C-360 nie ma uszczelniaczy zaworowych. Pierścienie, lub lejące wtryskiwacze, ewentualnie podparte zawory.
Odpowietrzanie układu wykonuje się za pomocą programu diagnostycznego w funkcjach "regulacje" Co do problemów jakie opisane są w pierwszym poście to przyczyny są różne. Pierwsza z nich to źle ustawione potencjometry na osi tylnej oraz na przekładni kierowniczej. W parametrach trzeb zobaczyć jakie są ich odczyty a następnie wyregulować w taki sposób...
Od razu wymienisz komplety? A jak się okaże że zawory? Powinieneś profilaktycznie ustawić zawory, sprawdzić kompresję.
"Chodzi mi o kompletny zawór pompy olejowej silnika c 360 + obudowa z przyłączami węży ." I taki zawór sam reguluje odpowiednie ciśnienie czy jak? Bo taki to bym zdobył bez problemu.
kolego matbaro113 ze zdjęcia wynika tylko tyle ze kola zostały ustawione na znaki i bardzo dobrze ale teraz pomyśl o tym ze ktoś mógł te znaki źle naciąć na innych zębach jak nie wierzysz mogę zrobić zdjęcie i przesłać bo posiadam takie kolo z przesunięciem o jeden albo dwa ząbki i wtedy ustawienie na znaki nic nie da a kolega michal.s61 napisał ze...
Pomoże ktoś odnośnie tej sprawy ?
Każda pompa ma inaczej. Nigdy nie nawiniesz dwa razy tak samo sprężyny. Dlatego do ustawienie ciśnienie daję się podkładki a pompę z zaworem sprawdza się na stole. Jedyna możliwość to zakup nowego zaworu żebyś był pewien i nie rozkręcał jeszcze raz. Chociaż z tego co mi się kojarzy nowe pompy mają już wbudowany nie przykręcany zawór.
Ten zawór trzeba wkręcić w taki adapter przy pompie i czy dawać pod ten zawór podkładkę miedzianą jakąś czy bez to sie uszczelni? Orginalnie w c 360 zawór wkręca sie w pompę i w katalogu nie widać aby tam pod niego jakaś podkładka szła miedziana więc może sie uszczelni ten zawór poprzez gwint tylko i tyle? Nie chce aby uciekał olej tam ani ciśnienie...
Końcówki wtryskiwaczy lub zawory.
Kulka i trzpień obraca się razem. Kulka może obracać się o 360 stopni, jedynym ograniczeniem są ograniczniki rączki. Pozdrawiam
Mam krótkie pytanie. Jeżeli zostanie udzielona odpowiedź, temat do zamknięcia. Czy zawory w Ursusie c-360 powinny się obracać dookoła własnej osi?
Ja mam. Te badziewne plastikowe pokrętła wyrabiają się. Zdejmij pokrętło, odkręć kran cw i kombinerkami przekręć zawór dookoła o 360°.
Cuż , wtryskiwacze do rekgulacji , i ustaw sobie zawory .
Tak są zawory zwrotne.
Poszukaj na szrocie pompy Lucasa, w każdej powinien być ten zawór.
Kawasaki KVF 360 (quad) Zawór od dopływu paliwa do gaźnika
Wypalone zawory ssące, źle wyregulowane, skrzywione, przytarte prowadnice zaworów, pęknięta sprężyna. A na jakiej podstawie to stwierdziłeś?
Witam. Jest to najprawdopodobniej zawór przelewowy.
A ustawiłeś zawory?
no właśnie końcówki były sprawdzane pompa nie ruszana X lat a czy może to być nadmierny luz zaworowy🤔 bo nie było one regulowane po dotarciu ani nigdy później i tak chcę właśnie sprawdzić kąt wtrysku i zawory
W komplecie (może nie być w każdym) jest jeszcze zawór przelewowy który montuje się przy pompie tak jak w 60-ce. Tyle.
witam mam taki problem nie mam pojecia jak ustawic zawory w c 360 robiłem remon i zostało mi aby ustawic zawory ttylko nie wiem jak sie za nie zabrac :( Jaki powinien byc luz na ssącym i na wydechowym ? Moze mi ktos powiedziec po kolei co robic aby ustawic wszystkie z góry dzieki pozdro Dodano po 13 czy to tak sie ustawia ?,, jeśli zawory mijają się...
