Otwierający się zawór informuje o zapchaniu filtra. Należy go porządnie wyczyścić lub wymienić, a problem ustąpi. Żadnego rozciągania sprężyny, po to nazwa zawór bezpieczeństwa, żeby nie spalić silnika.
To zawór bezpieczeństwa. Czasem szwankuje i upuszcza w przelew ciśnienie z szyny. Wymieniasz i tyle.
Czy w Chrysler Voyager 3.3 benzyna trzeba regulować luz zaworowy? Dowiedz się, jak działają hydrauliczne kompensatory luzu i jakie mogą wystąpić problemy.
https://translate.google.pl/translate?hl... Poczytaj
Jak nie zapala bo ma za małe ciśnienie w układzie to sprawdź przelew na zaworze zwrotnym na listwie. To bolączka tego modelu. Jak leci cokolwiek podczas krecenia rozrusznikiem to zawór do wymiany.
crysler voyager 2001 2,4 zawór EGR
Jak jesteś urodzony w czepku to .....masz szansę, ale na 99% uszkodzone zawory
Możesz, to są te same elementy. Odkręcić można, ale jakimiś markowymi kluczami nasadkowymi. To zawór nadmiarowy - regulacja ciśnienia jest w pompie.
Przeczyścić zawór egr
Witam. Jak ustawić zawory w Chryslerze Voyager 1993 rok, silnik 2.5 TD?
Czy ciśnienie sprężania było mierzone? Warto też skontrolować ciśnienie oleju (zbyt duże może uchylać zawory)
Podaj opisy błędów. Chętnie spróbuję pomóc ale z głowy nie powiem co to za błędy..
Problemem był uszkodzony zawór zwrotny w zbiorniku paliwa.
A czy może mi ktoś podpowiedzieć jak wyjąć popychacz hydrauliczny bo niewiem jak to zrobić
Witam. Przeczytałem, że kupiłeś zawór przelewowy na listwę wtryskową. Posiadam Chryslera Voyagera 2.5 CRD 2001 140 KM. Czy mógłbyś mi dać jakieś namiary, gdzie mógłbym kupić sobie taki zawór? Pozdrawiam. Wiktor. P.S. Proszę o pilny kontakt, sprawa bardzo pilna. Dziękuję
To nie zawór tylko dalej przynajmniej jeden wtrysk leje.
Jak nie pali sprawdzić czy widzi obroty wału i czy narasta ciśnienie na listwie. Sprawdzić okablowanie zaworu. Filtr paliwa zmieniany? Jakieś błędy są?
Czujnik zazwyczaj montowany jest w bloku silnika lub na przewodzie.Temperatura 80st.to prawidłowa temperatura,jeśli chłodnica jest goraca po zagrzaniu silnika to znak że zawór termostatyczny działa prawidłowo.
No to masz już punkt zaczepienia,usterka tego czujnika może unieruchomić silnik. Sprawdzić to możesz odłączając go i próbując odpalić. Elektro zaworek za zdjęciach odpowiedzialny jest jeśli się nie mylę za sterowanie zaworu recyrkulacji spalin. Zapewne zblokował się lub uszkodziła się membrana i ktoś w ten sposób próbował coś zaradzić. Zależnie od pozycji...
Witam zainteresowanych, po ponad roku walki z ową przypadłością ,dzięki pomocy osoby ogarniającej temat doszedłem do sedna sprawy. Powodem dziwnych zaników mocy powyżej 2000 obr był uszkodzony przewód sterowania pompą paliwa w wyniku czego komputer dostawał fałszywe dane i wchodził w tryb awaryjny. Teraz voytuś idzie jak kuna . :D Ha ha ha. Pozdrawiam.
Czyszczenie turbiny i filtrów wewnętrznych powinno pomóc. Nalerzy też sprawdzić uszczelki korpusu i zawór podcisnieniowy czy nie są uszkodzone.
Dzisiaj sprawdzałem poziom oleju i po zagrzaniu mam na bagnecie w zakresie górnym HOT. Co ciekawe przy bardzo wysokich obrotach biegi załącza ale są to naprawdę wysokie obroty i jechać się da. Próbowałem i załączał wszystkie biegi do przodu. Ale jak tylko odpuściłem gaz to wrzucał na luz. objaw jak dla pompy oleju, albo jakiś zawór się nie domyka.
