Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Pytanie mam głupie, gdzie znajduje się zawór zwrotny od pompy paliwa we fiacie grande punto bo podejrzewam, że może być winowajcą przy odpalaniu ?
A czy może być zawór zwrotny przy pompie paliwa.
Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
Zamontuj przed pompą paliwa na przewodzie zasilającym. (między filtrem a pompą)
Witam! Jestem w trakcie odpowietrzanie układu paliwowego w 2.5 TDI V6. Mam problem. Zakupiłem pompkę ręczna (gruszkę) do odpowietrzania układów. Nie wiem w którym dokładnie miejscu mam ja podłączyć i w jakim kierunku powinna być strzałka ? Drugie pytanie tyczy się zaworków zwrotnych umieszczonych miedzy pompa paliwa a wężami przelewowymi na wtryskach....
Na 100% nie jest to wina pompy. Albo padł ci zawór zwrotny pompy paliwa (koszt ok 50zł) i paliwo cofa się do baku albo masz jakąś nieszczelność w układzie zasilania paliwem i spada ciśnienie. Prosty test, po dłuższym postoju: Włączasz zapłon, czekasz 2 sekundy Wyłączasz zapłon, czekasz 5 sekund Włączasz zapłon, czekasz 2 sekundy Wyłączasz zapłon, czekasz...
Ok to powiedzcie skąd ta różnica miedzy jednym "doładowaniem" pompy a dwoma? Czy w silnikach benzynowych stosuje się zawór zwrotny na pompie paliwa tj w diesel'ach?
Witam, mam ten sam problem. Słyszałem że może pomóc zawór zwrotny przed pompą paliwa. Czy ktoś tego próbował w corsie 1,3 CDTI?
U mnie było to samo - problem cofające się paliwo do zbiornika rozwiązanie : założono zawór zwrotny przy pompie paliwa - jak ręką odjął (koszt naprawy 20 zł i pół godziny )
Od strony elektrycznej łatwa diagnoza, zmierz napięcie na aku przed rozruchem i podczas rozruchu. Zrób to po dłuższym postoju jak i po kilku godzinach od normalnej jazdy. Ale gdy dochodzą problemy z dławieniem się gdy już odpali to ja szukał bym przyczyny w dwóch miejscach a tak naprawdę w 8. 1 regulator ciśnienia paliwa 2-7 lejące wtryski. 8 zawór...
Jeśli paliwo Ci się cofa to zawór zwrotny powinien pomóc. Próbowałeś przed odpaleniem włączyć kilka razy zapłon żeby pompa podpompowała paliwo?
Przekażnikiem steruje komputer,ponieważ silnik się nie kręci to przekażnik odłącza się. U Ciebie uszkodzony jest zawór zwrotny w pompie paliwa.
Zrób na zwykły włącznik /przycisk/ i po kłopocie. Myślę,że w Twoim przypadku to nie trzyma zawór zwrotny na pompie paliwa! Tu szukaj rozwiązania , a nie w dodatkowym ustrojstwie.
Na listwie masz taki wentylek nacisnij śrubokrętem i zobacz czy psiknie paliwo jak nie psiknie to może być zawór zwrotny w pompie i paliwo do baku wraca .A jak nie to masz jeszcze 3 możliwości o których kolega wyżej pisał.
Zawór zwrotny na pompie nie trzyma lub cofa się paliwo. Na zasilaniu paliwem załóż zawór zwrotny.
Sprawdź zawór zwrotny w pompie może paliwo ci się cofa do baku.
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Mam LPG, ogólnie samochód poza tą usterką bardzo dobrze chodzi zarówno na lpg jak i na pb.Jedyny problem to poranne odpalanie, przekręcam kluczyk na kilka sek. i... nic albo odpali i chodzi tak jak by był już ciepły czyli 850obr. albo w ogóle nie odpala, kręcę za drugim razem i już odpala super i ma tzw"ssanie". Co było sprawdzane i robione: 1. przewody...
Jak nie za późno to sprawdź jeszcze kolego zawór zwrotny paliwa ten z tyłu pompy może jest zapchany błahostka ale warto sprawdzić.
