Witam, To znaczy się tak... po pierwsze... musisz mieć przepływ powietrza aby dobrać zawór- tzn... dobrać go tak żeby nie przepłacać za zawór większy który jest nie potrzebny/tak mnie na studiach uczą, bo tym się zajmuje :P /. Ale jeśli nie potrzebujesz żeby działało to w jakimś super odpowiedzialnym urządzeniu to możesz śmiało jakiś zwykły zaworek...
Witam. Zaworek zwrotny mam zamontowany na przewodzie miedzy filtrem a zbiornikiem, w poblizu filtra . pozdrawiam
tylko napiszcie gdzie najlepiej założyć zaworek. W schowku :D Gdzie byś nie zamontował, nic nie poprawisz.
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
pompa paliwa jest elektryczna i włącza się po przekręceniu zapłonu. Auto to vw polo z 1999r Jednopunkt
W obudowie ręcznej pompki są dwa zaworki które robią za zawór zwrotny. Obejrzyj ich działanie.
Opis na stronie 5. Niestety po rosyjsku.
Tak, chodzi o zwrotny zawór paliwa. Ale to dopiero kolo czwartku bede sprawdzał, to moze pod koniec tygodnia bede miał jakies wieści.
Posiadam podobną do tej w linku: kosę spalinową i mam taki problem, albowiem rozrobiłem zbyt małą ilość oleju z benzyną i w pewnym momencie kosiarka się sama wyłączyła. Gdy rozebrałem górna pokrywę tą, gdzie znajduje się ta linka co się odpala kosę, to ten wał w jednym miejscu nie chce dalej iść. Tylko kawałek sie porusza. Dolałem więc trochę oleju...
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
zawór zwrotny możesz założyć.. jeśli paliwo schodzi to przyczyną trudniejszego odpalania jest to na pewno.. może jedyną a może jedna z przyczyn..
Mianowicie, gdy pierwszy raz odpalam, to muszę 'pochełtać' zanim odpali... Zgaszę i po niedługiej chwili już odpala od cyknięcia. Myślałem, że to zawór zwrotny od paliwa nie trzyma, dlatego zanim odpaliłem ten pierwszy raz, to przekręcałem kilka razy na zapłon, lecz jednak to nie pomaga... Czym to może być spowodowane?? TTTM, inaczej mógł by się czasem...
Jeśli paliwo Ci się cofa to zawór zwrotny powinien pomóc. Próbowałeś przed odpaleniem włączyć kilka razy zapłon żeby pompa podpompowała paliwo?
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
Sprawdz zawory zwrotne paliwa przy podstawie filtra paliwa no i przewody pod kątem przetarć.
Jak nie za późno to sprawdź jeszcze kolego zawór zwrotny paliwa ten z tyłu pompy może jest zapchany błahostka ale warto sprawdzić.
Dalej - należy sprawdzić szczelność całego układu paliwowego, ewentualnie dołożyć jakiś zawór zwrotny.
może ma za wysokie cisnienie na listwie paliwowej? albo zawór zwrotny paliwa nie działa tak tylko gdybam
Witam. Mam problem z gałęziówka (chińska). Na zimnym pali bardzo dobrze. Po rozgrzaniu jak ja zgasze nie chce odpalić. Zauważyłem że w tym momencie jest całkowicie sucha pompka ręczna paliwa. Przy próbie pompowania zasysa paliwo wraz z powietrzem przez zawór zwrotny dyszy głównej paliwa. Jednak po ostygnięciu i odpaleniu i zgaszeniu pompka zasysa samo...
Wymień zawór zwrotny paliwa na filtrze. Nie sprawdzałem modelu i rocznika to może być inaczej.
Krecik11 patrzyłem na Twoje zdjęcie instalacji i nie wiem czy dobrze zrozumiałem , cofa Ci na powrocie zbiornik solar tzn na przewodzie gdzie są 3 zegary i pompa./czyli lewy dolny ze zbiornika/ Ja myślę że jakbyś spróbował zrobić pętlę z wężem maksymalmie do dołu.U Ciebie wygląda na to że nie cofa na solar tylko podgrzewa przewód w/wymieniony natomiast...
