Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Na pompie zewnętrznej jest zaworek, często przepuszcza paliwo lub wpuszcza powietrze.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Pompa od twojej strony ma zasilanie w paliwo a od strony silnika jest powrót do baku. Tam ma być zaworek. Na pw posłałem ci linka.
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Albo pompa padła albo zaworek na pompie który puszcza paliwo na wtryski u ciebie znajduje się on pod sterownikiem immo na pompie
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Tak sprawdź wtryski. Następnie sprawdź również przekaźnik sterownika silnika. Paliwo z pompy się nie cofa? Na filtrze paliwa jest zaworek? Rozrząd poprawnie ustawiony?
u mnie w Masterze 1.9 DTI niema żadnych dziwnych klap gaszących a normalnie gaśnie. sprawdź zaworek odcinający paliwo na pompie wtryskowej, jak on nie odcina (zacięty albo przepuszcza) to tak dziwnie gaśnie ten silnik że nim telepie
Dzięki za link, lubię precyzyjne roboty ale nie jestem pewien czy sam dam rade uszczelnić
temat zamkniety. 2sekcje pompy wtryskowej i zaworki sekcji do wymiany
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Zgadza się może to być wypracowana pompa, ewentualnie jeszcze przed wymianą pompy proponuje sprawdzić zaworek ciśnieniowy w listwie wysokiego ciśnienia. Przy normalnej pracy nie powinno wypływać paliwo przelewem z tej listwy.
Można jeszcze dorzucić uszkodzony zaworek przelewowy na pompie . Sprawdzić można go pompując paliwo .Słychać trzeszczenie zaworek masz dobry .
Witam. Mam podobny problem w allroad '02 2.5 v6 180km. Rozładowało mi już 2 baterie coś jakby prąd mi pobierało ciągle. Po przekr3ceniu stacyjki na zapłon nie pali się kontrolka świec żarowych a na rozruchu nic się nie dzieje poza przygasaniem kontrolek i grzeje się przekaźnik pd świec i pompy wtryskowej. Rozrusznik nie reaguje wogole choć napięcie...
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Odpowietrza się jak najbardziej. W starszych modelach był regulator ciśnienia na listwie lub w korpusie przepustnicy i był powrót paliwa do zbiornika - te układy odpowietrzały się same. Tutaj jest regulator przy pompie w zbiorniku i układ jest "bez powrotu". Na końcu listwy wtryskowej jest zaworek wyglądający jak wentyl, on właśnie służy do odpowietrzania....
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Elektrozawór to ELAB. Ten dynks za 5 tyś. to nie jest zwykły rozdzielacz. To pompa zasilająca. :) Masz tam na wejściach również zaworki kierunkowe, prędzej nimi ucieka paliwo. Z elektrozaworu mógłbyś wywalić rdzeń zaworu i auto będzie śmigało. Gdyby był niesprawny to nie tylko po uruchomieniu byłby kłopot z obrotami.
Paliwo z pompy musi iść na powrót przez zaworek znajdujący się w śrubie przelewowej, może być na niej oznaczenie OUT. Wewnątrz pompy musi być paliwo pod ciśnieniem i w nadmiarze tak żeby przechodziło przez zaworek na powrót. Jak silnik kopci na biało w czasie rozruchu to jest za mała dawka paliwa wtryskiwana.
skoro paliwo jest, i zaworek działa to uszkodzona pompa.
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
o ile dobrze pamiętam to w maluszku ma jeszcze znaczenie napędzanie pompy , tzn długość na jaką wystaje trzpień napędzający pompę , reguluję się to ilością podkładek - uszczelek pod pompą paliwa, poza tym przy sprawnej pompie ( szczelnych zaworkach ) paliwo nie powinno się cofać !!
Witam. Mam Podobny problem z moim T4 1.9 TD. Auto było postawione wczoraj wieczorem w garażu i dzisiaj rano już nie odpaliło. Do tej pory nie sprawiał żadnych problemów. Świece grzeją, rozrusznik kręci ale nie chce odpalić. Próbowałem odpalić z plaka i się udało. Dodam ze po przekręceniu kluczyka w pompie wtryskowej nic nie słychać, tak jakby nie tykał...
