Wrzucam dwa filmiki aby pokazać jak słychać ten stuk. Jednak muszę powiedzieć że odgłos kuli na filmiku nie odwzorowuje tego tak jak na żywo słychać to uderzenie. Czy takie stukanie może spowodować jakąś awarię instalacji ? https://filmy.elektroda.pl/57_1453722503... http://filmy.elektroda.net/8_1453722089.... - lub kliknij w link https://filmy.elektroda.pl/81_1453721900...
Bo jakoś wcześniej chodziła normalnie Nie napisałeś w pierwszym poście, więc zgadywałem. Zawory się nie zawieszają?
Może zawór jest delikatnie skrzywiony i zawiesza się w prowadnicy. Naciskaj na poszczególne zawory i zobacz czy nie blokują się podczas ruchu powrotnego.
Chyba trzeba odkręcić głowicę i sprawdzić cylinder i zawory, czasami potrafią się zawieszać.
witam, zanim zrobisz demontaż :) popatrz czy zawory sie zamykają, i czy uszczelka pod głowicą jest oki, wyjdzie na zmierzeniu ciśnienia róznica nie powinna byc wieksza niż +- 3 bary, pierścionki raczej nie powinny popękać ale ciapki chodzą swoimi drogami :) wtryski sa raczej dobre bardziej prawdopodobne jest że zawór sie zawiesza( może jest krzywy?...
To nie trzpień ale przekładnia silnika krokowego,wysoka temp co tak na niego działa że smar się zapieka i silnik staje w jednej pozycji.Czyszczenie tłoczka i trzpienia prawie nic nie pomaga.Należy rozebrać silnik krokowy ale bez wykręcania tłoczka który jest wklejony i odpada z gwintem.
Witam sprawdz czy się pływak nie zawiesza i sprawdz zawór pływaka pozdrawiam.
Mam taki sam i działa to tak .Cztery grzałki w dwóch kolumnach grzewczych zabezpieczonych termikami.Nie wyłączenie którejkolwiek grzałki po zaprzestaniu poboru wody powoduje zadziałania termika ,który podaje impuls na bezpiecznik i jego wyłączenie.Grzałki uruchamiane są przez mikrowyłączniki ,które z kolei uruchamiają styczniki (jeden w obwodzie każdej...
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Czasem zawór się zawiesza i kręci się cały czas przełączając ciągle pomiędzy CO, a CWU
Spuszcza wodę, grzeje, działa pompa - tylko nie domywa naczyń, jakby się zawór trójdrożny zawieszał. Raz niedomywa górnej półki, raz dolej - nie wiem, czy to od zaworu, czy sterowania. czy jakiś czujnik - prosze o podpowiedź co sprawdzić? Racja w przypadku kiedy nie domywa słychać na dole jakieś trzaski
Miałem taki przypadek. Okazało się, że zawór gazowy się skleja/zawiesza. W zespole są dwa pracujące równolegle. Jeden się otwierał, a ten z taką dźwignią nie. Wymieniłem zespół gazowy i problem ustał.
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
Tak ,środkowy zawór puszcza wodę podczas suszenia
Mam Zafirę A. Rok produkcji początek 2005. Mam nadzieję, że czyszczenie pomoże, bo czasami zawór zawiesza się dopiero po 5min jazdy. Tłoczek ciągle chodzi ciężko. Jutro biorę się za czyszczenie. Dzięki za pomoc.
...a co z uszczelniaczami? Ale raczej trzeba bliżej się przyjrzeć zaworom. Czy zawieszający zawór to nie aby "kolega" któregoś z wymienionych? Wiesz w ogóle które były wymienione?
Jak wyłączę awaryjnie kompresor podczas sprężania to powietrze z chodzi powoli do zera z separatora i kompresora ,a jak zatrzymam awaryjnie podczas odprężania to powietrze uchodzi szybko z olejem w niemałej ilości przez otwór upustowy w czarnym elektrozaworze i tak powinno być poza spienionym olejem. Mógłbyś trochę jaśniej? Wygląda że ci się ten zawór...
