Zmieniłem wcześniej czujnik na skrzyni biegów bo zanim zapalił to długo kręcił rozrusznikiem. Skrzynia manualna? Długi rozruch może powodować czujnik położenia wałka rozrządu. Zgasł odrazu bez objawów przyduszania . Sugeruje to problem elektryczny (co w Volvie tzw. "chińczyku" jest pospolite), najprawdopodobniej problem jest w wiązce po lewej stronie...
witam.piasta musi byc pod abs.co do ukladu smarowania silnika przyczyna moze byc przebieg czyli zuzyte popychacze lub zle dobrany lub zuzyty olej.rowniez filtr oleju kiepskiej jakosci.pozdr
Witam. Opisz jaką masz instalację zasilającą ten kompresor; 1) jaka jest moc silnika? Jaka jest pojemność kondensatora? 2)gdzie masz zainstalowany kompresor i jakim przekrojem oraz długością przewodu jest zrobione zasilanie gniazda z którego przyłączasz kompresor? 3) czy zasilasz kompresor przez przedłużacz (ile metrów, przekrój)? 4) czy silnik posiada...
To przecież można przedłużyć. A masz problemy z odpalaniem zimnego silnika ?
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
znowu nie działa ten zaworek zwrotny przepuszcza w obie strony zamówiłem podobno lepszy za 50 zł a nie za 30 Za 30zł to długo chodził, mam nadzieję że ten za 50zł pochodzi ci dłużej
We wlewie jest tylko zaworek zwrotny i nic więcej, kulka, sprężynka i gniazdo. Jeśli psykło, to jest OK. Problem jest albo w wielozaworze, albo jest zagnieciona rurka między wlewem a wielozaworem.
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
Od kilku lat mam pompę głębinową, stację uzdatniania wody i inżektor taki jak na zdjęciu. Ponieważ w oryginalnym zużył się zaworek zwrotny więc zastosowałem inny. https://obrazki.elektroda.pl/6885413600_... Nigdy nie pompowałem powietrza do zbiornika, a opróżniam go co jakiś czas aby pozbyć się zgromadzonego na dnie tlenku żelaza.
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
A nie chodzi czasem koledze o zaworek zwrotny do spryskiwaczy?
Naprawiam takie zmywarki więc z doświadczenia wiem że jak będzie zaklejony zaworek na rurze wypuszczania wody to tworzy się przy pobieraniu wody nadciśnienie (nie otwiera się właśnie ten zaworek ) i zmywarka pobiera bardzo malutko wody i praktycznie myje na sucho. Wszelkie zgloszenia typu źle myje lub nie pobiera wody a chodzi o Boscha lub Siemensa...
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Takie "szczekanie" na pewno nie jest spowodowane uszkodzeniem zaworków pompy. Jeśli któryś z nich byłby nieszczelny to objawiało by się to pulsacją ciśnienia wyczuwalną na lancy. Został Ci jeszcze ostatni zaworek-zwrotny. Ten który podtrzymuje wysokie ciśnienie w lancy i wyłączniku ciśnieniowym. Jeśli będzie uszkodzony to po zamknięciu lancy ciśnienie...
zaworek zwrotny na filtrze lub nieszczelna pompa
A wężyki sprawdzales? Może jakaś nieszczelność, może powietrze zaciąga..albo jakiś zaworek zwrotny puszcza i paliwo się cofa po czasie.
Moze sprobuj zamontowac zaworek zwrotny na zasilaniu?
Z tyłu silnika w bloku po lewej na dole masz zaworek zwrotny na 14 nasadkę chyba, jest on koło rurki paliwowej która idzie z głowicy. Po wykręceniu obejrzyj dobrze zaworek czy nie ma żadnych pęknięć. Jeśli będzie ok wymień pompke paliwa niskiego obwodu, bo faktycznie lubią padać.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Cofa Ci się paliwo, załóż zaworek zwrotny i powinno pomóć
Bo bak się zasysa i panuje w nim vaku. Ten zaworek zwrotny musi być pewny że nie przepuszcza do tyłu. Bo trafiają się często lipne.
Cześć, Znalazłem stary temat o hamulcach na forum elektroda którego jestem użytkownikiem. Może będziesz miał pomysł jak rozwiązać mój problem. Kupiłem wózek widłowy Clark gpm30c (lpg 3t podnoszenia) Mam problem z hamulcami, nie było płynu więc dolałem na full. Od tego czasu hamulec zaczął blokować koła. Zacząłem odpowietrzać ale płyn doszedł do pewnego...
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
w serwie nie powinno być oleju,( jeżeli się znajduje to powoduje od uszkodzenie membrany) sadze ze powinieneś sprawdzić pompę vacuum i zaworek zwrotny miedzy pompa a serwem.
Da sie, tylko bedziesz musiał dorobić zasilanie. I jeszcze jedno, w pompce musi być zaworek zwrotny żeby para z pieca nie biła na pompkę.
