Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Sprawdz, ewentualnie wymień wężyki przelewowe na wtryskach, możesz założyć zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy. Trochę powietrza w przewodach może być.
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
To rzeczywiście nie przelew. To jest komora boostpin. Poszukaj na forum Golfa lub Astry o tuningu td. Widziałem tam szczegółowe opisy jak wymienić i wyrególować boostpin. Może znajdziesz odpowiedż. Sam jestem ciekaw, bo w/g mnie tam powinno być paliwo, a ta śrubka to zaworek zwrotny.
Wygląda na to, że przy pompie łapie.... Jak był założony zawór zwrotny na na zasilaniu przy baku i na powrocie do baku za pompą, to samochód palił zawsze - jak zdjąłem zaworek z powrotu pompy, to następnego dnia się zapowietrzył - paliwo uciekło powrotem... Zaworek zwrotny wymieniony w pompie - podobno jeszcze gdzieś można dostać się do jakiegoś uszczelnienia...
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Zalozylem zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzajacym paliwo do pompy i dzisiaj przy -10'C zapalila na dotyk:) Czy tak juz moge to zostawic czy zaworek to tylko rozwiazanie tymczasowe i trzeba usunac jednak jakas usterke?
Zależy od konkretnego modelu pompki. Zawsze można założyć zaworek zwrotny tuż przed pompką. Wtedy w pompce zostanie paliwo, gaźnik przecież sam sobie nie pociągnie paliwa o ile ta pompka jest niżej od niego. Zaworek zwrotny kosztuje 7zł.
Owszem ale w passacie pompa nie zasysa paliwa bo ma gow brud tylko pcha paliwo dalej a jeśli pompa będzie na przewodzie to musi pociągnąć paliwo z baku. Myśle że dobry zaworek zwrotny i dobra pompa powinny dać rade ale tylko myśle pewien nie jestem. POZDRAWIAM
Objawy te wskazują na pompkę paliwa (zaworek zwrotny). Paliwo "ucieka" z listwy, pompa nie nadąża nabić. Proponuje zrobić dwa testy. 1. Przed rozpaleniem, kilkukrotnie przekręcić kluczykiem w pozycje zapłon. 2. Jeśli mam racje, po kilkudniowym postoju masz sucho w listwie. Zdejmij przewód paliwa (po takim kilkudniowym postoju) jeśli poleje się trochę...
Wyciągam pompę, spuszczam wężykiem paliwo, a resztki wycieram szmatkami do suchego, czystego dna zbiornika. W silniku odpinam zaworek zwrotny i przedmuchuje przewody. Problem wraca po kilku dniach. Czarne paliwo w pompie i szara brudna woda na dnie paliwa.
Witam. No to teraz szukaj problemu z cofającą się benzyną z układu paliwowego. Tego auta nie znam z tej strony. Ale jest wskazówka. Jest opcja próby ale nie wiem czy zadziała. Przed samym zapaleniem przekręcić kluczyk tak na około 5-8 sekund bez odpalania i te sekwencje powtórzyć kilka razy. Potem zapalić. Jeżeli cofające się paliwo to problem albo...
Ta no tyle.co miałem doczynienia z dieslem to z C360. Gość gadał co kupiłem od niego ,że cofa paliwo na pompie, założyłem zaworek zwrotny więc raczej ten problem wyeliminowalem więc teraz ten kat wtrysku sprawdzic i te wtryski. Zacznę od katu wtrysku ktoś wyjasni jak za to się zabrać? A i jeszcze swieca płomieniowa na desce dość szybko się zaświecą...
eli rozszczelnił tak pompę to widocznie stan jej szczelności był wątpliwy Dokładnie, i obstawiam że to samo będzie u niego, jak pompa stygnie, wpuszcza powietrze a paliwo grawitacyjnie cofa się do zbiornika, i żadne zaworki zwrotne nie dadzą rady bo powrót zawsze musi być drożny i z zaworkami nie tędy droga, chyba że chcesz sobie zepsuć pompę. Poza...
[url=Paliwo w filtrze czysciutkie ale nawet filtr wymienilem przy okazji sprawdzania. Zalalem ropa jak to sie robi i lipa. Jutro zakladam zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzajacym paliwo do pompy i zobaczymy... ale jezeli to nic nie da? ]Link
Witam chrysler 300C crd 2008 po postoju przez noc ma trudności w odpalaniu tzn muszę go przepompować dłużej paliwem ,gdy przekrece kluczyk zaraz po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych długo kręci ,tak jakby uciekali paliwo pompę wymieniłem 2 x ,zaworek zwrotny też był i nie pomogło, czy może to być jeden z czujników ciśnienia paliwa na listwie ? Zaznaczę...
