Zaworek ciśnieniowy na pompie olejowej się zacina.
Masz zatkany zaparzacz lub wężyk doprowadzający wodę do zaparzacza. Ewentualnie po drodze jeszcze jest zaworek ciśnieniowy, który też może być zatkany.
Zgadza się może to być wypracowana pompa, ewentualnie jeszcze przed wymianą pompy proponuje sprawdzić zaworek ciśnieniowy w listwie wysokiego ciśnienia. Przy normalnej pracy nie powinno wypływać paliwo przelewem z tej listwy.
za duże ciśnienie zdecydowanie tylko czekać aż płyn wyleci
Witam Jeżeli masz łyżkę ciśnieniową (w której po zamknięciu w ekspresie lekko wraca się raczka) możesz mieć do wymiany zaworek ciśnieniowy z dyskiem (szary element pod sitkiem). Dobrze jest też wymienić czerwoną uszczelkę na dysku. Czasem pomaga wyjęcie wszystkiego i dobre umycie ale nie zawsze. Tylko uważaj jak rozbierasz są tam dwie sprytne sprężynki....
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Witam mam taki problem w FH 13 dmucha zimnym powietrzem w kabinie na wolnych obrotach na 1000 zaczyna lecieć ciepłe. Wymieniane były nagrzewnica zaworek elektryczny, zaworek ciśnieniowo zwrotny na przewodach ,pompa wody, termostat, sprężarka powietrza. Co może być jeszcze przyczyną? Dzięki i pozdrawiam
czyli mam rozumiec, ze jezeli samochod stoi na postoju, a temperatura przekracza ponad 100 stopni, w silniku woda wrze, a termostat nie otwiera, to jest normalne zjawisko? Nie jest to normalne zjawisko, bo woda w silniku nie powinna zawrzeć przy tej temperaturze, po to jest podnoszone ciśnienie w układzie chłodzenia, aby do tego nie dopuścić. Jeżeli...
Mam problem z myjka Karcher HD 10/25. Gdy zwalniam pistolet lancy wyłączając wodę ciśnienie na myjce spada i co chwila włącza się silnik dopompowując ciśnienie. Wymieniłem zaworki ciśnieniowe, teraz spada wolniej ale nadal spada. Wycieków nie ma. Gdzie dalej szukać przyczyny?
Którędy dokładnie ta woda wylatuje? Pisałeś o wężu spustowym ale masz dwa: jeden z infuzora, drugi z pompy. A drożność zaworka ciśnieniowego w zaparzaczu w ogóle sprawdziłeś? Jak nie to wykręć sitko zaparzacza, pod którym będziesz widział kulkę zaworu. Sprawdź czy daje się wcisnąć, czy się nie skleiła, przedmuchaj kompresorem ten zaworek.
Jak łapie lewe powietrze, to nic dziwnego. Zatkaj, byle szczelnie. Zaworek ciśnieniowy masz wywalony?
Niekoniecznie musisz stosować olej , bo można grzejnik napełnić glikolem bezwodnym zwłaszcza propylenowym , który ma wystarczająco wysoką temperaturę wrzenia i na dodatek jest całkowicie niepalny . Jeśli ograniczysz możliwość nagrzewania poniżej 80 stopni to nawet możesz zalać płynem do chłodnic samochodowych lecz należałoby zamontować zaworek ciśnieniowy...
Chodziło mi o kulkę i sprężynkę. To stanowi zaworek ciśnieniowy.
Miałem podobny problem tylko w modelu 3.79, okazało się że jest pęknieta głowica w pobliżu zaworka ciśnieniowego.
W zależności jaki masz model 5.55 ( literka ) ? Są głowice plastikowe i metalowe. Różnią się konstrukcją zaworków ciśnieniowych. Jeśli masz metalową głowicę to prawdopodobnie albo zaworek się nie domyka na skutek brudu czy zużytej uszczelki lub osłabiona czy względnie pęknięta sprężyna zaworka. Części z powodzeniem kupisz w serwisie Karcher. Jeśli głowicę...
