Zawory EGR wTransitach tddi i tdci Duratorq już mam czwarty ruchomy staw w prawej ręce (trzeci pojawił się przy wymianie filtra oleju w Grand Vitarach DDIS), alternator w XC90 widlasta benzyna, likwidowanie wycieku oleju spod pokrywy zaworów w Golfie Mk IV 1.4 16V, łańcuchy rozrządu w Saabie 95 benzyna. Jak na razie na szybkiego to pierwsze skojarzenia.
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Witam. Do takiego pojazdu turbo jest zbędne, silnik 1.5 bez turbo ma wystarczająco mocy. Aby uruchomic silnik 1.7 lub 1.5d od isuzu trzeba jedynie podac +12V na elektrozawór znajdujący się na pompie wtryskowej. Niektóre nowsze pompy wtryskowe mają zawory kodowane (3 pinowe) lecz wystarczy wywalic ten caly czarny plastik(kodowanie) i pod nim jest zwykły...
Posiada ktoś dokumentację silnika Isuzu C240? Potrzeba ustawić zawory
witam też miałem ten problem ,krótko- w silniku pod pokrywą osłaniającą zawory jest czujnik ciśnienia oleju /nie paliwa/ do sterowania wtryskiwaczami symbol 3CP16, rzecz droga ale po wymianie jak ręką odjął .Pozdrawiam.
Poszukaj podkładek pod zawory z Corsy b 1.5D silnik ISUZU
Więc może po prostu któryś "gar" nie działa. sprawdź zawory i wtryskiwacze będzie o jedną niewiadomą mniej.
Witam, w mojej astrze rok 96 z silnikiem X1.7DTL(przebieg 227000) trochę głośno klekoczą zawory , mam pytanie czy w tym silniku reguluje się zawory czy nie? W książce "Sam naprawiam" opel astra dr inż. Hans-Rudiger Etzold jest rozdział str 326{"Sprawdzanie i regulacja luzów zaworów (tylko silnik 1,7 TD)} czy chodzi w tym rozdziale o silnik isuzu czy...
Z tego co piszesz ,to pasek rozrządu przeskoczył i zawory dotykają tłoków i dlatego silnik hałasuje .
zciagneta pokrywa zaworow kieliszki sa w srodku mimo braku nacisku walka nie wszystkie silnik nie daje mozliwosci wykonania pelnego obrotu blokuje tak jakby zawory zkrzywione
ile kosztują zawory i uszczelniacze na zawory? uszczelka pod głowice wiem ile, ale udało mi się znaleźć tańszą na allegro.
Zawory nigdy nie stukaja.Jesli je slychac to klepia bo sa zle wyregulowane.To twoje stukanie to zbyt wczesny zaplon.
Samochów zaczął dymić i osłab jskiś rok temu po zatankowaniu paliwa na prywatnej stacji. 6 miesięcy temu były zawory sprawdzane, były ok. Samochód bez zmian. Ciśnienie było mierzone zegarem podpiętym pod kolektor ciśnieniowy z turbiny. Ssanie turbiny bezpośrednio z atmosfery.
Laweta i do warsztatu bo z twojego opisu to cięzko cokolwiek wywnioskować Nie trzeba fachowca aby postawić taką diagnozę. Holowanie przez znajomego nie wystarczy, musi być laweta? Chyba tylko po to, aby zwiększyć koszty. Dzięki. Dodam, że z okolic silnika wydobywa się biały dym, jednak nie w tak obfitych ilościach jak mogło by wynikać z powyższego...
Spręrzanie to ja sprawdzałem już dawno i było równo na wszystkich po 12, zawory wyregulowane - nic się nie zmienia, obróciłem palec w aparacie zapłonowym o 180 st. I zmieniłem miejscami przewody dalej sytuacja się powtarza na 4 cylindrze. Sprawa się wyjaśniła, za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej, po regulacji pracuje prawidłowo, temat do zamknięcia.
Oba są 16-zaworowe tylko Isuzu (Y17DT - 75KM) ma dwa wałki, a Oplowski (X20DTL - 82KM) - jeden. Y17D i X17D były 8V ale nie było ich w Astrze G. Jedyny diesel 8V w Astrze II to był Y17DTL (68KM) i on też jako jedyny diesel w Astrze G miał wtrysk pośredni do komory wirowej. Opel Astra II 1,7 DTi 16V SILNIK o zapłonie samoczynnym, doładowany turbosprężarką...