Panowie czyściłem pompę bosh cp1 wysokiego ciśnienia i rozleciał mi się zaworek, którym wchodzi paliwo na pompę (długi mosiężny króciec). Ma ktoś może schemat owego króćca albo pod jaką nazwą go szukać, bo nie mogę nic znaleźć. W króćcu została tulejka(od strony środkowej pompy ją widać). Znalazłem sprężynkę i podkładkę ale chyba jeszcze coś było np,...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
To zablokuj mechanicznie dopływ do pomy paliwowej od strony zbiornika na noc, jak rano zapali, tzn, paliwo cofa się przez zaworek w pompie paliwa. Sprawdż też przelewowy.
Sorry przepraszam was bardzo to ja źle napisałem. To był ten zaworek paliwa przed pompa. I jego ominol. I założył przy filarze zawór żeby paliwo się nie wycofało. Ale wymieniłem ten zaworek podpiolem kostkę i bez zmian
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Wygląda na to, że przy pompie łapie.... Jak był założony zawór zwrotny na na zasilaniu przy baku i na powrocie do baku za pompą, to samochód palił zawsze - jak zdjąłem zaworek z powrotu pompy, to następnego dnia się zapowietrzył - paliwo uciekło powrotem... Zaworek zwrotny wymieniony w pompie - podobno jeszcze gdzieś można dostać się do jakiegoś uszczelnienia...
Witam. Wymieniłem pompę wtryskową. i golfina odpalił. wczoraj zrobiłem 50km i było ok dziś rano też zapalil bez problemu lecz po przejechaniu 5km i postoju na prarkingu z zapalonym silnikiem najpierws skoczyły obroty do 1200 i puścił chmurę po 5 min znów to samo a za chwile wszedł na 2000obr i zgasł, odpalił 2000obr i koniec. Zaholowałem do garażu diagnoza-...
Kolego jak ssanie wyłączasz dopiero przy 80°C to nie dziw się, że pali 15l/100km to i tak nieźle, moim zdaniem musiał byś dać gaźnik do regeneracji, co do schodzącego paliwa to miałem przypadki, że pompa paliwa, mimo że nowa była wadliwa, w niej są zaworki, które zapobiegają cofaniu sie paliwa.
Jedyny zaworek może być w samej pompie paliwa. Jak chcesz potwierdzić że paliwo schodzi to pomiar ciśnienia. Albo włączyć kilka razy zapłon przed rozruchem by pompka nabiła cisnienia.
Nie prościej nalać paliwa do filtra przez zaworek z zawleczką. Wtedy uniknie się chechłania bez sensu. Można też załączać zapłon wtedy pompa dobija paliwo przez 2 sekundy i wtedy otwierać zaworek by wypuścić powietrze. Tak też można zalać filtr.
Nie doczytałem ostatniego Twojego zdania i dlatego wyżej rozpisałem się o paliwie. Jeżeli podłącze napięcie bezpośrednio z klemy akumulatora do pompy wtryskowej auto pali bez problemu. Oczywiście problem masz w sterowaniu zaworkiem odcinajacym paliwo w pompie wtrysk. Sorki i pozdr.
Oczywiście że jest. Pompa HP. Natomiast: Druga decyzja padła na zawór/czujnik przez który płynie paliwo z pompy na wtryski. To jakaś bzdura.
Klapę gasząca można oglądnąć po zdemontowaniu części dolotu jak wygląda jej praca. Co do paliwa to najprościej jak zgaśnie to zajrzeć do filtra czy nie jest pusty (zdjąć zawleczkę zaworka i widać czy jest paliwo do samej góry). Można też założyć na testy przezroczyste węże od filtra od pompy tandem. Wtedy ładnie widać czy paliwo jest.
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
A nie blokuje sie zaworek na wejściu do pompy (cp1) zbyt gęste paliwo ?
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
No właśnie nie kopci ani troszkę. Co do tego, że po dłuższym postoju ciężko odpala to podejrzewam, że może zaworek na pompie puszcza i paliwo się cofa. Ale ręki nie dam uciąć. Co sądzicie?
witam poprzednicy mają rację zaworki w pompie paliwa są nie szczelne paliwo powraca do baku wyczyść klemy i w akumulatorze bieguny papierkiem ściernym i dobrze dokręć nie pomyl biegunów
Nie odpala bo nie dostaje paliwa jak nie dostaje paliwa czyli może to być tak jak wcześniej wspomniano zaworek przy pompie który sie nie otwiera i podaje paliwo na wtryski sprawdź jak dajesz +12 na ten zaworek czy słychać jak się otwiera może też być zapowietrzony układ paliwowy lub filtr tak zapchany ze nie puszcza paliwa bo i takie rzeczy widziałem...
