Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Bardzo dobrze, przynajmniej ten element wykluczyłeś. Teraz sprawdź zaworek przelewowy na listwie(pisałem) i ściągnij dekielek smoka przy baku- tam lubi być przerdzewiała metalowa rurka. Możesz też założyć tekelana bezpośrednio do zbiornika od popki i test czasowy powie, czy warto się tym punktem zajmować. W pompie głównej paliwa też są zaworki jak pamiętam.....
Delphi 9308-621C stare oznaczenie Delphi 28239294 nowe oznaczenie. Generalnie jeśli chcesz tym autem jeszcze pojeździć - jeżeli sprawdzałeś przelewy i pozostałe też nie są już najlepsze - to warto zregenerować wszystkie wtryskiwacze. I wymienić nie tylko zaworki dawkujące, ale także końcówki (rozpylacze). Doświadczeni pompiarze mówią, że... nie ma wtrysków...
Przyczyną może być kilka rzeczy ,ale ja stawiam na zaworek przelewowy ten pod tłokiem na schemacie pod nr 9 .Bardzo częsta usterka w tych myjkach ,wystarczy ,że jest troszkę ukruszony. Teraz można można taki kupić metalowy .Pozdr
Czy te najtansze regulatory spełnia zadanie oczekiwane w palniku? http://obrazki.elektroda.pl/4563820000_1... No to kupilem. ;) Po testujemy jak przyjdzie. Przy okazji po testuję tez ten zaworek przelewowy, bo już zrobiłem. Mam masę różnych sprężyn to zobaczymy. Tu twardość sprężyny ale i jej długość będą miały duże znaczenie dla zmniejszenia...
Kłopoty z obrotami na niskich to w tdci najczęściej wypracowane wtryski. Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy, jest tania, szybka i prosta, a mówi wiele o wtryskiwaczach. Jeżeli okaże się, że przelewy są już za duże, a przebieg wtryskiwaczy wynosi ponad 150-200kkm, to warto wymienić nie tylko zaworki przelewowe, ale także rozpylacze. Wymiana tylko...
zabrudzony zaworek przelewowy
Witam mam problem z adblue w MB Atego, bład mr 6770 zbyt zredukowany spadek ciśnienia w procesie dezaktywacji , z tego co trochę poczytałem to wina zatartego zaworka przelewowego , proszę o podpowiedz gdzie on jest , można go zdemontować i wyczyścić ? Z góry dziękuje
Owszem zgadza się, zaworek który wkręcony jest w wąż elastyczny wysokiego ciśnienia „SDS” może powodować spadek ciśnienia w momencie kiedy nie jest używana lanca. Raczej on nie będzie przyczyną za niskiego ciśnienia podczas używania lancy. Raczej jakiś zaworek przelewowy który w razie za wysokiego ciśnienia powinien przepuścić ciśnienie do powrotu lub...
Znalazłem przyczynę cieknącego expresu. U mnie podreślam wystarczyło założyć na zaworek przelewowy kawałek rurki, wystarczy przedłużyć o około 1 cm do 1,5 cm. Wtedy woda przelewa się do zbiornika dokładnie po ścince, Przetestowałem 3 pełne pojemniki wody i ani śladu wody pod expresem. Mam nadzieje że u innych osób też to rozwiąże problem cieknącego...
Zostaw w spokoju ten kąt wtrysku. Rozrusznik na warsztat. Poza tym, z tego co piszesz, dokładnie sprawdź układ zasilania, tzn filtry, odstojnik, węże, śruby przelotowe, bak, a na końcu zaworek przelewowy. To są oznaki braku paliwa. Spróbuj przed pierwszą próbą odpalania podpompować ręcznie paliwo. Jak chodzi pompka? Czy będzie poprawa w odpalaniu?
Albo zaworek wtryskiwacza nieszczelny. Zrób test przelewowy na gąrącym silniku.
Odpala tylko na samostart. Pompowanie pompką nic nie daje. Czy są jakieś inne zaworki przelewowe, lub zwrotne?
Zaworek przelewowy sprawdź podmień. Jak ktoś wyciągał wtryskiwacze, to może uszkodził jakiś oring..
