Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Podczas sprawdzania nie włożyłeś jakiegoś przekaźnika w pole obok ? Bo jeśli było dobrze , to tylko taka podmianka może to powodować , zwarcia są raczej do masy , chyba że masz pecha i przetarła się wiązka i do masy zetknął przewód sterujący cewką przekaźnika . Pół roku temu z takimi objawami wymieniłem tylko kostkę elektryczną stacyjki , gościu nie...
Zdjęcie wtyczki z czujnika temperatury nie jest dobrym pomysłem ponieważ świece będą bardzo długo grzały. Kiedyś temat był poruszany i pisałem żeby w obwód czujnika wpiąć opornik 300Ω co pozwoli przeskoczyć krytyczną temperaturę i pamiętam że w tamtym przypadku problem został rozwiązany.P
Ty go już nie odpalaj bo słychać że zapłon za wczesny i widać po tym co leci z rury. No nie zgadza się odczyt czujnika z pozycją wału.
Napięcie takie jest gdy silnik zgaszony a kluczyk włączony zapłon . światła czasem lekko przygasają . 25 V na zgaszonym silniku a włączonym zapłonie to raczej nie jest możliwe. W takiej sytuacji napięcie nie powinno być wyższe niż 12,5 V, gdyż normalnie, w Fabii I źródłem energii jest bateria 12 V. Prawdopodobnie mierzysz uszkodzonym miernikiem lub...
Nie wiem jaki masz zestaw wskażników ale zrób tak wyłącz zapłon naciśnij ten guzik i trzymaj włącz trzymajac ten guzik zapłon wyświetli ci się oil albo service (juz nie pamiętam) wtedy puść guziczek i przekręć w prawo ( tak jak chciałbyś ustawić minuty na zegarze) wtedy powinno się wyświetlić ------- oil skasowany wtedy wciśnij go ale tylko na sekundke...
Rozumiem z opisu że przyspieszony został zapłon a kąt statyczny jest ustawiony na 2 stopnie ?
Włącz zapłon i radio i zostaw je tak na godzinę. Powino się znów pojawić SAFE i 1000 ale tym razem nie pomyl się. SławeK
Oczywiscie ze miał taki przypadek setki razy. Podłaczyc normalne urządzenie diagnostyczne,zrobic diagnoze sterownika AIRBAG a nie ECU bo tam nic nie zobaczysz odnosnie poduszek. Odczytać usterki,skasować.Wyłączyc i włączyć zapłon i i ponownie odczytać kody,jeżeli beda błędy aktywne,usunąć powyższe usterki po czym ponownie przeprowadzić diagnoze i po...
Sprawdź sobie czy czujnik włączając ma 2 biegi może jeden bieg nie chodzi i robi jaja zrób zwarcie na wtyce zapłon włączony. Oraz luknij czy przewód przelewowy do zbiornika nie jest zatkany.
Masz na zestawie wskaźników kikut do ustawiania zwgarka wciśnij go włącz zapłon trzymając go i po około pół minucie powinien zniknać kluczyk. Jeżeli ci sie nie uda to sprubuj jeszcze raz tylko poczekaj dłużej po właczonym zapłonie a jak nie pujdzie to niestety nie da się zrobić tego bez kompa w niekturych modelach da sie to skasować ręcznie w innych...
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
Silnik ciągnie powietrze ale jak turbina nie pompuje to tego powietrza ciągnie mniej niż z turbiną więc przez to tak niskie wartości na przepływomierzu. Tryb awaryjny objawia się też błędem oraz odcięciem mocy - wtedy nie ma sensu robić logów gdy jest tryb awaryjny, trzeba wyłączyć zapłon i znów będzie dobrze do pojawienia się trybu awaryjnego.
Jest tam niezależnie od tego czy silnik pracuje czy jest włączony zapłon 5 volt. Dodano po 1 ok, rozumiem, źle cię zrozumiałem sorka. Nie ma dzisiaj testera, muszę pożyczyć, więc to dopiero w tygodniu będę mógł sprawdzić. 5v jest na czujnik ciśnienia. Na zawór jest PWM.
Witam. Najczęściej procedura jest taka: wciskasz przycisk kasowania kilometrów (i trzymasz), włączasz zapłon kluczykiem i czekasz aż skasuje się komunikat następnie wyłączasz zapłon i puszczasz przycisk. Gotowe. Ps. Mógłbyś napisać coś więcej o samochodzie np. rok, silnik itp.