Możliwe że zawiesza się zawór termostatyczny
Czyli wniosek taki że prawdopodobnie pompa cyrkulacyjna się zawiesza bądź zawór zwrotny który jest za nią zamontowany. Na wstępie wymieniłbym zawór zwrotny bo to groszowe sprawy i dobrze odpowietrzył cyrkulacje. Pozdrawiam.
Czy przy remoncie głowicy sprawdzany był luz prowadnic zaworowych? W większości tych silników na gazie prowadnice są do wymiany z powodu nadmiernego luzu - zawór się "zawiesza" i pojawiają się wypadające zapłony.
No właśnie bo co innego może być musi być coś z tymi zaworami jak inaczej to wyjaśnić... Może Ci się zawiesza odprężnik. Przy rozruchu nie zamyka zaworu ssącego byś mógł łatwo rozkręcić silnik. Taki niedomykający się zawór ssący może powodować takie anomalie.
Te zawory się zawieszają a tym bardziej jak pracują w pionie, ja nie twierdzę że to jest przyczyną , tylko po co on tam jest skoro przeciwdziałanie jest na zaworze kulowym.
Jak napisałem, mój Krups zalega na pawlaczu. Ale dla porządku. Dlaczego ten cholerny zawór 2 barowy ciągle się zawiesza ?
A sprawdź czy po nagrzaniu nie zawiesza się zawór nadciśnieniowy w pompie.
no czyli hehehe jeszcze 200pln na hamownie i 900 na sprężarke bo jak tym pierścieniem poruszam to i tak nie wyjdzie czy sprężarka jest ok tylko czy sie zawór nie zawiesza...?!?
co może byc to że zawory w głowicy sie zawieszają jak jest zimny silnik a jak sie rozgrzeje wszysko wraca do normy
A ciągnik równo pracuje? Może zawory się zawieszają i wydostaje się olej napędowy, ewentualnie przez prowadnice zaworów leci- żle zrobiona głowica.
Może zawór się zawiesza i stuka. Niewłaściwy KWZ też może się objawiać takimi odgłosami. Potrzeba więcej szczegółów bo tak to wróżenie z fusów.
Jako serwisant nie raz naprawiałem płytę główną, ale montować zawór gazowy, który się zawiesza... raz się nie otworzył, drugi raz może się nie zamknie....
Uporałem się z problemem. Jak to bywa u nas z mechanikami przez ich lenistwo i niechlujstwo ja płaciłem ( Syf w układzie ). Jeżeli przekładnia idzie do remontu trzeba zdemontować wszystkie węże i zbiornik u wyczyścić je bardzo dokładnie. Mechanik zazwyczaj tego nie robi bo to dodatkowa czynność i on wie lepiej. Jeżeli jest jakieś drobne zanieczyszczenie...
Ogólnie jest tak, ze samo coś załapało i grzeje w końcu, nie ruszam teraz żadnymi ustawieniami by znów coś nie padło. Jak dobrze pamiętam to na podszybiu jest zawór przed wejściem do samej centralki. możesz zrobić zdjęcie ? .... mówisz, od strony zewnętrznej z komory silnika ? Ale skoro teraz grzeje , to pewnie nie zawór, no chyba, ze ten zawór się...
Dzięki za odpowiedź. Te rurkę sprawdziłem. Powietrze przechodzi ( dmuchnąłem) oraz przepchałem ja drutem na wszelki wypadek. przeszedł prawie na wylot, nie dałem rady go przepchnąć na drugim zakręcie. Co do zaworu. Czyszczenie polegało na tym, że wlałem do niego Cilit bang i poruszałem tłokiem. Więcej chyba się nie da. Widziałem, że w zaworze część...
Jakoś nie wziąłem tego pod uwagę by zrobić wykres pracy i faktycznie mimo zmiany egr na inny i to że sprawnego auta nie dało pozytywnego rezultatu. Okazało się że zawór egr się zawiesza. Kupiłem nowy i od kilku dni spokój.