Nikt tu nie wrozy z fusow, mam odczytane bledy i dobrze ze ktos podpowiedzial zeby sprawdzic cisnienie paliwa, tego nie zrobilem wiec sprobuje, czujnik cisnienia paliwa da sie jakos sprawdzic czy odrazu wymienic? Jak sprawdzic zaworki przelewowe? Zlokalizowalem 2sztuki. Motor jest w dobrej kondycji bo nieraz sie zdazy ze i cieply idzie jak zly, zasilanie...
Na rozruszniku to zapomnij o takim ciśnienu. Do zezwolenia na wtrysk potrzeba ciśnienia 250 bar. Jak zacznie otwierać zawory to spadnie jeszcze z tych 250. W tych wtryskiwaczach zużywają się zawory sterujące https://allegro.pl/oferta/zaworek-delphi...
Przed wymianom pompki sprawdź smok i zaworek przelewowy oraz filtry.
We wtryskach nowe zaworki. Próba przelewowa idealnie wyszła. Problemem jest cofające się paliwo. Nie czytałeś tematu od początku.
No źle działające zaworki, zmniejsza wydajność, sprawdź jeszcze zaworek przelewowy pompy wtryskowej.
jak miałem taki przypadek to pompa siadła,ale zobacz jeszcze zaworek przelewowy przy pompie czy nie jest zacięty .
Wiem kolego o czym mówi ten błąd tylko cały czas szukam przyczyny. Wyżej napisałem że wymienione zaworki przelewowe, pompa nowa, zawór odcinający nowy. Sprawdzenie manometrem dało by mi obraz jak zachowuje się ciśnienie podczas próby odpalania i czy po zgaszeniu spada od razu do zera czy utrzymuje się i spada stopniowo.
Można jeszcze dorzucić uszkodzony zaworek przelewowy na pompie . Sprawdzić można go pompując paliwo .Słychać trzeszczenie zaworek masz dobry .
Zasil tą pompę bezpośredni ze zbiornika tekalanem, czy innym przewodem, albo się zapowietrza, albo jest coś przytkane- nie wiem, czy w smoku występuje zawór zwrotny? Jak sprawdzisz wszelkie drożności, zaworki przelewowe i szczelności i dalej nic -całkiem realne jest, że pompa wysiada.
3 to zaślepka i w starej wersji nic tam nie jest podłączone, ale mozna ją wykręcić i wkręcić zawór przelewowy pompy wtryskowej od C330 i go połączyć razem z powrotem z wtryskiwaczy i do zbiornika. Zaworek przelewowy odpowietrza pompę i nie trzeba wykręcać odpowietrznika.
Może warto sprawdzić ciśnienie paliwa i zaworek przelewowy.
Najprawdopodobniej siadają zaworki przelewowe w wtryskach
Ten zaworek (przelewowy) jak jest niesprawny to nie będzie ciśnienia, zdarza się że głowica pęka wewnątrz pod tym zaworkiem i też nie będzie ciśnienia.
Sprawdź zaworek przelewowy na pompie. :)
Ja pytałem o doładowanie powietrzem, ale przy okazji, na takim ciśnieniu paliwa zasilania, czego się spodziewać.. Zaworek przelewowy i pompa wstępna do sprawdzenia.
czy w tym kombajnie jest silnik sw 400 jezeli tak to sprawdz zaworek przelewowy na filtrach paliwa ,pomke paliwa lubia zawieszac sie zaworki
To jest usterka przestawiacza kąta wtrysku. Błąd ten występuje nawet przypadku zapchanego filtra paliwa (brak ciśnienia wstępnego w pompie paliwa, a przestawiacz jest "napędzany" tym ciśnieniem). Może być też uszkodzony zaworek przelewowy na pompie wtryskowej (częsta usterka w tych autach) lub źle ustawiona pompa (kąt wtrysku).
Coś jest skopane z orbitrolem a oni mi go wcale nie wymienili tylko wkręcili trochę zaworek przelewowy bo był wkręcony i oddali ten sam. Mylisz się w "zeznaniach". Wcześniej pisałeś, że wymienili na nowy.
Z Małopolski. Do sarona masz bliżej. Auto może mieć "wyhuśtaną" pompę zasilającą, lub inny problem z ciśnieniem paliwa, na to składa się kilka rzeczy- smok, zaworki przelewowe, oring w obudowie filtra. Trzeba te błędy wreszcie podać.