Strzelanie w tłumik może świadczyć o niecałkowitym dopalaniu się mieszanki, więc problemu szukałbym w układzie zapłonowym lub układzie wydechowym. Na pewno warto sprawdzić: 1. Zapłon (być może jest przestawiony lub jest źle ustawiony). 2. Sprawdzić kable do świec, a szczególnie przepalone i skorodowane fajki. 3. Wydech (czy początkowe elementy układu...
Odcięcie stacyjki Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. może po odcięciu ECU zapisane błędy nie mają wpływu na sprawność, działanie, ponowne uruchomienie samochodu? Nawet gdyby miały wpływ, to lepiej mieć auto...
Weź w ręce kontrolkę! Niech ktoś próbuje kręcić rozrusznikiem i zobacz kontrolką czy dochodzi na któryś kabelek + (jak zrobi stacyjke na rozruch to kontrolka Ci się zapali jeżeli wyłączy zapłon to kontrolka zgaśnie)- myślę że wiesz o co mi chodzi Jeżeli na żadnym z kabli dochodzącym do rozrusznika nie będziesz miał + to znaczy że: -mógł ugnić gdzieś...
hehe sam jezdze poldkiem i ciesze sie ze jest to tak rozwiazane ;) a u Ciebie musisz miec właczony zapłon aby wentylator pracował. To istotnie jest zawór "odcinajacy" a konkretnie to cewka do której jest podłaczona masa ze "szkła rezerwy" a drugi kabel jest puszczony do przodu auta i połaczony z bialym wychodzacym z centralki. Dodano po 2 nie istotne...
Często taki objaw daje daje: -cewka z przebiciem lub zanikaniem iskry z innych powodów -kable zapłonowe z przebiciem -świeca z przebiciem Ogólnie to wygląda to tak, że w silniku masz zazwyczaj 2 cewki sterujące 4-ma świecami, więc jedna cewka daję iskrę w tym samym momencie na dwa cylindry, choć w jednym nie następuje zapłon. Koledzy z Elektrody kiedyś...
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
Witam po wymianie palca i kopulki zapłonowej samochód nie pali lecz iskra jest , Za to pojawił się duży luz na palcu w lewo i prawo też na kopułce czy to normalny luz czy nie jeśli nie co zrobić żeby go się pozbyć.
Odczytaj błędy. Wymiana w ciemno generuje tylko koszty.
Wadliwe działanie centralnego zamka. Po zamknięciu kluczykiem lub pilotem następuje pulsowanie siłowników, zamykanie i otwieranie przez około 10sekundPrzyczyną był przeciek na złączu przewodu do spryskiwacza tylnej szyby w bagażniku po lewej stronie, oraz zatkany odpływ, co spowodowało zgromadzenie się około 2 cm płynu i zamoczenie złącz wiązek przewodów...
Odetni pompe paliwa napewno nic sie nie zapali zaden bład nie wyskoczy sam mam felcie 1.6 i walczyłem z przekaznikiem od pompki wiec jesli odetniesz za przekazniczkiem to bedzie oki mało tego przepustnica chodzi rozrusznik kreci a odpalic nieidzie :)
Witam problem dotyczy Skody OCTAVIA 1 z 2004 roku z silnikiem BFQ 1.6 75KW 102km Benzyna bez instalacji gazowej. Przebieg 190tyś. Podczas jazdy autem zaczyna poszarpywać przy puszczaniu gazu obojętnie na jakim biegu potem zawsze następuje wypadanie zapłonu albo na 4 lub 2 cylindrze. Auto nierówno pracuje oraz z wydechu zaczyna śmierdzieć jakby spalonymi...
Witam, przepraszam z góry, jeśli temat ten jest gdzieś rozwiązany, ale nie wiem czy mogę któryś odnieść do mojej kwestii. Chodzi o to, że skoro tylko zrobiło się chłodniej nie mogę po dłuższym lub krótszym (np. wyjście do sklepu) czasie odpalić auta. Odpala na benzynie, później przełącza na gaz, ale po chwilowym postoju znowu ciężko kręci. Wymieniłem...
Witam, mam octawie 1,9 TDI 90KM. od jakiegoś czasu mam problem z układem paliwowym. Mianowice zapowietrza się. Wymieniłem filtr paliwa oraz zawór zwrotny. Na zaworze zwrotnym były nowe uszczelki. Jak auto postoi to trzeba nim długo ktęcić zanim odpali. Niestety nie zawsze jest to możliwe, wtedy kręcąc rozrusznikiem popuszczm śruby z zaworów i pokolei...
Witam sterowanie minusem z stacyjki. czyli plus z aparatu zapłonowego/karoserii/ i kondensatora idzie na cewkę + /15/, a "-" z /1/ idzie od stacyjki. Cewka po kilku minutach robi się bardzo gorąca , rezystancja 330 ohm stara miała 300, brak balastu. nie odpalony silnik !/ nie ma różnicy czy podpięta są kable WN do rozdzielacza, prad 3.6 A napiecie 11.57V...