Przeczyściłem również zaworek ciśnieniowy w module zaparzacza. Czyszczenie nie pomoże. Wymień sprężynkę, albo spróbuj ją delikatnie rozciągnąć.
witaj prawdo podobnie zaworek ciśnieniowy nie odbija przyczyna albo sprężyna jest nie sprawna ,albo dostał się brut do zaworka. Rozbierz karchera zaworek znajduje się przy głowicy. Możliwe jest to ze otworki są od nowości słabo rozwiercone i zostały tam pozostałości po wierceniu plastiku albo aluminium zależny jakom masz tam głowicę
jak słabsza kawa to sprawdź czy nie jest chłodniejsza niż kiedyś, bo to jeszcze może być grzałka no i ew. zaworek ciśnieniowy jak w Saeco jak mu się sprężynka poluzuje.
Rzeczywiście nie ma w tym filozofii. Przedni moduł SAM dostaje poprzez CAN sygnał i bezpośrednio drutem (bez przekaźnika) wysterowuje pompkę. Rzeczywiście komputer serwisowy Star Diagnose daje duże możliwości zarówno podejrzenia sygnału wysterowania w poszczególnych modułach po drodze jak również wysterowania z różnych punktów. Jak natomiast taki spryskiwacz...
Najlepsze jest to że puszczone przez same sitka leci bez problemu, jednak przepływ wody blokuje ten czarny element na którym leży siteczko i ściśle do niego przylega. Co to może znaczyć??? Sprawdziłem wiele razy, na pewno filtr jest poprawnie złożony i przeczyszczony Ten element zawiera zaworek ciśnieniowy. Prawdopodobnie jest uszkodzony.
pewnie od tego syfu zacina ci się zaworek ciśnieniowy (lub powrotny jak kto woli)
(at)ociz nie zgadzam się- radzieccy naukowcy wzięli taki przypadek pod uwagę i stwierdzili, że pierwsze i ostatnie sztuki z warstwy ulegną jednak znacznemu odkształceniu podczas wjazdu i zjazdu wspomnianej maszyny drogowej na zestaw doświadczalny. Pozostałe, nawet jeżeli nie ulegną zniszczeniu, to ich korki wlewowe/zaworki ciśnieniowe zostaną zgniecione,...
Dość wysoką temperaturę ustawiasz a mały przepływ, zwiększ przepływ wody i sitka w bateriach zabrudzone kamieniem mogą też być. Oraz zaworek ciśnieniowy jest nie szczelny i nie trzyma (zakamieniony jest).
ale kurcze tam jest instalacja na ciśnienie wiec w co mam się przewodami wpiąć ? w zaworki ciśnieniowe?
Ustawiałeś zapłon na ''widać znak'' , czy na przyrząd [ew. dorobiony trzpień]? Może gdzieś brak podkładki miedzianej na uszczelnieniu i paliwo schodzi. Zaworek ciśnieniowy na powrocie z pompy założony? Rozumiem , że przed uszczelnieniem było ok.
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie mojego Passata. Od miesiąca zaczął głośno chodzić, odpala ładnie, równo pracuje, ale bardzo klekocze, na moje pompowtryski. Często dolewamy oleju, jakieś pół litra na dwa tysiące kilometrów, a co ciekawe, że kontrolka się zapala po dokonaniu kilku setek, od razu gaśnie, nie wiem jaki ma poziom, by puścić sygnał...
tylko lovato-prosta niezawodna konstrukcja,łatwy dostęp do części i są tanie. praktycznie bezawaryjny ,a co dociśnionka to pewnie uszczeleczka pod głowicą,ale jeszcze możesz sprawdzić zaworek ciśnieniowy w korku.
Witam. Pytanie tylko jaki to bypass, jest tam zastosowany zawór ciśnieniowy, zaworek który możemy manualnie regulować czy zwyczajnie stałą kryza? Bo jeśli jest kryza to może przepuszczać. Pozdrawiam.
Między ciśnieniowym a rurą załóż gumową przekładkę z maleńką 0,5 mm dziurą, lub zwiń szmatkę by powstał taki półszczelny wałek, lub jak masz zaworek odcinający do ciśnieniowego, to go prawie zakręć.
Tryb serwisowy: Po uruchomieniu ekspresu natychmiast wykonać zanim pojawi się ekran powitalny: Lewy górny -> prawy dolny ->lewy dolny -> prawy górny. Pojawi się tryb serwisowy. Prawdopodobnie pole górne prawe jest od kalibracji młynka (nie pamiętam) , po wejściu w tę opcję należy zresetować ustawienia i : 1. kalibrować czujnik 2. kalibrować proces mielenia...
