Witam, To znaczy się tak... po pierwsze... musisz mieć przepływ powietrza aby dobrać zawór- tzn... dobrać go tak żeby nie przepłacać za zawór większy który jest nie potrzebny/tak mnie na studiach uczą, bo tym się zajmuje :P /. Ale jeśli nie potrzebujesz żeby działało to w jakimś super odpowiedzialnym urządzeniu to możesz śmiało jakiś zwykły zaworek...
Witam. Zaworek zwrotny mam zamontowany na przewodzie miedzy filtrem a zbiornikiem, w poblizu filtra . pozdrawiam
tylko napiszcie gdzie najlepiej założyć zaworek. W schowku :D Gdzie byś nie zamontował, nic nie poprawisz.
pompa paliwa jest elektryczna i włącza się po przekręceniu zapłonu. Auto to vw polo z 1999r Jednopunkt
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
W obudowie ręcznej pompki są dwa zaworki które robią za zawór zwrotny. Obejrzyj ich działanie.
Opis na stronie 5. Niestety po rosyjsku.
Tak, chodzi o zwrotny zawór paliwa. Ale to dopiero kolo czwartku bede sprawdzał, to moze pod koniec tygodnia bede miał jakies wieści.
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
może ma za wysokie cisnienie na listwie paliwowej? albo zawór zwrotny paliwa nie działa tak tylko gdybam
Sprawdz zawory zwrotne paliwa przy podstawie filtra paliwa no i przewody pod kątem przetarć.
Jak nie za późno to sprawdź jeszcze kolego zawór zwrotny paliwa ten z tyłu pompy może jest zapchany błahostka ale warto sprawdzić.
Wymień zawór zwrotny paliwa na filtrze. Nie sprawdzałem modelu i rocznika to może być inaczej.
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
Kolego mozesz sprobowac założyc zawór zwrotny paliwa jak koledzy mowili moze paliwo sie cofa i z samego startera noznego nie moze tak szybko nabic
Mianowicie, gdy pierwszy raz odpalam, to muszę 'pochełtać' zanim odpali... Zgaszę i po niedługiej chwili już odpala od cyknięcia. Myślałem, że to zawór zwrotny od paliwa nie trzyma, dlatego zanim odpaliłem ten pierwszy raz, to przekręcałem kilka razy na zapłon, lecz jednak to nie pomaga... Czym to może być spowodowane?? TTTM, inaczej mógł by się czasem...
Może uszkodzony zawór zwrotny paliwa i po dłuższej chwili się cofa. Gdy kręcisz, to musi nabić dłuższą chwilę.
Krecik11 patrzyłem na Twoje zdjęcie instalacji i nie wiem czy dobrze zrozumiałem , cofa Ci na powrocie zbiornik solar tzn na przewodzie gdzie są 3 zegary i pompa./czyli lewy dolny ze zbiornika/ Ja myślę że jakbyś spróbował zrobić pętlę z wężem maksymalmie do dołu.U Ciebie wygląda na to że nie cofa na solar tylko podgrzewa przewód w/wymieniony natomiast...
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
Witam. Mam problem z gałęziówka (chińska). Na zimnym pali bardzo dobrze. Po rozgrzaniu jak ja zgasze nie chce odpalić. Zauważyłem że w tym momencie jest całkowicie sucha pompka ręczna paliwa. Przy próbie pompowania zasysa paliwo wraz z powietrzem przez zawór zwrotny dyszy głównej paliwa. Jednak po ostygnięciu i odpaleniu i zgaszeniu pompka zasysa samo...
Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Ta pompa może pomóc w odpalaniu czy zlikwiduje słabnięcie silnika przy hamowaniu i skręceniu?Teraz tylko założę zawór zwrotny paliwa będę jezdził i zobaczę efekty.
Witam jest to problem z zaworem AUT (zawór zwrotny )paliwa.