Witam. Problem polega na tym ze skoda ma tak jakby wyprzedzony zapłon.Próbując go uruchomić robi jeden obrót wałem i silnik się zatrzymuje jakby go cofało. Kod silnika to AZF. Iskra jest na wszystkich świecach. na wykręconych świecach silnik bez problemów się kręci. Sprawdziłem rozrząd i wszystkie znaki się zgadzają nie przeskoczył łańcuszek rozrządu....
Witam mam problem polegający na tym, że moja skoda szarpie i zdaje mi sie, że chodzi o problem związany z ustawieniem zapłonu, lecz ja nie wiem dokładnie jak to sprawdzić, żeby był ustawiony na 7 stopni, bo tak ma byc fabrycznie... jeżeli jest ktoś mi w stanie pomóc to z góry dzięki...
Jestem na 99% przekonany, że to nie jest alarm fabryczny, tylko zamontowano bezpilotowy sterowany fabrycznym pilotem.
Poszukuję schematu elektrycznego Skody Favorit po lifcie. Szukam, bo zmieniłem silnik na ten z przepustnicą i potrzebuje rozeznać się jak podłączyć zapłon oraz całą wiązkę z poliftowej.
tak 16v na pięć kabli.po jeżdżę zobaczymy,wypada mi jeszcze zapłon na 2i4 cylindrze zapali się czek i słabnie skasuje błąd i jest ok
http://obrazki.elektroda.pl/5801276200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3300383200_1... http://obrazki.elektroda.pl/5692854900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9970609300_1... Kamera cofania, moduł monitorowy Zamontowanie i podłączenie kamery cofania i monitora przeznaczonego tylko do...
Witam. W skodzie Felicji 1.3 mpi 1999r. Przy pozycji kluczyka zapłon nic się nie dzieje tylko zaświeci kontrolka wykrzyknika. Żadnej reakcji. Rozrusznik dobry - sprawdzony. Akumulator - ok . Czy jest do tego jakiś przekaźnik ? Proszę o odpowiedź.
Twój Kodiaq ma stacyjkę czy system bez kluczykowy ? 1. Zamknij drzwi kierowcy (wszystkie drzwi muszą być zamknięte). 2. Włącz zapłon (nie uruchamiaj silnika). 3. Naciśnij przycisk „zamknij” lub „otwórz” na pilocie i przytrzymaj przez kilka sekund. 4. Jeśli to nie zadziała, przyłóż pilot do cewki awaryjnej. 5. Spróbuj uruchomić auto – jeśli immobilizer...
Jednak nieogarnięty problem powrócił: wymieniony czujnik ciśnienia paliwa, zawór ilości paliwa oraz pompa wysokiego ciśnienia nadal nic nie pomagają. Opiłków brak. Nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy tak jak wyżej pisałem, samochód faktycznie gaśnie. Raz zdarzyło mi się, że potrzebowałem się dotoczyć i zauważyłem, iż obroty spadły, ale...
Długim kablem z plusa akumulatora na gniazdo wtyczki od wycieraczki, a drugim minus z karoserii na gniazdo wtyczki. Dodano po 4 A teraz jeszcze odgiąłem kawałek podsufitki i mam takie cienkie i ostre sondy przy multimetrze, to włączyłem zapłon i wbiłem się w ten brązowy kabel, a drugą sondą do masy na karoserii, również nie ma napięcia.
Zarówno przy włączonych światłach postojowych jak i mijania, sygnał świetlny (manetka na krótko do siebie) powoduje że przesłony działają, kontrolka też świeci, ale światła brak. Natomiast włączając światła długie na stałe nic się nie dzieje. Przy włączonym zapłonie (bez włączonych świateł ) sygnał świetlny nie działa, choć kontrolka się zapala. Dopiero...
Witam piszę z problemem włączającego się alarmu po przekręceniu kluczyka na zapłon czy wie ktoś jak to naprawić żeby alarm nie załączał się podczas pozycji zapłonowej?
Który rok? Jaki kod silnika? Dodano po 5 Możliwe że w ogóle nie masz przekaźnika a sygnał idzie prosto ze stacyjki, rozbierz obudowę kierownicy i dostań się do kostki stacyjki. Przekręć kluczyk w zapłon i zewrzyj jakimś dodatkowym przewodem przewód czerwony z czerwono-czarnym. Czerwony to +12V(30) a czerwono-czarny to +12V(50) na rozrusznik. Jak zakręci...
