"ładnie" , to za mało ,jak wyglądają testy przelewowe?Zawór regulacji ciśnienia sprawdzony?
do sprawdzenia zawór wysokiego ciśnienia na pompie
Sprawdź zawór regulacji ciśnienia. Diagnostyka komputerowa.
(at)mrtomjar oj, ja też miałem ochotę na ta pompkę wspomagania od punto :P A czy do redukcji ciśnienia oleju nadaje się zwykły zawór bezpieczeństwa od co? Ma on gumową uszczelkę i czy za szybko się nie uszkodzi.
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
Brak ciśnienia oleju na głowicy. Hałasują zawory i wałki się zacierają.
Z bańki zapala normalnie? Nikt przypadkiem nie zalał benzyny? Jeżeli powyższe nie pasuje to: drożność przewodów paliwowych oraz filtra paliwa czujnik ciśnienia zawór w pompie wiązka elektryczna Jeżeli nadal nic, to wtryski do sprawdzenia na stole.
Żeby układ się udało odpowietrzyć musi być obieg płynu, silnik musi być nagrzany, płynu na max i co ważne - zakręcony i sprawny korek zbiornika wyrównawczego. W korku jest zawór upustowy ciśnienia (jednokierunkowy). Jeśli ten zawór jest uszkodzony (stale otwarty) lub korek nie będzie dokręcony to układu nie uda się odpowietrzyć. Ale od początku Ci piszę...
zastanawialem sie czy jest porrzeba ustawiania fazy itp. Nie trzeba ustawiać w fazie, tłoczki napędzane poprzez mimośród, do uzyskania odpowiedniego ciśnienia masz zawór na wyjściu. Co do uszczelnienia w małym warsztacie? Jak wiesz wielkość nie ma znaczenia.
Przez czujnik oleju przedmuchasz tylko kanał idący do klawiatury. Kanał do klawiszy przedmuchasz też wykręcając filtr oleju i dmuchając w środkową dziurę. Aby przedmuchać "na dół" trzeba się dobrać do otworów jaowatych na filtrze olej. zatkać część np kawałkiem gumy i dmuchać. Dodatkowo po spuszczeniu oleju można dmuchnąć w miskę olejową lekko blokując...
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Jeśli do zaworu podam napiecie 12v to napewno silnik nie zgaśnie ponieważ to ten zawór wysyła informacje do ECU jaka jest faza rozrządu. W internecie mozna zobaczyć zdjecie i zasade działania takiego zaworu. Wszystko odbywa się ma zasadzie róznicy ciśnienia na dwóch kanałach w zaworze i odchylaniu się łopatek.
Uszczelniacze zaworowe lub nie spasowane zawory.
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
zakładaliśmy z kolegą cały dół silnika z Uno 1.0i do Pandy 2 1.1MPI i pasuje. Głowica jest nieco inna więc poszła Pandowa, różnica mocy niezauważalna, przynajmniej dół silnika miał 100tyś (sam go wyjmowałem z Una) a Panda nie wiadomo ile i była zajechana. Można też założyć dół z Punto 1.2, będzie trochę więcej mocy wtedy, chociaż 100ccm w te czy wewte...
Chyba że zamiast paliwa to jest tam powietrze i pokazuje 380 bar? Nie wiem -czy jak wstępna pompka pompuje a jeszcze nie kręcę rozrusznika - to paliwo powinno swobodnie lecieć na powrót do filtra bo tak jest jakby się przelewało - może ten regulator ciśnienia na szynie jest cały czas otwarty i jak tylko wyłączam rozruch to ciśnienie w momencie spada...
Witam mam taki problem z fiatem punto I mam już słabe zawory oczywiście poprzez jazdę na gazie. Mam oczywiście drugą głowice w super stanie która nie jeździła na gazie tylko to jest głowica z fiata seicento o tym samym motorze. Wszystko prawie pasuje wszystkie kanały się zgadzają po za jednym mankamentem. Punto ma czujnik ciśnienia oleju zamontowany...
Witam, udało mi się po części znaleść przyczyne, w listwie wtryskowej oraz na czujnikach była rdza, po oczyszczeniu całej listwy i czujników wygląda, że problem zbyt wysokiego ciśnienia zniknął, natomiast wyskoczył mi teraz błąd p 0005 zawór odcinający paliwa-przerwa, i niewiem o co chodzi, po skasowaniu tego błędu jest ok, do czasu tzn np 2h jazdy...
