VIN podam jak dzisiaj klient podjedzie tak dla swojej i waszej wiedzy. ALE wielkie dzięki dla kolegi T.I.R. za opis naprawy POLECAM zastosowałem porady i po 1roboczogodzinie pneumatyka ożyła A to ten post: :D CYTAT " Zaden komputer jakim dysponuje nie potrafil polaczyc sie z ukladem regulacji zawieszenia pneumatycznego, dopiero orginalny diagnoskop...
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Moze sprobuj zamontowac zaworek zwrotny na zasilaniu?
Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk. Ano nie jest. Żaden 202 nie miał mechanicznego wtrysku. Były dwie wersje: PMS (sterowany ciśnieniem) i HFM (sterowanie przepływem powietrza). Specjalny manometr do podpięcia się do listwy a nie do węży paliwowych. Na magistrali jest zaworek specjalnie przeznaczony do pomiaru ciśnienia...
Musisz uszczelnić układ paliwowy, wymienić wszystkie oringi, ew. zaworek zwrotny. Świece oczywiście sprawne i grzeją?
sprawdź czy zaworek na wtryskiwaczu rozruchowym nie puszcza, odepnij przewód paliwowy i odpal
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Ten silnik ma mieć stan 15.8 litra. Przy wymianie wlewasz minimum 15 litrów. Reszta to stary olej zostający w układzie. Skąd wziąłeś te 13 litrów??? Wyjmij ponownie filtr oleju i sprawdź czy przy wymianie nie został zniszczony zawór odpływowy z filtra. Jeśli po zalaniu 15 litrów masz na miarce nadmierny stan to na bank ten zaworek jest rozwalony. W...
Załóż zaworek na węzu pod maską https://www.google.pl/search?q=zaw%C3%B3... plus nypel 1/2 cala z drugiej i masz prawie klimatronik.
Mój przypadek z mercedesem miedziana podkładka pod wtryskiem paliwo kapało na tłok po 12 godzinach nie odpalał puszczał biały dym do wydechu,w zbiorniku paliwa mgła po trasie.
Odepnij spężarke i zobacz czy takie same odczyty będą. A w ogóle mierzyłeś czy zaworek dobry i czy sprzęgło nie zerwane?
Tak tam jest łańcuch - ja robię to w ten sposób ( znaczy robiłem bo to prehistoryczny silnik), otóż do starego łańcucha przynitowywałem nowy , przeciągałem za jego pomoćą nowy i nitowanie . Ale jeśli trzeba wymienić koła to na kole pasowym jest podziałka na bloku wskaznik OT, mają się zgrywać , na wałku na pierwszwj panewce jest nacięcie w formie V...
co prawda pewności nie mam, Zastanawia mnie jedno za każdym razem po przekręceniu zapłonu zaczyna bulgotać pompka w zbiorniku, Właśnie się dowiedziałem że na przewodach jest jeszcze zaworek który puszcza Z jednej komory na drugą Czy ktoś może ma schemat Jak działa ta pompka w zbiorniku nie mogę nigdzie znaleźć
Rzeczywiście nie ma w tym filozofii. Przedni moduł SAM dostaje poprzez CAN sygnał i bezpośrednio drutem (bez przekaźnika) wysterowuje pompkę. Rzeczywiście komputer serwisowy Star Diagnose daje duże możliwości zarówno podejrzenia sygnału wysterowania w poszczególnych modułach po drodze jak również wysterowania z różnych punktów. Jak natomiast taki spryskiwacz...
Zaworek podmieniony też był z innego sprintera, takie same numery! Przewody całe!
https://youtu.be/OJsJ-IY_BQ0?si=iNu37zgj... podpiąłem pod rozruch, nadal to samo, czyli rozrusznik wykluczyć można, i założyłem zaworek zwrotny przed filtrem, nic to nie dało.
Witam Panowie, dzosiaj zmieniłem oringi na przelewach, założony dodatkowo zaworek zwrotny na zasilaniu i u mnie to nie pomogło.
Witam. najprawdopodobniej jest podwieszony wtrysk,wykonaj test przelewów i wszystko się wyjaśni,natomiast pompa wysokiego ciśnienia wcale nie podaje tak dużo paliwa jak by się wydawać mogło,mimo że jest go 6 razy za dużo niż potrzebne jest silnikowi do pracy to i tak 15 mg na sów x 6 to sam widzisz że niewiele i dlatego wydaje ci się że pompa hp nie...
witam koledzy jest 0 ; błędów nic się na desce nie zapala wcześniej miał moc więc blokada prędkości raczej sama się nie włączyła zaworek przed turbiną zamieniałem podciśnienie dałem do zaworka odzielnie nowym wężykiem bez trójników na ogrzewanie ciśnienie w kol dolotowyn w czasie pełnej mocy +-2150 sprawdzałem ktsem nawet regulowałem tą małą srubką...
