Jest na wcisk. Łatwo się zakłada trudniej wyjmuje. Tak trzeba podważyć. Najlepiej łyżką tapicerską.
Może to Ci pomoże są zdjęcia z zaworkiem... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
W parowniku składa się "kit" blokujący zaworek podciśnienia. Do rozebrania i wymycia tylko dobrze mieć nowe uszczelki, po montażu sprawdzić szczelność. Nie należy wszystkiego brać bezkrytycznie ale ogólnie https://www.youtube.com/watch?v=Mv-DhoF5...
Rozebrałem odkurzacz. U mnie winowajcą okazał się zaworek podciśnienia. Przeczscilem go i odkurzacz działa jak należy.
W swojej astrze h 1,9 cdti mialem przeładowanie turbiny przy wysokich obrotach, sprawdzałem wężyki. Robilem to strzykawką, najpierw spraawdzilem pompujac powietrzne od strony pompy podciśnienia, później od strony gruszki. Grzuszka dawała jakiś odgłos pracy. Zacząłem energicznie ruszać tlokiem strzykawki i uczuciem bezradności złożyłem wszystko do kupy....
Witam, Winny jest zacięty w pozycji otwartej zaworek podciśnienia na przepustnicy (klapie gaszącej). Wystarczy odpiąć wężyk, jak zapali, wtedy zaworek wymienić.
Regulacja sztangi, wszystkie łączenia sprawdź pod kątem nieszczelności, podciśnienia zaworki jednokierunkowe jak nie pomoże to oddaj na gwarancję.
Szukaj podciśnienia zaworek przewody podciśnieniowe przetarte pękniete sprawę masz prosta od vacu pompy do turbo . Hamulec nie jest twardy ??
Zaworek przy serwie sprawny, podciśnienia posprawdzane?
Puszcza zaworek podciśnienia. :-)
Witam. Mam problem z Vectra C. Normalnie odpala, ale nie wchodzi wyżej na obroty niż 2800, zimna czy ciepła, bez różnicy. Gdy ruszę autem, to całkowity brak mocy, max 30 km na godzinę, wyżej nie da rady rozpędzić. Błędy, jakie pokazało: P1105-03 P0070-71 P0400-02 P0400-04 Przepływka zmieniana, EGR też zmieniony, zaworki podciśnienia zmienione. Ktoś...
No to sprawdzić zaworek podciśnienia i czy grucha zaciąga.
Odma pod kolektorem ssącym popękana plus zaworek podciśnienia na odmie .Jak to wymienisz będzie git
Same klapy nie powinny narobić problemu bo są chyba metalowe. Ale mogą się zablokować w pozycji zamkniętej i ograniczać przepływ powietrza. A błąd może dotyczyć albo zaworka podciśnienia który nimi steruje, albo nastawnika elektrycznego bo nie pamiętam jak tam jest.
Wymieniłem zaworek podciśnienia do turbiny. Niestety po miesiącu problem z checkiem się powtórzył więc to nie był winowajca. Czujnik kopiowania nie występuje do kupienia do mojej turbiny, jest tylko w całości z acutatorem (jedyne 500zl). A turbina jest z tyłu silnika więc nie ma łatwego dostępu nawet aby to obejrzeć wizualnie. Narazie odpuszczam temat...
Podmień zaworek podciśnienia , który steruje cięgnem turbiny. Jakie jest podciśnienie ?
Zmiękczacz SENTENCJA 32 - problem z płukaniem wstecznym - zaciąganiem solanki. Zauważyłem, że od jakiegoś czasu po regeneracji pozostaje mi sporo solanki w zbiorniku, jakby dolewała się świeża woda na początku procesu, ale nie zasysało potem solanki do przepłukiwania złoża. Wymusiłem regenerację i rzeczywiście po przejściu do kroku zasysania solanki...
Koledzy problem rozwiązany wymieniłem mały zaworek na wężyku podciśnienia (zaworek z kostką)
To auto nie ma webasto. Zaworki podciśnienia? Jak to sprawdzić?
Rozumiem że nawet nie masz kabelka by sprawdzić błędy tak? To jak chcesz naprawić? Pisałeś coś o paleniu bezpiecznika.Którego? Sprawdź po drodze na zwarcie przepływomierz,kabelki koło pompy, i wszystkie zaworki podciśnienia. To powinno lecieć na jednym bezpieczniku.