Te modele silników słyną z tego że po pewnym przebiegu lubią podpierać zawory zwłaszcza dolotowe (ssące). Propozycja jest taka, zmierz luzy zaworów i wyreguluj na bank pomoże. Ciężko będzie bo trzeba płytki regulacyjne wyrwać i przeszlifować najlepiej na szlifierce magnesowej ale warto. Efekt murowany.
Niestety zawór SCV również reaguje na podanie 12V czyli cyka. samochód nadal nie odpala. Pompa na górze( pokrywce nastawnika ) ma dwa czujniki. Jeden wchodzi głębiej i nie da się go zdemontować. Na głowiczce jest elektrozawór i na dole pod głowiczką jest zawór SCV oba reagują na podanie 12V. Na czujnik na pokrywce nastawnika nie idzie żadne napięcie,...
Nie możliwe... Otwory sie pokrywają w GMP ponieważ jeden z nich ma śrube wykręcana i to ona blokuje koło. Ciało obce? Przecież to auto wjechało do garażu o własnych siłach! Przed robotą wywindowane na kobyłki (zmiana tarcz i bębnów) i tak sobie stoi... Nic a nic nie mogło sie stać od stania w garażu. Gdy kręcę kołem w celu sprawdzenia "kolizji" robie...
Witam Po kupnie samochodu przejechałem 500km i postanowiłem wymienić filtr paliwa. Po wymianie(filtr nie był zalewany ropa) samochód odpalił bez problemów, przejechałem nim 20km. Następnego dnia rano już nie chciał odpalić. Samochód miałem oddać do mechanika tego dnia na ustawienie luzów zaworowych więc zaholowałem go. Mechanik wyregulował luzy zaworowe(wszystkie...
Środkowe cylindry najbardziej narażone są na przegrzanie, rysy na nich potwierdzają teorię braku wody. Takie rysy powstają od oderwanego nagaru. W wysokiej temperaturze gładzie są pewnie delikatniejsze, a nagar twardszy. Po wymontowaniu tłoki pewnie potwierdzą teorię. Głowica na pewno krzywa, a słaba kompresja potwierdza, że i zawory ucierpiały. Kiedyś...
HEj. Wymieniłeś ten zawór?
Jak 3 kable to immo trzyma.Zmień ten zawór na zawór ze śrubką M5 taki zwykły bez immo.
Sterownik w Isuzu zawsze będzie podejrzany. U mnie uszkodził się dwa razy. Ale fakt zawsze wtedy komputer zarejestrował jakieś błędy. Pierwszy raz po naprawie wytrzymał 1,5 roku, a za drugim razem kupiłem nowy i działa do dzisiaj. Gdybyś wyciągał sterownik zwróć uwagę czy nie masz ropy w gnieździe podłączeniowym. Jeśli tak, to zawór tcv do wymiany....
Ale w czym dokładnie mamy ci pomóc ??
stało się to po tankowaniu ?
Objaw jak zbyt ciasne zawory, radzę sprawdzić jeszcze raz. Czasami w isuzu nie są hydrauliczne jak w oplu. Jeśli rzeczywiście ręczne to zwiększ przerwy do 0,5-0,7mm.
problem z EGR sterowaniem zaworami Elektro pneumatycznymi,sztanga na turbinie chodzi jest wysterowana przez zawór Elektro pneumatyczny ?
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
Decybel91 orientujesz się może czy poprzez program diagnostyczny (znaczy z poziomu komputera)można sprawdzić zawór SPV na pompie wtryskowej?
Kolego masz uszkodzony zawór egr najpewniej i tyle. Wymień go jak nie jesteś w stanie wykonać rozszerzonej diagnostyki za pomocą miernika i komputera.
Problem rozwiązany trzeba było rozkręcić pół auta, wykręcić zawór odcinający paliwo ( klucz 38), rozebrać go,przeczyścić, złożyć wszystko i jest ok Pozdrawiam serdecznie wszstkim
Witam serdecznie. Ponownie auto zagadka ma problem (opel astra g diesel 1.7 silnik isuzu). Wymienione pół auta 😊. Zawory na pompie wtryskowej, sterownik (już nawet 4 założony), czujnik położenia wału korbowego, przekaźniki, nowy akumulator, zegary, bo robiły zwarcie. Problem taki, że auto odpala za którymś razem. Rozrusznik kręci a nie chce...