Witam, skończyły mi się już pomysły co do tego ekspresu. Urwany został pasek napędu w młynku. Po wymianie paska i próbie zrobienia kawy, leci para z niewielką ilością wody z wylewki, fusy prawie suche. Odkamieniłem, ale nic to nie dało, bojler, elektrozawory, pompa ok. Zaparzacz nie ma zaworka ciśnieniowego w sobie, rolę tą pełni elektrozawór na bojlerze,...
Jeśli chodzi o zapach paliwa w kabinie to z tego co wyczytałem na forach pojawia się on często gdy zbiornik wypełniony jest w małym stopniu i żle działa zaworek ciśnieniowy od filtra oparów, znajduje się on pod prawym błotnikiem przód. Znalazłem też radę mówiącą że wystarczy w korku paliwa , wewnętrzny korpus , zrobic milimetrowy otworek i to pomaga.
Pompa pracuje cały czas, ciśnienie jest regulowane przez zaworek ciśnieniowy przy pompie - przy za wysokim ciśnieniu wylewa paliwo z powrotem do zbiornika. Wyciągnij pompę i obejrzyj dokładnie - karbowane wężyki lubią się przecierać.
Sprawdź czy wentylator chłodnicy się załącza po rozgrzaniu silnika. Ponadto czy czasami nie był wymieniany zbiorniczek płynu chłodniczego wraz z korkiem, albo sam korek na jakiś zamiennik? W korku jest specjalny zaworek ciśnieniowy. Jego zadaniem jest utrzymać stałe ciśnienie w instalacji chłodzenia na określonym poziomie. Np. 1,4 bara, 2 bary (trzeba...
Raz a porządnie wystarczy :) Bananowa głowica i tym podobne przyjemności. Poza tym, to zwykły zaworek ciśnieniowy, jak rozumiem. Chyba że na chama wywiercona dziura ;) Martwią Cię osiągi? Producent podał osiągi samochodu, stoper i sprawdzasz. Nic prostszego.
Skoro pomaga poluźnienie korka to pewnie zaworek ciśnieniowy jest skopany możesz spróbować go jakoś wyczyścić, albo kupić nowy, dzisiaj w sklepie oglądałem zakrętkę od zbiorniczka - 14 zł nówka.
Uszkodzony ? 1. Kondensator pracy silnika 2. Zawór zwrotny na zbiorniku. 3. zaworek rozładowczy w wyłączniku ciśnieniowym. Te dwie ostatnie sprawy łatwo sprawdzić poluzowując złącze cienkiej rurki od zaworu zwrotnego do wyłącznika ciśnieniowego. Przy ciśnieniu (jakimkolwiek) w zbiorniku, nie powinno wydostawać się tam powietrze podczas zatrzymania silnika....
Mając na myśli zaworek ciśnieniowy myślisz o tym presostacie? A co do tych zaworków, jak je czyściłem to zaskoczyło mnie to że zamiast jakiś oringów które by uszczelniały zaworek, jest tylko dobrze spasowany plastik z plastikiem. Czyli ten pracujący tłoczek nie ma żadnego oringu, tylko jak się zamyka to przylega do wygłębienia w obudowie zaworku.Może...
Mi to wygląda na typowy problem z zaworkiem startu w wyłączniku ciśnieniowym, bo jak jest wszystko ok to ten zaworek zamyka się dopiero po starcie, zwykle jednak to badziewie niedomaga.
przelewy w oplu 2.0 nie ciekną bo są podłączone w przewód zasilający (PODCIŚNIENIE) -przez nie moze sie zapowietrzać WYMIENIĆ WSZYSTKIE PRZEWODY PRZELEWOWE. Zaworek ciśnieniowy (zwrotny) jest na powrocie paliwa z pompy -innych nie ma .
Wszystko zaczęło się jak dołożyłem w budynku głównym na najwyższym poziomie 3 nowe punkty A jaka była wcześniej różnica wysokości między zbiornikiem wyrównawczym a najwyżej położonym grzejnikiem i czy zbiornik wyrównawczy pracuje jako otwarty czy zamkniety? Przypuszczam że dużo większa. Ilość odparowanej wody zależy też od powierzchni parowania i dlatego...
No nie powiem, mega dziwne to jest. Ciśnienie robi w układzie, po wyłączeniu silnika i zaglądnięciu do zbiorniczka wyrównawczego z wężyka lecą bąbelki powietrza więc zaworek ciśnieniowy delikatnie się uchyla i schodzi ciśnienie z układu. Co też dziwne bąbelki lecą tylko po wyłączeniu silnika. Korek jest na 1.1 bara. Jak zgaszę silnik, delikatnie "uchylę"...