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Chyba masz nieszczelny zawór zwrotny paliwa przy pompie wtryskowej.Na postoju paliwo spływa do zbiornika i układ paliwa sie zapowietrza. Jak dasz mu plaka to odpali , zaciągnie paliwo i chodzi.
Jest wskazane żeby każdy układ CO choć częściowo pracował grawitacyjnie. Nie wiem o co dokładnie chodzi z tym wychładzaniem pieca jedynie domyślam się, że gdy pracuje tylko układ CWU to ciepło z pieca niepotrzebnie ucieka do CO i z tym autor ma problem. Zamiast zaworu 3d można by zastosować termostatyczny zawór ochrony powrotu, zawór 3d z siłownikiem...
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
Witam Problem musze powiedzieć powrócił, chociaż akumulator jest dobry. Jesli auto stoi ok. dzień to musze po odpalaniu dodać trochę gazu bo mi gaśnie, ale jak już odpalam częściej potem to juz nie ma problemu. Mechanik wskazał na zepsuty zawór zwrotny. Czy to może być ta przyczyna? Dodano po 1 Zawór zwrotny w pompie paliwa dla scisłości.
i tylko tam jest ten zawór zwrotny w pompie w zbiorniku paliwa? Czy gdzieś jeszcze po drodze między pompą paliwa a pompowtryskami?
U mnie nawalił filtr paliwa (marki Filtron) zintegrowany z regulatorem ciśnienia, był wadliwy bo nawalił niedługo po montażu ale nie powiązałem go z awarią i trochę czasu mi zajęło dojście do przyczyny .Kiedy auto stało zawór zwrotny w filtrze paliwa popuszczał paliwo z powrotem do baku. Po postoju odkręciłem listwę wtryskową nie odpinając jej od paliwa...
mam ten sam problem w audi b4 2,0 16V. wymienilem czujnik temperatury i problem nie znikl. teraz mechanior twierdzi ze jest problem z czujnikiem polozenia przepustnicy gdyz tak wskazuje komputer. i teraz nie wiem co robic gdyz to jest drogi problem.a z tego co slyszalem to problem moze jeszcze byc w zaworze zwrotnym w pompie paliwa. sam widzisz ile...
jak ułamałeś plastik to moze tam jest problem. W bravie miałem problem z cofajacym sie paliwem. Niewiem dlaczego akuat ten model jest na to bardziej podatny. Zamontowałem zawór zwrotny za filtram paliwa a przed pompą. Wtedy z odpalaniem nie było problemu, ale potrafiła sie dławic po krótkiej pracy silnika, tzn zgasnąc i odpalałem pozniej bez problemu....
Zewnętrzna pompa ? A w jaki sposób jest ustalane ciśnienie paliwa ? W oryginale jest zawór zwrotny a na tej zewnętrznej ?
Panowie dziękuję, że poświęcacie swój czas. Jedna kwestia jest dla mnie najpilniej do rozwiązania. Zawór zwrotny w pompie paliwa, bo póki pompa i silnik pracują paliwo na listwie jest. Po zgaszeniu od razu zanika ciśnienie, tak samo po zatrzymaniu pompy, paliwo jest jak odłączy nadmiarowy to paliwo traci cisnienie. Pompa ma na pewno sprawność do wytworzenia...
Dziękuję za odpowiedź. Czy w pompce paliwa są zawory zwrotne. Czy wystarczy wymienić pompę paliwa. Jaką pojemność paliwa ma gaźnik, czy na tej objętości paliwa silnik nie powinien odpalić. Dlaczego w gaźniku nie ma paliwa. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Miernikiem takich rzeczy się nie sprawdza. Jak coś żarówka przynajmniej 21W. 2.5D to nie wystarczy z czego to silnik, jaka pompa. Był użytkowany w ostatnim czasie czy stał i chcesz go uruchomić. Sprawdzi omomierzem,sprawdź zawór zwrotny paliwa na pompie sprawny czy paliwo nie cofa się i nie zapowietrza się non stop,oraz "stop magnes" zawór elektromagnetyczny...