Jeżeli serio wymieniłeś oba te czujniki ?, to zostaje to co zawsze w renalt , pruc wiązki od tych czujników do sterownika, choć dziwne mi się to wydaje , mozliwe że ktoś gdzies popełnił błąd powinno gasnąć np przy 1500bar nie 790, jak postoi dlużej lekko odpala? tam na listwie jest taki zaworek przelewowy o ile pamiętam?
Regulator też może być, ale ja zawsze zaczynam od testu przelewowego wtrysków, bo zaworki w systemie Delphi dość często padają. Regulator nie jest tani i wolę na darmo nie wymieniać jak się okaże , że wtryski górą puszczają ;)
Kolego w układzie CR powiedziane jest właśnie te 40ml na 5 minut na biegu jałowym. Zaworki przelewowe masz w porządku, ale to nie jest całkowita ocena wtryskiwacza.
Kolego sprawdź zaworek przelewowy oraz zaworki zwrotne pod króćcami do których przykręcasz rurki wysokociśnieniowe lecz najbardziej prawdopodobną przyczyną jest zacięcie się listwy zębatej w pompie /sytuacja często występuje w kombajnach zbożowych z racji długiego postoju/
Oczywiście ze mogę wkręcic zaślepke ale co z krućcem od przelewu. Ten zaworek wygląda jakby było to dwa w jednym gaszenie i zaworek przelewowy, a między otworami małymi a większymi siedzi oring. Natomiast jeśli chodzi o pompke to nie sprawdzałem,ale po co taki dubel jak jest ręczna
Siłownik dwustronny, pompa dwukierunkowa w zależności od kierunku obrotów silnika tłoczy olej z jednej strony tłoka na drugą. Do tego najczęściej są zaworki przelewowe (bypass) służące do ograniczenia siły.
Można zacząć u źródła, czyli sprawdzić szczelność na zasysaniu oleju między smokiem a pompą. Następnie chłodniczka oleju, zaworki przelewowe filtra. Za mało wiadomości z historii silnika aby celnie domniemywać. Wiadomo, że im cieplejszy olej tym niższe ciśnienie. Na gorącym i na biegu jałowym 1 bar to nie jest bardzo źle, to może czujnik wymienić.
Witam. Jest mały detal w tej pompce a mianowicie zaworek przelewowy. Ona nie może pracować poza zbiornikiem.
Może stosujesz zbyt gęsty olej i dodatkowo przycina się zaworek przelewowy. Następna rzecz, czy przykręcasz filtr ręką z umiarkowaną siłą, czy też jakąś brechą?
Witam, Sprawdź przewód powrotny paliwa z gaźnika do zbiornika paliwa i zaworek przelewowy w gaźniku. Albo źle podłączony gaźnik zamieniona kolejność przewodów.
Temperatura paliwa (czujnik) Ciśnienie paliwa (czujnik) lub brak ciśnienia. Sprawdź filtr, smoka, pompę- zmierzyć ciśnienie.Sprawdzić zaworki przelewowe.
i przepływka Jaka przepływka??? Gdzie ty tam masz przepływomierz?? Mnie tu śmierdzi ciśnienie w "niskim" obwodzie układu paliwowego (zaworek przelewowy, nieszczelności)
Sprawdz sobie jeszcze przelew z pompy wtryskowej. W tylnej czesci pompy tam gdzie jest polaczenie z powrotem z wtryskiwaczy i powrot do zbiornika jest zamocowany zaworek przelewowy. Odkrec ten kruciec i zobacz czy ten zaworek nie jest zatarty. Pozdrawiam.
Panowie teraz już nic nie wiem Za radą jednego z kolegów wymieniłem filtr paliwa i zaczął ciągnąć pełną mocą ale... przy wolnej jeździe jest OK ale po dynamicznej gaśnie zapowietrzony, zdejmowałem ten zaworek przelewowy na filtrze i z góry był suchy papier (przy wymianie filtr napełniłem paliwem do pełna) czy ten zaworek przelewowy na filtrze oprócz...
Pół kieliszki.. a jesze wypracowują się płaszczyzny boczne. Paliwo jest rzadkie, to nie olej. Oczywiście sprawdzileś na 100%, że to nie zaworki przelewowe?
