Dokładnie jw. seweryn pisze , ten zaworek kosztuje 6zł
Podłączyć zasilanie do zaworka na pompie wtryskowej i będzie bez immo.
Pamiętam kilka przypadków wypalenia tłoków z komorą wirową. Zawsze to się wiązało z uszkodzonym wtryskiwaczem, komorą lub zaworkami w pompie wtryskowej.
Nie chcę nikogo obrazić ale jeśli byłby odłączony kabelek od elektro magnetycznego zaworka pompy wtryskowej to samochód wcale by nie odpalił ponieważ prąd jest potrzebny by dociągło tłoczek do siebie i dostał paliwo a po odłączeniu opada i przerywa dopływ ropy morze to bez sensu ale taka jest prawda i chciałbym się podpiąć bo mam taki sam problem ale...
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
masz zaworek gaszący na pompie wtryskowej?
Wymieniłem zaworek przy pompie wtryskowej. A czy zaworki w pompce zasilającej maja też coś do tego bo jak pompuje pompką ręczną to czasami tak mi ją podstawi że nie mogę jej wcisnąć dopiero po chwili puści i mogę pompować.
http://obrazki.elektroda.net/42_12139624... na zdjęciu pompa lucas i zaworek początku wtrysku
A jeszcze jedno pytanie: warto przestawiać pompę wtryskową, jeśli w nastawach grupy 000 wartość wyprzedzenia kąta wtrysku to 22 i to po zagrzaniu (a powinno być koło 50)? Auto pali normalnie. I wydaje się że zaworek w pompie wtryskowej daje radę to korektować, ale nie jestem pewien tutaj logi grupy 004 https://log.tunezilla.com/chart/793776#H...
problem rozwiązany :) powodem pojawiających się bąbelków na wężyku między filtrem a pompą był zacięty zaworek na pompie wtryskowej a dokładniej ten który znajduje się na powrocie z wtrysków i pompy Zaworek został zmieniony i jest wszystko oki
Czujnik czyta z koła zamachowego i masz go w bloku silnika po stronie rozrusznika. Ssanie idzie z pompy wtryskowej , na zaworek w głowicy i do Vacuum pompy. Wiązkę najwygodniej przełożyć w całości. Piny pasują zamiennie do jednej i drugiej wtyczki. Ja po prostu rozpinam wtyczki i składam od nowa do właściwego sterownika. Gdyby był bez turbo, wystarczyła...
sprawdź sobie świece żarowe lub będzie ci paliwo schodziło z pompy wtryskowej, zaworek w pompie wtryskowej nie bedzie trzymał ciśnienia.
Problem rozwiązany - uszkodzony zaworek w pompie wtryskowej. Błąd dalej pozostał w wyniku zdemontowania immo z ów pompy. Dziękuje za zainteresowanie tematem! Pozdrawiam!
może pomoże, ale prędzej pomoże elektryczna pompka wstępna taka jak do traktorów, przed pompą wtryskową, podłączona zasilaniem + pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej. żadne zaworki zwrotne nic nie dadzą, sprawdzone osobiście na Xantii 1.9D z takim samym silnikiem o taka: https://allegro.pl/oferta/elektryczna-po...
Zaworek na pompie wtryskowej masz sprawny? Gdy pompujesz pompką ręczną słychać charakterystyczne pracę tego zaworku?
A gdzie znajduje się zaworek zwrotny w pompie wtryskowej ?
Ten zaworek utrzymuje ciśnienie wstępne w pompie
To jest td więc immo jeśli jest to na pompie wtryskowej więc trzeba się dostać do zaworka na pompie, podać plusa. Sama stacyjka to nie problem, odkręcić od kolumny kierowniczej żeby nie było blokady i wyjąć wkładkę, potem palcami przekręca się takie kółeczko (ostrożnie bo wkładka nie ma sprężynki i nie odbije sama z rozrusznika) i potrzebne prądy się...
No źle działające zaworki, zmniejsza wydajność, sprawdź jeszcze zaworek przelewowy pompy wtryskowej.
