Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
znam silniki cdi w mercedesie ale chyba comon rain jest taki sam w hdi.ja bym sprawdzil(wymienił)zawór zwrotny na filtrze paliwa albo czojnik cisnienia w rorze
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Dziękuje za zainteresowanie . Po spotkaniu z mechanikiem który wpiął się w komp okazało się że powodem szarpania okazał się zawór egr
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 hdi silnik 9HX silnik odpala po około 5 sek .Usterek 0 ,a ciśnienie buduje z opóźnieniem. Wtryski wyciągnięte i sprawdzone test przelewowy też ok. Czy to zawór regulacyjny , czy są jakieś sitka? Filtr paliwa nowy.
Sprawdz zawór w pokrywie filtra paliwa (filtr ma 3 podłączenia ,2 w pokrywie 1 na dole)
Przeciek jest czasem bardzo trudno znalesc bo tak naprawdę to nie przeciek tylko lewe powietrze u mnie w 1.6 hdi część przewodów jest schowana za silnikiem poddałem się i założyłem zawór zwrotny na przewodzie zasilającym filtr paliwa sytuacja się poprawiła mam nadzieję że tak zostanie już.
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Tylko benzyna, myślę, że to nie zawory, ponieważ ta nierówna praca nie jest regularna. Wygląda jakby nie dostawał od czasu do czasu paliwa. Filtr paliwa wymieniłem. Pozdrawiam.
Komputer pokazywał błędy wielu czujników, ale mechanik stwierdził, że to nie przyczyna ale efekt głównego problemu i podejrzewa zawór ciśnienia paliwa. A ten mechanik nie mógł zrobić jakichś logów albo zerknąć w parametry? Wygląda to na spadek ciśnienia na listwie. Może być i zawór może i co innego.Na początek proponuje wymienić filtr.
Witam Mam problem z autem, ponieważ od jakiegoś czasu samochód przy niskich obrotach szarpie. Natomiast dzisiaj zapaliła mi się lampka silnika i komunikat antipollution fault, i po krótkiej jeździe silnik przeszedł w tryb awaryjny i obroty niechciały przekroczyć 2800 obr. W aucie były wymieniane takie rzeczy jak: pompa paliwa, filtr paliwa, czujnik...
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
Dzieki za rade,zapomniałem dodac wczesniej ze jak silnik zaczyna chodzic nie równo na wolnych obrotach to gdy sie go wygasi on jeszcze chodzi przez około 3/4 sekundy .Mam jeszcze jedno pytanie czy wyczyscic (przedmuchac ) ten zawór moge we własnym zakresie czy wyjmujac go moge cos uszkodzic.pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.
a zawory regulacji ciśnienia? może niemasz paliwa w zbiorniku (mamy klienta któremu komputer pokazywał 2x ze może jeszcze przejechać 30km - pomoglo wlanie paliwa) lub filtr zawalony woda w paliwie
Tak jakby regulator albo zawór w pompie. Ja z kolegą walczyłem z Transitem 2 miesiące, ciężko odpalał, gasł, nowe wtryski, regulator ciśnienia, pompa dobra sprawdzana 2 razy na stole, filtr ręce opadały. I wreszcie bingo... przytarta pompa paliwa w baku, od rdzy z wody z paliwa. Czym dłużej stał tym gorzej odpalał. Nowa pompa i śmiga odpala od strzału.
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Witam Peugeot 207 16hdi 2008 rok gasnie w trakcie jazdy. Przeważnie przy redukcji biegu, jak opuszczam skrzyżowanie. Walczę od początku roku i po wizytach u trzech elektormechaników zostaly wymienione nastepujace części, bez rezultatu: zawór w pompie wysokiego ciśnienia; wtrysk filtr paliwa zawór na listwie czujnik położenia wału. Nawet komputer miałam...
Witam Tego typu objawy (partner HDI) z jakimi miałem do czynienia: w jednym przypadku to był przepływomierz powietrza w drugim urwany zawór EGR-u w trzecim zapchany filtr paliwa. Pierwszy można było ustalić na podstawie diagnostyki. Pozostałe nie dawały żadnych usterek. Jakie jest ciśnienie na szynie CR?
może to zbyt proste ale zdaje się że filtr paliwa tłumi przepływ - nie sugerujemy się, że przedmuch jest bo niby przelot ok. z praktyki już tak w samochodach miałem - wymiana filtra i odjazd. Paliwo ma swoje ścieżki a pompa zawór "nadmiarowy" i spada ciśnienie.