Ale problem powstaje najprawdopodobniej przez cofające się paliwo . Możesz założyć zaworek zwrotny który przepuszcza paliwo w jedną tylko stronę i pewnikiem problem ustąpi. Taki solidny metalowy zaworek kosztuje kilkanaście pln. Zaworek zakładamy na przewodzie dolotowym przed pompą wtryskową.
Pompa paliwa gaźnikowa. Mniej niż 0.5bara podaje. W miejscu gdzie się zapowietrza będzie ciekło paliwo.
Może cofać się paliwo z pompy. Kup zaworek zwrotny, wpina się go w przewód paliwowy, miedzy pompę a filtr paliwa, może pomuc, nie zaszkodzi i gumowe przewody na wtryskach odprowadzajace nadmiar paliwa.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Wtryski albo pompa się kończy. O ile nie jest zapowietrzony. Po odpaleniu i zgaszeniu dobrze pali? Może paliwo schodzi i się zapowietrza? Wtedy zamontuj zaworek zwrotny na zasilaniu pompy.
a może spada paliwo z pompy proponuje założenie zaworka zwrotnego na węzu koszt 20 zł
schodzi paliwo z pompy wtyskowej, zaloz zaworek zwrotny, reszta w google. pozdrawiam
Ogólnie nie ma możliwości by na kołach zębatych luz był taki duży by brakło regulacji. Z nowymi kołami uważaj dużo było przypadków źle nabitych znaków. Co do pompy to tak nie powinno być. Bez względu czy kręci się ręcznie czy rozrusznikiem paliwo ma tryskać z każdego króćca. Możesz sprawdzić lub zamienić z inną sekcją zaworek zwrotny ale to raczej nie...
WITAM to jest zaworek zwrotny paliwa pompy wtryskowej BOSCH silnika 1.9 dTi F9Q 782 po modernizacji dziś było -22*C odpalił za 2-razem ,za pierwszym razem odpalił i zdechł bez gazu ale za drugim dodałem troche gazu i odpalił bez problemu o 6,00 było -24*C ( miałem niedawno C15 1.8D przu -30*C podgrzewałem świece 2-razy i palił z 1-kopa 1,9dTi chyba...
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
w twoim przypadku stawiam na zapowietrzony układ paliwa. małe pytanie odpalałes auto po wymianie filtra, a zalewałeś go paliwem przed montażem jeśli nie to troche sobie po kręcisz. jak wyżej jeden kolega pisał popuść same przewody ale tylko na jednym wtryskiwaczu by reszty nie zapowietrzyc- bo bedą sie musiały na nowo ułożyc, zakręć silnikiem i sprawdz...
Najpewniej zaworek zwrotny na powrocie paliwa .
Pompę paliwa wymieniłem, filtr paliwa też, zaworek zwrotny też, daje paliwo, na wszelki wypadek wymieniłem przekaźnik 109 i ......... dalej to samo zapalić nie chce. Czyli wracam do punktu wyjścia, czyli chyba mogło być kilka awarii naraz. Rozumiem że awaria pompy vacum wraca do gry. Jeśli odpalę na plaka i się uda a potem zgaszę silnik i potem bez...
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Witam. Przyczyną może być cofanie się paliwa do zbiornika( zacięty zaworek zwrotny na systemie zasysu, nieszczelność instalacji paliwowej).W ciągu dnia bieg jałowy pompy uzupełnia paliwo w obiegu, a po postoju nocnym pompa nie nadąża uzupełnić paliwa i wyskakuje brak płomienia. Sprawdź również ustawienie ilości powietrza podczas startu palnika. Start...
Ja bym sprawdził pompe paliwa może juz się kończy. Lub zaworek zwrotny może puszczać paliwo z powrotem dlatego jak długo stoi to zanim pompa pociągnie to trochę pokręci.
Witam . Mam problem z Focusem 1,8 TDCI 115 km rok 2003. Rano przy minusowych temperaturach bardzo ciężko zapala. Muszę go kręcić min 10 s, po trzykrotnym rozgrzaniu świec( nowe świece, nowy akumulator, po wymianie filtru oleju) Mam załozony zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy. Jak odpali to chodzi jak zegarek. Pomóżcie.
