w E32 pompka obiegowa jest bodajże w prawym rogu komory silnika (patrząc z przodu auta) pod zaworami - sprawdź też zawory.
Zacznijmy od tego czy jest tam w ogóle magnes czy nie ma?? Mi się wydaje że tam jest bezzprzęgłowa sprężarka. Spójrz czy wał sprężarki (środek kółka) się w ogóle kręci? Dodano po 2 Jak tam nie ma sprzęgła to do sprawdzenia czujnik klimatyzacji i zawór regulacyjny kompresora ewentualna wymiana tych elementów. Sprawdź jeszcze wcześniej czy prąd dochodzi...
Jeżeli chodzi o VW to te z Digijet się nie nadają. Nadają się natomiast z Digifant czyli 1.8 i 2.0. Takie zawory można też znaleźć w starszych i większych silnikach mi. m. Opla, BMW.
olej zaciąga przez odmę, a te gwizdy to powietrze, które zasysa do skrzyni korbowej przez zimeringi. do wymiany cały zawór i labirynt.
Pin 3 ze sterownika idzie na zawór.
elektor zawór
Jak wyżej, sprawdź ciśnienie, możliwy nadpalony zawór.
Podpalone zawory?
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
Skraplacz zasyfiony/brak przelotu powietrza. Bajki opowiadasz z tym podgrzewaniem, czasem w gorące dni i nagrzanym aucie rzeczywiście jest trudno załadować wymaganą ilość czynnika do układu, zakręca się wtedy zawór wysokiego w maszynie, włącza klimę i ładuje resztę przez zawór niskiego ciśnienia.
sprawdz elektro zawory
Dobre z tym katem bo zanim go uszkodziła to pogieło zawory.
Cyka cały czas a węże są dopiero twarde po przejechaniu kilku km. Chce jechać do tych mechaników i z nimi pogadać co i jak, lecz chce wiedzieć co to może być, żeby wiedzieć co gadać. Dodam że były rozpinane zawory.
Na 1 cylindrze praktycznie nie ma. Gaz jest? Podpalony zawór?
http://translate.google.pl/#en/pl Mechanikowi samochodowemu chyba nie trzeba tłumaczyć do czego ten zawór
sprawdz i ew. wyrególuj luzy zaworowe bo objawy wskazują na podparte zawory.
Możesz też założyć siłownik wypalania filtr dpf z forda. Taki 2 drożny zawór.
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu.
Jak głosi błąd problem jest w zaworze regulacji ciśnienia na szynie paliwowej. Dobrze byłoby podglądnąć dane na szynie podczas pracy i sprawdzić co dzieje się podczas rozruchu. Może być uszkodzony oring na zaworze, syf w układzie powodujący zacinanie zaworu, zużyty zawór lub problem elektryczny.
Witam. Znalazłeś przyczyne? Mam to samo
a jeszcze jedno : eg 200 nie ma zintegrowanego z reduktorem zaworu elektromagnetycznego , jeśli w poprzednich był to musisz dokupić zawór oddzielny lub kupić scorpion st , który ma zintegrowany z reduktorem zawór i filtr fazy ciekłej.
Tak że radze zacząć od prostych rzeczy niż wywalać siano w błoto u mechaników Jak jeździsz do tempiszów i lamerków to na efekty nie trzeba w ogóle czekać , bo żadnych nie będzie. I nie jest to czujnik tylko zawór.
Przy tłoku w GMP zawór do cylindra nie wpadnie. Tym się nie przejmuj. Bardziej martw się o to, żeby się nie zgiął jak go będziesz demontował z zaciętym zamkiem. Co do diesla to trafna uwaga. W TDI tłok elegancko podpieara zawór.
Co miałeś? IPLO, 0,22?
Jaki tam lejesz olej co ci zawory pręży?
Skrzynia i dyfer zgodny z vin.Możliwe jest że elektrozawór otwiera kanał ale brak jest w nim ciśnienia?Może zdjąć sterownik i wyczyścić kanały?Bieg 4 wchodzi ,ale po sekundzie powrót na 3 z szarpnięciem.Czyli zawór pracuje.
Nie poziom płynu w zbiorniczku. Na wężach koło nagrzewnicy jest zawór do odpowietrzenia.
No to pompa/smok/zawór/panewki
318i. Pisze o zaworze disa!
O ile sam zawór jest diagnozowalny. Stąd pytanie.
Wygląda na zawór od Vanosa.
Rozruch zimniego silnika w dieslach jest wspomagany poprzez zwiękrzenie kąta wyprzedzenia zapłonu tak mam w mazdzie i tak było w renault, w uno 1,3d też takie urządzenie było natomiast co jest w bmw to nie wiem. Nie przypuszcza aby to co masz u siebie działało na innej zasadzie.
