Jeśli chodzi Ci o to o czym ja myślę to nad każdą sekcją masz oddzielny zawór który utrzymuje ciśnienie na przewodzie. Później jedynie to z tyłu pompy na śrubie zaworek zwrotny. Żadnego innego nie kojarzę.
Problem może leżeć w zaworku zwrotnym pompy wtryskowej.
A gdzie znajduje się zaworek zwrotny w pompie wtryskowej ?
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Zaworek zwrotny w pompie wtryskowej,lub filtr paliwa jest brudny.
Rozbierz tą gruszkę i wymyj zaworki w niej [można je delikatnie rozebrać].
No ale jakiś zaworek zwrotny między pompą wtryskową a przewodem do zbiornika paliwa to chyba ma ?
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Przejrzyj wszystkie połączenia a zwłaszcza gumowe. Paliwo nie musi wypływać przy nieszczelności a powietrze będzie podsysać. Wymieniłeś zaworek zwrotny przy pompie wtryskowej czy zaworek w pompce zasilającej?
Spróbuj założyć zaworek zwrotny na wężu do pompy wtryskowej.
W pompie wtryskowej była chociaż ropa, czy była sucha? Sprawdziłeś kranik w baku, czy masz nieograniczony przepływ paliwa w wężyku zasilającym pompkę? Odstojnik czysty? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej sprawny, utrzymuje cienienie w układzie? Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie?
Wymieniłem simmering spod koła pasowego pompy wtryskowej oraz zaworek zwrotny na filtrze paliwa.
pompy boscha nie mają zaworków zwrotnych tylko zaworki utrzymujące wewnętrzne ciśnienie w pompie wtryskowej, jeśli ma przepływ to znaczy że jest dobry jaki masz problem?
WITAM to jest zaworek zwrotny paliwa pompy wtryskowej BOSCH silnika 1.9 dTi F9Q 782 po modernizacji dziś było -22*C odpalił za 2-razem ,za pierwszym razem odpalił i zdechł bez gazu ale za drugim dodałem troche gazu i odpalił bez problemu o 6,00 było -24*C ( miałem niedawno C15 1.8D przu -30*C podgrzewałem świece 2-razy i palił z 1-kopa 1,9dTi chyba...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
a może zaworek zwrotny paliwa na pompie wtryskowej
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Sprawdż zaworek zwrotny na wejściu pompy wtryskowej,oraz szczelność połączeń przewodów pomiędzy pompą i zbiornikiem. Jeżeli jest ręczna pompka zasilająca do odpowietrzania, w momencie gdy masz mniej niż 1/2 zbiornika, przed rozruchem podpompuj, do usłyszenia charakterystycznego "bzycznenia" zaworka zwrotnego.
Cofa ci paliwo.Zaloz zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej i problem z glowy skoro masz wtrsyki itp rzeczy dobre
Witam. Mam problem z ręczną pompką paliwa Ford Escort 1.8 TD 1996 rok. Puszcza paliwo z powrotem do baku i jak postał chwilę to ciężko palił. Znajomy powiedział, żebym założył zaworek zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej, między ręczną pompką a pompą wtryskową i tak zrobiłem. Paliwo się nie cofa i pali troszkę lepiej ale pojawił się inny problem, auto...
Sprawa rozwiąże się w piątek - jeżeli interwencja w pompę mechanika nic nie da, to zostaje zdejmować i.... do regeneracji. Na razie mam zawór zwrotny na zasilaniu przed bakiem i drugi zaworek na powrocie pompy do baku, no i auto odpala codziennie rano... Do piątku tak muszę jeździć, a co dalej - czas pokaże... Ciekaw jestem, czy te zaworki nie przeszkadzają...
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu w mojej koparko ładowarce Ford 550. Chodzi o to że rotacyjna pompa wtryskowa podaje za niskie ciśnienie na pierwszy wtryskiwacz-tak mi się wydaje, bo podczas pracy silnika jak delikatnie odkręcam przewody paliwowe to z pierwszego wtryskiwacza paliwo strzela kropelkami i silnik prawie nie zwalnia natomiast na drugim...
Jeśli masz miarkę uszkodzoną to musisz taką na chwilę pożyczyć od takiego samego samochodu, silnika i swoją na wzór tamtej wytrasować, obstalować, czy lepiej powiedzieć, wymierzyć i koniec Twojego problemu z olejem. Drugi twój kłopot z zapalaniem, podejżewam powietrze w układzie zasilania w paliwo, lub nie trzyma zaworek zwrotny na filtrze paliwa /...
