Tłumik pulsacji ciśnienia. Czy potrzebny - chyba tak.
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Skoro wymieniłeś wtryski i zawór na listwie to wymiana MPROP raczej pomoże. Jak nie dasz rady to pisz, pomogę, bo jest ciężko odkręcić bez wprawy.
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Uszkodzony wtryskiwacz, lub zawór przelewowy na listwie.
Miałem takie same objawy, bujało obrotami i ciśnieniem paliwa na biegu jałowym, wymieniłem zawór (na listwie też jest czujnik ciśnienia) na listwie CR i wszystko wróciło do normy, tylko u mnie był błąd ciśnienia paliwa, kodu już nie pamiętam. Za nowy zawór zapłaciłem 550zł, pół godziny pracy.
Listwa powinna mieć zawory odcinające na dolocie i powrocie, trzeba je zamknąć, dobrze byłoby też odciąć obwody ich zaworami. I potem klucz i do roboty. Jak będziesz robił to teraz (w zimie), to miej już przygotowany nowy. Pozdr. J.
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
Zawór na listwie raczej nie jest winien bo on tylko służy jako bezpiecznik i to że się otwiera przy zbyt wysokim ciśnieniu to normalne.Winne jest zbyt wysokie ciśnienie.Ja bez kompa zacząłbym od podmiany m-propa
Lub zawór ciśnienia na listwie CR. Choć spotkałem się ,że czujnik i zawór ciśnienia był jako dwa w jednym.
Zawór sterowania ciśnieniem na listwie. Służy do "utrzymania" ciśnienia na odpowiednim poziomie.
Sprawdź zawór na listwie
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Gdzie jest zawór bezpieczeństwa na listwie paliwowej
Hmmm,,,,,, niestety to nie to. Zawór na listwie wymieniony a dalej to samo. Nie poddaję się. Jakieś inne propozycje????????? Chcę to w końcu usunąć
Zawór w Listwie CR
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... i inne
Hej hej no to pytaj, spróbujejakos pomoc, podłaczalem te cudo, wiec moze pomoge pozdrawiam t Proszę natychmiast poprawić pisownię, we wszystkich swoich postach, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach, oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
https://obrazki.elektroda.pl/7658917100_...
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Witam, czy udało ci się rozwiązać ten problem z odpalaniem. Ja mam u siebie tak że rano na zimnym telepie go. Wtryski sprawdzone, filtr wymieniony, zawór na listwie i w pompie wymienione i już nie wiem sam co jeszcze. Pozdro
Czyli rozumiem ze o upuszczeniu ciśnienia decyduje sterownik? Jeśli tak jest to zawór może być dobry.
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
Zawór na listwie jest podmieniony ze sprawnego auta.
Na listwie przelewowej wtryskiwaczy masz mechaniczny zawór dławiący. Ze sprawnego motoru przełóż całą listwe przelewową wtryskiwaczy.
jeszcze mu został zawór na listwie... o jeszcze kilka innych rzeczy ...
To jest korek zaślepiający zawór do sprawdzenia ciśnienia paliwa na listwie.
pompka wstępna pompuje jak trzeba , zawór na listwie sprawny, na teście przelewy wyszły ponad 450ML na powrocie
Zawór na listwie.
Wygląda na uszkodzony zawór przelewowy w listwie wtryskowej.
Sprawdź zawór na listwie wtryskowej.
Zapnij się może oscyloskopem na zawór i zobacz czy tam też się rusza, Napewno się rusza,bo próbuje wyrównać i pewnie będzie to widać też w live data. Wygląda to na uszkodzony zawór na listwie. Podmień jeszcze jeden,chyba że dałeś nowy ? A może o innych numerach?
Toto na zdjęciu?
Filtry wymieniłem a moze to być mprop albo zawór na listwie? nie wtryski? wywala błąd i traci moc jak jedzie pod górę załadowywany Może być mprop, może być zawór na listwie, mogą być wtryski - diagnostyka się kłania. Bez kompa i we własnym zakresie możesz sobie zrobić jedynie próbę przelewową. Ale moim zdaniem lepiej podpiąć pod kompa i zobaczyć ile...
Sprawdź zawór mechaniczny na listwie. Dodatkowo cały układ do sprawdzenia pod względem opiłków w układzie. Tam siedzi perkins czy sisu? Zawór mechaniczny był wymieniany, chyba, że nowy jest trefny. sprawdzę kwestię tych opiłków. Silnik jest Perkinsa. Dodano po 1 Albo puszcza zawór na listwie albo wtryski przelewają. Wtryski w pierwszej kolejności do...
