Albo pomyliłeś miejsca popychaczy i na początku niektóre zawory były podparte i dlatego kręcił jałowo, a inne popychacze są zapieczone i się nie podniosły, a wraz ze wzrostem temp. luz maleje i jest ciszej.
Poczytałem trochę na temat zaworów sterujących zmiennymi fazami rozrządu i może to właśnie te elektromagnesy są uszkodzone albo same zawory sterujące są jakoś zapieczone czy brudne i nie chodzą płynnie, przez co mogą przerywać. Miał ktoś jakieś doświadczenia z tym?
dzień dobry, Jakie masz błędy w sterowniku silnika? Ile oleju Pali Twoje auto na 1000 km? -Co do błędów to nie ma ani jednego. sprawdziłem dziś po dłuższej przerwie i czysto. https://obrazki.elektroda.pl/2487057100_... -Natomiast jeśli chodzi o olej to wychodzi na to, że ok 300ml na 1K km. Olej 5W30 GM. I tak wiem, że powinienem wlać...
Witam, a zbiornik paliwa się czasem nie zapowietrza??? tzn jak odkręcasz ziornik to nie ma syku??? U mnie tak włąśnie było...i auto traciło moc na ciepłym :) Ewentualnie radze sprawdzić popychacze, bo mobą być zapieczone i wtedy zawory nie domykają się.
Zrzuciłem dziś pasek rozrządu i okazało się że nie daje opór dół silnika tylko góra i odkręciłem wałek rozrządu i okazało się że zawory są OK tylko popychacze były zapieczone aż ledwo dało się je wyjąć z głowicy ale jakoś się udało i rozebrałem je i umyłem w benzynce po złożeniu ich zaczeły działać więc złożyłem wszystko do kupy i jest oczekiwany efekt...
witam mam taki problem że w trybie awaryjnym zawór gazu zamyka sie równocześnie przy uruchomieniu rozrusznika.instalacja jest 2 generacji.przy przełączaniu na gaz/ benzynę wszystko jest normalnie.nie wiem w czym szukać przyczyny. ps.czy można jakoś zresetować sterownik gazu?
Witam. Mam taki problem. Bezpiecznik F6 duży, w przedziale silnika, zasilający pompę paliwa źle kontaktuje. Ratuję się podginając blaszki bezpiecznika. Próbowałem dobrać się do gniazda ale nie wiem jak. Może ktoś mi podpowie.
W listopadzie 2004r. dresy skubneły mi auto w Warszawie. Teraz mam Astre II diesla i chciałbym załozyć jakieś swoje zabezpieczenie. Który obwód odłączyć: pompę paliwa, rozrusznik ??? Ma ktoś jakiś pomysł i wogóle jak to zrobić, tzn. w którym miejscu przecinać przewody, itp.?
Witam Kupilem samochod astra2(isuzu1,7) chce zalozyc "odciecie zaplonu" metoda domowa a nie w wyspecjalizowanym zalkadzie. Gdzie mozna sie wpiac ( w kabinie) aby samochod nie chcial zaplaic?? Podobny patent zrobilem w moje bylej Alfie 164 sprawowalo sie wysmienicie
Witam; Chce zrobić odcięcie zapłonu w mojej nowo nabytej astrze. Poczytałem trochę, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Najczęściej pojawiające się propozycje to: 1) zrobić odcięcie na czarnym przewodzie za stacyjka - samochód nie będzie w ogole kręcił, ale podobno po podaniu napięcia z aku na jakiś odbiornik auto odpali bez problemu- Czy to prawda?...
Witam mam problem z zapalaniem na gazie w związku z tym mam pytanie kiedy powinien się otwierać zawór przy butli? Z kluczykiem czy też coś go może odcinać? Zawór przy silniku zamyka od razu jak włączę rozrusznik więc jak łatwo się domyślić nie da się zapalić na gazie (instalacja 2 gen)
Jak zablokowac wal korbowy aby zdjac pasek rozrzadu
Witam 🙂 zauważyłam ostatnio duży ubytek w zbiorniczku plynu do chlodnicy(Z poziomu między min. A max w ciągu jednego dnia zostało ledwo na dnie zbiorniczka) dodam że auto stało kilka dni nie odpalane. Po dolaniu do max. tydzień był spokój, plynu nie ubywalo. Auto zrobiło jakieś 200km przez ten tydzień. Pod maskę zaglądam codziennie i wszystko...
Witam, Ponownie mam maly problem z moja astra 1.4 16v 98' mianowicie strasznie mocno paruje mi przednia szyba, przy wiekszym deszczu widac nawet jak krople wody osadzaja sie na szybie mimo wlaczenia w kazdej kombinacji nawiewu stan szyby sie nie zmienia. wyczyszczona jest pieknie , filt przeciwpylkowy nowy. Z tego co zauwazylem to filtr w czasie deszczu...
Potrzebuję zrobić ukryte odcięcie zapłonu ktoś proszę o rady
Sterownik centralnego został zalany w wyniku czego podał na stałe + na czarno-żółty przewód. W efekcie jest taka sytuacja; drzwi zamknięte, zaryglowane, siłowniki uszkodzone nie reagują na żadne podawane impulsy. Jedynie drzwi kierowcy dają się otworzyć kluczykiem. Udało mi się zdjąć w bólach boczek drzwi pasażera ale co z tego, żadnym cięgłem nie jestem...
Tylko rozbiórka silnika W oplach fakt producent przewiduje do 1l oleju na 1000 w większości ople biorą olej uszczelniaczami na zaworach Ale mogą być tez zapieczone pierścienie ale wątpliwe Jak auto ma gaz to na bank uszcelniacze
bezpiecznik od tego zaworu który mógł się spalić podczas zapieczenia erg i stopienia pinów Jeżeli się ztopiły to sprawdź bezpieczniki. Po za tym podaj kod silnika!!!!!