Witam serdecznie. Niestety ja też mam problem z moim actrosem model 2540 z 99r, Mianowicie czasami mam problem z odpaleniem zwłaszcza jak bym go kilka razy odpalił i zgasił po kilku lub kilkunastu minutach. Wygląda to tak jak by spuszczał paliwo, więc rozrusznik musi się napracować a zimą prądu szkoda. Pompke paliwową (tą ręczną) wymieniłem na nową,...
Kolega Gerri się myli, w Mercedesach Atego, gdzie stosowany jest czujnik skroplin, na dole zbiornika jest spust wody w czujniku. W tym to czujniku jest zaworek spustowy wody, lecz z przyczyn możliwości jego zabrudzenia schowany jest pod korkiem gumowym wciśniętym na korpus czujnika. Po jego ściągnięciu naciskając na korpus od dołu uwalnia się wodę z...
Nic się nie kalibruje. Śruba została ustawiona fabrycznie i jest zaplombowana. Jeżeli ciśnienie podawanego powietrza i AdBlue będzie w wymaganych granicach to kalibracja zostanie zachowana. Zaworek w stanie otwartym ma tak duży przelot, że nie wpływa na zmianę kalibracji. Nawet po wymianie zaworka na inny. Zresztą po skompletowaniu układu możesz zrobić...
Ad.1 Tak, wykręcasz króciec, pod nim jest zaworek, wkręcasz w niego śrubkę m5 i wyciągasz zaworek. Ad. 2 bez powietrza zaworek puszcza mocznik na powrót do zbiornika adBlue, stąd "zawór redukcji ciśnienia" Ad. 3 tak
Chodzi o filtr na wejściu do dozownika, pod króćcem wlotowym. Trzeba odkręcić element z króćcami wlotu i przelewu. Jest też filtr w przewodzie ciśnieniowym adblue pod mniejszym króćcem pompy adblue. W zestawie jest jeszcze zaworek regulujący ciśnienie w pompie adblue i narzędzie do jego wymiany.
Witam !!! Po prawie dwoch dniach walki udalo sie wygrac z Vito i pneumatycznym zawieszeniem. Oto opis co i jak nalezy wykonac, pochodzi on od 2 serwisantow z Mercedesa oraz wlasnych pomiarow i przemyslen. Na 120% pomaga. Oto on: Zaden komputer jakim dysponuje nie potrafil polaczyc sie z ukladem regulacji zawieszenia pneumatycznego, dopiero orginalny...
Jak mogę to sprawdzić? jest może jakiś zaworek czy coś aby zobaczyć czy coś sie ulatnia?
Cześć, mam podobny problem, Mercedes C 220 D 1997r. Silnik nie daje się uruchomić za pierwszym razem. Wyświetla się kontrolka EPC, silnik bardzo nierówno pracuje, kopci, po czym gaśnie. Czasami sytuacja się powtarza. Następne przekręcenie klucza uruchamia silnik normalnie. Jedyny kod błędu to P1226 - czujnik położenia pierścienia krzywki - status aktualny....
Oprócz tego jest drugi zaworek „na powrocie” którego zadaniem jest utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w układzie w czasie pracy silnika i po jego zatrzymaniu.
Masz nieszczelność w układzie. Żaden zaworek czy inne patenty tylko przejrzenie instalacji pneumatycznej.
prawdopodobnie problem z podcienieniem i sterowaniem turbina SPrawdz zaworek sterowania turbiną czy nie ma wycieków z układu podcisnienia
Witam mam problem z adblue w Mercedesie Atego. Wymieniony był zaworek powietrza taki jak na wyczyszczony dyfuzor. Adblue po wymianie zaworka trochę pobrało ale później coś się zepsuło i przestało pobierać. Niestety ale na tą chwile mam dostęp tylko do Delphi. Zrobiłem kilka screenów, może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny. W teście dawkowania poleciało...
Regulator czyli taki zaworek z czarną główką na końcu listwy wtryskowej. Wykręć i sprawdź czy nie ma na nimopiłków, przeczyść i zmontuj spowrotem.
Vacum pompę mam na pewno sprawną bo sprawdzałem na innym aucie. Przyczynę znam Tzn. nie dostaje się z bloku do wacum przez mały otwór olej silnikowy który uszczelnia vacum żeby było podciśnienie. Interesuje mnie jak idą kanały olejowe, co powoduje że ten olej tam jest wtłaczany. Czy może mi siedzieć pompa olejowa, a może jest jakiś zaworek który się...