Winowajcą okazał się zawór na listwie, z czasem problem pogłębił się na tyle, że silnik przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu nagle gasł, po czym dawał się bez problemu uruchomić. Po podłączeniu do DAS wykazało właśnie ww. zawór. Po wymianie problem z odłączaniem silnika oraz dużym wchłanianiem ciśnienia na listwie ustąpił.
Sprawdź zawór bezp. na listwie.
Kiedyś podstawiałem z wtyczką w bok i nie hulało. Zbyt duże ciśnienie na listwie i ster gasił silnik.
Volvo FL280 - 2007 r. Zapala błąd MID128 PSID96 FMI1. Auto podczas jazdy traci moc, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jedzie normalnie do czasu, aż znów wyrzuci błąd. W aucie wymieniona pompa wstępna paliwa, 2 pompy jednostkowe, zregenerowane wtryskiwacze, wymienione obsady wtrysków, zmieniona wiązka silnika. Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej,...
Witam. Zawór na listwie był powodem usterki. Dzieki za pomoc
Witam Mazda 6 2.0 diesel 2009r za duże ciśnienie na listwie przełożyłem zawór scv odpaliła jeździła 2 dni zgasiłem i znowu to samo za duże ciśnienie na listwie błędów brak zawory scv podłożyłem 2 i to samo co może być jeszcze i jakie musi być napięcie na wtryskach
Udało mi się odpalić auto . Lecz po krótkiej jeździe błąd P1229 . Zgasze odpalę i znowu chwilę ok. Teraz pytanie czy to może być zawór upuszczając na listwie ? Lub gdzie szukać usterki ? Jak wbije błąd obroty 1100
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
Opiłki były ale bardzo drobne i tylko w filtrze paliwa. W pompie nie było nic. Wtryski sprawdzone, nic im nie dolega. Układ wyczyszczony ale auto nie odpala. Błąd jest ze za niskie ciśnienie na listwie. Możliwe ze zawór na listwie za mocno się otwiera?
Zawór na listwie wymieniony, i poprzedni, i ten, co jest sprawny. Pompa CR podmieniona, rozrusznik kręci w miarę szybko, nie czuć i nie słychać, by było to wolne. Odma widzę, że lekko popuszcza, ale nie leci nigdzie tam z tyłu olej. Na pewno wiem, że co jakiś czas widzę olej w dolocie, nie mocno, lekko jakby z odmy. Aku sprawny też.
Jak nie zapala bo ma za małe ciśnienie w układzie to sprawdź przelew na zaworze zwrotnym na listwie. To bolączka tego modelu. Jak leci cokolwiek podczas krecenia rozrusznikiem to zawór do wymiany.
Winny byl zawór regulujacy ciśnienie na listwie coman rail
Zrobione. Przepuszczał zawór bezpieczeństwa na listwie...
Chyba jest rozwalony zawór ciśnienia na listwie bo jak zacisnąłem przelew to ciśnienie wywaliło przewód
Może być wtryskiwacz ale równie dobrze zawór regulujący ciśnienie na listwie, bez podłączenia pod komputer nie obejdzie się
Założyłem, że CR był sprawdzony (wtryski, pompa, aktuator, zawór przelewowy, czujnik wysokiego ciśnienia), no to jeszcze przecieki wtrysków do sprawdzenia, i pewnikiem zawór na listwie.
Witam ja mam problem z długim kręceniem żeby odpalił. Wtryski przelewy idealne, zawór na listwie wtryskowej sprawdzony puszczał ,wymieniona listwa, lepiej, zawór na pompie umyty w ultra dźwiękach dobrze odpala na ciepłym a na zimnym słabo. Zastanawia mnie słabe kręcenie tego rozrusznika na podglądzie w kompie dopiero przy trzecim razie obrotu dobija...
Może zawór na listwie ciśnieniowej ? U mnie tak się działo ale w silniku 3,0
Witam uszkodzony był zawór na listwie wtryskowej , pomimo tego ze był założony nowy. Naprawili w serwisie Boscha , wymienili na nowy i działa , stary (nowy ) reklamowałem i dostałem odpowiedz z firmy Bosch ze sprawny . Auto działa do tej pory.
