Albo zaworek wtryskiwacza nieszczelny. Zrób test przelewowy na gąrącym silniku.
sprawdź czy zaworek na wtryskiwaczu rozruchowym nie puszcza, odepnij przewód paliwowy i odpal
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
Mimo wszystko, sprawdź drożność przewodu, i pooglądaj baryłki. Ja się namęczyłem kiedyś, wróciło jako reklamacja sterownika, podstawili całe auto. Te same objawy. Pompę zalałem naftą, kilka razy przepłukałem, na jednym wtrysku kuleje, ciśnienie znacznie mniejsze na rurce... Dopiero przez przypadek, odkręciłem przewód od pompy, a tam ładnie leci. oglądam...
tak do końca nie zrozumiałem co chcesz wymienić,wtryskiwacze w całości czy tylko zaworki wtryskiwaczy?
Wymień zaworek na stary jak na starym zadziała to znaczy ze nowy zworek jest do kitu.Tak sie dzieje z zamiennikami z Chin
Pamiętam kilka przypadków wypalenia tłoków z komorą wirową. Zawsze to się wiązało z uszkodzonym wtryskiwaczem, komorą lub zaworkami w pompie wtryskowej.
Jeśli we wtryskiwaczach uszkadzają się zaworki to przyczyną może być pompa wysokiego ciśnienia lub zanieczyszczenia w układzie. Kolejną przyczyną może być jakość części użytych do regeneracji. Po rozebraniu wtryskiwacza istniej możliwość ustalenia przyczyny usterki.
To nie zaworki wtryskiwacza. Przy dużym wypływie z przelewu byś nie mógł odpalić zimnego. Ciepły by palił od strzała. Przy dużych ilościach paliwa na przelewie pompa nie może nabić ćisnienia z powodu wolnych swoich obrotów, a ma ich tylko 75/min w czasie rozruchu. Nie miałem problemu z dyszami wtryskiwacza w tym modelu. (at)78db78 po jakim przebiegu...
Nie regeneruje się zaworków tylko wtryskiwacze. Zaworki są we wtryskiwaczach. Koszt jak wcześniej wspomniałem to 250 - 300 zł
ASO Renault Trucks. Koszt całości. Na te naprawę była „dopłata producenta” - nie wiem jak to się fachowo nazywa. Zadzwoń zapytaj, z serwisem ich mam tak, że czasami łapie się za głowę ile chcą za proste sprawy, a z kolei czasem za skomplikowane nie żądają majątku, więc zawsze warto sprawdzić. A sprawdziliście zaworek zwrotny w głowicy? Od...
[quote="lennon"]jak sprawdzic wtryskiwacze??czy to moze byc przyczyna?? Wtryskiwacze sprawdzisz na stole probierczym , najszybcjej w warsztacie nie które sklepy też wykonują to.A tu są objawy zapowietrzania się układu, gdzieś nie szczelość lub nie trzyma zaworek zwrotny.
http://www.warsztat.pl/pl/produkt/100518... , tam powinni to miec w znosnej cenie ale spokojnie możesz użyc torxa z otworem, zdecydowanie łatwiej go kupic
Czyli zamykanie, otwieranie zaworka-wtryskiwacza to masa. Nie zamyka bo jest zwarcie tak? A do wtryskiwacz nic nie dochodzi. 0.00 ... Wiec problem nie polega chyba na zbadaniu tej masy. a na dostawaniu tej 12. Coś musi nadac impuls, a wg mnie nie nadaje.