Ja do swojego silnika kupiłem zawór zwrotny na gwint 1/8. Wcześniej miałem zawór zwrotny od paliwa ale dlugo nie pochodził
Ja stawiam na zawór zwrotny paliwa. Ewentualnie sama pompa ma za mały wydatek.
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
Ja miałem podobny problem i wymieniłem zawór zwrotny paliwa i uszczelnienia wtrysków i problem znikł pozdrawiam.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Zawór zwrotny paliwa wymieniłem.Już pisałem.A filtr nie wiem bo się nie znam. Dodano po 4 I przypominam że to się dzieje tylko jak temperatura spadnie poniżej 0 stopni.Jak jest na plusie,jest igła.
Zastosować dodatkowy zawór zwrotny paliwa , zapowietrza się jak każdy Ford po pewnym przebiegu. Trzeba niestety to miejsce nieszczelności znaleźć.
Witam. Mam taki problem, przy zapalaniu silnik szarpie po dodaniu gazu po chwili przestaje szarpać i działa normalnie. W wężyku doprowadzającym paliwo zauważyłem gromadzące się powietrze. Mam pytanie gdzie znajduje się zawór zwrotny paliwa gdyż wydaje że paliwo mi się cofa i przez to wężyk się napowietrza i szarpie.
Pierwsza sprawa to niestety ale tanie zamiennik na długo nie starczają, prawdopodobnie w pompie jest zaworek zwrotny który już nie trzyma dobrze dodatkowo pewnie już ta pompka nie wyrabia odpowiednio kiedy paliwo gęstnieje w takiej temperaturze, druga sprawa szukaj "zawór zwrotny paliwa" dobierz średnice na wężyk który idzie przy silniku np. Do filtra...
A może to wina pompy paliwa albo tak jak napisał xawer może być uszkodzony zawór zwrotny paliwa..
Jeszcze jedno pytanie. Jest jakiś zawór zwrotny paliwa może paliwo mi rano spływa dlatego resztką paliwa zapala i zaraz gaśnie potem muszę go "łechtać" aż pompa poda paliwo i dlatego pali już normalnie
Sprawdzi omomierzem,sprawdź zawór zwrotny paliwa na pompie sprawny Sprawdz czy po przekreceniu kluczyka dostaje 12V.
zawór zwrotny możesz założyć.. jeśli paliwo schodzi to przyczyną trudniejszego odpalania jest to na pewno.. może jedyną a może jedna z przyczyn..
Witam forumowiczów. Miałem przypadek z ciężkim odpalaniem i okazało się że zawór zwrotny paliwa powrotnego nie trzymał ciśnienia. Jest on umiejscowiony na górnej części bloku po lewej stronie między 3 a 4 pompą, wkręcony w blok na klucz 24, od góry wkręcony jest gruby powrót paliwa na klucz 22. Grzybek wypracował się i paliwo po kilku godzinach postoju...
Jeśli paliwo Ci się cofa to zawór zwrotny powinien pomóc. Próbowałeś przed odpaleniem włączyć kilka razy zapłon żeby pompa podpompowała paliwo?
Sprawdz jeszcze czy nie podcieka ci gdzieś paliwo (zaciski). Zwróć uwagę na wilgotne przewody paliwowe, zwłaszcza na wspomnianych zaciskach. Ponadto może być że zawór zwrotny paliwa puszcza paliwo z powrotem. Dodano po 9 To nie jest zapowietrzenie układu, w takim przypadku miałby problemy za każdym razem przy rozruchu.
Załóż zawór zwrotny paliwa . Uniemożliwia powrót tłoczonego paliwa do zbiornika i utrzymuje ciśnienie w układzie paliwowym po wyłączeniu silnika. Ułatwia to kolejny rozruch silnika.
Witam! Jestem w trakcie odpowietrzanie układu paliwowego w 2.5 TDI V6. Mam problem. Zakupiłem pompkę ręczna (gruszkę) do odpowietrzania układów. Nie wiem w którym dokładnie miejscu mam ja podłączyć i w jakim kierunku powinna być strzałka ? Drugie pytanie tyczy się zaworków zwrotnych umieszczonych miedzy pompa paliwa a wężami przelewowymi na wtryskach....