Witam. Przy kotle na powrocie równolegle do pompy mam zamontowany zawór zwrotny. Dotychczas w momencie uruchomienia pompy wyraźnie było słychać zamknięcie się zaworu zwrotnego. W tym sezonie zauważyłem,że uruchomienie pompy nie uruchamia zaworu zwrotnego. Zawór ten zadziała dopiero kiedy uderzę czymś w jego obudowę i wydaje się ,że wtedy już trzyma...
Jeżeli cofa sę paliwo to przyczyna jest najczęściej w zaworku zwrotnym w pompie. W tych pompach wtryskowych nigdy nie było zaworków zwrotnych. Zacznij od sprawdzenia podciśnienia w zbiorniku.
C330 po >godzinie pracy silnika znika olej w pompie wtryskowej .
Witam. Reperaturka pompy myjącej ma lekko przetarty wąż gumowy (ten mniejszy) i zalewa dół zmywarki. Niestety serwis twierdzi, ze trzeba wymienić całą pompę za ponad 550 zł. Cym uszczelnić ten kawałek węża?
Koledzy potrzebuje odpowiedzi na dwa pytania 1. czy zawór zwrotny (taki z kulą) na bajpasie pompy co mogę zamontowac poziomo? 2 naczynie wyrównawcze w instalacji otwartej co ma trzy wyprowadzenia i teraz najnizsze do powrotu z kotła...? srodkowe do przelewu a najwyzsze (te z góry) do zasilania pozdrawiam serdecznie miro
Witam Czy zawór zwrotny- jednokierunkowy- na powrocie z 4d do pieca, zaznaczony fioletowym kółkiem jest potrzebny czy nie? https://obrazki.elektroda.pl/4652323800_... Proszę o opinie.
Wymieniłem łożysko w silniku pompy spłukującej.Przy okazji wyczyściłem wszystkie węże i filtry.Wymieniłem także programator bo stary się zacinał. Po uruchomieniu okazało się że maszyna nie pracuje prawidłowo.Pobiera wodę ale nie dochodzi ona do górnego wirnika myjki a przez dolny wirnik ledwo się sączy nie obracając go.Czy możliwe jest żeby obroty silnika...
Witam wszystkich mam drobny problem ,rozebrałem moją pompę z wielką ostrożnością i wymieniłem wszystkie oringi niestety podczas składania wypadł mi ze środka wałek napędzający "ten z wieloklinem " i za diabła nie jestem pewien w jakiej pozycji on powinien się znajdować. -wydaję mi się że po zablokowaniu pompy( na blokadzie bolcem) wałek powinien otworem...
Witam mam problem z vw vento 1,9td azz. Mianowićie zaczeło sie od wymiany paska i szklanek . auto chodziło z miesiąc ok , lecz puzniej zaczeły skakać mi wolne obroty silnika i zaczął szarpać , gożej palić z pompy zaczeło lecieć paliwo (dokładnie z odpowietrzacza na góże) zaczął kopćić na fioletowo . na rórce powrotnej paliwo leciało zpienione . Pojechałem...
Witam. Z tego co wyczytałem na forach to nie mam filtra paliwa jest rzekomo w pompie paliwa, stąd trudniej dla mnie zidentyfikować wąż zasilający z baku. Opel Astra H 2005 GTC silnik Z16XEP 105 KM. Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Gdzie mam to zrobić , z oględzin wynika ,że wężyk gumowy wpięty w rurkę metalową idącą...
Witam. Mam problem z moim wladkiem, mianowicie: wymieniłem mu rurkę z wężykiem przeźroczystym od baku do filtra wstępnego, oraz od tego filtra do pompy. Przy okazji (należło :P) wymieniłem wszystkie podkładki miedziane. Problem jest tego typu, że nie mogę go do końca odpowietrzyć tzn. pompuję tą ręczną pompką i czuje wyraźny opór, ale w wężyku, który...
Witam.Mam pytanie.Dlaczego olej napędowy dostaje się do komory silnika ?Dodam ,że ropa jest również w pompie wtryskowej tam gdzie powinien być olej silnikowy.Z góry dziękuję za porady.
Witam serdecznie mam problem z pompą paliwa Polonez Atu 96r 1, 6 GLI. Pół roku temu pompa stanęła po wykręceniu okazało sie ze izolacja przewodu masowego była uszkodzona usunąłem wadliwą część zaizolowałem i wszystko było ok do dziś. Pompa znowu stanęła wykręciłem okazało sie ze tym razem oba przewody zasilające mają dość poważnie stopioną izolacje...
Witam, Mam problem w instalacji C.O z zawieszającą sie kulą. Pomaga nieraz wyłącznie sterownika i ponowne załączenie jednak ten sposób nie zawsze pomaga . Wówczas musze zejść do kotłowni i stuknąć w zawór różnicowy. A drugi problem to głośne stukanie kuli. Czasem jak rąbnie to aż tynk na pionie slychać jak sie kruszy. Pompa na zasilaniu. I jeszcze jedno...