Mój problem dotyczy układu chłodzenia silnika 2.2 w Celice. Jeśli mam załączone ogrzewanie kabiny na maxa - to wszystko jest ok. Natomiast gdy tylko wyłącze ogrzewanie, zaczyna bulgotać woda w chłodnicy i jest wyrzucana przez zaworek przelewowy w zbiorniczku wyrównawczym. Może ktoś wie o co tu chodzi?
Być może wytwarza się za małe ciśnienie w układzie zasilania pompy wtryskowej. Prawdo podobnie zbyt dużo ucieka przelewem z powrotem do zbiornika.Może padł zaworek przelewowy tak to jest w c-330 . :|
Dokładnie to co napisałem :) Zrobiłem dokładnie to co panowie w serwisie, z tą różnicą, że nie na profesjonalnym sprzęcie i z wiadomych przyczyn bez późniejszej próby na maszynie Delphi... We wtryskiwaczach masz dwa newralgiczne elementy - rozpylacz z iglicą oraz zaworek przelewowy. Czasem padnie jeszcze cewka ale to rzadkość. Bolączką w mondeo i większości...
Dlaczego je wymieniałeś? Może to wina słabego ciśnienia pompy zasilającej. Po podpompowaniu ręczną pompką ( powinno słychać zaworek przelewowy) ma to bezwzględnie odpalić, choćby nie były ustawione ( ale i tak musisz je ustawić) Trzeba nieraz pokręcić tym rozrusznikiem ze trzy razy po kilkanaście sek.- można pomagać sobie plakiem, lub samostartem (rozsądnie),...
Witam po dłuższej nieobecności. Wtryski sprawdzone na przelewy. Jeden trochę za dużo puszczał przelewem więc wymieniony został w nim zaworek przelewowy. Powyższe objawy nie zniknęły. Błąd jaki wyskakuje to spalanie stukowe.
Jeżeli zaworek przelewowy szybciej puszcza to też źle, tego nie wiemy.Można zacząć od pompy (mniejszy koszt).ale tu pewnie prędzej sprawa panewek.Jeżeli nic nie stuka ,kompresje ma ,dobrze pali ,to starałbym się zacząć od pompy(Tak? A co niby je wytworzy, skoro pompa nie nadąża?).Nie nadąża tak ,ale naprawdę nie wiemy na 100% z jakiego powodu.
Pomiar ciśnienia zasilania paliwem. -zaworek przelewowy -sitko w smoku Dodano po 5 Przepustnica spalin ( górski ) działa prawidłowo nie zacina się .
Najpierw czy dochodzi paliwo, potem sprawdź ciśnienie bezpośrednio na pompie. Następnie ciśnienie na listwie z zaślepionymi wtryskami /sprawdzasz zaworek przelewowy/. Potem to już chyba wtryski do sprawdzenia.
Hpi może tracić ciśnienie przez cewki i wtryski wyreguluj pompowtryski pojeździć trochę i zobaczysz co się będzie działo a te zaworki przelewowe to nowe czy z tej drugiej scani przekladasz Dodano po 1 W tym poprzednim temacie pisalem tez o tym cisnieniu
Witam, problem rozwiązany zawór w obudowie filtra i zaworek w listwie paliwowej również wymieniony, błędu brak ale kopci nadal trochę kopci. Pzdr Dodano po 1 Zaworki przelewowe wymienione i jest ok. Błędu juz nie ma ale kopcenie jeszcze trochę zostało
Właśnie rozkręciłem podstawe pralki gdzie znajduje się mikrowyłącznik acquastop i było pełno wody. Niewiem tylko dlaczego . oczyściłem i wylałem wodę z podstawy. Czy to będzie to? Myślę tylko skąd ta woda, czy z zaworka przelewowego? Dziękuję za szybką odpowiedź
OBER1: Dysze są nowe. thomas__1: Co do pływaka to nie sprawdzałem, ale jak pochyle silnik lekko do przodu to paliwo wylewa sie z zaworka przelewowego (nie wiem czy tak sie to nazywa). Więc paliwa w komorze pływakowej ma chyba dużo.
Co do palenia: - zatkany kranik - zużyta pompa paliwa (zaworki membrana) - zatkany filtr paliwa - zatkane sitko na zasileniu pompy - zużyty zaworek przelewowy - nieszczelność na przewodach Co do sprzęgła to 2 z 1 stopniem trzeba zgrać i powinno działać chyba że inne cuda.