Na razie zrobiłem rekonesans, tarcze hamulcowe przód i ich rozmiar jest poprawny, nie wsadzone zostały jakieś "za małe, czy za duże" czy jakieś hiper z azbestu :) To samo tyczy się bębnów tylnych, wszystko wymiarowe jak oryginał nakazuje. Nie ma żadnych wycieków przy hamulcach, ani z przodu, ani z tyłu. Przewody wyglądają OK. W tych Fiestach nie ma...
Witam, Do sprawdzenia, ewentualnie wyczyszczenia zawór EGR, następnie sprawdzić czy turbina nie przeładuje czego konsekwencją jest tryb awaryjny (sterownik wyłącza turbinę). Przeładowanie - do sprawdzenia zaworki podciśnienia, ewentualnie czyszczenie turbiny.
Nic nie znalazłem..Mam nowy zawór ciśnienia w listwę-jutro będę podmieniał. Nadal kręci się ciężko a jak mu odbije to czuć że turbo pompuje i idzie do odciny.. Zastanawiam się czy nie dać do testów stałego plusa na zaworek podciśnienia od turbo..Wykluczę przerwy w instalacji i sterownik bo przecież tam jest zaworek sterowany mechanicznie ssaniem z rury...
Dziś sprawdziłem wszystkie zaworki podciśnienia są OK klapy wirowe, dzieją sprawnie, kolektor ssący wyczyszczony, EGR sprawny, Przepływka też wężyki i gumki podciśnienia OK. KONTROLKA CHECK dalej się zaświeca, ręce mi opadają, ma ktoś jakiś pomysł
Błędy typowe dla tego modelu, większość to nieszczelne wężyki podciśnienia i/lub padnięte zaworki. Nie mają nic wspólnego z tym że nie odpala. Pierwsza rzecz co się sprawdza w samochodzie kobiety, to czy zatankowała właściwe paliwo.
Wymieniony był także zaworek podciśnienia pod bakiem. Oraz wywierciłem dziurkę w korku od paliwa myślałem ze może tam robi się podciśnienie ale i to nie pomogło
No kolego z pełnym szacunkiem na forum IVECO napisali że powinien byc zaworek podciśnienia którego nie ma !!! na przewodach ,który robi wstępne cisnienie i nie pozwala ON na powrót do zbiornika no widzisz tego było mi trzeba ten zaworek robi podcisnienie i ON wtedy dostaje zawór . Jak Wy to piszecie "amatorstwo tu nie jest wskazane...... wiec dziekuje...
Czy ustaliłeś przyczynę kłopotów z chłodzeniem? Mam być może podobny problem. Pytania: Czy ustaliłeś jak wysterowywany jest zaworek elektro podciśnienia, koło zbiornika wyrównawczego. Kiedy puszcza podciśnienie. Czy od razu po uruchomieniu, czy jest to jakiś późniejszy impuls? Zasilany otwarty czy zamknięty?
Czy moja pompka jest walnięta i czy ma to wpływ na słabą moc między 2500-3000mph.Przepływomierz nowy(czy muszę go programować),zaworki podciśnienia turbo i EGR wyczyszczone,cały dolot też.Turbina ok.
Zacząłbym od zaślepienia rurki podciśnienia przy klapkach dolotu. Najmniej roboty. Zdjąć rurkę włożyć w nią krótki śrubokręt i zacisnąć opaską. Jeśli to pomoże i problem ustanie, to jest jak u mnie , a wtedy opcji jest dużo, np. zaworek podciśnienia przy akumulatorze, zatkana rurka, dziurawa rurka, kable , styki sterowania zaworkiem podciśnienia, czujnik...
Okazuje się że przy turbinie jest jakiś zaworek podciśnienia czy coś takiego i on jest lużny myślę że to jest uszkodzone dam znać czy to było to
jest szczelna, problem w tym, że po zaworku nie ma podciśnienia, a zaworki 3 były sprawdzane. Z kompa, jak robię test zaworków, to słychać, że się otwiera i zamyka, a przewody nowe są.
