Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
Jeśli paliwo Ci się cofa to zawór zwrotny powinien pomóc. Próbowałeś przed odpaleniem włączyć kilka razy zapłon żeby pompa podpompowała paliwo?
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
Pytanie mam głupie, gdzie znajduje się zawór zwrotny od pompy paliwa we fiacie grande punto bo podejrzewam, że może być winowajcą przy odpalaniu ?
Następnym razem jak wyjmę pompę to sprawdzę ten zawór zwrotny. Gdybym tylko wiedział gdzie go szukać🤔.
A czy może być zawór zwrotny przy pompie paliwa.
Zamontuj przed pompą paliwa na przewodzie zasilającym. (między filtrem a pompą)
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Jak nie zapala bo ma za małe ciśnienie w układzie to sprawdź przelew na zaworze zwrotnym na listwie. To bolączka tego modelu. Jak leci cokolwiek podczas krecenia rozrusznikiem to zawór do wymiany.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
Od strony elektrycznej łatwa diagnoza, zmierz napięcie na aku przed rozruchem i podczas rozruchu. Zrób to po dłuższym postoju jak i po kilku godzinach od normalnej jazdy. Ale gdy dochodzą problemy z dławieniem się gdy już odpali to ja szukał bym przyczyny w dwóch miejscach a tak naprawdę w 8. 1 regulator ciśnienia paliwa 2-7 lejące wtryski. 8 zawór...
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Błąd dotyczy za wysokiego ciśnienia w układzie niskociśnieniowym więc albo masz uszkodzoną pompę paliwa w zbiorniku dokładniej to jest zawór przelewowy i dostajesz za wysokie ciśnienie albo zawór zwrotny w pompie wysokiego ciśnienia widać go na twoim zdjęciu.
jak ułamałeś plastik to moze tam jest problem. W bravie miałem problem z cofajacym sie paliwem. Niewiem dlaczego akuat ten model jest na to bardziej podatny. Zamontowałem zawór zwrotny za filtram paliwa a przed pompą. Wtedy z odpalaniem nie było problemu, ale potrafiła sie dławic po krótkiej pracy silnika, tzn zgasnąc i odpalałem pozniej bez problemu....
Witam! Jestem w trakcie odpowietrzanie układu paliwowego w 2.5 TDI V6. Mam problem. Zakupiłem pompkę ręczna (gruszkę) do odpowietrzania układów. Nie wiem w którym dokładnie miejscu mam ja podłączyć i w jakim kierunku powinna być strzałka ? Drugie pytanie tyczy się zaworków zwrotnych umieszczonych miedzy pompa paliwa a wężami przelewowymi na wtryskach....
Ok to powiedzcie skąd ta różnica miedzy jednym "doładowaniem" pompy a dwoma? Czy w silnikach benzynowych stosuje się zawór zwrotny na pompie paliwa tj w diesel'ach?
Jak nie za późno to sprawdź jeszcze kolego zawór zwrotny paliwa ten z tyłu pompy może jest zapchany błahostka ale warto sprawdzić.
Może zawór zwrotny? Bardzo możliwe zaciśnij wężyk zwrotny od zaworu i zobaczysz czy podniesie Ci się cisnienie jeżeli tak to zawór do wymiany jeżeli nie to pompa. Układ masz czysty ?
Witam, mam ten sam problem. Słyszałem że może pomóc zawór zwrotny przed pompą paliwa. Czy ktoś tego próbował w corsie 1,3 CDTI?
U mnie było to samo - problem cofające się paliwo do zbiornika rozwiązanie : założono zawór zwrotny przy pompie paliwa - jak ręką odjął (koszt naprawy 20 zł i pół godziny )
Na 100% nie jest to wina pompy. Albo padł ci zawór zwrotny pompy paliwa (koszt ok 50zł) i paliwo cofa się do baku albo masz jakąś nieszczelność w układzie zasilania paliwem i spada ciśnienie. Prosty test, po dłuższym postoju: Włączasz zapłon, czekasz 2 sekundy Wyłączasz zapłon, czekasz 5 sekund Włączasz zapłon, czekasz 2 sekundy Wyłączasz zapłon, czekasz...
