I zrób ten zawór zwrotny oleju bo ci usadzi w końcu silnik, do wymiany podstawa filtra oleju. Odpalasz silnik tak jakbyś za każdym razem robił wymianę oleju, filtr pusty.
http://replace-timing-belt.com/wp-conten... Proszę bardzo. Zanim się narobisz to wymień sam napinacz. Jeśli lancuch po demontażu nie będzie rozciągnięty to nie obejdzie się bez wymiany wariatora. To silnik bmw, odpowiedzialny za to może być zawór zwrotny oleju przez co wariator...
Gęsty olej, za duże ciśnienie oleju, zastany zawór zwrotny w pompie oleju i takie problemy mogą być. Oczywiście to tylko przemyślenia. Za mało danych podczas wystąpienia usterki.
Ja bym tam zamontował zawór zwrotny + ten tłumik, zawór zwrotny zapobiegnie wywaleniu oleju w razie awarii (zaworu zwrotnego głównego) a tłumik wygląda po prostu elegancko i zabezpieczy przed wciąganiem syfu do śruby.
Cześć mam kompresor zbudowany bodajże na sprężarce od stara. Od pewnego czasu powietrze ucieka przez zawór przelewowy od oleju (niema zaworu zwrotnego). Czy to jakaś usterka czy wystarczy zamontować zawór zwrotny? Pozdrawiam
Witam. Podczas wymiany uszczelki pokrywy zaworów zauważyłem, że wałki rozrządu dziwnie wyglądają. Pod palcem nic nie czuć, są zupełnie gładkie. Silnik normalnie pracuje. https://obrazki.elektroda.pl/2418141800_... https://obrazki.elektroda.pl/4820275500_...
Witam problem jak w temacie. W trakcie pracy silnika wypiął się przewód z ropą. Rozlała się ona w okolicach silnika. Wiem, że pytanie może być prozaiczne, ale chciałbym spać dzisiaj spokojnie. Czy podczas pracy silnika może dojść do zapłonu tej rozlanej ropy i druga sprawa jak usunąć ślady i zapach.
Witam. Posiadam wózek widłowy Zremb Gliwice. Mam problem gdyż wozek nie ma mocy jechać po ziemi - trawie. Czasem podjechać pod mała górę to trzeba się namęczyć, brak siły. Na betonie jeździ ok.. Czytałem, że może być zbyt niski poziom oleju w sprzęgle hydrokinetycznym, jak go uzupełnić, gdzie są wlewy? Jaki olej wlać?
Witam, wózek widłak ma wałek atakujący do którego jest przykręcona tarcza hamulcowa do której jest przykręcony krzyżak. Problem jest z przeciekaniem oleju przez wielofrez. Złożyłem na silikonie ale na długo to nie wytrzymało.
Olej to elf 15w40 wymieniony trzy tygodnie temu ,oczywiście razem z filtrem Przebieg 90tyś. Czy ktoś wie może gdzie w silniku seicento 900 znajduje się zawór zwrotny oleju?
Może zawór zwrotny od oleju się zacina. lub szklanki popychaczy do wymiany
Może być tak że gniazda szklanek są już wyrobione lub zawór zwrotny oleju nie trzyma, nawet sama pompa olejowa może być słaba
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
Zawór zwrotny do czyszczenia/wymiany, jak on puszcza to i przez sprężarkę będzie szło
Witam problem rozwiazany.Modele fsd nie odprezaja sie i nie maja biegu luzem to po pierwsze.Problemem okazaly sie zawory zwrotne oleju i powietrza znajdujace sie pod elementem srubowym.
Jak zakończyła sie awaria?: Wymiana pompy (używka - wyczyszczona i wypłukana, spr. zawór zwrotny) odbywa się BEZ INGERENCJI W ROZRZĄD. Dojście od strony miski, tak, jak pisali niektórzy Panowie. Faktycznie robota na 2-3h. Ale: pierwotna awaria pompy oleju, powodowała w czasie zacinania się zaworu zwrotnego wzrost ciśnienia w komorze korbowej wału i...