Taki objaw świadczy o uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia,opiłki metalu w paliwie zatykają zawór ciśnienia na szynie oraz mogą być niebezpieczne dla wtrysków. Moja pompa padła po 230kk i regeneracja pompy oraz czyszczenie układu paliwa.Wymiana filtr paliwa niewiele się tu zda bo dzieje się to już za filtrem paliwa.Oczywiście część paliwa wraca do...
Przyczyny, które mogą prowadzić do ustanowienia kodu P0172, mogą być następujące: Czujnik masowego przepływu powietrza może być brudny lub uszkodzony. Filtr powietrza jest brudny lub zawiera olej. Jakiś przeciek próżniowy. Problem z ciśnieniem paliwa. Zawór zwrotny pompy paliwowej może ulec awarii. Zawór PCV przecieka lub uległ awarii. Zawór EGR mógł...
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Witam kolegów mam problem z błędem P0443 (zawór par paliwa w filtrze węglowym) był spalony zawór wymieniłem na nowy kable sprawdzone te od sterownika i te od skrzynki bezpieczników są sprawne, sterownik podrzucony drugi i błąd nadal widnieje gdzie szukać przyczyn z góry dzięki za podpowiedzi.
Witam, czy da się sprawdzić używany EGR w taki sposób? Mam uszkodzony EGR w Peugeot 307SW 1.6 HDI z 2004 roku. Żeby się do niego dostać, a już to robiłem, trzeba rozłączyć mnóstwo elementów. Od podszybia i wycieraczek po filtry powietrza i paliwa. Ale naszła mnie taka myśl. Zamówiłem używany EGR, czy jeżeli zdejmę przewód z obecnego EGR, który daje...
Witam W jakim stanie masz zawór EGR? Czyściłeś go kiedyś ? Może się okazać że zawór EGR się zacina i dławi silnik ? Proponuję go wyczyścić - jeśli tego nie robiłeś. Jeśli komputer na to pozwoli możesz sprubować go zaślepić na próbę. Jeśli jest uszkodzony czeka Cię jego wymiana. Byłyby inne objawy. Mogłyby się cuda dziać ale by odpalił. Nie lałeś paliwa...
Odepnij przewód przed filtrem i zmierz ciśnienie paliwa. Drugi temat, to sprawdzenie przelewów na wtryskiwaczach podczas kręcenia rozrusznikiem. Rozbieżność między najsłabszym wtryskiem a najlepszym nie powinno przekraczać 30procent. Jeżeli jest problem z uruchomieniem, to sprawdź czy w ogóle poleci paliwo z przelewów. Na płakać maszyna chodzi?
U mnie ten błąd wyskoczył 200km po pełnej obsłudze dziś go właśnie usunąłem .Auto raz jechało normalnie choć błąd był aktywny jak coś mu odbiło to obroty tylko do 3tys i na wolnych obrotach sam sobie gasł po około 20sekundach.A gdy go sam gasiłem to zdążyłem z kluczykiem wyjść z auta a on dopiero gasł.Co się okazało śmieci w pompie wysokiego ciśnienia...
Witam wszystkich na forum. Mam problem ze swoją 307. Jakiś miesiąc temu pojawił się komunikat antipollution fault. Po kilku dniach auto straciło moc (max 2800 obrotów) i zaczęło gasnąć przy każdym zwalnianiu. Podpiąłem auto pod komputer i wyszło że zawór ciśnienia paliwa jest uszkodzony. Wymieniłem te zawór. Było dobrze przez jakieś 2 tygodnie. W czwartek...