Ustaw sobie zawory poprawnie.
Z pod wtryskiwaczy na 100% nie sadzi ciśnienia, już to sprawdzałem. Nie chodzi mi o zamontowanie wtryskiwaczy tylko jeśli ustawiłeś je na 165-175 atm.(osobiście ustawiam na 175) to chodzi o to że przy ciśnieniu 150atm.na końcówce nie powinno być żadnych kropelek paliwa przez ok 10-15 sek. Jeszcze jedno czy wyregulowałeś dobrze zawory? (ssący 0.2 wydechowy...
Odswieżam temat. Mam pytanie czy zawory od c-360 wytrzymaja obciazenia w takiej sprezarce, jezeli tak ile ich dac na jeden cylinder?
Wiem co to jest zawór dławiąco- zwrotny 😉 Są też serwa 360° bez ograniczenia w kącie obrotu. Problem to tylko wykalibrować układ żeby dostosować liczbę kroków w przód i w tył. Możesz to przeliczyć tak jak już wyżej wspomniano lub po prostu programowo zliczając liczbę kroków aż do pełnego otwarcia zaworu. Potem to tylko kilka pętli i po problemie.
Może zawory źle wyregulowane?
Ile powinno mieć ciśnienie wtrysku mierzone na próbniku ?
Uszczelnienie miedzy pokrywą a blokiem, zawory bezpieczeństwa, rozdzielacz.
jak myślecie będzie trzeba ustawiać rozrząd ? Dodano po 3 co może być powodem dymienia na niskich obrotach na niebiesko czy to są wine zawory ?
pompa wzmacniana ma większą wydajność będzie troche szybciej podnosić a jak pękła ci obudowa to chyba coś nie tak z ciśnieniem zawór może nie działać
Zastanawiałem się jeszce czy czasem nie blokuje się jakiś zawór ?
Tak kanały przedmuchane smok czysty ale zauważyłem że na śrubie ktora jest wkręcona w przewód olejowy zaspawany jest jeden otwór? Dziwne bo chodzila stara pompa tak a nowa nie? Kupię nowa śrubę zobaczę moze to to ma teraz znaczenie dla nowej pompy. Nie było żadnych opiłków w misce.
Ten pomiar ciśnienia na zimnym czy na rozgrzanym oleju w skrzyni? Może zawór przepuszcza? https://youtu.be/jyLk1Gd2aSE?t=128
Na początek wymień olej w pompie wtryskowej i sprawdź zawór przelewowy.
Ewentualnie mozesz przedluzyc dzwignie hydrauliki, cos jak w linku https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/im...
Może być także nieczelny zawór przeciążeniowy siłownika.
Tak ja już wyżej napisano wymiana samych pierścieni to żaden remont, ma sens w przypadku pęknięcia króregoś z pierścieni lub jako doraźna naprawa aby dokończyć sezon. również obstawiał bym zprężanie, zresztą weź korbe sam sprawdź jak jest dobre to trzeba się dobrze przyłożyć żeby przekręcić na sprężaniu, a jak przy sprężaniu charakterystycznie syczy...
Na początek sprawdź układ hamulcowy od kątem szczelności (siłowniki hamulcowe, zawory, przewody etc.).
Dzięki za podpowiedzi, prawdopodobnie ktoś mi powiedział że jak podnośnik czuje ciągłe uderzenia to zawór popuszcza
zawory ładnie opuszczone w głowicę?
Jeżeli olej był szary to znaczy że dostała się tam woda. Proponował bym nabyć zestaw naprawczy uszczelnień. Brak ciśnienia. Nie znam tej myjki, ale jeśli po zamknięciu pistoletu normalnie nie wyłącza się tylko nadal pracuje, to najprawdopodobniej zawór zwrotny. Jeśli jednak silnik zatrzymuje się w tym modelu - to raczej zawory.