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Witam, chciałbym wymienić olej w sprężarce orlik, lecz nie wiem na jaki ponieważ nie dawno go kupiłem, a Pan nie wiedział jaki olej zalał, chce go zmienić dlatego iż zawór zwrotny zatyka się olejem bądź jakąś inna gęstą mazią i nie chce się nabijać. Z góry dziękuje za pomoc.
Może zawór zwrotny w pompie oleju puszcza.
Myślę, że zastoowanie zaworu zwrotnego wyeliminowałoby kłopoty ze startem... A to moja produkcja: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... A tu dodany zawór bezpieczeństwa i to jest wersja końcowa: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Oleju wystarcza tyle ile było, można 100 ml dolać, aby nie...
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Nie podałeś roku ani kodu silnika. Były dwie wersje filtra oleju z jednym lub dwoma zaworami zwrotnymi. Może to filtr przytrzymuje olej w magistrali? Kup płukankę i wymień olej.
Takie rozwiązanie stosowali różni producenci, np. Stihl, w starszych modelach. Układ musi być całkowicie szczelny. Sprawdź kanalik podciśnienia idący z komory korbowej do membrany, może być zatkany. Spróbuj go przedmuchać powietrzem. W pompce powinien być zawór zwrotny oleju, najczęściej jest to kulka i sprężyna. To że działa pompka ręczna o niczym...
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu. To nie jest zawór zwrotny tylko przelewowy - zabezpiecza przed nadmiernym wzrostem ciśnienia. Skoro pompa wyje przy właściwym poziomie i gatunku oleju, to do wyrzucenia niestety. Rozbierać nie ma po co, pokazywane w sieci instrukcje "domowej" pomagają albo na chwilę, albo wręcz prowadzą do zniszczenia...
przyczyn jest kilka, albo nieszczelny wąż do serwa, ale jak słusznie zauwazył trans-serwis podniosły by się obroty, może też być dziurawa membrama albo nie przepuszcza zawór zwrotny na króćcu przewodu podciśnieniowego. Bardzo często wąż serwa był zawalony olejem lub zarastała rdzawym nalotem rurka wychodząca z kolektora.
Jeżeli masz instrukcje obsługi to zobacz bo tam na pewno jest ten problem wyjaśniony. Ja nie ma tu w domu instrukcji ale jeżeli jest olej w sprężonym powietrzu to trzeba sprawdzić : system odsysania oleju , zawór zwrotny oraz chyba filtr w oddzielaczu oleju.
Na biegu luzem, zawór zamyka dolot głównego strumienia powietrza. Powietrze wpada tylko malutkim kanałem umożliwiającym utrzymanie ciśnienia w zbiorniku separatora, umożliwiające prawidłową cyrkulację oleju w układzie. Nadmiar powietrza wraca z powrotem w dolot. Całość takiej pracy umożliwia zawór zwrotny z nastawianym wstępnym ciśnieniem otwarcia.
Ten zaworek to tzw. odprężnik. Po napompowaniu, jak presostat wyłączy silnik, to naciska zawór aby spuścić ciśnienie między kompresorem a zaworem zwrotnym na butli. Ułatwia to rozruch silnika jeśli w butli jest ciśnienie. Presostat działa? Oleju w wizjerze jest do połowy. I tak jest dobrze.
Filtr oleju prawidłowy. Zawór zwrotny działa? Wszystko wskazuje na spływanie oleju z magistrali. Nie znam tego silnika o strony schematu olejowego, może ktoś na forum ma.
Zibies taki zawór zwrotny z filtrem siatkowym stosuję w mobilnej pompie do przetłaczania oleju z beczek do zbiornika głównego. Idealna sprawa zamiast przelewania wiadrem przez sito.Czysto sprawnie bez rozlanego oleju. Siatka jak się zapcha to pompa nie tłoczy. Proste oczyszczenie szczotką i dalej pracuje :D
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków Tak, to też może być przyczyną skoków ciśnienia, ale raczej nie w górę, tylko w dół, czyli spadków, bo jeśli zawór otwiera się przy zbyt niskich obrotach, to ciśnienie będzie spadało. Przy normalnej pracy nie powinno przekraczać 5 bar, więc jeśli skacze powyżej, to moim zdaniem przyczyną może być...
witam ma Pan na myśli te zaworki które pracują jakby w obiegu kołowym ( zamkniętym) prawdopodobnie są to zawory zwrotne które puszczają oleju w przeciwną stronę? dziękuje
Witam. Czy ten numer, który podałeś, to jest ten przewód, który wymieniłeś? Bo po tym numerze wywozi zwykły przewód i nic tam nie pisze o zaworze zwrotnym?