Na zaworach nagrzewnicy.
Zawory masz ciasne.
bmw puszczał ten zawór i gasło auto a zanim odpalił to ojoj wiec obstawiam to u siebie nie trzyma ciśnienia albo słabo trzyma
to jest bmw seri 5 2001 rok 2,2 benzyna 2 walki rozrzadu 24 zawory
I udało się rozwiązać problem ? Mam to samo .. chętnie się dowiem
Są zawory z pompką.
Sprawdź czy jest iskra.
Jak w tym silniku są regulowane zawory?
Co klekocze? Zawory? Spalanie stukowe? Zbyt wczesny zapłon?
Witam, mam problem odnośnie zaworu wody w bmw e46 2.0d. Zawór po podłączeniu do niego wtyczki grzeje się samoistnie (obudowa) nawet gdy nie ma kluczyka w stacyjce dlatego jeżdżę z odłączonym. Założyłem inny zawór ale też się grzeje, problem znika dopiero po odłączeniu panelu klimatyzacji. Mam teraz pytanie czy winny jest panel czy taż przyczyną problemu...
Wiedz albo pompa przedwstępna albo zawór na pąpie
oczywiście rozrząd na blokadach złożony i Vanos właściwy? a ten zawór od Vanosa co go odpinasz to jest cały czas na nim napięcie?
Sam rozwiazałem problem. 2 pogiete zawory, ułamany ślizg łańcucha..
m50 m52 m54 chodzą bez przepływki na 100%, nie falują i reagją na gaz. Jak kolega wyżej pisał nieszczelność, albo coś z przepustnicą(ma być domknięta, od wolnych jest krokowy, a właściwie zawór ICV)
Zawory są sterowane impulsowo.
To jest kiepski silnik BMW i czesto zacieraja sie zawory w prowadnicach Glowica do specialisty i przy okazji zrob rozrzad :-(
Wygląda na zawory sterujące wałkami rozrządu. Z którego miejsca leje się olej ?
Węże są nowe.W którym miejscu znajduje się ten zawór?Zawór disa założony sprawny.
A wałek rozrządu jest w głowicy ?? To więc chcący ściągnąć głowice musiał ściągnąć rozrząd .... a niechcący mógł przestawić na wale i górę ustawił wedle znaków a dół został przestawiony i może być problem tego typu.... A nie każdemu chce się sprawdzać po dwa razy czy dobrze złożył ..... A motor działa Dodano po 1 A gdyby był to diesel a byłby przestawiony...
Chodzi o zawory w module abs,równie dobrze może być uszkodzony sam sterownik.Jeżeli chodzi o przepływomierz to jakieś błędne tłumaczenie .
Może to być zawór wyrównujący na listwie.
Cisnienie na tłokach ma bardzo dobre .zawory tez bez zarzutów
Schemat bez opisanych elementów ale po danych kontroli powinieneś rozszyfrować co gdzie i jak. Zawór regulacyjny wolnych obrotów jest na pinach 2, 29 i 54 sterownika.
Trzeba cylindry sprawdzić na szczelność,może być zawór wypalony,gniazdo zaworowe,zakłócenia są na ilu cylindrach.
Problemem okazał się padnięty zawór disa.
Głupoty opowiadasz. Da się odseparować. Ja najczęściej zakładam zawór odgrzewania od Phaetona albo od BMW zależy w jakim układzie działa nagrzewnica a i masz coś co się nazywa zawór combo z termostatem. A gdybyś tylko zajrzał do instrukcji montażu aby eberszprechera to masz to wszystko bardzo ładnie opisane. Że montuje sobie ogrzewanie postojowe do...
A może po prostu jakieś zawory na przewodach hamulcowych?
Przepraszam że zadaje pytanie nie do końca w temacie ogrzewania forda, ale chciałem wykorzystać elektrozawór tam stosowany do sterowania ogrzewaniem w kamperze. Jest on tani i łatwo dostępny. Potrzebuję elektrozawór, który bez zasilania jest zamknięty, a zasilony otwiera się. Zawory ogrzewania np z BMW działają odwrotnie. Zawór z Forda ma cztery króćce...
Witam, wymienione: pompa,wyprzęgnik i obydwie sprężyny pod pedałem. Nie ma różnicy czy silnik pracuje czy nie, choć dzieje się to raz na 100 wciśnięć, podniosę nogą pedał i sprzęgło jest ok. Co może być ? Schemat w załączniku. Gdzieś się zapowietrza ? Zawór dławiący nr 14 ?
Chcesz mi powiedzieć że BMW włożyło w diesla ITB ? I co to jest zawór 3-j drogowy ?