Z przednimi hamulcami jest problem :) mam takiego samego dziadka z 1998 roku punto 1 zazwyczaj klocki nie pasują we wnęki trzeba je lekko oszlifować bo są za ciasne maja być dopasowane ale swobodnie się poruszać w gnieździe (Jeszce dobrych nie kupiłem takich bez poprawek ) a to żeby nie ściskały ? to już o to dbają tarcze -bicie tarcz , dlatego nie...
Okazało się, ze nie ma ciśnienia (odpowiedniego) na 3 cylindrze. Mechanik trochę uspokajał bo raz spotkał się z czymś takim i wystarczyło zawór wyregulować bo był podwieszony. Regulację mam w poniedziałek i pytanko czy 170 zł za robotę plus płytki (dodatkowo) to nie jest trochę za dużo? A jeszcze jedno czy mogę to sam zrobić (raczej mogę) ale nie mam...
Witajcie. Mam problem z fiatem Grande Punto. Na LPG samochód pracuje ok. Na paliwie nie chce zapalać i wchodzić na obroty. Auto ma 120 tys i od ok 50 gaz. Zawsze było ponad pół zbiornika paliwa. Wykręciłem wentyl przy listwie wtryskowej nałożyłem na kruciec manometr i wyszło mi 1,8bar. Czy to prawidłowe ciśnienie? I czy dobrze wykonuje pomiar? Jeśli...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Mam problem z regulacją ciśnienia doładowania w dolnym zakresie obrotów. Zauważyłem, że na biegu jałowym elektrozawór sterujący VNT nie jest w pełni otwarty (ok -0,5 bara przy ciśnieniu z pompy -0,9 bara), zawór jest sterowny przebiegiem PWM z wypełnieniem ok 60%. Nigdy też całkowicie się nie zamyka. Działa w zakresie 10-60%. Czy to jest prawidłowe...
No tak odpalił ale ma słabe ciśnienia na 3 i4 i niby wszystko jest dobrze poustawiane ale auto nie chodzi rozrząd na orginał blokady ktoś mi mówił że to mogą być wałki i nawet tego nie dojrze ale zawory chyba nie ponieważ robił to warsztat zaprzyjażniony na którym mogę polegać na 100 proc długo z nimi wspólpracuje i nigdy nie było problemu
Zasada z LPG jest bardzo prosta, chytry 2x traci ;) Masz gaz, ok, ale: - nie kombinuj ze zmianą temp przełączania, min 35st, a więcej nie zaszkodzi - nie ustawiaj gazu by spalał go tyle co benzyny, silnik MUSI spalić go trochę więcej. Jazda na ubogiej mieszance wyjątkowo szybko wypala zawory. Nie można też przesadzić za bardzo w 2ga stronę, bo zdecydowanie...
Zawór rozprężny sprawny ? Ja się na klimach nie znam, nie znam też żadnego speca w okolicy... wymontowanie zaworu rozprężnego to demontaż praktycznie całego wnętrza samochodu (chyba, że się mylę i da się go wyjąć na stronę komory silnika?), więc zostawiam to na koniec. Po pierwsze napraw wentylator i umyj chemią i kerszerem skraplacz, tam zawsze mnóstwo...
gry samochód ma ok 1-2 tys obrotów nie chłodzi sinika , gdy obroty wzrastają do 3-4 tys temperatura spada momentalnie, nagrzewnica nie grzeje mimo że została wymieniona rok temu , układ odpowietrzony , z korka przy nagrzewnicy od razu leci płyn natomiast przy chłodnicy tylko gorąca para. Wszystko wskazuje na to, że poniżej 3000 obrotów nie ma obiegu...
Mogę dodać ze źle dobrany filtr blokuje zimny gesty olej niż cieplejszy rzadszy. Ale przy takiej usterce filtr zrobi się jak balon i potrafi szczelić. A zawory bypass w filtrach, a zawory regulujące ciśnienie w pompach? Cuda wianki, 3,5 - 4,5atm ciśnienia blaszany filtr rozsadzi, niesamowite. A założyciel tematu określi się w końcu może w jakich okolicznościach...
Jak jest nieszczelny zawór to ciśnienie narasta do kilku barów i wtryski tego nie utrzymają.
zmuszony byłem do wymiany akumulatora ,ale chciałem zreanimować stary aku,więc podłączyłem go do prostownika -tak ok 12 godzin, po podłączeniu aku zrobiłem rozruch i.....pojawiła się plama ropy pod autem,sprawdziłem skąd i okazało się ,że mokry jest bok silnika-między komorą akumulatora a silnikiem-tam chyba jest pompa wysokiego ciśnienia,ale głowy...