Zaworek zakładasz na przewodzie paliwowym, który doprowadza paliwo z baku do pompy wtryskowej przy silniku. Koszt zaworka w Inter Cars wynosi 25-30zł. Warto spróbować.
Witam mam problem z audi a3 z 2000r 19tdi 90km. Autko chodziło normalnie. dziś po zgaszeniu nie chciało odpalić. łapie na sekunde i gaśnie. Kontrolka od immo się nie pali. w pompie jest paliwo, nie zapowietrza się, sprawdzałem zaworek na pompie puszcze paliwo (nawet otwierałem go na krótko). Czytałem że może to być stacyjka. rozebrałem wyczyściłem....
Odkręć przewód paliwa powrotny od pompy i podawaj paliwo pod ciśnieniem. W pompie powinno być paliwo do pełna. Przy pompie zasilającej wewnątrz pompy wtryskowej jest zaworek, który mógł się zaciąć. Zaworek jest pod śruba, która ma trójkątny łeb i jest wkręcona pionowo najbliżej koła pasowego napędu pompy. Pompa zasilająca składa się z blaszek, które...
Tak pompa jest na fasolkach i cofa paliwo do zbiornika. A gdzie znajduje się ten zaworek w pompie ??
Moim zdaniem winę za to ponosi "elektryka" i sprawdziłbym, czy zaworek odcinający paliwo przy pompie jest sprawny - powinien "klikać" podczas włączania zapłonu i wyłączania. Aby to sprawdzić można odłączyć od niego zasilanie i zasilać go przewodem bezpośrednio z plusa akumulatora - jeśli będzie słychać "klikanie" to będzie oznaczać, że działa i powinien...
Ja założyłem w kilku dieslach i ok. W pompie zaworek jest wymienny... Dodano po 5 Paliwo wypala z filtra i z listwy....Zaworek przelotowy wg. mnie super sprawa. Z naprawą zaworu w pompie-trochę zabawy...
Owszem ale w passacie pompa nie zasysa paliwa bo ma gow brud tylko pcha paliwo dalej a jeśli pompa będzie na przewodzie to musi pociągnąć paliwo z baku. Myśle że dobry zaworek zwrotny i dobra pompa powinny dać rade ale tylko myśle pewien nie jestem. POZDRAWIAM
Takie zaworki to półśrodek. Jeśli masz już dwa w obwodzie, to dodatkowy opór dla pompy..Zaworek jest sens zakładać gdy paliwo się cofa po dłuższym postoju i trzeba kręcić długo rozrusznikiem. Jeśli pompa łapie powietrze to na powrocie idą bąbelki powietrza, widać to gdy przewody są przezroczyste ...trzeba wtedy usunąć przyczynę-zaworek nic nie da.
Jeśli Fiacik stał długo bez paliwa to rozbieraj pompę paliwa. Ona ma w środku gumowe zaworki (membranę), które mogą być sparciałe i nie zaciągają paliwa. Do wyczyszczenia lub wymiany. Sprawdź, czy w ogóle popychacz w pompce pracuje jeśli silnikiem zakręcisz. Filtr paliwa do wymiany na dzień dobry. Koszt około 5 zł. W gaźniku jest jeszcze jeden filtr,...
Zajrzyj do zbiornika lub dokładnie sprawdź parametry rzeczywiste błąd niskiego ciśnienia może być spowodowany zapchanym smokiem w zbiorniku. Na 99% w tym aucie jest mierzone ciśnienie pompy w zbiorniku co sprawdzisz w parametrach. Przerabiałem temat w BMW żab w zbiorniku. Tylko żeby wszystko sprawdzić dokładnie musisz wyciągnąć kosz z pompą bo paliwo...