Następnym razem jak wyjmę pompę to sprawdzę ten zawór zwrotny. Gdybym tylko wiedział gdzie go szukać🤔.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Czy ten civic posiada zawór zwrotny ? Tak, w pompie paliwa w zbiorniku.
Witam serdecznie mam proźbe czy wie ktoś może jaka jest średnica szlaufu idącego do pompy paliwa. Chodzi o to ze chce zalozyc zawór zwrotny bo mi sie paliwo cofa.proźba o pomoc
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
Pamiętaj tylko aby zawór 4d i rury w krótkim obiegu były takiej średnicy jak wyjście z kotła. Za pompami obowiązkowo zawory zwrotne.
Czy coś a'la grzybek na przewodzie powrotnym z pompy w TDDI to zawór zwrotny?
Witam. Problem jak w temacie. Rano nie odpala, rozrusznik kręci, Aku sprawdzone idealne, Świece żarowe wymienione, zawór zwrotny za pompom paliwa założony żeby paliwo nie cofało się do zbiornika. Wcześniej pomagało wyciągnięcie bezpiecznika nr. 21 i ponowne jego włożenie, teraz nawet to już nie pomaga. Dzisiaj odkryłem że odpalił rano po wyjęciu bezpiecznika...
Moim zdaniem nic to nie da bo pompa ma dobić ciśnienie przed odpaleniem i tyle . Jeśli już koniecznie chcesz zrobić zaworek bez włażenia pod auto to wystarczy dostać się włazem desantowym pod siedzeniem do króćców pompy i tam zainstalować ten zawór zwrotny . Wpisz w google " pompa paliwa skoda felicia" i zobacz sobie na zdjęcia wyjętego baku do którego...
Witam mam seata ibize IV 2008r 1,9tdi od dłuższego czasu pojawia mi się problem z odpalaniem po dłuższym postoju najczęściej po "nocy". Po jakimś czasie ustaje i znowu się pojawia wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, filtr paliwa pomogło ale przy kolejnej wymianie na taki sam filtr problem znowu się pojawił po jakimś czasie znowu zniknął i tak co jakiś...
Zaworek jest w pompie, a jak paliwo ucieka, to załóż dodatkowo zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompa. http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2010-12/6...
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
Powinno zostać ciśnienie rzędu 0,5 - 1 bara. Czy ten układ ma powrót z listwy paliwowej ? Jak będzie miał zawór ciśnieniowy w pompie to chyba sam zawór jest dostępny ale też w pompach lubiały siadać zawory zwrotne na wyjściu z pompy.
Może nie trzymać ciśnienia paliwa spróbuj założyć zawór zwrotny na powrocie przewodu od pompy paliwa albo żeby sprawdzić czy trzyma paliwo załóż przezroczysty wąż zamiast tego czarnego co idzie do pompy i zobaczysz czy jest w nim ropa cały czas czy się cofa/
Witam. Poszedłem kupić zaworek zwrotny, i w sklepie dowiedziałem się- że zawór zwrotny jest już w pompie paliwa, należy go wykręcić i wyczyścić, bo pewnie zaszedł jakimś brudem i dlatego przepuszcza. Jeżeli ma ktoś jakąś fotkę gdzie ten zawór jest na pompie, to bym prosił o nią. Nie mam pojęcia w którym miejscu jest ten zawór.
Kolego, jakbyś miał źle ustawiony rozrząd to już dawno byś tym autem nie jeździł.... Co do odpalania to świece, zawór zwrotny w pompie paliwowej, jakość paliwa...
Ja stawiam na zawór zwrotny paliwa. Ewentualnie sama pompa ma za mały wydatek.
dlaczego szokuje wytłumacz mi. Skoro wysiadł zawór zwrotny który jest oryginalnie w pompie chcę założyć kupny To coś złego?
jesli będzie tak ze masz mało paliwa (poniżej 1/4 baku) to pali źle po dłuższym postoju i jeśli w baku jest prawie pełno (niestety :D ) odpala ok po nocy to na 99% winny jest zawór zwrotny paliwa który jest w pompie vac/paliwa po przeciwległej stronie rozrządu
Wszystko jest tak jak było. Fachowcy podpowiadają że już leciwe KE-Jetroniki nie trzymają ciśnienia w rozdzielaczach jak nowe i klapa przepływomierza lata luźno po dłuższej jeździe bez przełączenia na Pb-dopełnienia ciśnienia paliwa i potencjometr klapy podaje sygnał do otwierania zaworu powietrza dodatkowego i silnik gaśnie przez zbyt ubogą mieszankę....