Jak samemu to manometr do 30 bar i zaworek zwrotny koncowka do wkrecenia w miejsce wtryskiwacza w bezynie zawotek to zwykly wetylek samochodowy
Delphi 9308-621C stare oznaczenie Delphi 28239294 nowe oznaczenie. Generalnie jeśli chcesz tym autem jeszcze pojeździć - jeżeli sprawdzałeś przelewy i pozostałe też nie są już najlepsze - to warto zregenerować wszystkie wtryskiwacze. I wymienić nie tylko zaworki dawkujące, ale także końcówki (rozpylacze). Doświadczeni pompiarze mówią, że... nie ma wtrysków...
czesc lepiej wymień w listwie prowadnice gdzie sa rdzenie z zaworkami to jet dostempne jako zestaw naprawczy tych wtryskiwaczy . wiem bo sam instalowałem ten wtrysk i nie raz sie już stym spotkałem .
Witam. najprawdopodobniej jest podwieszony wtrysk,wykonaj test przelewów i wszystko się wyjaśni,natomiast pompa wysokiego ciśnienia wcale nie podaje tak dużo paliwa jak by się wydawać mogło,mimo że jest go 6 razy za dużo niż potrzebne jest silnikowi do pracy to i tak 15 mg na sów x 6 to sam widzisz że niewiele i dlatego wydaje ci się że pompa hp nie...
cześć miałem ten sam problem podczas tych mrozów sprężynka,gaśnięcie i utrata mocy tylko u mnie jeszcze dochodzi nierówna praca silnika na wolnych obrotach zajechałem na warsztat miałem uszkodzony jeden wtryskiwacz (zaworek przelewu)i kodowanie dwóch wtryskiwaczy wszystko minęło oprócz nierównej pracy silnika
Ten układ tylko z pozoru jest taki zawiły. Paliwo może schodzić tylko 3 drogami: Zaworki w smoku, zawór nadm. na obudowie filtra i przez drenaż filtra, drenaż jest zamykany wkładem filtra. Koniec kropka. Nie odnoszę się do bebechów za czerwonym zaworem: listwa, zawór jakieś zaworki we wtryskiwaczach itp. Trzeba wykluczyć dół.
Witajcie, wymiana dwóch zaworków wtryskiwaczy pomogła. Samochód odpala od strzała nawet po 2 dniowym postoju, przelew wtryskiwaczy teraz w porządku. Nie musiałem wstawiać zaworka zwrotnego. Dziękuję za pomoc.
Mk3 do 2004 roku to 200 - 250 kkm i układ Delphi do naprawy. Masz typową, klasyczną awarię - adekwetną do przebiegu. Po 2004 roku poprawiono pompę, przestała sypać opiłkami, a chyba około 2010 roku wprowadzono poprawione zaworki wtryskiwaczy. Moim zdaniem - jeżeli auto jest zadbane, ogólnie w dobrym stanie - warto jeszcze zainwestować w regeneracje...
Nie ma opcji zeby tyle przelewalo paliwa na powrotach zeby od tego przewod spadał czy pekał. Zostaje niedroznosc albo zaworki po drodze.
lukado1 - jesteś bardzo głupio-mądry , lub nabijasz sobie posty , człowiek zadaje pytanie , a Ty nie potrafisz odpowiedzieć i się wymądrzasz . Ja mam podobny problem i wiem już na 100% że jest to wina wtryskiwaczy , zaworki puszczają za dużo oleju napędowego do powrotu paliwa . Ten portal jest po to aby pomagać innym bez profitów . Jeżeli jesteś obrażony...
Najważniejszy parametr to ciśnienie na listwie które tutaj masz i pojawia się dość szybko jak zaczynasz kręcić rozrusznikiem. Jak dla mnie wtryskiwacze puszczają na zaworkach i dlatego tak jest. Moim zdaniem nic więcej nie wyczyta się z tych parametrów. Bez próby się nie obędzie no chyba że od razu wtryskiwacze na stół ale próba dużo podpowie.