Witam, Odebralam auto z serwisu po trzech dniach. Podobno rozebrali tam wszystko i przeczyscili co sie dalo. Luzy zaworowe sprawdzali i jest ok o tym zaworze zwrotnym paliwa tez wspomnialam ale pow ze to nie to. Pompke sprawdzali i chyba wszystko co wiedzieli bo poprawy nie ma. Dlugo trzeba krecic zeby odpalil.
Chyba masz nieszczelny zawór zwrotny paliwa przy pompie wtryskowej.Na postoju paliwo spływa do zbiornika i układ paliwa sie zapowietrza. Jak dasz mu plaka to odpali , zaciągnie paliwo i chodzi.
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Mam problem z odpaleniem VW passat tdi 1.9 diesel. Rano odpala za 5-6 razem, w ciągu dnia nie ma poblemu. Wymieniony został akumulator i zawór zwrotny paliwa. Niestety probelm pozostał. Proszę o poady... Pozdrawiam
jesli będzie tak ze masz mało paliwa (poniżej 1/4 baku) to pali źle po dłuższym postoju i jeśli w baku jest prawie pełno (niestety :D ) odpala ok po nocy to na 99% winny jest zawór zwrotny paliwa który jest w pompie vac/paliwa po przeciwległej stronie rozrządu
Prawdopodobnie przy wyłączonym silniku przez nieszczelny zawór zwrotny paliwo cofa się do baku. Rano zapala na resztkach w gaźniku-potem gaśnie i musi zaciągnąc z baku. Myśle, że najprostszym sprawdzeniem będzie zatankowanie do pełna - wtedy czas odpalania powinien się zmniejszyć - jeśli tak będzie to masz przyczyne.
Witam. Posiadam Mercedesa w203 z silnikiem 2.2 cdi 143km Ostatnio mam problem ponieważ auto jak jest ciepło odpala i po około 10-20sekundach gaśnie potem długo na rozruszniku zapala i jest już ok jeździ ma moc, postoi trochę i znowu to samo. Znajomy mechanik podpinał pod komputer i żadnego błędu nie wykazało. Zawór zwrotny paliwa zrobiony i nic to nie...
jak ułamałeś plastik to moze tam jest problem. W bravie miałem problem z cofajacym sie paliwem. Niewiem dlaczego akuat ten model jest na to bardziej podatny. Zamontowałem zawór zwrotny za filtram paliwa a przed pompą. Wtedy z odpalaniem nie było problemu, ale potrafiła sie dławic po krótkiej pracy silnika, tzn zgasnąc i odpalałem pozniej bez problemu....
Przedwczoraj robiłem clio z takim silnikiem, odpalał tylko na plaku. Przyczyną były spalone 4 świece żarowe. W tych samochodach w zbiorniku paliwa jest zawór zwrotny na rurce zasysającej paliwo, taka czerwona, elastyczna membranka, jak nie działa prawidłowo to układ paliwowy się zapowietrza i są trudności z uruchomieniem silnika
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
Wychodzi że się zapowietrza. może zamontuj zawór zwrotny na paliwie.
Bardzo ważne jest tam samo ciśnienie paliwa i zawór zwrotny utrzymujący to paliwo pod ciśnieniem, sprawdź zasilanie zaworu różnicowego
Normalnie nie ma zaworu zwrotnego, przyczyną cofania jest nieszczelność: przelewy najczęściej.
Witam, mam pytanie odnośnie mojej c3 1.4hdi 2004 68km Mianowicie ciężko odpala na zimnym czasem nawet nie chce zapalić Wymienię co w samochodzie było robione Wszystkie filtry zmienione, nowy zawór zwrotny paliwa (gruszka do pompowania paliwa do filtra) Rura turbiny Rozrzad z pompą wody Akumulator ma napięcie 12.05 a na odpalonym 14.01 Wyskakuje mi błąd...
