I zrób ten zawór zwrotny oleju bo ci usadzi w końcu silnik, do wymiany podstawa filtra oleju. Odpalasz silnik tak jakbyś za każdym razem robił wymianę oleju, filtr pusty.
http://replace-timing-belt.com/wp-conten... Proszę bardzo. Zanim się narobisz to wymień sam napinacz. Jeśli lancuch po demontażu nie będzie rozciągnięty to nie obejdzie się bez wymiany wariatora. To silnik bmw, odpowiedzialny za to może być zawór zwrotny oleju przez co wariator...
Gęsty olej, za duże ciśnienie oleju, zastany zawór zwrotny w pompie oleju i takie problemy mogą być. Oczywiście to tylko przemyślenia. Za mało danych podczas wystąpienia usterki.
Ja bym tam zamontował zawór zwrotny + ten tłumik, zawór zwrotny zapobiegnie wywaleniu oleju w razie awarii (zaworu zwrotnego głównego) a tłumik wygląda po prostu elegancko i zabezpieczy przed wciąganiem syfu do śruby.
Może być tak że gniazda szklanek są już wyrobione lub zawór zwrotny oleju nie trzyma, nawet sama pompa olejowa może być słaba
Olej to elf 15w40 wymieniony trzy tygodnie temu ,oczywiście razem z filtrem Przebieg 90tyś. Czy ktoś wie może gdzie w silniku seicento 900 znajduje się zawór zwrotny oleju?
Witam problem rozwiazany.Modele fsd nie odprezaja sie i nie maja biegu luzem to po pierwsze.Problemem okazaly sie zawory zwrotne oleju i powietrza znajdujace sie pod elementem srubowym.
Może zawór zwrotny od oleju się zacina. lub szklanki popychaczy do wymiany
Z silnikiem 3kW wydusisz i 8 bar, presostat z odprężeniem by się przydał i obowiązkowo zawór zwrotny, do pompy oleju będziesz potrzebował reg. ciśnienia - kilka stron wstecz są nawet od instalacji CO. Zaworki namoczyć w rozpuszczalniku i wymyć, jak nie mają wżerów to będą jeszcze śmigać. Skoro zaworki czarne to zapewne pierścienie na tłokach to wspomnienie
Takie rozwiązanie stosowali różni producenci, np. Stihl, w starszych modelach. Układ musi być całkowicie szczelny. Sprawdź kanalik podciśnienia idący z komory korbowej do membrany, może być zatkany. Spróbuj go przedmuchać powietrzem. W pompce powinien być zawór zwrotny oleju, najczęściej jest to kulka i sprężyna. To że działa pompka ręczna o niczym...
Może zawór zwrotny w pompie oleju puszcza.
Jak zakończyła sie awaria?: Wymiana pompy (używka - wyczyszczona i wypłukana, spr. zawór zwrotny) odbywa się BEZ INGERENCJI W ROZRZĄD. Dojście od strony miski, tak, jak pisali niektórzy Panowie. Faktycznie robota na 2-3h. Ale: pierwotna awaria pompy oleju, powodowała w czasie zacinania się zaworu zwrotnego wzrost ciśnienia w komorze korbowej wału i...
Jeżeli masz instrukcje obsługi to zobacz bo tam na pewno jest ten problem wyjaśniony. Ja nie ma tu w domu instrukcji ale jeżeli jest olej w sprężonym powietrzu to trzeba sprawdzić : system odsysania oleju , zawór zwrotny oraz chyba filtr w oddzielaczu oleju.
Witam, chciałbym wymienić olej w sprężarce orlik, lecz nie wiem na jaki ponieważ nie dawno go kupiłem, a Pan nie wiedział jaki olej zalał, chce go zmienić dlatego iż zawór zwrotny zatyka się olejem bądź jakąś inna gęstą mazią i nie chce się nabijać. Z góry dziękuje za pomoc.
Nie podałeś roku ani kodu silnika. Były dwie wersje filtra oleju z jednym lub dwoma zaworami zwrotnymi. Może to filtr przytrzymuje olej w magistrali? Kup płukankę i wymień olej.