Powrót do zbiornika drożny. Wymieniłem przewód powrotny z pompy paliwa który łączy się z powrotem od wtryskiwaczy. Powrót z pompy idzie bez oporu do zbiornika a z wtryskiwaczy przez zaworek. Na próbę rozwierciłem zaworek żeby nie było oporu i jest dobrze ale to nie jest rozwiązanie. Zaworek ten jest chyba do czegoś potrzebny.
po przekręceniu kluczyka z wtrysku paliwa "leje lub sika " paliwo na wszystkie strony i go zalewa i tak w kółko. wtryskiwacz masz cały czas tak jakby otwarty, on powinien podawać paliwo dopiero w momęcie kiedy zaczynasz kręcić rozrusznikiem. Albo dostał się jakiś paproch pod zaworek w wtryskiwaczu, albo padła uszczelka ów zaworka.
Próbować możesz, ale uważaj na gwinty. Jak uszkodzisz gwinty (cewki czy zaworka) to wtryskiwacz na śmietnik, utrudnisz pracę i zwiększysz koszty robocizny fachowca z prasą. Zobacz czy rozruszasz wtryskiwacz za króciec paliwowy -> nasadka z przedłużką i próbuj na boki, ale wątpię. Gdzie masz auto? W Polsce czy Irlandii?
Witam! Mam problem z mondeo 2003 2.0 TDCI 115 km. Wymieniłem zaworki wtryskiwaczy (oryginalne), auto odpaliło i pochodziło jakieś 10 minut i zaczęło już prawie chodzić OK (bez dymu i szarpania), a że aku mam słaby to zgasiłem i zamieniłem na inny. Po zamontowaniu nie chce odpalić, kręcę i kręcę aż wyskakuje sprężynka i błąd P0251 -(niby ogólny jak wyczytałem)...
To nie pionowy zaworek tylko tłoczek wtryskiwacza. Cyka sprawny wtryskiwacz, zużyty tłucze. Na jaką listwę wymieniłeś?
EGR stał bo silnik był zimny. Na rozgrzanym działa prawidłowo. Po wymianie pompy cr (opiłkowała) i zaworków we wtryskiwaczach, Wyczyszczenia całego układu paliwowego, silnik pracuje prawidłowo.
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Z zalepianiem, może być gorzej, reszta spełnia twoje warunki. M.S. Tak wiem, jak są zbudowane, czyściłem je nie raz, nigdy nie wymieniałem krzywek z zaworkiem. HD mają dodatkowe sprężynki domykające zaworki :-) Pozdrawiam
Witam. Posiadam Mondeo mk3 2.0 tdci 130km. Ostatnio w aucie zostały wymienione zaworki wtryskiwaczy (oryg. Delphi) po czym auto nie chce odpalić. Przy 1 próbie odpalenia po kilku próbach silnik odpalił ale chodził jakby na 1 gar. Rzucalo nim telepalo. Po chwili zaczął chodzić jakby na 2 gary ale nagle zaczęło być słychać z tyłu silnika jakieś sapanie...
Ten zaworek jest jeden, drugi jest obok na rurce powrotnej z wtryskiwaczy.
Ja jeżdżę na Silverze, a te problemy miałem z map-sensorem pcc2, wtedy jak się mocno nagrzewał od temperatury w komorze silnika, dwa razy rozbierałem go. za pierwszym razem poprawiłem popękane luty i zalałem klejem, żywicą.Po roku powtórka polutowałem cieniutkie druciki do pinów i ścieżek pokryłem elementy i płytkę czymś tłustym aby klej nie działał...
układ paliwowy był czyszczony, jak i był wymieniany zbiornik paliwa. Dodatkowo była regenerowana pompa, po czym mechanik stwierdził, ze zostały do wymiany zaworki wtryskiwaczy, jednak poprzedni właściciel nie chciał już nic z autem robić ze względu na stan portfela.. Ja samochód kupiłem, odpaliłem, po czym zabrałem go do mechanika. Samochód jeździł,...
A juz wiem o co chodzi , ale powiem szczeze spotkalem sie z tym tylko w nowszych samochodach nie tak wiekowych . Sprobuj prześledzic pin 52 (sygnal) gdzie prowadzi . Drugi to (+) ten sam co zasila wtryskiwacze .