Dzielnik powoduje podanie oleju z pompy również na zawór przelewowy i przepływ oleju przez zawór kiedy siłownik nie jest sterowany. Ciągły przepływ oleju jest potrzebny aby go utrzymać w odpowiedniej temperaturze.
Jeśli ten dolny otwór jest tylko odpowietrzeniem to porażka bo jak się "pomajta" pilarką na boki to z tego otworu wypływa olej. Wewnątrz jest twardy wężyk w górnej części zbiornika niby nad poziomem oleju ale jednak. Powinien być tam jakiś zawór zwrotny nie pozwalający na wypływ oleju? Zatkać go kawałkiem np gumy?
Zadzior na zaworze zwrotnym
alboteż zawór zwrotny w pompie oleju nie trzyma. Czy robiłeś coś ostatnio przy silniku? jakiś remoncik? może jakiś syfek siedzi na zaworku w pompie. miałem kilka takich przypadłości. pozdrawiam
Problem z napinaczem? Może to też nie łańcuch tylko popychacze zaworów, może olej spływa z magistrali (zawór zwrotny w podstawie filtra oleju) i po odpaleniu przez kila sekund silnik nie ma oleju.
To musiałby być zawór z siłownikiem o działaniu proporcjonalnym a nie ON-OFF. Najprościej wstawić dodatkowy zawór zwrotno-dławiący w obieg oleju.
Owy zawór znajduje się w pompie. W podstawie jest zawór zwrotny
Możesz wrzucić fotkę całości tego co posiadasz? Nie znam tego czego tabliczkę zamieściłeś, ale wygląda, że to co masz będzie robić pod warunkiem, że cewki sterujące zaworami są na właściwe napięcie zasilania. Możemy ogarnąć temat na forum, priv, lub mailowo. Na podstawie tego co widzę to: 1. połączył bym HYDRAULIKĘ tak: P - do pompy (ciśnienie) R -...
Warto brać. Dorobić sterowanie zapewniające autonomiczną pracę, zapewnić warunki wentylacyjne, czyste powietrze jak pisałem. Co do cofania powietrza, nie trzeba żadnego elektrozaworu, a jedynie zawór zwrotny z uszcelnieniem metal-guma-metal. W tej sprężarce jest już duża objętość pomiędzy kolektorem wylotowym a miejscem na zawór zwrotny i nie ma ryzyka...
90 % procent oleju ma wrócić przez podstawę separatora tylko reszta oleju przez rurkę do podstawy filtra oleju. Zakładałeś tam przezroczysty wężyk? idzie powietrze czy olej? Ja bym szukał problemu w podstawie separatora bardzo blisko jest wężyk odsysania od wężyka powietrza nie ma tam gdzieś przebicia? Lub ewentualnie : spróbował bym podłożyć zawór...
Uszkodzony ? 1. Kondensator pracy silnika 2. Zawór zwrotny na zbiorniku. 3. zaworek rozładowczy w wyłączniku ciśnieniowym. Te dwie ostatnie sprawy łatwo sprawdzić poluzowując złącze cienkiej rurki od zaworu zwrotnego do wyłącznika ciśnieniowego. Przy ciśnieniu (jakimkolwiek) w zbiorniku, nie powinno wydostawać się tam powietrze podczas zatrzymania silnika....
Zgadzam się z poprzednikiem, ale nie do końca. Projektując i budując windę towarową, trzeba przestrzegać wytycznych Dozoru Technicznego. Czyli ktoś kto podejmuje się tego zadania musi być świadomy tego co robi. Każde tego typu urządzenie musi spełniać odpowiednie kryteria . Oczywiście możesz przygotować projekt , ale pod tym projektem ktoś jeszcze będzie...