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Witam , może ktoś się spotkał z takim problemem . T25 na chwilę odpali i zgaśnie . Przestaje podawać paliwo na wtryski . Znowu jak się jakiś czas pokręci ręczna pompka to nabierze ciśnienia i znowu przez chwilę zacznie podawać paliwo na wtryski i odpali .Cały układ został odpowietrzony. Założony zaworek zwrotny na zasilanie pompy . Wężyk jest przezroczysty...
Mam takie pytanie jeszcze. Czy można i czy było by skuteczne założenie po prostu zwsykłego zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym tuż przed filtrem paliwa?.....albo gdzieś na odcinku filtr paliwa a pompa CR ????Trochę druciarstwo ale może tak da się to potwierdzić czy to cofające się paliwo jest przyczyną?
Witam ponownie po tygodniu. Zaworek zwrotny nic nie dał. Pierwsze nie-odpalenie po dłuższym postoju wygląda tak samo. Dzisiaj zdemontowałem zaworek (gdy ściągnąłem przewód z końcówki pompy, paliwo się nie cofało), założyłem oryginalny przewód paliwowy, i myślę- co dalej?
Nie dochodzi do pompy czy do wtrysków? I to tylko poniżej 0C? Może masz nieszczelność w układzie wstaw przy pompie zaworek zwrotny koszt cos koło 10zł i wtedy paliwo z pompy nie ucieknie. Gdybyś nie napisał o paliwie to bym sobie dał rękę obciąć, że albo świece nie grzeją albo są padnięte i nie dają rady i bym teraz ręki nie miał;) Podczas kręcenia...
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
A w tej pompie nie ma zaworka zwrotnego ?
Witam serdecznie mam problem z golfem a mianowicie żeby odpalił musi pokręcić tak jak by ginęło mu ciśnienie w pompie wtryskowej i musiał sobie je nadrobić. Filtr paliwowy wymieniony i zaworek zwrotny też nowy paliwo się nie cofa. Czy możliwe jest że to zaworek w pompie od przelewu?? czy może coś innego proszę o podpowiedzi. Jak odpali wszystko jest...
http://obrazki.elektroda.pl/9585026600_1... Wstaw zaworek zwrotny(cena 8-15 złotych)między zbiornikiem a pompą paliwa.
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
kolego, sprawdż zaworek zwrotny(jeden jest na pompie z tego co pamiętam), jest mozliwe ze paliwo przez noc schodzi do zbiornika, pomimo tego że pompa poda po włączeniu stacyjki wtrysk nie zdąży się odpowietrzyć P.S. kto wykasowal moja poprzednia wypowiedz ;-(
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Polecam zamontować zaworek zwrotny za filtrem paliwa w kierunku pompy. Niektóre pompy mają to do siebie że nie trzymają juz ciśnienia i paliwo cofa się do baku. Poza tym sprawdzenie wyżej wymienionych rzeczy (przeważnie trawersy na powrotach i sparciałe wężyki)
No tak Filozof16,tyle że normalnie jeżeli pompa nie dawała by prawidłowiego cisnienia to by auto źle jeździło a tak jest ok, tylko po długim czasie jak auto stoi to paliwo się cofa,dlatego chciałbym sie dowiedziec czy w tym moim modelu przekaznik ma podać paliwo.A może pompa ma zaworek zwrotny? Pozdro.
Witam. Mam problem z ręczną pompką paliwa Ford Escort 1.8 TD 1996 rok. Puszcza paliwo z powrotem do baku i jak postał chwilę to ciężko palił. Znajomy powiedział, żebym założył zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej, między ręczną pompką a pompą wtryskową i tak zrobiłem. Paliwo się nie cofa i pali troszkę lepiej ale pojawił się inny problem, auto...
Trzeba się dowiedzieć czy paliwo się cofa czy też pompa nie trzyma wewnętrznego ciśnienia. Czyli zakładasz na zasilanie zaworek zwrotny, jak nie pomoże to pompa.
Typowy objaw u Johna... Serwisówka mówi by zamontowac na przewodach pompy zaworki zwrotne by paliwo sie nie cofało. W katalogach Johna jest to częsc zamienna nawet.Chyba w Polsce mozna je kupic w sklepach z czesciami samochodowymi. Drugim powodem moze byc nieszczelnosc na przewodach przelewowych wtryskiwaczy.
