No właśnie bo co innego może być musi być coś z tymi zaworami jak inaczej to wyjaśnić... Może Ci się zawiesza odprężnik. Przy rozruchu nie zamyka zaworu ssącego byś mógł łatwo rozkręcić silnik. Taki niedomykający się zawór ssący może powodować takie anomalie.
Nic nowego, typowa usterka dla tych silników, luz zaworu ssącego za duży, zużycie, itp. Sprawdź dźwigienkę oraz zawór i jego luz w prowadnicy, sprawdź śrubę mocującą. Zorganizuj sobie laskę popychacza dla zaworu wydechowego, ma ona taką samą długość i jest wykonana ze stali, załóż, wyreguluj odpowiednio zawory. Pozdrawiam
Witam. Mam pytanie. Silnik Briggs strzela mi w wydech i cofa mieszankę paliwa we filtr powietrza. Ustawiłem luz zaworowy i dotarłem zawory i brak jakiejkolwiek poprawy. Obawiam się, że silnik jest przestawiony na rozrządzie. To jest traktorek, którego dopiero co kupiłem. Widzę, że zawór ssący na początku suwu sprężania jest jeszcze otwarty, a wydechowy...
Bez wciśniętego czujnik siedzenia ( odcina zawór paliwa ) . Więc samo wciśnięcie pedału daje możliwość uruchomienia rozrusznika ale i tak nie zapali . Stacyjką + wciśnięty pedał + siedzenie ( i dopiero odpalasz )
A bo ten zawór pewnie nie ma luzu ale ważniejsze jest to że prowadnica jest wytarta do granic.
Trzeba tu dodać; że luz zaworòw dla tego silnika to, zawór ssący pomiędzy 0.12-0.18 mm, zawòr wydechowy 0.23-0.28 mm, W tym silniku stosuje dwa ròżne zabezpieczenia sprężyn zaworòw. Dla zaworu ssącego jest miseczka wsuwana z boku. Dla wydechowego rozwiazanie na dwa zabezpieczenia.
Kręcisz silnikiem > zawór wydechowy się otwiera > zamyka i otwiera zawór ssący > zamyka i dochodzisz do górnego położenia tłoka > kręcisz aby tłok był 6-7mm poniżej najwyższego punktu.
Przy tej cenie pompy to nie wiadomo co z tego wyjdzie, zobacz ile kosztują np. Interpump, ponadto może być potem z częściami zamiennymi. Wiadomo silnik spalinowy będzie cały czas chodził po nacisnienciu lancy załącza obieg ? Tu byś jeszcze potrzebował zawór bypass, o ile nie ma go razem z pompą.
Zawór ssący do sprawdzenia, konkretnie zbyt mały luz lub wypalone bądź wypadnięte gniazdo. Silnik dolno czy górnozaworowy?
Trzeba by sprawdzić gaźnik pod względem poziomu paliwa. Zawór iglicowy i pływak. Jeżeli szukasz kogoś do naprawy, to pisz na PW. Sprawdzałeś świece, na obu cylindrach?
To jest jakiś chiński silnik napewno nie jest to Briggs & Stratton Skoro nie jest to jakiś firmowy silnik i nie ma możliwości zapoznania się z instrukcją jak takie luzy zaworowe powinny być poprawnie ustawione, to ja bym zrobił tak: Uśrednił bym wszystkie wartości jakie to bym znalazł w sieci, i tak: - zawór ssący ustawił bym w okolicy 0,15 mm - zawór...
Ten silnik to jednocylindrowy dolnozaworowy czterosuwowy silnik firmy Briggs & Stratton o zapłonie iskrowym.Wariant silnika z pionowym wałem korbowym. Instrukcję obsługi i schemat budowy można znaleźć np. tutaj [url=https://www.briggsandstratton.com/e... Luzy zaworowe dla tego silnika, to: zawór ssący 0,13 - 0,18 mm, zawór...