Dzień dobry, Może ktoś wie, jaka jest kolejność zmontowania zaworka ciśnieniowego w modelu Saeco Odea Giro: a) wlot wody - sprężyna - kulka przy samym sitku, przez które wylatuje woda? czy b) wlot wody - kulka przy wlocie - sprężyna - wylot przez sitko. Michał
Test na CO2 można jak najbardziej, ale warto sprawdzić sprawność zaworka ciśnieniowego w korku na zbiorniczku wyrównawczym lub chłodnicy (nie wiem jaki układ jest w Octawii). Działanie tego zaworu ma zapobiegać przypadkom rozerwania czegoś w układzie chłodzenia.
Witam. Zakupiłem ostatnio używaną myjkę ciśnieniową karcher 620M. Mój problem polega na tym , iż po podłączeniu do zasilania i podpięciu wody i załączeniu nie naciskając spustu pistoletu myjka załącza się i wyłącza sama tzw. "szczekanie", tak jakby traciła ciśnienie. Dodam jeszcze, że po naciśnięciu spustu pistoletu działa normalnie. Wymieniłem zaworki...
Do odkręcenia śruby mocującej koło magnesowe najlepiej użyć klucz pneumatyczny lub zwykły klucz plus "blokada", a także ściągacz, aby nie uszkodzić cewek. Założyłem nowy pływak i zaworek pływaka, zero rezultatu świeca nadal jest zalewana. W jaki sposób można zablokować silnik? Jak można sprawdzić czy zaworek ciśnieniowy działa poprawnie?
Dzisiaj dołożyłem nową górę głowicy i dalej to samo. Lanca w eliminowana bo u sąsiada działa normalnie, głowica z zaworkami nowa i góra głowicy z zaworkiem ciśnieniowym też nowa. Gdzie szukać?
Wymieniłem ten zaworek ciśnieniowy i chyba jest ok. Co prawda temperatura na zewnątrz jest powyżej 10 stopni, ale w kabinie zrobiło się przyjemnie ciepło. Okaże się czy jest dobrze jak spadnie temperatura. Przy okazji chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak działa nastawienie temperatury ogrzewania. Tu jest ten airtronic czy jakoś tak. Musi tu chyba być...
Skąd będę wiedział na jakim poziomie ustabilizuje się ciśnienie? No i skoro wcześniej było go ciągle słychać a teraz wcale to chyba coś jest z nim nie tak. a co do tych wężyków to ten od turbiny to jest czerwony- podłączony od spodu do zaworka, a ciśnieniowy to ten niebieski po prawej stronie zaworka? Czarny jest od góry i dochodzi do rury obudowy filtra....
Tak jak pisałem pompa jest aluminiowa. Może ktoś wie gdzie znajdę na necie te plastikowe zaworki do pompy?
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
Takie "szczekanie" na pewno nie jest spowodowane uszkodzeniem zaworków pompy. Jeśli któryś z nich byłby nieszczelny to objawiało by się to pulsacją ciśnienia wyczuwalną na lancy. Został Ci jeszcze ostatni zaworek-zwrotny. Ten który podtrzymuje wysokie ciśnienie w lancy i wyłączniku ciśnieniowym. Jeśli będzie uszkodzony to po zamknięciu lancy ciśnienie...
partyzancik , jak już masz tak rozkręconą myjkę to wymień łożyska i simmering. Zaworki to fakt, tylko do wymiany.
Wąż jest bardzo ciepły a zarazem mięki. Przypuszczam, że może być niesprawny zaworek ciśnieniowy w korku na zbiorniku wyrównawczym (układ otwarty), w pewnym sensie to też by to potwierdzało Wody nie gotuje i wyrzuca, a przy założeniu, że duży obieg działa (chłodnica cała gorąca), może to sugerować przedmuch do układu chłodzenia.
Też miałem problem ze spienianiem mleka - w trakcie spieniania leciało trochę pary z prawego boku i objętość spienianego mleka mocno zmalała. Wymieniłem uszczelki na dyszy gorącej wody (czerwone na zdjęciu), ale ostatecznie rozpadła się uszczelka zaworka ciśnieniowego, który jest w środku dyszy (ten grzybek na sprężynce na zdjęciu). Kupiłem całą dyszę...