Przekażnikiem steruje komputer,ponieważ silnik się nie kręci to przekażnik odłącza się. U Ciebie uszkodzony jest zawór zwrotny w pompie paliwa.
Czy coś a'la grzybek na przewodzie powrotnym z pompy w TDDI to zawór zwrotny?
Zawór zwrotny na pompie nie trzyma lub cofa się paliwo. Na zasilaniu paliwem załóż zawór zwrotny.
Na listwie masz taki wentylek nacisnij śrubokrętem i zobacz czy psiknie paliwo jak nie psiknie to może być zawór zwrotny w pompie i paliwo do baku wraca .A jak nie to masz jeszcze 3 możliwości o których kolega wyżej pisał.
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Za mało danych... Mertaż do ogrzania? Jaki budynek? (Stopień ocieplenia) Kocioł na paliwo stałe wymaga ochrony temp. powrotu. Tego na schemacie nie ma. W instalacji, gdzie funkcjonują dwa rozdzielacze z kilkoma pętlami grzewczymi, to każda pętla wymaga regulacji przepływu. Oczywiście regulacji dokonuje się przy rozruchu instalacji... ale musi to być...
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Zaiteresowanych prosze o pomoc.Polonez Caro 92r.gaznik.Objaw jest nastepujacy.Jak postoi dłuzej pompa paliwa nie moze zacigmąc paliwa długo trzeba kręcic i nie chce zaskoczyc. Pompka paliwa ma 3 wyjscia.Dopiero wlanie do gaznika paliwa uruchamia i mozna cały dzien jezdzic.Wersja z gaznikiem.Wymiana nowej pompy i popychacza nic nie dala.Czy to wina przewodu...
Witam serdecznie mam problem z pompą paliwa Polonez Atu 96r 1, 6 GLI. Pół roku temu pompa stanęła po wykręceniu okazało sie ze izolacja przewodu masowego była uszkodzona usunąłem wadliwą część zaizolowałem i wszystko było ok do dziś. Pompa znowu stanęła wykręciłem okazało sie ze tym razem oba przewody zasilające mają dość poważnie stopioną izolacje...
Witam. Mam problem z Władkiem, nie mogę napełnić układu paliwowego za pomocą ręcznej pompki. Wcześniej dało się to zrobić, wyczuwalne było zwiększające się ciśnienie. W tej chwili pompka zasysa i wpycha spowrotem do baku paliwo z powietrzem. Czy jest tam jakiś zawór zwrotny? Co może być przyczyną? Pompa wtryskowa była regenerowana kilka miesięcy temu...
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
Witam wymienilem uszczelki w silowniku i rozebralem rozdzielacz po zlozeniu wszystkiego nawet nie drgnie gdzie jest blad zaworek sprawdzilem moze cos z sekcja zle ja ustawilem czy co Dodano po 10 dodam ze przed naprawa podnosil tylko na zimnym jak sie rozgrzal bylo ciezko podniesc kosiarki
Witam jestem elektrykiem samochodowym ale nie chodzi mi o naprawy cudzych aut tylko mojego sportowego poloneza :) nie dawno założyłem ze szrotu nową pompe paliwa jest sprawna i ciśnie 6 barów :) ale to tak na marginesie, pewnego dnia jechałem do roboty na gazie bo regulowałem gaz i chciałem sprawdzić ile spali noi gaz się skończył przełączyłem na benzyne...
Mam taki problem z tym samochodem jak w temacie. Tzn odpala nie zawsze. Przyczyna podobno leży w pompce paliwa lub w jej obwodzie (tak muwil mechanik). Mam schemat instalacji w ksiazce do niego ale nie moge sie polapac w nim I mam pytania : Z tylu pod kołem zapasowym (jak sie odkreci pokrywke)mowil mechanik zeby szukac:p sa dwa przewody niebieski i...