Brak kompresji na 2 cylindrze(1atm).Uszczelka pod głowicą chyba OK(nie ubywa płynu,oleju nie przybywa z rury nie kopci).W chłodnicy nie bulgocze,z korka wlewu oleju,nie dmucha.Zdjęta pokrywa zaworów,zawory pracują. Są to zawory regulowane hydraulicznie.Co jeszcze sprawdzić?
Sprawdź ciśnienie w cylindrach,jak nic wypalone zawory a jak nie to gniazda zapadnięte i brak komprechy.
napisz coś wiecej jaki rok tego voyagera ? czy szarpaniu towarzyszą stuki? czy silnik dymi i czy silnik szarpie tez na postoju gdy utrzymujesz wyższe obroty 2500rpm i na wolnych, bo z tego co piszesz przyczyn moze byc kilka zawór egr, pompa wtryskowa, turbina ,
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
błąd p0403 gdzie szukać przyczyny zawór egr wymieniony
Bardzo durze, w najgorszym przypadku pęknięty wałek rozrządu, pokrzywione zawory, popękane prowadnice zaworów, a nawet pęknięte tłoki, w najlepszym układzie, pogięte zawory, co i tak wiąże się z zdejmowaniem głowicy.
Witam, a jak wygląda ciśnienie sprężania w cylindrach? czy są duże przedmuchy ze skrzyni korbowej? jakie jest zuzycie oleju silnikowego? Jeśli tutaj jest żle to tłoki, zawory, pierścienie. Wtedy Silnik do remontu lub wymiany.Pozdrawiam
Po uruchomieniu silnika nie słychać w nim żadnych stuków? Jeżeli nie to raczej będzie to wina pierścieni. Czy zapala ładnie, czy trzeba się trochę pomęczyć, gdyby były nieszczelne zawory żeby go uruchomić trzeba by troczę pomęczyć rozrusznik.
Mam taki sam problem z PT. Pompa nowa , wtryski nowe. Jutro dostanę listwę to zobaczymy. SNAP- ON diagnostyka błąd za niskie ciśnienie na listwie. Jak zatkam listwę ( zablokuje zawór przelewowy, to pali od strzała ale gaśnie po 6 sekundach) mam błąd za wysokie ciśnienie. Zawór jest nowy ze sklepu.
Termostat był jednak zamontowany prawidłowo. Po zamontowaniu nowej chłodnicy i kilku prób odpowietrzenia układu chłodzenia nadal jest problem zimnego parownika LPG i zimnych przewodów nagrzewnicy. Płynu w chłodnicy jest na full, termostat po kilku minutach pracy silnika na wolnych obrotach ładnie się otwiera, góra i dół chłodnicy gorące, rury gumowe...
na 100% selenoidy to są zawory w skrzyni biegów miałem ten obiaw w dwóch samochodach koszt ok 500 zł w serwisie
Parametrów nie pamiętam,powinny być jednakowe na wszystkich ośmiu zaworach
To jest jakiś zawór sterujący podciśnieniami, i na pewno rozładuje akumulator jeśli pracuje cały czas,
Witam! Problem tkiwi zapewne w ukladzie klimatyzacji pojazdu i stawialbym tu na zawór rozprężny, lub za malą ilosc czynnika w układzie.
Nie ma tam za wiele elektroniki, tam sa elektro-zawory na zewnatrz skrzyni na 4 sruby i chyba ze 3 inne sensory jesli je przelozy to powinno byc ok .
Pomógł mi serwis Skaczkowskiego. Zachowali się ładnie, bo powiedzieli, że pompa to ok. 2 tys. PLN. Rozebrali podobno zawór i go przeczyścili. Nie jest idealnie (skuteczność odpalania 95%), ale da się żyć.
