jak mam brać jak autor dawkuje informacje? zamiast opisać problem to robi podchody od dupy strony do problemu. A moja szklana kula jest na urlopie Niestety masz rację. Kolega Adamcyn dał trochę ciała, ale już widać poprawę. :D W zasadzie większość tematów tyczących problemów z instalacjami (jakimikolwiek) powinna zaczynać się od przedstawienia schematu...
Możliwe że da się zwiększyć ciśnienie na rozdzielaczu a pompa pompuje stale takie samo ciśnienie? Pompa daje takie ciśnienie jakie jest potrzebne do wykonania "danej pracy". Żeby nie obciążać układu hydraulicznego stosuje się zawory przelewowe /bezpieczeństwa/.Zawór przelewowy montowany jest między pompą a rozdzielaczem. Najlepszym miejscem na jego...
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Mogło ci coś pod zawór przelewowy podejść.
W komplecie (może nie być w każdym) jest jeszcze zawór przelewowy który montuje się przy pompie tak jak w 60-ce. Tyle.
Ponieważ skrywasz informacje o ciągniku to mogę tylko zgadywać... Nie jestem przekonany co do twojego schematu- zerknij do załączników. Moim zdaniem to zwykły zawór przelewowy, po pobieżnym przeszukaniu wygląda na to że ciśnienie było zwiększane wraz ze zmianą nr części i docelowo ma to być 19-23 Bary (zawór przelewowy tej konstrukcji tak ma...). Jak...
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Witam. A czy sprawdzałeś zawór przelewowy w rozdzielaczu? Tzn. czy się nie zacina?
Uszkodzony wtryskiwacz, lub zawór przelewowy na listwie.
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Do ssaka dorzuć zawór przelewowy, czasami się potrafi zacinać.
zp - Zawór przelewowy bezpieczeństwa, zo1 - Zawór odcinający, zi - zawór zwrotny To jest układ jakiś laboratoryjny do szkolenia. Na jakiej zasadzie działa? :D
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
To nie jest zawór bezpieczeństwa, a zawór przelewowy. Chodźbyś go zablokował na sztywno, nie podniesiesz tym ciśnienia oleju na jałowych. Na wyższych obrotach - owszem.
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
Dzielnik powoduje podanie oleju z pompy również na zawór przelewowy i przepływ oleju przez zawór kiedy siłownik nie jest sterowany. Ciągły przepływ oleju jest potrzebny aby go utrzymać w odpowiedniej temperaturze.
Nie odpisywałem, bo naprawiłem i zapomniałem o problemie. Dla potomnych napiszę, że winny był zawór pokazany na zdjęciu. Po wyjęciu rozkręciłem go (wydłużyłem) aby mocniej domykał i wszystko działa do dziś. pozdrawiam
Jeżeli podczas pompowania ręczną pompką nie czujesz oporu i tzw. piszczenia to sprawdź zawór przelewowy. Znajduje się on po prawej stronie sekcji wysokiego ciśnienia śruba z podwójną nakrętką za jej pomocą przykręcony jest przewód prowadzący do zbiornika paliwa (powrót).
Zawór przelewowy w przewodzie paliwa
To nadal musi się zawór przelewowy zacinać. Dodano po 36 Jakby nie szło smarowanie to by już dawno silnik stanął.
Odkręć węza od siłownika i wkręć w końcówkę manometr. Zasteruj dźwignią tak by ciśnienie poszło właśnie do tego węża. Jako że jest zaślepiony manometrem pomiar pokarze ci maksymalne ciśnienie przy jakim otwiera się zawór przelewowy.
Zatkana odma powoduje co najwyżej wywalenie simmeringów na zewnątrz, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju Trzeba wyjąć pompę wydłubać zaślepkę i wyczyścić zawór przelewowy
Wstawiasz zawór przelewowy ustawiony na 4 atmosfery.
Za tą śrubą z zawleczką jest dwukierunkowy zawór przelewowy pomiędzy przewodami co idą na siłownik. U góry powinna być taka sama śruba. Tam wystarczy wymienić oring.