Witam, Chciałbym poprosić o wskazówki dotyczące kolejności czynności (algorytm) podczas uruchamiania ekspresu Kenwood ES460 przy parzeniu kawy. W szczególności chodzi mi o to, kiedy uruchamia się pompka do wody. To najprostszy ekspres a nie mogę go naprawić. Zaczęło się od tego, ze kapał pod spodem - woda leciała bardzo powoli z rurki zwrotnej od zaworu...
Może i dobrze, ale grzałka nie może się żarzyć (podobno) i wywal zaworek ciśnieniowy, a zamiast niego daj jakąś dyszę z małym otworkiem. Poszukaj na elektrodzie budowy wytwornicy i zobacz jak powinna wyglądać. Pozdrawiam. PS: Pierwsza dymiarka jaką zrobiłem, to była rurka aluminiowa od piecyka gazowego, owinięta na grzałce 800W (taki metalowy paluch)...
To wygląda na brak paliwa. 1. Sprawdź jeszcze raz filtr (może zatankowałeś jakiś syf lub wodę - w tym przypadku dolej denaturatu do paliwa) 2. Sprawdź, czy korek wlewu paliwa się nie przytkał i nie robi się podciśnienie w baku (spróbuj pojechać chwilę bez korka) 3. Zbyt małe ciśnienie paliwa - zaworek ciśnieniowy przy wtryskiwaczach powoduje powrót...
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
Witam. Panowie mam taki problem z tym urządzeniem. Pierwszym objawem jaki się w niej pojawił był problem z jej załączeniem, woda podpięta, myjka włączona, lanca wciśnięta, nic się nie dzieje. Rozebrałem zawór ciśnieniowy co załącza myjkę, wyglądało na to, że jest zatarty (taki plastikowy element tłoczek z oringami strasznie ciężko pracował), wyczyściłem,...
Kolejny raz widzę na oczy auto TDI VW w którym wiertłem 2-3mm jest zrobiona dziurka w korku zbiornika płynu chłodzącego. Klient twierdzi że to rzekomy patent na sporadyczne wywalanie płynu chłodniczego i przyrost ciśnienia w układzie. Czy to ma jakiś sens ? Ma to czasem sens, ale gdy poprawnie pracuje termostat (temperatura jest utrzymywana na stałym...
Nie wiem z tym zaślepieniem bo musiał bym rozdzielić przelew od pompy i wtrysków bo mi je rozwali jak wytworzy się ciśnienie a najlepiej zamiast zaślepiać założyć zaworek ciśnieniowy ok,3-4 bar. Kolego decybel na listwie wtryskowej 0 bar, bo nie mam ciśnienia z zbiornika [3-4 bar o którym piszesz ] mam podpięty zegar i mam 0 bar a pompka w zbiorniku...
Płyn jest wypluwany przez rurkę zbiornika wyrównawczego, Po tym wpisie przypuszczam, że zbiornik wyrównawczy pracuje jako bezciśnieniowy, a przy chłodnicy jest korek do napełniania układu chłodzenia. W takiej sytuacji jak kolega opisał (pusty zbiornk), to należy odkręcić korek na chłodnicy i tam dolać płynu, a następnie do zbiornika wyrównawczego....
Aulika Błąd E05 Podaje przyczyny: 1. Zakamieniona grzałka pary POLECAM TAR 26 2. Zapchany blok a dokładnie zaworek cisnieniowy (Kulka ze sprężynką) ten problem pojawia sie przy włączeniu urządzenia przy płukaniu. 3. Zapchany kaminiem trójnik na elektrozaworze drain od kawy 4. awari przepływomoerza- małoprawdopodobne ale zdarza się. Serwis Żabia Wola...
Pomp nie musisz wpisywać jak nie było ich wpisanych wcześniej. Ma znaczenie wpisywanie wtrysków w silnikach CR ale w starych z PLD nic nie zmienia. Sam napisałeś, że jakiś piach masz w układzie. Dokładne wyczyszczenie, wypłukanie całego układu, zaworek ciśnieniowy do wymiany jak się zacinał i pompy do wyjęcia. Po wyjęciu pomp dokładne wyczyszczenie...
Ja dobrze wiem o czym piszę-ten zaworek jest we wyłączniku ciśnieniowym, jak wyłącznik się wyłączy to dźwignia naciśnie grzybek tego zaworka.