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Sprawdź czystość i drożność sitka górnego tłoka, zaworka spieniającego w tłoku, wylewki kawy itd, czyli całego układu kawy. Odkamienianie octem albo kwaskiem cytrynowym to sobie daruj. Kup kwas amidosulfonowy lub jakiś odkamieniacz na jego bazie. Bojler chyba nie jest zakamieniony tylko skorodowany (utleniony), ale to tylko wada wizualna (zewnęrzna)...
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Jeśli Junkers był odwrotnie zasilany wodą to najprawdopodobniej przesunął się zaworek zwrotny w hydrogeneratorze. Trzeba go wypiąć z rurek ( nie rozbierać na części) i wsunąć zaworek z powrotem w głąb hydrogeneratora.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Zawór zarotny to jest ta śruba do której przykręcony jest przewód powrotny
Jak samemu to manometr do 30 bar i zaworek zwrotny koncowka do wkrecenia w miejsce wtryskiwacza w bezynie zawotek to zwykly wetylek samochodowy
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Takie tematy czasem trudno znaleźć.Załóż na przewód zasilający (ten przeźroczysty ) zaworek zwrotny (ok. 20zł)i powinno być ok. Ew. zmiana przewodów elastycznych i opasek ale to juz wiecej roboty i kosztów
Ogólnie nie ma możliwości by na kołach zębatych luz był taki duży by brakło regulacji. Z nowymi kołami uważaj dużo było przypadków źle nabitych znaków. Co do pompy to tak nie powinno być. Bez względu czy kręci się ręcznie czy rozrusznikiem paliwo ma tryskać z każdego króćca. Możesz sprawdzić lub zamienić z inną sekcją zaworek zwrotny ale to raczej nie...
Sprawdź ten zawór nadmiarowy czy oringi na nim są całe wyczyść przesmaruj silikonem wodnym i załóż ponownie. Jeżeli nie pomoże to na krućcu od strony ciśnieniowej pompy (masz 2 krućce doprowadzający i wychodzący - to ten) w środku jest dysza coś w rodzaju zwężki odkręć ją śrubokrętem i za nią jest zaworek zwrotny z oringiem sprawdź oring czy cały oraz...
Przeczytaj co napisałeś, przemysl to i jeszcze raz postaraj się skonstruować pytanie.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Mój przypadek z mercedesem miedziana podkładka pod wtryskiem paliwo kapało na tłok po 12 godzinach nie odpalał puszczał biały dym do wydechu,w zbiorniku paliwa mgła po trasie.
wcale nie trzeba jechać do serwisu klimy bo jest tam zaworek zwrotny i jak jest sprawny to nie ucieknie gaz takze można samemu . Najpierw próba mostek na czujniku sprawdż czy jest czteropinowy ? będzie gdzieś pod prawym .
Polanie zimna woda nic nie daje.Ponadto zauważyłem że jak auto jest zimne to słabo odpala po podgrzeniu świec żarowych tylko jeden raz ,jezeli 2 razy to normalnie bez problemu.świece żarowe są nowe. podczas odpalania auto wogóle nie wchodzi na obroty jakby nie podawało coś paliwa .Kreci na sucho jeżeli auto jest gorące i nie zapalaja sie świece żarowe...
a jak wywalę ten zaworek zwrotny to wtedy przez okap zrobi się właśnie ta wentylacja grawitacyjna? w sensie, że jak będzie ok to samo będzie wywiewać przez okap? jak wentylacja? bo w sumie patrzcie, w łazience jak są mocne wiatry to lekko z niego dmucha zimnem (np. dzisiaj) ale.. też co jakiś czas podczas silnych wiatrów śmierdzi mi z brodzika (ale...
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Mam podobny problem z 850. Podaje parę, wciąga mleko jednak jest ono niespienione, spieniacz przeczyszczony, zaworek zwrotny ok. Po wyjęciu gumowego zaworka w multizaworze brak jakiejkolwiek zmiany. Proszę o jakieś wskazówki gdzie dalej szukać przyczyny.
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Padł zawór zwrotny w pompce. Do wymiany pompka, sam zaworek też da się kupić - ceramiczna kulka + sprężynka.
Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
Przyszedł mi tester kompresji sprawdzam kompresję a tam tylko 5bar.. Sprawdzam też kompresję w chińskim Baotianie 4t co jest dużo słabszy a tam 8 bar. Wszystkie te "kompresjomierze" nadają się co najwyżej do mierzenia ciśnienia powietrza w kołach ciężarówki, albo jako zabawka dla dziecka. Konstrukcja nie umożliwia prawidłowego zmierzenia ciśnienia...
volvo zaworek zwrotny zaworek zwrotny serwo zaworek zwrotny vectra
czujnik tempo cieczy układ formować impuls odkurzacz dyson problemy
diagbox peugeot interfejs multidiag
Tajga – ustawienie zapłonu w pile spalinowej: szczelina cewki, przerwa styków, wyprzedzenie Philips FW-C380 – wyświetlacz VFD nie świeci, wieża działa poprawnie