Filtr oleju prawidłowy. Zawór zwrotny działa? Wszystko wskazuje na spływanie oleju z magistrali. Nie znam tego silnika o strony schematu olejowego, może ktoś na forum ma.
witam ma Pan na myśli te zaworki które pracują jakby w obiegu kołowym ( zamkniętym) prawdopodobnie są to zawory zwrotne które puszczają oleju w przeciwną stronę? dziękuje
alboteż zawór zwrotny w pompie oleju nie trzyma. Czy robiłeś coś ostatnio przy silniku? jakiś remoncik? może jakiś syfek siedzi na zaworku w pompie. miałem kilka takich przypadłości. pozdrawiam
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Jeśli ten dolny otwór jest tylko odpowietrzeniem to porażka bo jak się "pomajta" pilarką na boki to z tego otworu wypływa olej. Wewnątrz jest twardy wężyk w górnej części zbiornika niby nad poziomem oleju ale jednak. Powinien być tam jakiś zawór zwrotny nie pozwalający na wypływ oleju? Zatkać go kawałkiem np gumy?
Zadzior na zaworze zwrotnym
Problem z napinaczem? Może to też nie łańcuch tylko popychacze zaworów, może olej spływa z magistrali (zawór zwrotny w podstawie filtra oleju) i po odpaleniu przez kila sekund silnik nie ma oleju.
To musiałby być zawór z siłownikiem o działaniu proporcjonalnym a nie ON-OFF. Najprościej wstawić dodatkowy zawór zwrotno-dławiący w obieg oleju.
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków Tak, to też może być przyczyną skoków ciśnienia, ale raczej nie w górę, tylko w dół, czyli spadków, bo jeśli zawór otwiera się przy zbyt niskich obrotach, to ciśnienie będzie spadało. Przy normalnej pracy nie powinno przekraczać 5 bar, więc jeśli skacze powyżej, to moim zdaniem przyczyną może być...
Szukaj błędu na powrocie z siłownika, 100 barów to stanowczo za duże ciśnienie, może Ci nie trzyma któryś zawór zwrotny, zawór przepływowy sterujący biegiem jałowym oleju, lub masz coś źle podłączone albo uszkodzone jeśli Ci silnik dławi bez podłączonego młota. Bez dokładnego schematu chyba nikt tu Ci nie pomoże.
Uszkodzony zawór zwrotny
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
90 % procent oleju ma wrócić przez podstawę separatora tylko reszta oleju przez rurkę do podstawy filtra oleju. Zakładałeś tam przezroczysty wężyk? idzie powietrze czy olej? Ja bym szukał problemu w podstawie separatora bardzo blisko jest wężyk odsysania od wężyka powietrza nie ma tam gdzieś przebicia? Lub ewentualnie : spróbował bym podłożyć zawór...
Czekaj, zaraz, nie tak szybko. Pod kolektorem ssącym jest pokrywa, pod tą pokrywą siedzi zawór zwrotny, który zapobiega ściekaniu oleju z magistral głowic. Jeśli padnie to właśnie takie daje objawy. Sprawdzenie tego polega na tym, że rano wyciągasz bezpiecznik pompy paliwa, albo wtyczkę z czujnika wału i kręcisz rozrusznikiem bez odpalania kilka sekund,...
Koledzy jestem pełen podziwu dla tych kompresorków z agregatów chłodniczych . U mnie jeszcze kompresor tłokowy robi zamęt w piwnicy, muszę to przerobić , tylko ten notoryczny brak czasu.... Ktoś tu pisał o wielu userach którzy przeglądają ten temat, ja również należe do nich , bacznie śledzę tamat już od kilku lat i żałuje tylko że przestałem udoskonalać...
Dzielnik powoduje podanie oleju z pompy również na zawór przelewowy i przepływ oleju przez zawór kiedy siłownik nie jest sterowany. Ciągły przepływ oleju jest potrzebny aby go utrzymać w odpowiedniej temperaturze.
Witam. Dołączę do was bo mam podobny problem z tym silnikiem, tylko 1.3 jtd (to prawie te same silniki). Tyle co zdiagnozowałem to jest za wysokie ciśnienie oleju, bo ciśnienie wynosi 4 i pali na dwa tłoki 1 i 2, a na 3 i 4 nie ma ciśnienia. W tym stanie jak go przegazuję do 4 tysięcy to silnik wyrównuje swoją pracę ale jak wykręcę mu tylko zawór zwrotny...
Wymieniłem pompkę oleju na nową. Dodatkowo także musiałem przeczyścić zawór zwrotny powietrza w pojemniku z olejem (odpowietrznik). W górnej części pojemnika na olej od strony przodu piły jest taki gumowy "wentyl" o średnicy 2-3 mm. Miałem go także zatkanego (być może to była pierwotna przyczyna awarii pompki oleju). Olej przez to nie spływał do pompki....
