Zmieniłem wcześniej czujnik na skrzyni biegów bo zanim zapalił to długo kręcił rozrusznikiem. Skrzynia manualna? Długi rozruch może powodować czujnik położenia wałka rozrządu. Zgasł odrazu bez objawów przyduszania . Sugeruje to problem elektryczny (co w Volvie tzw. "chińczyku" jest pospolite), najprawdopodobniej problem jest w wiązce po lewej stronie...
witam.piasta musi byc pod abs.co do ukladu smarowania silnika przyczyna moze byc przebieg czyli zuzyte popychacze lub zle dobrany lub zuzyty olej.rowniez filtr oleju kiepskiej jakosci.pozdr
Witam. Opisz jaką masz instalację zasilającą ten kompresor; 1) jaka jest moc silnika? Jaka jest pojemność kondensatora? 2)gdzie masz zainstalowany kompresor i jakim przekrojem oraz długością przewodu jest zrobione zasilanie gniazda z którego przyłączasz kompresor? 3) czy zasilasz kompresor przez przedłużacz (ile metrów, przekrój)? 4) czy silnik posiada...
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
znowu nie działa ten zaworek zwrotny przepuszcza w obie strony zamówiłem podobno lepszy za 50 zł a nie za 30 Za 30zł to długo chodził, mam nadzieję że ten za 50zł pochodzi ci dłużej
To przecież można przedłużyć. A masz problemy z odpalaniem zimnego silnika ?
We wlewie jest tylko zaworek zwrotny i nic więcej, kulka, sprężynka i gniazdo. Jeśli psykło, to jest OK. Problem jest albo w wielozaworze, albo jest zagnieciona rurka między wlewem a wielozaworem.
Od kilku lat mam pompę głębinową, stację uzdatniania wody i inżektor taki jak na zdjęciu. Ponieważ w oryginalnym zużył się zaworek zwrotny więc zastosowałem inny. https://obrazki.elektroda.pl/6885413600_... Nigdy nie pompowałem powietrza do zbiornika, a opróżniam go co jakiś czas aby pozbyć się zgromadzonego na dnie tlenku żelaza.
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
A nie chodzi czasem koledze o zaworek zwrotny do spryskiwaczy?
Naprawiam takie zmywarki więc z doświadczenia wiem że jak będzie zaklejony zaworek na rurze wypuszczania wody to tworzy się przy pobieraniu wody nadciśnienie (nie otwiera się właśnie ten zaworek ) i zmywarka pobiera bardzo malutko wody i praktycznie myje na sucho. Wszelkie zgloszenia typu źle myje lub nie pobiera wody a chodzi o Boscha lub Siemensa...
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Takie "szczekanie" na pewno nie jest spowodowane uszkodzeniem zaworków pompy. Jeśli któryś z nich byłby nieszczelny to objawiało by się to pulsacją ciśnienia wyczuwalną na lancy. Został Ci jeszcze ostatni zaworek-zwrotny. Ten który podtrzymuje wysokie ciśnienie w lancy i wyłączniku ciśnieniowym. Jeśli będzie uszkodzony to po zamknięciu lancy ciśnienie...
A wężyki sprawdzales? Może jakaś nieszczelność, może powietrze zaciąga..albo jakiś zaworek zwrotny puszcza i paliwo się cofa po czasie.
zaworek zwrotny na filtrze lub nieszczelna pompa
Moze sprobuj zamontowac zaworek zwrotny na zasilaniu?
Z tyłu silnika w bloku po lewej na dole masz zaworek zwrotny na 14 nasadkę chyba, jest on koło rurki paliwowej która idzie z głowicy. Po wykręceniu obejrzyj dobrze zaworek czy nie ma żadnych pęknięć. Jeśli będzie ok wymień pompke paliwa niskiego obwodu, bo faktycznie lubią padać.
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Cofa Ci się paliwo, załóż zaworek zwrotny i powinno pomóć
Bo bak się zasysa i panuje w nim vaku. Ten zaworek zwrotny musi być pewny że nie przepuszcza do tyłu. Bo trafiają się często lipne.