To nie rozwali mi tego zegara i czujnika? Silnik ma dokładnie 9 lat był kupiony po kapitalce. Nie ma takiej opcji. Od tego jest odpowiedni zawór przelewowy, ustawiony wg. zaleceń producenta motoru.
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
Witam, ewidentnie masz gdzieś zatkany wylot pompy. Ta stara przestała działać bo pewnie uszczelka na wałku została wypchnięta ale to samo grozi nowej jak nie znajdziesz przyczyny. Może zawór przelewowy dokręciłeś za mocno (powinien być ustawiony na 11 MPa o ile dobrze pamiętam).
a rozdzielacz który jest w prasie nie działa jako zawór przelewowy?? I gdy powstanie cisnienie nie przeleje oleju bokiem??
Dzień dobry. 1. W jakim celu "dotykany" był zawór przelewowy ? 2. Z tym manometr lepszy gorszy to bym nie przesadzał, sprawdzic tabliczkę znamionową i dobrać manometr. Prędkość zależy od wydatku a nie ciśnienia (oczywiście odpowiednie potraktowanie zaworu przelewowego powoduje ze "wydatek" pompy idzie na przelew.
A gdzie w tym silniku może być śruba przelewowa lub zawór przelewowy ?
Zawór przelewowy xxxxxxx082 lub mechaniczna pompka zasilajaca.
Witam. Nie ma tam podanych informacji pokazujących który zawór jest od czego. Jest jedynie podana informacja, że ten orbitrol posiada 4 zawory(przelewowy, ssący, szokowy, zwrotny)
Wykręcić z rozdzielacza zawór przelewowy, wkręcić zaślepkę, stanąć na listwie żeby opadła. Uruchomić ciągnik. Nie robić tego bez zaślepki . Zgasić silnik. Zakręcić zawór przelewowy.
i tak tam były zawory przelewowe i bezpieczniki które po 3 czy czwartej wymianie wytrzymały ze 3 tygodnie pracy. Ile atm - nie wiem, rwało wszystko za pierwszym podejściem.
te otwory w stopach wału korbowego służą do wkręcenia śrub w celu wyciągnięcia stopek. u mnie pasowały tam bodajże śruby którymi przykręcone było koło zamachowe, bodajże 12x1.25 o ile dobrze pamiętam. u radzieckich sprzętów (i nie tylko) jest to dość często spotykany sposób na demontaż podzespołów, pochwy hamulców i zwolnice też tak się demontuje jak...
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Było o tym wiele tematów. Wyjąć zawór przelewowy ukryty w rozdzielaczu od góry pod dekielkiem na 2 śrubki klucz 14. Składa się on z 4 elementów, 3 trzeba wyjąć. Wymyć, złożyć i próbować. Wyciek we wspomnianym miejscu nie ma nic do rzeczy. A uszczelnienie jest proste i tanie także opisywane w podobnym temacie.
Okazało się że nowy zawór przelewowy który zamówiłem był uszkodzony, na innym działa.
Nie wiem jaką masz pompę, ale żadna, obojętnie jaka, nie powinna pracować bez odbioru, choćby tylko dlatego, że przepływająca przez nią woda odbiera ciepło z elementu napędowego (elektromagnesu w pompach membranowych lub silnika elektrycznego w pompach wirowych). Poza tym pompa membranowa działa jak pompa tłokowa i ona musi mieć odbiór, bo inaczej najsłabszy...
Na pierwszym zdjęciu masz zawór maksymalnego ciśnienia (przelewowy, bezpieczeństwa) Na drugim zawór dławiący. Rysunki pokazują tylko zasadę działania, w rzeczywistości takie zawory wyglądają nieco inaczej.
Witam. Kolega potrzebuje zawór obejściowy najlepiej regulowany typu BY-PAS . Podłącza się go tak żeby woda wypływała z powrotem do studni. Pompa podnosi do 100metrów także ciśnienie temu odpowiada 10bar. Wiem że kolega nie potrzebuje takiego ciśnienia więc spokojnie taki zawór można ustawić na 4-5 bar co umożliwi płynną i ciągłą pracę takiego zaworu....
