienia na wtryski.
po wymianie pompy sytuacja prawie bez zmian - na gazie bezproblemowo, na benzynie pod obciążeniem nie ma mocy - po kilku sekundach się dławi. Podejrzewam zawór redukcyjny - utrzymujący ciśnienie paliwa w listwie - nie wiem jak wygląda i gdzie zlokalizowany.
No właśnie nie mam pewności które pomiary odnoszą się do którego miejsca. Odnośnie pierwszego postu, układy które widziałem (niekoniecznie BMW) miały pompę wysokiego ciśnienia "dającą maxa" i szybki zawór obejściowy sterowany PWMem do utrzymywania ciśnienia i czujnik (przetwornik ciśnienia), do którego jak rozumiem kolega komputerem już dotarł. W okolicach...
Witam,mam piec junkers zwc24-1mfk i jeżeli doleję wody tak że wskazania ciśnieniomierza są w zielonym polu to przy grzaniu ciśnienie wzrasta tak,że zadziała zawór bezpieczeństwa.Dlatego utrzymuję ciśnienie na minimum,wtedy przy grzaniu wskazówka jest w zielonym polu.Pompa jest na 1 biegu,piec ma z 10lat nigdy nic nie wysiadło nie był serwisowany.Pozdrawiam...
cewki na wtryskach przecież coś nimi steruje. Zawór ci Dodano po 1 Zawór ciśnienia paliwa może być uszkodzony i nie utrzymuje ciśnienia w układzie Dodano po 14 Z tym egrem to nie w tym temacie także wybaczcie
utrzymywać długo zawora ciśnienie paliwo zawora utrzymać ciśnienie
jakie imadło kupić usunąć drugi system galaxy samsung zablokowany
przetwornica 24vdc 12vdc podzielniki kosztów
Zakrętarka Hilti - problem z wyłącznikiem obrotów Schemat zamrażarki Gorenje - jak zdobyć?