Podkreślam, jeśli masz taki zawór upustowy to tak. Wkręcasz zaślepkę, a zawór do woreczka z wtyczką mocujesz trytką:). Proces sterowania tymi zaworami jednym i drugim jest dość skomplikowany. Inżynierowie w MB stosując w silniku OM651 ale i nie tylko, zawory upustowe przy pompie obniżające ciśnienie w układzie i sterowania szyną spryskiwaczy, chcieli...
Jeżeli w momencie falowania obrotów silnik nie dymi to moim zdaniem coś się przycina w pompie paliwa. Gdyby zawór lub wtrysk się zawieszał to by zadymił.
Może zawór przelewowy się zawieszać przy pompie oleju. Jeśli panewki były by zużyte to był by stuk dochodzący z okolic wału korbowego a na ciepło na biegu jałowym by grały zawory dodatkowo (szklanki). Zmierz manometrem ciśnienie na gorącym silniku.
W momencie rozpoczęcia zamykania zaworu Zawiesił się przed zamknięciem zaworu? Dobrze byłoby, żebyś miał na stale podłączony monitor portu szeregowego, wysyłał i rejestrowany istotne akcje programu, przynajmniej do czasu rozwiązania problemu. Zawiesił się w monecie gdy przekaźnik podał napięcie na zawór.
Witam, może zawór zwrotny się zawiesza i woda wraca do studni przez pompę, co się dzieje z ciśnieniem w tym czasie?. W którym miejscu zamontowany jest wyłącznik ciśnieniowy?
Może zawiesza się zawór przelewowy , który ustala ciśnienie w magistrali .
Sprężarka po osiągnięciu ciśnienia powinna przejść na bieg jałowy i np po 30 sekundach się wyłączyć. Podczas rozruchu zawór jest zamknięty. Po rozruchu zawór się otwiera. Jeżeli osiągnie ciśnienie zawór się zamyka. Sprawdź czy zawór się nie zawiesza mechanicznie. Po podłączeniu zasilania zawór powinien być zamknięty. Pozdrawiam :)
przy wielozaworze na butki NIE MA ŻADNYCH REGULATORÓW! To są zawory. W niektórych wielozaworach brc zawieszał się mechanizm wskaźnika napełnienia.
Podobno jeśli zawór się "tylko" zawiesza z powodu zabrudzenia, anie jest całkiem popsuty komputer nie wykazuje błędu.
Jeśli silnik "lekko" kręci, przy niższych temp. często zawiesza się zawór ciśnieniowy w pompie oleju powodując "podstawianie" popychaczy hydraulicznych.
Prasa w trybie ręcznym sterowana 2 przyciskami bez podajnika i czujnika, też się zawiesza zawór Czy to przyciski prasy , czy dodatkowe?
Wracając do badania, pierwszy raz wyszedł dziwnie, bo "gwizdało" przy próbie, winny był źle zakuty przewód, przez co uciekało powietrze. Ale badałem potem sztywną końcówką, wciskaną ręcznie i na prawdę, mimo kilku prób na trzecim cylindrze, nie dość że niskie wskazywało ciśnienie to i było czuć że jest tam niskie ciśnienie, nie wiem co się dzieje, zawór...
A sprawdził ci któryś ciśnienie na garach może zawiesza się zawór,oleju nie bierze .
Witam Zawór pracuje ok ale moim zdaniem sie zawiesza co powoduje brzeczenie cewki . Spróbuje go zdemontować i odkamienić . Jakieś cenne rady co do demontażu ? Pozdrawiam Marek
Po odpięciu dwóch kostek od pompy wtryskowej silnik nadal zapala, potem odłączyłem czujnik położenia wału i silnik nadal odpalił. Czy pod immo na pompie wtryskowej znajduje się zawór do gaszenia czy jest gdzieś indziej. Myślę że może ten zawór się zawiesza lub pompa się zaciera. Idę szukać dalej, czekam na więcej porad.
