Dalej - należy sprawdzić szczelność całego układu paliwowego, ewentualnie dołożyć jakiś zawór zwrotny.
Tak odrazu po tej sytuacji kupiłem nową Wygląda na to, że paliwo cofa się do zbiornika. Nie znam konkretnie tego silnika, ale na układzie paliwowym powinien być zawór zwrotny.
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Czy przewody paliwowy i przewałowy idą pod podłogą i czy w zbiorniku jest jakiś zawór zwrotny .
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Wymontowałem przeczyściłem zawór zwrotny sprawdziłem układ paliwowy wszystko ok. dysza, rura palnika, tarcza spiętrzająca suchutka nie ma śladów paliwa nie ma sadzy po 1 dobie zazwyczaj było 15 do 20 razy błąd brak płomienia w czasie bezpieczeństwa oraz zablokowanie palnika teraz po przeczyszczeniu ponownym skręceniu błąd wystąpił 7 razy i ani razu...
Jest to możliwe ale również może zapowietrza ci się przez noc układ paliwowy , stąd ciężki rozruch po dłuższym postoju.Może też być nieszczelny zawór zwrotny w układzie paliwowym i po dłuższym postoju występuje objaw jak wyżej.Miałem to co prawda w Passacie TD ale objaw taki sam a nie trzymał zaworek w pompie wtryskowej.Pomogła naprawa "sposobem"poprzez...
Witam. Pacjent: Seat Cordoba 6L2 2007 1.4 MPI 16V BKY benzyna +LPG Po nocnym postoju trzeba długo kręcić aby odpalił. Brak błędów w ECU silnika i LPG. Podciśnienie szczelne, przepustnica czysta i zaadoptowana. Prawdopodobnie cofa się benzyna w układzie paliwowym, bo po odłączeniu przewodu paliwowego od listwy wtryskowej (po napełnieniu wstępnym) nie...
Może nieszczelny układ paliwowy,spróbuj zamontować zawór zwrotny.
Jak sprawdzić wydatek i zmierzyć ciśnienie jaką powino mieć wartość. Cz układ paliwowy ma zawór zwrotny i gdzie on sie znajduje.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Układ może się zapowietrzać lub też po prostu może się cofać paliwo. W układzie paliwowym zamontowane są zawory zwrotne. Jeden na pewno jest w pompce paliwa w baku, a drugi gdzieś na instalacji. Możliwe, że w filtrze paliwa. Niestety nie znam instalacji Sharana, ale tak to wygląda w większości innych aut.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Zawór zwrotny zakładamy przed pompa lub filtrem
Witam,jak narazie Panowie lipa z tym powietrzem,czy ktoś mi powie jak jest zbudowana pompka ręczna i czy ma w sobie zawór zwrotny
Przedwczoraj robiłem clio z takim silnikiem, odpalał tylko na plaku. Przyczyną były spalone 4 świece żarowe. W tych samochodach w zbiorniku paliwa jest zawór zwrotny na rurce zasysającej paliwo, taka czerwona, elastyczna membranka, jak nie działa prawidłowo to układ paliwowy się zapowietrza i są trudności z uruchomieniem silnika
Zawór zwrotny w pompie to podstawa.
filtrem jest zawór zwrotny to nie ma bata ale on nie pozwala na spadek ciśnienia na tym odcinku Tak nie jest bo w tym układzie jest przelew i jak rozszczelnisz gdziekolwiek układ paliwowy to ci paliwo spłynie do baku powrotem. Masz ulane ropą silnik filtr lub przewody? Jeśli nie to jest problem z budowaniem ciśnienia. Pali tak samo zimny i ciepły?...
Ale w zestawie filtra paliwa jest nowy komplet uszczelek próbuj ominąć zestaw ale od razu za pompką gumową tylko czy siemens to wytrzyma może aby zabezpieczyć przed syfem to filtr do( komara )+ zawór zwrotny dla próby
Gdzieś układ paliwowy łapie powietrze, spróbuj założyć dodatkowy zawór zwrotny na wężyku zasilającym.
Też tak myślałem powymieniałem filtry ponownie uszkodzone urządzenie nadmiarowe w zbiorniku wymieniłem, wężyki dolotowe i powrotne paliwa z pompy wymieniłem na przeźroczyste wymieniłem membranę na ręcznej pompce przy filtrze pompa uszczelniana w zeszłym roku. Nic nie cieknie nie kapie dołożyłem nawet dodatkowy zawór zwrotny na układzie paliwowym. Pompę...