Możesz wrzucić fotkę całości tego co posiadasz? Nie znam tego czego tabliczkę zamieściłeś, ale wygląda, że to co masz będzie robić pod warunkiem, że cewki sterujące zaworami są na właściwe napięcie zasilania. Możemy ogarnąć temat na forum, priv, lub mailowo. Na podstawie tego co widzę to: 1. połączył bym HYDRAULIKĘ tak: P - do pompy (ciśnienie) R -...
przyczyn jest kilka, albo nieszczelny wąż do serwa, ale jak słusznie zauwazył trans-serwis podniosły by się obroty, może też być dziurawa membrama albo nie przepuszcza zawór zwrotny na króćcu przewodu podciśnieniowego. Bardzo często wąż serwa był zawalony olejem lub zarastała rdzawym nalotem rurka wychodząca z kolektora.
w pompie oleju masz zawór zwrotny, jeżeli już przepompowała olej to go ponownie bez problemu zaciągnie, schody zaczynają się gdy pierwszy raz zaczyna pracować na sucho... nie zaciągnie, bo olej ją "uszczelnia" wewnętrznie, tak samo się dzieje z silnikiem diesla jak tłoki były na sucho wkładane do silnika bez oleju, nie będzie kompresji...
Owy zawór znajduje się w pompie. W podstawie jest zawór zwrotny
Darek4768, Dziękuję za odpowiedź. Jak pisałem wcześniej, chcę zastosować dwie pompy. "Szybką" o niskim ciśnieniu, oraz "wolną" do doprasowywania. Połączenie chcę zrobić na zaworach zwrotnych (zrównoleglić pompy). Jak ciśnienie na siłowniku przekroczy możliwości "szybkiej" pompy, zbajpasuję ją elektrozaworem do zbiornika (żeby nie tracić mocy na mieszanie...
odnośnie problemu to jako receptę wspomnę o swoich doświadczeniach Leję olej taki jak zawsze i po kolejnej wymianie rano też długo gasła mi kontrolka ciśnienia oleju. Wiadomo że powodem może być filtr oleju (w filtrze jest zawór zwrotny który zapobiega spływaniu oleju z filtra) więc go wymieniłem na inny i dalej było to samo. Że latam starym rumplem...
A czemu taki olej nie lepiej syntetyka zalać? Nie szkoda turbo? Mam nadzieję ze chociaż z pewnego źródła a nie z beczki. Bo jeżeli jakaś podróba to przy takich temperaturach może bardzo gęstnieć i może przycina zawór w pompie przez co ciśnienie rośnie. Swoją drogą ja tez bym pompę oleju podejrzewał a dokładniej zawór zwrotny - chyba tak to się nazywa,...
witam mam kilka pytań odnośnie silnika deutz fahr model BF6L913 -po pierwsze czujnik oleju lub zegar wskazuje 10 na niezapalonym silniku czy to czujnik padł czy inna jest tego przyczyna - i po drugie co to może być za patent ktoś założył dodatkowy przewód od filtra oleju i podłączył go w miejsce bagnetu ktoś mi mówił że w tym silniku zacina się zawór...
Myślałem, że jak po dolaniu przestał działać to może należy odlać bo jest za dużo... Podłączenia przewodów elektrycznych? - jeszcze raz rzucę okiem, ale trzymają się dosyć mocno. Raczej sprężarka lub silnik jakoś dziwnie pracują :( Jest możliwość, że olej dostał się gdzieś do powietrza i blokuje zawory? Może rozkręcać w którymś miejscu, żeby zobaczyć...
Czyli tak , żeby oleju nie wyrzucało to mam gdzieś w najwyższym możliwym punkcie skrzyni korbowej zamontować odpowietrznik czy lepiej zawór zwrotny na wężu doprowadzającym olej .? Teraz tak jaki tam powinien być poziom oleju i jak - gdzie zamontować wskaźnik jego poziomu . Filtr powietrza oczywiście już zamówiłem był stary którego nie ma na zdjęciach....
Może Kolego najpierw spróbuj sprawdzić uszczelnienie pompy i zawór zwrotny chociaż myślę,że ten zawór jest OK
To jest siłownik dwustronnego działania, więc w tym przypadku nie można powiedzieć o zasilaniu i powrocie, tylko o porcie A (wysuw) i B (wsuw). Zawór zwrotno-dławiący jest umieszczony na porcie A odpowiadającym za wysuw/podnoszenie. Przy dopływie oleju zawór otwiera się, a przy powrocie zamyka pozwalając na przepływ oleju przez otworek w płytce zaworu....