Ja się oczywiście nie znam ale zaworek przelewowy na pompie sprawdź rozkręć go zobacz jak tam sprężynka jak trzeba to ją ostrożnie rozciągnij . Jak wykręcisz zaworek z pompy to zobacz gębą czy nie przepuszcza tzn dmuchnij chyba chłop jesteś ropy sie nie boisz . Jak trzeba to od strony sprężynki poczęstuj kulkę przez jakiś trzpień młotkiem aby kulka...
Witam ponownie, wpiałem się manometrem w filtr paliwa, ciśnienie narasta wolno, po 10s 4 bar, jak dojdzie do 8 bar to zaczyna łapać i odpala dochodząc do mniej więcej do 14 bar. Pozniej jest ok. Po wyłączeniu spadnie do zera gdzies po 10 min. Więc układ raczej szczelny. Zaworki przelewowe oczysciłem. Zostaje coś innego oprócz pompy?
Sprawa dotyczy pompowtrysków, jako że nie jest możliwe uszkodzenie wszystkich, do sprawdzenia pompa zasilająca i cała droga poliwa do tej pompy ze zbiornika. Warto też sprawdzić zaworki przelewowe. W listwę trzeba wkręcić manometr i zmierzyć, a błędy trzeba wykasować.Zawór przelewowy jest na listwie od strony chłodnicy.
Uszczelki w dwóch grubościach były do zetorów, do 360 były jedne, więc nie wiem co tam masz założone. Grubość uszczelki dobierało się w zależności od tego, ile tłok wystawał ponad krawędź tulei. Co do ciśnienia pompki podającej, to nie znam wartości, ale ustala ją zaworek przelewowy w pompie wtryskowej (siła sprężynki). Jeśli robili pompę, to na pewno...
Odebrałem wtryski od pompiarza i 3 miały ponoć spore przelewy a w jednym ponoć pojawiły się opiłki. Wymienione we wszystkich czterech zostały końcówki i zaworki przelewowe i wygenerowane zostały nowe kody. Pompiarz powiedział mi żeby zajrzeć do zbiornika paliwa i jeszcze zdemontować pompę i sprawdzić czy się nie łuszczy... Nie chce dać gwarancji na...
Witam. Losowo, kierowcy na wolnych obrotach zapala się EDC jest to błąd 71 D005(Ciśnienie jest nadmiernie niskie w porównaniu z normalnym ciśnieniem dla różnych warunków roboczych.) Po dodaniu gazu błąd znika. Błąd powstaje tylko czasami, jak wystąpi to nie ma innych objawów. Nawet gdy błąd nie jest aktywny , falują obroty na jałowych. Ciśnienie według...
Witam. W starszych silnikach każdy sposób jest dobry.Na szybkie odpalenie to najlepsza "fakla" czyli pochodnia z szmaty na drucie ale wtedy aku musi miec trochę mocy bo jak nie to jego też trzeba wcześniej podładować.Miałem kiedyś 60-tkę która po zalaniu goracą wodą robiła dwa,trzy słabe obroty i ... odpalała i chodziła a teraz ta którą mam przy duzym...
Po zaślepieniu EGR z ciśnieniem spokój,tylko czy tak można jeździć? Niestety to nie jedyny problem w tym aucie.Auto ciężko odpala tzn.po nocy trzeba go trzymać na rozruszniku około 5sek,w ciągu dnia też nie jest lepiej.Wtryski sprawdzone,pompa wysokiego też-wszystko ok,filtr wymieniony,na przewodzie zasilającym założony zaworek zwrotny,wymieniona pompa...
Jeżeli nic powyżej nie pomoże, odkręć kostke pod listwą paliwową, w którą jest wkręcony zaworek przelewowy (dwie srubki 5 na kluczyk 10 i gruby przelew na klucz 28) oczywiście sam zaworek też wykręć. Następnie przypatrz się czy nic sie nie zatrzymało na siteczku w środku... Jeśli coś będzie trzeba wyczyścić, bo blokuje powrót paliwa co za tym idzie...
Filtry zostały wymienione na samym początku i zaworek przelewowy przy obudowie filtra więc została wymieniona cała pompa (wysokiego i niskiego +mprop) i poprawy nie ma z niskim ciśnieniem. Zawór na listwie nowy. Dodano po 8 Co do zaworu DBV to przeciwcisnienie pokazuje ok 0.5-0.7 bar na jałowym, klapka na wydechu chodzi i podczas testu działa wszystko...