Zawór ssący cylindra może się niedomykać , zdejmij pokrywę zaworów z głowicy , i sprawdz stan popychaczy zaworów.
Więc tak dekompresator łatwo sprawdzić. Przed GMP zawór wydechowy ma się lekko uchylić. Dekompresator jest bardzo ważny bez niego silnik się ciężko "przełamuje" rozrusznik jest przeciążony i nie odpali. Z foto. widać przytarcie z prawej strony na godzinie 17-tej oleju nie powinno tam być, strasznie dużo nagaru na zaworze wydechowym. -Co do oporu to...
Witam, mam traktorek-kosiarkę Yard, mam MTD. Są problemy z odpalaniem, kręci minutę, paliwo w dolocie jest, parę kropel. Też trochę dymi przez dolot powietrza. Jak odpali po minucie, to dymi trochę przez chwilę i lekko olejem kropi jakieś 15 sekund. Silnik Briggs & Stratton 10,5 konia i/c. Zauważ że twój post/opis sytuacyjny nie zawiera pytania!!!...
Witam. Mam problem z traktorkiem. Silnik Briggs & Stratton 14,5 KM. Gdy odpali, strasznie strzela z gaźnika i słychać, jak ucieka kompresja gaźnikiem. Gdy skręcę zawór wydechowy na zero luzu, to chodzi tak, jak trzeba, bez strzałów. Co to mogło być?
Nie klei mi się Twoja teoria: ten syf to po prostu nagar - silnik już bierze olej i ten olej spalając się z paliwem tworzy taki syf Ponieważ silnik nie bierze oleju, po uruchomieniu chodzi cicho (korbowód nie stuka) pięknie trzyma wolne obroty i kompletnie zero dymu. I dlaczego zawór wydechowy jest w idealnym stanie? Nie był dotykany. W domu mam dolnozaworowego...
Odkręć dekiel rewizyjny jak pisałem wyżej, wypnij zawór i wyciągnij z gniazda. Umyj dokładnie (nafta, WD ) trzon zaworu i prowadnice. Zamontuj zawór i przykręć głowice.
Te podane wyżej są w calach. Oba zawory ustaw w granicach 0.08 - 0.13 mm
Witam. Dziś zdjęta została pokrywa zaworów, a zawór wydechowy jest bez luzu. Po zdjęciu głowicy, zawór wydechowy jest nieszczelny, a uszczelka pod głowicą jest cała. Jednak w cylindrze jest olej, co wskazuje na problemy z pierścieniami. Moje pytanie brzmi: czy do wymiany zaworów trzeba rozpoławiać silnik? Na co trzeba zwrócić szczególną uwagę i czy...
dakladnie nie pamiętam czy dolny to ssanie a gorny wydech Przecież jest to w Service Manual. Zawór ssania od strony wlotu mieszanki. Zawór wydechu od strony kolektora wydechu. Co masz w dół, a co do góry? Który z nich jest wydechowy a który ssący 1-? 2-? https://obrazki.elektroda.pl/8604099900_...
Witam wszytkich, Było pięknie i sie zbyło: po nagrzaniu , szczególnie w gorące dni silnik zaczyna gasnąć. po 10 sekundowej przerwie zapali ale jest słaby. Gaśnięcie objawia się wypadającymi zapłonami, najpierw 1-2, potem więcej aż całkiem stanie. Wymienione świeca, przeczyzczony układ zasilania paliwa i filtr paliwowy. Jestem na etapie wymiany cewki...
Jak to możliwe że zawory stały się za długie? Z czasem grzybek zaworu wyklepuje się i zawór osiada niżej w gnieździe, samo gniazdo również może ulec zużyciu
Witam wszystkich, mam problem z silnikiem Briggsa 12,5hp po najechaniu na leżący drut kosiarka zaczęła chodzić bardzo nierówno a po wyłączeniu kosiska zaczęła pracować na wyższych niż normalnie obrotach. Każda próba uruchomienia kosiska powoduje nierówną pracę silnika, dodam że jest to traktorek i drut dostał się tylko pod jeden nóż i po przejechaniu...