Diagnoza Uszkodzone wtryski czyli zaworki oraz końcówki wtryskiwacza mam nadzieję że to tylko to będzie problemem. Koszt robocizny to ok 2700zł
Od ciepła nie, w silniku jest mu też ciepło. Poza tym błąd dotyczy przerwy w obwodzie więc sprawdź kostkę, piny we wtryskiwaczu itp
A ja myślę dalej, ze to nie pompa. Ciekawa sprawa, że powietrze występuje tylko w jednej rurce i to nie w tej samej, jak pisze autor. Jeśli to byłaby pompa, to powietrze powinna gonić do wszystkich wtryskiwaczy, zresztą nawet po równo, bo to przeciez pompa "roto". Ja cały czas po cichu podejżewam wtryskiwacze, czy aby się któryś nie przycina i wtedy...
sprawdź czy masz sprawny zaworek kierunkowy, który powstrzymuje paliwo przed cofaniem się.
Komu są uwierzy bardziej, praktykom czy całej rzeszy biegłych, których wyliczeń sąd i tak nie zrozumie? Nie musi rozumieć. Dla sądu ważne jest np. takie zdanie w opinii biegłego: "Na podstawie powyższych wyliczeń/schematów/wykresów stwierdzam że nieliniowość kół pasowych większa niż 0,03mm może być przyczyną przyspieszonego zużycia i/lub uszkodzenia...
Witam, po regeneracji wtryskiwaczy silnik nie chce odpalić, przed tym zabiegiem auto odpalało z plaka brak był odpowiedniego ciśnienia na listwie ok 150-200 bar przelewaly wtryskiwacze, zostały zregenerowane wszystkie. Teraz ciśnienie podczas rozruchu wynosi ponad 300-350 bar, błędów brak, wtryskiwacze zakodowane obroty podczas kręcenia silnikiem rosną,...
Przepraszam do jakiej listwy paliwowej? masz na myśli kolektor ssący czy nie do końca rozumem? Jeśli tak to prawdopodobnie zaworek w którymś wtryskiwaczu do wymiany, podaj co tam siedzi będzie łatwiej. pozdr
Witam proszę o rade ford mondeo 2002 2.0 tdci 130km podczas tegorocznych mrozów zaczęła się zapalać kontrolka od świec żarowych ,gasł,tracił moc i nierówna praca silnika na wolnych obrotach, wymieniłem olej i wszystkie filtry auto było u mechanika diagnoza naprawa wtryskiwacza(zaworek przelewu),kodowanie wtryskiwacza wszystko minęło oprócz nierównej...
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Zaworki masz jeszcze na wyjściu z każdej sekcji na wtryskiwacze. Spróbuj przepompować paliwo przed odpaleniem i wtedy zwróć uwagę czy odpali od razu.
Witam Mam problem z odpaleniem mojego audi a4 b6 2.5 tdi v6 Długo stał bo wymieniłem sterownik pompę wtryskowe i usunąłem IMO. Zlokalizowane ostatnio zapchany zaworek paliwa dochodzące do wtryskiwaczy jest to przyczyną nie odpalenia auta nawet na plaku Proszę o odpowiedź.
Wymieniłem: -czujnik położenia wału -czujnik położenia wałka rozrządu -nowa pompa wraz z czujnikami i zaworkami -nowe wtryskiwacze -pełna oraz szczera regeneracja alternatora oraz rozrusznika -nowe sprzęgło kompletne -sprawdzenie poprzez elektronika wszystkiej elektroniki w samochodzie Można dodać parę innych elementów mniej kosztownych, tj: konektory,...