Zaworki podciśnienia jeśli ich króćce "atm" są wpięte we filtr daja taki pogłos ale nie pamietam jak jest w Mondeo.Ciężko powiedzieć przez forum co to za dzwięk.
Zaworek ma za zadnie utrzymanie podciśnienia po zgaśnięciu silnika. Na pracującym silniku serwo będzie działać bez zaworka. Witam. A jak zaworek nie trzyma, to nie pociągnie oleju z pompy vacuum. podcisnienie
Witaj, szczerze ci powiem, że podciśnienia nie sprawdzałem i zaworka też nie... Powiedz mi, jakie wartości podciśnienia by musiały być... Pedał hamulca jest twardy... EGR zaślepiony...
No i załatwione: Byłem na komputerze, błędy pokasowane i okazało się że sam jakoś pozbyłem się problemu bo żaden nowy błąd nie wyskakuje, ciśnienie doładowania itd w świetnyh parametrach. Dla tych którze mają podobny problem: (bo sam się oszukałem jak głupi) 1. EGR: wyjąc wyczysic pożądnie lub najlepiej wymienic 2.Zaworki podciśnienia od EGR i TURBO....
Jak wyżej, winowajcą okazał się zaworek zwrotny podciśnienia, który był zepsuty i przepuszczał w obie strony.
Problem rozwiązany. Dla potomnych: Grucha przytkana wyczyszczona działa. Zaworki podciśnienia źle podłączone znalazłem schemat podłączyłem działa. Turbina zapieczone łopatki wyciągnięta wyczyszczona źle poskładana - nie działa, wyciągnięta ponownie obrócony pierścień poskładana - wszystko działa.
To pierwsze to jak MAP sensor z opla wygląda, http://obrazki.elektroda.pl/6754454400_1... Podobny od dołu pomimo (po mojemu) wejścia na 1 wężyk ? Drugie czujnik temperatury powietrza dolotowego MAT, IAT. Jeśli odłączę tę całą czarną kostkę dolną ( bodajże to jest zaworek podciśnienia, dochodzą do niego dwa przewody od podciśnienia )...
witam proszę o oznaczenie literowe silnika i jego moc, rok produkcji. przyczyn może być kilka, poza wymienionymi tzw. zaworki podciśnienia, lub przepływomierz - ten wytrzymuje średnio 100 tys ale nie zawsze, u mnie zatarła się gruszka i po wymianie jej 200 pln oraz czyszczeniu turbiny lata. Pozdrawiam Laszlo
Przecież napisałem mu to w poście 11, jeśli wyrzuca p0400 to nieszczelność podciśnienia, słaba vacuum, albo zaworki w kulki lecą, ale idzie odłączyć zaworek od sterowania klapami, zastawić je otwarte i podmieniać zaworek jeśli któryś jest kulawy
Sprawdź wiązki i same zaworki podciśnienia jeszcze. Też lubią wywalić P1125. Pinologia wiązki przepustnicy od strony ECU (mniejsza wtyczka): 39 - Throttle Position Sensor Low Reference (White-Black) 52 - Throttle Position Sensor Signal (1) (Orange) 59 - Electronic Throttle Control Actuator Signal (Yellow-Red)
To będzie jakiś zaworek zwrotny podciśnienia.
Minęło trochę czasu i turbo działa już o wiele lepiej i ciągnie od około 2 tysięcy. To co zrobiłem to czyszczenie N75 - wessał rdzę z gruszki, do tego wymiana zaworka zwrotnego podciśnienia, puszczał w obie strony - też cały w syfie z gruszki. Do tego zaklepałem króciec na vakuum, wyczyściłem rurkę podciśnienia do serwa. Został wyczyszczony map sensor...
A akumulator podciśnienia ok? I zaworek zwrotny przed elektrozaworami
Okazało sie ze zaworek podciśnienia był padnięty ale i tak nie idzie jak trzeba nawet po przeczyszczeniu układu juz sam nie wiem co robić. Jak chce wyprzedzić jakieś autko i mu przycisnę to nie zbiera sie jak trzeba czasami przez chwilkę "stoi" w miejscu i dopiero później powoli sie zbiera
Emulacja ECT, choć wg mnie da się to inaczej zrobić, że nie robiłem to nie wiem. LPG forum szarpanie vag na zimnym, pełno opisów, przekaźnik, termik, opornik i działa. Taki mały drut. Dodano po 1 Czasem podobno zaworki podciśnienia, czujnik wału i walka. Nie robiłem, nie wiem.