Witam. Mam problem z moim peugocikiem HDI 406. Pali bez problemu ale kiedy chcę przyśpieszyć ewentualnie wyprzedzać przy większych prędkościach (100 - 130 km) autko gaśnie a na desce zapala się kontrolka pomarańczowy silniczek. Po kilku razach próby odpalenia autko zaskakuje i jadę dalej. Podłączyłem pod komputer i stwierdzono taki błąd: "brak zasilania...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Witam posiadam peugeota 206 1.9D 2000r nie odpala wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem i nic z tego.Po wykręceniu rurki pierwszego wtrysku i sprawdzeniu czy pompa podaje okazało się że ropa nie dostaje się do niego.Czy jest na pompie zawór który odcina dopływ paliwa?
Ok. Odpowiadając na swoje pytania. Pompę o innym numerze można założyć. Jeśli chodzi o immo, to pod pancerną obudową znajduje się zawór gaszenia taki jak wcześniej wrzucony - trzeba go zastąpić zwykłym. Auto działa. Znalazłem w końcu mechanika, który przywrócił go do życia. Poza wtryskami padł zawór zwrotny w filtrze paliwa i sterownik od podgrzewania...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Z początku po założeniu pompy właśnie tak "cykał" te kilka sekund, teraz tego cykania nie ma. Gdzie dokladnie znajduje się ten komputerek? Może gdzieś przewody nie łączą Dodano po 10 Linka jest podłączona tak jak na zdjeciu: https://obrazki.elektroda.pl/5302968700_... Gdyby to była wina tej linki to po lekkim dodaniu "gazu" auto by...
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
Trochę mało danych: - zmierz ciśnienie paliwa na pompie - musi być ok 8 bar. - sprawdź czy pompuje kompresorek. - sprawdź zawór płytkowy - czy po odpaleniu święci bądź miga kontrolka K ( check engine ) ? - sprawdź kompresję , poniżej 6 barów nie zapali. Wadliwe były również sterowniki silnika tam jest zamontowany PHILIPS 2T , załatw sobie do testów...
Witam wszystkich. Po przeczytaniu różnych postów nie znalazłem podobnego więc zakładam kolejny związany z HDI i EGR. Otóż trafił do mnie Peugeot z typowymi objawami uszkodzonego EGR-u. Po diagnozie PP dwa błędy stałe P0490 Niewystarczające działanie EGR, zawór za bardzo zamknięty w stosunku do wartości odniesienia, oraz P0401- Zmierzona ilość powietrza...
jeśli bosch to należy najpierw sprawdzić pompę wstepną w zbiorniku,jakie daję ciśnienie przed filtrem paliwa(min2,5 bara)jeśli tego nie ma to silnik odpala z oporami,pracuje nie równo ponieważ pompa WC ma za mało paliwa aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie na railu, narazie układu wysokiego ciśnienia nie tykaj,broń Boże wtryskiwaczy,bo nieudolny mechs...
Zawory sprawdzone, sonda lambda sprawdzona,cewki sprawdzone... Czytając na innych forach natknąlem sie na podobną dolegliwośc jednego z właścicieli peugeota. Podobnie jak ja dodał uzdatniacza do paliwa w wyniku czego ten wypłukał całe swiństwo z baka i... zapchał sie filtr paliwa. Z tego powodu samochód nie dostawał wystarczajaco dużo benzyny i brakowało...
Kolego jeśli kupiłeś dopiero te autko to powinieneś zacząć od podstawowych rzeczy jak olej, 3 filtry, świece, przewody i co najmniej sprawdzić /wymienić/ rozrząd. Pózniej mierzymy ciśnienia cylindrów i paliwa. Moge się mylić ale zawory też możesz mieć regulowane... Pózniej dopiero diagnostyka komputerem bo w przeciwnym razie możesz wywalić sianko w...
Wymieniony filtr w pierwszej kolejności, następnie zrwc (zawór regulujący wysokie ciśnienie) diagnostyka komputerem cały czas na niego wskazywała, mimo prób kasowania. Następnie regulator wydatku, ponieważ objaw nie znikał, a po naciśnięciu pompki paliwa/dodania ciśnienia do pompy (na pompę niskiego ciśnienia) auto wracało do normy, a na myśl cisnęły...
Mam nietypowy problem ze swoim samochodem.- lew z silnikiem HDI bez FAPa (406-ka, 110KM). Mianowicie od jakiegoś czasu szarpało sporadycznie na zimnym silniku, na wolnych obrotach i w trakcie jazdy. Początkowo myślałem, ze to może woda w filtrze paliwa. Filtr wymieniony a problem się pogłębił. Na dzień dzisiejszy jazda samochodem stała się niemożliwa...
