Tylko że coś takiego to wada programu. Jeśli błąd jest zależny od napięcia akumulatora to nie może być generowany przez te zawory.
Jeśli to 8-zaworowy to proponuję wyregulować zawory
Zawory wyregulowane?
Zawiesił się zawór gaszący.
Witam serdecznie, za sterowanie turbiną odpowiada zawór (23).
Lepiej klonować wsad zamiast przelutowywać. Bsi szukaj identyczne, tzn każdy numer ma się zgadzać. I przed montażem w aucie koniecznie sprawdź bezpieczniki i położenie zawory hs.
Jest ich w sumie 8 Sześć sekwencyjnych i dwa główne / EVLU I EVM Koszty części to 600 zł .+ usługa. http://obrazki.elektroda.pl/9357055200_1... Dodano po 48 Zdjęcie przedstawia te zawory .
Mam ten sam samochód, ten sam silnik i podobny problem(z tym, że poza słyszalnie nierówną pracą na wolnych nie ma innych problemów typu falowanie obrotów-trzyma 900 +/- 25). Ogólnie dosyć często spotykany problem w tym silniku, lecz nie udało mi się znaleźć kogoś kto by go rozwiązał. Przy wymianie rozrządu planuję zrobić regulację zaworów (w tym silniku...
PSF to skrzynka bezpieczników w komorze silnika.Odłącz przewód z 4 pinu żółtej wtyczki 5pinowej i połącz z przewodem pinu nr 1 ,to najtańsze rozwiązanie problemu.
Witam. Dostań się do wałka rozrządu i sprawdź czy popychacze (szklanki) dolegają do wałka, jeżeli napotkasz luzy między wałkiem a popychaczami to zawory pokrzywione.
Musisz wymienić ponieważ tworzą się tam wysokie ciśnienia, pzdr. Jak jedziesz awaryjnie to wkręć tą srubkę na taśmę i ogrzewanie na maxa.
Ten po prawej jest ewidentnie przestawiony, na 1 cylindrze licząc od koła rozrządu otwiera oba zawory jednocześnie
Tak spotkaliśmy się już z tym. Pogięte zawory.
wiem co go boli-jeden z czterech(takich samych) elektrozaworow- Problem z glowy
Regulowałeś zawory?
Dziękuję za odpowiedzi. Czy przed sprawdzeniem kompresji jak i szczelności należy przygotować jakoś silnik, np wyregulować zawory?
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Nie. Płyn przez nagrzewnice przepływa stale a ciepło zimno zmienia silniczek klapy ciepło zimno.
U mnie był wypalony zawór
napierw musisz zdemontować metalową osłone na pompie pod kturą znajduje się moduł i elektrozawór,moduł odłączasz a na zawór podajesz napięcie (+)
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Pogięte zawory.
Myślałem o tym czy zimą nie będzie problemów, ale jednak to jest w pokrywie więc ciepłe gazy pojawią sie szybko a po drugie zostawiłem oryginalny zawór bezpieczeństwa.
Wyreguluje zawory.
Usterka mechaniczna. Ustawienie rozrządu, luzy zaworowe albo już nawet wypalone zawory.
Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
Wyreguluj zawory
To jest zawór automatycznego ssania.
nie jestem specjalista od tego ukladu , ale poszukalem na ten temat. na stronie ktora ci podaje jest troche opisany uklad i jakie objawy przy zlym dzialaniu a takze jak sprawdzic czy twoj problem jest zwiazany z tym ukladem.
Jakoś sobie nie wyobrażam 600km z tłokami uderzającymi w zawory.
się okazało najprawdopodobniej spaliła się cewka elektromagnesu klimat to w koncu spalona cewka czy nie? oraz zawór to klimatyzacja normalnie jaki znowu zawór?
wydaje się że ten silnik jest bez kolizyjny Nie jest, pękają dźwigienki, gną się zawory i przestawiają krzywki na wałku.
znajac pomysly tworcow francuskich pojazdow moge sie grubo mylic. Wyczuwam tu pewna niechec, wynikajaca zapewne z nieznajomosci rzeczy. A przeciez Francuzi produkuja najlepsze europejskie samochody popularne. Na pompie jest modol elektronicznego systemu antykradziezowego (immo). Jesli nie odzyskales modolu ze starej pompy, nie uruchomisz silnika. Pozdrawiam,
nie są w tym silniku przypadkiem regulowane zawory ?
Gdzie umieszczony jest zawór EGR w Peugeot 3008 I 2,0 Blue HDi 150 KM?
W tej 206-ce trzeba wyregulować zawory
Nie włącza się sprzęgiełko, czy nie ma sterowania na zawór?