Opel Vivaro 2.5 2007 rok błąd P0089. Wymieniłem zaworek na pompie wtryskowej i zawór na listwie wtryskowej, niestety przy ruszaniu, gdy osiąga wyższe obroty, włączają się kontrolki tryb awaryjny i silnik gaśnie, nie zawsze. Widziałem kilka opisów, ale w żadnym rozwiązania problemu. Może ktoś ten problem rozwiązał i ma jakieś porady.
Podłączyć prawidłowo zaworek w pompie wtryskowej lub założyć sprawny.
temat zamkniety. 2sekcje pompy wtryskowej i zaworki sekcji do wymiany
francuska elektryka to najgorsze co może być ;) napewno przegniła jakaś złączka albo nawet jakieś kable - w berlingo kable zamieniają się w środku w zielony proszek i przestają przewodzić, mimo że izolacja wygląda ok - to po prostu tragedia jest jak masz tam zwykły 1.9D czyli DW8 to żeby on odpalił wystarczy wymienić zaworek w pompie wtryskowej z tego...
zaworek w pompie wtryskowej sprawdz
Witam rzeczywiście przyczyną był zawieszony zaworek przy pompie wtryskowej,wymieniłem i narazie pali
jak wlaczasz zaplon slychac "cykniecie" zaworka przy pompie wtryskowej?
To są zaworki zwrotne i coś tam popsułeś.
Włącz w obwód amperomierz i poznasz wartość prądu ale coś mi się wydaje, że felerne są te zaworki.
Sprawa rozwiąże się w piątek - jeżeli interwencja w pompę mechanika nic nie da, to zostaje zdejmować i.... do regeneracji. Na razie mam zawór zwrotny na zasilaniu przed bakiem i drugi zaworek na powrocie pompy do baku, no i auto odpala codziennie rano... Do piątku tak muszę jeździć, a co dalej - czas pokaże... Ciekaw jestem, czy te zaworki nie przeszkadzają...
Wymieniłem simmering spod koła pasowego pompy wtryskowej oraz zaworek zwrotny na filtrze paliwa.
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Zaworek zwrotny w pompie wtryskowej,lub filtr paliwa jest brudny.
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Sprawdź, czy podczas kręcenia rozrusznika nie zanika zasilanie zaworka na pompie wtryskowej. Z zepsutymi świecami przy tych temperaturach powinien zapalać po kilkusekundowym kręceniu.
To po co jest zaworek?
Odkręć powrót od paliwa i zobacz co wraca i ile do baku na różnych obrotach. Sprawdź także zaworek przy pompie wtryskowej odpowiedzialny za utrzymywanie ciśnienia w układzie.
Rozbierz tą gruszkę i wymyj zaworki w niej [można je delikatnie rozebrać].
Sprawdź zaworek w pompie wtryskowej. Sprawdź jak na innym będzie się zachowywał. Kopci? Sprawdź ciśnienie jakie podaje pompa, mogą wtryski Ci przelewać
jak był wykręcany i wymieniany jeszcze filtr paliwa no to nic dziwnego że nie pali jak zapowietrzony, teraz najlepiej gruszkę kupić i wpiąć przed pompę i tą gruszką porządnie napompować aż twarda będzie a nawet i pompować podczas judłania rozrusznikiem i mieć nadzieję, że zaworek w pompie wtryskowej jeszcze się od tego powietrza nie zatarł i nie ubił...
Spróbuj odpalic na krótko z banki, sprawdz tez zaworek na pompie wtryskowej,czy jest na nim prad, po przekreceniu stacyjka powinno byc słychać pstrykniecie.
Witam! Ja zaproponuję takie coś: podać kablem na krótko plus do zaworka na pompie wtryskowej. Trzeba posłuchać czy "klika" i jak klika to zostawiając kabel spróbować odpalić.
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Tak tam jest łańcuch - ja robię to w ten sposób ( znaczy robiłem bo to prehistoryczny silnik), otóż do starego łańcucha przynitowywałem nowy , przeciągałem za jego pomoćą nowy i nitowanie . Ale jeśli trzeba wymienić koła to na kole pasowym jest podziałka na bloku wskaznik OT, mają się zgrywać , na wałku na pierwszwj panewce jest nacięcie w formie V...