Witam. Z tego co wyczytałem na forach to nie mam filtra paliwa jest rzekomo w pompie paliwa, stąd trudniej dla mnie zidentyfikować wąż zasilający z baku. Opel Astra H 2005 GTC silnik Z16XEP 105 KM. Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Gdzie mam to zrobić , z oględzin wynika ,że wężyk gumowy wpięty w rurkę metalową idącą...
Witam. mam problem z Władimiriec T-25, wyjechałem z garażu odpalił "na szczała" i przejechałem ok 10 metrów i wysiadłem żeby odtworzyć bramę i w tym monecie zgasł próbowałem go odpalić a nie odpalił. paliwo do pompy dochodzi bo sprawdziłem, a na wtryski nie podaje paliwa ani kropli. Co może być przyczyną ?
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Witam. Przy kotle na powrocie równolegle do pompy mam zamontowany zawór zwrotny. Dotychczas w momencie uruchomienia pompy wyraźnie było słychać zamknięcie się zaworu zwrotnego. W tym sezonie zauważyłem,że uruchomienie pompy nie uruchamia zaworu zwrotnego. Zawór ten zadziała dopiero kiedy uderzę czymś w jego obudowę i wydaje się ,że wtedy już trzyma...
Witam mam problem z pompą, a mianowicie podnosi i opuszcza ale jak już ktoś ustanie na belkę wtedy już jest jej ciężko. Gdzie szukać przyczyny ? martwi mnie to że raz słychać prace pompy głośno chodzi normalnie a nie raz cicho i tak jakby nie chodziła.
Cześć, Długo wahałem się, czy to dobry dział. Jak nie, to poproszę o przeniesienie. Zrobiłem instalację taką, jak na załączonym obrazku. Na balkonie mam beczkę 50L z wodą. Na podłodze leży pompka 12V z wężykami 7mm. Pompą steruję za pomocą mikrokontrolera i działa to sprawnie, więc nie jest to uwzględnione na schemacie. https://obrazki.elektroda.pl/1600868000_...
W Polonezie (97r) przestała działać pompka paliwa, co się mogło stać? Jak ją wymontować aby można ją sprawdzić? Proszę o pomoc.
Po załączeniu pompy wyłącznikiem pływakowym wyłącza ją wyłącznik nadmiarowo-prądowy.Jak podłączę przed jest dobrze i pracuje normalnie co może być przyczyną.
Witam. Piła Partner 351 i pochodne. Pompując pompką paliwa w przewodach od gaźnika do pompki i od pompki do zbiornika są bąbelki powietrza. Po zakręceniu dyszy H pompka pompuje prawidłowo. Membrany wymienione, ale bez zmian. Gaźnik Walbro WT-662A.
Witam ma problem z koparką spycharką białoruś typ rolniczy 89` Podczas załadunku sprzętem kaparkowym pompy przestały działać tak jakby nie był w ogóle załączony wom Jaka może być tego przyczyna Biegi działają , dźwignia od załączanie wom podczas załączanie nic się nie dzieje ... wykluczyliśmy uszkodzenie tarczy 2 stopnia ... pompy też działają bo były...
witam.mam powazny problem z podawaniem paliwa do silnika w atu plus rocznik 97 z jednopunktowym wtryskiem paliwa.prawdopodobnie to pompa bo paliwo w zbiorniku jest,ale tak do końca to nie jestem przekonany.objawiło sie to nagle podczas unieruchomienia samochodu,gdy chciałem go ponownie odpalić to nie dało rady.napiszcie w jaki sposób mógłbym krok po...