Dan112, też miałem problem z odpalaniem, problemem było lewe powietrze, mianowicie takie zaworki zwrotne podciśnienia przepuszczały w obie strony, po ich wymianie, a niektórych zaślepienie problem ustał. Czy LPG posiadasz?
Jeszcze nie miałem czasu do tego podejść. EGR jest zaślepiony. A co do zdjęcia podciśnienia, to jest to obojętne, czy zdejmę na EGR, czy na gruszce turbo. Bez podciśnienia działa normalnie. Na układzie podciśnienia jest zaworek i nawet go wymieniałem, bo wydawało mi się, że delikatnie przepuszcza.
Sprawdź podciśnienia, vacum pompa, zaworki które sterują podciśnieniami i gruszki które pracują na podciśnieniu.
https://obrazki.elektroda.pl/4651159800_... https://obrazki.elektroda.pl/9287768500_... Witam problem dotyczy mercedesa 190E benzyna w automacie,nie działa przełącznik trybu pracy skrzyni.Co sprawdzone wymienione...wymieniłem cały ten system sterujący podciśnieniem znajdujący się na skrzyni-bez rezultatu chociaż był...
Witam Posiadam Saleta Toledo 2 2003 roku kupiłem go w marcu i chwilę czasu nim jeździłem, po jakimś czasie samochód przestał dynamicznie przyspieszać i zgubił moc. Wymieniłem zaworki, przewody podciśnienia, układ dolotowy jest szczelny, pomóżcie
Witam, mam skuter chińczyk gy6 mały koliber, problem zaczął się gdy go nie mogłem odpalić. Gdy udało mi się go uruchomić to jechał ale ledwo 20kmh i bardzo słaby. Wymieniłem gaźnik na nowy i znów to samo. Ciężko odpalał i gasł, wymieniłem zaworek podciśnieniowy w zbiorniku i dalej to samo. Wyregulowałem zawory 010 jak zalecają w chińczykach gy6. Ale...
Witajcie, Posiadam vectre C z 2006roku z silnikiem 1.9 cdti dt. Wywala błąd p2279-11 i tak egr wyczyszczony był usyfiony tak samo jak czujnik ciśnienia doładowania spr zaworek podciśnienia jest ok nieszczelności jako takiej nie wykrylem . Znajomy ma takie samo auto i turbina gwizda pięknie u mnie gwizda ale cichutko ,po od pięciu egr auto idzie jak...
Od jakiegoś czasu sukcesywnie pękają wężyki przy zaworkach N75 i N118. Pękają najczęściej na wyjściu do atmosfery i przy samym złączu z zaworkiem. Nieraz też się zdarzy, że pękną na innych łączach w zaworkach ale przeważnie na tym od atmosfery.
Podciśnienia też do sprawdzenia.Przy pompie vacum wyjście podciśnienia na zaworki-sprawdz czy tam jest drożne.
Zaworek nie daje podciśnienia, jedynym jego źródłem jest pompa podciśnienia, zaworek je tylko puszcza na siłownik. Steruje nimi komputer. Jak zawór jest w pełni (sterownie PWM) otwarty to za nim jest takie podciśnienie jakie daje pompa czyli 0,5-0,7MPa.
A to nie przewód paliwowy? I ten zaworek to regulator ciśnienia paliwa.
Kolega 6lat temu napisał ... ale co mnie z tego jak ja mam KE a nie K Jetronic. W KE nie ma regulatora termicznego z grzałką tylko zwykły zaworek termiczny podciśnienia ale może to być też jakiś trop.
Do sprawdzenia podciśnienia, zaworek podciśnieniowy od VNT, czujnik kopiowania turbo, czy gruszka nie jest dziurawa, czy geometria się nie zacina...
Ktoś wie jak działa ten element/zaworek podciśnienia? W jaki sposób reguluję on pracę przepustnicy? To cięgno od przepustnicy jest z nim połączone: http://obrazki.elektroda.pl/5678578100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5705612400_1...
