1. Tak jest to plus 12V na elektrozawór parownika pojawia się po przełączeniu na gaz (pamiętaj ze według schematu masz dwa elektrozawory gazu jeden na parowniku a drugi na butli i oby dwa musisz podłączyć by się razem otwierały) 2. schemat ten jest przewidziany bez użycia przekaźnika(jeśli chcesz zastosuj najprostszy zwierany przekaźnik. Pamiętaj by...
Odp na twoje pytanie a ty ani me ani be... Dodano po 8 https://obrazki.elektroda.pl/9410965800_... Egr masz na silniku nad skrzynią biegów razem z chłodniczką
Czyli : grubsza rurka - cieńszy zawór to niskie ciśnienie, tzw ssanie cieńsza rurka - gruby zawór to wysokie ciśnienie tzw tłoczenie W każdej klimie samochodowej jest ta sama zasada.
Zawór powinien mieć 13-17 ohm.
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Wyciągaj kolektor do czyszczenia nim nie jest za późno. Jak to co zostało oderwie się i wleci w zawory....
Bardzo łatwo sprawdzić czy to zawór jest nieszczelny , można np. zaślepić na próbę przewód odpowietrzenia
No ,to naprawiasz albo wymieniasz sterownik, naprawiasz albo wymieniasz silniczek, i naprawiasz obwód zaworu albo wymieniasz zawór na sprężarce.
zacięta geometria turbiny lub nieszczelny dolot albo N75 zawór
Z całym szacunkiem dla Ciebie owik Tylko po co pytacie? Odpowiadamy! Z opisanej sytuacji przez witek1965 wynika, że możliwe przyczyny to: 1.uszkodzony popychacz, 2.pęknięta sprężyna, 3.przytarty zawór.
Czy ten problem jest po dłuższym postoju na słońcu? Przyczyną jest zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa.
Orientuje się ktoś czy pod czujnikiem ciśnienia klimatyzacji w seacie ibiza 2003 jest zawór? Czy muszę spuszczać czynnik chłodzący żeby wymienić ten czujnik? Jeśli ktoś spotkał się z takim problem i pomoże będę wdzięczny.
albo głowica ma wypalone i podparte zawory wydechowe na środkowym cylindrze sprawdź napięcie lądowania
Witam po podłączeniu seat pod interfejs OBD II wyświetliło mi taki błąd fota Czy to będzie zawór egr
wypalony któryś zawór wydechowy np
Witam problem wypadającego zapłonu na 1 cylindrze rozwiązany okazało się ze nieszczelny zawór wydechowy
O tym zadecyduje gość który będzie to diagnozował.Komputer to tylko podpowiedź.Reszta zależy od mechanika.A może być wszystko od mechatroniki,zawory do samego sterownika.Także jedź tam gdzie robią takie rzeczy.Bo zwykły warsztat może nie robić takich skrzyń i zapłacisz tylko za podłączenie kompa.
Możesz jezdzić bez obaw nic się nie stanie,ustaw przełącznik w pozycji tylko PB powinno przestać piszczeć.Najprościej będzie zmienić zawór tankowania,podjedź do pierwszego lepszego gazownika wymiana zajmie kilka minut.
Zawór regulacji ciśnienia CR.
Lecz co było tego przyczyną turbo jest w świetnym stanie Tego nie wiesz, ja nie wiem i kwoku nie wie, ba nawet Chuck Norris nie wie. Po prostu zdejm głowice i zobacz czy masz olej w intercoolerze w średniej ilości. Być może tam się zebrał a jak turbo mocniej dmuchnęło to go z tamtąd wygoniło wprost na tłoki i ukrzywiło korby albo wykrzywiło zawory.
