Do ściągnięcia pokrywa zaworów i sprawdzenie czy na wszystkich zaworach są podkładki poprzez które klawisz naciska na zawór.
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
Jest to zawór,, bezpieczeństwa''.
Nie sprawny zawór Egr.
w oplu b. częstą przyczyną "niedoładowania"są zawory EGR
Sprawdż najpierw błedy. Po opisie wygłąda na zawór EGR(
Witam.Zawór sterowania turbiną sterowany jest sygnałem PWM.W twoim przypadku zacina się zawór. Pozdrawiam
Tak będzie.
Dzisiaj po wyczyszczeniu przepustnicy jest jeszcze gorzej. Mechanik mówi ze to chyba zawory trzeba sprawdzić. Cóż teraz musze sprawdzić zawory...
"Cykają" pewnie zawory. Zalany za gęsty olej.
Nie gaśnie ale obroty troche się zmniejszają? Zawór gaszenia na pompie (gumka)
Mam wrazenie ze wałek za wczesnie otwiera i zamyka zawory
Za tunelem od biegów masz elektryczny zawór.
https://obrazki.elektroda.pl/6435176900_... Ta czarna pokrywa plastikowa przykręcona na 3 śruby
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
Zawór EGR, resztę sobie doszukasz.
Bzdura wyssana z palca żeby trza było adoptować zawór wysokiego ciśnienia,pierwsze słysze
Masz na myśli zawór scv?
http://sklep.dixi-car.pl/images/silnik-g...
Zmieniałem jeszcze silniczek krokowy, dziś wymieniłem EGR ale jest jeszcze gorzej, trzymał koło 4000 obr. spróbuję zobaczyć te błędy bez tego komputera. Dodano po 15 Niestety w Astrze g z 1999 nie da rady sprawdzić kodu błędu bez komputera Dodano po 2 Na tym nowym EGRze nie odpinałem klemy jeszcze, zostawię go na noc bez niej. Jeśli to nie pomoże to...
Witam.Błąd P1345 dotyczy czujnika obrotów pompy wtryskowej i albo pada już elektronika pompy albo czujnik halla wewnątrz pompy.Do czyszczenia również egr i zawór nim sterujący.
na bank zawór
a reduktor i zawory?
W pompę musi być wkręcony zawór ustalający maksymalne niskie ciśnienie. Można go wykręcić i zobaczyć czy się nie zacina. https://obrazki.elektroda.pl/3981470300_... Śruba z kulką w środku to jest zawór ciśnienia
W jaki sposób sprawdzić ten zawór?
Niestety już za późno na sterownik. Trzeba zrobić całą pompę, zaciął się ten nieszczęsny zawór dawki.
a ja tam myślę że zawór
Przy pracującym silniku będzie tam ok 13,5v ale nawet te 11v powinno wystarczyć do prawidłowej pracy EGR. Więc jednak najprawdopodobniej to EGR będzie uszkodzony - zatarty mechanizm.
Astra G ma zawór na nagrzewnicy.
Tez stawiam na zawory
Sprawdź to co napisałem, zakładam, że ta felerna cewka z głównym kablem WN jest 100% sprawna? Silnik jest w wersji z EGR czy bez? Zacięty zawór spowoduje podobne problemy.
Witam. Czy ktoś może wymieniał ten zawór bypass pod obudową filtra oleju w z17dtl lub z17dth? Podejrzewam że jest on u mnie uszkodzony, otwarty, lub wypadł, i schodzi mi tamtędy olej z filtra na postoju. Potem po uruchomieniu silnika zanim dobije ciśnienie oleju to trwa około 5 sekund. Pozostałe dwa zawory zaznaczone na rysunku podmieniałem z innego...
Jeśli sterownik zamieniałeś do innego auta i działa to pozostaje jedynie wiązka do pompy i zawory na pompie. Jak sprawdzałeś że są sprawne te zawory?
Samochodzik poszedł do mechanika, zdiagnozował i stwierdził, że wypalił się zawór...
A czy zmiana prędkości obotowej silnika wpływa na zmianę bądź zanik dzwonienia ? Może jakaś osłona od wydechu albo w gorszym przypadku zawory.
Tak własnie czytam to jeszcze raz - co z tą cewką zapłonową- zmieniałeś? I może zobacz jeszcze Czujnik Halla - może się przestawił, zabrudził. Zmierz oporność, ale nie wiem ile być powinno - pewnie ok. 1,2 k Aaa, sprawdzałeś zawory ? nie za ciasne ?
Zastosuj zawór z forda lub astry G , mają taką logikę jakiej potrzebujesz.
Nie, nie istnieje - zapamiętaj raz na zawsze - silniki 16V i diesle są kolizyjne. Masz pogięte prawdopodobnie wszystkie zawory, głowica do totalnej naprawy - zawory, prowadnice, liftery, pasowanie gniazd. Ponadto proszę zapoznać się z regulaminem forum, szczególnie z pkt. 15.
tzn co chca ci wymienic? cały kolektor ssacy? czy tylko zawór sterujacy klapami?