Ok. Czym najlepiej zakleić tą dziurkę?
Witam Mój szwagier kupił Peugeota 307 2.0 hdi 107km sw 2003r i ma następujące problemy (mechanik rozkłada już ręce): 1. Auto szarpie na pierwszym i wstecznym biegu ale tylko przy ruszaniu (całym silnikiem szarpie i karoserią) wymieniono juz sprzęgło oraz całą skrzynie + tylna poduszka silnika i problem jak był tak jest. Dodam ze przy ruszaniu powyżej...
Błąd P0400 musisz szukać w podciśnieniach lub zaworkach podciśnień bo nie działa zawór EGR Sprawdź też jakie wartości pokazuje przepływka.
Witam wszystkich mam problem z wyżej wymienionym autem. Problem jest z mocą auto jest bardzo leniwe jedzie gdzieś do 3000tys na każdym biegu czyli pracuje w tzw trybie awaryjnym. W aucie wtryski są naprawione , turbo sprawdzone wszelkie zaworki podciśnienia nowe, kolektor ssący także jest nowy. Dodam że auto nie ma fizycznie dpf i jest również wyprogramowany....
W dti najczęściej przyczyną jest przepływka, do sprawdzenia też zawór st erujący turbiną , podciśnienia i zaworki elektryczne sterujące podciśnieniem.
Wtyczki podłączone. Złącza bez korozji. Okablowanie czujników bez uszkodzeń mechanicznych. Dziś zwróciłem uwagę na jeden parametr a mianowicie ciśnienie doładowania. Interfejs wskazuje napięcie na czujniku doładowania 1.4V, oraz ciśnienie na biegu jałowym 96 kPa. Lekka przy gazówce do 1500 rpm, ciśnienie wg czujnika 92-93 kPa, Przejechałem się wkręcając...
Elektrozawory dozują podciśnienie do siłownika klapy gaszącej, egr i gruszki turbo (tu dodatkowo na przewodzie podciśnienia masz zaworek jednokierunkowy i sferyczny akumulator podciśnienia), aby siłowniki mogły wrócić do swojego spoczynkowego podłożenia niezbędny jest dopływ świeżego powietrza właśnie tym wężykiem, który zaślepiłeś
Wymieniłem przy okazji zbiorniczek podciśnienia, który jest koło zaworka sterowania turbiną. Był poklejony jakimś silikonem. Teraz turbina pompuje lepiej, ale to jeszcze nie to. Zamówiłem wakuometr i pompkę podciśnieniową i sprawdzę podciśnienie i gruszkę turbiny.
To zdjęcie z numerkiem 88: Jest to zaworek zwrotny podciśnienia.. Hmmm... a gdzie prowadzi ten przewód co jest niżej na zdjęciu z nr 12?? nie mogę tego z niczym skojarzyc :/
Hamulce działają ale mogą mieć lekkie opóźnienie przy naciskaniu pedału zaraz po puszczeniu gazu. Chodzi o to że ten zaworek utrzymuje podcisnienie na serwie a gdy przepustnica jest otwarta i zaworek uszkodzony to do serwa idzie ciśnienie z kolektora. Po puszczeniu gazu zamyka się przepustnica, w kolektorze budowane jest podcisnienie i jest chwilowe...
Wymieniłem w swoim aucie toyota Carina E 2,0 TD 96r głowicę na nową po 5000 km mam jechać do mechanika na regulacje zaworów. Problem jest taki że przed zmianą głowicy i po zmianie głowicy silnik szarpie na niskich obrotach szczególnie pod obciążeniem jest to mocno wyczuwalne i słychać taki szmer jakby zawory rzęziły. Przy 1500 obr/min jest to zjawisko...
walczę z problemem braku mocy od dołu już od 2 m-cy, Cienkie wtryski nie wytwarzają z dołu wystarczającej dynamiki spalin. Przepływkę podmieniałeś? oje (najistotniejsze teraz, bo chcę jechać i kupić) pytanie to, czy uszkodzony zaworek może powodować brak podciśnienia (czy zanim go całkowicie unicestwiłem, powodować zbyt słabe ciśnienie) na tym wężyku?...