Prawdopodobnie masz uszkodzony zawór który przełącza mały obieg/duży obieg... Miałem taki sam problem. Wymiana 360 ZŁ zawór + 80 Zł wymiana... Ale było to kilka lat temu i inny piec... Pozdrawiam
czyli mam wymienić zawór z tego co rozumiem ??
może powinien być jakiś zawór lub inna pompa
panowie dziś wymieniłem zawór i jest zle, nadal to samo z tym cisnieniem
Porównanie ceny zakupu kondensacyjnego do turbo na przykładzie kotłów Termet pod zasobnik. Ceny z moich stron; - termet unico turbo 24 kw 3350+ zawór trójdrożny 360+ czujnik temp. 50 = 3760 zł, - termet ecocondens 23 kw 4300 a zawór i czujnik na wyposarzeniu kotła. Przy kotłach przepływowych; - termet miniterm turbo 2950 zł, - termet ecocondens 4300...
Zawór ten przy pompie?
raczej w rozdzielaczu zawiesił Ci się zawór poprzeczny kieruje on olej na TUZ lub hydr. zewnętrzną
To przyjrzyj się na głowice nie tylko maja inne zawory. W C-360 masz zaślepiony kanał wychodzący od spodu głowicy. W zetorach w tym miejscu jest normalnie otwór gdyż jest troszkę inaczej blok stworzony. Kolektor ssący o ile dobrze pamiętam śruby ma delikatnie po skosie nie tak jak w ursusach w pionie.
No tak, tylko też dziwi mnie jedno przed zmianą pierścieni tego wszystkiego nie było, czyżby to powoduje większa szczelność i większe sprężanie, bo średnica między starymi a nowymi pierścieniami była i to znaczna, i nowe pierścienie idealnie w tłoki się wpasowały przy założeniu, na zamkach szczelność była prawidłowa, rowki na tłokach wyczyściłem dokładnie,...
Dziękuję bardzo wszystkim osobom za fachowe porady, uważam temat za zakończony. Z informacji od Państwa doszedłem do wniosku że mam dwie możliwości: połączyć wszystkie elementy z sobą bez dodatkowych zabezpieczeń, ewentualnie zastosować zabezpieczenie na wypadek..... Wybrałem opcję bez dodatkowego zabezpieczenia biorąc pod uwagę to że siłownik który...
Wyczyścić zawór zaparzacza.
Dokładnie, nie dymi. Zawór się nie zacina.
Hmnn miałem na myśli bardziej coś takiego by odłączyć pneumatykę od pedałów hamulca (np. jeśli ciągnął by tylko przyczepy samoróbki lub wozy konne). Bo to ona się najbardziej stawia. Tzn ten zawór powietrza . Ale jeśli ciągnie przyczepy rolnicze to taka opcja odpada.
Piasta ma być oczyszczona i suchą przed montażem tarcz, za każdą inną herezje, nagrodzę ostrzeżeniem. Bardzo konkretne stwierdzenie, byłbym bardziej świadom gdybyś napisał mi coś więcej, dlaczego jesteś przeciwko smarowaniu. W takim razie zapytam, czy można coś zrobić, aby z czasem póżniej rdzewiejąca piasta nie "przyspawała się" do tarczy? Idąc tą...
Witam,reklama dźwignią handlu taka rzeczywistość:D.A zawór musisz wkręcić w pompę olejową w miejsce śruby drążonej mocującej rurkę która idzie od pompy na magistralę.Czyli micha w dół i do roboty.
Nawet przeczytać dokładnie nie umiesz. Gwarantuję, że w 99/100 rozebranych silnikach S4003 znajdziesz podkładki pod wtryskiwaczami. Żeby było szczelnie, to trzeba by to było docierać, jak zawory. Albo przylać młota z góry we wtryskiwacz, żeby się wprasowało jedno w drugie.