Witam. Podjąłem się zmiany silnika w troopku z marnego 3.0 na 2.8 ( isuzu 4jb1) lecz nurtuje mnie jedna sprawa. Chciałbym się upewnić do czego służą te wszystkie kable idące do pompy wtryskowej dodam że akurat w tej kwestii mam kiepskie rozeznanie, więc każda podpowiedz jest na wagę złota. Zaczynając od : ad1. Trzy kable, taki potencjometr przy regulacji...
Mam problem z silnikiem 1.7 isuzu(astraII 2001),brak mocy podczas ruszania,tak do 2 tys to porażka,natomiast powyżej jest OK.Komputer nie wykazał błędów,zawór EGR sprawny.Proszę o radę.
Na tym zakresie obrotów załącza się zawór EGR i dlatego jest ten efekt przymulenia.
Parę dni temu odebrałem auto z zakładu. Przyczyna "niepalenia" - podparte zawory. Zrobione i wyregulowany luz i jest OK. Pali aż miło :)
Zawór przelewowy się nie zaciera, sterownik pompy robił ktoś, kto potrafi tylko lutować, a nie mysli.
Witam Czy akumulator był sprawdzony że jest sprawny? Klemy akumulatora są czyste i w dobrym stanie? Zawór EGR czysty i sprawny ?
przetwornica 160V pracuje od razu. można podać prostokąt na wejście i żarówkę 220V zamiast zaworu i sprawdzać dokładniej. ja mam luzem zawór SPV do testów, EDU potrafi brać 4-5A kiedy sprawne.
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Drogi kolego nie pisałem nic o skurczeniu metalu, miałem przypadek w Astrze 1.7 silnik isuzu pęknięcie w głowicy pomiędzy zaworami. Na zimnym chodziła idealnie a jak się nagrzała Astra to strasznie przebierała aż w końcu gasła.
Witam . Nic nie pisałeś o temp. silnika czy jest tak jak było czy jest zaniżona to jest bardzo ważne . Należałoby też sprawdzić cięgna od reg. temp. nagrzewnicy no i jest jeszcze zawór nagrzewnicy . to tyle Pozdrawiam
Witam Chciałbym wyłączyć zawór EGR ze sterownika silnika Opla Merivy 1.7CDTI -DTH. 2004r Zawór jest już zaślepiony tylko czasem pojawia się błąd. Czy ktoś może zdradzić jakie oprogramowanie sobie z tego typu rzeczami dobrze poradzi? Chcę się uczyć na swoim, stawiam pierwsze kroki. Ja mam dwa sterowniki do tego samochodu: 1. ISUZU 898000 3220 DS pochodzi...
mam pytanie wczoraj chciałem podkręcic zawór i tam nie ma co podkręcać może ktoś jakieś fotki zrobi i pokaże dokładniej
Tu nie chodzi o grzanie świec. W silnikach ISUZU po około 150 tys km, wyrabiają się płytki zaworowe, najczęściej na zaworach ssących. Trzeba je zeszlifować na szlifierce magnesowej, żeby było luz taki jak w fabryce 0.15. Ostatnio takiego robiłem w Corsie, to po całej nocy stania po naprawie odpalił po jednorazowym zagrzaniu świec.
klego mi jak pekł w wectrze to dziure w tłoku zrobił. ten sam silnik isuzu. kmpl tłoków mnie kosztował tyś zł nie mówiąc o zaworach .a pasek miał około 60tyś km miałem go właśnie wymienić nie zdążyłem.
Mieliśmy podobną przyczynę, problem okazał się w jednym przypadku egr, w drugim przepływomierz, w trzecim czujnik wału, w czwartym zawór początku tłoczenia w pompie, w piątym sterownik pompy w szóstym powietrze lub inny syf w paliwie...
Dużo już sprawdzone jednak problem pozostał. Chciałbym zapytać kolegów zajmujących się turbosprężarkami czy na biegu jałowym zawór upustowy spalin tzw "wastegate" jest otwarty czy zamknięty?
Zawory w vw stoją pionowo . Już nie raz rozbierałem te silniki i na denkach były tylko odbicia od zaworów. A pomyślałes dlaczego dobiera się grubośc uszczelki?Pomyślałeś ile zawór wystaje jak jest otwarty i dokąd dochodzi tłok? Jestes kumaty i wiesz, ze guzik do grubości uszczelki ma głowica. To wystawanie tłoków ma znaczenie, jeżeli pozostałe wymiary...