Nie rozkrecił ci się siłownik? Jak sprawny to zawór zwrotny na rozdzielaczu
Parę słówek o mz . :) . Ogólnie bardzo fajne i przyjazne dla ludzi motorki . Mam jeszcze jedną 125 Hondę varadero w stanie zepsutym . To był zakup przejściowy a nie przeżyła sezonu. Stoi już parę lat rozebrana w koncie i najchętniej bym ją przejechał walcem. Poruwnując tą Mz 125 z tą hondą to ta honda jest niemiłosiernym złomem. Jak go kupiłem to był...
Ogólnie mówiąc o gaźnikach Dellorto w 125, po bokach przy przepustnicy masz dwa cienkie wężyki odpowietrzania komory pływakowej, jeden gruby paliwowy do boku gaźnika gdzie znajduje się filterek pod pokrywką, króciec od dozownika oleju (mosiężny zawór zwrotny) z boku gaźnika na wysokości przelotu, do kanału ssącego lub na przepustnicę (smarowanie). Chyba...
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu. To nie jest zawór zwrotny tylko przelewowy - zabezpiecza przed nadmiernym wzrostem ciśnienia. Skoro pompa wyje przy właściwym poziomie i gatunku oleju, to do wyrzucenia niestety. Rozbierać nie ma po co, pokazywane w sieci instrukcje "domowej" pomagają albo na chwilę, albo wręcz prowadzą do zniszczenia...
1) Ucichło bo tutaj jest forum elektryków, elektroników - nie znajdziesz tu odpowiedzi z hydrauliki siłowej. 2) Elektrozawór 4/2 możesz zastosować, nawet byłoby bezpieczniej :) 3) Zasilacz to pompa, zawór ograniczający ciśnienie, filtr, itd. 4) Schemat który przedstawileś wcześniej jest to układ do testowania zawórów ograniczajacych ciśnienie. W zasilaczu...
Na biegu luzem, zawór zamyka dolot głównego strumienia powietrza. Powietrze wpada tylko malutkim kanałem umożliwiającym utrzymanie ciśnienia w zbiorniku separatora, umożliwiające prawidłową cyrkulację oleju w układzie. Nadmiar powietrza wraca z powrotem w dolot. Całość takiej pracy umożliwia zawór zwrotny z nastawianym wstępnym ciśnieniem otwarcia.
dopadła mnie grypa i nie bardzo mogę siedzieć w garażu ale dziś się zmusiłem ... Filtr oleju jest jak by zassany lekko , w środku w obudowie jest na pewno zawór zwrotny który działa - zrobiłem dziś doświadczenie ze sprężonym powietrzem , dmuchałem w otwór po czujniku ciśnienia oleju - wkład filtra był otwarty i kompletnie nic tam nie dmuchało .... a...
Jeśli grzałka ma być na wypadek awarii pc to wszystko jedno, ale jeśli ma wspomagać to tylko i wyłącznie na wyjściu pc, jeśli bufor ma 50l to wszystko jedno gdzie go dasz jeśli ma być większy musi być na powrocie by magazynował chłodne medium. Nusku nie tak, jakiś stary split w szereg z wymiennikiem i na wymienniku zawory zwrotne by chłodzenie blokowało...
Witam Taki temat już był wielokrotnie wałkowany- część rozwiązań sprawdziłem, bez zmian. Mam kompresor z 2009 (Specair HL275/50 z Castoramy jeden tłok, jedna faza) ale nie był bardzo eksploatowany, jakieś koło, przedmuchanie kurzu. Olej wymieniałem. Zauważyłem ostatnio, że przy nabijaniu powietrza po chwili zmieniał brzmienia, zwalniał. Po jakimś czasie...
Dzięki za odzew. Od wejścia bedzie filtr , separator oleju z auta, sprezarka, separator oleju ze sprężarki, zawór zwrotny, skraplacz i wyjście. Jestem pragmatykiem i wyliczylem koszty. Wyjdzie mi taniej i porządnie. Nie chce tych bezolejowych zabawek. A będę tylko po gazie odciągał. Ilosci do 1.5 kg max. Właśnie kupilem ta sprężarke. Do r134 tylko będzie....
Posiadam też butlę gazową o nie znanych mi parametrach z jednym króćcem do podłączenia w moją instalację, czy któryś z kolegów może mi podać ile mogę w nią napakować powietrza, mam wrażenie że jest ona w o wiele lepszym stanie niż aktualny używany zbiornik. Butle maja tę wadę, że śmierdzą (środek zapachowy dodawany do gazu praktycznie nie daje się...
Paproch w zaworze zwrotnym albo cuś. Spływa do miski wszystko.