Właśnie zużyta pompa obraca się lekko. Nowej pompy palcami nie ukręcisz. Przewody do siłownika nie maja kierunku pracy. Same przewody niczym się nie różnią. To w króćcach- nyplach wkręconych w siłownik jest różnica. Jeden ma dławik(prawy), a drugi jest w pełni przelotowy(lewy). Oczywiście przewody mają być podpięte w odpowiednie miejsca aby praca siłownika...
Jakbyś źle tylko ją wstawił to by podawała paliwo, tylko nie w pore, to znaczy jak by były zawory otwarte. Wtedy trzeba by było wyjąć pompe i przekręcić oś pompy o 180st. Na pewno nie ma takiej możliwości. Można pourywać tylko uszy mocujące bo nie trafi wypust wieloklinu. Mi się wydaje że zapłon się przestawił choć tych śrub na tym sitku nie ruszałem...
Ciśnienie na szynie jest zdecydowanie za wysokie, na biegu jałowym wymagane jest 500 bar. Przemierz zaworki w głowicy pompy powinny się mierzyć około 45 om. Sprawdź drożność przewodu przelewowego pomiędzy pompą a zbiornikiem paliwa i sprawdź zaworek przelewowy w głowicy pompy powinien otworzyć się przy 6 barach. A przede wszystkim zobacz czy przewód...
według mnie to mógł sie zaciąć zaworek przelewowy na pompie oleju i wypchneło tobie uszczelkę pod filtrem spotkałem się też z takim przypadkiem że rozerwało filtr hehe jak granat albo może poprostu miałeś słabo dokrecony filterek. katalizator jak najbardziej jak sie da to odkrecić jak nic mu nie dolega to powinno byc widac jakikolwiek przeswit :) jak...
Podejrzewałem opad paliwa, ale po drugiej stronie pompy (zaworek przelewowy), ale założyłem tam zaworek na przewód i paliwo na pewno tam nie schodzi - widać to po wężyku, w którym cały czas jest paliwo. Szczerze mówiąc z tą gruszką może być coś na rzeczy. Musi gdzieś tracić ciśnienie paliwa, bo nie wyrzuca chmury, więc prawdopodobnie podczas kręcenia...
Mnie też podpierało zawory, szczególnie na zimnym po przegazowaniu (albo wyjazd z zaspy). Też dolałem środka do płukania silnika, i miska w dół - był zacięty zaworek przelewowy w pompie, ciśnienie przy max obrotach 6,5Bar. Przeczyściłem, nowy olej, filtry i już problem nie występuje. Trzeba sprawdzać po kolei i eliminować. vw passat b4, silnik 1z 90KM,...
Jestem już po wymianie. Udało się wszystko poskładać i pompa jest suchutka. Przewodu nie trzeba wymieniać nic nie cieknie na starym. Nowe zamienniki ponoć łamią się od samego patrzenia. Układ odpowietrzyłem zakładając wężyk na powrocie pompy i pompując gruszką do momentu pojawienia się paliwa w wężyku. Następnie kręciłem rozrusznikiem i za 3 razem już...
O czym mówimy?? O bączku na dwie szklanki podobnym do obudowy filtrów paliwowych (patent żywcem zdjęty z Zetora)?? W normalny sposób Plug&Play się nie da. Zwróć uwagę na uformowanie bloków silnika w tym miejscu. Różnią się w C-4011 i w C-360. Druga sprawa to zaworek przelewowy pompy olejowej. C-4011 ma w obudowie tych filtrów a C-360 przy pompie. W...
pomocy mam problem z odpaleniem silnika audi 1.8 20v cieply zimny niezagada. zdjelem przewod paliwowy z listwy wtryskowej zlecialo troche paliwa to zapali a jesli niezsuwam wezyka z listwy to niema szans na odpalenie wymienilem zaworek przelewowy. na dodatek okazalo sie ze jest paliwo w oleju.a gdy uda sie zapalic to ciezko wchodzi na wyzsze obrotyi...
http://obrazki.elektroda.pl/6529124700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7573445200_1... Problem opisywany nie raz, jednak u mnie wszystkie metody zawiodły. Przy rozgrzanym silniku ok. 92 st zapala się na niskich obrotach kontrolka od ciśnienia oleju. Pomiar cisnienia manometrem wpiętym w miejsce czujnika ciśnienia oleju...