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Powiedziałbym, że masz problem z pompą paliwa, gdy auto dłużej postoi to paliwo spływa w stronę pompy (nieszczelny zaworek zwrotny). Ale skoro piszesz, że problem występuje tylko w dni deszczowe to raczej przyczyną jest wilgoć, sprawdź elektrykę - kostki czy któraś nie zawilgotniała. Zawsze zapalałeś z gazem czy dopiero jak wystąpił ten problem to zapalasz...
Może paliwo cofa się z pompy wtryskowej? Jakiś zaworek zwrotny na próbę i przezroczyste przewody paliwowe, żeby mieć podgląd sytuacji.
Trafił mi się podobny przypadek z odpalaniem i słabą jazdą, tylko w Passacie B5 1.8T. Słabą jazdę powodował sterownik silnika z rozjechanymi mapami, natomiast z odpalaniem obstawiam układ paliwowy, bo występuje identyczny przypadek. Gdy tył jest w górze paliwo nie wraca do zbiornika, dlatego odpala. Do listy wskazanej przez twojego mechanika dodałbym...
Witam, niestety auto dalej pali kiepsko jak paliło. Jak odpalę auto i przejadę gdzieś i potem od razu chcę je odpalić to pali od strzału. Natomiast jak auto postoi przez noc to strasznie długo trzeba kręcić żeby odpaliło. Paliwo na pewno się nie cofa bo wstawiłem zaworek zwrotny na pompie. Jakieś dwa miesiące temu był wymieniany rozrząd. Może być przyczyną...
Zalałem dzisiaj cały układ paliwem no i zauważyłem, że silnik bo zalaniu pracuje dobrze przejechałem około 20 km i wszystko było ok w wężyku z filtra do pompy była sama ropa, zero powietrza, ale gdy samochód postał 2-3 godziny problem powrócił silnik pracuje nie równo w wężyku widać powietrze czasami nawet cały jest w powietrzu tylko przy przygazowaniu...
Mam problem z rozruchem - tylko na zimnym w moim Seacie Leonie 3 2.0 TDI 184km CR z 2014 roku (silnik CUPA). Rozruch jest dość kapryśny – czasami auto odpala na dotyk, a innym razem muszę kręcić rozrusznikiem przez nawet 5 sekund. Do tej pory wymieniłem już kilka części: filtr paliwa, czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka rozrządu,...
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów. A w tej pompie jest...
Witam wszystkich. Miałem problem z zimnym silnikiem w moim sceniku. Problem rozwiązałem sam. Przyczyną okazało się cofające paliwo i rozrusznik. Wystarczyło wymienić ręczną pompę paliwa w której zepsute były zaworki zwrotne. A co do rozrusznika to po prostu za wolno kręcił, wystarczyła wymiana łożysk igiełkowych na wirniku. I samochodzik pali jak nowy.Słuchanie...
No ale są jeszcze zaworki zwrotne w obudowie zespołu filtra. One powinny przytrzymać paliwo.
cześć Mam polo 94 rok o pojemności 1.3 diesel. Auto nie chcę odpalić i nie wiem jaka może być przyczyną. Wymieniłem filtr paliwa włącznie z powrotem paliwa. Ale przyczyna dalej występuje. Zostały też sprawdzone świece żarowe i grzeją , wtryski podają też paliwo. Czyli pompa podaje tak myślę. Też ma przewód paliwa założyłem zaworek zwrotny między filtrem...
Witam. Mam problem z Meganka 1.9dTi 2002r. ok. 105tyś przebiegu (przebieg oryginalny). Od jakiegoś czasu samochód ciężko odpala po dłuższym postoju. Mianowicie nie kiedy samochód stoi tydzień i odpali na strzała a niekiedy na drugi dzień trzeba kręcić ze 2-3 razy aby odpalił. Nie ważne czy bak jest pełen pod korek czy połowa. Wymieniona została gruszka...
Rozumiem, ze masz zwykłego wolnossącego na pompie Boscha. Prawdopodobnie zapowietrza się i stąd twoje problemy. Pompa podająca paliwo (pod kolektorem wydechowym) ma zaworki, które pełnią także rolę zaworków zwrotnych. Zaworki po dłuższej pracy są wypracowane i nie trzymają dokładnie paliwa. Przy dynamicznej pracy pompa jeszcze podaje, po dłuższym postoju...