Ani jedna ani druga nie zda egzaminu. Musi być pompka tłoczkowa, odporna na korozyjne właściwości wody i potrafiąca wytworzyć ciśnienie ponad 100bar. Dawno, dawno temu, w czasach PGR-ów i SKR-ów robiło się takie myjki z pomp opryskiwaczy. Szybko plastikowe zaworki się niszczyły.
W zeszłym tygodniu zamontowałem drugi zawór przed pompą i problem nie znikł. A gdzie dokładnie-napisz lub zrób zdjęcie, bo jeśli koło pompy to ciekawe jak "zalewasz" rury ssące przed uruchomieniem. elektryk_siedlce napisał: Czy po odkręceniu zaworka ciśnieniowego nie leci przypadkiem woda? Możliwe,że membrana jest uszkodzona. Z kuli jeszcze nie nauczyliśmy...
gdy dam gazu do oporu porządnie nabije ciśnienie i ma bardzo spuchnięte węże , gdy zgaszę może stać od groma czasu i węże będą spuchnięte Gdyby węże puchły (twardły) z powodu rozszerzalności cieplnej płynu, to w miarę stygnięcia silnika powinny mięknąć. Nie znam układów chłodzenia w silnikach BMW, ale cudów nie ma, według mnie do układu pompowany jest...
Samej części nie dokupisz, jedynie cały zespół ciśnieniowy. Ale patrząc po ilości zacieków z wody, to prawdopodobnie jest pęknięty korpus zespołu ciśnieniowego, a nie szary zaworek.
A dlaczego nie słychać w 14 i 16 sekundzie, wtedy też pompa sie włącza i wyłącza a zaworek otwiera i zamyka?
Ciśnienie na pompie jest uzyskiwane za pomocą tego zaworka . Kolego nikusert wspomniany zaworek, to ciśnieniowy zawór przelewowy - ogranicza ciśnienie maksymalne pompy - nic za jego pomocą nie jest uzyskiwane. Spada ciśnienie po rozgrzaniu silnika, czyli rozrzedzeniu oleju - silnik do naprawy.Żadne cuda z podkładkami nic tu nie pomogą. Jeżeli dasz...
Dzień dobry Posiadam myjkę ciśnieniową Karcher K6.91M w której został wyrwany (połamało uchwyty mocujące ) korek zaślepiający zawór. Wygląda to mniej więcej tak. http://obrazki.elektroda.pl/1683559800_1... Pod spodem znajduje się zaworek ciśnieniowy który u mnie wygląda tak. http://obrazki.elektroda.pl/2720057400_1...
https://obrazki.elektroda.pl/6237449800_... Witam trafił w moje ręce taki kompresor. Nie mam na jego temat żadnych informacji. Jedynie na silniku jest tabliczka znamionowa 0,75kw 3 fazy i inne informacje - pewne jest to że sam silnik jest polskiej produkcji. Chciałbym po pierwsze dowiedzieć się co to za sprzęt a druga sprawa wygląda...
EQ.9 s300 TI923309RW/02 użytkowany od trzech lat. Średnio 7 kaw/dzień roboczy. Wcześniej dwukrotnie (co rok) pękła konstrukcja modułu zaparzania (śruba lub korpus). Ostatnio podczas fazy parzenia zsunął się koniec przewodu gumowego z króćca cylindra. Rozebrałem częściowo moduł, ale nie zlokalizowałem przyczyny. Odkręcone „sitko” po wyjęciu...
Miałem podobny problem,1.9gaz,trzy zbiorniki rozerwane,wskaźnik zawsze 90stopni,przelew na wolnych do dzisiaj nie przelewa,dopiero po podniesieniu,myślcie co chcecie ja ustaliłem: Bez urazy, dużo kolega napisał, ale nic konkretnego co było przyczyną tych kłopotów. Wg mnie przy 90*C powstawanie takiego dużego ciśnienia przy sprawnym korku na zbiorniku...
Chyba też zamontuję butelkę na stałe, tylko nie do końca zrozumiałem z tym zaworkiem podciśnieniowym. Z tym zaworkiem podciśnieniowym chodziło o to aby on był stale otwarty i płyn mógł się swobodnie przemieszczać zbiornik wyrównawczy<>obieg. W kolegi wypadku to nie jest potrzebne, bo zbiornik wyrównawczy (tak wynika ze zdjęcia) pracuje jako ciśnieniowy...