wtryski sprawdzane i sa ok Dodano po 17 wtryski sam rozkrecałem myłem w myjce ultradzwiekowej wymieniłem zaworki przelewowe i końcówke wtrysku. I zeby miec pewnosc zawiozłem na sprawdzenie i powiedzial ze sa 100% dobre. Wiec mysłe ze jakis czujnik? Brak mi pomysłów juz co moze byc
z nieukrywanym bólem stwierdzam że zaworek przelewowy w pompie wtryskowej jest dobry wymiana na nowy nie pomogła dalej auto dokreca do 1600 obr i nie dostaje paliwa, podtrzymuje moja koncepcje ze uszkodzony jest czujnik doładowania czy zna ktos metode jego sprawdzenia na aucie lub na zewnątrz,lub obmierzenia woltomierzem ,podmiana z innego auta nie...
Witam Sam wtryskiwacz jest sprawny od strony elektrycznej. Góra wtryskiwacza z przetwornikiem piezzo i zaworek przelewowy są w dobrej kondycji. Sprawdzone bo zamieniłem rozpylacz od innego wtryskiwacza. Zatkaniu uległy otworki w samym rozpylaczy. Jest ich kilka chyba 4 i średnica wielkości ludzkiego włosa. Niektórzy twierdzą, że są w stanie te dziurki...
Wymieniłem w pompce paliwa tłoczek ręczny ponieważ był nieszczelny i jest poprawa. Zapala szybciej ok. 20-30sec. kręcenia rozrusznikiem. Na ciepłym silniku pali bez problemu. Zgodzę się, że może być zużyty zaworek przelewowy pompy wtryskowej wymienię go i dam znać. wpsowa692 - nie chodzi o całkowite cofanie się paliwa do zbiornika tylko o zapowietrzenie...
wtryski musisz wymienic na nowe regeneracja ani mycie nie pomaga jak mozna zregenerowac wtryskiwacz nie generując nowego kodu wspolczynnika kalibracji?Wtryski po takim zregenerowaniu teoretycznie sa sprawne ale stary kod ma inny wspolczynnik kalibracji niz zregenerowany wtryskiwacz czasem ma podobny i auto jakos chodzi wspolczynnik korekty wtryskiwaczy...
Przestań z tym acetonem!!! Weź talerzyk i nalej nań 2-3mm gorącej parującej wody i to jest wszystko co możesz . płucz zwykłą , już nie wrzątkiem, ale ciepłą wodą i tyle. pod talerzyk podłóż szmatę abyś nie pozalewał drukarki . Przy wciskaniu wody obserwuj co się dzieje pod głowicą trzymając ją ręką nad talerzem, na wodzie musi być pasek z kropelek....
Witam, Sprawdzałeś pokrywkę odstojnika? Czy na niej nie schodzi paliwo. Chodzi mi o to, że pokrywa (zakrętka) odstojnika jest dwuczęściowa. Część na którą zakładasz klucz kończy się jakieś 3mm od krawędzi i czasami w tym miejscu schodzi paliwo. Mam tak w 2 Ategach. Raz w 1323 kierowca zgasił auto, a po 10 minutach już nie chciał w ogóle zapalić nawet...
To sprawdź zawór przelewowy, ewentualnie zaworek od chemii i powinno gadać...
MAM PROBLEM Z DXI 480 AUTO ŁADNIE ODPALA PO PRZEJECHANIU ILUS KILOMETRÓ POD CIĘZAREM ZAPALA SIĘ PRZEKREŚLONY WTRYSK I TRACI NA MOCY ,CIŚNIENIE PODCZAS PRACY OK 6 BAR PO ZAPALENIU KOMUNIKATU SPADA NA OK 1,5 BAR SPRAWDZONE ZAWORY KULKOW E W ZBIORNIKACH NOWE FILTRY PALIWA SERWISOWE , NOWA POMPKA PALIWA ,NOWY ZAWÓR PRZELEWOWY I NIC Witaj. Jak zakończyła...