Żeby nie generować błędów to lepiej założyć elektromagnetyczny zawór na przewód paliwowy.
Trzeba było się pochwalić w pierwszym poście że przed tym jak stałeś na swiatłach zrobiłeś jakąś dziwną redukcje biegu albo porządnie go kręciłeś na obrotach,bo to dwie przyczyny kiedy w tych silnikach gną się zawory na wydechu.
Zacznij od wysokiego nap.tak jak koledzy piszą(swiece,przewody cewki). Spotkałem sie tez nie raz z tym objawem gdy była wydmuchana uszczelka pod głowicą miedzy-cylindrowo.Zdarzyło mi sie raz w BMW gdy były nieszczelne zawory ssące.Napisz co to jest za BMW(model,rok) oraz jaka jest instalacja gazowa(zwykła,elektronika,sekwencja)? Pozdrawiam.
jak sprawdzic czy to imobilajzer? chce jeszcze wyczyscic i sprawdzic zawór sterujący biegu jałowego
Silnik M52 ma dosyć fajny obieg cieczy i należy to uwzględnić podobnie jak i zawory odcinające nagrzewnice. Po drugie trzeba stwierdzić czy reduktor jest faktycznie zimny czy tylko czujnik tak zapodaje.
Sprawdziłem przekaźnik i jest prawidłowy. Prawdopodobnie źle działa zawór sterujący sprężarką.
Moim zdaniem jest to właśnie dowód na niewłaściwe działanie regulatorów.
Kolego nie wiem co dolega twojej bejcy ale ale nie bierz jej na zaciag przy tych mrozach mnie to kosztowało grubą kasę rozrzad,głowica,zawory,itp,uwazaj
Witam, czy ktoś uporał się z tym problemem? Mamy identyczną sytuację po wymianie przekładni, zacina się zawór w pompie. Pozdrawiam
Witam. Sprawdź zawór na przewodzie wodnym do nagrzewnicy, o ile pamiętam po odłączeniu kostki powinien się otworzyć. Często się zacinały.
mieliscie racje, to był zawór, przeczysciłem i jest OK. dzieki.
Słuchaj no, masz zawór z kostką na 3 piny, tak? wyciąg go i niech ktoś włączy Ci zapłon, zobacz czy ten trzpień co się w środku znajduje zmieni położenie. Tyle, że mi się wydaje, że jednak nie masz zasilania na ten zawór i koniec. Dodatkowo opór cewek tego zaworka powinien wynosić około 20 ohm. Teraz najważniejsze - sprawdź przekaźnik który daje zasilanie...
To rozrząd powinien być ok Proponował bym sprawdzić ciśnienia sprężania.Dokładnie sprawdz układ dolotowy powietrza.Hydrauliczny popychacz jak jest uszkodzony też może podstawić zawór więc możesz na wszelki wypadek sprawdzić zawory.Pozdrawiam
Jak by tak było to byś miał dawno pokrzywione zawory. Ale tak nie jest.
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
Ciśnienie oleju zmierzone?Czy mamy powróżyć?
Uszkodzony zawór lub sterownik abs. To już wszystko (zawory ,silnik) jest sterowane z płyty abs-u.
Jeżeli uważasz że olej scieka z obudowy filtra oleju i generalnie z układu, to grzechotalby łańcuch po odpaleniu. W starych BMW tak było, trzeba bylo wymienic zawór w podstawie filtra.
HC dosyc duze. Swiadczy to o spalaniu oleju. Wspolczynnik λ lekko ubogo Raczej po prostu o wypadaniu zapłonów, i jest lekko bogato po CO. Jak dla mnie to wypadają zapłony tylko na jednym z cylindrów i pewnie cały czas na tym samym. CO bez kata jest 0.5 okolo. Wychodzi na sprawnosc silnika. Pierscienie, zawory, rozrzad.
pochrzanione z sterownikiem czytaj czujnikami Jeśli sprężarka bije ciśnienie to praw fizyki nie oszukasz żadnym czujnikiem sterownikiem. I fakt ręka powinna przymarzać do rurki niskiego ciśnienia po przyłożeniu. Z drugiej strony parownik jest w głównym obiegu i jak wentylator dmucha to podgrzeje parownik choćby nie wiem co. Przez co powietrze będzie...
Sprawdz na rozgrzanym silniku czy te weze robia sie gorace i czy zawory wydaja charakterystyczne stuki
Obstawiam pęknięte pierścienie albo dziura w tłoku. Raczej uszczelka,zawór, albo pęknięcie głowicy.