Warto brać. Dorobić sterowanie zapewniające autonomiczną pracę, zapewnić warunki wentylacyjne, czyste powietrze jak pisałem. Co do cofania powietrza, nie trzeba żadnego elektrozaworu, a jedynie zawór zwrotny z uszcelnieniem metal-guma-metal. W tej sprężarce jest już duża objętość pomiędzy kolektorem wylotowym a miejscem na zawór zwrotny i nie ma ryzyka...
Chyba znalazłem problem i trochę poczytałem na temat samego zagadnienia. Temat który często jest ale nikt o nim nie mówi;) Mianowicie chodzi o odmę olejową. Zatkana blokuje odpowietrzenie wału korbowego, tworzy się ciśnienie i potem już sami możecie sobie wyobrazić co się dzieje. U mnie na trójniku przy zaworze zwrotnym był jeden wielki glut z oleju...
Dzięki za szybkie odpowiedzi. :) Ture11 dzięki, rozjaśniłeś sprawę pozystora. Pomyślę nad wspomnianym przez ciebie chłodzeniem. ;) Elektromagnetyczny automat rozruchowy raczej sobie odpuszczę prawdopodobnie ten agregat nie pochodzi na tyle długo żeby się w to bawić. miroslaw wielki tak jak napisałem nie ma ciśnienia w układzie, oczywiście mam zawór...
Witam Wszystkich. Konstrukcja schludna, staranne wykonanie podstawy na kółkach co umożliwia łatwe przeniesienie z jednego na drugie miejsce. Przydał by się jakiś uchwyt do podnoszenia sprzętu w razie, gdybyś chciał postawić np na stole. Druga sprawa związana z kompresorem to odolejacz (separator oleju) by nie wpuszczała powietrza z olejem. Podejrzewam,...
Hej Ja też wymieniałem zestaw chłodnicy i podstawy filtra. Ten zawór o którym mówisz to zawór bezpieczeństwa na wypadek zatkania się chłodnicy ;) Taki sam zawór jest w zakretce obudowy filtra na wypadek zapchania się filtra oleju. Ale spoko też myślałem że to zawór zwrotny :) Sprawdziłem to na schemacie układu chłodzenia. https://obrazki.elektroda.pl/8351949400_...
Przeglądając internety znalazłem stronę "sklepdlarolnika.pl" (uprzedzając pytania- nie mam nic wspólnego z tą firma). Ale takich firm jest wiele, więc wybór jest duży. Widzę, że od razu pokazują ceny produktów. Będziesz mógł sobie skalkulować przybliżone koszty układu. Co do jakości, to się nie będę wypowiadał- na co dzień stosuję elementy wyższej klasy...
Według dtr luz w zamku po włożeniu pierścienia do cylindra może być w granicach 0,3 - 0,45 mm. Wymiary pierścieni: 2,5 mm wysokości, średnica: nominał - fi 100,0 mm, I nadwymiar fi 100,5 mm, II nadwymiar fi 101,0 mm Kolego, czy w Twojej sprężarce wszystkie cztery pierścienie są jednego typu tak jak przewiduje producent(zgarniający noskowy) i czy odpowiednio...
Witam, czy wymiana zaworu zwrotnego pomogła w tym przypadku? Mam podobny problem z kompresorem Gebe Powerair 50 /3SVC. Dokładnie takie same objawy jak autor tego wątku. Wymieniłem jednak zawór zwrotny i dalej to samo. Olej wymieniony, odpowietrznik oleju drożny, presostat upuszcza powietrze po nabiciu butli, a jednak coś nie pozwala mu ruszyć. Myślicie,...
A ile ma przebiegu? Spróbuj z tym filtrem jeszcze. Chyba, ze w silniku może być jakiś osobny zawór zwrotny i mógł się uszkodzić. Ale dziwne, ze akurat po wymianie oleju tak sie stalo.
Myślę, że zastoowanie zaworu zwrotnego wyeliminowałoby kłopoty ze startem... A to moja produkcja: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... A tu dodany zawór bezpieczeństwa i to jest wersja końcowa: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Oleju wystarcza tyle ile było, można 100 ml dolać, aby nie...
Ten zaworek to tzw. odprężnik. Po napompowaniu, jak presostat wyłączy silnik, to naciska zawór aby spuścić ciśnienie między kompresorem a zaworem zwrotnym na butli. Ułatwia to rozruch silnika jeśli w butli jest ciśnienie. Presostat działa? Oleju w wizjerze jest do połowy. I tak jest dobrze.
