Sprawny osuszacz nie wpusci wody do układu - dlatego zrezygnowano z zaworka.
Pod filtrem paliwa jest zaworek kulowy sprawdź najpierw to.
Ten silnik ma mieć stan 15.8 litra. Przy wymianie wlewasz minimum 15 litrów. Reszta to stary olej zostający w układzie. Skąd wziąłeś te 13 litrów??? Wyjmij ponownie filtr oleju i sprawdź czy przy wymianie nie został zniszczony zawór odpływowy z filtra. Jeśli po zalaniu 15 litrów masz na miarce nadmierny stan to na bank ten zaworek jest rozwalony. W...
Dzięki za podpowiedź założę zaworek zwrotny i zobacze co się będzie działo
Witam mam problem z adblue w Mercedesie Atego. Wymieniony był zaworek powietrza taki jak na wyczyszczony dyfuzor. Adblue po wymianie zaworka trochę pobrało ale później coś się zepsuło i przestało pobierać. Niestety ale na tą chwile mam dostęp tylko do Delphi. Zrobiłem kilka screenów, może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny. W teście dawkowania poleciało...
Nic się nie kalibruje. Śruba została ustawiona fabrycznie i jest zaplombowana. Jeżeli ciśnienie podawanego powietrza i AdBlue będzie w wymaganych granicach to kalibracja zostanie zachowana. Zaworek w stanie otwartym ma tak duży przelot, że nie wpływa na zmianę kalibracji. Nawet po wymianie zaworka na inny. Zresztą po skompletowaniu układu możesz zrobić...
To sprawdz. Kolega mial ostatnio cos podobnego w Atego i winowajca okazal sie zbiornik wyrownawczy a konkretnie zaworek
Witam mam problem z adblue w MB Atego, bład mr 6770 zbyt zredukowany spadek ciśnienia w procesie dezaktywacji , z tego co trochę poczytałem to wina zatartego zaworka przelewowego , proszę o podpowiedz gdzie on jest , można go zdemontować i wyczyścić ? Z góry dziękuje
Zmierz w pierwszej kolejności ciśnienie manometrem. Nie zaszkodzi jak sprawdzisz zaworek odpływowy pod filtrem czy się nie rozleciał, częsta usterka nieumiejętnej obsługi filtra oleju.
sprawa trochę się odwlekła ale wszystko już ok wymieniłem zaworki tym razem już na dobre i jest wszystko dobrze działa wszystkim dzięki za pomoc
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Witam, Sprawdzałeś pokrywkę odstojnika? Czy na niej nie schodzi paliwo. Chodzi mi o to, że pokrywa (zakrętka) odstojnika jest dwuczęściowa. Część na którą zakładasz klucz kończy się jakieś 3mm od krawędzi i czasami w tym miejscu schodzi paliwo. Mam tak w 2 Ategach. Raz w 1323 kierowca zgasił auto, a po 10 minutach już nie chciał w ogóle zapalić nawet...
Witam. Uszkodzony system sprężonego powietrza SCR po odczytaniu komunikatu MR a 6883 na fisie, kontrolka silnika się nie świeci, ad blue pobiera bo ubywa ze zbiornika. Proszę o radę co mogę zrobić samemu na bazie, żeby znaleźć przyczynę, ponieważ to komunikat zbyt ogólnikowy, więc zacząłem od podłączenia manometru do dozownika bo nie dysponujemy ani...
Witam, Jako, że mam podobny problem podepnę się pod temat. Autko Atego 818 2011r. Pompa AdBlue daje za niskie ciśnienie ok 2,5 bara. Sprawdziłem ciśnienie dla układu SCR jest 5,5 bara tak jak powinno być. Wymieniłem zaworek redukcji ciśnienia w pompie AdBlue na oryginalny mercedesa 000 142 00 19. Ciśnienie wzrosło do ok. 3,3-3,9 bara ale nadal jest...