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
Kolego mozesz sprobowac założyc zawór zwrotny paliwa jak koledzy mowili moze paliwo sie cofa i z samego startera noznego nie moze tak szybko nabic
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Może uszkodzony zawór zwrotny paliwa i po dłuższej chwili się cofa. Gdy kręcisz, to musi nabić dłuższą chwilę.
Ja do swojego silnika kupiłem zawór zwrotny na gwint 1/8. Wcześniej miałem zawór zwrotny od paliwa ale dlugo nie pochodził
To trzeba zdemontować zawór zwrotny i próbować...
jak ułamałeś plastik to moze tam jest problem. W bravie miałem problem z cofajacym sie paliwem. Niewiem dlaczego akuat ten model jest na to bardziej podatny. Zamontowałem zawór zwrotny za filtram paliwa a przed pompą. Wtedy z odpalaniem nie było problemu, ale potrafiła sie dławic po krótkiej pracy silnika, tzn zgasnąc i odpalałem pozniej bez problemu....
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
Witam. Mam taki problem, przy zapalaniu silnik szarpie po dodaniu gazu po chwili przestaje szarpać i działa normalnie. W wężyku doprowadzającym paliwo zauważyłem gromadzące się powietrze. Mam pytanie gdzie znajduje się zawór zwrotny paliwa gdyż wydaje że paliwo mi się cofa i przez to wężyk się napowietrza i szarpie.
Ta pompa może pomóc w odpalaniu czy zlikwiduje słabnięcie silnika przy hamowaniu i skręceniu?Teraz tylko założę zawór zwrotny paliwa będę jezdził i zobaczę efekty.
Witam jest to problem z zaworem AUT (zawór zwrotny )paliwa.
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Ja stawiam na zawór zwrotny paliwa. Ewentualnie sama pompa ma za mały wydatek.
Normalnie nie ma zaworu zwrotnego, przyczyną cofania jest nieszczelność: przelewy najczęściej.
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
Pierwsza sprawa to niestety ale tanie zamiennik na długo nie starczają, prawdopodobnie w pompie jest zaworek zwrotny który już nie trzyma dobrze dodatkowo pewnie już ta pompka nie wyrabia odpowiednio kiedy paliwo gęstnieje w takiej temperaturze, druga sprawa szukaj "zawór zwrotny paliwa" dobierz średnice na wężyk który idzie przy silniku np. Do filtra...
Ja miałem podobny problem i wymieniłem zawór zwrotny paliwa i uszczelnienia wtrysków i problem znikł pozdrawiam.
Zastosować dodatkowy zawór zwrotny paliwa , zapowietrza się jak każdy Ford po pewnym przebiegu. Trzeba niestety to miejsce nieszczelności znaleźć.
Jeszcze jedno pytanie. Jest jakiś zawór zwrotny paliwa może paliwo mi rano spływa dlatego resztką paliwa zapala i zaraz gaśnie potem muszę go "łechtać" aż pompa poda paliwo i dlatego pali już normalnie
Zawór zwrotny paliwa wymieniłem.Już pisałem.A filtr nie wiem bo się nie znam. Dodano po 4 I przypominam że to się dzieje tylko jak temperatura spadnie poniżej 0 stopni.Jak jest na plusie,jest igła.
A może to wina pompy paliwa albo tak jak napisał xawer może być uszkodzony zawór zwrotny paliwa..
Sprawdzi omomierzem,sprawdź zawór zwrotny paliwa na pompie sprawny Sprawdz czy po przekreceniu kluczyka dostaje 12V.
Witam forumowiczów. Miałem przypadek z ciężkim odpalaniem i okazało się że zawór zwrotny paliwa powrotnego nie trzymał ciśnienia. Jest on umiejscowiony na górnej części bloku po lewej stronie między 3 a 4 pompą, wkręcony w blok na klucz 24, od góry wkręcony jest gruby powrót paliwa na klucz 22. Grzybek wypracował się i paliwo po kilku godzinach postoju...
cofa się do filtra A sprawdzałeś zawór zwrotny
zawora zwrotny pompa paliwo filtr paliwo zawora zwrotny pompa paliwo zawora zwrotny
laptop nagły wyłączyć elektryczny paralizator schemat zapłon moduł cylinder
Jak postępować, gdy nie można przerwać odkamieniania ekspresu? Ustawianie czasu w wagach Rhewa, Android, Windows, PLC Siemens – procedury i wskazówki