2 przy filtrze , 1 przy podgrzewaczu paliwa , 1 przy pompie. Zaworek nie wiem czy coś da ale montuje się jak najbliżej pompy.
Jest tam zaworek w zbiorniku wyrównawczym??
To jest podstawowa wersja układu regulacji obrotów przy pomocy podciśnienia. Działa następująco: W momencie gdy silnik jest zimny, zaworek na głowicy jest otwarty. Po uruchomieniu silnika podciśnienie przechodzi przez zaworek, dochodzi do siłowniczka na pompie, i poprzez membranę pociąga dźwignię w pompie podnosząc obroty. Tu można się spodziewać pytania:...
Witam, ja sie uporalem z takim problemem, mianowicie w moim mietku ulegl uszkodzeniu maly plastikowy zaworek ktory jest wpiety w poduche pod silnikiem do niego idzie podcisnienie bialy wezyk. Odepnij bialy wezyk od czarnego weza podcisnienia i zaklej go czyms, przejedz sie i zobacz czy pomoglo, nie jest to rozwiazanie bo poducha pod silnikiem nie dziala,...
Witam. Problem dotyczy maszyny rolniczej Claas Jaguar 850 z silnikiem Mercedesa OM457LA E2/3. W zeszłym sezonie po nocy palił czasem od strzała, ale im dalej w sezon to trudności były większe z odpalaniem do tego stopnia, że trzeba było pompować pompką ręczną, bo paliwo się cofało... W pompce ręcznej widać jak tłoczy powietrze przy pierwszych ruchach....
Właśnie ten zaworek pod wpływem ciepła zamyka przepływ powietrza. Zimny puszcza powietrze i podciśnienie działa na siłownik z tyłu pompy wtryskowej.
Może być tak, że pompa się zapowietrza, zaworek zwrotny w pompie jest uszkodzony. Najprościej założyć zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym tuż przed pompą, do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym. Trzeba tylko zmierzyć średnicę wewnętrzną przewodu, pewnie 8 mm.
jaka moze być przyczyna tego zaworu Dodano po 9 możesz powiedzieć gdzie dokladniej jest ten zaworek gdziesz na wierzchu ?
Tak, jak napisałem wcześniej: spadek podciśnienia nie musi być stały. Może powstawać w momencie uruchomienia któregoś z elementów instalacji podciśnieniowej który jest wadliwy. Tutaj miejsce do zastanowienia nad klapą która wzbudza twoje wątpliwości. Można na próbę znaleźć wężyk który zasila kabinę i po prostu go odłączyć, a jego miejsce zaślepić. I...
ja tez stawiam na ten zaworek mialem juz taki problem
Podmień zaworek podciśnienia , który steruje cięgnem turbiny. Jakie jest podciśnienie ?
Doładowanie sprawdzałeś? Podciśnienie, zaworek regulacyjny? Z tego, co pamiętam ten motor był już diagnozowalny przez komputer. Czemu nie zaczniesz od najprostszej rzeczy?
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Witam. Uszkodzony system sprężonego powietrza SCR po odczytaniu komunikatu MR a 6883 na fisie, kontrolka silnika się nie świeci, ad blue pobiera bo ubywa ze zbiornika. Proszę o radę co mogę zrobić samemu na bazie, żeby znaleźć przyczynę, ponieważ to komunikat zbyt ogólnikowy, więc zacząłem od podłączenia manometru do dozownika bo nie dysponujemy ani...
Nie dostaniesz tej kulki. Szukaj w warsztatach, jak wymieniali całe podstawy to mogą mieć. Drugie wyjście to założyć jakiś zaworek bezwładnościowy pod wejściem do filtra.
Sprawdz podcisnienia na wolnych obrotach,wypnij je z zaworków regulujacych sa po lewej stronie jak otworzysz maske.Podcisnienie powinno ci wessac jezyk porzadnie tak po chłopsku mówie.Jesli jest ok wypnij wezyki od turbin i wessij powietrze i zobacz czy sztangi chodza płynnie bez zaciec.Sztangi nie uruchomia sie gdy nie ma sinik obciazenia dlatego tak...
zaworek mercedes atego mercedes zaworek paliwo mercedes zaworek paliwa
zapisać zakładki coolermaster dioda uszkodzenie świecy zapłonowej
prostownik magnum hania przestrojenie
Saunier Duval błąd 5 10 - problem z czujnikiem NTC Usterka hamulca postojowego 3556 w MAN - diagnostyka i naprawa