Jest dokładnie tak jak pisze kolega powyżej. Osobiście o kilku moich klientów celowo nie napinam mocno paska, bo to są tacy agenci, że gną wsporniki siłownika, a nawet przednią oś. A tak jest pewne zabezpieczenie przed taką sytuacją. Tam orbitrol jest ustawiony bodajże na 140 bar, a powinien być na 80 bar. Wtedy najpierw powinien otworzyć się zawór...
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
Zawór bezpieczeństwa, przelew planujesz dołożyć? No jest zawór przelewowy w rozdzielaczu.
Powodem awarii był zawór przelewowy. Kupiłem cały zestaw naprawczy o numerze 2.883-827.0.
Przed tankowaniem otwieram zawór przelewowy, ten blisko zamkniętego zaworu kompresora. Otwieram zawór pomiędzy pompą oleju i uruchamiam pompę oleju. Pompa pracuje do momentu pojawienia się oleju w zaworze przelewowym. Wyłączam pompę, zamykam zawór przelewowy i zawór napełniania. Otwieram zawór kompresora i sprężam olej w butli do 1,5 atm. Zbiornik jest...
Witam. Jak dla mnie sam w sobie pomysł zrobienia łuparki pod c360 nie jest rozwiązaniem ekonomicznym biorąc pod uwagę obecne koszty oleju napędowego i szybkości działania łuparki. Lecz tak jak pisali państwo wyżej rozdzielacz przy samym siłowniku możesz dać, w zupełności wystarczy podstawowy 40L. Pamiętaj jednak, że przy hydraulice ciągnikowej nie uzyskasz...
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
To jest zawór przelewowy (bypass), i nie potrzebnie go rozebrałeś bo wyciąga się go w całości z tym co jest w środku (a niema na zdjęciu) i odpowiada za wł/wył urządzenia. Wcześniej się nie załączał bo mógł się zawiesić (czasem tak się zdarza) a teraz jak jest rozkręcony (lub nieprawidłowo włożony) to myjka pracuje non stop nie wytwarzając ciśnienia....
Wygląda na uszkodzony zawór przelewowy w listwie wtryskowej.
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Ciśnienie pompy uzupełniającej zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar, otwarł się. Ciśnienie pompy głównej, zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar nie otwarł się, manometr pokazywał 100-150bar, w tej granicy się wahał. Czyli to już pewne, winna pompa główna.
Witam. Do tej kostki dochodzą 3 węże hydrauliczne, jest to jest z tego co pamiętam(a miałem tą fadromkę bardzo dawno temu) dodatkowy zawór przelewowy do jednej z sekcji hydraulicznych.
1. Co może ulec awarii że nie ma wysokiego ciśnienia - tylko pompa? Zawór przelewowy, zawór zwrotny, zaworki po stronie ssącej/tłoczącej, aczkolwiek to ostatnie częściej objawia się pulsującym ciśnieniem. No i powyżej oczywiście mowa o sytuacji w której silnik pracuje, a nie ma ciśnienia.
Cięte i lutowane. Inaczej tego nie zdemontujesz przecież. Błędy w sterowniku samej pompy nie powiedzieli, pewnie nie mają do tego sprzętu z bosha. Co do ceny naprawy to kilkanaście pomp już oddawałem do pompiarza, i na około 1tys się kończyło z reguły, ale wiadomo starsza inna konstrukcja. Co do tej vp 44 to auto nie wiem czy warte 5tys, ja nie jestem...
Podmieniłem z MANa zawór przelewowy (z tyłu na listwie). Przejechałem 50 km, problem nie wraca. Widocznie nowy, który zmieniłem, poddał się na samym początku.