Witam w listwie wysokiego cisnienia jest tzw zawór bezpieczeństwa, przelewowy na końcu listwy jest zaworek wygląda jak sróba ,u mnie po wymianie problem ciężkiego palenia na ciepłym silniku znikł koszt 120zł
Ok , ale nie bardzo wiem w którym miejscu jest ten czujnik.Co prawda odłączyłem zawór egr i zaslepiłem otwór w kolektorze ssącym i jest ok tylko jeszcze ten licznik
Witam. Jaką przyczyną jest w Chrysler Voyager 2.5 crd,że podczas jazdy samochód zgasł tak jakby się zapowietrzył,ujechał 200-300 metrów.Ponownie odpalony na samostarcie znów ujechał 200-300 metrów oraz także znów zgasł. Założyłem już zawór zwrotny.Ponownie go z ciężkością odpaliłem i przy odpalaniu bardzo czarno kopci.
Cześć, Temat stary ale taka sama dolegliwość mnie dopadła. Poradziłeś sobie z tym problemem? Ja wymieniałem zawór na listwie CRD, sprawdzałem wtryski, czujnik położenia wału też wymieniony i dalej problem występuje.
Odłączenie nic nie pomogło. Udało mi się naprawić i usunąć usterkę po wymianie całej listwy zaworowej na inną razem z zaworami. Problem znikną.
Zaznaczam że jest 21.05.2012 i jest bardzo ciepło ( około 25 C ) Voyager nie odpala ! Mogę kręcić i kręcić................ - nie odpali. Jeszcze tydzień temu odpalał tylko po przez szybkie przekręcenie stacyjki bez żadnego podgrzewania - po prostu natychmiastowe przekręcenie stacyjki. A jak chciałem zapalić tak jak prawdziwego diesla z podgrzewaniem...
kontrolki świecą .. po wyjęciu licznika oraz rozłożeniu go okazało sie , że były pozaślepiane taśmą izolacyjną , prąd na świece dochodzi około 15s. (kontrolka świeci ok. 2s.) , świece jeszcze nie sprawdzone z powodu dość ciężkiego dostępu , napięcie na reg. ciś. na listwie 5v , wtryskiwacze regenerowane w serwisie bosch , zawór na liswie ok Dodano po...
Witam , jak wymienic pompe oleju w chryslerze Grand Voyager 2.5 CRD 141KM ? jest potrzeba wyciagania silnika czy jest jakies inne dojscie
sprawdż oporność cewek na zaworach i reduktorze-tu jest chyba problem
witam może odgrzeje temat problemów z odpaleniem Voyagera 2,5 CRD w zimie. z treści wątków internetowych na ten temat istnieje kilka najczęstszych powodów tego problemu, od czego zacząć szukając rozwiązania uwzględniając częstotliwość występowania oraz koszty napraw: 1) zawór przelewowy, 2) świece, 3) podgrzewacz, 3) przekażnik 4) bezpiecznik, 5) świece?...
Zwykle tego typu problemy występują gdy turbo nie jest w stanie wytworzyć wystarczająco dużego ciśnienia przy małych obrotach silnika, wtedy to mapa dymu nie pozwala na większą dawkę, bo przy małej ilości powietrza wtryśnięte paliwo zamieniło by się w czarny dym. Powodem może być problem ze sterowaniem turbo , ustawieniem turbo , uchylonym EGR . Przejrzyj...
Silnik kolizyjny.Jest spory problem. Robisz to sam czy zlecasz do warsztatu? Jak dobrze pamiętam to nie ma tam zbyt wiele miejsca. Ściągnij pasek rozrządu i pokrywy zaworów. Jak wiesz jak to możesz sprawdzić czy zawory oberwały, jeżeli nie to demontaż głowic i weryfikacja zaworów.Roboty sporo i koszty.Pisałeś że masz dostęp do autodaty a tam masz schemat...
Spróbuj go odpalić na PLAKA ( jedna osoba wtryskuje go za filtrem powietrza, druga kręci rozrusznikiem). Jak odpali i będzie normalnie pracować to możesz czujnik położenia wykluczyć. Wtedy pozostanie sprawdzenie układu paliwowego. Jeśli znasz się nieco na elektryce sprawdź napięcie na czujniku ciśnienia paliwa na listwie CR. W czasie rozruchu powinno...