To jest usterka przestawiacza kąta wtrysku. Błąd ten występuje nawet przypadku zapchanego filtra paliwa (brak ciśnienia wstępnego w pompie paliwa, a przestawiacz jest "napędzany" tym ciśnieniem). Może być też uszkodzony zaworek przelewowy na pompie wtryskowej (częsta usterka w tych autach) lub źle ustawiona pompa (kąt wtrysku).
Chodzi Ci o zaworek elektromagnesowy na pompie wtryskowej ?
Pompe masz z immo czy bez?Prawdopodobnie zaworek elektryczny na pompie wtryskowej siadł.
0765-modulating piston movement sender G-149 1242-control unit output stages implausible signal (błąd związany z EGR zaworek N18). immo w tym aucie nie ma. uszkodzenie pompy wtryskowej
No ale jakiś zaworek zwrotny między pompą wtryskową a przewodem do zbiornika paliwa to chyba ma ?
Spróbuj założyć zaworek zwrotny na wężu do pompy wtryskowej.
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
u mnie w Masterze 1.9 DTI niema żadnych dziwnych klap gaszących a normalnie gaśnie. sprawdź zaworek odcinający paliwo na pompie wtryskowej, jak on nie odcina (zacięty albo przepuszcza) to tak dziwnie gaśnie ten silnik że nim telepie
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Brak napięcia na zaworku gaszenia i na czujnikach. Podejrzewam, że to może któryś przekaźnik? Może ktoś spotkał się z tym problemem? Gdy podam napięcie na zaworek na pompie wtryskowej z akumulatora to auto odpala. Ale również muszę kablem podać prąd na świece żarowe.
Zlaczka bedzie zapewne do stycznika EGR na dzwigni pompy, oczko do zaworka odciecia paliwa.
W pompie wtryskowej była chociaż ropa, czy była sucha? Sprawdziłeś kranik w baku, czy masz nieograniczony przepływ paliwa w wężyku zasilającym pompkę? Odstojnik czysty? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej sprawny, utrzymuje cienienie w układzie? Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie?
Jak cieknie to trzeba usczelnić. Masz podejrzenia co do pracy pomp to bierz na stół do pompiarza i niech sprawdzi. Jak kompresja, luzy zaworowe, wydatek pompy paliwa, zaworek paliwowy?
Witam Mam takie autko właśnie . Auto nagle staneło podczas jazdy . Z mechanicznych tematów był nieco przestawiony pasek od pompy wtryskowej . W tym momencie mechanicznie wszystko jest rozwiązane ale pompa wtryskowa nie otwiera zaworka cut off . sterownik włącza podgrzewanie świec żarowych . Czerwona kontrolka na desce gaśnie , tak jak i wszystkie kontrolki...
Nissan szwagra podczas jazdy zgasł z tego co mówiła siostra i nie ma prądu na zaworek na pompę wtryskową. Wszystkie bezpieczniki są ok. Są dwa kluczyki i na żadnym nic. Jak włączam zapłon to na dosłownie pól sekundy prąd się pojawi i znika. Pompa jest boscha vp37. Może immo być zablokowane?
Wygląda to na problem z zacinaniem się zaworka dawki na pompie wtryskowej. Najpierw należałoby podłączyć jakiś tester i zczytać błędy(proxia,laser,euroscan).
Witam, podobny problem z silnikiem 2.3 auto podczas jazdy wkręca się na max 2000-2500tyś obr po.czym albo gaśnie albo po prostu muli strasznie ciężko pod górę podjechać.Co ciekawe na postoju pedał w podłogę i biję do opisu ile fabryka dała choć od czasu do czasu potrafi zgasnąć wymienione filtry wyczyszczona przepustnica zaworek w pompie wtryskowej...