Sprzęgło ? wrzucam 3 zaciągam ham. ręczny i auto gaśnie , biegi wchodzą bez zgrzytów , ślizgania brak. Dodano po 2 Głowicy niema co ruszać , kompresja wysoka , zawory niepowypalane , uszczelka ok , na tłoku są 3 pierścienie : 2 uszczelniające i 1 olejowy , gdyby olejowy był zapieczony to kompresja spadłaby by ? uszczelniaczy nie sprawdzę bez rozpięcia...
Miernik wyskalowany w barach. Co sądzicie o czwartym cylindrze?? Zacinający się zawór w głowicy, zapieczony pierścień na tłoku lub uszkodzony miernik. W sumie nigdy w żadnym silniku nie słyszałem o kompresji 20bar w silniku benzynowym. Max 17. Przy kompresji 8 bar powinny być problemy z odpalaniem choć tutaj tylko na jednym cylindrze to było.
Ta rurka i zawór to odciąg par paliwa z baku, syf w dolocie to normalne w tym silniku z puszcajacymi uszczelniaczach zaworów, zapieczonymi pierścieniami i drożnym zaworem EGR, warto by to wyczyścić, uszkodzony filtr powietrza po strzale to i tak małe zniszczenia, mogło ci rozwalić cały dolot.
Chyba przyczyna w tobie. Jak dla mnie marnie opisałaś sytuację i oczekiwania. Skoro silnik był naprawiany to chyba określono jakieś warunki? I pytanie, czy te warunki osiągnięto? Czytam o wymianie jednego tłoka. Z jakiego powodu? Wymieniono zawory, czy też regenerowano głowicę? Po przejechaniu 80 km zapieczone pierścienie? Jakieś niebywałe zdarzenia....
Przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia się raczej przy wyższych obrotach). 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą...
a rure dolotową tez wyczysciłeś Jeśli chodzi o tą rurkę pod tym zaworem, która wchodzi do turbo nie mogłem jej odkręcić od strony turbo śruby są zapieczone, odkręciłem od strony zaworu i jak zajrzałem to były sadze na brzegach rurki. Myślisz ze to może być przyczyną?? ona musi być czysta??. Może znasz jakiś sposób by ją przeczyścić nie odkręcając,...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Załóż sobie jakąś suchą rękawicę i na pracującym silniku ściągaj na chwilę i zakładaj kolejno kabel ze świecy. Słuchaj czy po ściągnięciu danego kabla silnik się ucisza. Może to być któryś tłok(zużycie tłoka-zapieczenie, peknięcie pierścienia), sworzeń tłoka lub panewki na jego korbowodzie. Także nadpalony któryś zawór wydechowy(jego przylgnia lub gniazdo)....
Auto naprawione . Okazuje się że, obsada (tulejka wtryskiwacza) ukręciła się na równo z głowicą! Ścianka grubości około 1mm!! z powodu zapieczonego wtrysku (nieszczelna podkładka miedziana) Oringi były całe. Udało mi się ją wydostać bez zwalania całej głowicy. Zrzuciłem tylko nasadę z wałkami.Chory patent z tymi obsadami! Uprzedzam wszystkich aby nie...
Zawór EGR był czyszczony z dwa lata temu, pamiętam że sporo trzeba było rozebrać żeby się do niego dostać, więc chyba tak szybko by się nie zabrudził...? Po za tym jeśli to EGR to dlaczego tylko za pierwszym razem nie chce odpalić a jak już odpali raz to potem za każdym razem odpala elegancko, to co egr akurat jak postoi to by się zacinał? Sam nie wiem......
Przerabiałem to w zeszłym roku w swojej vectrze 2,2dti. U mnie okazało się że pękł gumowy łącznik od podciśnienia przy turbinie. Naprawa w 5 minut i jeździ do dziś. U mnie objawiało się to błędem P0400 Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ. Na forach opisują że jest to dość rozległy błąd i przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem...
ma problem z hamulcami może ty coś mi doradzisz otóż zainwestowałem trochę w autko bo słabo hamowało więc wymieniłem tarcze i klocki (brembo + ferodo ) z tyłu kupiłem nowe bębny szczęki cylinderki i kpl. sprężynek, wymieniłem płyn hamulcowy ( Ate ) i po dwóch miesiącach efekt mizerny hamulec dosyć wysoki i twardy serwo na postoju trzy razy deptam i...
wtrysk gazem lać nie będzie. tam jest gaz w fazie lotnej. nie ciecz. ale benzynowy może lać. gaz rozłącza pompę paliwa ? bo gdy nie /a koltec nie odcina/, a któryś wtrysk pb byłby np. zapieczony i otwarty to mógłby mieszać dodatkiem benzyny przy pracy na gazie. wprawdzie na spalanie lpg to nie miałoby chyba wpływu :?: , ale pb raczej szybko by ubywało....
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej Astry G 2.0DTI 101KM z 2001roku. Do rzeczy. Wczoraj odpaliłem auto i zacząłem jechać, na prostym odcinku drogi wcisnąłem pedał gazu i auto strasznie mulasto zaczęło się zbierać. Początkowo myślałem, że mi się hamulce zapiekły, stanąłem i sprawdziłem ale tarcze były zimne. Po ujechaniu kilkunastu metrów zapaliła...
zapieczone zawory astra zawory zawory astra
ekran folia aluminiowy wymiana grzałki pralka alpine 9853r
Schemat podłączenia termostatu TAM 145 w lodówkach Mińsk Lokalizacja modułu sterowania światłami w Renault Koleos