Witam kolegów. W sumie dobrze radzicie napewna trzeba wymienic czujnik cisnienia oleju, a co z sygnałem dzwiękowym. Czujnik od sygnału wkręcony dest w dekiel obudowy filtra oleju. Jak spada ciśnienie w magistrali to facetowi dzialaja dwie funkcje informacynjne lampla i brzęczyk. 1. od czyjnika nalezy zaczać bo to mały koszt. Choc w/g mnie może być coś...
Może zawór zwrotny piszczy. Z ciekawości wykręć z niego kulkę i sprężynę, zapal bez niego. Jeśli to on piszczy to nie ma to znaczenia. Może też piszczeć zawór bezpieczeństwa pompy oleju.
Witam , mam nie mały problem . Chodzi o to , że po postoju w nocy w garażu auto nie odpala , jedynie na plaka lub jak stoi z górki ale trzeba długo kręcić i trzymać nogę na gazie . Wszystko zostało wymienione tj : Wężyki , zawór zwrotny przy pompie , filtr paliwa , oleju , uszczelniona pompa , brak jakichkolwiek wycieków , był też test z bańką czy ssie...
Zgadzam się z poprzednikiem, ale nie do końca. Projektując i budując windę towarową, trzeba przestrzegać wytycznych Dozoru Technicznego. Czyli ktoś kto podejmuje się tego zadania musi być świadomy tego co robi. Każde tego typu urządzenie musi spełniać odpowiednie kryteria . Oczywiście możesz przygotować projekt , ale pod tym projektem ktoś jeszcze będzie...
Jak sam zauważyłeś dysponujesz jedynie samym sercem wymagającym napędu 7.5-11kW. Skrótowo napiszę Ci brakuje: 1. Szkielet/obudowa. 2. Silnik, przekładnia pasowa, fabryczne koła najlepiej z tulejami taper lock ze względu na duże prędkości i ryzyko drgań. 3. Zawieszenie zespołu silnik-sprężarka na poduszkach tłumiących drgania. 4. Układ sterowania obiegiem...
A co z zaworem stopowym oleju? Jeśli oczywiście ta śruba go ma. Zawór minimalnego ciśnienia połączony z zaworem zwrotnym na wyjściu jest czy tylko zwężka Venturiego.
Z elektrozaworem sprawdzone rozwiązanie ma Pan rację, musi mieć duży przepływ żeby nadążył wypuszczać pompowane powietrze, ale żeby to zdało egzamin to musi być jeszcze zawór zwrotny przed zbiornikiem. Cena oleju do około 20PLN za litr albo i taniej zaleszy od firmy i jakości, proponuję zapytać w jakimś sklepie nie orientuję się już za bardzo. Przydał...
Wolne obroty- 1,2 do 1,6 bar Przy 2000 obr/min-2,5 do 4,5 bar Przy temperaturze oleju 80*C. Gdzie mierzone? ;) to nie szklanka wody, że ciśnienie będzie stałe w całej objętości. druga sprawa, że ciśnienie mierzone dla biegu jałowego jest inne niż ciśnienie pod obciążeniem... To, że na jałowym spada może być spowodowane milionem rzeczy, od zapchanego...
Witam. Moj problem polega na tym, ze po 8 godz postoju astra nie chce odpalic paliwo tak jakby cofa sie do baku. Mam wsadzona reczna pompke (gruszke) do podpompowania paliwa ale to juz nic nie pomaga auto jak sie zapowietrzy to trzeba pilowac ladna chwile zeby odpalilo przy czym jest chmura siwego dymu jak juz odpali. Pozniej oczywiscie autko pali na...
1400 obrotów na ssaniu - nie rozwiązano. Mało który właściciel rozwiązał ten problem. Taka przypadłość ABC. Falowanie obrotów - przepuszczał zawór od lpg oraz nieszczelny dolot powietrza. Stukanie w głowicy - wymiana hydropopyhaczy, zaworków zwrotnych oleju w glowicach oraz zaworka w magistrali olejowej pod kolektorem ssącym.
Tak sobie głośno myślę, jeśli gdzieś popełniam błąd, proszę sprostować. 1. Będzie problem z zasysaniem oleju, pompa wyżej niż miska. Trzeba by dać jakieś zawory zwrotne na wejściu i wyjściu. 2. Żadnego termostatu w układ bym nie dawał, dla mnie to przerost formy nad treścią. 3. Rozpylanie wychłodzonego oleju pod pokrywą to nie jest dobry pomysł. 4....