Witam, Mam problem z Atego 1524 rok 2009 samochód bardzo długo kręci zanim odpali, jeśli stoi na ogrzewanej hali pali od razu Zrobione: -odpowietrzenie zbiornika - Sprawdzone - filtry oryginał mercedes - Pompa niskiego ciśnienia pracuje - kulka filtra drożna, pracuje prawidłowo - zaworek zwrotny na bloku nowy - wymienione wtryski - wymienione pompy...
Przy 2,5 barach sprawdza się najpierw dopływ paliwa, zaworek kulkowy w filtrze wstępnym, zaworek przelewowy w bloku, uszczelkę podstawy filtra, mierzy podciśnienie... A dopiero kupuje nową pompę zasilającą. :) Pompy w Atego są nie do zajechania jeśli nie dostaną piachu. A najczęstsza przyczyna to taka jak na obrazku; http://obrazki.elektroda.pl/2181816100_1...
Był zastały,stąd podejrzewam brak ciśń. wcześniej.Pompa mieliła w powrót Rzeczywiście - warunkiem uruchomienia się ciśnienia AdBlue w układzie jest zamknięcie takiego śmiesznego zaworka w pompie sterowanego własnie ciśnieniem powietrza. Jak ten zaworek się nie zamknie, to (jak sam zauważyłeś) pompa będzie "mielić na powrót". Z tym zaworkiem jest zawsze...
Zakładając, że z uszczelką i sprężarką wszystko OK pozostaje Ci sprawdzić - wymienić termostat, sprawdzić w zbiorniku wyrównawczym zaworek odpowietrzenia chłodnicy, wydmuchać z brudu radiator chłodnicy. Twardnienie przewodów to kwestia subiektywna. :) Normalne ciśnienie jest ok 0,7 - 0,9 bara, jeśli nie uzupełniałeś płynu do max na zimnym silniku. :)...
Potrzebuje pomocy. Auto straciło moc i wywaliło błąd mr1818. Sprawdzona szczelność układu zasilania. Wymieniony zaworek zwrotny paliwa, nic nie pomogło. Co dziwniejsze po wymianie filtra paliwa, problem znikł na 2000km. Gdy problem powrócił Tym razem wymiana filtra paliwa ani powietrze nie dają efektu. Co 50km jak mu się zachce wskakuje błąd i odcina...
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
Dobry wieczór, jestem posiadaczem Mercedesa Atego z rocznika 2003. Mam problem w układem paliwowym, a mianowicie samochód się nagminnie zapowietrza. Wymieniłem zaworki zwrotne na powrocie jak i wlocie paliwa (przy filtrze paliwa) oraz odpowietrzyłem samochód aby zapalił. Problem chwilowo ustał lecz po kilku dniach nadal się zapowietrza. Otwierając filtr...
Odgrzeję temat, problem również dotyczy ciśnienia paliwa w 4 cylindrowym atego, mam w swojej okolicy dwa takie przypadki i proszę o rady. Smok drożny, zaworki na wejściu do podstawy filtra wyczyszczone, filtr dokładny nowy odpowietrzenie drożne, filtr siatkowy wyczyszczony, zawór utrzymania ciśnienia podmieniany. Problem polega na tym że auto nie ma...
Wznawiam temat bo problem nie rozwiązany. Rozrusznik podmieniany z innego auta, dalej ten sam problem. Sprawdzony zaworek zwrotny przy filtrze wstępnym, wymienione filtry i oringi na orginały, wymienione oringi przy wtryskach i rurkach dolotowych. W przypadku atego znajdowałem informację o jakimś zaworze przelewowym,ale nie mogę znaleźć nigdzie informacji...
mercedes zaworek mercedes atego atego mercedes
instalacją sterownika realtek pompa danfoss zapis pamięci eeprom
cross elektryczny bateria skuter elektryczny
HCF4053 vs 74HC4053 – porównanie przełączników analogowych, różnice parametrów, zamienność Kosiarka Partner P53 550cm z silnikiem Briggs 550 L-head – spadek mocy po wymianie wału