Wymień osuszacz, i przeczyść układ. W układzie musi być woda, zamarza zawór rozprężny przez co na HP robi sie za duże ciśnienie i czujnik presostatyczny rozłącza sprężarkę. Ciśnienie zejdzie i tak w kółko. Pozdrawiam
Wczoraj przyjrzałem sie instalacji wtryskowej,nie jestem fachowcem ale wydaje mi sie że wtrysk odcinany jest przez protec-a.(jest przecięty jeden przewód i połączony z dwoma od niego).Czy jeśli połącze ten przewód od wtrysku to wystarczy żeby go odblokować?Czy jest jeszcze jakaś inna możliwość,żeby coś blokowało silnik.I jeszcze jedno pytanie:Jakie...
Witam. Kolego KUBICA84LM z tym płynem,to było tak że kiedyś dolałem mineralnego a ma być syntetyk. Wylałem wszystko przepłukałem układ i zalałem odpowiedni płyn. Niestety było dobrze przez jedno popołudnie lecz na drugi dzień na zimnym silniku nadal płyn wycieka. Kolega podpowiedział mi na przekładnię w której są zawory i być może tam leży przyczyna....
Witam.Nie bardzo orientuję się w tym typie silnika, ale miałem podobny problem w samochodzie peugot. Tam fabrycznie nie było klina na kole zębatym paska rozrządu i po odkręceniu koła pasowego kółko zębate swobodnie kręciło się. Tylko jak mówię nie jestem przekonany co do tego silnika. A druga sprawa to popychacze hydrauliczne, zawsze po zdjęciu głowicy...
Może być podpalony zawór na 1 cylindrze, 6 też za dobrze nie wygląda. Głowica do zdjęcia i naprawy (tanio nie będzie bo to V6), rozrząd, pewnie zaraz now olej, filtry, robocizna. Ze 3000?
Tzn. check świeci się stale ? hmm ... spróbuj odłączyć klemę aku na minutę (pod warunkiem, że znasz kod do radia) poza tym warto sprawdzić, czy z zaworu przelewowego na listwie wysokiego ciśnienia ( na końcu prawa strona) nie leci paliwo na wolnych obrotach - trzeba zdjąć wężyk elastyczny. Jeśli leci, to zawór do wymiany/regeneracji lub chwilowo do...
Witam, mam problem z ogrzewaniem kabiny, nie leci ciepłe powietrze z nawiewów Termostat wymieniłem, webasto jest zdemontowane, miało przecieki regulator temperatury powietrza wydaje się być ok ( podczas regulacji słychać jak by silniczek coś przesuwał i czuć różnicę w sile nadmuchu po zmianie z zimnego na ciepłe ), klimatyzacja działa prawidłowo. jest...
Auto odpala normalnie, ma problem z falowaniem obrotów na luzie i na pierwszym biegu, zarówno przed i po wciśnięciu sprzęgła. Podczas ruszania kiedy puszczam sprzęgło, wciskając pedał gazu nie wzrastają obroty, zaczyna falować i przydusza się i gaśnie. Dodam, że zdarza się to nieregularnie i nigdy nie wiadomo kiedy może się przytrafić. Większą częstotliwość...
Witam.Potrzebuje pomocy.Auto bylo po wypadku.Byl wyciągany silnik. Nie grzeje mi cieplym powietrzem w środku.Silnik nagrzewa się prawidlowo. Weże gumowe dochodzące do nagrzewnicy są gorące a w aucie dmucha zimnym powietrzem. Mam pytanie czy jest możliwość ze pomylilem węże i górny dalem na dolny.Zaznaczam ze dwa są cieple. Ewentualnie proszę mi powiedzieć...
Witam wszystkich. Mam silnik Voyagera 3.8 rocznik 97 ,który kiedyś jeździł a obecnie stoi w garażu już dwa lata. Był po wymianie uszczelek pod głowicą i po pół roku wypaliła się komora silnika więc kupiłem samochód drugi z silnikiem 3.3. Głowice były w nim zrobione zawory po-docierane ,uszczelniacze wymienione, pokrywa rozrządu uszczelniona. Chciałbym...
Podejmę wyzwanie wykręcę skrzynkę sterującą zaworami i wymienię uszczelniacze.