Zawór upustowy w Isuzu 1.7TD masz w kolektorze ssącym (typu grzybkowego, upuszcza zza sprężarki do komory przed sprężarką, w układzie zamkniętym). Nie pamiętam dokładnie jak wygląda właściwy układ regulacji ciśnienia (bo upust jest raczej awaryjny), ale pewnie bypass spalin na turbinie sterowany siłownikiem pneumatycznym. Pewności nie mam, ale koło...
Pompa wtryskowa Denso nie przebija wtryskiwaczy. Jednak gdy pomożemy plakiem to odpali i silnik chodzi normalnie. Wymieniłem zawór elektromagnetyczny przestawiacza wtrysku, ponieważ przeciekał i pompował paliwo w wiązkę elektryczną zalewając wszystkie złącza - sterownika silnika też. Wymieniłem zawór nadciśnieniowy - nic nie dało. Może ktoś miał podobny...
witam kolego młody-20 jak tam ten opelek smiga po tej naprawie ???? właśnie rozlutowałem swój sterowniczek i identyczna sprawa , wiec się zastanawiam na ile pomoże wymiana tranzystora i ewentualnie stopionego opornika ewentualnie co mogło być przyczyna uwalenia tranzystora może zawór na pompie??? pozdrawiam Bart
No to już będzie coś, przynajmniej będziesz mógł sprawdzić czy zasilnie dochodzi tam, gdzie powinno. Jak z jednej strony przewodu masz zasilanie, a na drugim jego końcu - nie, to znaczy że po drodze jest przerwa ;) Elektryka samochodowa to nie fizyka kwantowa... Naprawiłem okazało się że jak zdjąłem izolacje to wszystkie kable się rozczepił od wiązki...
Ta sprężyna trzyma zawór tak? Nic nie wypadnie ze środka? A co do pytania o schematy, gdzie można dostać, kupić takie serwisowe jak np w zakładach mają ?
Siadają w nich silniki a dokładniej pojawia się brak ciśnienia, i zawory do wymiany, w benzynowych silnikach nawalają także aparaty zapłonowe. Lecz polecam ople z 1,7l silnik diesla od isuzu. Wiem to wszystko gdyż pracuję na warsztacie a opla miałem calibre 2,0 pb +lpg i wiem co to znaczy brak ciśnienia
Czytam go serwisówką IDSS ISUZU to jest Euro6. Dodano po 24 Przypomniało mi się że wyskakuje tam też jeszcze jeden błąd dotyczący zaworu EGR P0401-Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected za mały przepływ spalin teraz nie wiem ale to chyba raczej jedno z drugim nie będzie miała wiele wspólnego . Tak czy tak ten zawór już miałem wyjęty przewody...
Witam, mam problem z autem. Ostatnio zaczęło mu się ciężko palić na zimnym. Sprawdziłem AKUMULATOR, który akurat był do wymiany. Problem nadal występował, więc wymieniłem FILTR PALIWA oraz wstawiłem ZAWÓR ZWROTNY. Problem nadal istnieje. Wymieniłem KOSTKĘ STACYJKI, ale dalej to samo. Zauważyłem również, że nie ma kontrolki grzania ŚWIEC, ale gdy odłączę...
Witam! Czyściłem zawór EGR w moim Y17DT ISUZU 2001r. Przy demontażu sterownika ECM (tego na samej górze silnika, z którego wychodzą 2 złącza) zauważyłem że coś w nim chlupie. Wystraszyłem się, bo pomyślałem, że dostała się tam jakaś woda, czy coś. Po zdjęciu pokrywy okazało się że znajduje się tam olej. Dwa wielkie złącza które tam wchodziły, są wilgotne...
Mam autko jak w temacie. Meriva 1.7 cdti z silnikiem isuzu Z17DTH. Gasnie podczas ostrej jazdy okolo 100km/h. Gasnie i mozna odpalic bez problemu. Wywala bład P1219 zawór regulacyjny cisnienia paliwa - zaklucenie dzialania. Sprawdzilem cisnienie i według op com od 220 do 1600 bar. Filtry powymieniane, przewody drozne. Po wypieciu regulatora jest w trybie...