Rozrząd na bank ok,był sprawdzany dwukrotnie a zapłon?tu nie za bardzo rozumiem,można to ustawić w tym aucie???podpowiedz realna na moje myślenie,jak to wykonać? Jeżeli chodzi o wtryski to były dwa słabe i auto niezbyt chętnie paliło,a raczej okropnie,za 10 razem kręcenia udało się odpalić i chodziło fatalnie.Zostały przeczyszczone w myjce ultradzwiękowej...
Po przelewach widać że zaworki przelewowe we wtryskach są nieszczelne i wtryski razem z pompą muszą iść do naprawy .Prędzej czy później skończy sie tym że trzeba będzie oddać cały komplet do naprawy. Jeżeli w układzie są opiłki to wszystko co miało do czynienia z paliwem jest do gruntownego płukania całego układu, a bak gdzieś to słyszałem że pasuje...
główną przypadłościął wtrysków jest to że zaworki przelewowe padają i puszczają na przelew tym samym potrafią zmniejszyć ciśnienie w zasobniku a w skrajnym przypadku otworzyć wtrysk i zbić cisnienie na tyle ze auto nie odpali, rzadko padają końcówki wtryskiwaczy. Dodano po 5 a mam pytanie kombinuje z układem do sterowania wtrysków, jakiej pojemności...
Rocznik 2002, nie mam listwy tylko rozdzielacz, No i wszystko jasne, masz pierwszej generacji układu wtryskowego tdci i skoro na przelewa we wtryskiwaczu, leje paliwo w trakcie rozruchu to nie ma sensu już mierzyć, bo ciśnienie w trakcie rozruchu na pewno będziesz miał około 12 bar, czyli 12000kPa , to tyle, co pompa wtryskowa podaje paliwo i przelewa...
Dobrze,wszystko jasne jak piszesz,w związku z tym rozumiem że nie ma regulacji kąta wtrysku płynnego tak jak mają inne pojazdy na sprzęgiełkunp.pompy z kompresorem tylko regulację możemy uzyskać o jednego zęba do przodu lub do tyłu ? czy tak?. problem jest z autem taki że trudno zapala kręci,kręci ,kręci i powoli dopiero startuje,mamy jeszcze kilka...
Witam To jest sprężarka z Ziła np. 130. Ma ona od razu na sobie regulator ciśnienia powietrza. Reguluje on w zakresie 6- 7.7 atm, regulacja przez podnoszenie zaworów ssących. ciśnienie oleju smarującego 3atm Tutaj masz dane tej sprężarki http://tdpal.ru/130350900911 Czyli nominalne obroty 2000 max 2500 zapotrzebowanie na moc 2,17kW Wydajność 240l/min...
Przy 2,5 barach sprawdza się najpierw dopływ paliwa, zaworek kulkowy w filtrze wstępnym, zaworek przelewowy w bloku, uszczelkę podstawy filtra, mierzy podciśnienie... A dopiero kupuje nową pompę zasilającą. :) Pompy w Atego są nie do zajechania jeśli nie dostaną piachu. A najczęstsza przyczyna to taka jak na obrazku; http://obrazki.elektroda.pl/2181816100_1...
Wymiana tego zaworka na standardowy bosha nic nie pomoze zrobiły sie gdzies nieszczelnosci albo w pompie siadł zawor tzw IMO ktorego naprawa to koszt ok 600zł ale mozliwe ze jest na to sposob / pisałes ze wymieniałes zaworek zwrotny przelewowy przy pompie ,jezeli załozyłes taki jak był to jak pisałem nic nie da jedyna rada jest załozyc zaworek identycznie...
Po pierwsze- takie ciśnienie, to dramat, musi byc 4,5- trzeba wkręcić normalny manometr dla pewności i misa w dół, bo za chwilę obróci panewkę i nawet urwie wał. Odkręcaj panewki, oglądaj pompę oleju ( wstaw zdjęcia jej wnętrza- przylgni dekli i trybów) sprawdź, czy nie zaciął się zaworek przelewowy w jej korpusie. Co sie zebrało na korku spustowym...
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra. Witam Te już są przelewowe (utrzymują ciśnienie)
zaworek przelewowy scania zaworek przelewowy pompie wtryskowej zaworek przelewowy pompy wtryskowej
presostat pompa schemat alarm challenger husqvarna odpowietrznik paliwa
agregaty malarskie naprawić radio samochodowe alpine
Jak pocynować linkę miedzianą 35 mm²? Jak znaleźć specjalistę do napisania instrukcji obsługi?