W instalacji CO/CWU mam zamontowane 2 zawory zwrotne klapowe 1'. Instalacja z rur CU 28. W kolejności od źródła ciepła: rozdzielacz na CO/CWU (opisze kierunek CO bo oba są identyczne), dalej zawór kulowy z filtrem siatkowym, pompa obiegowa, zawór klapowy, zawór kulowy. W trakcie pracy po stronie CO słychać jak puka klapka zaworu. Pomaga przymknięcie...
Podczas podnoszenia auta podnośnikiem jak w temacie, podnośnik zaczął opadać, a przez tłoczek od pompowania wyciekać olej. Rozebrałem podnośnik w zasadzie na części pierwsze i zacząłem kombinować o co chodzi? Wywnioskowałem, że nie trzyma jakiś zaworek zwrotny, znalazłem pod tłoczkiem od podnoszenia blaszkę z kwadratowym otworem a pod nią kulkę tylko...
Jak w tytule, urządzenie wiekowe i bez tabliczki znamionowej. Silnik zassał wody, na skutek czego uzwojenia do wymiany. Potrzebowałbym ew. dane nawojowe, do tego rysunek złożeniowy - o ile oś wirnika w sekcji wirnika jest uszczelniana, o tyle jej wejście do silnika już nie - tyle co uszczelnienie RS łożyska - chyba to tak być nie powinno? Do tego, od...
Witam. Mam chyba problem z elektromagnetycznym zaworem przestawiacza wtrysku w pomnie VP44 Po uruchomieniu silnika wszystko jest ok przez 2 - 3 minuty. Po tym czasie pojawia się błąd : 00550 - Regulacja kąta początku wtrysku 08-10 - Granica regulacji przekroczona - Sporadyczny jak widać niżej ,na załączonym obrazku w zielonej ramce po tych 2- 3min....
może pomoże, ale prędzej pomoże elektryczna pompka wstępna taka jak do traktorów, przed pompą wtryskową, podłączona zasilaniem + pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej. żadne zaworki zwrotne nic nie dadzą, sprawdzone osobiście na Xantii 1.9D z takim samym silnikiem o taka: https://allegro.pl/oferta/elektryczna-po...
Z tego co opisujesz to sterownik zachowuje się poprawnie bo po zgasnięciu kontrolki powinien jeszcze grzać jakiś czas .Skoro świece ok to proponuję skontrolować układ zasilania paliwem,a dokładnie jego szczelność ,czy nie ma w układzie powietrza.(kontrola filtra paliwa,wszystkich połączeń przy nim).Częstą usterką przy tych silnikach były zaworki zwrotne...
Sprawdź czy się nie zawiesił zaworek zwrotny, on jest w śrubie na powrocie z pompy wtryskowej. pzdr Nix
koledzy a gdzie ten zaworek zwrotny najlepiej założyć w jakim miejscu na przewodzie,gdzieś prze pompie wtryskowej ???
Zaworek zwrotny jest w pompie wtryskowej na powrocie ale to raczej nie on. 30-ka ma zbiornik wysoko nie ma prawa się paliwo cofać bo gdzie do góry? Sprawdzić go w każdym razie możesz. profilaktycznie zrób to co ci napisałem i spróbuj go przepompować pompka przed odpaleniem jak kolega wyżej wspomniał. Jeśli odpali normalnie to nic nie kombinuj tylko...
Ad 1. Czysty zbieg okoliczności. Ad 2. Zaworek zwrotny nie jest na wylocie pompy wtryskowej tylko w jej sekcji tłoczącej, jeśli zaworek się rozleci to owszem są problemy przy odpalaniu po dłuższym postoju, dlatego tak często montuje się zewnętrzne zaworki zwrotne na przewodzie zasilającym paliwa.
To są zaworki zwrotne i coś tam popsułeś.
a pompa dpa posiada jakis zawor zwrotny ? nie ten na zasilaniu tylko na przelewie ? moze wlasnie potrzeba jest zaworku na przelewie aby zbudowala sobie cisnienie
Przeważnie na pompie wtryskowej jest montowany zaworek zwrotny na powrocie,ale sprawdź jeszcze czy niema na filtrze paliwa.
zaworek zwrotny przed pompą powinien załatwić sprawę.
Część. Po wymianie podkładek pod wtryskami zaczął ciężko odpalać po 5h lub po nocy, kręci bez problemu. Wymieniłem pompkę paliwa, świece, czujnik temperatury powietrza, (3-4czujnik wody), filtr paliwa ma ok 4 miesięcy, kupiłem nowy akumulator 85a kolejny problem miałem z cofaniem paliwa myślałem że to jest problem z odpalaniem, założyłem zaworek zwrotny...