Witam, Mam problem z Volvo FH4 z 2017 rokiem. To już jest na tym systemie z common rail. Pokazuje, że jest za wysokie ciśnienie w układzie. Wymienione wszystkie zawory na listwie oraz wiązka. Zero poprawy. Serwis się upiera, że to wtryski, ale wydaje mi się, że powinno być wtedy za małe ciśnienie, a nie za wysokie. Miał ktoś podobny problem
Pompkę na ramie zakładałeś oryginał czy zamiennik. Jaki filtr paliwa? A może zawór/czujnik na listwie??
zawór na listwie kupisz bez problemu w Radzyniu Podlaskim
Daf xf 106, brak ciśnienia paliwa. Wersja silnika na dwie pompy wysokiego ciśnienia. Ciśnienie na filtrze dochodzi do 0,5 bara przy kręceniu. Przy ręcznym pompowaniu 1 bar. Bez kręcenia rozrusznikiem. Zawór na listwie podmieniony. Wyjęta wtyczka. Nadal brak przyrostu na filtrze. Ma ktoś na to pomysł. Niestety w tym silniku zdiagnozować układ paliwa...
Jeżeli tylko wolne obroty, to zawór na listwie, bliżej grodzi silnika jest zawór, z drugiej strony czujnik. Czyszczenie nic nie da, trzeba wymienić.
Cześć Wszystkim. Tuson 2.0 140 CRDi 2006 GASNIE PO PRZEJECHANIU 20 km. Przekręcam kluczyk, odpalam i dalej jedzie, czasami 5 km i znowu nagle gaśnie... zbiornik wymyty... czujnik położenia wału wymieniony... przekaźniki czyste... pompa paliwa w zbiorniku wymieniona... czujniki i zawory na listwie wyczyszczone, brak błędów... co robić... ma ktoś pomysł?
Tam jest listwa to raz ,a dwa jak jest gazownia to zawory do kontroli. Choć porada jest dobra ,zacząć od świec można.
Dzieki ;) Na podstawie twoich poprzednich postów na ten sam temat sprawdzilem swoje autko i to jest wlasnie listwa a dokładnie zawór w listwie. trzeba go tylko wumienic i wszystko bedzie ok. Jeszcze raz dzieki :D Dodano po 3 Ja jeszcze dodam ze zeby to dokladnie sprawdzic wystarczy zatkac przelew z listwy ( trzeba duzo siły) i spróbowac odpalic. Jezeli...
Sprawdź zawór bezpieczeństwa na Listwie - ciśnienie ucieka na powrót
Witam, mam problem z błędem zaworu SCV. Zawór wymieniony, listwa wymieniona, zregenerowane wtryski oraz pompa. Chwilę było dobrze i teraz znów wywala kontrolę od zaworu. Ale tylko przy pierwszym rozruchu, potem cały dzień nic się nie dzieje. Proszę o jakąś podpowiedź, co może być. Opel Zafira B Silnik 1.7 CDTI
Znikome ilości i jednakowo wszystkie cztery. Czy zawór mechaniczny na listwie common rial powinien podczas pracy przepuszczać paliwo?? wydaje mi sie ze nie powinien ale może ktoś potwierdzić?
Witam. Winny może być zawór regulacji ciśnienia na listwie common rail.
Wtryski nowe ,zawór scv nowy,zawór na listwie nowy Dodano po 2 Auto przeszło odpalać mechanik wysłał wtryski do sprawdzenia i okazało się że 2 to złom a drugie 2 na wykonczeniu
Dla pewności :)Zamykam te zawory kulowe zasilanie i powrót po prawej z napisem fero? I zakręcam górne zawory na listwie i dlatego ze nie mam zaworów na dolnej to dokręcam przepływomierze? Zostawiając jedną pętle otwartą.
Problemem był zawór ciśnieniowy na listwie CR. Dzięki za pomoc pozdrawiam.
...listwa paliwowa - wszystko zregenerowane Co robiłeś z listwą? Do sprawdzenia regulator ciśnienia na pomnie i zawór na listwie.
Opel Vivaro 2.5 2007 rok błąd P0089. Wymieniłem zaworek na pompie wtryskowej i zawór na listwie wtryskowej, niestety przy ruszaniu, gdy osiąga wyższe obroty, włączają się kontrolki tryb awaryjny i silnik gaśnie, nie zawsze. Widziałem kilka opisów, ale w żadnym rozwiązania problemu. Może ktoś ten problem rozwiązał i ma jakieś porady.
Witam wszystkich użytkowników Carnivala. U mnie również pojawił sie problem ze wspomniana kontrolką check. Zapala sie przy dużym obciążeniu np. wyprzedzania czy podjazd pod górke, czasami nawet przy rozpędzaniu auta (ale nie zawsze. Auto nie straciło mocy i nie dymi, czasami jest problem z odpaleniem gorącego silnika (nie zapali za pierwszym). Po wizycie...