Cześć, Znalazłem stary temat o hamulcach na forum elektroda którego jestem użytkownikiem. Może będziesz miał pomysł jak rozwiązać mój problem. Kupiłem wózek widłowy Clark gpm30c (lpg 3t podnoszenia) Mam problem z hamulcami, nie było płynu więc dolałem na full. Od tego czasu hamulec zaczął blokować koła. Zacząłem odpowietrzać ale płyn doszedł do pewnego...
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
w serwie nie powinno być oleju,( jeżeli się znajduje to powoduje od uszkodzenie membrany) sadze ze powinieneś sprawdzić pompę vacuum i zaworek zwrotny miedzy pompa a serwem.
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Da sie, tylko bedziesz musiał dorobić zasilanie. I jeszcze jedno, w pompce musi być zaworek zwrotny żeby para z pieca nie biła na pompkę.
Sprawdź czystość i drożność sitka górnego tłoka, zaworka spieniającego w tłoku, wylewki kawy itd, czyli całego układu kawy. Odkamienianie octem albo kwaskiem cytrynowym to sobie daruj. Kup kwas amidosulfonowy lub jakiś odkamieniacz na jego bazie. Bojler chyba nie jest zakamieniony tylko skorodowany (utleniony), ale to tylko wada wizualna (zewnęrzna)...
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Jeśli Junkers był odwrotnie zasilany wodą to najprawdopodobniej przesunął się zaworek zwrotny w hydrogeneratorze. Trzeba go wypiąć z rurek ( nie rozbierać na części) i wsunąć zaworek z powrotem w głąb hydrogeneratora.
Zawór zarotny to jest ta śruba do której przykręcony jest przewód powrotny
Jak samemu to manometr do 30 bar i zaworek zwrotny koncowka do wkrecenia w miejsce wtryskiwacza w bezynie zawotek to zwykly wetylek samochodowy
Takie tematy czasem trudno znaleźć.Załóż na przewód zasilający (ten przeźroczysty ) zaworek zwrotny (ok. 20zł)i powinno być ok. Ew. zmiana przewodów elastycznych i opasek ale to juz wiecej roboty i kosztów
Ogólnie nie ma możliwości by na kołach zębatych luz był taki duży by brakło regulacji. Z nowymi kołami uważaj dużo było przypadków źle nabitych znaków. Co do pompy to tak nie powinno być. Bez względu czy kręci się ręcznie czy rozrusznikiem paliwo ma tryskać z każdego króćca. Możesz sprawdzić lub zamienić z inną sekcją zaworek zwrotny ale to raczej nie...
Sprawdź ten zawór nadmiarowy czy oringi na nim są całe wyczyść przesmaruj silikonem wodnym i załóż ponownie. Jeżeli nie pomoże to na krućcu od strony ciśnieniowej pompy (masz 2 krućce doprowadzający i wychodzący - to ten) w środku jest dysza coś w rodzaju zwężki odkręć ją śrubokrętem i za nią jest zaworek zwrotny z oringiem sprawdź oring czy cały oraz...
Przeczytaj co napisałeś, przemysl to i jeszcze raz postaraj się skonstruować pytanie.
Mój przypadek z mercedesem miedziana podkładka pod wtryskiem paliwo kapało na tłok po 12 godzinach nie odpalał puszczał biały dym do wydechu,w zbiorniku paliwa mgła po trasie.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
wcale nie trzeba jechać do serwisu klimy bo jest tam zaworek zwrotny i jak jest sprawny to nie ucieknie gaz takze można samemu . Najpierw próba mostek na czujniku sprawdż czy jest czteropinowy ? będzie gdzieś pod prawym .
Polanie zimna woda nic nie daje.Ponadto zauważyłem że jak auto jest zimne to słabo odpala po podgrzeniu świec żarowych tylko jeden raz ,jezeli 2 razy to normalnie bez problemu.świece żarowe są nowe. podczas odpalania auto wogóle nie wchodzi na obroty jakby nie podawało coś paliwa .Kreci na sucho jeżeli auto jest gorące i nie zapalaja sie świece żarowe...
a jak wywalę ten zaworek zwrotny to wtedy przez okap zrobi się właśnie ta wentylacja grawitacyjna? w sensie, że jak będzie ok to samo będzie wywiewać przez okap? jak wentylacja? bo w sumie patrzcie, w łazience jak są mocne wiatry to lekko z niego dmucha zimnem (np. dzisiaj) ale.. też co jakiś czas podczas silnych wiatrów śmierdzi mi z brodzika (ale...
