Albo pomyliłeś miejsca popychaczy i na początku niektóre zawory były podparte i dlatego kręcił jałowo, a inne popychacze są zapieczone i się nie podniosły, a wraz ze wzrostem temp. luz maleje i jest ciszej.
Witam, a zbiornik paliwa się czasem nie zapowietrza??? tzn jak odkręcasz ziornik to nie ma syku??? U mnie tak włąśnie było...i auto traciło moc na ciepłym :) Ewentualnie radze sprawdzić popychacze, bo mobą być zapieczone i wtedy zawory nie domykają się.
bezpiecznik od tego zaworu który mógł się spalić podczas zapieczenia erg i stopienia pinów Jeżeli się ztopiły to sprawdź bezpieczniki. Po za tym podaj kod silnika!!!!!
Sprzęgło ? wrzucam 3 zaciągam ham. ręczny i auto gaśnie , biegi wchodzą bez zgrzytów , ślizgania brak. Dodano po 2 Głowicy niema co ruszać , kompresja wysoka , zawory niepowypalane , uszczelka ok , na tłoku są 3 pierścienie : 2 uszczelniające i 1 olejowy , gdyby olejowy był zapieczony to kompresja spadłaby by ? uszczelniaczy nie sprawdzę bez rozpięcia...
Zrzuciłem dziś pasek rozrządu i okazało się że nie daje opór dół silnika tylko góra i odkręciłem wałek rozrządu i okazało się że zawory są OK tylko popychacze były zapieczone aż ledwo dało się je wyjąć z głowicy ale jakoś się udało i rozebrałem je i umyłem w benzynce po złożeniu ich zaczeły działać więc złożyłem wszystko do kupy i jest oczekiwany efekt...
Miernik wyskalowany w barach. Co sądzicie o czwartym cylindrze?? Zacinający się zawór w głowicy, zapieczony pierścień na tłoku lub uszkodzony miernik. W sumie nigdy w żadnym silniku nie słyszałem o kompresji 20bar w silniku benzynowym. Max 17. Przy kompresji 8 bar powinny być problemy z odpalaniem choć tutaj tylko na jednym cylindrze to było.
Ta rurka i zawór to odciąg par paliwa z baku, syf w dolocie to normalne w tym silniku z puszcajacymi uszczelniaczach zaworów, zapieczonymi pierścieniami i drożnym zaworem EGR, warto by to wyczyścić, uszkodzony filtr powietrza po strzale to i tak małe zniszczenia, mogło ci rozwalić cały dolot.
Chyba przyczyna w tobie. Jak dla mnie marnie opisałaś sytuację i oczekiwania. Skoro silnik był naprawiany to chyba określono jakieś warunki? I pytanie, czy te warunki osiągnięto? Czytam o wymianie jednego tłoka. Z jakiego powodu? Wymieniono zawory, czy też regenerowano głowicę? Po przejechaniu 80 km zapieczone pierścienie? Jakieś niebywałe zdarzenia....
dzień dobry, Jakie masz błędy w sterowniku silnika? Ile oleju Pali Twoje auto na 1000 km? -Co do błędów to nie ma ani jednego. sprawdziłem dziś po dłuższej przerwie i czysto. https://obrazki.elektroda.pl/2487057100_... -Natomiast jeśli chodzi o olej to wychodzi na to, że ok 300ml na 1K km. Olej 5W30 GM. I tak wiem, że powinienem wlać...
Przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia się raczej przy wyższych obrotach). 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
a rure dolotową tez wyczysciłeś Jeśli chodzi o tą rurkę pod tym zaworem, która wchodzi do turbo nie mogłem jej odkręcić od strony turbo śruby są zapieczone, odkręciłem od strony zaworu i jak zajrzałem to były sadze na brzegach rurki. Myślisz ze to może być przyczyną?? ona musi być czysta??. Może znasz jakiś sposób by ją przeczyścić nie odkręcając,...
Załóż sobie jakąś suchą rękawicę i na pracującym silniku ściągaj na chwilę i zakładaj kolejno kabel ze świecy. Słuchaj czy po ściągnięciu danego kabla silnik się ucisza. Może to być któryś tłok(zużycie tłoka-zapieczenie, peknięcie pierścienia), sworzeń tłoka lub panewki na jego korbowodzie. Także nadpalony któryś zawór wydechowy(jego przylgnia lub gniazdo)....
Zawór EGR był czyszczony z dwa lata temu, pamiętam że sporo trzeba było rozebrać żeby się do niego dostać, więc chyba tak szybko by się nie zabrudził...? Po za tym jeśli to EGR to dlaczego tylko za pierwszym razem nie chce odpalić a jak już odpali raz to potem za każdym razem odpala elegancko, to co egr akurat jak postoi to by się zacinał? Sam nie wiem......
Auto naprawione . Okazuje się że, obsada (tulejka wtryskiwacza) ukręciła się na równo z głowicą! Ścianka grubości około 1mm!! z powodu zapieczonego wtrysku (nieszczelna podkładka miedziana) Oringi były całe. Udało mi się ją wydostać bez zwalania całej głowicy. Zrzuciłem tylko nasadę z wałkami.Chory patent z tymi obsadami! Uprzedzam wszystkich aby nie...
Przerabiałem to w zeszłym roku w swojej vectrze 2,2dti. U mnie okazało się że pękł gumowy łącznik od podciśnienia przy turbinie. Naprawa w 5 minut i jeździ do dziś. U mnie objawiało się to błędem P0400 Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ. Na forach opisują że jest to dość rozległy błąd i przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem...
ma problem z hamulcami może ty coś mi doradzisz otóż zainwestowałem trochę w autko bo słabo hamowało więc wymieniłem tarcze i klocki (brembo + ferodo ) z tyłu kupiłem nowe bębny szczęki cylinderki i kpl. sprężynek, wymieniłem płyn hamulcowy ( Ate ) i po dwóch miesiącach efekt mizerny hamulec dosyć wysoki i twardy serwo na postoju trzy razy deptam i...
Tylko rozbiórka silnika W oplach fakt producent przewiduje do 1l oleju na 1000 w większości ople biorą olej uszczelniaczami na zaworach Ale mogą być tez zapieczone pierścienie ale wątpliwe Jak auto ma gaz to na bank uszcelniacze
wtrysk gazem lać nie będzie. tam jest gaz w fazie lotnej. nie ciecz. ale benzynowy może lać. gaz rozłącza pompę paliwa ? bo gdy nie /a koltec nie odcina/, a któryś wtrysk pb byłby np. zapieczony i otwarty to mógłby mieszać dodatkiem benzyny przy pracy na gazie. wprawdzie na spalanie lpg to nie miałoby chyba wpływu :?: , ale pb raczej szybko by ubywało....
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej Astry G 2.0DTI 101KM z 2001roku. Do rzeczy. Wczoraj odpaliłem auto i zacząłem jechać, na prostym odcinku drogi wcisnąłem pedał gazu i auto strasznie mulasto zaczęło się zbierać. Początkowo myślałem, że mi się hamulce zapiekły, stanąłem i sprawdziłem ale tarcze były zimne. Po ujechaniu kilkunastu metrów zapaliła...
zapieczone zawory astra zawory zawory astra
zmywarka amica silnik podświetlenie licznik skoda odświeżania pamięci
Peugeot Boxer – schemat elektryczny obudowy filtra paliwa, czujnik wody, grzałka, BlueHDi Electrolux EER73DB – wyje odkurzacz bezprzewodowy, czyszczenie, wymiana łożysk, naprawa