Jesli mu podam paliwo pod swiece i spróbuję odpalić to tak jakby chcial złapać ale sie zalewa. Gaźnik jest prawidlowo przykrecony, filtr paliwa jest nowy gdyż zmienialem przy remoncie. Kranika nie mam jest bezposrednio przewód do gaznika wraz z filtrem Dodano po 4 Mam pytanie czy przyczyną tego ze ten skuter nie odpala może być zawór membranowy? Wyjąłem...
Witam. A więc kolejno zadałem pytanie w moim temacie bo miałem problem z 206-ką 2,0 hdi. Jest to auto żony. Nie wiedziałem co się dzieje bo nie miałem jeszcze hdi-ka. Partrzyłem to co wiedziałem. Potem znalazłem na forum temat federalnego i poczytałem. U mnie to był filtr paliwa i paliwo złej jakości, jak to kobieta tankuje "po drodze gdzie popadnie"....
Witam, Pacjent: Peugeot 307 2.0hdi 110km 2003r Problemem jest głośna, wręcz nierówna praca silnika na jałowych obrotach, która się pogarsza przy ruszaniu na tzw. półsprzęgle (towarzyszą przy tym piski). Podczas dodania nawet delikatnie gazu, bądź jazdy problem znika Ostatnio były wymieniane: rozrząd, pompa wtryskowa(używana), regulator ciśnienia paliwa,...
A od kiedy się to zaczęło. Czy samochód odpala dobrze? Objaw falowanie jest tylko a zimnym silniku czy na ciepłym też? Jeżeli jest możliwość podmienienie zaworu regulujący ciśnienie. wraz z innym czujnikiem ciśnienie. kiedyś miałem przypadek ze czujnik oszukiwał o 100 bar więcej niż było rzeczywiście i zawór próbując się domykać w końcu sie uszkodził...
Witam serdecznie wszystkich, mam Peugeota 3008 rocznik 2018 - 2 l diesel - jak większość użytkowników mam problem ze zbiornikiem od AdBlue. Zdemontowałem zbiornik, rozkręciłem całą elektronikę i pomierzyłem parametry. W części nie rozbieralnej, wstawiłem rezystor 10kohm na przewodach żółtych od płytki podgrzewania. Reszta po zmierzeniu parametrów wydaje...
Dziki za podpowiedź: ominąłem filtr paliwa i podałem paliwo bezpośrednio do pompy. Efekt ten sam. Nie wchodzi na obroty, nie reaguje na gaz. A jeśli chodzi o przypuszczalną rdzę, to czy jest możliwość i zlokalizować ją? Jak ją zlokalizować i usunąć bez wymontowywania pompy z auta. Dziękuję z góry za poszukiwanie rozwiązań. Janusz Dodano po 14 Dzięki...
Dzień dobry, mam samochód Peugeot 407 z silnikiem 2.0HDI RHR z roku 2007 (z FAP) z przebiegiem ok. 260tys. km. Ogólnie samochód dobrze jeździ, zawsze odpala, ma moc, nie kopci itp. Ale mam z nim kilka (może mających wspólne źródło) "małych" problemów. Mam podstawowe programy do diagnostyki i do narzędzia naprawy ale mam problem z małym doświadczeniem...
Witam mam podobny problem z peugeot expert 1.6 diesel. Auto gasnie podczas jazdy, wczesniej pokazuje sie kontrolka i wchodzi w tryb awaryjny. komputer pokazuje bład p0087 niskie cisnienie paliwa. Zmieniłem filtr ale nie pomogło, przeczysciłem czujunik cisnienia paliwa nie pomogło, kupiłem nowy czujnik cisnienia czekam na dostawe, jak nie to to mysle...
Witam, mam problem z Peugeotem Partnerem 1.9D DW8B z 2005 r., pompa Lucas. Auto paliło za pół obrotu rozrusznika. Postanowiłem zmienić rozrząd, po zmianie auto paliło normalnie, ale mocniej klekotał (jak źle ustawiony kąt wtrysku, choć podobno w tej pompie nie da się przestawić). W międzyczasie przyszły mrozy i rzucił palenie. Zostały ustawione zawory...