Mam podobny problem z 850. Podaje parę, wciąga mleko jednak jest ono niespienione, spieniacz przeczyszczony, zaworek zwrotny ok. Po wyjęciu gumowego zaworka w multizaworze brak jakiejkolwiek zmiany. Proszę o jakieś wskazówki gdzie dalej szukać przyczyny.
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Padł zawór zwrotny w pompce. Do wymiany pompka, sam zaworek też da się kupić - ceramiczna kulka + sprężynka.
Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
W n20 były problemy z uszczelnieniem turbosprężarki i z przewodem smarującym. Podczas postoju olej zbierał się w turbinie i po odpaleniu szedł do silnika. Objawy identyczne. Proponowałbym sprawdzić czy dolot nie jest zaolejony i ewentalnie zmienić olej spowrotem na castrol. Ile auto ma przebiegu? Do sprawdzenia czy spływ turbo ma zaworek zwrotny czy...
Przyszedł mi tester kompresji sprawdzam kompresję a tam tylko 5bar.. Sprawdzam też kompresję w chińskim Baotianie 4t co jest dużo słabszy a tam 8 bar. Wszystkie te "kompresjomierze" nadają się co najwyżej do mierzenia ciśnienia powietrza w kołach ciężarówki, albo jako zabawka dla dziecka. Konstrukcja nie umożliwia prawidłowego zmierzenia ciśnienia...
Niestety wszystko okazało się sprawne. Po odpaleniu z Plaka silnik chodził ok. godziny i to w miarę równo. Po 20 min. odpoczynku ponownie ładnie odpalił ale po 3 sekundach odrazu zgasł i guzik.
Cześć, 1.8t zaworek zwrotny idący do serwa. W którą stronę powinien mieć strzałkę? Przeciwną do serwa? I w którą stronę powinien puszczać powietrze ? W kierunku strzałki czy przeciwną ?
Myjka nie podaje cisnienia, silnik pracuje , rozebrana cala glowica wodna, wszystkie oringi i zaworki sprawdzone i przesmarowane, nie widac zadnego pekniecia z tego co wyczytalem na forum w tym modelu najczesciej przyczyna jest pekniecie korpusu glowicy czy mozliwe ze zaworki sa wypracowane i nie trzymaja cisnienia ? na zdjeciu jest rozebrany zaworek...
Masz 3 możliwe sytuacje 1. Odpowietrznik zapchany. Wykręć odpowietrznik i spróbuj odpowietrzyć stoperem (to ten zaworek zwrotny w który wkręca się odpowietrznik) 2. Źle poprowadzone rury tzn. pod złym kątem lub nie w tym kierunku co trzeba. Sprawdź poziomicą czy rury zasilające zasobnika CWU wznoszą się w kierunku gdzie znajduje się odpowietrznik. 3....
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Nie dalej jak kilka dni temu męczyłem się z agregatem https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... To nie to samo, ale zaworek u mnie wyglądał podobnie i ustaliłem parę rzeczy mogących być przydatnymi dla Ciebie: 1. Ludziska gubią części a my tracimy czas na zrozumienie działania zaworków, po zgubieniu części zastępują...
Może zaworek zwrotny w pompce jest uszkodzony, albo go po prostu jest brak.
Raczej tak. Wygląda jak zawór zwrotny i pewnie nim jest (część samochodów ma zabudowany zaworek w serwie ale wszystkie oparte o serwo go mają). Odepnij cały przewód i sprawdź,w jedną stronę przepuszcza a w drugą jest kierunek zaporowy. Jeśli tak to jest to ten zawór. Teraz drobna uwaga: jeśli ten zawór niedomaga ,to trzeba coś z tym robić. Nie jest...