U mnie N50 lata normalnie na topiku 20A. Na tym samym zabezpieczeniu da radę jako tako używać N70, przy czym miewa problemy z rozruchami zwłaszcza przy dobiciu na zimno. Z tego co spotkałem to kompresory Pomet/Airpol 7,5kW z rozruchem gwiazda trójkąt i zabezpieczeniu C16, pracowały. Tym samym, myślę że C20 sobie poradzi. Istotne w tych maszynach jest...
Witam, pokręć wałem sprężarki i sprawdz czy w miarę lekko się obraca (mogły pierścienie pęknąć), silnik masz 1 czy 3 fazowy ,jeśli kompresor jest napędzany poprzez pasek klinowy zdejmij go i sprawdz czy silnik sam startuje i nie buczy, obejrzyj wyłącznik ciśnieniowy zawór zwrotny czy nic go nie blokuje. Sprawdz czy jest odpowiedni poziom oleju w sprężarce.
witam, nic nie rób tylko napraw zawór zwrotny sprężarka butla , on nie tzryma i stad cały ambaras, powodzenia
Witam Zakupiłem nowy zbiornik oleju opałowego z jednorurowym systemem zasilania do tego dokupiłem filtr Afriso R 500 - poprzednio kocioł pracował w systemie dwururowym z powrotem oleju do zbiornika - po zmianie na system jednorurowy z filtrem R 500 kocioł zapalał się i gasł non stop co parę sek. Rozebrałem filtr i zrobiłem próbę - dmuchnąłem w króciec...
Witam.Obecnie ( od wigilii) borykam sie z podobnym problemem, toledo lpg 1,6,98r.Po odpaleniu gdy silnik jest zimny(stoi na dworze)rechoczą zawory i pali sie kontrolka oleju, po przekroczeniu 2000 obr. włącza sie brzęczyk.Profilaktycznie wymieniłem olej, ale jak to robiłem silnik był rozgrzany i wszystko wróciło do normy.Ale na drugi dzień nadal to...
Dziękuje za zainteresowanie tematem : problem został rozwiązany , ten zawór to "zawór hamujący podwójny" Cytat ze strony jednego z producentów takich zaworów : "Zawór hamujący podwójny (zwrotno-przelewowy sterowany) jest stosowany do odcinania strumienia oleju z możliwością sterowania otwarciem i nastawiania wielkości strumienia oleju przy przepływie...
No właśnie przy odpaleniu silnika stuka 2-3 sec. W tym silniku nie ma żadnego zaworu zwrotnego. Do czego służy A6511800315 ? Jest to najbardziej awaryjna część OM651: zawór regulujący wydajność pompy oleju, występuje po 2011r. - jedyna dobra metoda to usunięcie go i wstawienie w jego miejsce zaślepki. Gdy podasz w jakimkolwiek salonie mercedesa nr...
Witam, mam pilarkę STIHL 018 z 1999 roku. Przebieg praktycznie zerowy, bo przez te lata pracowała może 3-4 dni w roku zaledwie 2 lub 3 godziny. Problem jaki się pojawił to fakt, że silnik nie trzyma obrotów jałowych, a po szybkim dodaniu gazu słychać charakterystyczny dźwięk duszenia się silnika. Jeżeli gaz dodaje z wyczuciem, to powoli wchodzi na obroty,...
Pomysł z mierzeniem ilości oleju płynącego do siłownika jest bardzo dobry. Przy okazji przypomniał mi się jeszcze jeden sposób: Ciśnienie oleju jest utrzymywane przez pompę i jest stałe w całej instalacji jedynie w stanie ustalonym. Ciśnienie na wejściu (króćcu dolotowym) siłownika, który jest w ruchu bez obciążenia jest jednak niższe: powodowane jest...
Nie wiem czy jest sens sprawdzać. Z zaworami to nie takie proste jak się wydaje. Jak już się zatrzyma to umiesz obrócić wałem ręką? Ciężko tak gdybać, ale może brakuje mocy, silnik wadliwy, zawór tłoczny nieszczelny, wadliwy zwrotny? Jeśli to jest nowe to dziwię się, że nie zgłaszałeś problemu sprzedawcy, chyba że jest w tym jakaś Twoja wina :-) Prześledź...
Odnośnie kompresora powinieneś szukać kompresora dwutłokowego ,dwustopniowego o ciśnieniu sprężania 11-15 bar Zbiornik Czym większy tym lepszy, nawet pow 2000l . Przy sprężarkach o smarowaniu rozbryzgowym jest bardzo ważne ustawienie kompresora pod względem poziomu (niebezpieczeństwo spłynięcia oleju w komorze korbowej) zawór ciśnieniowy powinien być...