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
w bagażniku tam gdzie masz koło zapasowe, powinna być biała karteczka przyklejona, z różnymi oznaczniami, min. nr VIN, nr lakieru itp, powinien być też trzy literowy symbol silnika :)
jaką masz kompresję, mialem taki przypadek ale to zawór był wypalony
silnik 1.0 rok 97 instalacja AL-700 zawór gazowy brc
Np . Seat Arosa 1,0 znajomego ma taki własnie defekt jak opisywany wyżej ... w/g mojego skromnego zdania tak odpowietrza sie pompa oleju i gra zawór do momentu pełnego odpowietrzenia ... Czy można coś z tym zrobić ? I czy jest sens ? ....
a jak sprawdzić czy to na pewno ten zawór się nie otwiera ?
Bo go nie ma trzeba manometr podłączyć do listwy wyryskowej. Ale powinny być korekty lambda a one jeśli mają dużą odchyłkę od 1 ( w okolicach 0.8 lub 1.2) już swiadczą o problemie ( badaj zaraz po odpaleniu). Dwa jaką temeptaturę pokazuje na silniku przed startem. Te czujniki jak i przewdy od nich też się psują. W tych silnikach też powszechnym problem...
zaczął bym od przewodu paliwowego - zawór zwrotny,
no ale w czym masz problem bo jeśli chodzi o tłumaczenie tych kodów to proszę 448E-wyliczone obciążenie niskie(TPS,MAP,MAF,APP) 4629-czujnik MAP,BARO-zła wartość słaby przepływ dolotu,zawór EVAP przewody
Sprawny zawór powinien mieć rezystancję 30 do 40 omów. Jeśli znacząco się różni to jest uszkodzony.
Dzięki za informacje.Pozdrawiam
Patrzysz na samą cenę silnika, znajdź jeszcze kogoś kto ci go włoży do samochodu. Robiłem już 2 małe remonty silnika. Komplet pierścieni 100-150 zł, uszczelka pod głowicą 30-50 zł, uszczelka misy i pokrywy zaworów 50zł, olej i filtr 70 zł i to jest minimum. W zależności od potrzeb może dojść rozrząd 150-200 zł, uszczelniacze zaworów ok 20 zł, płyn chłodniczy...
To nie zawory slychac tylko panewki. Silnik na zlom raczej.
ponieważ rozrząd sie przestawił I myślisz że zawory ocalały? Sprawdziłes kompresje , bo rozrząd na znaki to wyższa szkoła jazdy- tu panuje inż Marker.
Jakie oznaczenie silnika, model 6l czy 6j ? Przyczyną może być nieszczelny zawór odpowietrzenia zbiornika -pod obudową filtra powietrza.
Rany !!! ta ibiza ma sprężarkę o zniennym wydatku, a nie załączaną elektromagnesem. Potrzebny oscyloskop do pomiaru impulsu na zawór regulacyjny sprężarki i manometry do pomiaru ciśnień
Okazało się ,że wystarczyło wymienić filtr paliwa i zawór cisnienia doładowania,autko jeżdzi jak nowe :))) pozdrawiam
tam jest zawór ciśnieniowy w nim yyyyyy co?
Jednak zawór. Loteria. Jak masz kase to kupuj dobry zamiennik albo ori
W tych silnikach występuje też problem że zacierają się zawory w głowicy. Dlatego ciężko jest to zdiagnozować bo czasem chodzi a czasem lipa, jak się zawór wypali to nie chodzi cały czas a jak zaciera (przyciera) to sprawdzisz tylko w momencie kiedy gubi ciśnienie. stwierdził ze to wina wtrysku. Wyskakuje błąd zapłonu 'Błąd zapłonu' to szerokie pojęcie...
Zaworek na pompie ma zasilanie po stacyjce. . Zawór odcinający paliwo (N109) ma zasilanie z EDC
to jest zawór sterujący otwieraniem/zamykaniem EGR czyli kolejnym zaworem recyrkulacji spalin, skoro pompa jest oryginalna przy tym silniku czyli była przy nim fabrycznie to Twój AAZ ma już zawór EGR.