Prawdopodobnie zacina się zawór zwrotny i paliwo wraca do zbiornika.
Dalej - należy sprawdzić szczelność całego układu paliwowego, ewentualnie dołożyć jakiś zawór zwrotny.
witam posiadam mazdę 5 1.8 benzyna 2005 rok mam od pewnego czasu problerm z odpalaniem trzeba trochę krecić nie za każdym razem od razu ladnie odpala w miedzy czasie wymieniłem świece i jedna cewke ale to musiałem myślałem ze po swiecach się wszysko naprawi ale nie raz pali ladnie a więcej nie ladnie wyczytałem ze może to być zawór zwrotny paliwa ale...
Witam mam carinę 1996r (107km) 1.6 od kilku tygodni i zachodzę w głowę co się dzieję czy zimny czy ciepły trzeba kręcić koło 10 sekund żeby zapaliła ,jak już zapali chodzi jak zegareczek czy na gazie(zwykła instalacja lpg) czy na benzynie nie ma znaczenia, odpalać można tylko na benzynie na samym gazie nie ma takiej możliwości. Do tej pory zdążyłem...
Problemem był uszkodzony zawór zwrotny w zbiorniku paliwa.
Witaj, Dzięki za zainteresowanie. Każdy cylinder ma swój wtryskiwacz. Na ciepło po wyłączeniu i uruchomieniu od razu zapalił w miarę ok. - nie od cyknięcia, ale za pierwszym razem. Po 20 minutach nie odpalił za pierwszym razem w ogóle a za drugim. Domyślam się, że kolega podejrzewa zawór zwrotny paliwa w pompie, tak?? Ja się zastanawiam czemu przy -10'C...
Cześć wszystkim! Borykam się z problemem ze swoją KIAnką od miesiąca. Samochód jak w temacie, nie odpala np. po nocy. Wtedy auto odpalam z plaka. Jeździ ok. tyg bez problemów z odpalaniem i znowu to samo. Problemy zaczęły się pojawiać po awarii mechanicznej EGR (wchodził w tryb awaryjny, został wyczyszczony), a jeszcze wcześniej został wymieniony filtr...
Ciśnienie paliwa jak mogę sprawdzić ? Dane auta są w temacie Citroen C5 3.0V6. Z tymi wałkami rozrządu co nie tak jest ? Dodano po 35 Sprawdzałem już przepustnice, zawór zwrotny paliwa , sondy, czujnik temperatury i nic. Dodano po 7 Dodam że w aucie jest zainstalowane ogrzewanie postojowe.
Moim zdaniem mierzysz na przewodzie zasilający listwę wtryskową,sprawdź też czy na listwie wtrysk. jest zaworek do odpowietrzania,jeżeli jest włącz i wyłącz kilka razy zapłon jednocześnie wciskając zaworek,sprawdź czy jest w tym modelu zawór zwrotny paliwa(powinien być), może ono się cofać gdy zawór jest uszk. Jescze jeden szczegół: ile jest paliwa...
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Witam, mam problem z odpaleniem auta na zimnym silniku,kupiłem nowy akumulator wymieniłem nowe świece wymieniłem filtr powietrza załozyłem zawór zwrotny paliwa wymieniłem przewody paliwa filtr paliwa i dalej to samo jak juz odpali za 15tym razem to pozniej pali normalnie jak jest w miare ciepło to nie ma problemu ale lekki przymrozek i jest tragedia....
Pamiętaj tylko aby zawór 4d i rury w krótkim obiegu były takiej średnicy jak wyjście z kotła. Za pompami obowiązkowo zawory zwrotne.
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
Z tyłu silnika przewody paliwowe są łączone szybko złączami są to oryginalne fabryczne złącza z zaworami zwrotnymi na obu przewodach może tam jest coś nie szczelne . Mańkowi wyraznie brakuje paliwa. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć tego zgrubienia na wysokości filtra paliwa, może jakaś fotka?