Nie ma co tu mówić o spadku mocy przez gaz, 1.8T bardzo lubi się z gazem i rzadko kiedy gaz powoduje problemy, a tym bardziej takie jak wycieranie się gładzi cylindra, szczególnie jak dbamy o kwestię oleju. Mój egzemplarz tydzień temu przekroczył 300 kkm przebiegu, a gaz ma prawie od połowy swojego życia. Wycieranie się silnika od gazu to proces długotrwały...
Witam. Kupiłem Skodę Octavia 2 2011 r. z gazem firmy Landi Renzo Omegas 3-4 cylinder. Gaz był montowany w salonie Skody. Gaz zaczął mi się przełączać na gaz po przejechaniu 500 metrów i z powrotem wraca na benzynę, informując mnie piszczeniem. Na to wygląda, że za niska temperatura, ale nie wiem, czy tak to ma być, żeby ponownie włączyć gaz, muszę zresetować...
Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w zapłon świeci się kontrolka akumulatora (podejrzewam że nie świeci).
Po kilku latach nawracających problemów z oryginalnym gaźnikiem Jikov postanowiłem zamienić go na prostszy gaźnik Webera. Szukając informacji na temat gaźników Jikov i Pierburg trafiłem na stronę Classic Carbs UK oferującą zestawy do konwersji z Pierburg na Weber przeznaczone dla VW. Zakupiłem zestaw przeznaczony dla Polo 1.3, pojemność oraz moc porównywalna...
Witam serdecznie Mam sprawę do wyjaśnienia. Pacjent to Skoda Faworit 1.3 1993r. 135L, gaźnik, aparat zapłonowy na rozdzielaczu Mam dziwny objaw wahania temperatury płynu chłodzącego w układzie silnika przez co zbiornik wyrównawczy wywala co jakiś czas płyn. Wymieniłem aparat zapłonowy bo od niego zaczęły się problemy [ale to inny temat] , ustawiłem...
Zgadza się ale to do jazdy dziennej światła i jest z nimi ok wyłączają się jak wyłączę zapłon Chodzi mi o zwykle światła jak przekrece przełącznikiem Wcześniej pipczalo że mam włączone ale jak pisałem padł mikrostyk zamka drzwi Auto nie widzi otwartych drzwi I chciałbym zamontować jakiś przypominacz Dziękuję
To tak: Do diagnozy sprawdź bezpieczniki: nad akumulatorem pod pokrywką od lewej licząc: trzeci 40A oraz ósmy 30A oraz Stały + z aku do sterownika jedenasty 5A (bez niego nie będziesz miał biegu 1) Po sprawdzeniu bezpieczników pora sprawdzić moduł 1J0919506M https://obrazki.elektroda.pl/1448291700_... Na wtyczce 6 pniowej 1 to stały...
sprawdż zapłon
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
(at)aleksander01 ; cieszę się, że "w końcu" zgadłem. Nie zajmuję się zawodowo samochodami ale od czasu do czasu poproszony przez kogoś znajomego na zasadzie: -No jak to, przecież znasz się na "prądzie"?! Muszę sprostać podobnym zagadkom. Swoją drogą odzwyczaiłem się od wszelkiej maści włączników w samochodzie, które sterują wysokimi prądami. Sam mam...
Tak i po chwili gaśnie, dodam że jak odłączyłem kostkę od pompy paliwa i dałem na zapłon to kontrolka grzania świec mrugała. Jeszcze jedna ważna rzecz : Prąd najpierw idzie na przekaźnik czy bezpiecznik ?
najpierw 17 pozniej11 potem10 i kanał 21i tam wpisac ilosc kluczy i kazdy nastepny klucz wsadzic właczyc zapłon i jak zgasnie kontrolka immo to zapłon wyłaczyc i kazdy nastepny tak samo.
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
Dzien Dobry. Mam taki problem od wczoraj-nie mogę wyłączyć silnika nadmienię, że kluczyk ze stacyjki jest już wyciagniety, światła odcina, radio również, natomiast zapłon pracuje. Ktoś ma jakąś teorie, stacyjka komputer? Skoda Fabia 1.4 TDI 2008 (chyba) Pozdrawiam Maciej
skoda favorit zapłon ustawić zapłon skoda zapłon skoda octavia
triak 24vac sprzedam głośnikowe naprawa moduł sterować pralka amica
Ford Fiesta Mk7 – wycieraczki nie działają po spryskiwaczu, usterka manetki lub BCM Iveco Daily 2007 Fault Code 052: EDC Red & Yellow Engine Lights, MAP Sensor Issue