Usterki nie wymusisz (mając na myśli sprowokowanie przekaźnika do przerwy w przewodności :)), tylko jeździć a dobrze mieć w zapasie kawałek zwykłego kabelka aby sięgnął od bieguna dodatniego akumulatora do elektrozaworu N109 (start-stop) na pompie wtryskowej, jak przekaźnik zastrajkuje na amen to podpinasz kabelkiem na "krótko" N109 z + aku i silnik...
w takim stanie już kupiłem, niewkręcającego się na obroty, za 600zł + Astra F (bez gazu) okazał się przełamany kabelek od zaworka gaszenia pompy wtryskowej, a mimo to odpalał i z gazem w podłodze obroty dochodziły do 1500 i tak przyjechałem do siebie 30km :) dzięki za podpowiedź :) czy pompa abs może być od jakiejś innej renówki czy musi być od Mastera?...
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
W pompie wtryskowej jest zaworek ograniczający ciśnienie wewnątrz pompy, który może być zatarty. Sprawdź na pracującym silniku czy z pompy idzie ropa na powrót.
Dla kolegów którzy prosili co cos wiecej -przedstawiam obrazek tego zaworka znajdującego sie w pompie wtryskowej. http://obrazki.elektroda.net/27_12320112...
Zaworek zakładasz na przewodzie paliwowym, który doprowadza paliwo z baku do pompy wtryskowej przy silniku. Koszt zaworka w Inter Cars wynosi 25-30zł. Warto spróbować.
pompy boscha nie mają zaworków zwrotnych tylko zaworki utrzymujące wewnętrzne ciśnienie w pompie wtryskowej, jeśli ma przepływ to znaczy że jest dobry jaki masz problem?
Podłącz wszystkie wtryski na zewnątrz do pompy wtryskowej i będziesz widział jak pracują na tej pompie i czy odstęp czasu pomiędzy kolejnymi wtryskami jest jednakowy. W pompie wtryskowej są zaworki na wyjściu wysokiego ciśnienia może z nimi coś jest nie tak.
a może zaworek zwrotny paliwa na pompie wtryskowej
u mnie w Masterze 1.9DTI problemem był włoski czujnik położenia wału, po wymianie na orginał nie gaśnie, kiepsko też łączyła wtyczka, więc go przylutowałem na stałe. urywa się też często kabelek od zaworka gaszenia przy pompie wtryskowej, nie widać tego wcale bo izolacja trzyma idealnie ale jak pociągniesz i się urwie to wiesz że już był tam przełamany...
Witam. Jestem posiadaczem Forda Escorta. Rano nie odpala, akumulator dobry. Jak odpali za pomocą kabli to chodzi pięknie. Na drugi dzień zaś tragedia, nie odpala. Pompa wtryskowa nowa, świece sprawne. Po pewnym czasie gdy silnik pracował nie szło go zgasic kluczykiem. Czy wymiana zaworka w pompie wtryskowej poprawi odpalanie jak i gaszenie silnika?...
WITAM to jest zaworek zwrotny paliwa pompy wtryskowej BOSCH silnika 1.9 dTi F9Q 782 po modernizacji dziś było -22*C odpalił za 2-razem ,za pierwszym razem odpalił i zdechł bez gazu ale za drugim dodałem troche gazu i odpalił bez problemu o 6,00 było -24*C ( miałem niedawno C15 1.8D przu -30*C podgrzewałem świece 2-razy i palił z 1-kopa 1,9dTi chyba...
Jest immo na tej pompie? Przy wyjściu przewodów wtryskowych jaki zawór? Na jeden przewód zwykły zaworek czy "puszka" z dwupinową wtyczką? Jeśli opcja 2 to masz tam immo i żeby to odpalić tą puszeczkę "siłą perswazji" musisz zdemontować i pod nią dopiero będziesz miał zawór żeby to na krótko podłączyć.
Witam! odwiedziłem mechanika i juz wiem w czym tkwi problem, chodzi o zaworek elektryczny w pompie wtryskowej, to było przyczyna, niestety koszt nowego to okolo 700zl
Kąt wtrysku w silniku TDI nie jest stały. W programie jest zapisana mapa kąta wtrysku i wg tej mapy sterownik przestawia ten kąt. Nie wiem dokładnie od czego jest on uzależniony ale na pewno od obrotów silnika. Sprawdzenie zadanego kąta wtrysku odbywa się za pośrednictwem czujnika uniesienia iglicy we wtryskiwaczu oraz czujnika położenia wału. Sama...