Temat rozwiązany: pogięte zawory ssące
http://obrazki.elektroda.net/9_124518889... Bezwzględnie oba paski do wymiany, ale jak mówisz, że pękł wałek rozrządu, to zawory na pewno krzywe
sprawdź jeszcze w jakim stanie są wtryskiwacze. ja bym przejrzał teraz sterowanie elektroniczne silnika. czy po zmianie bloku głowica była planowana, dokręcona jak trzeba, uszczelka ok, zawory sprawdzone ?
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
Panowie pomału z tą wodą, jeśli to pompa na linkę to i ciekły azot nie pomoże. Ja stawiał bym bardziej na ciasne zawory.
Może być uszkodzony elektromagnetyczny zawór stop.
Samochód nie odpalał pchałem go i kręciłem kierownicą. W tym czasie wyciekł płyn nie wiedziałem skąd. Wyciek jest gdzieś na maglownicy co obstawiacie któryś z uszczelniaczy czy zawór ?
Zawory wyreguluj
Witam!W pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie na cylindrach,być może wypalony zawór.
zawór kulkowy głowicy peugeot A co to jest?
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Zakupiono oryginalny INA
Nie ma ciśnienia to nie odpali. Sprawdź zawór jego wysterowanie. Zawsze można z zewnątrz dać PWM.
można wysnuć na podstawie badania kompresji? Bardzo wiele o stanie silnika ;-) kabli nie musisz kupywać możesz podmienić na próbę z innego jakiegokolwiek auta o zbliżonej długości. Koniecznie trzeba sprawdzić luzy na zaworach bo mogą być za małe i też mogą wystąpić takie objawy... najlepiej wyreguluj zawory zanim zmierzysz ciśnienie...
tylko Szymek, uświadom też gościa żeby zaraz nie szukał głowicy bo mu zawory wypali. Wiesz że to nastąpi szybko... :)
pompa wysokiego,napędzana jast paskiem rozrządu:D,zdejmij osłony z silnika znajdziesz ją:D,ale pojedz na diagnostyka w parametrach bądzie widać ciśnienie na listwie.może to tylko zawór?
Ja wiem, dac komus kto potrafi zanim zaorasz silnik i zawory beda pogiete.
To Ci nie pomoże. Elektrozawór ma wbudowany układ elektroniczny. Tam dochodzi zasilanie ale i sygnał. Jak sygnał będzie nie taki jak trzeba to zawór się nie otworzy.
P1198-Regulacja ćiśnienia paliwa P1598-Zawór układu chłodzenia
Do nagrzewnicy idą dwa przewody pod maską. Jeżeli włączysz ogrzewanie to oba powinny byc gorące. Jeśli nie są, to może byc zapowietrzona nagrzewnica lub zamulona, bądź też uszkodzony zawór.
Co ma rozrząd do temperatury silnika??? Jak kolizyjny to zawory zapłaczą.
Stosuje takie dziwne metody bo wszyscy mechanicy w mojej okolicy udają że coś wiedzą i zawsze są pewni na 99% kupiono wtryskiwacze za 1500pln, po czym mechanik stwierdził że to jednak nie wtryski, może jakiś tam czujnik, no i wkońcu stwierdził że nie wie dlaczego nie odpala. Komputer był podpinany i nic nie wykrył, na wtryskiwacze jest podawany sygnał...
No to nieciekawie . pojawił mi się dźwięk tak jak by immo wyło a to dziwne bo kupiłem niby cały zestaw? powinno być ok. Pewnie radio bo tez jest przypisane do zestawu . Powodzonka oby wyszlo ze tylko zawory .
Sprawdz i wyczyść zawór EGR.
Tak to jest ,,zawór,, upustowy i powinien być ruchomy.
Egr najlepiej by było wylogować jeśli ma już być zaślepiony,bo pracował będzie tylko że będą błędy się pojawiały i ma wpływ na kilka innych parametrów pracy silnika.Odnośnie błędu P0215 o ile dobrze go rozszyfrowałem trzeba by było sprawdzić zawór odcinający paliwo po zderzeniu.
Jak obydwie rurki robią się ciepłe to wymień zawór rozprężny
W filtrach są zawory przelewowe...
Gdy pracuje silnik możesz nie usłyszeć zaworu. Zawór powiniem mieć około 12 om oporności. Zobacz czy zawór klika na niepracującym silniku.
zawór rozprężny
Pompowałem przed odpaleniem i jak kręcił rozrusznik i żadnej zmiany. Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr.
EVAP mówi to ci coś.
No to zostale regulator ciśnienia lub lego sterowanie. Sygnał PWM , przyczym są zawory proporcjonalne i odwrotnie proporcjonalne.
Klasyczny objaw tłukącego w zawór tłoka panowie.
Dziękuje za zainteresowanie . Po spotkaniu z mechanikiem który wpiął się w komp okazało się że powodem szarpania okazał się zawór egr
Zawór EGR jest podłączony?