Witam . Nie podałeś w jaki sposób jest uruchamiany silnik.Czy za pomocą wyłącznika , lub stycznika.Należy sprawdzić czy dochodzą wszystkie fazy do silnika,jak również sprawdzić połączenie silnik-wyłącznik(stycznik).Jeżeli po kilku próbach włączenia pracuje,to teoretycznie oznacza że silnik jest OK,lecz pomiar uzwojeń silnika również wskazany.W układach...
Koledzy ja wymieniałem w swoim c4011 filtr oleju z bąka na puszkowy i tam gdzie idzie przewód olejowy od pompy oleju do magistrali zamiast śruby zastosowałem zawór przelewowy, (tak mi w sklepie powiedziano gdy kupowałem owy zestaw do wymiany z bąka na puszkowy). Czy to o tą śrubę chodzi co tam była że trzeba ją wymienić na taką bez dziury, gdy się zmienia...
W rozdzielaczu jest zawór przelewowy?. Mile widziany manometr żeby można wyregulować przelew.
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Zawór przelewowy dobry, szczelny? Smok pompy przykręcony jak należy szczelnie? Wałek rozrządu nie zużyty na czopach?
Witam. Miałem taki sam problem że ciśnienie raz bylo normalne jak na myjkę k5 przystalo a raz niskie. W moim przypadku wystarczyło wyczyścić i nasmarować smarem silikonowym zawór przelewowy czyli jak piszą koledzy bay-pass. Mieści się on pod krućcem zasilającym wodą. Po odkręceniu trzech śrub imbusowych 5mm i zdjęciu tego krućca pokaże się sześciokątny...
Tak, zamontować zawór na rurce przelewowej. Sprawny zawór będzie upuszczał do przelewu to co się znajdzie pod jego grzybkiem, może to być woda, ale również powietrze, jeżeli ciśnienie pod grzybkiem wzrośnie do wartości ustawionej. Obniżenie ciśnienia - w tym przypadku można ciśnienie obniżyć nawet do 0.5 bara, ale jak będzie 1.5 bara to też będzie dobrze,...
Sprawdzałeś to o czym wyżej napisałem? Uparłeś się na ten komputer... A o sprawdzeniu tych podpowiadanych elementów ani słowa. Komputer nie poda większej dawki dopóki nie będzie widział doładowania, puszczonego sprzęgła, wyłączonego luzu skrzyni biegów, sprawnego pedału gazu. Ciśnienie paliwa mierzyłeś na bloku, zawór przelewowy sprawdziłeś, czujniki...
nie mam już do niej siły może być to wina akumulatora hydraulicznego? A wiesz jak działa akumulator hydrauliczny? Zauważyłem również , że jeden przewód idący z pompy (sekcja nr2) do dużego rozdzielacza wibruję i "brzęczy" cały czas... kupiłem serwis manual do niej i przewody są dobrze wpięte ( jak ktoś potrzebuję to podzielę się za darmo) Sprawdź między...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Do tej pompy jak chcesz wykorzystać jej pełne możliwości to silnik 2 nawet 3 razy mocniejszy jest potrzebny. Ten co masz pompa będzie zdławiać (nie będzie wstanie utrzymać obrotów. No chyba że obroty przy mocy max tego silnika na pompie będą na poziomie 1500 RPM wtedy będzie ok ale wydajność spadnie do 42 litrów. Jak pompa jest napędzana z tego silnika?...
Nie myślałeś może nad czymś podobnym do klatki bezpieczeństwa? Niby masz ten zawór przelewowy ale to tylko część mechaniczna. A co kawał rury nad głową...
Musi być jeszcze zawór przelewowy.
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Ten zawór bezpieczeństwa + przelewowy to masło maślane. Rozdzielacz też z czapki. Jak nie umiesz myśleć to szkoły. http://obrazki.elektroda.pl/4237415200_1...
Zablokowany zawór przelewowy w pompie.
I jak naprawa? Jeżeli nie jest to zawór przelewowy to mnie się pomysły skończyły. Jak ustalisz usterkę to daj znać, bo to ciekawy temat. Można jeszcze sprawdzić zawór przelewowy jak pisze SKM.