Może być pompa wstępna, pompa CR, zawór regulacyjny, czujnik ciśnienia. Bez diagnozy, najlepiej kogoś kto się zna się nie obejdzie. Ewentualnie jak Cie stać to wymień wszystko co wymieniłem i zadziała.
jak panel który jest sterownikiem nie widzi wartości io nie da ci napięcia na zawory
Będę wdzięczny, ja sprawdzę organoleptycznie jakie sygnały występują na wiązce 3 przewodowej. Wydaje mi się, że to jednak zwykłe zawory otwierane elektromagnesem (tak to wygląda w 2 przewodowym na pewno), ze sprzężyną cofającą.
Pompa elektryczne była nawet zamieniana ze sprawnego auta i podaj tak samo - nie mierzyliśmy ciśnienia. No właśnie nie wiem czy to czujnik czy zawór - dlatego pytam - jakie ma zadanie ?
Niekoniecznie uszczelka - BMW słynie z pękających głowic. Więc może być i zdziwienie i koszty. Na zdjęciu widać coś na kształt gałki. Rozumiem, że jest to zawór na głównym obiegu i od tak zakręcenie go wstrzyma przepływ całego oleju przez silnik czy tylko ominie filtr oleju? Zamknij natychmiast klapę i nigdy więcej sam tam nie zaglądaj. To nie jest...
czy ktos odp Nie rozumiem jaki masz problem? kod 112 to zawór przełaczania kolektorem ssącym
Mechanik regulujący zawory powiedział że wałek jest ok.
A ile w barach pompuje ta wstępna ?Bo tam chyba jest w zbiorniku?Zawór sprawdź na pompie cr.Wtryskiwacze dobre?
przepustnica,przepływka,tps,zawór biegu jałowego,lewe powietrze.
dla mnie to będzie zaworek podciśnieniowy który steruje pracą turbiny... i niech Cię nie zmyli że nie wywala błędów ! tam w tym zaworku jest siateczka filterek który się zatyka , niektórzy to czyszczą ja wolałbym wymienić ... aha nie daj się nabrać na zawór od BMW który kosztuje 250 zł , kup zawór podciśnieniowy od Opla 1,7 to ta sama część te same...
Ja w swoim transicie miałem zawory SIRAI L340V04G dwie sztuki plus chłodnica oleju i przepompowałem z 5000 litrów oleju roślinnego, nic się nie działo tylko wtedy (2006 rok) zawory nie były takie tanie, jakby co mogę sprzedać. Witam czy zawory jeszcze aktualne ? jaka była by cena ? Dodano po 11 Finalnie został wykorzystany elektrozawór od BMW E39 tylko...
Tak jak wyżej kolega stwierdził, dodam tylko, że może coś z instalacją LPG: REDUKTOR PAROWNIK LPG, sterownik LPG, zawór w butli LPG.
W preparacie. Osiadł w rurkach nagrzewnicy i zmniejszył przelot. Niestety mało który uszczelniacz do chłodnic nie zatyka nagrzewnicy. Czeka Cię wymiana chłodnicy i płukanie układu chłodzenia, w ostateczności również wymiana nagrzewnicy. W BMW dodatkowo jeszcze mógł zapchać zawór sterowania nagrzewnicy (nie pamiętam czy w E36 był)
http://replace-timing-belt.com/wp-conten... Proszę bardzo. Zanim się narobisz to wymień sam napinacz. Jeśli lancuch po demontażu nie będzie rozciągnięty to nie obejdzie się bez wymiany wariatora. To silnik bmw, odpowiedzialny za to może być zawór zwrotny oleju przez co wariator...
Zawór drożny. Jak wydech będzie przytkany to pompa nie zrobi takiego ciśnienia żeby wepchnąć powietrze do wydechu. Problem w tym,że pompa ma małe ciśnienie robocze,a ja dmuchając w zawór od strony pompy,nie mogłem wymusić otwarcia zaworu ! Pompa to taki odkurzacz .Widziałem na YouTube,jak gościu testował zawór z BMW (podobny)_ i dmuchając w niego nie...
Witam mam pompę ABS z bmw e 36 2000r. czy jest możliwość sterowania zaworami w pompie za pomocą jakiś dodatkowych przycisków ? mianowicie chciałbym wykorzystać to samochodzie terenowym do blokowania poszczególnych obwodów hamulcowych , np jak urwę przewód hamulcowy to poprzez zawór odcinam ciśnienie na dane koło
zawory andoria pogięte zawory toyota zawory
amica śmierdzi zestaw naprawczy pompa podwójnie całkujący
rejestrator kopier husqvarna czyszczenie gaźnika
Bęben pralki Hoover HWP4 37AMBC/1-S: klejony czy skręcany? Radio Android nie odbiera sygnału FM - brak zasilania wzmacniacza antenowego