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Diesla aby uruchomić w zimie musisz mieć nowy filtr paliwa, paliwa minimum pól baku, sprawny akumulator, świece, i rozrusznik. Ja bym na twoim miejscu sprawdził świece czy grzeją, jak świece będą oki może paliwo Ci sie cofa i musi przekręcić kilka razy po czym już traci akumulator moc i kiszka z odpaleniem. Jak paliwko się cofa to możesz przed pompą...
a może zaworek zwrotny paliwa na pompie wtryskowej
Witam ponownie Temat rozwiązałem następująco: -na zasilaniu pompy zaworek zwrotny między filtrem a pompą -na przewodzie przelewowym elektrozawór paliwowy normalnie zamknięty, sterowanie poprzez przekaźnik z elektrozaworu pompy wtryskowej. Po zgaszeniu silnika paliwo nie ma możliwości cofnąć się zasilaniem, ani przelewem. Furka pali bezproblemowo. Koszt...
Kolego sympatyczny przy głowicy pompy jest uszczelka gumowa i występuje to jako część zamienna na allegro ewentualnie rk niedziałek lub inne hurtownie motoryzacyjne, ja zaryzykowałbym wstawić zaworek tuż za filtrem paliwa przed pompa "zaworek zwrotny" jednokierunkowy:) Koszt ok 20zł a działa w 100%:) w pompie nie pamiętam dokładnie ale chyba siedzi...
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
Problem polega na tym, iż samochód z silnikiem F8Q632 1.9d kangoo, megan, Clio 2 i pompa lucas epic zapowietrza się na dłuższym postoju tzn. Z przewodów wysokiego ciś do wtryskiwaczy ubywa paliwo. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie od filtra i nic moje pytanie brzmi czy miał ktoś z was taki problem? I czy te dwa zawory na pompie mają coś z tym wspólnego?...
Moze jakies kłaki weszły pod zaworek zwrotny. Pompa jest z EHABem czy bez? Jeśli zawór jest nieszczelny to moze nie być cisnienia w pompie a po jej zgaszeniu paliwo cofnie się do zera! Jeśli nie ma Zaworu EHAB przyczyna jest w pompce zasilającej lub układzie zasilania od smoka aż do pompy.
Zaworek zwrotny na wężu w 60-ce za bardzo nic nie daje. On służy po to by gdy silnik nie pracuje paliwo nie spływało do zbiornika. W tym ciągniku zbiornik jest nad pompą więc nic nie spłynie. Załóż nowy igielitowy przezroczysty wężyk pomiędzy filtrami a pompą i obserwuj czy nie ma w nim powietrza.
Witam chciałbym skonsultować się w sprawie ww samochodu jego głównym problemem jest to iż po całej nocy trzeba 10 12 razy zakręcić rozrusznikiem żeby zagadal silnik 1.6 bodajże benzyna samochód 2012r chyba to nie moje tylko znajomego mechanik stwierdził że immobiliser nie łączy teraz tak samochód po całej nocy nie pali ale kiedy wpsykac plak do filtra...
A po takim dłuższym postoju sprawdź odpinając przewód zasilający paliwa (ten przy przepustnicy) czy paliwo pojawia się od razu po przekręceniu kluczyka na raz. Czy trzeba kilka razy przekręcić stacyjkę. Odepnij wąż i włóż do jakiejś butelki. Ciśnienie może być. Ale paliwo może Ci się np cofać, choć w pompie są zaworki zwrotne. W książce Zembrowicza...
Po wielu bojach okazało się ze nie trzymała pompa paliwa w zbiorniku. Paliwo po prostu cofało się z powrotem do zbiornika. po wymianie pompy wszystko wróciło do normy. nawet zaworki zwrotne które montował mechanik nie przynosiły efektu.
Zaworek jest w pompie, a jak paliwo ucieka, to załóż dodatkowo zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompa. http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2010-12/6...
Masz zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym? Moze paliwo do baku się cofa? Patrzyłeś świece żarowe? wszystkie grzeją?
Możliwe że zaworek zwrotny w pompie paliwa jest uszkodzony. Ale najpierw sprawdź dwie podstawowe rzeczy... Czy jest iskra i czy w ogóle paliwo dociera do silnika? Zakładam że umiesz sprawdzić iskrę. Pompę paliwa powinno być słychać... takie krótkie brzęczenie z tyłu auta po włączeniu zapłonu. Jeżeli jest to znaczy że pompa elektrycznie pracuje ok. Teraz...
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Problemem jest cofające się do zbiornika paliwo i zapowietrzenie układu. Pompy LUK mają wewnątrz zaworek zwrotny - kulka i sprężynka. Pęknięcie sprężynki powoduje, że kulka nie trzyma ciśnienia paliwa w głowicy. Pierwszym objawem jest najczęściej nietrzymanie przy niskim stanie paliwa w zbiorniku. Dlaczego - czort wie. Potem ciężko pali przy mrozach....