Wyciągnij i sprawdź czy się nie zawiesza ten zawór: http://obrazki.elektroda.pl/2921681300_1...
A jaki jest typ pompy? Czy jest to pompa zanurzeniowa czy starego typu rura w studni zakończona zaworem zwrotnym zwanym w kiedyś smokiem? Te zawory lubiły czasami się zawieszać i powietrze wypychało wodę z hydroforu.
Kocioł węglowy trzeba odcinać żeby nie tracić energji na jego podgrzewanie przez kocioł gazowy. Zawory zwrotne, owszem ale nie są do końca pewne, lubią się zawieszać a zawór kulowy to pewnik. Nie jest problemem wachlowanie zaworami w końcu to zajęcie zajmujące parę sekund. CHyba zastosuję to rozwiązanie z termostatem. Szkoda inwestować w przeróbkę instalacji,...
Witam Okazało się że to nie było przyczyną zawieszania się sterownika, więc problem nadal istnieje. Jakieś sugestie odnośnie problemu.
Silnika nie trzeba ruszać, zawiesza Ci się zawór bezpieczeństwa w pompie. Zmień na początek płyn, przepłucz układ. Zwróć uwagę na rodzaj płynu.
Chciałbym mieć takie usterki w opryskiwaczach jak Ty masz. Ostatnio miałem Dammanna 36m. Blok hydrauliczny do rozkładania i sterowania osią, pneumatyczny do zmiany rozpylaczy w locie oraz regulacji i poziomowania belki, żyroskopy, czujniki ultradźwiękowe i to wszystko idzie po CAN. Tam to było wyzwanie żeby to ogarnąć. Oj wiem że im sprzęt bardziej...
zaślepiałem wszystko.jak zaczyna młotkować to rośnie podciśnienie (odczyt wartości map sensora)Może zawieszają się zawory ssące?
Witam. trzeba sprawdzić gaznik. położenie dzwigienki, membramy, zawór igłowy może sie zawieszać.
Luzt zaworowe ok? Ustawiane 2x. ciasne 0.25 wydechowe i ssące. A propo zaworów, w momencie gdy silnik już robi swoje "jazzy" trzepie nim i nierówno chodzi, słychać wyraźnie mocniejsze cykanie kilku zaworów spod pokrywy. Takie mocno odchodzące od normy. Czyżby mógł zawieszać się jakiś zawór? Dlaczego wtedy nie zawieszał by się na benzynie przecież smarowanie...
Odpowiedź męża (ja jestem blondynką). Po podaniu i wyłączeniu napięcia przez moduł - zawór się nie zawiesza. Ja tu jestem pośrednikiem, bo mężowi się nie chce pisać. Jeśli to nie o to chodzi, chętnie skorzystamy z sugestii.
No właśnie zapezpieczenia zostały wyłączone. Byłem w firmie, w której był montowany cały układ alarmowy. I oni mi to wyłączyli (przynajmniej to mieli zrobić). Mam takie odczucie jakby sie zawieszały zawory. Czy jest wogóle taka możliwość??
Prawdopodobnie zawór trójdrożny/siłownik.
Jesli kompresje będziesz miał dobrą to znaczy że zawór ci sie nie zawiesza i popychacz nie ma nic do tego. A objawy mogą świadczyć o np. braku zapłonu na którymś cylindrze.
Wtyk wypięty z zaworu EGR. Jeśli sam zawór jest w porządku, nie zawiesza się, bardzo możliwe że masz zapchany katalizator.
Dzięki - ale w tym pdf-ie jest tylko 25 stron ( dot kontroli ciśnienia w oponach) jak dostać się do reszty? Dpbra już ściągnąłem Pozdr. J. Dodano po 1 A jak sprawdzić ( bez podnoszenia pojazdu i zdejmowania osłony) którą wersję wspomagania ma poliftowy E4 z 2006r ? Pozdr. J. Dodano po 9 Jeżeli mam taki układ z silniczkiem regulującym przepływ płynu...