Witam. Mam problem z Audi A3 8P 2.0 TFSI silnik AXX. Podczas odpalania silnika po długim postoju długo kręci i jak odpali, to nie pracuje na wszystkie cylindry. Gdy wyłączę silnik i odpalę ponownie, to sytuacja się powtarza, ale np. za trzecim razem silnik odpala i pracuje równo. Dzieje się to tylko na zimnym silniku, po długim postoju. Gdy zaślepiłem...
Może jest zawieszony zaworek zwrotny i w komorze tłokowej jest cały czas ciśnienie. Przy wyłącznikach ciśnieniowych są zaworki, które po zadziałaniu wyłącznika likwidują ciśnienie pomiędzy tłokiem a zaworem zwrotnym, ułatwia to rozruch.
A może pan Ma sprawne zaworki zwrotne pompy?
Dzięki za podpowiedź grzesty! Juz o tym myślałem na etapie poszukiwań "po omacku", jak tylko zorientowałem się, że przekaźnik zadziała po dotknieciu z boku masą na nóżkę. Jest tylko jedno ale: jeżeli sterownik podaje tę masę tylko przez chwilę to może jest tego jakiś powód? Czy nic nie zesmaży się dalej jeżeli masę podepnę na stałe, w końcu to i sterownik...
Jeżeli pompa oleju nie ciągnie możesz wykrecić ta duża srube z boku ze zpreżyną i zaworkiem ciśnieniowym wstrzyknąć tam olej sprytnie i szybko zakrecić. Pomaga. zalać podstawe filtra oleju ile sie da. Wstrzyknąc w kanały smarujące olej tak aby cofnoł sie do pompy oleju. Najlepiej jeżeli silnik jest wyciągniety i bez miski obrócić go do góry nogami i...
Witam niedawno miałem problem z Deutz Agrotron 6.30tt model silnika 1013 e. Ciągnik ciężko odpalał i nie miał wolnych obrotów. Poszła generalka układu wtryskowego: Nowy zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym Nowa pompka paliwa (ta z kołem pasowym na pasek) Nowy zaworek ciśnieniowy na listwie z pompami paliwa Regeneracja 6ściu pomp wtryskowych regeneracja...
Witam. Od niedawana nie mam ciśnienia w wężykach, które są podłączone do zaworków ciśnieniowych. Wymieniałem już raz taki zaworek ponieważ nie miałem mocy a ten, który idzie od filtra powietrza na używany. Miałem spokój tak z 2 miesiące. Teraz znowu nie mam mocy i brak powietrza w tych wężykach. Kupiłem jeszcze raz, ale jest inaczej wydaje mi się, że...
Własne ten silnik mam co na zdjęciu. Tam były dwie wersje wtrysku: - albo z maks ciśnieniem 1350 bar, mocą 115KM i normą spalin euro 3 - albo z ciśnieniem 1400 bar, mocą 120KM i normą euro 4 Ja mam ten słabszy wariant. Jest tu pompa Bosch CP1 z elektrycznym regulatorem wysokiego ciśnienia w korpusie, nie ma elektrycznego regulatora niskiego ciśnienia...
W korku są dwa zaworki. Jeden ciśnieniowy - jego zadaniem jest upuszczać powietrze lub płyn (jeżeli do niego dosięgnie) na zewnątrz w przypadku nadmiernego wzrostu ciśnienia w układzie (aby węży nie porozrywało). Drugi podciśnieniowy - jego zadaniem jest zrównanie z ciśnieniem atmosferycznym, podciśnienia jakie się wytwarza w układzie podczas stygnięcia...
No właśnie. Rozważanie czysto teoretyczne, bo nie planuję w swoim samochodzie zmieniać chłodziwa, ale... Z ciekawości wpisałem w internet. No i wyskoczyło. Że może zatrzeć pompę wody, że może prowadzić do przegrzewania się silnika, nawet na jakimś forum było zdjęcie miski olejowej, w której korbowód powiedział dzień dobry. Że jak się zagotuje, to porozwala...
Ty masz tam pompę vacuum, która jest nieszczelna i dostaje się przez nią do serwa olej. Nawet gdyby była nieszczelna, jakim prawem działa odwrotnie? Coś czuje ze pod maską masz niezły bajzel ! sprawdź dokładnie podłączenie węży ciśnieniowych i podciśnieniowych.