Kłopoty z obrotami na niskich to w tdci najczęściej wypracowane wtryski. Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy, jest tania, szybka i prosta, a mówi wiele o wtryskiwaczach. Jeżeli okaże się, że przelewy są już za duże, a przebieg wtryskiwaczy wynosi ponad 150-200kkm, to warto wymienić nie tylko zaworki przelewowe, ale także rozpylacze. Wymiana tylko...
Sprawdź powroty miedzy wtryskiwaczami. A zaworek z tego co pamiętam jest przy samej pompie a nie na przewodach tylko w śrubie/holenderku który mocuje przewód do pompy ale tego pewien nie jestem. Może być jeszcze przy filtrze ale raczej nie, nie pamiętam w tym momencie jak tam akurat jest.
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
Za długi czas otwarcia wtrysków powoduje bardzo szybką degradację stosów. Ciężki temat z pcr, żeby nie męczyć wtrysków elektrycznie podnosimy ciśnienie żeby czas otwarcia zachować, ale wtedy zaworki dostają w dupę....
Nie ma opiłków. Pompa bez problemów wytwarza odpowiednie ciśnienie. Sprawdzę jeszcze przelewy, ale gdyby wtryskiwacze miały uszkodzone zaworki to spadałoby ciśnienie w zasobniku podczas próby rozruchu.
Wtryskiwacze leją górą na zaworkach i nie odpali. Taki sam temat przerabiałem dwukrotnie ale w renault. Psikniesz plaka odpala od strzału😀, jak nie dasz plaka to możesz zarżnąć rozrusznik i nie odpali. Podasz jakie jest to ciśnienie podczas kręcenia czy jeszcze długo będziesz szukał usterki na oko?
robieram te pompy do naprawy to wiem gdzie to można zrobic ,jest tam tak zaworek który zwieksza cisnienie na wtryskiwacze.
Nie rozumiem, po co mierzyć ciśnienie paliwa na powrocie z wtrysków? Jakie zaworki nadciśnieniowe? Z opisu wynika, że któryś wtryskiwacz przelewa i stąd problemy. Gdzie to sprawdzali? Tu masz piezoelektryki nie każdy potrafi to na stole sprawdzić.
Wykonalne- ale nie wiem czy jako pierwszy projekt. Płytek ewaluacyjnych jest na rynku sporo. Do większości z nich trzeba dokupić wyświetlacz, zasilacz i programator. A także kabelki do goldpinów. Używam płytek z Propoxu- ale to sprawa przyzwyczajenia. Po niewielkich przeróbkach są znośne. EVBavr04 i EVBavr05. Czy zmieścisz się w 2kB darmowego Bascoma-...
Co do p1226 mogą być zaworki w pompie, a równie dobrze może być okablowanie edu - wtryskiwacze!
Witam kolegów autko jak w temacie potrzebny schemat sterowania silnika (schemat sterownika). Auto kręci brak zasilania zaworka pompy ,nie podaje paliwa na wtryskiwacze .Auto zgasło podczas jazdy.Jeżeli ktoś pomoże ze scematami będę wdzięczny .
Zaworek przelewowy sprawdź podmień. Jak ktoś wyciągał wtryskiwacze, to może uszkodził jakiś oring..
Regulator na listwie jest? Zaworek na pompie do weryfikacji.
przyczyną była woda w paliwie która się dostała do wtryskiwaczy cztery do wymiany,zaworki przyrdzewiały.
manio123 usiłujesz w agresywny sposób wybrnąć z idiotyzmu, który napisałeś wcześniej: Przy przełączaniu na gaz otwiera się zawór elektromagnetyczny fazy ciekłej gazu i jednocześnie zamyka podobny zawór benzyny. Najprawdopodobniej masz zanieczyszczony zawór benzyny i się nie domyka ( rozebrać i wyczyścić, lub spalona cewka . W celu sprawdzenia cewki...
Ten za 150 wytrzymuje ok 30 tyś przebiegu oryginał ponad 100 tyś i więcej.Ja mam około 90 tyś przebiegu na Delphi i przelewy około 5 -6 ml na wtrysk.Przy mojej normie max 25.Zaworki kupowałem oryginały.