Nie czepiam się, tylko nie lubię jak ktoś nie mający pojęcia udziela porad i tym samym wprowadza innych w błąd. A co do problemu autora, to dopóki nie zmierzy ciśnienia sprężania możemy tylko gdybać co może być przyczyną. A po takim pomiarze będzie można stwierdzić czy przyczyną są nieszczelne zawory czy pierścienie.
Nie pamiętam jakiej średnicy są kanały w głowicach od zetora. Bo skoro zależy Ci tak na tych większych zaworach to można by było przerobić głowice od C-360. Wstawić im zawory gniazda i prowadnice od zetora.
0,45 i 0,70 . Zawory zawsze na zimno.
Tak jak napisałeś,albo zawór,albo dodatkowy rozdzielacz na błotniku.
Witam Tak tyle oleju powinno wystarczyć . Natomiast co do usterki temat kilka razy poruszany tu na elektrodzie . Może być uszkodzona pompa[ na dole] . W pokrywie podnośnika manszety na tłoku , nieszczelności na przewodach , zawory przy pompie lub w pokrywie na cylindrze nieraz może być wina rozdzielacza . Aby wykluczyć pompę i zawór przy pompie sprawdź...
Sprawdź zawór awaryjny na listwie nr 11.
Czyli jak na 1 będzie martwy punkt to ustawić na nim zawory a jak ustawic pozostałe 3
Chyba jest tam jakiś zawór przelewowy, więc może przepuszcza.
normalnie bije mi cała dyszke. a gdy tylko wcisne przycisk żeby go podnieść po sekundzie spada na dwa Dodano po 11 ja też obstawiam zawór:)
Ok. A w jaki sposób obniżyć ciśnienie do zera? Jak masz naczynia przeponowe podłaczone przez dedykowane zawory takie jak ten: https://sklepenergii.pl/reflex-zlacze-sa... lub podobne to odcinasz zbiornik od instalacji i tym małym zaworkiem upustowym wypuszczasz wodę z naczynia. Jak oszczędzałeś na zaworach...
Mam w C-360 pompę w której zawór przelewowy jest dokręcany w postaci rurki ze sprężyną na allegro określana jest jako stary typ w nowym typie nie ma już tej rurki zawór wbudowany w pompę. Filtr mam jeden puszkowy. http://moto.allegro.pl/pompa-olejowa-urs... http://moto.allegro.pl/pompa-olejowa-ole...
Witam. Kiedyś miałem przypadek z weżykiem paliwa. W środku oderwał się kawałek gumy i tworzył się zawór. Jak dmuchałem, to powietrze szło do zbiornika, a jak pompka chciała zassać, to robił blokadę. Ot, taki sobie zawór zwrotny, he he. Po wymianie było ok.
Zna ktoś - jak ustawić popychacze zaworów? Zawory sie ustawia w GMP tloka w koncu suwu sprezania. Czyli po mijance obroc o 360 stopni walem dalej (zgodnie ze wskazowkami zegara). Albo po wykreconym wtryskiwaczu wloz cos do komory spalania i "wyczuj" czy tlok jest w GMP (koniec suwu sprezania). A kamien, hmmm moze jakis srodek czyszczacy wlac do plynu...
ale głowice są po regeneracji i zawory chodzą, jak zdjolem głowicę to widać na tłoku odbicie zaworu i na zaworze tez widać ze uderza w tłok...
Nie kiprowałeś czasem pełnej przyczepy i pompa dostała zwrotkę przez rozdzielacz jak gwałtownie zatrzymałeś kiper albo dobiło go do końca na obrotach? Mi tak właśnie pękły dwie pompy ale w 360. Dwa razy pełna wywrotka. Wymień zawór bezpieczeństwa. Nie masz czasem dużo brudu w oleju? jak coś wpadnie w pompę to też nie ma siły, rozsadzić ją musi na pół....
Problem rozwiązany. Rozrząd był złożony prawidłowo. Całą winę w tej sytuacji ponosi odprężnik. Jak się pociągnie za dźwignię odprężnika to otwarte są zawory ssące. Z tego wniosek że poprzednie zawory musiałby być osadzone głębiej w głowicach co przy ich otwarciu nie powodowało stykania się z tłokami.poradziłem sobie w ten sposób, że usunąłem dźwignię...