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Zawór zwrotny w pompie,na króćcu dolotowym paliwa do pompy. Odpowiedż na pytanie gdzie on jest.
zrobiłem przelew wtryskom sa dobre na szczęście;) cos mi sie wydaje ze to moze być cos z pompa,bo jak auto postoi przez noc i rano chce odpalic to odpali za pierszym ale jak nie dodam gazu to zgaśnie;/przytrzymam chwile gaz i jest dobrze,wydaje mi sie ze zawór zwrotny w pompie jest walniety i ze przez noc paliwo zchodzi i pozniej jest problem ;/ kupiłem...
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
Witam. Swiece grzeją!!! Załączają sie!!! Grzeja tyle ile świeci sie dioda!!! Sa nowe!!! - Od tego rozpoczełem poszukiwania usterki!!! W przeżroczystym węzyku (doprowadzającym paliwo) nie widać pęcheżyków powietrza!!! Na kompie żadnych błedów nie wykazało!!! Jak jest zimny przekręcam 6-7 razy zapłon -(za każdym razem grzejąc swiece nie odpalając silnika)....
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Jak nie zapala bo ma za małe ciśnienie w układzie to sprawdź przelew na zaworze zwrotnym na listwie. To bolączka tego modelu. Jak leci cokolwiek podczas krecenia rozrusznikiem to zawór do wymiany.
Przyczyny, które mogą prowadzić do ustanowienia kodu P0172, mogą być następujące: Czujnik masowego przepływu powietrza może być brudny lub uszkodzony. Filtr powietrza jest brudny lub zawiera olej. Jakiś przeciek próżniowy. Problem z ciśnieniem paliwa. Zawór zwrotny pompy paliwowej może ulec awarii. Zawór PCV przecieka lub uległ awarii. Zawór EGR mógł...
Witam! Mój nowy nabytek- Fiesta 1.8D Endura-de(1998rok) generalnie ciężko pali, gdy jest zimny, a gdy ciepły pali natychmiast. Po zapaleniu silnik nigdy nie gaśnie, chodzi całkim ok, ma moc i przyzwoite osiągi. Sprawdziłem dotychczas: -świece żarowe grzeją wszystkie ( poprzedni właściciel je wymieniał) -aku duży(74Ah), roczny, ładowanie jest i aku sprawny...
No ma na chwile obecną prawie 316tyś, rok '97 daleko jej ;) do tych nówek z przebiegiem 180tyś z 96r. Postaram się zobaczyć jak wygląda sprawa z paliwem - zdejmę filtr odłączę szybkozłącza i nadmucham w obie końcówki może gdzieś usłyszę syczenie. Czy jeżeli nadmucham kompresorem to coś mogę zepsuć? Czy mogę jakoś uszkodzić pompę ? Myślałem żeby w ostateczności...
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
do sprawdzenia ciśnienie paliwa i dopiero wymieniaj pompę zawór zwrotny jest w pompie ale to prawdopodobnie nie jest przyczyną bo w momencie przekręcenia kluczyka pompa na chwilę podaje paliwo
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
A nawet nie wiem,jaka to pompa,ale sprawdze jutro. A filtr mam z Harta niestety :/ Dzisiaj założyłem zawór zwrotny między bakiem, a filtrem paliwa. Samochód pali lepiej i nie dusi się. Czy pompy wtryskowe w Renault miały swoje zawory zwrotne,czy nie?
to stawiam na zaworek zwrotny w pompie paliwa Albo pęknięty wężyk w zespole pompy paliwa. Miałem podobny przypadek i też myślałem o zaworze przelewowym (zwrotnym), a okazało się, że wężyk pękł.