To sprawdźcie z tym "mechanikiem" czy działa wentylator na postoju.Do tego coś poplątane z tym kabelkiem.Albo jakieś zwarcie albo zawór na listwie albo cewka kto to wie.Albo jeszcze jedna opcja uciekaj od tego "mechanika"
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Stawiam że to mechaniczny zawór bezpieczeństwa na listwie CR.
zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin po co więc Wymieniłem zawór na listwie CR Czyść EGR
za niskie ciśnienie na pompie, przy rozruchu powinno być około 250 bar, zawór na listwie lub sterowanie wtryskami. Osobiście stawiam na pompę.
Pompa w zbiorniku powinna dawać około 4 bar i to należy sprawdzić manometrem a nie 'ładuje jak powinno'. Zawór jest w pompie czy na listwie? Należałoby go wydmuchać sprężonym powietrzem(ten na listwie). Koniecznie od weryfikacji kosz pompy w zbiorniku - chodzi o stan filtra pompy wstępnej - czasami w zbiorniku w koszu zbiera się takie gówno że aż strach
Sprawdzałeś zawór na listwie wysokiego ciśnienia, lub wtyczkę? Jeżeli chodzi o SCV ma mieć opór około 2 Ohm, jak jest mniej to ma zwarcie.
Auto jak w tytule nie odpala, nie ma błędów, zawory na listwie podmienione (2 sztuki), wystarczy psiknąć samostartu i auto chodzi, gaszę i nie odpalę. Czy miał ktoś taki przypadek?
Sprawdź zawór awaryjny na listwie nr 11.
Witam tak wygląda listwa i przy pompie jest zawór i dwa na listwie i teraz który z nich jest uszkodzony że powoduję taką usterkę. https://obrazki.elektroda.pl/4131228600_...
pompa sprawdzona- dobra ,wymieniony zawór regulacyjny na listwie ,dalej brak ciśnienia,żadnych błędów
Na listwie masz zawór upustowy z drugiej strony??
a zawór cisnienia na listwie ktos podmieniał ?
User64 ok żeby sprawdzić pompe wtryskowa trzeba odpiąć regulator ciśnienia paliwa i podpiąć kompeter diagnostyczny i kręcić rozrusznikiem wyskakuje mi 1500 bar i raczej więcej nie bedzie bo z tego co pamiętam to zawór bezpieczeństwa na listwie uruchamia sie kolo 1600 bar
Czy może to być zawór na listwie? Dodano po 7 Gdzie można szukać jeszcze przyczyny?
Wymieniłem zawór na listwie i na razie pali elegancko, zobaczymy jak będzie po trasie.
Jeżeli jest zawór bezpieczeństwa na listwie to go sprawdź Chłopie, gdzie tam zawór w EDC15?
Myślę jeszcze nad elektrozaworem na pompie. Ale czy to dobry trop? I tak i nie ,jest jeszcze zawór ciśnienia na listwie. Podgląd parametrów będzie lepszym rozwiązaniem niż wymiana w ciemno. A jak już wolisz wymieniać w ciemno to sprawdź po odkręceniu tych zaworów czy nie ma tam np opiłków.
Panowie czy w Z17DTL zawór bezpieczeństwa na listwie wystepuje? Albo zawór regulujący ciśnienie? Widzę tylko czujnik ciśnienia...
"Burczący zawór na pompie" Problem rozwiązany. Wymieniłem na nowy zawór regulacji ciśnienia na listwie. Buczenia nie było, a auto ładnie odpaliło. Oczywiście nowe uszczelki, pasek rozrządu (komplet) itd.
Może to być zawór wyrównujący na listwie.
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Został wymieniony zawór reg.cisnienie na listwie i juz nie wyskakuje błąd , w zaworku byl jakis metalowy paproch .
Tankuje samochody u siebie ze swojej stacji, inne samochody i Iveca też były tam tankowane i wszystko ok. Po wymianie wszystkiego co związane jest z instalacją paliwową i zalaniu innego paliwa dalej nic. Został mi jeszcze zawór na listwie wtryskowej do podmiany
No wreszcie, ale 27 to za mało. Ma być min 200 i tym sie zajmij na początek. A więc dopływ paliwa do pompy, zawór na pompie i jego wysterowanie. Pompa załóżmy że teoretycznie ok jak podmieniana. Jak to ok, to ucieka przez wtryski albo zawór przelewowy na listwie. Pościągaj przelewy kręci jeden drugi patrzy.
Zawór regulacji na pompie: 0 928 400 415 Na listwie wtryskowej: 0 281 002 626 Oba oryginały Bosch.
czujnik listwie diody listwie cisnienie listwie
edc15 peugeot odinstalować sterownik drukarki klawiatura znaki większości
samsung wf70f5e0w2w medianav renault
Samochód gaśnie podczas jazdy - usterki elektryczne Najlepszy producent rozrządu do Seat Toledo