Jeśli świeżo zalany Turdusem 15W40 to ciśnienie na wolnych obrotach około 3atm do około 5 atm. Sprawdź zawór przelewowy na pompie. ( Bazuje na 360 )
To ustaw na mijankę. Mijanka na cylindrze, obrót o 360 stopni wału korbowego i ustawiasz oba zawory. I tak każdy następny. Bo coś ci chyba ucieka.
Montowany w zbiorniku z płynem czy zewnętrznie? Najprostszy zawór przeciążeniowy pompy olejowej silnika C-360: http://images.kangoo.pl/14360879/4204/la... Pracuje przy 5,5atm. ale łatwo zmienić ciśnienie. Jaka wydajność pompy?
Tłok w górnym martwym punkcie plus zawory zamknięte oba czyli koniec suwu sprężania i początek suwu pracy. Wtedy można na tym cylindrze regulować luz zaworowy. Jak złapiesz moment zamknięcia zaworu wydechowego i początek otwarcia zaworu dolotowego to obrót wału o 360 (1 pełny obrót ) i na tym cylindrze można regulować zawory.
A zawory czy ewentualny przedmuch na tym cylindrze w innym miejscu?
Witam! Przy swoim MF6180 sprężarkę zamontowałem od ursusa 4512 na kole przy klimie. Jest tam jeden wolny pasek. Zawór założyłem od Urusa 914, butla powietrza od C-360 pod prawym stopniem. Z tyłu traktora jest wyjście od hamulców hydraulicznych i tam podłączyłem zawór powietrzno-hydrauliczny mojego wykonania, na produkcję którego dałem niewielkie pieniądze....
Witam mam kłopot z moim ursusem. Po odpaleniu strasznie dymi na niebiesko i na wysokich obrotach przerywa,występuje to na zimnym i ciepłym silniku(na ciepłym troszeczkę mniej). W ciągniku została zrobiona cała góra silnika, (spowodowanie było to pękniętą głowicą i małym ciśnieniem w silniku).Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów?...
Mam nadzieję. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie głowic. Czy można wymienić sprężyny zaworowe bez ściągania głowicy z ciągnika? Czy to głupi pomysł i po ich wyjęciu zawory wpadną mi do tulei na tłok?
Ludzie, czemu szukacie takich problemów? Po pierwsze sprawdź zapłon czy jest dobrze ustawiony, może to tez być wina paliwa, sprawdź, czy nie wytrąca się parafina i nie osadza się na filtrze, warto też ustawić zawory, jak pisał poprzednik:)
Witam ponownie ! Dopatrzyłam się że mam orbitrol orsta taki jak tu https://sprzedajemy.pl/orbitrol-hydrauli... tylko że chłonność 100 cm. w oznaczeniu jest typ B 100/16, czy to oznacza że jest to orbitek bez zaworów? czy jeśli założe taki ospc np danfossa to olej pomimo przepływy 25 litrów nie będzie się grzał czy trzeba...
Kilka postów wyżej jest temu problemowi poświęcone. Ubytek oleju masz na jakiejś nieszczelności. Możliwości kilka. Zużyta pompa, nieszczelne rurki łączące talerz pompy i plecak, rozdzielacz, zawór bezpieczeństwa na pompie.
Dziwne ze Te pierdzenie raz jest raz nie.... Gdyby rozrząd był źle ustawiony to pierdzenie było by cały czas. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to że w jednym fiacie ciśnienie jest 320-330 a silnik ma wypalone zawory ssące od lpg( rozrząd na blokady) a drugi fiat nie ma lpg ( rozrząd na blokady) zawory szczelne a ciśnienie 360-380.... Co robić. Te...
Jeśli ustawiam rozrząd na znakach to oba zawory są zamknięte. Obrót wału o 360 stopni o ile dobrze pamiętam to niczego nie zmienia. jeśli masz gmp, zawory są zamknięte i wtedy wypada zapłon (tego musisz być pewien)i masz dobre luzy a zawory nie puszczają to tą część pracy zostaw już w spokoju.