Przejrzyj wszystkie połączenia a zwłaszcza gumowe. Paliwo nie musi wypływać przy nieszczelności a powietrze będzie podsysać. Wymieniłeś zaworek zwrotny przy pompie wtryskowej czy zaworek w pompce zasilającej?
Kilka rzeczy możesz sprawdzić sam. Jak silnik nie odpala zwróć uwagę czy kopci na biało, jeśli tak dostaje paliwo, tylko nie spala, jak nie to nie. Drugie gdy nie chce odpalic, podepnij na krótko napięcie z aku na świece, tylko dla spokoju odepnij najpierw przewód idący z przekaźnika, podgrzej kilka sekund i zakreć. Kolejna opcja to nieszczelny układ...
nie rozumiem koncepcji ciagniecia przez cale auto zasilania i wiercenia w zbiorniku. Nie ma przeciez mozliwosci ze ukald sie zapowietrzy przy podlaczeniu paliwa z filtra. Pompka webasto jest przeciez takze zaworem. Powrót na ogół nie sięga do paliwa, często jest zaworek zwrotny na końcu. W baku jest też pompa paliwa, przez którą musiałbyś zasysać paliwo.
Nie koniecznie pompa siadła . W gruszce którą podpompowujesz paliwo jest zaworek zwrotny . Osobiście wymieniłbym gruszkę lub odłączył ( razem z przewodami bo plastykowe i na złączki ) i w to miejsce na próbę wstawił zaworek jednokierunkowy . Jeżeli przyniosłoby to efekt to nowa grucha . Spróbuj tak jak piszę bo jesteś w stanie zrobić to samodzielnie...
Ok., moim zdaniem zapowietrza się nadal, cofa się paliwo do zbiornika. Wystarczy dosłownie minimalna ilość i już trzeba ostro kręcić. Dwie główne przyczyny to; - wypracowane zaworki mechanicznej pompki podającej, podczas pracy pompka jeszcze podaje paliwo, ale w warunkach statycznych paliwo przesącza się przez nie do zbiornika. Te zaworki mają pełnić...
Witam , jestem tu nowy ale zabrakło mi juz pomysłów co do tego vw. Mianowicie stało sie to z dnia na dzien auto nie odpala , przychodze rano i nie ruszy chodz bym kręcił do rana . Wymieniłem filtr paliwa i podgrzewacz . Dokręciłem wszystkie opaski , przewody posprawdzałem nie widac wycieków itp. Pompa w tym aucie to lucas z zaworkiem regulujacyk kat...
Pierwsza sprawa to niestety ale tanie zamiennik na długo nie starczają, prawdopodobnie w pompie jest zaworek zwrotny który już nie trzyma dobrze dodatkowo pewnie już ta pompka nie wyrabia odpowiednio kiedy paliwo gęstnieje w takiej temperaturze, druga sprawa szukaj "zawór zwrotny paliwa" dobierz średnice na wężyk który idzie przy silniku np. Do filtra...
Sprawdź, czy nie cofa się paliwo. Pewnie masz przy pompie wężyk paliwowy przezroczysty, więc można zauważyć, czy jest w nim paliwo. Można ewentualnie założyć zaworek zwrotny. Odnośnie zasilania zaworka odcinającego paliwo, to też (w takim samym aucie) miałem przypadek, że silnik zgasł. Okazało się, że kabelek zasilający ten zawór urwał się i trzymał...
Szukaj wycieku Zamontuj zaworek zwrotny Ale paliwo nie schodzi,w przewodach tych od filtra do pompy nie widać powietrza aby coś coby wskazywało na zapowietrzanie się układu,pompka elektryczna podaję paliwo
po dłuższym postoju może byc to problem z cofajacym sie paliwem założ zaworek zwrotny na przewodzie zasilajacym ze zbiornika do pompy , skontroluj podstawowe paramerty : kat wtrysku , dawka, jaką w danym momencie temperature widzi ecu
zaworek zwrotny pompa paliwo zaworek zwrotny paliwo zaworek zwrotny
czujnik filtr hydraulik dioda selenowa instrukcja programator elektroniczny
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Fiat P1606 – awaria ECU, przekaźnik ECM, brak +5V, diagnostyka sterownika Marelli/Bosch Jak zdjąć kierownicę w Iveco Daily 2000?