Raczej na pewno będzie winny ten zawór.
Jeśli zawór będzie zacięty to sterownik wyłapie błąd. Co do przeglądu to kolega nie będzie miec problemu bo od 1 listopada na pewno wyłapią normy.
Witam. Zawór EGR.
mialem podobny problem wymieniłem zawór EGR.
na kolektorze ssącym na IV jest króciec serwa hamulców, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza
Sądzisz, że jak wyczyści krokowca, zrobi reset kompa, wymieni sondę lambada i wymoczy w rozpuszczalniku zawór Edgara dalej będzie źle?
Klapy wirowe w tym silniku dają tyle co nic.Czy one będą czy nie to nic nie zmieni.Złap za siłownik i zobacz czy odbija.Dojdziesz po białym wężyku.Jak odbija to nie mogą być zamknięte.Jak blokują się to pewnie dolot zawalony syfem co jest normalne w tych wozach..Klap nie musisz wyłączać byle był wpięty zawór.
Jedno punkt, przepraszam za nie domówienia, ale spałem godzinę. Tak jakby minimalnie ubyło płynu chłodniczego ale nie jestem pewny na 100%, to już chyba tylko zawory zostają.
przepraszam faktycznie ZAPOMNIALEM to jest diesel 2.0 DTI 101 KM. czy rozbiera sie ten zawór?
Z tego co mi wiadomo to te zawory siadaja.
A czy to oby nie zawory?
sprawdzałeś zawór egr?
Teraz to zgłupiałem,ale sprawdze zawory.
Pasek przeskoczył być może pokrzywione zawory .
Mechanik ustawił tak jak być powinno, samochód zapalił. Ale od tego momentu, mocy ma bardzo mało, bardzo ciężko go odpalić na zimnym silniku. W efekcie Auto wylądowało u mechanika. Pomierzył kompresje na cylindrach i wyszło po ok 6 bar. Czyli prawie nic. Masz pogięte zawory.
W tym modelu silnika jest zamontowany zawór jednokierunkowy.
kolego na 100% wieszają się zawory, pewnie facet robi krótkie odcinki albo jeżci jak ci..ta.
TAK pod nią masz ZWYKŁY zawór
No faktycznie ktoś wcześniej majstrował :) Chłodnica jest z astry F (ztąd ten drugi zawór HP) Krótko mówiąc Baran nie serwisant. Podłączył się do tego co widział a nie chciało już się obejrzeć rurek po stronie LP. Jedź do nich niech sprawdzą ciśnienia po obu stronach podaj je na forum albo niech Ci postawią jakąś diagnozę.
Sprawdż zawór recyrkulacji spalin EGR oraz katalizator czy jest drożny.
Witam wszystkich.Mam pytanko czy w astrze 2,0 16v c20xe jest zawór egr ????
To jeszcze usłyszysz.... kolego MARK-62. Reszcie polecę zmienić fachowca na takiego co umie zdiagnozować układ klimatyzacji a w oplach dodatkowo elektronikę auta. Z nieszczęsnym modułem chłodzenia włącznie. Przecież do tego potrzeba raptem dwóch manowakumetrów za 300 zł. I wiedzy...
Może serwo masz nieszczelne? Albo zawór zwrotny.
Wygląda na zawór par paliwa.
jak nie rozrząd to ciśnienie mu pomierz, może zawory wypalone
w tych silnikach czesto sie wieszaja zawory
Nie ma go gdzie podłączyć przy tym sterowniku.
Nadal stawiam na uszkodzony zawór bezpieczeństwa. Jak masz w pobliżu pompiarza to sprawdzi ci ten zawór czy nie puszcza, nie musisz wywalać całej listwy.
P-1113: Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego 2 - zawór zablokowany
Witam. Mam astra z 99r. problem polega na tym, że jest chwilowe wypadanie zapłonu przez 3-10 sekund i zapala się check. Tak poza tym jest wszystko w porządku nie dławi nie gaśnie i przyspieszenie też jest. Usterka się dzieje zarówno na benzynie jak i na lpg. Wymieniłem zawór egr, świece, moduł zapłonowy... Prosze o pomoc bo byłem już u dwóch mechaników...
A czy przyczyną tych obrotów mógł by być zawór EGR?
Piszesz ze wymieniłeś sterownik silnika? A cewka jest oryginalna? wyglada to na nieszczelne zawory
Zawory ssące do czyszczenia.
No to dlaczego nie pracuje? Zawory wydechowe się nie otwierają? jak dostanie obrotów o zwiększy ciśnienie oleju to hydrauliczne regulatory zdołają popchnąć zawór?
Sprawdziłem jeszcze raz zawór EGR jest nieszczelny prawdopodobnie to jest przyczyna. Czy da się ten zawór samemu uszczelnić?
Jest immo na tej pompie? Przy wyjściu przewodów wtryskowych jaki zawór? Na jeden przewód zwykły zaworek czy "puszka" z dwupinową wtyczką? Jeśli opcja 2 to masz tam immo i żeby to odpalić tą puszeczkę "siłą perswazji" musisz zdemontować i pod nią dopiero będziesz miał zawór żeby to na krótko podłączyć.