Zaworki zwrotne założyłeś między pompą a wtryskiwaczami, a może spadać ciśnienie w samej pompie i zanim napompuje pompa to trwa, nie trzyma w niej zawór.
W baku paliwo może być, pompka może pracować a auto i tak może nie palić z braku paliwa. Zobacz czy masz odpowiednie ciśnienie na listwie (jest do tego specjalny zaworek), czy otwierają się wtryskiwacze (diodą led).
Kolego " kubiec1 " w kwestii długosci przewodów to na pewno się z tobą nie zgodze ,w teorii którą przedstawiłeś to i owszem tak by to wyglądało ,a i ma to znaczenie w instalacjach sekwencyjnych gdzie odległość wtrysku od w wiertki ma znaczenie i długość przewodów ich łącząca (nie mówię w tym momencie o kolteku ,bo tu są inne rozwiązania ) ale akurat...
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Kompresje manometrem sprawdzasz po wykręceniu wtryskiwacza/ świecy żarowej. Odkręcić obudowę i sprawdzić znaki. A mi się wydaje że jestem piękny i młody jak Ibisz. Czy napięcie dochodzi do zaworka pompy?
Na rozruszniku to zapomnij o takim ciśnienu. Do zezwolenia na wtrysk potrzeba ciśnienia 250 bar. Jak zacznie otwierać zawory to spadnie jeszcze z tych 250. W tych wtryskiwaczach zużywają się zawory sterujące https://allegro.pl/oferta/zaworek-delphi...
Sprawdz jeszcze raz wtryskiwacze czy zaworki nie "skleiły"sie,bo pewnie nasz założone chinskie bo orginał jest nie dostępny Dodano po 1 podącz pod tester i sprawdz ciśnienie paliwa na szynie przy rozruchu
Witam. Na wstępnej informacji, jaki to układ wtryskowy oraz podaj rocznik auta. Ponieważ, sama nazwa 1.8 tdci niczego nie wnosi do tematu, bo są dwa rodzaje. Czyli, pierwszej regeneracji , to układ wtryskowy na rozdzielaczu, a drugiej regeneracji to szyna paliwowa i inne wtryskiwacze. A więc jeśli masz pierwszej regeneracji , to wymień zaworek zwrotny...
tak jak pisal elektrit moze byc wezyk lub uszkodzony ten zaworek(od zbiornika z weglem) lub tez wtryskiwacz
Witam. Od kiedy występuje problem z tak nadmiernym spalaniem, i ile jest przejechane na gazie? Czy koledze Cobra24 z tymi "zaworkami" to chodzi o wtryskiwacze gazowe? Oczywiście w tej instalacji nic się nie rozwierca tylko dobiera odpowiednie wtryskiwacze oznaczane odpowiednim kolorem.
Witam Zapala mi się błąd 3779. Wtryski zostały poddane regeneracji (cały środek nowy każdego wtryskiwacza) Zaworek na przelewie wymieniony, w pompie CR, Wszystkie filtry nowe. Przewody zasilające i odprowadzające drożne. Po wykręceniu przelewu z głowicy na wolnych obrotach przedostaje się paliwo(jutro będę wiedział ile i w jakim czasie). Wydatki wtrysków...
Jeżeli chodzi o regenerację wtryskiwaczy to zapewniał mnie ze zaworki delphi, ale na rezce mu nie patrzyłem , ma znacznie ustawienie wtryskiwaczy??? czy trzeba je pod jakimś kontem ustawić po odpaleniu wiadomo puszcza chmurkę ale nie jest to taka chmura duża. zastanawiam się nad faktem; zamontowaniu wtryskiwaczy i ponownym zakodowaniu było cud malinka...