Witam. Zalewa gaznik... Jak masz gaznik membranowy (mocowany na zbiorniku paliwa) to membrana.Koszt 19-29 zł.Jak pływakowy to albo pływak dziurawy albo gaznik zasyfiony i zawór sie zacina.
Witam Bardzo proszę Szanownych Forumowiczów o pomoc .W silniku Briggs&Stratton 15,5 hp Model 285h77 typ 0173E1 Code 102601ZA jest gaźnik WALBRO z numerkiem 4993. Otóż potrzebuję ten gaźnik wyregulować, a nie bardzo wiem jak. Na śrubie regulacji składu mieszanki powinna być czarna osłonka, ale jej nie ma. O ile obrotów trzeba tę śrubkę wykręcić, żeby...
Witam, Mam silnik z tego co wygooglałem jest to pulsa-jet z bocznym wałem korbowym model (ze silnika) Briggs and Stratton 130292. Typ 3215-01 Silnik z jednej strony jest pokryty olejistym nalotem najprawdopodobniej wyciek następuje z tulejki która wychodzi z bloku silnika a w nią jest wsadzony wodzik(cięgno do gaźnika ) do chyba otwierania przepustnicy...
Mam do naprawy starą glebogryzarkę z silnikiem Briggsa 5 HP 206 ccm. Żadnych innych symboli nie ma, sprzęt jest leciwy i był kilka razy malowany. Silnik stracił iskrę, właściciel przyznał się że gasił go poprzez zdjęcie fajki ze świecy więc zapewne cewko-moduł ma przebicie wewnętrzne w cewce WN. Po zdemontowaniu obudowy zauważyłem że z cewko-modułu...
Witam. Mam problem z kosiarką Briggs and Stratton 110908 4t otóż niedawno zginęła iskra, więc wymontowałem silnik wyjąłem cewkę i założyłem nową , a przy okazji wyczyściłem gaźnik i naostrzyłem nóż. Iskra wróciła ale pojawił się nowy problem (tylko) przy suwie sprężania wał chodzi trochę ciężej niż kiedyś, do tego stopnia , że przy szarpaniu wał zwalnia,...
Jak już napisałem w temacie wypadło mi gniazdo zaworu wydechowego w silniku briggs&stratton 8hp. Gniazdo wchodzi w blok cylindra ciasno ale nie na tyle żeby wytrzymało normalną pracę silnika. Myślałem by w miejscu gdzie wchodzi gniazdo napuktować. Nie wydaje mi się to dobry sposób ale jeśli nie będzie innej możliwości to go zastosuje. Później wpadłem...
Witam. Jaką rolę w ga ź niku silnika kosiarki jak w tytule odgrywają 2 zaworki kulkowo-sprężynowe widoczne po zdemontowaniu przycisku pompki paliwa. Jeden z nich /ten pod gumką przycisku pompki/ nie daje się zdemontować i z niego wyciekła odrobina płynu pomieszanego z rdzą/prawdopodobnie woda/po czym przy próbie naciśnięcia kulki pozostał wciśnięty...
Do sprawdzenia luz zaworowy. Niby dolnozaworowy ale w takim dziadku zdarza się podparty zawór. A wtedy i gniazdo jak i zawór trzeba lekko poprawić (dłuższa praca powoduje nadpalnie). Jak zerwiesz głowice to po przylgni widać czy jest metaliczniy połysk czy nagar. Można też dobrać się do rewizji popychaczy i tam sprawdzić szczelinomierzem ale to przeważnie...
Zawór jest do wymiany.
Oczywiście, po prostu nie zawsze była iskra. Ewentualnie zawór ssący.