Dla ścisłości jest to zawór NADMIAROWY ciśnienia, regulacja jest w pompie. Jako część zamienna nie występuje. Pozostaje używka lub tymczasowe zaślepienie blaszką z puszki coli. Zrobiłem tak u siebie i jakoś od prawie roku nie mogę zdecydować się na wymianę. Skąd wiesz, że to przyczyna ?
Sprawdź poziom oleju na odpalonym i zgaszonym silniku, porównaj stan. Następnie czy ciśnienie oleju jest na chłodnicy. To pomaga we wstępnej ocenie, czy zawory i pompa działa. Zdaje się, że z olejem dałeś ogona, a te skrzynie tego nie lubią. Po zalaniu nieodpowiedniego oleju lub zmieszaniu różnych, skrzynia zalicza nagły zgon. Jak zmieniałeś olej i...
Sprawdz stan oleju w skrzyni i cz nie czuć spalenizny .Kolor oleju jak jest prawidłowy i niej est spalony ,to przeczyść płytę sterującą i elektro zawory wymień filtr i olej powinno pomóc.Jazda na niesprawnej skrzyni morze skończyć się jej naprawą .Ta skrzynia po stronie elektro zaworów ma nadajnik impulsów i odbiornik one sterują komputerem skrzyni...
Tylko, że mój dymi na czarno od momentu odpalenia nonstop. Do tego nie ma mocy jak przed remontem a dodając gazu słyszę zawory jakby mieszanka była nie ta do tego stopnia że trzy razy komp. wyłączył mi całkowicie silnik. Wtryski dwa wymieniłem a całość sprawdziłem i na przelewach i w maszynie do testowania wtrysków - mieszczą się w normach. Do tego...
Witam mam problem z owym modelem po wymianie zbiornika od gazu zaczoł mi gasnoąć jak jest rozgrzany. Na początku nie bylo to dokuczliwe lecz od kilku dni nie da się jezdzić . Na komputerze nic nie pokazuje żadnych błędów . Zachowuje się jak by ktoś odcioł dopływ gazu czy paliwa niewiem czy jest jakiś czujnik który odcina dopływ . Po kilku chwilach gdy...
Witam. Posiadam Voyagera 2.4 2003r. Benzyna+gaz. Kupiłem go z dwa miesiące temu. Zauważyłem że auto pali mi benzyne podczas jazdy na lpg a także lekko szarpie i skaczą obroty na biegu jałowym więc pojechałem do warsztatu od gazu. Tam wszystko sprawdzili i rozwiercili mi wtryski bo byly za male i wgrali nowe mapy. Pojechalem nim w dłuższą trase i stwierdzilem...
To jest zawór serwisowy. Możesz odkręcić tą nakrętke i nacisnąć śrubokrętem. Jeśli coś uleci i będzie się ciężko naciskać to klima jest nabita, z tym że może być za mało czynnika, a tego już tak nie sprawdzisz.
Podobno trzeb zdemontowac zawór tylnego parownika i prawdobodobnie wymienic komplet. Szukam schematu instalacji klimy do tego modelu.
Witam, tak jak w temacie posiadam Chrysler Grand Voyager 3.3 benzyna 96r. Samochód podczas ciągłej jazdy zachowuje się ok, problem zaczyna się przy hamowaniu obroty nieraz spadają poniżej 800 czyli tak na około 500 i jak jadę dalej prosto to silnik sobie wyrówna obroty i jest ok.Problem jest wtedy jak hamuję i skręcam ( np na skrzyżowaniu) obroty spadają...
Historia jest trochę dłuższa. Poszła chłodnica oleju . Wymiana a potem pół dnia płukania układu chłodzenia. Silnik chodził non stop przez 4 h. Następnego dnia już nie odpalił. Zrobiłem kluczykowanie i pokazało błędy p0340, p0520 i p168,5. Czytałem że ten ostatni pojawia się po wymianie akumulatora a to zrobiłem miesiąc temu. Czujnik wału rozrządu wymieniłem...