Silniki Mondeo/Transit 2,0 tdci teoretycznie nie potrzebują kodowania wtryskiwaczy, jeżeli są zapisane w ECU jakieś stare numery to i tak nastąpi samoadaptacja. Czasem to trwa nawet kilkaset km. Niedawno zmieniałem zaworki u siebie, po odpaleniu myślałem, że silnik wyskoczy z ramy - tak nim telepało. W ciągu ok. 15 minut na tyle sie uspokoił, że wyskoczyłem...
ajemniczy problem gorszego odpalania od paru miesięcy Zmiana dawki startowej 1.9JTD - uszkodzone wtryskiwacze - podobny efekt uzyskasz odpinając czujnik temperatury płynu.
3 to zaślepka i w starej wersji nic tam nie jest podłączone, ale mozna ją wykręcić i wkręcić zawór przelewowy pompy wtryskowej od C330 i go połączyć razem z powrotem z wtryskiwaczy i do zbiornika. Zaworek przelewowy odpowietrza pompę i nie trzeba wykręcać odpowietrznika.
test przelewu wtryskiwaczy nie wykonuje się przez pomiar ciśnienia w szynie. Cieknący wtryskiwacz przy ciepłym silniku opóźnia narastanie ciśnienia w szynie, ale żeby to zweryfikować należy zrobić test objętości paliwa wyciekającego z kanalika przelewowego w głowicy po upłynięciu konkretnego, ściśle określonego czasu i to przy odłączonym zaworku M-prop...
Niestety, w dalszym ciągu problem nie rozwiązany. Ja wtryskiwacze raczej wykluczam. Są zakodowane. Przelewy idealne (zaworki po wymianie). Potwierdzam, prędkość nawiewu ma wpływ na obroty biegu jałowego. U mnie czym większa pręd. nawiewu tym niższe obroty...
Powietrze może dostawać się też poprzez nieszczelne przewody nadmiarowe na wtryskiwaczach, warto to sprawdzić.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Przyczyną mogą być nieszczelne zaworki wtrysków i przy dużych dawkach paliwa może brakować ciśnienia na listwie.
Witam. Silnik Andoria SW 400 Nie pracuje pierwszy cylinder. Przy luzowaniu przewodów wtryskiwaczy ze wszystkich ładnie sika, a z pierwszego piana i paliwo. Pompa po serwisie - rzekomo zanieczyszczony był zaworek wylotowy sekcji pierwszej... Czy jest możliwość, że przez wtryskiwacz ( zawieszony, zatarty..} może cofać się kompresja i wytwarzać pianę?
A ja się zapytam - co z tego, że kopci na czarno? Jak ma kopcić, na różowo? To stary silnik, nie wysilony i o niskiej sprawności, w dodatku nie spełniający jakichkolwiek norm emisji spalin - będzie kopcił, nawet sprawny. Charakterystyczny grzechot, to albo zacinająca się iglica któregoś wtryskiwacza, bądź uszkodzone zaworki w sekcjach pompy.
Przykręciłem wtryskiwacz do 3 sekcji i ładnie tryskał chyba że zaworek popuszcza dopiero wtedy jak musi pokonać ciśnienie w cylindrze
Jeśli wraca się paliwo chyba lepiej zrobić uszczelniacze wtryskiwaczy i przelewy i nie montować zaworka zwrotnego ..... oczywiście standardowo do sprawdzenia też szczelność obudowy filtra paliwa ..
Dzięki że kolega piszejak to wygląda, bo to jest bardzo pomocna odpowiedź. I może bym zamówił. Czyli nie ma sensu zamawiać, jak już to oryginał. Na tym etapie to nie wiem czy nie szukać dobrych używek. Z ciekawości rozkręcę jutro wtryskiwacz, wyczyszczę i dam znać, ale raczej jak czytałem i tak jak kolega pisze, nie ma opcji żeby naprawić zaworek (zużycie...