Witam ponownie po tygodniu. Zaworek zwrotny nic nie dał. Pierwsze nie-odpalenie po dłuższym postoju wygląda tak samo. Dzisiaj zdemontowałem zaworek (gdy ściągnąłem przewód z końcówki pompy, paliwo się nie cofało), założyłem oryginalny przewód paliwowy, i myślę- co dalej?
Jak mnie pamięć nie myli tam bywały problemy z membraną zaworka w pompie ,połączonego z dolotem-puszczał paliwo.
Najprawdopodobniej zapowietrza się to najczęstsza przyczyna można z tym coś pokombinować :lol: Można założyć elektrozawór na przewód doprowadzający paliwo do pompy a na powrót zaworek kierunkowy który puszcza paliwo tylko w jedną stronę :D
tak to ja wiem ale co teraz zrobić aby teraz odpalił rozrusznik kręci pięknie typ wtrysku bosch (ma w zbiorniku pompkę paliwa którą słychać - czyli podaje paliwo ) może jakieś rady dzięki Witam, Sprawdz jednak, czy rzeczywiscie masz paliwo na wyjsciu z filtra, oraz czy zaworek na wejsciu do pompy nie jest zablokowany. W tym celu zdejmij przewod zasilajacy...
Przypuszczam że zaworek masz zamontowany zaraz przy pompie a nieszczelność na przewodzie może występować np przy zbiorniku albo gdzieś podrodze ze zbiornika. Spróbuj gdy nie chce odpalić przytkac przewód z nadmiaru do baku jeśli lepiej odpali to padł zaworek na nadmiarze (gdy tylko odpali to go zgaś ponieważ możesz uszkodzić pompę) Jeśli masz zainstalowaną...
To rzeczywiście nie przelew. To jest komora boostpin. Poszukaj na forum Golfa lub Astry o tuningu td. Widziałem tam szczegółowe opisy jak wymienić i wyrególować boostpin. Może znajdziesz odpowiedż. Sam jestem ciekaw, bo w/g mnie tam powinno być paliwo, a ta śrubka to zaworek zwrotny.
Ta no tyle.co miałem doczynienia z dieslem to z C360. Gość gadał co kupiłem od niego ,że cofa paliwo na pompie, założyłem zaworek zwrotny więc raczej ten problem wyeliminowalem więc teraz ten kat wtrysku sprawdzic i te wtryski. Zacznę od katu wtrysku ktoś wyjasni jak za to się zabrać? A i jeszcze swieca płomieniowa na desce dość szybko się zaświecą...
Czyli co mam podpiąć żeby sprawdzić tą pompkę paliwa i i czy da się wymienić sam zaworek czy trzeba wymienić całą pompę ?
Wyciągam pompę, spuszczam wężykiem paliwo, a resztki wycieram szmatkami do suchego, czystego dna zbiornika. W silniku odpinam zaworek zwrotny i przedmuchuje przewody. Problem wraca po kilku dniach. Czarne paliwo w pompie i szara brudna woda na dnie paliwa.
Może zaworki w pompie nie trzymają i paliwo się cofa. Dobrze jest założyć przewody przejrzyste , wtedy widać gdzie pojawiają się pęcherzyki powietrza [jeżeli się pojawiają].
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
hej. dawno temu zanim kupiłem "mondeo z lawety" tez maiłem problem z odpalaniem. wiesz co!? jak masz jakiegoś dobrego znajomego mechanika ot zapytaj się go czy ten broblem to nie czasem zaworek przy pompie. u mnie zaworek puścił i paliwo się cofało do zbiornika. jak był ciepły to OK, ale jak postał na zimnym i to jeszcze kilka dni to mogłem akumulator...
Witam po pierwsze wymień filtr paliwa i przedmuchaj zaworek zamykający paliwo w pompie powinno pomóc Dodano po 3 A zapomniałbym nielej żadnego biopaliwa tylko normalną ropę zajrzyj do zbiornika paliwa i obejrzyj pompke i smok czy niejest zafajdany
Spróbuję to wykręcić i sprawdzić czy do środka nie dostały się jakieś paprochy. Kupiłbym nowy bo ten ma 20 lat i kto wie jak trzyma, ale nie wiem na jakie ciśnienie. Oryginał można dostać tylko z nową obudową filtra za ponad pięć stówek. Według oficjalnych danych fiata do pompy CR ma dochodzić ciśnienie wstępne minimum 0,5 bar. Tu faktycznie nie ma...
witam dodam że należy sprawdzić czy grzeją świece/napięcie na świecach/, a nie patrząc na kontrolkę.Może czasami być to złudne.no jeszcze może być tak że jak za niskie napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem to zaworek odcinający paliwo na pompie wtryskowej ,potrafi się zamykać.