Dzięki z odpowiedź. Odnośnie oleju to mam około 2 ltr oleju samochodowego, powinien być ok. Jeszcze mam dwa pytania. Czy zastosować zawór zwrotny pomiędzy kompresorem a zbiornikiem aby powietrze się nie cofało czy taki zawór jest zbędny? Czy reduktor (0,5 - 8 bar) smc z manometrem w cenie 35zł + przesyłka opłaca się kupić? Pozdrawiam
Witam, Mam szybkie pytanie, problem podobnie jak u Was, wszystkie "tańsze" opcje mam już przerobione, łącznie w wymianą vanosów, elektrozaworów, czujników itd. ciśnienie oleju sprawdzone, wszystkie sprężyny dźwigienki itp. sprawne, uszczelniacze, świece, przepustnica, odma wymienione, ale do rzeczy: Na zimnym po odpaleniu vanosy jakby mi nie przestawiały...
Nie kopci jak jest zimny to trochę na czarno i na biało oleju nie ubywa wlany nowy olej nowe filtry zawory były ustawiane 25 mtg temu zaworek zwrotny wymieniłem na nowy bo tamten nie trzymał
Prpoblem następujacy: Golf V, 2008 rok, 1,9TDI silnik BLS Kontrolka ciśnienia oleju zapala się przy ok 1800 obr i piszczy wyje. Wywala komunikat że brak ciśnienia oleju – wyłączyć silnik. Ciśnienie na filtrze oleju sprawdzone kilkakrotnie – książkowe. Czujnik z filtra wymieniony – dobry na dobry. Instalacja sprawdzona do pinu 25 na...
Niektórzy wiercą u dołu coolera otwór 3-4 mm,aby spuścić wodę,ta woda to niezły budyń-mieszanka oleju i wody wredna emulsja.Przy huśtawce mrozów ,po uruchomieniu, intercooler potrafi zamarznąć i wręcz zadusić silnik Jeśli wentylacja silnika "odma" jest poprowadzona na zewnątrz a nie do rury ssącej to nie może być oleju (chyba że turbina padła). Zawór...
oleju bylo za duzo ale to nie przyczyna. wymienilem pierscionki od razu poprawla sie sprawnosc sprezarki, nie chlapie olejem z wylotu sprezarka nie jest zuzyta. przy 3 atmosferach zaczyna syczes i chlapac olejem z odpowietrznika i bagnetu podejrzewam ze mam uszkodzony zawór zwrotny w glowiczce, nastepnie za wyltem mam zwrotny hydrauliczny grzybkowy...
Kolega ic_735 napisał: Ludzie przestańcie tworzyć i wymyślać historie na temat wydobywania się i szkodliwości oleju z kompresora. 1. Agregat ma być SPRAWNY - NIE z uszkodzonymi, przepuszczającymi zaworami. Gdy po uruchomieniu agregatu zauważymy olej w sprężonym powietrzu - agregat NIE NADAJE SIĘ. 2. Przy sprawnym agregacie (zawory) wydostawanie się...
Przed dyszą rurka powinna mieć temperature otoczenia lub trochę wyższą. Jesli cały skraplacz jest gorący, łącznie z rurką co idzie na dyszę, to za dużo czynnika w układzie lub za mała wydajność skraplacza (sprochniały). Jakie masz ciśnienie na LP? Fajne, sensowne rady. Mają tylko jedną wadę. Jaką ? Ano taką, że mają zastosowanie tylko dla czystego...
,olej musi być zasysany poniżej pompy aby nie gromadził się w kompresorze. To założysz na przewodzie ssącym zawór zwrotny i po kłopocie, a zbiornik będzie umieszczony, gdzie tylko zechcesz.
Dokładnie jak koledzy mówią, Ja też zainteresował bym się MAP sensorem. Może brudny, może przewód zapaćkany olejem, jeśli ma filterek/tłumik na przewodzie (to nie zawór zwrotny) to może być zapaćkany, przebity, albo założony odwrotnie (mimo że to nie zawór zwrotny). Jeśli masz TPS nie potencjometryczny, a stykowy, to dawka będzie liczona głównie z MAP...
zawora zwrotny ciśnienie oleju pralka zawora zwrotny zawora zwrotny cyrkulacja
alarm micra latarnie uliczne parking break
gdzie kupić panele fotowoltaiczne jakie panele fotowoltaiczne
Korg PA500 - wyświetlacz nie działa, możliwe przyczyny Liczby wylosowane w Multi Multi 6 września 2024