CZy to może być zapłon lub zawory? Jak najbardziej.
A gdzie ma byc zamontowany ten zawór przelewowy?
Proponuję sprawdzić zawór zwrotny pompy wtryskowej. Zdarzało się, że silnik trudno uruchamiał się z powodu jego nieszczelności.
jak składałem to tłoki 1 i 4 były w najwyższym punkcie, a z przodu zgadzały mi się znaki, ale pewnie nie ten suw był i dlatego tak wyszło. (dobrze myśle?) Czyli co muszę zdemontować wałki żeby zamknęły się zawory i obrucić wałem jeszcze raz o 360" i jeszcze raz na znaki ?
Wymień zawory bezpieczeństwa jeden i góry drugi na dole Możesz też sprawdzić rozdzielacz mając go na stole powietrzem. Końcówka przez gumkę pasuje Dodano po 10 a którą stroną masz uszczelniacze w tłoku bo mają być w ta strone co ciezko założyć
Zawór wymieniony. Po odkręceniu elementu z tworzywa, zawór obraca się o 360. Niestety trzeba odgiąć rurkę znajdującą się u góry w bok - inaczej nie ma możliwości wykręcenia. Tak jak napisał ktoś wcześniej zawór jest wklejany. Trzeba pamiętać, że przy zakupie poprosić o komplet uszczelek. Zawór u dołu wkręcony jest jeszcze w jeden element, więc potrzeba...
Na starych głowicach też tak miałeś? Rozpylacze we wtryskach ustawione na kreskę i wystają ponad powierzchnię głowicy? Może założyłeś jakieś chińskie badziewie i źle rozpylają. Głowice/zawory dotarte i sprawdziłeś szczelność? Pozostaje zmierzyć kompresję.
A nie prościej jeśli nie znasz zasad działania silnika, kolejności pracy poszczególnych cylindrów ustawiać na mijankę? Kręcisz aż będzie się zamykał wydechowy a otwierał ssący, robisz znak na kole pasowym i przekręcasz wałem o 360 stopni. Ustawiasz oba zawory na tym cylindrze na którym wcześniej była mijanka.
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Witam pytanie do kolegi Muczacz ;) przerobiłem głowiczki na głowice od traktora c360 wszystko fajnie ale pompuje bardzo długo możesz podesłać fotki jak usadziłeś głowice od 360 do cylindra ?? Ja zostawiłem orginalną głowice i wywierciłem na szpilki otwory w głowicy 360 i to chyba bylo zle rozwiazanie ;/
Co do oleju to kiedys po poprostu w zwyklym 360 rozsypal się nam zawór na pompie olejowej. Siłownik na belce przedniej osi tak jak w bizonie nie niszczy tulei belki i dodatkowo układ też jest mniej podatny na prowadzanie na boki w trakcie przejazdów transportowych Co do pękania to przed kupnem kolega radził aby sprawdzać też ramę do tylnego ramienia.
koledzy nie mylcie pojęć co mają zawory do przedmuchów . Najprawdopodobniej to zużyte popękane lub zapieczone pierścienie uszczelniające.
Zawór odkręciłem. Jestem 4 podkładki a w katalogu jest 3. Kulka ma ślady dociskania to muszę ją wymienić. Nie wymieniasz kulki tylko cały zawór. Jest fabrycznie ustawiony. Doczytałeś uważnie ofertę? - "Pierścienie gumowe w zależności od dostawy mogą wystąpić w różnych kolorach" Kup zestaw podnośnika w zwykłym sklepie z artykułami do ciągników. Sprawdź...
zawory andoria pogięte zawory toyota zawory
zawora valvex załączanie zboczem narastającym karta grafiki quadro
fotowoltaika instalacja dedra spawarka
Zmywarka Electrolux zatrzymuje się i rusza losowo - przyczyny i rozwiązania Waga łazienkowa Huawei szybko rozładowuje baterie - przyczyny i rozwiązania