Uszczelnić, to nie takie proste. Znam takich, co całą puszkę filtra zmieniali i na nowej też pojawiało się powietrze. Myślę, że to wina tej obudowy - nie przewodów. ... a czy gruszka ma zawór zwrotny ?
Myślę że problem ma z silnikiem nieszczelność układu paliwowego np:uszczelnienie wtrysk. Kolego mozesz sprobowac założyc zawór zwrotny paliwa Przy "małej" nieszczelności na krótki okres czasu może pomóc -nie rozwiąże problemu.
Witam, mam octawie 1,9 TDI 90KM. od jakiegoś czasu mam problem z układem paliwowym. Mianowice zapowietrza się. Wymieniłem filtr paliwa oraz zawór zwrotny. Na zaworze zwrotnym były nowe uszczelki. Jak auto postoi to trzeba nim długo ktęcić zanim odpali. Niestety nie zawsze jest to możliwe, wtedy kręcąc rozrusznikiem popuszczm śruby z zaworów i pokolei...
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Skoro dymi na biało to szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, możesz też zamontować przed lub za filtrem paliwa zawór zwrotny i na pewno zobaczysz poprawę.
Załóż zawór zwrotny paliwa . Uniemożliwia powrót tłoczonego paliwa do zbiornika i utrzymuje ciśnienie w układzie paliwowym po wyłączeniu silnika. Ułatwia to kolejny rozruch silnika.
jak wspomniał poprzednik, jest to zawór zwrotny uniemożliwiający cofanie się gazu do przewodu tankowania. Analogiczny jest w zaworze tankowania. Oba razem odpowiadają za szczelność układu paliwowego, aby gaz nie uciekał sobie powoli na zewnątrz. Kolejność: kulka - sprężyna - zawleczka.
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Witam! Mam problem z Oplem Astrą 1.7Dti 2000rok tzn. nie chce palić na zimnym silniku a na ciepłym zapala bez problemów. (problem zaczął się w grudniu tego roku, jak zostawiałem w garażu przy temp. do minus 5 to odpalał na dworze nie, w marcu jak było zimno ok 10 stopni to już nie palił, dziś plus 18stopni i też miałem problem z zapaleniem dopiero za...
Dalej utrzymuje swoje zdanie, że wina leży po stronie układu paliwowego, a najpewniej w pompie wtryskowej. Skoro po kilkunastogodzinnym przestoju występuje problem z odpaleniem to mogą być winne chociażby zawory zwrotne w pompie wtryskowej. Wskazuje na to sposób odpalania, a mianowicie długie kręcenie po przestoju i początkowy brak reakcji na gaz. Jestem...
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
Cześć wszystkim! Borykam się z problemem ze swoją KIAnką od miesiąca. Samochód jak w temacie, nie odpala np. po nocy. Wtedy auto odpalam z plaka. Jeździ ok. tyg bez problemów z odpalaniem i znowu to samo. Problemy zaczęły się pojawiać po awarii mechanicznej EGR (wchodził w tryb awaryjny, został wyczyszczony), a jeszcze wcześniej został wymieniony filtr...
Witam. no wlasnie jak sie paliwo cofa. To jak temu zaradzic? Co jest przyczyna? Przyczyna tkwi w nieszczelności układu paliwowego. Można temu zaradzić np. zakładając zawór zwrotny(cena ok. 20 zł) w okolicy filtra paliwa. Być może któryś przewód ma popuszczoną opaskę.
Powinno zostać ciśnienie rzędu 0,5 - 1 bara. Czy ten układ ma powrót z listwy paliwowej ? Jak będzie miał zawór ciśnieniowy w pompie to chyba sam zawór jest dostępny ale też w pompach lubiały siadać zawory zwrotne na wyjściu z pompy.
Na filtrze to raczej nie zawór zwrotny,który by nic nie przepuszczał z powrotów jak piszesz,ale raczej podgrzewacz paliwa(coś w stylu bimetalu).
Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Jak tylko zaczęły się problemy z zapalaniem, wymieniłem filtr paliwa i wstawiłem dwa zawory zwrotne z przewodami przeźroczystymi z i do zbiornika. Układ paliwowy, chyba nie jest zapowietrzony. Po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzącego zaczął palić lekko ale zawsze za drugim razem. Po wymianie czujnika...
Witam. Z tego co wiem w smoku nigdy nie ma kuleczek dławiących. Jest natomiast zawór w pompie paliwa (diesel). To on pewnie nie trzyma. Można dodatkowo zamontować zawór na wężyk zasilający tuż przed pompą paliwową. Coś takiego; http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... Trzeba patrzeć na ''fi''....
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Dzień dobry. Za radą znajomego mechanika podłączyłem chińskie webasto do sprintera 2.9 td z 1998r do przewodu paliwowego zasilającego tylko poprzez trójnik pomiędzy bakiem a pompą paliwa samochodu. Mam jednak wątpliwości czy takie rozwiązanie jest właściwe, czy np powoduje zapowietrzania układu paliwowego samochodu? Czy nie powinienem np wstawić zaworu...
Ford Escort 1.8D 1990r. Mk5 Pompa wtryskowa Bosch. Co jakiś czas mam problemy z odpaleniem autka, wymienione filtr paliwa, przewody paliwowe, założony zawór zwrotny, odpowietrzony układ. Wszystko wskazuje, że to wina elektrozaworu stop. Jakie powinno być napięcie podawane do elektrozaworu gaszenia silnika pompy wtryskowej ?? Zdjęcie poglądowe http://images38.fotosik.pl/282/ac27f584e...
Zawory zwrotne są wbudowane w pompie paliwa i zapobiegają one cofaniu się paliwa z układu paliwowego do baku. Najłatwiej jest po prostu dmuchnąć w pompkę w przeciwnym kierunku niż pompka pompuje. Jeżeli będzie przelot powietrza to pompka do wymiany. Tutaj warto jest kupować pompki firmowe i nie sięgać po przypadkowe zamienniki. Ale sprawdź także zaworek...
Sprawa rozwiąże się w piątek - jeżeli interwencja w pompę mechanika nic nie da, to zostaje zdejmować i.... do regeneracji. Na razie mam zawór zwrotny na zasilaniu przed bakiem i drugi zaworek na powrocie pompy do baku, no i auto odpala codziennie rano... Do piątku tak muszę jeździć, a co dalej - czas pokaże... Ciekaw jestem, czy te zaworki nie przeszkadzają...
Jeśli paliwo faktycznie się cofa, to załóż sobie gruszkę za 30zł na przewód paliwowy przed filtrem, będziesz miał zawór zwrotny plus ręczną pompkę paliwa. A jeszcze spróbuj podłączyć pompę na próbę z butelki przy samej pompie, jeśli tak odpali normalnie po dłuższym postoju, to wtedy masz na bank układ paliwowy
Pompa powinna pracować nawet gdy przełączysz na LPG, jak jest odcięta przekaźnikiem to nie masz chłodzenia układu paliwowego, z resztą ona jest do tego przystosowana żeby pracować ciągle, oszczędzisz na pompce a stracisz na wymianie zapieczonych wtrysków. Prawdopodobnie nie trzyma zawór zwrotny w pompie, można ją wyjąć i to sprawdzić.
Witam! Jestem w trakcie odpowietrzanie układu paliwowego w 2.5 TDI V6. Mam problem. Zakupiłem pompkę ręczna (gruszkę) do odpowietrzania układów. Nie wiem w którym dokładnie miejscu mam ja podłączyć i w jakim kierunku powinna być strzałka ? Drugie pytanie tyczy się zaworków zwrotnych umieszczonych miedzy pompa paliwa a wężami przelewowymi na wtryskach....
Ja miałem podobne jazdy przy "lewym" powietrzu w paliwie, brało się ze złego filtra paliwa ( Filtron, bleee...) zawór zwrotny w pompie raczej odpada, bo w ogóle to by zaskoczył po jakimś czasie....
zawora zwrotny paliwowy zawora zwrotny układ zawór zwrotny układ paliwowy
vivaro regulator niebieski ekran radio samochodowe głowica zebra
zasilacz antenowy wzmacniacz zasilacz antenowy wzmacniacz
DFM alternatora: co to jest i jak działa? Czy można obłożyć kaloryfery cegłą szamotową?