Witam. Mam problem z odpaleniem mego auta gdy temp spada poniżej 10°C. W lato odpala ale i tak dość długo trzeba kręcić gdy silnik jest zimny, gdy jest ciepły odpala ale tez chyba nie tak jak powinien. Teraz gdy temp. jest ok. 0° muszę bardzo długo kręcić aż czasami akumulator nie wytrzymuje. I "pompować" pedałem gazu to wtedy jakoś łapie. Czujnik temp....
A czy może być zawór zwrotny przy pompie paliwa.
spróbuj zamontować zawór zwrotny przed gruszką żeby paliwo ci się nie cofało
jest to grzałka paliwa uszkadzaja sie pompki na filtrze paliwa
Pytanie mam głupie, gdzie znajduje się zawór zwrotny od pompy paliwa we fiacie grande punto bo podejrzewam, że może być winowajcą przy odpalaniu ?
Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
Witam Mam chyba problem z cofającym się paliwem. Mój nissan sunny to 1,4 lx na wtrysku rok 1994.Za pierwszym razem przy odpalaniu pompka chodzi i chodzi... Muszę jeszcze raz wyłączyć i znowu włączyć pompkę i wtedy dobija.Ale odpalenie również trzeba na dwa razy i ruszam.Zdiagnozowałem to jako zepsuty zawór zwrotny i widzę ,że piszecie gdzie zamontować...
Okazało się, że zawór zwrotny na filtrze paliwa robił nieszczelność i stąd te problemy z odpalaniem. Dziekuję za pomoc.
Problem polega na tym że przy odpalaniu długo kręci rozrusznik , nawet ok 10s. przy drugiej próbie zakręcenia czas odpalenia jest już sporo krótszy, długo kręci rano, a nawet jeśli jest ciepły i zgaszę go na ok15 minut. Problem znika gdy przepompuję paliwo pompką na filtrze (około 3 pełne ruchy pompki, wtedy pompka jest już twarda) i auto odpala prawie...
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Witam wszystkich chcących pomóc w tym temacie. Niestety nie mogę poradzić sobie w powyższym problemem. Usterka dotyczy bardzo słabego zapalania auta po wystygnięciu silnika (po nocy). Co robiłem: 1.sprawdzona i uszczelniona pompa wtryskowa-końcówki wtryskiwaczy nowe. 2.założyłem zawór zwrotny paliwa na zasilaniu-paliwo się nie cofa. 3.przyspieszyłem...
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Zawór zwrotny na pompie nie trzyma lub cofa się paliwo. Na zasilaniu paliwem załóż zawór zwrotny.
Witam Mam Mercedesa 914 z 1995r. o pojemności 6 litrów i od jakiegoś czasu mam z nim mały problem. A mianowicie mam wrażenie, że paliwo cofa się i przez to silnik ma ciężko zapalić, szczególnie przy niskich temperaturach. Silnik zasilany jest pompą bosch-a. Wymieniłem w niej zawór zwrotny paliwa i zaworek w pompce paliwa służącej do odpowietrzania układu...
No ma na chwile obecną prawie 316tyś, rok '97 daleko jej ;) do tych nówek z przebiegiem 180tyś z 96r. Postaram się zobaczyć jak wygląda sprawa z paliwem - zdejmę filtr odłączę szybkozłącza i nadmucham w obie końcówki może gdzieś usłyszę syczenie. Czy jeżeli nadmucham kompresorem to coś mogę zepsuć? Czy mogę jakoś uszkodzić pompę ? Myślałem żeby w ostateczności...