Witam, proszę o pomoc, zatarła mi się rolka rozrządu i głowica cała do naprawy.. dźwigienki, zawory... łącznie 2 miesiące bez samochodu. W końcu mechanik poskładał wszystko i samochód nie pali??!!!!!!! Pompa podaje paliwo ze zbiornika ale pompa wys. ciśnienia nie podaję paliwa na listwę. Na samostarcie chodzi ja pszczółka ale 2-3 sek. i gaśnie zero...
Jedni piszą za niskie ciśnienie na listwie inni że za wysokie. Ja już wymieniłem zawór na pompie paliwowej, czujnik na listwie, filter paliwa, i wtryski. A problem pozostał. Jak jest nie dogrzany można mu butować, nie zgaśnie jak się rozgrzeje to przy gwałtownym przyśpieszaniu go odcina.
właśnie auto znowu jest u mechanika który ma to sprawdzić i kompresje i zawory zobaczymy co wyjdzie, mało jest w mojej okolicy mechaników którzy chcą się podjąć naprawy tego samochodu. Dodano po 51 Witam mam chryslera grand voyagera z 97r 2,5 disel i mam straszny problem z odpalaniem samochodu tak na zimnym jak i na cieplym slilniku, nie jest to usterka...
Od najniższych kosztów: 1. Sprawdź, czy z krućca zaworu przelewowego (nakońcu listwy wys. ciśnienia) nie kapie/leci na wolnych obrotach paliwo - po ściągnięciu oczywiście wężyka . Jeśli coś leci to albo fachowo - zawór do regeneracji, albo jak ja mam od chyba 2 lat - (niefachowo) zaślepiony. 2. Sprawdź przelewy wtrysków - 4 strzykawki i trochę wężyków...
Witam wszystkich. Po zgaszeniu silnika pojawia się iskra po upływie około 1 sek.Nieraz po jakimś czasie pojawi też następna.Przy zgaszeniu silnika na benzynie jest OK. Problem jest przy zgaszeniu silnika na LPG.Mieszanka gazowa która zostaje w kolektorze wybucha,zapalona przez iskrę w komorze po przez uchylony zawór ssący.Wyładowania były (dla pewności)...
Miałem podobny problem w swoim Voyagerze 2,4 z 96r: gasł, szarpał, nie równo pracował, dużo palił. Wymieniłem świece i przewody cewkę i nic nie pomogło. A kilka razy zgasł mi w trudnych sytuacjach i było ciężko bez wspomagania w kierownicy i hamulcach. Okazało się, że to EGR (zawór recyrkulacji spalin) nie występowały błędy w komputerze. A wystarczy...
W sumie nie wiadomo o co wgl chodzi. Paliwo wydobywające się z czego? Generalnie jeśli auto dymi na niebiesko oznacza to remont silnika. Może padły pierścienie, może uszczelniacze na zaworach, może turbosprężarka (jeśli ma), może wszystko razem...
Witam Mam następujący problem : Silnik rano lub po dłuższym postoju ma problem z zapaleniem, choć nie tyle z zapaleniem co później jest objaw jakby nie chodził na 1 gar stuka przerywa raz przez dłuższy raz przez krótszy czas i wszystko pozniej sie stabilizuje i jest juz ok. Gdy po odpaleniu zaczyna tak wariowac jak dam mu wieksze obroty kolo 1,5 tys...
napisałem ci,że można odciąć między innymi zasilanie sterownika a wtedy nie jest podawane paliwo,a jeżeli chodzi ci o dodatkowy zawór na przewód paliwowy to w tak nowoczesnym samochodzie nie proponuję takich zabaw,bo mogą się żle skończyć.A jeżeli złodziej przyniesie własny komputer,to dopóki nie zlokalizuje odcięcia nic mu nie da jego wymiana.
WITAM. Opiszę bardzo dziwny problem jaki mam w swoim autku Chrysler Voyager 2.8 CRDI Zaznaczam że jest 10.05.2012 i jest bardzo ciepło ( około 25 C ) Wkładam kluczyk do stacyjki , przekręcam na pierwszą pozycję , następnie na zapłon , zapalają sie wszystkie potrzebne kontrolki z świecami żarowymi i po 3 sekundach gasnę świecę żarowe i odpalam auto....