Prawdopodobnie uszkodzony zawór prania wstępnego.
Czyli zawór może nie dostawać sterowania albo się zawiesza. A woda odpływa w kierunku na otwarty zaparzacz. Jeszcze możnaby zmierzyć napięcie na zaworze czy położenie jakoś koresponduje ze sterowaniem.
Zmywarka naprawiona. Winny był lekko cieknący zawór trójdrożny. Woda ciekła do środka zaworu i zalewała styki przez co sterownik głupiał i się zawieszał a zawór ciągle się obracał... Teraz wykonała już 7 prań i na razie wszystko ok
Wypuść powietrze z beczki do zera i włącz kompresor , jeżeli silnik ruszy bez problemów (a ma problem jeżeli beczka jest pod ciśnieniem) to wina odprężnika , który się zawiesza (zawór przy wlocie powietrza do beczki) , powinien puszczać powietrze tylko do beczki.
Mp3 torze nie budziet😆 czujnika ciśnienia paliwa jeśli ma podstawę pominąć i sprawdzić. A kolego ciekawe czy zawór przy turbo się nie zawiesza.?
Odgrzeje trochę kotleta... Czy miał ktoś problem z dawkowaniem oleju w tej stacji? Np. Po wybraniu 1grama oleju podaje 30 a po wybraniu 10 65? Kalibracja nic nie daje. Po podaniu 1grama (w rzeczywistosci 30) stacja widzi ilość pozostałego oleju dobrze więc to nie problem tensometru. Może się zawieszać zawór dozowania?
Nie ma co tam ustawiać, po naciśnięciu przycisku spłuczka powinna się opróżnić i napełnić automatycznie. Skoro tak nie jest to coś się zawiesza, prawdopodobnie zawór napełniający, trzeba go wydłubać ze zbiornika, rozebrać, wyczyścić itd. Poradników jak to zrobić jest sporo w internetach :)
Za gęsty olej w silniku. Dodano po 1 Zawieszają się zawory.
Sprawdziłem jeszcze ciśnienie w cylindrach i taka ciekawostka, w momencie kiedy spada podciśnienie równocześnie rośnie ciśnienie w cylindrach (z 100 PSI do 175 PSI), sprawdziłem na 4 cylindrach (z 6) i na wszystkich to samo. Zdjąłem jeszcze pokrywę klawiatury żeby zobaczyć czy czasami zawory nie zawieszają się lub nie włącza się VTEC. Wszystko wygląda...
Mój koleś ma takiego golfa miał ten sam problem jednak przyczyna leżała gdzie indziej po prostu zawieszały się zawory tak się dzieje gdy ktoś jeździ na gazie z nierozgrzanym silnikiem sprawdź zawory doszlifuj i śmigaj pozdrawiam
Możliwe że zawiesza się zawór przestawiacza wtrysku i stąd te objawy. A mógł byś podać symbol silnika to by ułatwiło sprawę w weryfikacji tej usterki.
Tak jak kolega Duduś74 podpowiada, winny jest zawór różnicowy, bo się zawiesza Ci i z tego powodu pompa nie pompuje do grzejników, tylko z powrotem w stronę pieca - przez otwarty zawór różnicowy. Co do pompy 4-ro letniej Grundfos, to można powiedzieć, iż to jeszcze "nóweczka".
Witam. No właśnie problem w tym że jak ten pedał urośnie to hamulca nie ma ,mogę naciskać kilkadziesiąt razy i tak jak bym beton miał pod hamulcem. Dziś prubowałęm na suchej nawieżchni jest to samo. Prubowałem dzisiaj bez pociągania ręcznego i doszedłem do wniosku że jak już ten hamulec jest taki twardy to wystarczy wyłączyć silnik i ponownie włączyć...
głowice miałem robioną bo zawieszał sie jeden zawór. płynu nie ubywa a oleju nie przybywa.