Przerwa między cewką a magnetem w okolicach 0,65mm. Strzelanie w gaźnik to wina zapłonu "nie w tym miejscu" Dekompresator znajduje się na wałku rozrządu, podczas obracania wałem przez rozrusznik, krzywka na wale się obraca i podstawia zawór wydechowy, rozrusznik ma lżej obracać wałem.[url=http://www.mowerpartszone.com...
Tyle że coś się ugięło skoro luz się skasował. Luz zaworowy dla twojego silnika: zawór dolotowy: 0,005-007 cala czyli 0,13 do 0,18mm zawór wydechowy: 0,009-0,011 cala czyli 0,23 do 0,28mm
Moim zdaniem jeśli masz gaźnik membranowy to może być zablokowany (zanieczyszczony) zawór odcinający paliwo, jeśli pływakowy to też ten zawór albo pęknięty pływak. Możliwe że pęknięta membrana.
👍 https://youtu.be/_0OZ3eqBibY Myślę że to nie problem znaleźć który zawór to który. Natomiast człowiek uczy się całe życie.. Za pomoc Dziękuję serdecznie wszystkim, Oraz pozdrawiam serdecznie..
Wyobrazcie sobie ,że w mojej kosiarce (nowa i serwisowana !) był luz zaworowy 0,45 mm!!! to tak jak w 12 -litrowym silniku ciężarówki , poza tym zawór wydechowy przycinał się .
(at)gimak Jest to traktorek benzynowy, akumulator mam nowy (naładowany) (at)AdrianK17 Zawór wydechowy to ten dolny? Jak podłączyć taki regulator napięcia? [url=https://obrazki.elektroda.pl/685154... Czerwony do czerwonego, zółty do akumulatora?
Do tego wymień paliwo jak stare i sprawdź luzy zaworowe. Jak się skasowały do czego te silniki maja predyspozycje zawór będzie nie domykał.
Tak. To też może być przyczyna, ale jakby chodziła cały czas to klin by zerwało. Co do luzu to jak masz strasznie duży luz to powoduje że za późno otworzy zawór lub niewystarczająco.
nie wiem jak w dużych briggsach ale w małych występuje odprężnik dla łatwiejszego rozruchu który uchyla zawór wydechowy, może on robi robotę, dwa spróbowałbym odpalić go na plaku, ciekawe czy by załapał
Witaj, to że zdemontowany gaźnik nie przepuszcza znaczy że raczej jest sprawny, pytanie czy po zamontowaniu go nie ma sytuacji że zawór iglicowy jednak nie jest domknięty. Kto wie czy linka gazu i jej elementy nie maja wpływu na ustawienie elementów w gaźniku w takiej pozycji że paliwo jednak spływa przez gaźnik. Czyli najlepsza opcja byłoby zamontowanie...
Czyli jest nieszczelność na dolocie za gaźnikiem. Niby sprawdziłem i jest ok ale to się nie dowiem dopóki uszczelek nie wymienię. Podejrzewam, że zawór ssący się nie domyka bo cofa mieszankę, dosłownie widać jak "kicha" mieszanką na zewnątrz i czasem spala się mieszanka w gaźniku bo widać zapłon.
W moim gaźniku Brigsa, na dole komory pływakowej jest mosiężna śrubka do regulacji poziomu ( tuż po zakupie myślałem że służy ona do spuszczania wody, zanieczyszczeń z komory pływakowej) Sprawdź również zawór pływakowy czy się szczelnie domyka, może zanieczyszczenie stożka iglicy powoduje ciągły wypływ paliwa.
Zawór paliwa nie trzyma ten od pływaka, lub uszkodzony sam pływak w gaźniku.