A nie prościej zanim zgasisz samochód przełączyć od razu z gazu na benzynę?przegazować do 4tyś obr i przełączyć,samochód zgaśnie ale skróci to czas podawania paliwa do gaźnika,w każdej pompie paliwowej jest już wbudowany zawór zwrotny,ty masz problem z czasem zalania komory gaźnika,pozdrawiam
Za mało danych... Mertaż do ogrzania? Jaki budynek? (Stopień ocieplenia) Kocioł na paliwo stałe wymaga ochrony temp. powrotu. Tego na schemacie nie ma. W instalacji, gdzie funkcjonują dwa rozdzielacze z kilkoma pętlami grzewczymi, to każda pętla wymaga regulacji przepływu. Oczywiście regulacji dokonuje się przy rozruchu instalacji... ale musi to być...
Nie wiem jak w tym przypadku, ale zawór zwrotny często znajduje się w króćcu powrotu paliwa na pompie wtryskowej (zawór kulkowy w śrubie mocującej przewód powrotu paliwa do zbiornika).
Witam, Ten problem był już opisywany, ale nie wyczytałem jednoznacznej odpowiedzi. Problem pojawił się pewnego dnia po dobrym nagrzaniu silnika i postoju dłuższym niż 20 minut. Jeśli odpaliłem przed upływem 20 minut, to wszystko było ok. Wymieniłem filtr paliwa oraz oringi na oryginalne, sprawdziłem kulkę w odstojniku, sprawdziłem sitko w baku (niedziurawe),...
Z początku po założeniu pompy właśnie tak "cykał" te kilka sekund, teraz tego cykania nie ma. Gdzie dokladnie znajduje się ten komputerek? Może gdzieś przewody nie łączą Dodano po 10 Linka jest podłączona tak jak na zdjeciu: https://obrazki.elektroda.pl/5302968700_... Gdyby to była wina tej linki to po lekkim dodaniu "gazu" auto by...
Coś mi się wydaje, że siada pompa. Sprawdź filtr paliwa.
sprawdzile tylko że pompa pracuje caly czas i podaje paliwo,nie wiem czy pod odpowiednim cisnieniem(przewodem zwrotnym paliwo nie powraca).czy przy pompie paliwa jest jakiś zawór i który powinien pierwszy zadziałac na wtryskach czy przy pompie?
Przeszukałem forum i znalazlem taki sposób na sprawdzenie smoka: Zawór zwrotny można sprawdzić odkręcając 2 rurki od pompy paliwa (poprowadzone równolegle od smoka do pompy paliwowej) jedną zatykasz a do drugiej dmuchasz powietrze. Podmienie też zawór przelewowy przy filtrze. Który to jest zawór czerwony?
Może napiszesz tak naprawdę jaki masz silnik, bo: Astra F 1,4 SE Wszytko jasne, 1,4, wielopunkt. Zapłon bezrozdzielaczowy, podwójna żebrowana cewka. Niedawno wymieniłem ..... kopułkę i palec A tu już nie czaję. Zawór zwrotny jest w pompie paliwa, konstrukcja -kulka ze spręzyną, pompa robi ciśnienie momentalnie, i ten zaworek mozna zignorować. Coś mi...
Na listwie nie ma ciśnienia. Gdy zatkam przewód od nadmiaru który wychodzi z pompy to pompa daje ciśnienie na listwę, gdzie jest zawór zwrotny?(w pompie czy w filtrze paliwa) Dodano po 3 a jaką wartość oporu powinien mieć czujnik ciśnienia na listwie bo na kompie pokazuje ze jest ciśnienie a jak się odkręci przewód od wtrysku to nie ma ciśnienia.
Witam Mam problem z Ceed 1,6 benz - gaz 90 kW 2008r. Codziennie pokonuje do pracy 110km rano jak odpalam to nie załapuje za pierwszym razem, za drugim załapie i chodzi. A teraz jak miałem urlop i mało jeździłem i na krótkich odcinkach to czasami i za piątym razem odpalił i jak odpalił to musiałem czekać aż się zagrzeje i na gaz przełączy bo na benzynie...