Sprawdz, ewentualnie wymień wężyki przelewowe na wtryskach, możesz założyć zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy. Trochę powietrza w przewodach może być.
Odświeżam A więc mam podobny problem jak opisany wyżej, czyli ciężkie palenie rano, lecz Ja posiadam Clio z 2001 r F9Q 780. co do zaworku o którym piszecie mam pytanie. Otóż: Jeśli gruszką pod pompuję paliwo aż stwardnieje to chyba mogę wykluczyć wyżej wymieniony zaworek, bo przecież teoretycznie paliwo jest w pompie wtryskowej? Pozdrawiam
Zalozylem zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzajacym paliwo do pompy i dzisiaj przy -10'C zapalila na dotyk:) Czy tak juz moge to zostawic czy zaworek to tylko rozwiazanie tymczasowe i trzeba usunac jednak jakas usterke?
Witam chrysler 300C crd 2008 po postoju przez noc ma trudności w odpalaniu tzn muszę go przepompować dłużej paliwem ,gdy przekrece kluczyk zaraz po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych długo kręci ,tak jakby uciekali paliwo pompę wymieniłem 2 x ,zaworek zwrotny też był i nie pomogło, czy może to być jeden z czujników ciśnienia paliwa na listwie ? Zaznaczę...
Witam. No to teraz szukaj problemu z cofającą się benzyną z układu paliwowego. Tego auta nie znam z tej strony. Ale jest wskazówka. Jest opcja próby ale nie wiem czy zadziała. Przed samym zapaleniem przekręcić kluczyk tak na około 5-8 sekund bez odpalania i te sekwencje powtórzyć kilka razy. Potem zapalić. Jeżeli cofające się paliwo to problem albo...
Witam autko jak w temacie silnik 5 cyl. jak od lteka pompa wtryskowa z zaworkiem na który nie przychodzi 12v. Samochód zgasł w czasie jazdy prawdopodobnie z powodu braku paliwa ,paliwo nalane ale już nie odpalił.Podałem na krótko 12v na zaworek ,podałem z bańki paliwo na pompę wtryskową .Paliwo pompa wtryskowa ciągnie przelewa do zbiornika ale nie podaje...
witam. kolego jest jeszcze jedna mozliwosc ze masz zabity smok w zbiorniku. nie napisales czy paliwo bylo w filtrze paliwa. a sprawdzales zaworek zamykajacy doplyw paliwa ten na pompie?
Problemem jest cofające się do zbiornika paliwo i zapowietrzenie układu. Pompy LUK mają wewnątrz zaworek zwrotny - kulka i sprężynka. Pęknięcie sprężynki powoduje, że kulka nie trzyma ciśnienia paliwa w głowicy. Pierwszym objawem jest najczęściej nietrzymanie przy niskim stanie paliwa w zbiorniku. Dlaczego - czort wie. Potem ciężko pali przy mrozach....
Zależy od konkretnego modelu pompki. Zawsze można założyć zaworek zwrotny tuż przed pompką. Wtedy w pompce zostanie paliwo, gaźnik przecież sam sobie nie pociągnie paliwa o ile ta pompka jest niżej od niego. Zaworek zwrotny kosztuje 7zł.
Witam. Posiadam citroena saxo 2002r, 1.5D, przebieg 150tyskm. Samochód zaczął słabnąć i tracić na mocy po czym całkowicie zgasł. Na jakieś 1-2 sekundy czasem zapałił i zgasł. Wymieniłem filtr paliwa i nadal to samo. Dałem paliwo bezpośrednio do pompy (bez filtra i zbiornika) i nadal nic. Po odkręceniu przewodów paliwowych z pompy bardzo słabo tryska...
Witam Po tygodniu postoju ciagnika z pompa rotodiesel perkins 4 cyl ciagnik zapalil od strzala na 2 sekundy i zgasł jakby sie zapowietrzyl i ponownie palac dopiero po chwili krecenia odpala normalnie jakby sie paliwo cofało pompa po regeneracji zaworek w pompie zalozony wlasciwe , trzeba moze dołozyc jakis dodatkowy jednokierunkowy zaworek ? zalozona...