Myślę, że głowica do zdjęcia ponownie i sprawdzić szczelność. Do tego jeżeli docierałeś zawory, to dobrze byłoby sprawdzić luzy, czego zapewne nie zrobiłeś. Co do wycieku oleju to połamałeś pokrywę zaworów /na narożnikach i w miejscach wkręcenia śrub/, gdyż jej dokręcanie też trzeba zrobić z głową i delikatnie. Jeżeli uszczelka już raz była wymieniana...
Sprawdzę to jeszcze chociaż raczej odpada bo ta gruba masa idzie na silnik a przykręciłem dodatkowo drugi gruby przewód masę na silnik. Planuje dobrać się do zaworu SPV mimo, że jest wymieniony razem z pompą ale nie powiedziane, że zawór jak i ta pompa jest sprawna. Nie pokoi mnie tylko fakt, że obroty stabilizują się gdy włączę jakieś większe obciążenie...
Panowie zwracam się z prośbą, auto ciężko pali po zgaszeniu i odczekaniu 5 minut, a również i zimny z rana to trzeba się nakręcić rozrusznikiem. Dodam że świece grzeją, sprężanie ok 33kgna cm. Czujnik położenia wału nowy, brak błędów w sterowniku, przelewy nowe. Paliwo się nie cofa, założony zawór zwrotny. EGR wyczyszczony. Brak pomysłów, ręce opadają....
Miałem u mnie w VW wyciek ( nie trzymała opaska na wężu przy termostacie) po nabiciu ciśnienia i poruszaniu wężami to wyszło , na postoju nie było widać bo silnik się nie ruszał , dlatego kapało tylko w czasie jazdy. U mnie zdjełem wężyk odpowietrzający ze zbiornika , wężyk zaślepiłem a sprężarkę podłączyłem do zbiorniczka i pompowałem powietrze pistoletem...
Ja na Twoim miejscu tego bym nie ruszał. O ile się wiem to regulacja dawki paliwa odbywa się po rozebraniu pompy i przestawieniu zębatego kółka sterującego względem tulei regulacyjnej. Dzięki temu zapewniona jest możliwość takiego ustawienia objętości dawki, aby bieg silnika był równomierny i do każdego cylindra była wtryskiwana zawsze taka sama objętość...
Moja Astra G 1.7 dti z 2003r. Jeśli jeszcze nigdy nie wymieniałeś/regenerowałeś, to stawiam na sterownik pompy wtryskowej, choć u Ciebie jest to o tyle nietypowe, ze nie masz żadnych błędów :-(. A może ropa zalewa ci wiązkę sterownika?. To drugie bardzo częste uszkodzenie w tym silniku, czyli "lejący" zawór TCV. Mam takiego opla z 2000r i jeśli chodzi...
Przepraszam, że tyle się nie odzywałem. Nie spodziewałem się, że ktoś wróci do tematu. Ale do rzeczy. Z mojego doświadczenia nie ma potrzeby podłączania komputera i dodatkowych regulacji po wymianie pompy. Tak jak pisał kakibara ustawienie rozrządu (oczywista oczywistość) i odpowietrzenie układu. To faktycznie istotne. Polecam sposób z odkręceniem przewodów...
Dziękuję za odpowiedź. Auto właśnie jest u elektryka. Komputer wyświetla błąd: "zawór wtrysku". Teraz szukają czy jest wina zaworu, czy tego nieszczęsnego sterownika czy jeszcze czegoś innego. Jeśli sterownika to chciałabym go "zregenerować" a nie wymieniać. I wtedy zdjęcia ułatwią pracę temu elektrykowi albo (jeśli się nie podejmie) innemu, który to...
Nie szczelność na pewno już nie ma. Odpalalem z plaka i odpalił. Pracuje ok, nie dymi, ma moc. Ale po ostrzejszym przegazowaniu obroty na chwilę spadają jakby mu brakowało paliwa. Po zgaszeniu nie ma opcji żeby sam znów odpalił, kręci, łapie ale odpala po bardzo dużym kręceniu. Czujniki walka i ciśnienia na listwie zmienione i dalej jest tak samo. Możliwe...