Ta przedluzka to raczej wyglada na zaworek zwrotny od odpowietrznika automatycznego. :-) Przeciekal tez, to jedynie korek mogl pomoc. :-)
Dokładnie uszkodzona śruba, co ci mam tłumaczyć element śrubowy to trzy elementy śruba męska, żeńska i obudowa. Załóż zaworek zwrotny na linię odsysającą.
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Tak te rurki przy pompie wtryskowej.Posprawdzaj szczelność przewodów paliwowych i zaworek zwrotny przy filtrach,najlepiej wymień.
problem jest następujący leje 10l gazu jadę 50km, zakupiłem parownik, dwudyszowy register, założyłem przesłone wlotu powietrza To normalne w tej sytuacji. Silnik nie może pociągnąć powietrza (przesłona), ciągnie gaz. Przy takiej instalacji połączenia reduktor - mikser oraz mikser - gaźnik i to co pod gaźnikiem musi być szczelne. Istotne jest również,...
pojedz na vaga na adaptacje jesli nie bedzie zmian to po lewej stronie kolektora jest czujnik temperatury powietrza zasysanego przykrecony na 2 torxy ktory trzeba wyjac i wyczyscic jesli i to nie pomoze to wroze ci lewe powietrze . twoj kolektorw m miejscu mocowania do glowicy uszczelniany jest za pomoca o-ringow ktore czaszasami potrafia sie rozszczelnic...
Mam podobna pompe IBO, szajs. Jak to w domu rozkrecic? Nie mam tak wielkiego klucza by zlapac za ta mosiezna duza czesc na rurze i by pompe ruszyc. Da sie jakos inaczej? U mnie chyba zaszla kamieniem bo sie grzeje a nie pompuje (nie jest jeszcze spalona). Zawor zwrotny powinien byc w wersji nie halasujacej jak komus przeszkadza, z plastiku klapka a...
To taki kompensator ciśnienia. Można użytkować auto bez niego. Szarpanie "na bucie" najczęściej od ukł. zapłonowego.
Mi wpadł taki pomysł do głowy, aby napełnić kartridże w DCP-J125. Po wyjęciu kartridża z drukarki w ten dolny otwór (za gumką) wpycham strzykawkę z tuszem ,a otwór odpowietrzający wciskam króciec (aby powietrze miało ujście). I tankuje do połowy wskaźnika poziomu tuszu ,ten między otworem odpowietrzającym, a otworem dozującym tusz do drukarki. Jak...
Jeżeli w serwisie powiedzieli że zatarta to szału nie będzie. Może i jest to prosty dwusuw bez turbo,komputera i innych wodotrysków ale może nie zdajesz sobie z tego sprawy ale osiąga nawet ok 16 000 obr/min. Jeżeli na cylindrze są rysy, to zwłaszcza przy tak niewielkiej średnicy kompresję będziesz miał szczątkową. Co do zbiornika to zaślepiając otwór...
Uszkodzony ? 1. Kondensator pracy silnika 2. Zawór zwrotny na zbiorniku. 3. zaworek rozładowczy w wyłączniku ciśnieniowym. Te dwie ostatnie sprawy łatwo sprawdzić poluzowując złącze cienkiej rurki od zaworu zwrotnego do wyłącznika ciśnieniowego. Przy ciśnieniu (jakimkolwiek) w zbiorniku, nie powinno wydostawać się tam powietrze podczas zatrzymania silnika....
(at)bizon_126 WAN ma metalowe zaworki zwrotne i zawsze będą puszczać, tak samo te w głowicy ale jeżeli czuć że jedna słabiej pompuje to można zajrzeć, w zaworach są metalowe kołki które zapobiegają obracaniu się płytek, być może kołek się wytarł i obróciło płytkę i przez to słabiej pompuje. Dzięki za odp jak bedzie ciut cieplej to rozbiorę Odnośnie...
Egr chodzi i trzyma podciśnienie? Nie jest uszkodzona membrana w nim? Jakie jest podciśnienie w układzie? Mierzone wakuometrem. Dodano po 6 Zaworek zwrotny miedzy N75 i N239 sprawny?
Z pompy suntek usuniety zaworek i na zwrocie zamontowany zaworek zwrotny z mocniejsza sprezyna, trzyma 2 bary, tylko regulator ma jak do tuningu aut i nie wiem co zrobic zeby stabilnie bylo na oleju, bo skacze cisnienie. Mysle nad zmiana twardosci sprezynki.