Ja to robię tak: mam zrobiony przyrząd ze starej świecy, do której przyspawałem rurkę, wkręcam i podłączam kompresor, ciśnienie powietrza świetnie trzyma zawór na swoim miejscu
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
Witam. Od 2 lat jestem posiadaczem Fiata Punto 2 z 2000 roku i silnikiem benzynowym 1,2 8V . Podczas wiosennego przeglądu i kosmetyki przedziału silnikowego napotkałem leżący w okolicach łączenia skrzyni biegów z silnikiem przewód z wtyczką 3 pin koloru żółtego i zabezpieczeniem koloru czarnego (zabezpieczenie wiecie jakie...takie co żeby wyjąc wtyczkę...
Witam, Jestem już po sprawdzeniu auta na komputerze, błędy jakie się pojawiły to: P0404 - Sterowanie zaworu EGR P0101 - Przepływomierz P0191 - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa P0110 - Sygnał temp. powietrza z przepływomierza P1671 - Regulator ciśnienia paliwa Błąd P0110 pojawił się dlatego że sprawdzałem auto z odpiętym przepływomierzem ponieważ błąd...
Kupiłem Opla Vectre C 2.2 diesel 125KM. Zauważyłem że na 1szybm biegu jest troche mułowaty, poprzednie punto 1.2 sporting to był pocisk w porównaniu z tym... ale to jest najmniejszy problem. Prawie zawsze na 5tym biegu,czasem na 4tym po przekroczeniu 2700obr zapala sie zółta kontrolka -samochód z kluczem francuskim (tryb awaryjny) i auto nagle traci...
Dzień dobry. Mam mały kolejny problem z moim fiatem. Grande Punto 2011 1.4 8V z fabrycznym LPG. Przebieg 220 tys. Kupiłem go i od razu do mechanika na wymianę wszystkich rzeczy eksploatacyjnych wraz z rozrządem. Przy okazji jakimś cudem został upalony komputer silnika, który udało się naprawić. Samochód od samego początku pracował nie równo na biegu...
wyregulowane zawory A jakie były luzy przed regulacją? Nie zdziwiłbym się jak byłyby zawory i gniazda do roboty
wymieniłem pompe paliwa na wiele nie pomogło ale stwierdziłem uszkodzenie w zaworze regulacji ciśnienia podkręciłem troche ciśnienie i pomogło lecz auto niewiele więcej pali paliwa.
Dzień dobry Mam problem że słabym ciśnieniem płynu spryskiwaczy w Grande Punto 1.4. Pierwsze co to wymienię zawór zwrotny/trójnik. Jeżeli to nic nie wniesie to zmuszony będę dobrać się do pompki. Mam dwa pytania, jak wyjąć pompkę że zbiorniczka, czy ona jest montowana na wcisk? Czy możliwe jest dostanie się do pompki bez demontażu nadkola?
Na to może mieć wpływ wiele czynników. Nieszczelne zawory, zbyt mały luz (regulacja płytkami), przestawiony rozrząd, niewłaściwy kąt wyprzedzenia zapłonu, nieszczelność w dolocie (lewe powietrze).
Ciśnienie zbyt małe to raz . Sprawdz rozrzad po znakach ale zdejmij pokrywe i zobaczy czy zawory są na mijance. Bywa że zetnie klin przy dokrecaniu lub odkrecaniu na kole.
Sprawdź ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Może wypalony zawór . W tym silniku jest regulacja płytkami. Wymieniałeś pasek rozrządu.
Nie mam czym sprawdzić jedynie odkręciłem świece i sprawdziłem że powietrze wylatuje pod jakimś ciśnieniem. Zauważyłem też że wszystkie świece są suche oprócz tej pierwszej od prawej strony co zawór nie miał smarowania.
Jak się za bardzo wczujesz w płukanie to zaraz będziesz wymieniał nagrzewnicę, a wierz mi nie chcesz tego robić ;) Ja odpowietrzałem przez zagrzanie silnika, zgaszenie go i popuszczenie odpowietrznika na przewodzie nagrzewnicy, aż poleci płyn (nie jest to wysokociśnieniowy układ jak w VW ale w układzie jest wystarczające ciśnienie by wypchnąć powietrze...