Czy te silniki VW nie są czasem bezkolizyjne ? Ja miałem trochę inną sytuacje, kiedyś podczas holowania i próby odpalenia starszego seata ibiza w ten sposób przeskoczył rozrząd, powyginało zawory i pół bloku silnika do remontu... Tzn zawory, prowadnice, gniazda do szlifu przy okazji planowanie głowicy do tego koszty płynów, uszczelek, które trzeba było...
Odświeżam temat, otóż mam problem przy gaszeniu silnika strasznie telepie całą budą (ibiza tdi ASV 110KM) podobno ten zawór jest odpowiedzialny za to ? czy bardziej klapa się nie domyka? Pozdr
Kolego, jakbyś miał źle ustawiony rozrząd to już dawno byś tym autem nie jeździł.... Co do odpalania to świece, zawór zwrotny w pompie paliwowej, jakość paliwa...
Proszę sprawdzić zawór n75 i gruszkę przy turbinie czy nie ma czasem pękniętej membrany
Kolego sprawa nie tak prosta ponieważ do odpowietrzania hamulców wraz z pompa ABS jest cała procedura którą przeprowadzasz z komputerem. VCDS ma przeprowadzenie takiego odpowietrzania wraz z opisem co masz kiedy robić a on już odpowiednio otwiera zawory w pompie ABS. Wiec pozostaje VCDS, podnośnik i do dzieła.
A czy przyczyną tego może być np zawalony syfem zbiorniczek w komputerze? Sprawdzić jeszcze ten zawór n75 i podmienić go z tym drugim?
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
nie leci kompletnie nic ciepłego z kratek A zimne dmucha ? Czyli pytanie fachowe : czy pracuje wentylator nawiewu - bo nie napisałeś tego . Jeżeli pracuje to nagrzewnica się prawdopodobnie przytkała . Zawór ogrzewania przy nagrzewnicy też sprawdź .
to takie coś,powinny dochodzić 3 wężyki ciśnienie z kolektora ,na gruchę przy turbinie,i powietrze normalne z atmosfery z puszki filtra lub przez filterek podobny jak od paliwa taki plastikowy.Zawór powinien być przy prawym zawieszeniu lub na ścianie grodziowej.Masz jeszcze 2 zawory od EGR i przepustnicy ale są inne.
Witam. Sprawdź dokładnie opornicę dmuchawy ( ew.podstaw drugą) i zawór przy nagrzewnicy .Być może to jest powodem. Brak czynnika chłodzącego nie ma nic wspólnego z grzaniem .
Hej mam problem od kliku dni pojawił się check i błąd p1425 zawór odpowietrzający zbiornik paliwa zwarcie z masą. Patrzyłem przy silniku faktycznie ten filtr i zawór przedtem cykał teraz cisza, sprawdziłem kostkę brak napięcia. Gdzie szukać dalej? Zna ktoś schemat gdzie idą kable od kostki? Ibiza 99-02. Doszedłem do podszybia niby wszystko z kablami...
Witam Problem wygląda tak - po dzisiejszym mrozie auto łapie na 1-2 baniaki ale nie ma opcji go zapalić. Myślałem że pompa padła ale paliwo podaje że zbiornika tylko nie wraca nic na przelew (ani kropli na tym złączu na przy nadkolu). Tak ma vyc czy jest na silniku coś (jakiś zawór czy coś) co mogło się przytkać i można by to było na między sprawdzić?
zaczni od wypalenia gazu -zakręć lub sciąg przewód zasilający na wielozaworze w butli odpal na gazie i przytrzymaj na obrotach az silnik zgasnie. wyłącz zapłon i odkręć śrube od spodu filtra zwróć uwage na uszczelki , żeby ich nie pogubić póżniej odkręć śrube na górze na 17 klucz ściąg cewke , środek powinien wyjść przez górny otwór który się pojawi...