Szukaj błędu na powrocie z siłownika, 100 barów to stanowczo za duże ciśnienie, może Ci nie trzyma któryś zawór zwrotny, zawór przepływowy sterujący biegiem jałowym oleju, lub masz coś źle podłączone albo uszkodzone jeśli Ci silnik dławi bez podłączonego młota. Bez dokładnego schematu chyba nikt tu Ci nie pomoże.
To jest siłownik dwustronnego działania, więc w tym przypadku nie można powiedzieć o zasilaniu i powrocie, tylko o porcie A (wysuw) i B (wsuw). Zawór zwrotno-dławiący jest umieszczony na porcie A odpowiadającym za wysuw/podnoszenie. Przy dopływie oleju zawór otwiera się, a przy powrocie zamyka pozwalając na przepływ oleju przez otworek w płytce zaworu....
To co zaznaczyłeś to zawór zwrotny powietrza. Śrubą reguluje się ciśnienie wewnętrzne w module. Nie kręć tym - nic to nie da. Zaczynasz się dobierać do rzeczy o których nie masz za bardzo pojęcia - łatwo spartolić sobie moduł. To cię może słono kosztować - te moduły są już nieprodukowane. Podstawa separatora to ta srebrna część przykręcona do tego czarnego...
Czekaj, zaraz, nie tak szybko. Pod kolektorem ssącym jest pokrywa, pod tą pokrywą siedzi zawór zwrotny, który zapobiega ściekaniu oleju z magistral głowic. Jeśli padnie to właśnie takie daje objawy. Sprawdzenie tego polega na tym, że rano wyciągasz bezpiecznik pompy paliwa, albo wtyczkę z czujnika wału i kręcisz rozrusznikiem bez odpalania kilka sekund,...
Wymieniłem pompkę oleju na nową. Dodatkowo także musiałem przeczyścić zawór zwrotny powietrza w pojemniku z olejem (odpowietrznik). W górnej części pojemnika na olej od strony przodu piły jest taki gumowy "wentyl" o średnicy 2-3 mm. Miałem go także zatkanego (być może to była pierwotna przyczyna awarii pompki oleju). Olej przez to nie spływał do pompki....
w pompie oleju masz zawór zwrotny, jeżeli już przepompowała olej to go ponownie bez problemu zaciągnie, schody zaczynają się gdy pierwszy raz zaczyna pracować na sucho... nie zaciągnie, bo olej ją "uszczelnia" wewnętrznie, tak samo się dzieje z silnikiem diesla jak tłoki były na sucho wkładane do silnika bez oleju, nie będzie kompresji...
Czyli tak , żeby oleju nie wyrzucało to mam gdzieś w najwyższym możliwym punkcie skrzyni korbowej zamontować odpowietrznik czy lepiej zawór zwrotny na wężu doprowadzającym olej .? Teraz tak jaki tam powinien być poziom oleju i jak - gdzie zamontować wskaźnik jego poziomu . Filtr powietrza oczywiście już zamówiłem był stary którego nie ma na zdjęciach....
Po zdjęciu widać ze to WAN-T czyli 2x pompka 136, 1 to zawór zwrotny, z obu sprężarek dochodzi tam powietrze i wchodzi do zbiornika, jak tam syczy to zawór nieszczelny i puszcza powietrze, nr 2 to elektrozawór dekompresji, otwiera się przy starcie sprężarki aby silnik mógł łatwiej wystartować, jak tam poszcza to to wymiany w nim uszczelka. Na początek...
Może Kolego najpierw spróbuj sprawdzić uszczelnienie pompy i zawór zwrotny chociaż myślę,że ten zawór jest OK
zawora zwrotny ciśnienie oleju zawora zwrotny zamontować kolektor zawora zwrotny
oporność głośnik toyota corolla żarówka bezprzewodowy kontaktron
tester rezonatorów kwarcowych tester rezonatorów kwarcowych
Electrical energy examples: lightning, LED bulbs, electric cars, lithium-ion batteries, supercapacitors VW Touran I/II – podłączenie impulsu drogi do taksometru, GALA, CAN, legalizacja taxi