Jeżeli eyczydcisz go to nie ma potrzeby adaptacji ale jeżeli ECU komunikuje zła pozycję EGR to najpewniej zacina się na łożysku silnika EGR . Znany problem EGR w 1.6 HDi jak i też nie łącząca wtyczka przy samym zaworze.
to może byc prawda jutro ustawie zawory i zobaczymy
zmierzyć ciśnienie sprężania (może być zawór nieszczelny)
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
nie miałem nigdy doczynienia z klimą oprócz jej uruchamiania :P. Sęk w tym też, że mechanik śpiewa 200zł za wymianę wraz z naładowaniem klimy. Jeśli dalej nie będzie chłodzić, to znowu dokupować kompresor i znów 200 zł, za wymianę i ładowanie. Nie wiem, czy nie nabija mnie w butelkę, a klimę chcę w tygodniu, bo wyjeżdżam daleko za granicę i narazie...
Wymień zawór na dobry.
Komputer w rękę i wio. Jak zdycha przy przyśpieszaniu, to do obserwacji ciśnienie paliwa. A szarpanie przy 2k rpm to najczęściej albo egr albo zawór pneumatyczny turbiny.
Może zawór w turbinie się zaciera.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Ale nie na jałowych, tylko pod obciążeniem, jak ciśnienie na railu zaczyna spadać. Tam są chyba wtryski piezo siemensa, test przelewowy przy tych wtryskach nie wiele da. Do autora, na pompie CR masz dwa zawory, jeden większy, upuszczający wysokie ciśnienie, drugi mniejszy dawkujący, obstawiam zawór dawkujący.
Kiedy regulowałeś zawory? Auto zagazowane?
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Radzę sprawdzić (wyczyścić) zawór EGR
na włączonym silniku rozgrzanym otwórz maskę zdejmij pokrywę silnika i pokoleji odpinaj kostki Zasilające wtryski Na resztę odpowiedz sobie samemu gdzie jest ten zawór ciśnienia : ) : ) : )
Zawory zostały wyregulowane?
Po wymianie rozrządu rozrusznik ciężko i powoli obraca wał. Byłem przy wymianie rozrządu mechanik Po zamontowaniu nowego rozrządu miał problem z odpaleniem samochodu dopiero przy wciśniętym pedale gazu auto odpalało i silnik pracował na wysokich obrotach po puszczeniu pedału gazu automatycznie silnik zgasł i tak było przy około 10 próbach. Żaden za...
F21 5A o ten chodzi? Zasilanie przekaźnika zespołu wentylatora; Sterowanie przekaźnikiem Valvetronic (1,6 I VTi 16V); Turbo chłodzenie (1,6 I THP 16V); Czujnik przepływu powietrza (1,6 I HDI 16V). Dodano po 1 On idzie jeszcze na czujnik położenia wałka Na zawór nie czujnik.
Ok to zaraz to sprawdzę a jeżeli ten check czasami swieci czasami nie swieci to tez raczej zawór kata wtrysku?
więć tylko zawory do wymiany?
Ociz znasz zasade dzialania tego czegos? widocznie nie bo myślałem że to zwykły zawór :oops:
Na włączonym nic się nie stanie tak zaraz nie uzyska ciśnienia żeby coś poważnego się stało. To nie jest elektromagnes tylko zawór więc bez uruchomionego silnika nic nie sprawdzisz. Jak by było sprzęgło to tak byś mógł je sprawdzić ale Ty masz zawór więc to inna bajka.
Wymontuj zawór i wyczyść filtr na jego końcu i bedzie brykał
Witam, potrzebuję pomocy. Peugeot Boxer 2.8 HDI 128 KM 2002 r. nie podaje ropy na listwę i nie odpala. Napięcie na zawór od pompy wtryskowej jest 3,75 V. Czy to jest poprawna wartość, czy jakie powinny być wartości?
Witam powinienieś najpierw zdjagnozować kompem , ale zobacz podciśnienia czy szczelne nie poprecierane itp te od turbo oraz sprawdz zawór turbiny
Jak nie ustawienie rozrządu to zawory nieszczelne. Ciśnienie sprężania sprawdź.
No właśnie on już nie chce go przyjąć a prawo w UK działa ale jest bardzo trudne właśnie mechanik powiedział mi że ktoś źle zrobił rozrząd i poskładał zawór na silikon
Wtryski dały ciała. Czasami też padał zawór regulacji ciśnienia.
peugeot partner zawory hyundai zawory fabia zawory
honda civic schemat elektryczny volvo silnika delonghi komunikat napełnij obwód
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Kontrolka ładowania nie świeci w John Deere Jak wyłączyć tryb "safe" w Seat - pompa paliwa