Witam czy ktoś jest w stanie doradzić a mianowicie ciągle się świeci kontrolka check engine . Podłączyłem samochód pod komputer i wyskoczył błąd jak w temacie system odprowadzania par paliwa (EVAP)- obwód sterowania zaworu. Sprawdzane było dosłownie wszystko filtry, oleje, stan kabli, wymieniane dwie sondy lambda a błąd nadal występuje i nie da się...
Mam problem z autem może ktoś mi coś doradzi ? Opiszę jak było: Jadąc autem zabrakło mi paliwa więc troszkę go pokręciłem ,następnie po dolaniu paliwa odpalił normalnie więc pojechałem około 2km ,no i tu zaczyna się katorga auto straciło moc,nie równo pracowało i gasło,mogłem dodać gazu do 3000obr i dalej się nie wkręcało.No to wymiana filtra wymieniłem...
Witam.Od dłuzszego czasu borykam się z nie lada problemem.Otóż gdy auto jest zimne odpala normalnie, natomiast gdy silnik jest ciepły i postoi kilka minut to ciężko odpala.Wymieniłem świece, przewody wysokiego napięcia, wyregulowałem zawory, wymieniłem filtr powietrza oraz filtr paliwa a problem pozostał nadal.Może czujnik temperatury ECU, tylko który...
Witam. Peugeot 406 2.0 HDI wersja 90KM, 1999 rok produkcji - polift. Problem to że gaśnie sporadycznie w czasie jazdy, kilka razy w ciągu pól roku się zdarzyło. Filtry wszystkie wymienione, paliwowy razem z obudową. Miałem przetarte kable do wtrysków do gołych żył - zaizolowane. Wyczyściłem przepływkę, EGR w nitro. Gaśnięcie odbywa się na zasadzie:...
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa. Po wymianie filtra mechanik stwierdzil ze paliwo przechodzi od zbiornika az za filtr bez problemu. Poczatkowo myslal ze padla pompa wysokiego cisnienia ale pezot jak ostygl to znowu zapalil i pracowal pare minut. Samochod stal dwie doby w ogrzewanym...
(-)pokazuje błąd P1180, wymieniony zawór wysokiego ciśnienia przy pompie, (-)odłączony zawór niskiego ciśnienia auto zapala ale się dusi, dokręcony zawór ale bez uszczelek. auto chodzi ale słuchać że się męczy nowy zawór z uszczelkami, ponownie auto nie pali. Tłumaczenie kodu usterek: P1180 - Fuel Delivery System Malfunction - Low / Uszkodzenie obwodu...
Witam mam problem z moim autkiem mianowicie ma chwilowe braki mocy w trakcie jazdy zamula go czujnik sie odzywa ale zadna kontrolka sie nie pali obroty dochodza do 2800max i po chwili problem mija. Pierwsze podłączenia pod kompa wykazało wtryski-naprawiłam chociaz okazało się ze nie była to konieczność ale z autkiem bez zmian. Następnie odłaczyłam zawór...
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w Peugeocie 206 2,0 HDI 2001 r. prod. polega on na tym, że gdy jest zimny ciężko pali/długo muszę kręcić/. Po odpaleniu chodzi normalnie, ma moc, nie pali się żadna kontrolka. Srawdziłem świece - grzeją/robią się czerwone/, przekażnik daje napięcie na nie jakieś 10-12 sek. popmka w zbiorniku chodzi/słychać...
może masz filtr paliwa zanieczyszczony ,albo siada pompa wysokiego ciśnienia ,jak wyglada filtr na zaworze wysokiego ciśnienia czy są na nim opiłki metalu .pozdr.
Witam.dalej walczę ze swoją 2.0 Hdi 136KM. Na wysokim biegu i wciśnięciu gazu gwałtownie pokazuje błąd. Wymieniłem zawór cisnienia na pompie, (mam wrażenie że pracuje lepiej tzn równiej) ale błąd nadal się pokazuje. Wywaliłem filtr paliwa był filtron... Ostatnio zauważyłem ze przy puszczaniu gazu. Zaczyna dziwnie pracować i nim "kolebotac " jakby obroty...