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
jak zdjąłeś głowice to jak wyglądał tłok na tym trzecim cylindrze? Nie był tam opadnięty czy coś? A zawory od trzeciego cylindra jak pracują jak kręciłeś paskiem? Nie zawiesiły się czasem? Kompresje na tym cylindrze dobrze zmierzyleś
Załóż nowy wałek, nowy pasek oczywiście sprawdzasz napinacz (a najlepiej to wymień go) i do tego dochodzi jeszcze pompa wody (sprawdż/wymień), poustawiaj wszystko zgodnie z instrukcją i spróbuj zapalić. Jeśli zapali i będzie słychać stukot to poczekaj i nagrzej silnik na maxa (ok.95*C) i jeśli stukot nie ustąpi to masz pogięte zawory. Oczywiście przed...
To dziwne, bo na zamienionym ECU nie ma masy na nodze 87 i przekaźnik działa jak powinien, motor też. Zawór pompy n97 chodzi, świeczki ok. Trafił mi się mega dziwny przypadek :)
Jak nie wyświetla się błąd to jest podciśnienie i jest wszystko ok. Przewody są ok to zawór nie daje podciśnienia jak b go sterownik blokował a gdyby był uszkodzony zawór to myślę że BS 011 tez by nie było a jest wszystko ok podczas testu BS011
ma błędy, musisz podpiąć pod kompa, miałem to samo w swojej ibizce, wymieniłem przepływke ale jeszcze musiałem zdjąć błędy. i jeszcze wazna rzecz- zdejmij i zagłusz na jakiś czas wężyk z zawory który odpowiada za tzw ekologie-nie pamietam jak się fachowo on nazywa.
Miałem podobnie w 1,4 u mnie to był uszkodzony wałek rozrządu i zawór. 1,2 miały częste problemy z napinaczem łańcucha rozrządu, nie słyszałeś wcześniej cykania lub szurania łańcucha?
Problem rozwiązany. Przyczyną był filtr węglowy par paliwa, prawdopodobnie jego nieszczelność. Po odpaleniu zimnego silnika sterownik otwierał zawór w filtrze, wpuszczając poniekąd lewe powietrze za przepustnicę. Zaślepienie tego przewodu dopływowego załatwiło problem.
jak nie wiesz co to 30 i 15 to oddaj ten samochód do elektronika.15-zasilanie po zapłonie,a 30-zasilanie stałe.Sprawdz też "31".Zawór stop jest wkręcony w vp37 i dochodzi do niego jeden kabelek przykręcony na górze.
Zawór "stop" dostaje zasilanie? Bo od tego chyba należało by zacząć. Potem od zasilania samego sterownika. Szmelcwageno pochodne miały kilka charakterystycznych bolączek.
Witam mam seta ibiza 1,4 16V 75 km 2003r kod silnika BBY czy ktoś wie jakie ma być ciśnienie na cylindrach samochód ma 134000 km przejechane miałem remont głowicy miały być zawory wymienione i prowadnice i uszczelniacze i frezowana głowica po tym remoncie auto jest słabsze i pali 9- do 11,2 litra na 100 km warsztat odrzuca z góry reklamacje
Błąd p0441 nieprawidłowy(inny niż zakładany) przepływ z systemu wyłapywania par paliwa. Pojawia się zarówno jak jest za duży jak i za mały. Problemem w 99 % przypadków jest dziura lub częściej zablokowany cały układ drobinkami węgla aktywnego od zbiornika po zawór evap w komorze silnika. Do naprawy tego systemy wystarczy w większości wypadków wyczyścić/wymienić...
Choć jak brakuje ciśnienia to ten sam efekt. Dawka paliwa zaniżona i brak gazów do napędzenia turbo. Jeśli ciśnienie na wejściu pompy HP ok. Zawór regulacji też . Temperatura paliwa prawidłowo odczytywana to zostaje już tylko pompa HP (za słabo wydajna).
witam ! przy pomiarze ciśnienia oleju , manometru wskazówka na wolnych obrotach nie drgnęła , dopiero po naciśnięciu gazu , czyli na wolnych obrotach pompa nie robi ciśnienia . może zawór na pompie szwankuje ?