Jak dla mnie objaw taki może być spowodowany złym dobraniem głowicy do zaworu , wszystko może być dobre tylko źle dobrane . Jeżeli miał by Pan możliwość odkręcenia głowicy i założenia czerwonego kołpaka , są one standardowo dostarczane z zaworem termostatycznym , wtedy można było by wyeliminować czy zawór jest sprawny czy nie , Zazwyczaj "kołpak" ten...
Witam. Mam problem z gałęziówka (chińska). Na zimnym pali bardzo dobrze. Po rozgrzaniu jak ja zgasze nie chce odpalić. Zauważyłem że w tym momencie jest całkowicie sucha pompka ręczna paliwa. Przy próbie pompowania zasysa paliwo wraz z powietrzem przez zawór zwrotny dyszy głównej paliwa. Jednak po ostygnięciu i odpaleniu i zgaszeniu pompka zasysa samo...
Sprawdzałem pływak jest szczelny ale jak dmucham do wlotu paliwa to powietrze jest blokowane zarówno w poziomie jak i w pionie.Widocznie zawór od pływaka się zawiesza do pozycji zamkniętej tylko nie wiem czemu (niby czysty)pozatym nic nie odginałem jeśli chodzi o blaszki od pływaka.
W sobotę dołożyłem zawór klapkowy i też nie zatrzymał mi całkiem cyrkulacji grawitacyjnej... ...Mam mały kłopot bo gdy w bojlerze mam górę temp. 38* C a dół 25* C to gdy solar zaczyna pracować dogrzewa mi najpierw dół do temp. jaka jest u góry, a następnie równomiernie wzrasta temp. w całym zbiorniku.Mam ustawioną delte T na 9 stopni morze to jest...
Mam problem z A4 B8 Avant 2013 2.0 TDI CJCD 150km Zaczęło się od tego, że na zimnym faluje ciśnienie na railu. Między od 1400 obrotów jak odpalę go na zimno nie ma siły jechać , trzęsie całym autem. Jeżeli postoi przez noc a jest ciepło to problem nie jest aż tak duży. Ale im zimniej zwłaszcza w zimie tym problem większy Jak ujadę te 500-1500m problem...
w m43 nie wyciera się wałek nie spotkałem się bynajmniej przez to ze są rolkowe dźwigienki komuś musiała wypaść sprężyna przy składaniu i nie włożył jej i regulator pokonuje sprężynę jedną przez co zawiesza zawór taki finał zabawy ... normalnie dać komuś nagrodę za taką robotę ...... zrobię to i tak silnik pójdzie na złom bo chce m44 ale napisze jak...
Niestety Taran się zawieszał prawdopodobnie przez zawór zwrotny, ciśnienie go wbijało w otwór. Próbowałem odpalić mocniejszą wersję napędzaną pompą do wody brudnej, nic na razie nie rusza. Woda spływająca w wersji klasycznej ma inne właściwości niż woda pchana pompą.
Nie podkładałem samej centralki , tylko przekażnik ten na ścianie grodziowej. Powoli zastanawiam się czy faktycznie to nie wina zaworów czyli mechaniczna sprawa. A jeszcze mowa o centralce to sprawdziłem przejścia i kable były ok. Dodano po 2 Cardiag dzięki za podpowiedz sprawdzę ciśnienie na zimnym Dodano po 1 Ciśnienie na zimnym zmierzyłem jest idealne...
14 grzejników to sporo. Sprawdzałeś jak ma się ich moc (w sumie) do mocy kotła? A może moc kotła się reguluje? Tak miałem w piecu gazowym ze sterowaniem elektronicznym. Fabrycznie moc była ustawiona na 40%. A może niektóre grzejniki były już wcześniej kryzowane i teraz trzeba by było te dławiki zdjąć, albo zmienić. A może przy okazji wymiany kotła dostały...