Nie wiem dlaczego - ale chyba coś źle zmierzyłem (tj mierzyłem bez komputera - dlatego na 1 i 2 nie było napięcia). Komputer załącza przekaźnik 109, który jest sprawny. Napięcie dochodzi do pinów 1 i 2 oraz do zaworka w pompie wtryskowej. Co sprawdzać dalej ? Czy najprościej kupić sprzętowo identyczny sterownik i przelutować pamięć ? Choć przynajmniej...
Kolego gabrik masz ten sam problem co ja miałem. Musisz zregenerować pompę wtryskową. Do wymiany na pewno zaworki (pompa nie trzyma ciśnienia i przez długie kręcenie ładujesz ciśnienie) i prawdopodobnie nastawnik kąta wtrysku. Powodzenia.
Witam! Mam pytanko. Czy możliwa jest samodzielna wymiana zaworka SCV w AVENSIS z silnikiem D-4D 2.0 90kW 1AD. W tym silniku na pompie wtryskowej jest tylko jeden zaworek SCV (nie dwa - zielony i czerwony, jak w starszych typach). Z tego co widziałem pod maską, dla jego demontażu wystarczy chyba tylko odpiąć przewód i odkręcić dwie śruby. Czy jednak...
wyjmij zaworek z pompy wtryskowej koszt ok 40zł nowy mialem tak w omedze b 2.5 tds raz palil raz nie czasem jak by chcial ale niestety teraz chodzi juz 3 miesiace bez problemu zobacz czy ten zaworek nie jest przytopiony od gury jak jest to sie nawet nie zastanawiaj a jak nie to wkladka w stacyjce zobvaczjeszcze czy niemasz jakiegos odciecia zaplony...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Cofa ci paliwo.Zaloz zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej i problem z glowy skoro masz wtrsyki itp rzeczy dobre
Sprawdzić na początek wysterowanie tego zaworka. Jeśli jest coś nie tak to do sprawdzenia wiązka i komputer ten co jest przykręcony do bloku silnika.
Uszczelki w dwóch grubościach były do zetorów, do 360 były jedne, więc nie wiem co tam masz założone. Grubość uszczelki dobierało się w zależności od tego, ile tłok wystawał ponad krawędź tulei. Co do ciśnienia pompki podającej, to nie znam wartości, ale ustala ją zaworek przelewowy w pompie wtryskowej (siła sprężynki). Jeśli robili pompę, to na pewno...
U mnie konieczna była regeneracja pompy wtryskowej. Koszt całkowity z robocizną 1800 PLN. Od tej pory o problemie zapomniałem , a przejechałem już kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Zaworki SCV muszą być wymienione na nowe po remoncie pompy wtryskowej powód jest prosty - mikro opiłki z wymagającej regeneracji pompy wtryskowej przedostają się z paliwem...
Wymieniłem w pompce paliwa tłoczek ręczny ponieważ był nieszczelny i jest poprawa. Zapala szybciej ok. 20-30sec. kręcenia rozrusznikiem. Na ciepłym silniku pali bez problemu. Zgodzę się, że może być zużyty zaworek przelewowy pompy wtryskowej wymienię go i dam znać. wpsowa692 - nie chodzi o całkowite cofanie się paliwa do zbiornika tylko o zapowietrzenie...
brak wysokiego ciśnienia właśnie.Ale jest światełko w tunelu, jeden z pracowników podejmie się prywatnie sprawdzenia pompy.Twierdzi że to jakieś zaworki w pompie się zawiesiły.
Witam serdecznie. Na początek proszę mnie nie odsyłać na forum w poszukiwaniu odpowiedzi bo już chyba wszystko przejrzałem i nie mogę nic znaleźć. Problem mój to głośny klekot przy obrotach równo 1500,na każdym biegu,czasem nawet przy ruszaniu z jedynki. Jadę np 80 km/h zdejmę nogę z pedału gazu obroty 1500 i kiedy lekko nacisnę gaz słychać ten klekot...