Wałek rozrządu i tłoki jeszcze do wymiany - tylko starocie nie miały róznicy "D"/"TD" w mechanice. Inaczej zbyt długie czasy otwarcia zawór będą powodowały bezproduktywne przedmuchiwanie wydechu, a zbyt duży stopień sprężania też swoje zrobi.
Też tak myślałem, został zamontowany zawór zwrotny na przewodzie paliwowym dochodzącym do filtru ale nie pomógł. Dodam, bo zapomniałem że filtr paliwa został wymieniony.
Turbina cały czas przeładowuje pomimo iż zawór N75 jest zamknięty, odepnij wężyk od gruchy i zrób logi ponownie. Czy w 011BS obserwowałeś sztangę czy się rusza?
miałem dzisiaj trochę czasu więc wyczyśćiłem zawory przy parowniku.Były faktycznie bardzo brudne .Teraz działają napewno lecz nawet na rozgrzanym silniku iprzegazowaniu ciągle nic.Myślę teraz czy kupić zestaw membran czy jechać do warsztatu?
moglbys bardziej sprecyzowac???? myslisz o zaworach???? Pozdrawiam Grzegorz
Wczoraj rano odpaliłem po całej nocy z odpiętym podciśnieniem, podchodził 10 sekund zgasł. Odpaliłem go chodził normalnie i przy przełączeniu na gaz również silnik przestał pracować chodząc na wolnych obrotach. Auto było dzień szybciej wieczorem zgaszone na gazie. Wczoraj wieczorem zakręciłem gaz na butli wypaliłem do zera i zgasiłem auto na benzynie....
Sprawdź w momencie gdy nie chce zapalić czy jest iskra. Jeśli nie ma to możesz upierać się dalej nad czujnikiem halla. A jeśli jest iskra sprawdź czy dochodzi paliwo. Być może padła pompka zasilająca albo gdy jest el to może nie ma zasilania. Jest jeszcze jedna możliwość. Jeśli twój samochodzik jest z pompą to sprawdź czy elektro zawór nie odcina dopływu...
Podpinam się do problemu Te same objawy mrugajaca kontrolka świec żarowych i dodatkowo tykający zawór na pompie w tempie kontrolki. Przekaźnik 109 wymieniony samochód odpalił 3-4 razy i znowu to samo
Jeśli gaz był zakładany dość dawno, to na wężu który idzie od reduktora do miksera będzie taki zawór od regulacji dawki gazu, spróbuj go trochę przykręcić, czasami jak jest za duża dawka gazu zalewa się i mogą dziać się takie rzeczy.
Witam, remontuje głowice w swojej ibizie 1.5 i wymienialem prowadnice zaworowe a następnie chciałem dotrzeć zawory ale widze że nie trzymają osi (nie dociera sie cała powierzchnia) więc będe musiał oddać do jakiegoś zakładu żeby mi przefrezowali gniazda i moje pytanie czy oni to frezują względem prowadnicy czy jak i jaki może być koszt takiej usługi...
Dziwne, powinien sam się odpowietrzyć. Jakiś czas temu, u kolegi (jak jeszcze miał to cudo), wymienialiśmy termostat i płyn. Nie było problemów z odpowietrzeniem układu, jak dobrze pamiętam, zdejmowany był przy napełnianiu górny wąż chłodnicy. Nie znam tego auta za bardzo, ale jeżeli ma zawór na nagrzewnicy, to trzeba pamiętać, aby był otwarty. Głupia...