Wczoraj wymieniałem olej w silniku (z 10W40 na zalecany 5W30). Po spuszczeniu oleju zauważyłem że jak zamieszam olejem to z dna unosi się taka zawiesina błyszczącego pyłu, ciężko określić czy srebrnego czy złotego.. Żadnych niepokojących objawów nie zauważyłem w czasie eksploatacji. Dodam że 3 miesiące wcześniej wydmuchał mi świecę i zrzucałem z tego...
Sądze że wystarczy przemyć krokówkę ale jak ją wyjmiesz to pamiętaj aby jej nie rozkręcać do czyszczenia a jeśli ją wykręcisz to po skręceniu musi wystawać tyle samo zawór co przed myciem , inaczej bedzie ci gasł lub miał za wysokie wolne obroty. Przerabiałem to u siebie mam identyczne auto jestem ze Świdnicy . Wejdź na Forum ASU Wrocław tam jest wszystko...
Witam ciezka sprawa ale mozliwe jest ze kturyś popychacz zaworuw sie skoczył i pęk np. zawór wylotowy sie nie otwiera przez to oleju na bagnecie wzrosło bo ropa leci do oleju. Szwagier tak miał w twkim jak twój 2.5 td tylko ze 1995 jeszcze kawdraciak i pekł mu jeden popychacz zaworu ale palił tylko słabszy był. powodzenia
Wiem, że temat stary ale powrócę do niego. Mam Chryslera Voyagera z 2004 roku 2.8 crd. I problem z porannym odpaleniem. Przy każdym póżniejszym uruchomieniu auta wszystko odbywa sie bez problemu . Rano natomiast muszę dłużej kręcić rozrusznikiem i po uruchomieniu pojawia się siwy dym. Czytałem posty powyżej i chciałem sprawdzić zawór, o którym często...
Witam ! jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam: najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem...
reduktor masz troche za maly bo to jest do auta do 136 koni a ty masz chyba troche wiecej ... 32mm w takim silniku to troche za malo duza zwezka preferowal bym 36~38 najlepiej stuminiowy. i tu wg mnie jest przyczyna za duzego palenia moja maxima palila 20 litrow gazu na 32mm i parowniku do 136 koni teraz na reduktorze do super (od 180 koni w zwyz) i...
Witam mam voyagera 2,5 crd z 2001r 168 tys km autko stało nieodpalane około 5 miesięcy z powodu naprawy zawieszenia i lakierowania teraz po odpaleniu kopci na jasno niebiesko, czasem szaro a jak przygazuje to na czarno ale ten czarny to kupa sadzy coś okropnego znajomy kolega trochę mechanikuje sprawdził turbo jest ok wymieniłem filtry olej i dalej...
Witam! Mam problem z autem taki ze, rano nie chce odpalić. Wymieniłem pompę przy zbiorniku, potem wysokiego ciśnienia , i dalej to samo , sprawdziłem zawór na listwie jest ok nie leci , ale zauważyłem ze po dłuższym postoju nie ma paliwa w listwie. Jak wtedy chcę odpalić to jak nie ma paliwa w listwie to główna pompa zanim nabije ciśnienie to trzeba...
:D jedynie mogę służyć dobrą radą. Zawodowo zajmuję się czymś zupełnie innym, i aby mieć trochę wolnego czasu musiałbym się chyba sklonować :D Generalnie z tego co wiem, (bo odpukać nie musiałem tego w swoim robić) to nieszczelności należy szukać w filtrze paliwa, choć i zawór jednokierunkowy przy pompie wstępnej może też szwankować i dawać podobny...
Tu znalazłem chyba lepiej nie dało sie opisać tylko nie ma kolorów kabli od czujników http://voyagerklub.pl/index.php?str=abs U mnie padł na 99,9999% jeden człon czujnika nazwanego tu dwufunkcyjny zawór ciśnienia, ciekawe czy to można kupić. Wysterował bym tą pompę jakoś inaczej ale to zawsze będzie nie to. Tu człon ten kontroluje ciśnienie w histerezie...