Zawór przelewowy jest niezbędny w takim urządzeniu, rozdzielacz zazwyczaj ma już wbudowany taki zawór...
Zacząć od wymycia silnika- nie jest to coś egzotycznego tylko normalny Perkins. Z opisu zacięty zawór przelewowy na pompie do smarowania silnika (nie hydrauliki)
Zawór przelewowy na pompie przepuszcza, nr. 0407 na schemacie. Pytanie dlaczego, czy zawór przelewowy jest uszkodzony czy zawór ceramiczny blokuje przepływ i ciśnienie tak wzrasta, że otwiera zawór przelewowy. Obstawiam to pierwsze, bo zawór ceramiczny wymieniłeś na nowy, a na starym miałeś to samo (jeżeli dobrze zrozumiałem?). https://obrazki.elektroda.pl/1865194700_...
W rozdzielaczu nie ma punktu do pomiaru ciśnienia. Radziłbym najpierw sprawdzić zawór przelewowy . Znajduje się z boku rozdzielacza,należy odkręcić dwie śruby M8 klucz 12 pod dekielkiem jest sprężyna potem jest tłoczek. Wyjąć tłoczek dłuższą śrubą M8 i sprawdzić czy nie ma wżerów na powierzchni stożkowej . Jeśli są przeszlifować powierzchnię stożkową....
Nie widzę pojazdu, to nie wiem czy jest gaszenie siłownikiem, ale wyżej była mowa o EHAB wiec się na tym skupiłem, bo to wystarcza żeby wyłączyć motor. Dołączam rysunki pompy o która wydaje mi się że jest w tym pojeździe i schemat działania zaworu EHAB. Proszę zauważyć, że podczas gaszenia zawór odwraca obieg paliwa i wprost wysysa paliwo z komory tłoczków....
Porozbierałem ro wszystko, i okazało się że w samym bloku nie ma żadnych zaworów, sprężyn, itp. Są tylko kanały olejowe prowadzące przez filtr, a następnie przez zawór przelewowy (te na górze). Także zawory raczej nie będą potrzebne, bo zawór przelewowy jest w rozdzielaczu. Ale myślę żeby te filtry zostawić. Co o tym myślicie? Czy wywalić to wszystko,...
Volvo i Man podobna usterka pompa też... Jeśli zawór przelewowy OK, to pompa do naprawy. Po sprawdzeniu instalacji paliwowej niskiego ciśnienia
Kod usterki powstanie tylko wtedy, gdy wartość ciśnienia zasilania będzie poniżej dopuszczalnej granicy przez co najmniej 7 sekund. Limit czasu został ustawiony tak, by kod usterki nie powstał w wypadku chwilowego wahania ciśnienia nie spowodowanego usterką. Jeśli napięcie wykracza poza dopuszczalny zasięg, jednostka sterująca stosuje zaprogramowaną...
Tak, woda jest w urządzeniu. Wczoraj sprawdziłem dół zmywarki i nie ma wycieku, i zawór przelewowy jest ok. Uruchomiłem 2 cykle płukania po 15 min i nie wyrzuciło żadnego błędu. Po włączeniu 1h i 65 stopni po ok. 30 min błąd się powtórzył.
W planie mam zawór przelewowy wysokiego ciśnienia dla ruchu roboczego i zawór przelewowy niskiego ciśnienia dla ruchu zwrotnego. Ale one zapewne są ustawione na maksymalne ciśnienie robocze. A mnie chodzi o zawór który jak dojdzie tłoczysko do oporu wyłączy pompę. Będzie on ustawiony na mniejsze ciśnienie niż te zawory przelewowe , i będzie do regulacji...
Do sprawdzenia prze de wszystkim pompa oleju, miałem tak, że nawet nowe pompy oleju były fabrycznie uszkodzone i nie trzymały parametrów co dziś nie jest żadkością. Zawór przelewowy powinien być wymieniony przy remoncie silnika, to podstawa.