Po długim postoju, nie mogę odpalić Boxera silnik 2,0 hdi. Normalnie pracował silnik bez zarzutu, po wypadku został postawiony i nie był odpalany. Teraz po przekręceniu kluczyka kręciłem silnikiem parę razy i nic, zauważyłem że nie załączyła się pompa w zbiorniku więc ją wyjąłem, przeczyściłem podłączyłem na krótko pod akumulator i ruszyła. założyłem...
Witam. Przebieg samochodu to prawie 140 tysięcy, problem jak w temacie, pojawił się nagle wraz z uszkodzeniem zaworu EGR, wcześniej lubił zadymić tylko przy energicznym ruszeniu (kolor dymu - czarny). Nie stracił mocy, zużycie paliwa normalne, przy spokojnej jeździe dymienia nie widać. Płyn ELOYS był uzupełniony w terminie, zawór EGR został wymieniony...
Wtryski dały ciała. Czasami też padał zawór regulacji ciśnienia.
Nie rozumiem natomiast w jaki sposób dane z raportu które wygenerowane są dla danej sekundy miały by pomóc w diagnozowaniu usterki. W którym konkretnie momencie mam wygenerować raport bądź zrobić zrzut ekranu ? Przy 2500 obr ? Przy 3000 obr ? Czy może na postoju ? Wszystkie raporty, które wstawiłeś są bezwartościowe z dwóch powodów: 1) Graficzne nie...
Witam, dostałem auto w którym problem jest z dopisaniem fabrycznie nowych wtryskiwaczy. Diagbox przyjmuje kody, później kolejnym krokiem w przypisywaniu jest adaptacja(uczenie) nowych wtryskiwaczy i tutaj pojawia się problem w postaci komunikatu, że uczenie niezakończone z powodu niestabilnego ciśnienia paliwa (nierównej pracy). Komunikat wywala po...
Witam mam problem z Peugeotem Boxerem III 3.0 HDI 2011 rok. Problem polega na tym że auto podczas jazdy gaśnie. Teraz opiszę długą drogę jaką przeszedłem z autem, auto trafiło do mojego warsztatu z powodu gaśnięcia podczas jazdy podpiąłem komputer (kts) i pokazał błąd P0091 przerwa lub zwarcie do masy, P0092 przerwa lub zwarcie do plusa, na początek...
Witam.Wczoraj na parkingu po przejechaniu ok 15 km podczas próby gaszenia auta silnik nie zgasł od razu, lecz po 2-3 sek. Po ponownym uruchomieniu pojawił się antipolution fault. Wieczorem na kompie wyszło że to błąd nr p1138 ( reg cisnienia na pomie?). Dodam też, że od jakiegoś czasu (ok 200 km przed wyskoczeniem błędu) silnik wydawał dźwięk jakby...
Nie jestem mechanikiem i sam nic nie robię ,tylko próbuję mysleć a nie tylko oczekiwać od speca ,bo czasami wymieniają bez sensu nie to co trzeba. Kody błędów były czytane i wychodziło tylko EGR i własnie go wyminił,ale myśle ,że te błędy były po poprzednim zepsutym i wyminionym EGR ,bo po wymianie przy 181 tkm na 100% nie kasował błędów. Filtr paliwa...
Witam nie wiedziałem do jakiego działu zakwalifikowac ten problem... Otoz posiadam autko Peugeot 306 Xsi 2.0 8v z 1995 roku. Auto posiadam od 4 lat jednak nie używałem go przez dwa lata pobytu za granica... przed wylotem oddalem auto do mechanika gdyz do oleju dostawala sie benzyna. Do silnika potrafilo dostac sie pare ladnych litrow paliwa... Do tego...
Witam serdecznie. Bardzo proszę o poradę kolegów gdzie szukać uszkodzenia auto jak w temacie Silnik 2.0 hdi RHR. Na zimnym silniku pali bez problemu i można jeździć cały dzień nic się nie dzieje złego nie kopci, nie szarpie nie traci mocy oby go nie wyłączyć. Gdy się go zgasi tak od 95-97 (stopni płyn chłodzący) nie da się uruchomić. Ostatnio było robione:...