Pływak może i dobry ale zawór iglicowy niezupełnie.wWykręcić elektrozawór, z przezroczystego wężyka zrobić fajkę i zobaczyć jaki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Jest zawór odmy Być może i jest, ale nie wiem jak to wygląda i gdzie to jest, moja wiedza na temat to tylko raczej wiedza z własnego doświadczenia i z własnej praktyki. Nie zajmuje się tym "zawodowo" i tak "głęboko" nie wnikałem w budowę silników, ale naprawić potrafię cała okolica kumpli gdy tylko kosiarka zaczyna "fiksować" to przybiega i "pomoż".
Nieszczelny zawór pływakowy w gaźniku.
Wygląda jak by zaworek iglicowy w komorze pływakowej nie zamykał paliwa i przepełniał komorę pływakową - odkręć miseczkę komory pływakowej (jeśli to jest rozbieralne, bo nie widziałem takiego gaźnika B&S) i sprawdź. Rozebrałem gaźnik. Zawór iglicowy wygląda ok. Sprawdziłem i nie przepuszcza po zamknięciu. Pływak też cały. Pozostałe elementy rozbieralne...
rozrusznik 100% sprawny, przed chwilą nawet jeszcze go sprawdzałem na ciepło i na zimno. A silnik jak zwykle, trochę popracował, strzelił 2 razy, trochę pokichał i zdechł... Nawet całe kosisko zdemontowałem, żeby być pewnym na 100% czy nie hamuje, ale i tak po kilku minutach jazdy standardowo zgasł. Z samego rana sprawdziłem luz zaworowy, oba mają 0,2...
Dzięki za odpowiedź. To też było jedno z moich przypuszczeń i sprawdziłem luzy zaworowe lecz nic to nie dało. No cóż, zerknę na to jeszcze raz. Odnośnie nagaru na zaworze ssącym wewnątrz głowicy,wydaje mi się że sugerowało by to niedomykający się zawór bądź nieszczelność gniazda. Nie pamiętam żebym to wcześniej zaobserwował w innych silnikach B&S. Pozdrawiam
Czolem, Silnik jak w temacie. Zauważyłem coś dziwnego, a mianowicie pod koniec podczas suwu sprężania, kiedy tłok jest już blisko GMP, otwiera a raczej uchyla się delikatnie zawór wydechowy, po to by po chwili się gwałtownie zamknąć. Nie wiem czy jest to zachowanie normalne, nie chce niepotrzebnie otwierać silnika. No i pytanie nr 2. Jaki jest nominalny...
Na allegro wstukaj "paliwa briggs" tam coś jest, musisz sobie porównać ze swoim, albo po modelu silnika. Ja natomiast mam taki problem, co jakiś czas mój Briggs DOV 750 bardzo mocno zadymi zaraz po odpaleniu tak że nieraz "światu" nie widać. Palę 10 razy jest ok, za 11 dymi, potem znowu z 5-10 rozruchów i za kolejnym razem dym. Myślałem początkowo że...
Z tego co oglądam na filmikach to jedni robią tak że ustawiają GMP tłoka wtedy dwa zawory maja tak jakby luz, na innych filmach kręcą kołem zamachowym i jak otworzy się górny zawór to go regulują a potem kręcą kołem żeby sie otwarł drugi i go regulują. No to masz pokazane jak się robi, Obydwa przypadki dają ten sam rezultat. Sprawdź ten luz zaworów...
Sprawdzałeś gniazda zaworowe, może są wypalone? Zawór wydechowy przepuszcza, podczas sprężania, część paliwa do tłumika i tam następuje jego spalanie.
Tak jest, to silnik OHV, zawór sprawdzony jest ok. Jakieś inne pomysły?
briggs zawór zawór wydechowy briggs zawór zawór wydechowy
schemat regulator prąd stałego flash programatory policealny szkoła
interfejs multidiag kabel brake radio
AEG Lavamat EWM1100 R86 R87 resistor values and motor speed relation Renault Espace IV 2.0 dCi – błąd wtryskiwaczy, brak możliwości kodowania, ECU EDC16CP33, piezo Bosch