Jest zawór i musi lekko stukać przy potrząsaniu (brak zacięć)
Witam, Na wiosnę zaobserwowałem ciepłe grzejniki pomimo wyłączonego CO. Okazało się, że podczas grzania CWU część ciepłej wody trafia na CO Instalacja prosta jak budowa cepa, żadnych kominków itp. Przy okazji corocznego serwisu serwisant sprawdził silnik krokowy i stwierdził że trzeba rozebrać zawór trójdrożny aby zobaczyć czy się w nim coś nie zatkało,...
Chodziło mi, gdzie jest w samochodzie czy w samym sterowniku brak ciśnienia. Papa prawna, olej idzie na przelew. Ewentualnie zawór przelewowy zacięty albo nie wyregulowany.
Choć pierwszy raz słyszę określenie zawór maksymalny to jedynie co mogę powiedzieć jest to dziwne rozwiązanie ( pewnie włoskie ) w/g tego schematu. Jeśli pompa ciśnie olej w siłownik od strony tłoczyska , to zawór V1 działa jako przelew (nie sterowany zawór kierunkowy). Tłok siłownika utrzymany jest w stałej pozycji na tzw. ciśnieniu. W sytuacji sterowania...
Sterowany pneumatyczne zawór przelewowy nie zrzuca ciśnienia (zawór albo powietrze), albo problem z czujnikiem ciśnienia AdBlue
Temat rozwiązany. Uszkodzony był zawór przelewowy w pompie adblue
Na listwie przelewowej wtryskiwaczy masz mechaniczny zawór dławiący. Ze sprawnego motoru przełóż całą listwe przelewową wtryskiwaczy.
.ja wlałem tutaj olej hydrauliczny, może coś innego było... Co do oleju to ważne aby był to olej hydrauliczny ale żadki klasy boxol 26 lub żadszy bo w przeciwnym razie w zimę może być problem z prawidłową pracą lewarka. Na zdjęciu na żółto zaznaczyłeś zawór bezpieczeństwa, przelewowy. Po odkręceniu tej nakrętki w środku masz kulkę z grzybkiem (lub...
.Czasem się trafił zatarty zawór przelewowy i pompował popychacze,ale po postoju takie coś na chwilę ma ciśnienie i nawet odpala.Jednemu rozleciał się kat i śmieci poszły z pulsacjami przez EGR do cylindra.Podlazło pod dwa zawory,ale żeby na czterech cylindrach to mało prawdopodobne. Też obstawiam przestawiony rozrząd. Bez kombinacji da się określić...
konieczny jest całkowity demontaż myjki, prawdopodobnie uszkodzony jest wyłącznik główny myjki w skrzynce elektrycznej, upaliły się styki tym przedłużaczem, tj. spadkami napięcia podczas rozruchu, gdyż silnik to ok. 3kw, podczas składania należy zweryfikować: tłoki, zawory, zawór przelewowy, zawór chemii- musi być szczelny, uszczelnienie wysokiego ciśnienia...
Jeśli masz czym to zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej (powinien być taki zaworek jak przy kołach) Ja w Peugeocie 307 miałem problem właśnie z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (zawór przelewowy, zawór ograniczający ciśnienie itp.)
Tak jak namalowane nie będzie. Rozwali zawór Otworzy się zawór przelewowy w ciągniku i olej zacznie grzać efektem pracy pompy na 100% i zbędnego zużycia paliwa. Ale zanim to się stanie to mu się olej w ciągniku skończy bo tym samym wężem nie wraca przecież, a drugiego nie widać :D Potrzebny rozdzielacz jednosekcyjny, przykładowo 40l/min 30MPa zamontowany...
wężyki przelewowe naczynko przelewowe naczynie przelewowe
rozrusznik sterowanie wymiana uchwyt wiertarski formatowanie karty rozmiar alokacji
DIY płytka PCB do lampowego zasilacza anodowego - gdzie szukać? Wzmacniacz WS432: Mostek prostowniczy B80C5000/33000 vs KBL06