Ja mam podobny przypadek który jest w megane ii 1.4 benzyna. Po zagrzaniu i dotknięciu gazu na np.2tys obrotów spada na 900 a po chwili sama podnosi na np. 2tys i tak zostaje. Powiem szczerze że wymienione wszystko wraz z paliwem w baku i pozostało mi na wymyśli tylko podwieszanie zaworów na jednym cylindrze bo są rozne skoki ciśnienia na tym właśnie...
Mechanik podejrzewa zawór na listwie wtryskowej podobno się zawiesza i wtryski dostają za mało paliwa
Miałem podobny problem w poprzednim toledo i okazało się że zawieszał się zawór przelewowy.Zawór otwiera się gdy jest za wysokie ciśnienie i wtedy część oleju idzie bokiem jak się zawiesi to wtedy spada ciśnienie i załącza alarm.
bardzo mozliwe ze pada zawór odciecia paliwa na pompie wtryskowej-zawiesza sie.
Wygląda na to, że zawór od regeneracji złoża przepuszcza lub zawiesza się na jakiś czas po zakończeniu cyklu regeneracji. Sprawdź go.
Auto naprawione, zawieszał się zawór z powodu niewymienionego filtra weszło trochę syfu, trzeba było zawór wyjąć wyszyścić i wymienić filtr. Cewki przemierzone miały po 12 Ohmów niby ok, sterownik wymieniony profilaktycznie gdyż wcześniejszy wydawał dziwne odgłosy (jakby syczał, jakby iskrzył w środku) więc też wymieniony i teraz wszystko hula.
Warto byłoby zacząć od odczytu błędów. Zawór EGR może się zawiesza. Może problem z cewką zapłonową. Może filtr powietrza zapchany. Tylko gdybanie, ale z opisu nie można w zasadzie nic konkretnego wywnioskować i objawy mogą wskazywać na różne problemy.
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Do sprawdzenia zawory i popychacze hydrauliczne (prawdopodobnie któryś się zawiesza lub się rozsypał)
Świeca może być zła. Podstaw drugą, jak nie da to nic, sprawdz blaszke między gaznikiem a cylindrem, w najgorszym przypadku uszczelniacze. A i kranik podciśnieniowy, może przewód podciśnienia do kranika ma dziure. Gaznik też można wyczyścić dla pewności, zawór igłowy może sie zawieszać
Witam. Mam czasem problemy z odpalaniem autka. Jednego dnia w ogóle nie odpalił. Czasem nie łapie za pierwszym i drugim razem. Dopiero za trzecim i czwartym. Świece, akumulator, filtr paliwa wymienione. Słyszałem, że może się "zawieszać" zawór elektromagnetyczny zatrzymania silnika (odcięcia paliwa). Jest tam podobno pływak, który zatyka przepływ paliwa...
po lewej stronie masz zawór trójdrożny (czarna obudowa) on często się zawiesza pomaga stuknięcie w jego obudowę sprawdzone
Witam Przyczepię sie do tematu, obecnie użytkuję seicento 1,1 z instalacją gazową Tomasetto. Problem polega na tym iż raz autko jeździ na gazie a raz nie, wygląda to w ten sposób iż słychać charakterystyczny klik elektrozaworu, jednak czasem wygląda to jakby gaz nie dochodził, autko gaśnie, innym razem jest ok. Na chłopski rozum to sie elektrozawór...
jeżeli zatrzymujesz się przy skrzyżowaniu na 90% ISC(zawór wolnych obrotów),jeżeli obroty zostają -zawieszają się -na 70 % TPS,CZASEM PODOBNE ZJAWISKO POCHODZI OD SONDY LAMBDA 8O
przeglądarki zawieszają obroty zawieszają gazie zawory andoria
astra tunel środkowy plamy ekranie czujnik polozenia przepustnicy astra
Giełda elektroniczna w Łodzi - Centrum Handlowe Retkinia Sterowniki i funkcje klawiatury Vakoss KS-2454