Witam,mam chrysler voyager 2,8crd rok 2010 automat,auto jedzie i za chwile tylko 3 bieg,pokazuje błąd PO 76A zawór dc ,stały.Mam pytanie czy można go wymienić i gdzie sie znajduje? Może schemat skrzyni ktoś ma.Pozdrawiam
Witam. Jeśli temat jest jeszcze aktualny to opiszę co nastąpiło: W ciągu roku, przez jakieś 8 tys km 2 razy poszedł łańcuszek. Pierwszym razem wymieniłem łańcuch i popychacze, drugim razem po jakichś 2tys od wymiany znów pękł przy okazji uszkadzając napinacz hydrauliczny i ślizg łańcucha. wymieniłem łańcuch i ślizg. Napinacz udało się zrobić, kumpel...
Elektrozawór jest na pompie wysokiego cisnienia. Poczytałem forum chryslera i doszedłem do wniosku że przyczyną krztuszenia sie mojego silnika podczas zapalania po wcześniejszym podgrzaniu świec , jest uszkodzony elektrozawór. Pojechałem do mojego mechanika i mówię żeby wymienił elektrozawór , mechanik założył mi swój stary (serwisowy) który miał tak...
Witam Fachowców. Przez pomyłkę zatankowałem 9l Pb. zbiornik był na rezerwie od ok 10km -zorientowałem się bardzo szybko - dojechałem do domu ok. 7km bardzo wolno (1100 obr/min) nie depcząc. Rano rozłączyłem filtr paliwa, z butelki podałem na pompę czysty ON. Silnik pochodził kilka minut na wolnych obrotach. Z filtra zlałem Pb i zalałem ON(odpowietrzyłem...
Skrótowo jest to zawór dozujący spaliny do kolektora ssącego. Nie pamiętam jak to wygląda w VM, ale szukaj właśnie na kolektorze ssącym. Tam jest chyba siłowniczek podciśnieniowy, a pod nim stalowa rurka łącząca się z kol. wydechowym. Ten zaworek często zapycha się nagarem/olejem. Mógł paść też elektrozaworek sterujący nim. Jutro będę w pracy to spojrzę...
Auto to chrysler Voyager 2.5 crd z 2001 r. Niedawno kupiłem to auto ,przejechałam nim dobre 700 KM i ostatnio podczas sprawdzania kontrolek odkryłem zamalowana kontrolke ciśnienia oleju. Odrazu wymiana oleju itd. Pojechałem na sprawdzenie ciśnienia i tak na zimnym miał około 6bar i w miarę rozgrzewania silnika spadło do około 3.5-4 bar. Po dodaniu mocno...
Myślę, że nie parametry ale kolejność zapłonu i nie pasie ale na lewej pokrywie głowicy Proszę bardzo - nalepka z przedniego pasa. Od lewej: - przy jakiej temperaturze sprawdzamy zapłon (regulujemy) - czy przy regulacji podciśnienie na aparacie jest zdjęte czy założone - kąt ustawienia - dokładność ustawienia - obroty przy jakich sprawdzamy - obroty...
Panowie,wyczytałem na innym forum że w tych silnikach głównym problemem jest układ popychaczy,lasek i dźwigienek zaworowych.Może to jest przyczyną,że auto nie chce odpalić.Popychacze są napełniane olejem poprzez laski,a laski przez dźwigienki i pytam czy jak będzie bardzo duży luz na zaworach to może być problem z odpaleniem.Pozdrawiam.
Podaję z otrzymanego świadectwa homologacji: 1. Wielozawór TOMASETTO ACHILLE AT.02 2. Reduktor/Parownik AC .S.A. R 01 3. Zawór odcinający VALTEK 01 4. Wtryskiwacze HANA H2000 5. Czujnik ciśnienia AC S.A. PS-02 (klasy 2) 6. Jednostka sterująca AC S.A. STAG-4 Q-BOX 7. Przewody FATO typu H2 (klasy 1) 8. Fitlr gazu Czaja FL01 9. Obudowa gazoszczelna TYTANGAS...
voyager zawory chrysler voyager zawory automat voyager voyager
instrukcja rubin sterowanie kątem zapłonu naprawa modułu pralki
radio nawigacji technik światłowód
Światła przednie nie działają w Mercedes V-Klasse Projektor gaśnie: diagnostyka i rozwiązania