Pompa pracuje cały czas, ciśnienie jest regulowane przez zaworek ciśnieniowy przy pompie - przy za wysokim ciśnieniu wylewa paliwo z powrotem do zbiornika. Wyciągnij pompę i obejrzyj dokładnie - karbowane wężyki lubią się przecierać.
Ale problem powstaje najprawdopodobniej przez cofające się paliwo . Możesz założyć zaworek zwrotny który przepuszcza paliwo w jedną tylko stronę i pewnikiem problem ustąpi. Taki solidny metalowy zaworek kosztuje kilkanaście pln. Zaworek zakładamy na przewodzie dolotowym przed pompą wtryskową.
eli rozszczelnił tak pompę to widocznie stan jej szczelności był wątpliwy Dokładnie, i obstawiam że to samo będzie u niego, jak pompa stygnie, wpuszcza powietrze a paliwo grawitacyjnie cofa się do zbiornika, i żadne zaworki zwrotne nie dadzą rady bo powrót zawsze musi być drożny i z zaworkami nie tędy droga, chyba że chcesz sobie zepsuć pompę. Poza...
Jak byś montował to za filtrem w kierunku silnika a nie przed, chodzi mi o to żeby paliwo przechodziło już czyste do zaworka bo jak dasz przed filtrem, to z baku mogą być zanieczyszczenia i mogą zablokować zaworek
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Nieszczelna pompa paliwa (zużyte zaworki).
Może cofać się paliwo z pompy. Kup zaworek zwrotny, wpina się go w przewód paliwowy, miedzy pompę a filtr paliwa, może pomuc, nie zaszkodzi i gumowe przewody na wtryskach odprowadzajace nadmiar paliwa.
Paliwo cieknie mi w miejscu , gdzie przykręcona jest końcówka , w którą wchodzi wtyczka kabla. Ta końcówka jet przykręcana na pompę , dużym kluczem, chyba 32. Dokręciłem ją troszkę mocniej, ale kapie nadal. Tam jest podobno jakiś zaworek.
Pompa paliwa gaźnikowa. Mniej niż 0.5bara podaje. W miejscu gdzie się zapowietrza będzie ciekło paliwo.
Rozumiem, ze masz zwykłego wolnossącego na pompie Boscha. Prawdopodobnie zapowietrza się i stąd twoje problemy. Pompa podająca paliwo (pod kolektorem wydechowym) ma zaworki, które pełnią także rolę zaworków zwrotnych. Zaworki po dłuższej pracy są wypracowane i nie trzymają dokładnie paliwa. Przy dynamicznej pracy pompa jeszcze podaje, po dłuższym postoju...
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
sprawdź zaworek na śrubie powrotnej, który utrzymuje cisnienie w pompie. Czy powrotem z pompy idzie paliwo ? Zobacz na wtryski czy z ich powrotów nie idzie za dużo paliwa.
Stara szkoła , taki polonez nie ma innej pompy ma jedną. Ten zaworek elektromagnetyczny ma pozwolić jak się nie mylę na zgaszenie silnika bez efektu spalania detonacyjnego (po wyłączeniu zapłonu odcina paliwo i zarazem jest dysza sterująca paliwo wolnych obrotów). Sprawdź zawór iglicowy w gaźniku no i pompę czy zaworek się nie podwiesza.
Typowy objaw u Johna... Serwisówka mówi by zamontowac na przewodach pompy zaworki zwrotne by paliwo sie nie cofało. W katalogach Johna jest to częsc zamienna nawet.Chyba w Polsce mozna je kupic w sklepach z czesciami samochodowymi. Drugim powodem moze byc nieszczelnosc na przewodach przelewowych wtryskiwaczy.
zaworek paliwo zaworek zwrotny pompa paliwo zaworek zwrotny paliwo pompa
awaria zmywarki candy instrukcja kodowania z18xe wymiana silnika
hasło odblokować telefon kupię diagnoskop
Buczenie w silniku Golf 4 1.4 benzyna 2000r - przyczyny Błąd EA6 w pralce AEG - co oznacza i jak naprawić?