Być może instalator doprowadził do braku styku do czujnika ciśnienia paliwa, zasilania pompy, lub przekaźnik zał/wył zawór paliwo nie działa odpowiednio. Wszystko wskazuje że to wina instalatora więc najlepiej udać się do niego niech poprawi instalację. Często też aby zmniejszyć koszty, a czasem i z braku wiedzy instalatorzy odłączają sondy, zawory,...
Witam, mam Seata Ibizę 4 1.4 TDI. Chciałem się zapytać, bo kupiłem go z wymontowanym DPF. Po miesiącu zaczął kopcić na czarno, chodzi równo na wolnych obrotach, gdy dodaję gazu, to jest słaby, musi się rozbujać. Turbo słychać, gdy dodaję gazu, przytrzymuję go, potem już dostaje powera. Zawór EGR zaślepiłem, czy trzeba go jakoś usunąć, jak jest zaślepiony?...
Jest taka sama 46,5 mierzyłem wczoraj na nowym i starym :) Wczoraj przewaliłem całe ssanie wyczyściłem kolektor ssący zawór EGR intercoler i dalej nic naprawde poddaje sie nie wiem co może być głowica przy tak ładnej pracy silnika??
17568 - Obwód czujnika powietrza w kolektorze ssącym (Zwarcie do masy) 17946 - Przekaźnik odcinający/wyłaczający silnik (Rozwarcie/zwarcie do masy) Oczywiście przekaźnik odpowiadający za zawór N109! Wszystko jasno i przejrzyście wszechwiedzący VAG podpowiedział :) Zobacz czy jest zasilenie za zaworze n109! http://obrazki.elektroda.pl/8808410000_1...
Po podłączeniu komputera wyskoczyły dwa błędy w samochodzie. Błąd odnośnie pracy głośników przednich - fakt do wymiany czasami przy głośniejszym słuchaniu lewy przerywa. Drugi błąd z kodem 15560 - czujnik zaworu recyrkulacji spalin A. Teraz moje pytanie wymienić go i cała wiązkę z Zaworu do samochodu? Czy po prostu wystarczy wymienić zawór ? https://obrazki.elektroda.pl/5162960400_...
W tym silniku jest problem z zaworami,mimo tego kompresja ok tak miałem
Witam. Mam problem z moim Seatem Ibiza 1.2 tsi z 2014 r. Mianowicie co jakiś czas przy przyspieszaniu zapalają się kontrolki "Check engine" i epc, oraz samochód przechodzi w tryb awaryjny. Błędy m. in. P334b nastawnik ciśnienia doładowania. Zawór ten został wymieniony, lecz problem nie zniknął. Wyczytałem na zagranicznych stronach, że ten nastawnik...
Egr to już nie jest sam zawór. Układ recyrkulacji spalin składa się z wielu elementów wykonawczych i czujników. Z czym masz dokładnie problem? A co do decyzji o kupnie, to wybieraj albo ori albo produkt porównywalnej jakości. Wszelkie zamienniki działają jak chcą.
Witam, mam problem ze swoim Seatem Ibiza 1.2 TDI, 55kW (2012). Problem leży w turbinie, po odpaleniu silnika wszystko chodzi ładnie ale po krótkim czasie turbo przestaje działać podobno był problem z gruszką (bańka, zawór) nie jestem pewien dokładnie nazwy tej części, w każdym razie została wymieniona ale problem nie zniknął i po pewnym czasie znowu...
W sumie na logikę kolega Janusz ma rację - ślizgi .Czy temat w seatach ibiza i arosa tam też był problem ze ślizgami - czy dobrze kojarzę ? Pytam dlatego że koła nie są zużyte - łańcuch także dobrze wygląda. Moje pytanie czy ślizgi można założyć z kompletacją tego łańcucha i napinacza . Bo wydaje mi się że właśnie do seata występuje ze zmienionym napinaczem....