Cześć jako że przerobiłem trochę temat ekspresów i powyższy problem też to moja rada rozkręca ja i spróbuj zrobić mleko i w czasie spieniania przytkaj palcem końcówkę znajdująca się przy główce zaworu ceramicznego. Jeśli to pomoże to odezwij się a wytłumaczę ci jak to zrobić "po taniości" ale całkiem skutecznie. Druga sprawa to grzybek czyli zaworek...
Zintegrowana z pompą wtryskową ale jak ci nie trzyma na filtrze co pompujesz ręcznie to też ci będzie schodzić. Mniej są zaworki możesz wymienić ta podstawa jest tanio około 100 zł kosztuje. Możesz też dać na przewód zaworek zwrotny jeszcze taniej.
Ten zaworek zwrotny można wykręcić i przeczścić powinno zadziałać klucz 9mm płaski
Gdzieś oglądałem Rosjanina który to zdiagnozował. Daj płynu do mycia naczyń na pracującym silniku na wtryskiwacze i będzie się pienił. Niby pomaga zaworek zwrotny na tej listwie powrotu paliwa.
Dziękuję za pomoc. Problem rozwiązany. Wymieniona pompka- prawdopodobnie niepotrzebnie, przyczyną była chyba kulka z jakiś zabrudzeń z baku która blokowała kolanko łączące ssak z wężykiem, działała jak zaworek zwrotny i zatrzymywała paliwo.
Mam pytanie musze zastosować zaworek zwrotny na zasilaniu wężownicy bojlera ale czy wytrzyma takie temperatury zaworek ma w środku membranie gumową i sprężynkę i czy temperatura z kolektora go nie zniszczy? ma ktoś doświadczenie z tym ? http://obrazki.elektroda.net/32_12442372...
Wygląda że paliwo się cofa. Załóż zaworek zwrotny na przewód paliwa
Separator zamocowany prawidłowo rurka sięga do spodu i jest podłączona prawidłowa do kompresora nie jest zamieniona jest zaworek zwrotny na końcu olej prawidłowy.
Witam. Pomiędzy serwem a dolotem jest jeszcze (przynajmniej powinien być) zaworek zwrotny - zobacz czy on trzyma. Pozdrawiam.
W jaki sposób mogę go sprawdzić? Np. testerem miernikiem ciśnienia podciśnienia z pompką. Należy sprawdzić, czy zaworek zwrotny nie przepuszcza w przeciwną stronę niż kierunek przepływu paliwa. Zaworek zwrotny znajduje na przewodzie zasilającym.
Witam. Pacjent VW Golf 4 2003r. Długo kręci rozrusznikiem, długo odpala. Objawy: - po przekręceniu zapłonu słychać bąbelki w baku. Po ponownym przekręceniu zapłonu też słychać bąbelki, ale już mniej. Zaś po trzecim przekręceniu zapłonu bąbelki ustają i normalnie słychać pompę paliwa. - zaworek zwrotny jest założony i nie ma prawa zofać paliwa - świece...
Chyba od tego zacznę. Aczkolwiek wizualnie podkładki i membrany wyglądają bardzo dobrze. Wiesz może czy w gaźniku jest jakiś zaworek zwrotny który mogłem uszkodzić czyszcząc powietrzem? Dodam że gaźnik był rozebrany w mak czyszczony był sam korpus i kanaly gaźnika. jedynym zaworkiem zwrotnym o którym mi wiadomo jest mała gumeczka zaraz przy pompce ręcznej...
Kanał + osoba Albo zaworek zwrotny i można odpowietrzyć samemu.
Dodałem zaworek zwrotny za filtrem czyli przed pompa tandemowa więc chyba nie ma szans na cofkę do filtra
No troche nie rozumie... Skoro jest zaworek zwrotny paliwo (teoretycznie) nie powinno cofać się. Mam rozumieć że chodzi o przewód zasilający pomiędzy bakiem a tą ręczną gruszką do pompowania? Może dla ciebie pewne rzeczy są oczywiste, ja mechanikiem nie jestem ale jakieś tam pojęcie mam. Gdyby było to dla mnie oczywiste nie zakładał bym tutaj postu....