Sprawdź podciśnienia i zaworki
Mam to samo :) prawdopodobnie wyświetla Ci błąd zaworu EGR jak jest zimno to jest ok ale jak jest już ciepło to wywala błąd i wyłącza turbosprężarkę. Jeszcze nie rozwiązałem tego problemu ale podejrzewam zaworki podciśnienia które regulują otwarcie zaworu EGR (bynajmniej u mnie). Pierwszą rzeczą jaką zrób to wyjmij zawór EGR i go po prostu przeczyść...
EGR można odpiąć na próbę(poprostu zdejmij wtyczkę z zazworu podciśnienia,który go załącza,lub zdejmij i zagnij przewód podciśnienia od niego)Chyba że się zaciął w pozycji otwartej-wtedy tylko demontaż i zaślepienie blaszką.Ssanie wogóle Ci załącza przy rozruchu?Obiema tymi rzeczami steruje potencjometr na pompie,ale są dwa różne zaworki podciśnienia(wyglądają...
U ciebie mają być dwa zaworki sterujące podciśnieniami jeden od turbiny i drugi od klap. W starszych modelach był trzeci od EGRu ale u ciebie go nie ma bo jest elektroniczny EGR i to właśnie jego by najpierw sprawdził.
Podciśnienia sprawdź, zaworek turbo. Jak reaguje sztanga jak odpalisz auto? stoi - zaciąga ja itd... Trochę własnej inicjatywy i podstawa komputer i kody błędów...
witam proszę o pomoc bo już nie wiem co robić, zacznę od początku, w autku zaświecił się błąd antipollution fault jakieś dwa lata temu, trafiło do autoryzowanego serwisu peugeota gdzie mechanicy pomajstrowali, zmienili turbo, instalacje i wiele innych rzeczy łącznie z uzupełnieniem i czyszczeniem FAP. Do auta zostało dołożone około 10 tys zł. przez...
Witam, mam problem z z Golfem 4 problem polega na tym że samochód nie ma mocy ma problem żeby rozpędzić się do 100km/h turbina zmieniona sztanga porusza się ,zaworek n75 (podciśnienia szczelne) i przepływomierz podmieniony [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Witam. Jechałem samochodem i w pewnym momencie zaświecił mi się "check" Samochód stracił moc, dojechałem do domu i zacząłem grzebać pod maską i odkryłem, że nie mam podciśnienia na turbie. Od pompy podciśnienie jest ale kończy się na zaworku n75 (napięcie 2,33 V bez względu na obroty) i teraz pytanie czy zaworek bawi się ze mną czy co? Ale że mam bardzo...
Posprawdzaj podciśnienia i zaworki sterujące EGRem turbiną i klapami.
Witam, po wymianie turbiny przy przejechaniu kilku kilometrów z przyczepką turbina się wyłącza po dodaniu gazu. Tak jakby miała za ciężko i nie dawała rady. EGR mam zaślepiony. Bora została podpięta pod kompa i pokazało błąd zaworka od podciśnienia EGR Odślep egr i zobacz co się stanie.
Przejechałem około 10km i pochodził na wolnych około 2-3 godz. i chyba jest lepiej, dymi troszkę mniej. Nie mam na nim opłat więc jazda po 1 km w koło. Ale niestety kolejny problem: Syczy turbo jak by łapało "lewe" powietrze. Jak odepnę wężyk pomiędzy zaworkiem ciśnienia(ten przykręcony na kol dolotowym) a puszką podciśnień(nie wiem jak prawidłowo się...
Witam Mam problem z siłą hamowania w Fiacie Doblo (MAXI 2,0) z 2010 roku Przy jeździe po równej nawierzchni hamulce działają prawidłowo,lecz po przejechaniu nierówności potrafi zrobić się sztywny pedał hamulca (nie zawsze tak się dzieje) jak by zabrakło wspomagania.Przy silnym wciśnięciu hamulca komputer sygnalizuje hamowanie awaryjne (czyli bardzo...
Witam kolegów sprawa jest prosta tak jak opisano w nagłówku potrzebny jest oryginalny wsad pamięci Am29f200bb od sterownika Bosch 0281010457 Opel Vectra 2.2 dti , a potrzebny jest dlatego bo ktoś programował tą pamięć i trzeba sprawdzić czy się nie pomylił samochód jest mojego znajomego i objaw jest taki że przy próbie wyprzedzania nie ma mocy a więć...