Uwagi ogólne: Przy założeniu że do układu chłodzenia nie przedostają się spaliny ani olej to ciśnienie w układzie powstaje na skutek rozszerzalności cieplnej cieczy. By ta roszerzalność skompensować w układzie stosuje się poduszkę powietrzną - w zależności od konstrukcji obiegu albo w samej chłodnicy albo (częściej) w zbiorniku wyrównawczym. Drugi stosowany...
Ale tylni jest na te samej pompce co przedni. Zmieniana jest polaryzacja na pompce i kręci się w drugą stronę i tam jest taki sprytny zawór który wtedy kieruję płyn do drugi wyjścia. Pytanie czy pompka w ogóle działa. Bo jak tak to często ukręca/urywa się wężyk w gumie przelotki na tylną klapę.
Witam, dopiero od niedawna mam prawo jazdy, poszukuje u siebie, w okolicy jakiegoś mechanika.. Takiego do którego będzie można zawsze jechać, w razie co.. Aktualnie mam mały problem, z autem i podam tutaj cene zabiegu + co mówił, że będzie robił, a prosiłbym o napisanie czy "mocno" mnie kasuje :) Wiem, że cena może się różnic, w zależnosci od stanu...
no właśnie znaczy to co napisałeś wygląda na to że coś z ciśnieniem paliwa, wysterowaniem wtryskiwacza albo samym wtryskiwaczem pomierz ciśnienie paliwa a jak nie masz czym to chociaż zaciśnij kombinerkami wężyk powrotny i spróbuj zapalić - może zawór upustowy się zablokował i jest otwarty chociaż to niezwykle rzadka usterka możesz też podłączyć leda...
Samochód w/w ciężko odpala od pewnego czasu . Usterka powstała w zimie i pojakimś czsie wróciłondo normy, obecnie znowu sa problemy. Trzeba użyć rozrusznika ok 4 razy aby odpalił. Sprawdziłem przepływomierz oporność i napięcia jest ok. Sprawdziłem czujnik temp. silnika 2000 om , podstawiłem potencjometr przy oporności 3000 om jest nieznacznie lepiej....
Nie mogę ci pomóc, bo servisant powinien był ci jasno określić co wymaga wymiany. Sprężarka ma za zadanie tłoczyć i ssać, taka jej rola. Można wymusić jej pracę ręcznie, przez podanie obcego napięcia na sprzęgło, obserwując manometry, aby określić czy żyje. Zaś układ chłodniczy, zawory, chłodnice, automatyka, drożność instalacji, to jest temat odrębny.Zatem...
Przyrząd i mierzyć lub pociagnoć nowy przewód do zawora z + po zapłonie
Mi tez kiedyś zdarzył sie taki spadek mocy w 1,2 TDI (podobny silnik jak Ty 1,9 TDI mam w leonie) ale od razu wjechałem do znajomego warsztatu, okazało sie, że zaciął się N75 i odłączył turbinę. Druga sprawa to jak kolega radził sprawdź jak pracują kierownice w turbinie, jest tam takie ruchome ramie, powinno chodzić dość lekko jakieś 1,5 - 2 cm (nie...
Ja jestem w trakcie budowy sprężarki z silnika Seata Ibiza I coś ok. 900 cm^3, i właśnie też zastanawia mnie jaki silnik będę musiał użyć. Na razie spróbuje założyć 5,5 kW 2850 obr/min z takim przełożeniem że na sprężarce będzie ok. 1100 obr i zobaczę jaki da to efekt. A tak poza tym ,to do jakiej pojemności cylindra można stosować zawory od 3jw60?
Niestety jest nie naprawialny.
ibiza światła ibiza ibiza ibiza antena ibiza świateł ibiza
ursus podnośnik regulacja podnoszenia ekspres delonghi czujnik primadonna zablokowane konto allegro
hoverboard żyroskop hoverboard żyroskop
CJD-9000P autostrojenie PID – jak uruchomić self tuning krok po kroku Mercedes GLS 400d szarpie przy gwałtownym dodaniu gazu