Kolego calebzzz , gdybyś zadał sobie trochę trudu i poczytał na ten temat w tym dziale lub dla początkujących, to poczyniłbyś więcej obserwacji zachowania się układu i podzieliłbyś się nimi zadając pytanie. Nikt nie jest jasnowidzem. Na podstawie tych skąpych informacji można tylko gdybać. Z wpisu: przyczyna wylewania płynu korkiem ze zbiornika na chłodnicy...
Ja się podepne z pytaniem do kogoś kto ma poloneza i mógłby zerknąc jak są podłaczone zaworki od przewodów ciśnieniowych? (takie małe okrągłe montowane na przewodach z jednej strony białe z drugiej czarne) coś mam zle zamontowane i nie działaja mi poprawnie nawiewy. Byłbym wdzięczny.
Co do oleju to jest czerwony dextron ,a ten zaworek to jest w nyplu na wężu ciśnieniowym czy na powrocie.
Mam problem z Partnerem. Silnik 2,0 hdi 90km. "zakłócenia przepływu spalin w układzie recyrkulacji egr p0400" Ten błąd zapala sie tylko na wolnych obrotach jak jest rozgrzane np jak stoje na światłach na biegu jałowym ale to też nie zawsze przy kazdym postoju. Ogólnie kasując bład to Auto ma moc nie kopci prawie w ogóle, równo pracuje odpala super....
A ja dodał bym jeszcze zasobnik podciśnienia, elektrozawór (albo jakiś zaworek reczny) i wyłącznik ,,pod"ciśnieniowy :D ,czyli powstal by taki antykompresor, albo kompresor podciśnieniowy , czyli mocno zwiększył ,,uderzenie" przy odsysaniu.
Poszukiwanie usterki rozpocząłbym od sprawdzenia wszystkich filtrów wody (o ile takowe są). Jeśli nie w tym rzecz, to polecam rozebrać głowicę i organoleptycznie sprawdzić plastikowe zaworki, czy są są szczelne, czy nie są czymś zablokowane.
Aby poznać przyczynę trzeba jednak rozebrać i wykonać czynności które wskazał ssss. Patrząc na schemat, to najpewniej jeden z tych elementów, obstawiam filtr, powód jak pisałem. gdzieś w układzie wodnym zbierają się fragmenty nie rozpuszczonego osadu z kamienia oderwane w tym procesie ze ścianek i blokują przepływ wody. Proponuję zmienić ustawienie...
Trudno powiedzieć, w końcu to dalekowschodni wynalazek. Działać może i będzie, ale jak coś padnie, to ze znalezieniem części tak prozaicznych jak uszczelnienia czy zaworki może być ciężko.
Są też w 3 fazowych takich 200 l bo takie mam okazję obsługiwać a tak to mogę dodać że ostatnio miałem awarię z zaworem pod tym wyłącznikiem ciśnieniowym bo tam też jest zaworek zwrotny plastikowy na sprężynce i wyłącznik nie potrafił się przy odpowiednim ciśnieniu załączyć.
A więcej tak może być: Zaworek powietrza przy główce na mulitizaworze/zaworze ceramicznym. To sprawdź najpierw Po drugie ciśnieniowy zawór zwrotny taki czarny grzybek wpięty zaraz za grzałka Na końcu zawór drenażowy choć to najrzadziej się zdarza aby problem leżał w tym elemencie
Ten zaworek przy wyłączniku ciśnieniowym ma wypuszczać powietrze (po wyłączeniu silnika) na odcinku zawór zwrotny - głowica sprężarki (objętość rur + przestrzeni w głowicy - nie duża). Normalnie trwa to poniżej sekundy ("psssssst" i koniec). Gdy zawór zwrotny jest nieszczelny powietrze ze zbiornika będzie wypuszczane cały czas przez ten zaworek przy...
przed chwilą odłączyłem 2 węże ogrzewające parownik i połączyłem je ze sobą, by wyeliminować gaz w układzie chłodzenia i niestety dalej dzieje się to samo, myślę że ten sposób był bardziej pewny niż zakręcanie gazu na butli. Jest pewny i szybszy, ale powinno temu towarzyszyć jeszcze odpowietrzenie układu i wtedy jest całkowita pewność. Nie znam tego...
karcher zaworek ciśnieniowy karcher zaworek zaworek klimatyzacji
przetaczanie tarcz aceton nitro suszarka załadunek
metal detector metal detector schematic
Jak przestroić radio Diana DST-301 z OIRT na CCIR? Lokalizacja bezpiecznika blokady kierownicy w Renault Scenic II