Witam, przejrzałem wiele postów ale żaden nie pasuje do tego konkretnego przypadku, otóż: Gdy przekręcam kluczyk od stacyjki w pozycje zapłonu, wszystkie kontrolki zapalają się normalnie, załączam rozrusznik - kręci normalnie, jednak nie odpala. Zaznaczę, że: - filtr paliwa był niedawno wymieniany i widać w wężyku, że paliwo dochodzi do pompy - zaworek...
Skąd jesteś tak pewny że masz źle ustawiony rozrząd ?. A może sprawdził byś zaworek start/stop na pompie wtryskowej. Odkręć jeden przewód wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczu i pokręć silnikiem powinno tryskać z niego paliwo.
proponuje przejrzeć wszystkie przewody podciśnienia i sprawdzić działanie zaworków, również może być wyciek sprężanego powietrza od turbiny do kolektora ssącego jeśli okaże się ze wszystko będzie w porządku następnie proponuje sprawdzić zaworek przyspieszenie w pompie wtryskowej
To że słychać pompę to nie znaczy, że daje ciśnienie na listwę wtryskową ;) Z tago co pamiętam na listwie jest zaworek - możesz sprawdzić (ostrożnie) czy jest ciśnienie. Tylko rozłóż jakąś szmatę żeby Ci benzyna silnika nie ochlapała.
Sprawdż zaworek zwrotny na wejściu pompy wtryskowej,oraz szczelność połączeń przewodów pomiędzy pompą i zbiornikiem. Jeżeli jest ręczna pompka zasilająca do odpowietrzania, w momencie gdy masz mniej niż 1/2 zbiornika, przed rozruchem podpompuj, do usłyszenia charakterystycznego "bzycznenia" zaworka zwrotnego.
Warto sprawdzić wydajność pompy podającej- przeponowej: zaworki, sprężyna, skok przepony, oraz drożność i szczelność linii paliwowej: od sitka w zbiorniku do pompy wtryskowej.
To jest zwykły diesel który ma jakieś Elektro - zaworki i siłowniki elektromagnetyczne przy pompie wtryskowej
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Tą ręczną, do odpowietrzania.Kolego czy możesz spytać ojca czy chodziło o pęknięto sprężyne w śrubie[zaworek] przy odprowadzeniu nadmiaru paliwa z pompy wtryskowej do zbiornika ?
Witam! Sprawdż czy przewód zasilający od stacyjki do zaworka elektromagnetycznego na pompie wtryskowej [ zawór start/stop ] masz stale napięcie przy włączonej stacyjce. Często zdarza się że na wtyczce w pobliżu pompy traci się kontakt lub kabelek jest złamany i gubi się napięcie. Pozdrawiam i powodzenia.
Witam. Mam problem z ręczną pompką paliwa Ford Escort 1.8 TD 1996 rok. Puszcza paliwo z powrotem do baku i jak postał chwilę to ciężko palił. Znajomy powiedział, żebym założył zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej, między ręczną pompką a pompą wtryskową i tak zrobiłem. Paliwo się nie cofa i pali troszkę lepiej ale pojawił się inny problem, auto...
Ale problem powstaje najprawdopodobniej przez cofające się paliwo . Możesz założyć zaworek zwrotny który przepuszcza paliwo w jedną tylko stronę i pewnikiem problem ustąpi. Taki solidny metalowy zaworek kosztuje kilkanaście pln. Zaworek zakładamy na przewodzie dolotowym przed pompą wtryskową.
zaworek zwrotny pompy wtryskowej zaworek przelewowy pompy wtryskowej zaworek pompie wtryskowej
rozebrać klapa pralka schemat pozycjoner domofon bticino
4558d wzmacniacz falownik powmr
Citroen Jumper 2018: Kontrolki świecą, rozrusznik nie kręci Asus Gamer - Czerwona dioda zasilania, laptop nie startuje