Chodziło mi o to że nagrzewnica stoi nie używana powiedzmy dobę, chcę ją odpalić więc grzeję świece żarową (powiedzmy minutę) i daję rozruch (powiedzmy że przełączam przełącznik w pozycję "grzanie"). Nagrzewnica nie odpala, muszę z powrotem ją wyłączyć i zagrzać chwilkę świecę, dopiero wtedy odpali... Świeca po wykręceniu i włączeniu nagrzewa się bardzo...
Strzał 100%, używałem dzisiaj awaryjnego kluczyka i okazał się felerny. Podstawowy kluczyk zadziałał od razu. Podsumowując, dziękuję wszystkim. Była to awaria pompy paliwa w baku. Zaworek zwrotny wymieniłem, też mógł przepuszczać, mam sharana od 14 lat o wstyd powiedzieć tego zaworka nigdy nie wymieniałem, bo drogi kosztuje ok 300 zł. Wszystkie filtry...
Witam Panowie, dzosiaj zmieniłem oringi na przelewach, założony dodatkowo zaworek zwrotny na zasilaniu i u mnie to nie pomogło.
https://youtu.be/OJsJ-IY_BQ0?si=iNu37zgj... podpiąłem pod rozruch, nadal to samo, czyli rozrusznik wykluczyć można, i założyłem zaworek zwrotny przed filtrem, nic to nie dało.
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
No to co wprowadzasz w błąd. 15cm przed filtrem na powrocie na przewodzie masz zaworek zwrotny i go wymień.
Mógłbyś mi podać średnice tych kulek? Dobieram z innych. Gdzie jest zaworek zwrotny z tłoczyska? Dodano po 28 najmniejsza kulka ok 1-1,5mm ma być w pierwszym od prawej - zawór bezpieczeństwa. Dodano po 2 No właśnie ja też jestem na tym etapie nie podnosi, albo jak podnosi to nie blokuje łapy (podnoszę wajchę i łapa o tyle samo opada co podniosłem przed...
Dym pojawia się tylko rano, sprawdzę ciśnienie na pompie( z tym że jeśli brakowałoby cisnienia to koparka slabla by lub nierówno chodziła) i zaworek zwrotny na powrocie. Może nie trzyma ciśnienia na pompkach. Jest opcja ze padły wszystkie naraz?
(at) Michał_74, z ciekawości zapytam dlaczego cały czas pompa chodzi? Bo mam prąd tani? Cały czas bo mam taką 3,7m3/h i chcę mieć wy filtrowaną wodę. I tyle w temacie. A wiem z doświadczenia ze jak postoi 3 dni . To kiśnie i trza wszystko czyścić. Dodano po 3 Dzięki za odpowiedzi Basen Intex 366-76. Skręcone jest dobrze bo nigdzie nie ucieka tylko...
Pompka podlozona sprawna - bez zmian. Nawet ustnie zacigane powietrze ma powietrze, jedyne co mi przychodzi do glowy to zaworek zwrotny na dyszy glownej, co sadzicie ?
Cześć Pojawił mi się problem w golfie 1.9 TDI 1999 r. Samochód po zgaszeniu nie chce zapalić. Tzn, najczęściej pierwszy raz zapali, zgaszę go i po wszystkim... kreci a nie chce załapać. Wygląda na to, że w którymś miejscu cofa się paliwo, bo kręci jak wściekły a załapać nie chce Jak postoi godzinę to znowu zapali, ewentualnie jak zaplikuje mu Plaka...
A akumulator podciśnienia ok? I zaworek zwrotny przed elektrozaworami
volvo zaworek zwrotny zaworek zwrotny vectra zaworek zwrotny serwo
volvo silnika unitra meluzyna lexmark drukuje jedną kartkę
migająca kontrolka świecy zarowej logitech z2300 pilot
Whirlpool ADG 9490 PC 2010 – awaria pompy myjącej, diagnostyka, wymiana, objawy Mastercook – demontaż klapy kuchenki, zawiasy, modele KG, soft-close, instrukcja krok po kroku