Podczas podnoszenia auta podnośnikiem jak w temacie, podnośnik zaczął opadać, a przez tłoczek od pompowania wyciekać olej. Rozebrałem podnośnik w zasadzie na części pierwsze i zacząłem kombinować o co chodzi? Wywnioskowałem, że nie trzyma jakiś zaworek zwrotny, znalazłem pod tłoczkiem od podnoszenia blaszkę z kwadratowym otworem a pod nią kulkę tylko...
Jest wskazane żeby każdy układ CO choć częściowo pracował grawitacyjnie. Nie wiem o co dokładnie chodzi z tym wychładzaniem pieca jedynie domyślam się, że gdy pracuje tylko układ CWU to ciepło z pieca niepotrzebnie ucieka do CO i z tym autor ma problem. Zamiast zaworu 3d można by zastosować termostatyczny zawór ochrony powrotu, zawór 3d z siłownikiem...
Witam wszystkich,może ktoś pomoże w moim temacie.Ostatnio zabrałem się za naprawę zagęszczarki po jeździe bez oleju(zatarty silnik na panewce wału korbowego).Po odebraniu części od tokarza i poskładaniu wszystkiego do kupy silnik nie chce odpalić-pompa nie podaje paliwa na wtrysk.Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł co zrobić z tym fantem z góry dziękuję.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
witam.mam poldka i chciałem zapytać na jakiej zasadzie działa przekaźnik pompy paliwa umieszczony w centralce pod kierownicą tam gdzie bezpieczniki w atu plus,z czego sie składa i jak sprawdzić czy to on jest wadliwy.dzięki.
Witam.Mam pytanie.Dlaczego olej napędowy dostaje się do komory silnika ?Dodam ,że ropa jest również w pompie wtryskowej tam gdzie powinien być olej silnikowy.Z góry dziękuję za porady.
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
i tylko tam jest ten zawór zwrotny w pompie w zbiorniku paliwa? Czy gdzieś jeszcze po drodze między pompą paliwa a pompowtryskami?
Czy ten civic posiada zawór zwrotny ? Tak, w pompie paliwa w zbiorniku.
Zrób na zwykły włącznik /przycisk/ i po kłopocie. Myślę,że w Twoim przypadku to nie trzyma zawór zwrotny na pompie paliwa! Tu szukaj rozwiązania , a nie w dodatkowym ustrojstwie.
Zewnętrzna pompa ? A w jaki sposób jest ustalane ciśnienie paliwa ? W oryginale jest zawór zwrotny a na tej zewnętrznej ?
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Sprawdź zawór zwrotny w pompie może paliwo ci się cofa do baku.
Układ powinien wyglądać mniej więcej tak jak na rysunku.Pominołem tutaj zawory bezpieczeństwa oraz dla uproszczenia kwestię otwartego czy zamkniętego układu grzewczego. Równolegle do pompy znajduje się zawór różnicowo upustowy, rodzaj zaworu zwrotnego który jest niezbędny do prawidłowego włączenia pompy do kotła na paliwo stałe i nie tylko. Na zasilaniu...
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Witam. Poszedłem kupić zaworek zwrotny, i w sklepie dowiedziałem się- że zawór zwrotny jest już w pompie paliwa, należy go wykręcić i wyczyścić, bo pewnie zaszedł jakimś brudem i dlatego przepuszcza. Jeżeli ma ktoś jakąś fotkę gdzie ten zawór jest na pompie, to bym prosił o nią. Nie mam pojęcia w którym miejscu jest ten zawór.
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
Witam serdecznie mam proźbe czy wie ktoś może jaka jest średnica szlaufu idącego do pompy paliwa. Chodzi o to ze chce zalozyc zawór zwrotny bo mi sie paliwo cofa.proźba o pomoc
pompa paliwo zawora zwrotny zawora zwrotny paliwo zawora zwrotny pompa
podłączyć antena naziemny samsung flash programatory firmware thomson
Obroty chińskiego wiatraka 5 kW przy wietrze 5 m/s Instrukcja obsługi Ford Puma 2000 1.4 - Gdzie znaleźć?