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
znam ten problem bo sam z takim walcze tyle ze u mnie rano samochod odpala dobrze ale po paru minutach zaczyna sie dlawic i gasnie zapowietrzajac sie, jak juz odpowietrze ok 2 razy to chodzi idealnie caly dzien, nawet jak postoi kilka godzin i zmarznie. rozmawialem z fachowcami i przyczyn moze byc wiele. znajomy mial taki przypadek i okazalo sie u niego...
Jeżeli są sprawne swiece żarowe i działa pompa paliwa problemem może być schodzenie paliwa do zbiornika. W pompie wtryskowej jest zaworek zwrotny który często ulega uszkodzeniu.Wystarczy założyć na wężyk zasilający pompę zaworek zwrotny i problem z głowy.Trzeba tylko tylko prawidłowo go zainstalować i na właściwym węzyku.
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Witam. Mam problem z VW T4 97 r. 1.9 TD. Mechanik rzekomo wymieniał pompę wtryskową na regenerowaną. Trzeba palić na plaka. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, zaworek zwrotny. Przeczyściłem powietrzem przewody od paliwa. Na świecach jest prąd. Po tym zabiegu auto odpaliło od "strzała". Po godzinie także nie było problemu, lecz minęły 4 godziny i problem...
Ale problem powstaje najprawdopodobniej przez cofające się paliwo . Możesz założyć zaworek zwrotny który przepuszcza paliwo w jedną tylko stronę i pewnikiem problem ustąpi. Taki solidny metalowy zaworek kosztuje kilkanaście pln. Zaworek zakładamy na przewodzie dolotowym przed pompą wtryskową.
Witam mam problem z fordem tranzitem jak zimny to odpala na dotyk jak bardziej sie zagrzeje zgasze go i ponownie chce uruchomić nie odpali dopiero z górki wrzucę bieg i załapie na pierwszy obrót.pompkę wymieniłem ponieważ sa w niej zaworki zwrotne nic nie pomogło,zamontowałem zaworek zwrotny na przelewie zaraz za pompą wtryskową ale też brak zmian ....
zaworki zwrotne wymień bo przepuszczają
Być może, zbyt małe ciśnienie sprężania, to by pasowało sprawdzić, ile lat (mth) ciągnik miał remont, być może pierścienie do wymiany . :D Tuleje, tłoki, pierścienie były wymieniane 3 lata temu, a ile mth temu to nie moge powiedzieć bo była zerwana linka obrotomierza ;/ Jak były zrobione uszczelki pod głowicami to na tulejach nie było progu ani żadnych...
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Zintegrowana z pompą wtryskową ale jak ci nie trzyma na filtrze co pompujesz ręcznie to też ci będzie schodzić. Mniej są zaworki możesz wymienić ta podstawa jest tanio około 100 zł kosztuje. Możesz też dać na przewód zaworek zwrotny jeszcze taniej.
Może paliwo cofa się z pompy wtryskowej? Jakiś zaworek zwrotny na próbę i przezroczyste przewody paliwowe, żeby mieć podgląd sytuacji.
pompa wtryskowa jest ok bo nie gasnie nie przerywa itp, problem bedzie powodowala pompa wstepna lub zapowietrzajacy sie uklad. Gruszka dziala? zaworek zwrotny w gruszce szczelny?
Na bank uszkodzony zawór zwrotny w pompie wtryskowej :D .Pomoże założenie zaworka np.z allegro na przewodzie przy samej pompie.Pozdrawiam.
Sprawdź zaworek zwrotny na pompie (ciężki dostęp , jest za pompą wtryskową) on odpowiada za "granie" oraz samą pompkę ręczną. Jak ona nie "pociśnie" to nic nie "zagra". Ja miałem kiedyś w moim 5211 zanieczyszczone zaworki w pompce wstępnej i miałem podobne objawy. Demontowałem zbiornik paliwa, nie chciała zassać.
Witam ponownie Temat rozwiązałem następująco: -na zasilaniu pompy zaworek zwrotny między filtrem a pompą -na przewodzie przelewowym elektrozawór paliwowy normalnie zamknięty, sterowanie poprzez przekaźnik z elektrozaworu pompy wtryskowej. Po zgaszeniu silnika paliwo nie ma możliwości cofnąć się zasilaniem, ani przelewem. Furka pali bezproblemowo. Koszt...
zaworek pompa wtryskowy zaworek zwrotny zaworek zwrotny pompa paliwo
układ testować triak schemat rozmieszczenie bezpieczników głośnik rozmowa samsung
agregat malarski agregat malarski
Instrukcja obsługi Nikon Coolpix L5 po polsku - jak pobrać? Pompa do pralki model M 254 - gdzie znaleźć?