Mam Opla Astre 1,7 TD silnik isuzu. Dymi na zimnym silniku na niebiesko ,potem pracuje normalnie nie wie ktoś może jaka jest tego przyczyna ? Jeżeli dymi zaraz po odpaleniu i po chwili przestaje a spaliny mają charakterystyczny zapach spalonego oleju to do wymiany są uszczelniacze na zaworach.
byłem u różnych mechaników, ale u dwóch dobrych od diesli i jeden mi powiedział bym kopił sterownik i będzie wszystko grało, a sterownik jest dobry, jak bym tak zrobił to bym stracił ok. 700zł i dalej by było to samo. teraz zanim się idzie do mechanika to trzeba wiedzieć co jest i co jest do wymiany. tylko w moim przypadku ja jeszcze do tego nie doszedłem....
Wydech rozebrałem, jest w dobrym stanie, ma dobry przepływ powietrza. Pasek również na swoim miejscu. Ciśnienia na razie nie sprawdzałem bo okoliczny mechanik jest zajęty, a nie mam przyrządu żeby zmierzyć to samemu. Sprawdziłem również luz na zaworach i wszystkie mają wartość katalogową (ssący-0,15mm, wydechowy-0,25mm). Wtryski również sprawdzone-wszystkie...
Witam,czy ktoś wie czy ta Astra ma oprócz pompy wtryskowej jeszcze jakąś pompke paliwa w zbiorniku lub jakiś zawór zwrotny ? pozdrawiam
Na plaku nie ruszył tylko się podusił moment ale nie zaskoczył. Jak sprawdzić rozrząd i to drugie? Czyli pompy nie ma w baku? Nie ma co otwierać. To jest silnik Isuzu 17DTH jak dobrze pamiętam. Dodano po 7 Aaa, jeszcze jedno. Obwód oznaczony w książce jako pompa paliwa czyli bezpiecznik nr 24 (15A) idzie do baku paliwa poprzez przekaźnik nr 13. Czy...
stawiam na turbinę możesz sprubować zmierzyć ciśnienie doładowania ,a jeszcze jedno zawór recyrkulacji spalin popatrz czy się w pore zamyka słyszny trop znalazłem nieszczelności w chłodnicy intercoolera - charakterystyczne plamki oleju po wymienie zobacze, czy tylko to było przyczyną dla potomnych: - to był przepływomierz - typowa usterka przy silnikach...
Witam serdecznie forum Elektrody.. Mam problem z moim Opelkiem Meriva 1.7DTI Isuzu model A 2004 rok Polega to na tym, że zgasł i nie chce odpalić. Ale po kolei.. W trakcie jazdy zapalała się od czasu do czasu kontrolka serwisowa ta z kluczem, silnik wtedy zaczynał bardziej terkotać, po czym gasła i było ok. ale zdarzało się, że np. w korku zgasł i nie...
Turbo to nie jest silnik elektryczny że się włacza albo wyłącza. Palisz auto i wirnik startuje napędzają go spaliny aż do momentu zgaszenia silnika. Prędkość obrotów wirnika turbiny uzależniona jest od spalin im więcej obrotów silnika tym więcej spalin i większe obroty turbiny, jedyne odstępstwo od tej prostej reguły to zawór upustowy w turbinie który...
Witam Mam Astre 1.7 td 95. rok podczas pracy na wolnych obrotach rozleciały się dźwigienki na zaworach ssących. Wymieniłem je na nowe kupiłem nowy kompletny rozrząd z pompa wodną i teraz to wszystko chce złożyć do całości nie mogę dojść w którym miejscu na wale są jakieś punkty żeby to ustawić na pompie znalazłem wałek rozrządu krzywką do góry a co...
Witam mam następujący problem Opel Corsa 1.7 dti isuzu.Jak jest zimny to nie ma mocy dopiero po rozgrzaniu się 80 stopni zaczyna działać poprawnie.Filtr paliwa powietrza nowe,zawór EGR nowy,przepływomierz powietrza sprawny.
Witam.Mam problem(duzy problem) posiadam opla zafire 1.7tdi isuzu 2009r 110km problem sie zacząl w sierpniu,pokazała bląd dpf(został wyczyszczony) juz nie wyskakiwał ale praca silnika sie pogorszyla,zacząl falować,kopcic oraz pochlanial duzo ropy.Do tego doszlo,że przy rozgrzanym silniku zaczal gasnąć przy zimnym nie.Został wymieniony zawor ,czujnik...
Zakupiłem Opla Astrę, rocznik 2000, silnik 1,7 DTI Isuzu. Poprzednik posiadał auto 10 lat, na liczniku jest niecałe 400 000. Kiedyś miał z nim problemy, mechanik stwierdził usterkę sterownika pompy wtryskowej i wysłał go do regeneracji, podobno nie dało się go zregenerować i wysłano mu inny, naprawiony i wzmocniony. Teraz po dwóch latach jazdy, latem...