Golf 4 problem z odpaleniem, gaśnięcie podczas jazdy. Witam, mam problem z golfikiem 1.9tdi 101km/74kw. Autko po dłuższym postoju pali na dotyk, ale praktycznie od razu gaśnie. I muszę go kręcić tak, jakby nie miał paliwa i musiał je dopompować. Autko czasem potrafiło zgasnąć podczas jazdy, gdy je wysprzęgliłem i obroty spadły. Czasem po odpaleniu przez...
Witam Mam problem z uruchomieniem silnika/odpalaniem. Gdy jest w zbiorniku mniej nie niż połowa paliwa. Został wymieniony zawór zwrotny w pompie i nadal bez zmian, proszę o doradzenie w tej kwestii. !
Witam :) Sprawa wygląda według mnie tak: wcześniej (przed wymiana pompy) samochód odpalał od pierwszego strzała czyli pompa musiała podać paliwa podczas przekręcania kluczyka lub był zamontowany w jakimś elemencie zawór zwrotny. A teraz po całonocnym postoju trzeba go pochechłać zanim zapali. Może z innej beczki czy zamienniki nie mają jakiegoś zaworu...
równolegle do pompy przepływowej trzeba wstawić zawór zwrotny, by paliwo mogło płynąć w miarę swobodnie, gdy pompa jest wyłączona, lub zostawić pompę cały czas załączoną; proponuję pompę z jakiegokolwiek BMW E46 CDI - umieszczona jest pod progiem od dołu, po stronie kierowcy (np PIERBURG 7.50051.60.0) - niezbyt droga i przystosowana do ciągłej pracy...
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Witaj, Dzięki za zainteresowanie. Każdy cylinder ma swój wtryskiwacz. Na ciepło po wyłączeniu i uruchomieniu od razu zapalił w miarę ok. - nie od cyknięcia, ale za pierwszym razem. Po 20 minutach nie odpalił za pierwszym razem w ogóle a za drugim. Domyślam się, że kolega podejrzewa zawór zwrotny paliwa w pompie, tak?? Ja się zastanawiam czemu przy -10'C...
Witam. Mam całkiem podobny problem z takim samym atego co w temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... temat zamknięty więc piszę nowy. Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny, zmieniłem uszczelniacze na pompkach, wymieniłem zawór zwrotny, wymieniłem pompę paliwa. Byłem u kilku mechaników to bawili...
Witam.Sprawdź czy pompa paliwowa nie cofa paliwa (zawór zwrotny). Co do gazu to musisz poszukać dobrego Gazownika bo przyczyn może być wiele.Podaj rodzaj inst.gazowej.
Układ powinien wyglądać mniej więcej tak jak na rysunku.Pominołem tutaj zawory bezpieczeństwa oraz dla uproszczenia kwestię otwartego czy zamkniętego układu grzewczego. Równolegle do pompy znajduje się zawór różnicowo upustowy, rodzaj zaworu zwrotnego który jest niezbędny do prawidłowego włączenia pompy do kotła na paliwo stałe i nie tylko. Na zasilaniu...
Po głębszej analizie problemu przyczyna leży jednak w pompie paliwa. Zauważyłem że już ktoś próbował z tym walczyć i założył zawór zwrotny przed pompą.
Tak pierwsze sprawdź ciśnienie paliwa, zatkany filtr, nie trzyma zawór zwrotny, słaba membrana w pompie Wypnij wężyk przy gaźniku i sprawdź jak pompa pompuje i czy paliwo trzyma się w wężyku.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Pompa ma zawór zwrotny, a przekaźnik jest załączany gdy pracuje rozrusznik.
zawora zwrotny paliwo zawora zwrotny pompa pompa zawora zwrotny
chrysler skrzynia biegów wymiana wymiana wirnika bosch schemat ideowy zasilania
przyrządy pomiarowe instrukcje samsung ue50nu7462 obraz
Czy OBD2 wykryje uszkodzone czujniki ABS i parkowania? Kod błędu H3-00 w drukarkach Sharp - diagnostyka i naprawa