U mnie po dłuższym postoju też potrafił nie zapalić za pierwszym razem, niby łapał ale nie zapalał, ostatnio wypaliło mi podkładkę pod wtryskiem, po wyjęciu wtrysku z gniazda okazało się że nie tylko podkładka się wypaliła ale też gniazdo oraz co najgorsze dolna część wtrysku (nakrętka dyszy). Więc jedyna skuteczna naprawa polegała na wymianie tej nakrętki....
To nie tego zaworka szukasz. Zaworek który puszcza paliwo do wtryskiwaczy to ten zaznaczony niebieskim prostokątem. Co do przełącznika to jeżeli masz klimatyzację to jeżeli wciśniesz gaz tak, że wysterujesz ten wyłącznik to automatycznie rozłączy ci sprężarkę od klimy a w modelu bez klimy to nie wiem. powodzenia
To wygląda na brak paliwa. 1. Sprawdź jeszcze raz filtr (może zatankowałeś jakiś syf lub wodę - w tym przypadku dolej denaturatu do paliwa) 2. Sprawdź, czy korek wlewu paliwa się nie przytkał i nie robi się podciśnienie w baku (spróbuj pojechać chwilę bez korka) 3. Zbyt małe ciśnienie paliwa - zaworek ciśnieniowy przy wtryskiwaczach powoduje powrót...
Mam pytanie do psooya (fajny nick) - czy pęknięta głowica mogła być spowodowana przez niesprawną instalację lpg oraz czy teraz mogę jeździć bez ryzyka, że to wystąpi ponownie (oraz ewentualnie jak zmniejszyć to ryzyko). Dzięki z góry! Jak najbardziej, uboga mieszanka na danym cylindrze podnosi temperaturę w danym cylindrze (komorze spalania) co może...
Założę jeszcze zaworki zwrotne na zasilaniu i powrocie ? Oringi na przelewach też zmienię na nowe. Ktoś mi mówił,że może byc to wina któregoś z wtryskiwaczy ?
Może tak być. Pompa wstępna pracuje? discovery 2 ma tylko pompę w zbiorniku , filtr z zaworkami zwrotnymi i regulator ciśnienia i wtryskiwacze , to jest motor landrowera nie bmw ani VW
Wpadłem na pewien trop przy okazji zmiany filtra paliwa. W sobotę kilka godzin po ostatniej jeździe chciałem zmniejszyć ciśnienie w obwodzie zasilania paliwem, jak wcisnąłem ten zaworek na kolektorze wtryskiwaczy i wytoczyło się z stamtąd tylko dwie krople benzyny, jak sprawdzałem to w krótkim odstępie od jazdy, lub odpalania silnika to ciśnienie tam...
kolego zrób mu próbę przelewową jest w necie jak to zrobić a na szybko zdejmuj na pracującym silniku -wolne obroty -węzyki z przelewów po koleji powinno lecieć po pare kropelek jezeli sika to wtrysk do regenracji a raczej zaworek który się znajduje we wtryskiwaczu przerabiałem to w swoim fokusie tdci 2004 r koszt samego zaworku to 250 zeta firmy delfi...
No właśnie ja opisałem metodę wizualną. To jak nie chcesz to pozostaje Ci sprężarka i powietrze. Nie pamiętam czy tam czy w głowicy na wyjściu pierwszego wtryskiwacza jest zaworek czy go nie ma. Jutro bym mógł dopiero sprawdzić. Jak jest to by trzeba było go usunąć. I na wyjściu podać powietrze i kręcić jeśli jest szczelna w jednym miejscu powinieneś...
zaworki wtryskiwaczy delphi zaworki myjki zaworki podciśnienia
potencjometr liniowy logarytmiczny linde silnik jazdy amplituner instrukcja
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Jaki olej do skrzyni M32 Opel? Specyfikacje i zalecenia Lodówko-zamrażarka Beko - kasowanie migających wskaźników temperatury