Problem polega na ty, że pompa nie podaje paliwa na wtryskiwacze. Układ odpowietrzony, sterownik 100 % sprawny.( przekładałem, działa u brata w tym samym modelu) pompa podaje paliwo na powrotny przewód do zbiornika. Wtryski poluzowałem i nic nie sika. Susza. Silnik mam isuzu rocznik 2002. W pompie jest chyba elektrozawór który odcina dopływ paliwa na...
Niedługo szykuje mi się dłuższy wyjazd (1500km) i przeglądam auto w poszukiwaniu usterek. Wiele na różnych forach można wyczytać o cieknącym zaworze TCV więc i postanowiłem że u siebie go sprawdzę. Na pierwszy rzut oka nie widać żadnych wycieków ale po znalezieniu tego nieszczęsnego zaworu widać że to chyba cisza przed burzą.(foto w załączniku). Widać...
Witam parę dni mnie nie było samochód postawiłem u mechanika i nic raz pali raz nie .Może ktoś mi powie czy na powrocie jest jakiś zawór zwrotny który nie pozwoliłoby aby paliwo zchodziło z pompy wtryskowej .W zbiorniku jest trudno mi powiedzieć co normalnie jest tam pompka paliwa ale w tym modelu nie ma ale jest na powrocie tak jakby zaworek takie...
Witam jestem tutaj nowy więc proszę o wybaczenie za popełnione błędy.Samochód Opel Combo 2003 rok silnik 1,7 dti 75 km,przebieg 260 tys.Problem polega na tym że auto nie odpala lub ciężko pali na ciepłym silniku (loteria)rozrusznik pracuje prawidłowo,motor pracuje równo ma moc i nie kopci.Diagnostyka komputerowa nie wykazuje żadnego błędu.Sprawdzane...
Najprościej będzie wsadzić 1.7 isuzu. Dtl nie jest jakoś szczególnie udany. Wkladajac ten silnik pasuje wszystko p&p. Nawet wysprzeglik z twojej skrzyni pasuje pod tarczę sprzęgłową. Silnik ten jest na pompie mechanicznej tak, że elektryka to dosłownie kilka kabelków (pompa 2, alternator 3, i grzanie świec).Problem może być z łapą od strony rozrządu...
opel astra 1.7tdi isuzu 94r.Witam nie mialem problemow z tym autem dlugi czas.Czasami w mrozy po odpaleniu trzeslo silnikiem przez okolo pol minuty i dymil na siwo potem sie to wszystko normowalo.Jakis tydzien temu jadäc temperatura wzrosla do 95stopni silnik zgasl,krecilem nie chcial sie odezwac.Gdy przestygl wziolem go zaciägnolem bo akumulator byl...
Witam. Od dłuższego czasu mam pewien problem. Otóż jak przyspieszam ostrzej i później wcisnę sprzęgło lub wyrzucę na luz silnik zgaśnie. Ponowne odpalenie nie stwarza problemów jednak zauważyłem, że konieczne jest wciśnięcie pedału gazu. Z porannym uruchamianiem nie mam żadnych problemów. Efekt nie występuję gdy gazuję na postoju. Wkręca się idealnie...
Przez zamrażanie odkręcałem odpowietrzniki hamulców w Fiacie 125 i byłem zdziwiony że się odkręcił nawet naderwany. Te wkręty były z lipnego materiału bo korodowały szybko, w dodatku wkręcone w utleniający się stop aluminiowy (znal silumin czy coś koło tego). Świecy nie odkręcałem, ale polecam spróbować może pomóc a koszt to 3 złote. Kup gaz do zapalniczek,...
Witam serdecznie. Ja u siebie mam przy silniku 1.5d od Isuzu pompę hydrauliczną od C330 o wydajności max wynoszącej niecałe 40l/min przy 2500tys obrotów. Na silniku mam oryginalne koło pasowe 15cm na pasek 10mm i nastepnie mam koło pasowe 14,5cm po czym jest przekładnia zębata zrobiona z kół od skrzyni biegów z poloneza o przełożeniu 2,66 co daje mi...