Nie umyte po szlifowaniu, bądź zbyt ciasno spasowane z prowadnicami. Dziękuję za podpowiedź, to jeszcze nikomu nie wpadło do głowy. Myślałem, że uda mi się uniknąć ponownego zdejmowania głowicy ale niestety... Ostatnio pomysł mechanika był taki, że pompa oleju podaje zbyt wysokie ciśnienie i hydraulika "trzyma" zawory. A przy okazji pytanie, czy możliwe...
zaślepiałem wszystko.jak zaczyna młotkować to rośnie podciśnienie (odczyt wartości map sensora)Może zawieszają się zawory ssące?
Dokonaj pomiaru ciśnienia w układzie wydechowym i będziesz wiedział . Zapchany tłumik będzie wpływał na układ recyrkulacji spalin jak i na wskazania przepływomierza . Przeważnie w tym aucie nawala zawór egr .
Kolego który to jest ten zawór i gdzie jest umiejscowiony? Masz może jego nr katalogowy?
Jak w temacie astra H, klimatyzacja automatyczna, sprężarka z zaworem, bez sprzęgła, brak zasilania na zawór, podpowie ktoś skąd idzie zasilanie? Bezpieczniki sprawdzone, w porządku.
Zawór i tak musi być sprawny bo ma czujnik/potencjometr położenia trzpienia.
M.in. zawory do wymiany jeżeli pasek zerwał się.
Sterownik jak wykryje błąd w regulacji kąta wtrysku to przestaje go regulować i wtedy przyspiesza na max. , teraz dlaczego? A na ile jest wysterowany zawór kąta w czasie tych paru sekund?
Temat opanowany, uszkodzony był zawór od par paliwa.
Proponuję sprawdzenie panewek na wale bo któraś może mieć luz stąd to stukanie jako pierwsze , piszczenie to być może paski , podejrzewam tez zawory
Zawór termiczny pozostaje zamknięty zanim czynnik chłodzący nie osiągnie określonej temperatury.
Kolego zobacz jeszcze zawór EGR .
Zawór zmiennych faz rozrządu.
stawiam na turbinę możesz sprubować zmierzyć ciśnienie doładowania ,a jeszcze jedno zawór recyrkulacji spalin popatrz czy się w pore zamyka
Zawór steruje zapłonem
Mogą, lecz częstym mankamentem jest zatkany zawór egr. dlatego mówię o tym, po to w prosty sposób mozna sprawdzić, odkręcając wspomniany zawór.
sprawdz czy nie masz brudnego silnika krokowego(i czy wogóle działa) i czy ne jest uchylony zawór egr
Cały moduł sterujący z przekaźnikami znajduje się pod maską. Trudno go nie zauważyć. Tam jest sterownik, przekaźniki, zawory.
Kolizyjny. Naprawa nie droga - zawory po kilkanaście zł, dźwigienki grosze - najdrożej wyjdzie robocizna, docieranie zaworów do gniazd, plus montaż i demontaż głowicy. Nawet nie wszystkie będzie trzeba wymieniać. Tak apropos - 1,6 ponoć jest niekolizyjny, a zdarzyła mi się pęknięta dźwigienka po pasku - w dodatku rozpięła zawór...
Po nagrzaniu powinny spadać do około 850.Sprawdź siłownik podciśnieniowy przy pompie wtryskowej i termostatyczny zawór podciśnienia ,egr i jego zawór .
Rozrząd nie przeskoczył? Fazy mogły się zmienić i wcześniej zawory wydechowe się otwierają i energia z paliwa idzie szybko w wydech
Witam.. mam taki mały dylemat, popsuł mi się zawór egr w mojej astrze 1.4 16v i znalazłem taki sam na allegro ale od astry 1.6 8v.. mógłby mi ktoś powiedzieć czy jest jakaś różnica między tymi zaworami..Proszę o pomoc i z góry dziękuje:D
Błąd p0243 w tym silniku może być wygenerowany przez wiele czynników. Poza ewidentnymi przypadkami typu nieszczelność układu czy uszkodzenie turbiny , najczęstszą przyczyną z mojego doświadczenia jest zapchanie substancjami smolistymi układu dolotowego a w szczególności zaworu egr, klap zawirowań, czujnika ciśnienia i tej rury metalowej idącej do kolektora...
Jak jest dobry to zadziała.W środku jest czujnik obrotów i musisz odkręcić .Nie wiem jak zawory, czy będziesz przekładał czy ciął?Jak psg5 immo nie jest w pompie .Przekładaj.
To od czego jest zawór w chłodnicy?
astra zawory astra zawory klimatyzacji zapieczone zawory astra
elektrozaczep brzeczy volvo silnika ssanie renault scenic
instrukcja obsługi pralka electrolux panel sterowania
Podłączenie gramofonu Marantz TT 420 do wzmacniacza Radmor 5102 Jak podłączyć uziemienie gramofonu do Radmor 5102?