Brakuje zaworka sterującego lub puszki zasobnika podciśnienia
Podłączyć tester i sprawdzić parametry. Sam to nie wim co sprawdzisz. Może to czy cięgno kierownic na turbinie porusza się bez zacięć. Sprawdzić podciśnienia i zaworek turba.
są też zaworki na podciśnienie ,a tym jest gaszony Twój , Rozrusznik trzeba odciąć (żeby nie było za łatwo )ale na pych może zapalić. Pisząc o masce chyba masz na myśli tył ....
Witam otóż mój ford to Focus C-Max Ghia 2004 2.0 tdci 136.Od jakiegoś czasu mam problem z brakiem mocy do 2,5 tysiąca obrotów gdy obrotomierz przekroczy tą wartość auto odrazu rwie jak szalone.Więc tak kierownica turbo w idealnym stanie chodzi lekko wężyki podciśnienia sprawdzone, brak jakich kolwiek błędów w komputerze.Za namowa kolegi wymieniłem obydwa...
Witam serdecznie wszystkich to mój pierwszy post, jeżeli coś zrobię nie tak to proszę mnie poprawić :-). Pacjent to passat B5. Po wymianie tarcz klocków i cylinderkow auto hamuje na zapalonym silniku. Znajomy mechanik mówił że tak może być przez pewien czas zanim wszystko się ułoży. Tarcze i klocki to master sport. Od wymiany zrobiłem około 3 tysięcy...
Witam mam problem z seat leon 1 1.9 tdi turbo 110km nie ma mocy przy starcie turbin po regeneracji przewody od podciśnienia zmienione na nowe .Sprawdzany cały układ dolotowy nie ma nigdzie nieszczelności . Zaworek od podciśnień był przekładany na drugi miał ktoś podobną sytuację ?
Sprawdź podciśnienia na zaworkach ściany grodziowej...
Tam nie ma filozofii na zaworku jest skrót 'vac' to podciśnienie podłączone przy serwie hamulca i 'out' czyli do gruszki na turbosprężarce. PS obecny zaworek jest z Renault, ale powinnen pasować.
Zbacz czy działają zaworki ( wzrostu i upustu podciśnienia). Wogóle zainteresuj się pneumatyka.
Brak ruchu sztangi to może być przyczyną braku mocy ale nie świadczą w 100% o uszkodzeniu gruszki - mogą być zapieczone kierownice turbiny lub uszkodzony zawór regulujący podciśnienie w gruszce lub nieszczelny przewód podciśnienia idący do gruszki to powoduje że nie załącza turbiny i stąd ten brak mocy.Biały dym może być spowodowany uszkodzeniem Turbiny...
Sprawdź czy nie masz zaworka zwrotnego w przewodzie podciśnienia który idzie do serwa. Miałem podobny przypadek w BMW e46. Rozruszałem zaworek, popsikałem go lekko wd40 i jak ręką odjął.
Prawidłowa reakcja. Na wysokich zmienia kąt natarcia gazów spalinowych i zmniejsza doładowanie aby nie przeładować silnika na wysokich obrotach bez obciążenia. Do sprawdzenia wiązka na pasie przednim. Standardowo gnije. Ale wtedy wywala błąd zaworka.
Do zaworka regeneracji filtra węglowego. Taki czarny z napisem MOT i strzałką na górze, na lewym nadkolu.
no a obstawiałbym właśnie na ten przewód... naprawiałem Ich już naście razy... ale jeśli mówisz że jest Ok, to z pewnością taki jest... niemniej jednak w tym samym przewodzie znajduje się zaworek zwrotny podciśnienia, którego to zadaniem jest właśnie utrzymywanie pozostałego podciśnienia w serwie hamulcowym po unieruchomieniu silnika... sprawdź zatem...
zaworki myjki zaworki 3jw60 karcher zaworki
drzwi zmywarki opadają wentylator chłodnicy scenic prawego światła
Różnice między regulatorami napięcia z kablami żółtym i różowym a żółtym i białym Różnice między regulatorami napięcia z kablami żółtym i różowym a żółtym i białym