Witam serdecznie. Samochód z jakim mam problem to Opel Monterey 1997r produkcji, silnik 3,1TD Isuzu. Samochód po prostu przestał zapalać. Do tej pory nie było problemu z rozruchem, żadnych spadków mocy, równa, cicha praca, zero kopcenia. Rozebrałem co nieco i okazało się, że pompa nie podaje paliwa na wtryski. Paliwo do pompy dochodzi. Podejrzewam że...
Witam. Mam pewien problem z astrą z silnikiem 1.7 dti. Isuzu. Problem pojawia się nie zawsze, czasem. Jak już pojawia się błąd to silnik jest rozgrzany. I po przejechaniu ok 50 km. Nie dzieję się to zawsze. Auto jezdzi normalnie nic się nie dzieję, nagle zapalił się check engine i auto staję się mułowate. Jedzie max 120. Auto zgasze na chwilkę i odpale...
Witam, Mam poważy problem z moją corsą 1.5d isuzu 96. Nie dawno wymieniłem świece w samochodzie bo jak paliłem go to tak nie równo chodził ale po chwili jak się zagrzał to było ok, po wymianie świec wszystko już było ok, palił na dotyk aż do pewnego czasu. Z dnia na dzień kiedy chciałem samochód zapalić to musiałem go tak długo kręcić ze akumlator mi...
Witam, tak się składa że od ponad 2 lat jeżdżę taką Corsą. Ten silnik jest starszej generacji i nie ma tam żadnych czujników!! (oprócz dwóch czujników temperatury [jeden do wskaźnika na desce rozdzielczej, a drugi do układu sterującego przekaźnikiem świec żarowych] i czujnika ciśnienia oleju). W związku z czym wyłączanie się silnika leży zapewne w kostce...
Witam. Mam problem z astra f 96r. 1.7TD Isuzu, ma za mala moc, myslalem ze westgate sie zacial, jednak wszystko chodzi luzno, gruszka tez dziala i go zamyka. Przy gazowaniu nawet do 4000 obr. nie reagowal (czy to normalne?) dlatego go wymontowalem. Pojawil sie jednak taki problem ze przy zaworze jest male pekniecie, ale nie chce mi sie wierzyc ze moga...
Wracałem z pracy auto zgasło mi na trasie szybkiego ruchu. Zatrzymałem się na awaryjnych po czym odpaliłem maszynę i przejechałem kolejne 500 metrów po czym znowu zgasło. Na poboczu z podniesioną maską szukałem jakiejś wskazówki. Nic nie wyniuchałem. Auto po jakimś czasie zapaliło i dojechałem do domu. W domu odłączyłem akumulator zbadałem czy żadne...
Witam, tematem lania OR interesuje sie juz jakis czas, w swoim aucie leje to juz od 3 miesiecy, zrobilem na tym jakies 3000km, z tym ze ja nie jezdze na 100% OR bo jak kiedys zrobilem eksperyment i spalilem na gazie sam OR to to co zostalo to mialo wygląd spalonej gumy i bylo miekkie, wiec na pewno jazda nawet z podgrzewaczami nie wiele pomoze, to jest...
Mam wyciek ON w okolicy pompy tylko dokładnie nie mogę tego zlokalizować. Dodam że osłonka i izolacja wiązki wychodzącej z sterownika pompy jest mokra od ON. Czy to zawór TCV na pompie czy coś innego? Jak sprawdzić szczelność tego zaworu bez wykręcania?? Edit: Może komuś się przyda. Wyciek z zaworu SCV z pompy. Próbowałem go kleić klejem epoxydowym...
Witam mam następujące pytanie: czy mogę zalać olej w pełni syntetyczny po laniu mineralnego? Kupiłem auto od znajomego który nalał tam mineralnego. Jeżdził na nim jakiś czas i ja może z 2 tysiące kilometrów zrobiłem. Przyszedł termin wymiany, zajrzałem do instrukcji i znalazłem tam informację, że do mojego diesla można stosować wyłącznie syntetyk 5w-40...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
isuzu zawory isuzu turbo isuzu głowica isuzu
oporność głośnik gniazdo karty pcmcia bramy sterowanie przycisk
captor aplikacji captor aplikacji
Volvo XC60 I D5 2.4D – odczyt poziomu oleju na bagnecie i wskaźniku po wlaniu 5l zamiast 6,9l Volvo XC60 I D5 2.4D – rozbieżność wskazań poziomu oleju, bagnet pokazuje minimum, wskaźnik elektroniczny 3 kreski