Przeglądałem kiedyś książkę od Fiata Punto I i widziałem tam na schemacie zawór elektryczny zamontowany w przy turbinę więc podejrzewam że ciśnienie doładowania jest właśnie elektrycznie? elektronicznie? regulowane. Ale być może się mylę. Ja w swoiej Astrze 1,7Td na 100% mam pneumatycznie regulowane, bo tylko wężyk dochodzi. Pozdro Pablo.
a czy w servisie sprawdzali zawór zwrotby paliwa ? jest on umieszczony na listwie wtryskowej . Najprawdopodobniej jest to jego wina i na zimnym silniku trzeba dłużej kręcić aż pompka napompuje paliwa pod odpowiednim ciśnieniem do listwy .
Napisałeś, że iskra jest? Na 100%? Pompa paliwa w trakcie kręcenia pracuje? Zasilanie na jednym z pinów wtryskiwacza, w trakcie kręcenia jest? Wysterowanie masą wtrysku w trakcie kręcenia jest (sprawdzać diodą świecącą lub max żaróweczką 1,2W)? Jak wszystko sprawdzisz i odpowiesz na te pytania, będziemy myśleć dalej. zasilanie wtryskiwaczy sprawdzę...
Sprawdź manometrem jakie masz ciśnienie paliwa, ale w/g mnie padła Ci ta pompa. Kiedy regulowałeś ostatnio zawory? Zwłaszcza przy za dużych luzach na zaworach brak katalizatora wcale mu nie pomaga. Ustawiając luzy, pamiętaj, że ten silnik ma inne luzy niż pozostałeś silniki FIRE montowane w Puntach mk.1. Miałem Punto 75 i ono charakteryzowało się raczej...
Można wstępnie sprawdzić czy to na 100 głowica czy tuleje? Podobno można sprawdzić ciśnienie zalewając komory olejem? Jeśli się poprawi to dół, jeśli nie głowica? Auto jeździło na lpg. Zawory rozumiem są samoregulujące i nic nie trzeba regulować? Jeśli okazałoby się że to głowica to ryzykować z naprawą czy lepiej kupić cały pewny silnik?
http://lpg-forum.pl/reduktor-reg-omvl-cp... Dodano po 26 Chyba do landi to nie był najlepszy wybór :/ Wydaje mi się, że on ma regulację na króćcu podciśnienia (to wg mnie nie jest zawór bezpieczeństwa lub dwa w jednym) a podciśnienie i kręcąc kluczykiem nie wiem 13 ? 10 ? regulujemy naprężenie sprężyny a co za tym idzie ciśnienie gazu. Z jego...
Witam niedawno przechodziłem ten sam ból z silnikiem 1.2 8v z tym że mój lubiał kopcić na niebiesko zaraz po odpaleniu. Denka tłoków były czarne to samo zawory na 3 cylindrach ciśnienie było niewiele poniżej "normy" na jednym zaś było tylko 6 bar. Po przeprowadzeniu wszelakich prób z naftą które wskazywały że pierścienie są niby szczelne zabrałem się...
Witam. Posiadam Fiata Punto 1.2 8V 2000 rok. Na początku stycznia wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Objawy były takie, że puchły węże gumowe i wywalało płyn chłodniczy spod korka zbiorniczka wyrównawczego. Przy okazji wymiany UPG, głowica była oddana do gruntownego remontu (zawory, docieranie, frezowanie, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych,...
Sytuacja się nieco zmieniła i chyba nici ze zmiany samochodu... więc muszę doprowadzić swoje Punto do porządku, bo zanosi, się że wkrótce będzie dużo jeździło. Nie obejdzie się bez założenia instalacji LPG ale to inna bajka. Problem jest tego typu, że odkąd mam to auto spalanie jest coraz większe. Samochód to Punto 75 (1.2 8V MPI) z 1996 roku, dodatkowo...
punto zawór zawór ciśnienia powietrza zawór minimalnego ciśnienia
lodówka samsung panel sterowania napompować pompką żelazko pokrętło
sharp 32bi2ea 2n3055 wzmacniacz schemat
Peugeot 207 1.4 8V – brak rozruchu, nie odpala, diagnostyka, typowe usterki, BSI, CKP, pompa paliwa Brak obrazu na monitorze LG, Dell, BenQ – miga dioda, komputer nie wyświetla obrazu