Od strony elektrycznej łatwa diagnoza, zmierz napięcie na aku przed rozruchem i podczas rozruchu. Zrób to po dłuższym postoju jak i po kilku godzinach od normalnej jazdy. Ale gdy dochodzą problemy z dławieniem się gdy już odpali to ja szukał bym przyczyny w dwóch miejscach a tak naprawdę w 8. 1 regulator ciśnienia paliwa 2-7 lejące wtryski. 8 zawór...
dzieki ale założyłem już na dolocie paliwa zawór zwrotny i dalej nic tak ze to nie paliwo
U mnie było to samo - problem cofające się paliwo do zbiornika rozwiązanie : założono zawór zwrotny przy pompie paliwa - jak ręką odjął (koszt naprawy 20 zł i pół godziny )
U mnie nawalił filtr paliwa (marki Filtron) zintegrowany z regulatorem ciśnienia, był wadliwy bo nawalił niedługo po montażu ale nie powiązałem go z awarią i trochę czasu mi zajęło dojście do przyczyny .Kiedy auto stało zawór zwrotny w filtrze paliwa popuszczał paliwo z powrotem do baku. Po postoju odkręciłem listwę wtryskową nie odpinając jej od paliwa...
Witam wszystkich. Zwracam się z prośbą do specjalistów w tej marce. Mam problem z Dafem LF 45 220 2001r. Auto bez znaczenia czy ciepłe czy zimne, samodzielnie nie odpala- tylko na plaku. Po odpaleniu silnik pracuje równo, nie szarpie. Natomiast od razu po zgaszeniu, nie ma możliwości już go odpalenia. Dodam, tylko że auto kilka miesięcy przestało na...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Może też być że układ się zapowietrza i taki efekt jest, że jak pokręcisz to jest ok. Mechanik kiedyś na wąż z paliwa zakładał mi zawór zwrotny, który zapobiegał cofaniu się paliwa i ułatwiał rozruch
"Dodam że samochód ciężko odpala rano lub nawet jak postoi pół godziny,w serwisie zmienili pompę paliwową nie pomogło, w końcu zmienili filtr paliwa i jakąś uszczelkę kwitując naprawę że auto sprawne.A faktycznie auto pod rząd odpala bez problemu,lecz jedynie jak postoi 30min.to już trudniej odpala. Sprawdzane były przewody paliwowe,filtry. Witam. Miałem...
Witam serdecznie mam proźbe czy wie ktoś może jaka jest średnica szlaufu idącego do pompy paliwa. Chodzi o to ze chce zalozyc zawór zwrotny bo mi sie paliwo cofa.proźba o pomoc
1. Cofające się paliwo. Zamontuj zawór zwrotny przed filtrem paliwa. Paliwo z butelki zaciągał ale najpierw musiał napełnić filtr a nim dotrze ono do pompy to jeszcze trochę czasu minie. 2. Do sprawdzenia zawór od regulacji dynamicznego konta wtrysku ale - to zależy jaki masz typ pompy bo były 3 czy 4 typy pomp wtryskowych w tych silnikach.
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Przyczyną może być drobna nieszczelność, na tyle mała że dla oleju opałowego nie będzie wycieku, natomiast przy dużych oporach linii ssawnej przez tą nieszczelność będzie ssane powietrze. Z przed paru dni: podobny przypadek, gdzie na krótkiej linii paliwowej waqometr pokazywał duże podciśnienie i w przezierniku filtra szybko ubywało paliwa. Przyczyną...
Właśnie założyłem zawór zwrotny za filtrem paliwa na przewodzie doprowadzającym. Oprócz tego wymieniłem zawór na filtrze bo po prostu go ułamałem. Auto znów na holu i teraz będę obserwować czy do wieczora wytrzyma i po powrocie z pracy da się odpalić.
zawora zwrotny pompa paliwo filtr paliwo zawora zwrotny pralka zawora zwrotny
ekspres ariete trzeszczy sopran citroen xsara centralny zamek
resetowanie hasla windows filtr piaskowy
Programowanie termostatu w BASCOM z DS18B20 Climatronic w Audi A4 B8: zimne powietrze z dmuchawy