Panowie dołączam się pod tym postem, u mnie problem podobny do Waszych perypetii, mam 407mke od lata tego roku, ogólnie super autko, wygodne,żwawe i cud miód. No ale nadeszla zima i dupa, problemy zaczely sie jak temp spadla do 4 stC. Autko trzeba bylo pokrecic by zapalic, no ale potem zaczał wyskakiwać mi bład ze pojawiła się woda w oleju. Wiec wymieniłem...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Dzień dobry. Proszę o pomoc, bo problem trwa już za długo. Sprawa wygląda tak. Peugeot 207 SW AKT 1.4 benzyna 16V VTI 70 kW. Kupiony w kwietniu br. Ma wgniecione oba progi zaraz pod przednimi drzwiami (jakby zjechał mocno z krawężnika, lub najechał na coś i się zawiesił. Spalanie średnio 7,5/100km Z historii w fv poprzedniego właściciela sprowadzony...
Wygląda właśnie na zawór przelewowy, taki jak przy mechanicznych pompach wtryskowych. Dawniej służył on utrzymywaniu pewnego nadciśnienia w pompie wtryskowej aby nie dochodziło do przerw w dawkowaniu paliwa. Tutaj może być podobnie, bo nie masz sekcji pompki wstępnej w pompie wysokiego ciśnienia. W silnikach 2.0 HDi Peugeota regulator ciśnienia znajdował...
Co do silnika w W211- trudno mi się wypowiedzieć, jak do mieszanej jazdy nie bałbym się diesla. Sporo informacji możesz wygrzebać na forum W211 (bez rejestracji też da się poczytać) http://www.w211.eu/viewforum.php?f=29 P407 dla pańci... 2,0 HDI na Siemensie, w sedanie, fajna rzecz, ale: - zależy jaki przebieg (rzeczywisty) i stan techniczny i optyczny....
a czy sprawdzales cisnie w ukladzie niskiego cisnienia , sprawdz przed filterem i za filtrem,w obudowie filtra sa dwa zawory,mogą byc zatkane, i oczywiscie sprawdz co pływa w filtrze. jezeli dochodzi paliwo do pompy wysokiego cisnienia, a nie wychodzi to chyba wszystko jasne.
Pokręciło mi sie troche chodzilo mi o zawór ciśnienia paliwa a nie o czujnik.zawór jest pzykręcony do pompy paliwowej na dwie sróbki.
Cześć, w peugeocie 406 2.0 hdi miałem także problem z szarpaniem, wymieniłem wtryski, zawór w pompie 2 razy, pompę, zbiornik i przewody z filtrem wymyte - nic mnie to nie kosztowało - więc wymieniałem po kolei ale też nie pomogło, na końcu zmieniłem potencjometr gazu przy filtrze paliwa - zaprzyjaźniony mechanik z zagranicy powiedział mi że możliwe...
Już naprawione. Jakby ktoś potrzebował. Wyciągnąłem zawór wysokiego ciśnienia, przekręciłem zapłon żeby paliwo z pompy z ewentualnym syfem wypchać z pompy, zawór wyczyściłem, złożyłem wszystko i działa :D Dodam że to nie pierwszy raz mam problem z tym zaworem, ale jeszcze działa :D
witam mam peugeota 306 1.4 Rx w gazie i sporo mi pali jak na taki maly silnik. Mam interfejs i oprogramowanie do sterownika bingo m. Chciałbym wyregulora sam gaz czy mógłby mi ktoś udostępnic jakis instruktaz jak to zrobic co poustawiac itp??? REGULACJA REDUKTORA LPG I–II GENERACJI Reduktor I i II generacji powinien mieć dwie śruby regulacyjne...
W starym 306 miałem taki problem po zatankowaniu ON BIO- mało jeździłem tym autem i syf z dodatków do paliwa osadził się na zaworze w obudowie filtra paliwa i jak twierdzi spec od pomp wtryskowych nie domykał się co było powodem niemożności odpalenia auta. Po zmianie obudowy problem się więcej nie powtórzył.
Dzięki za podpowiedź. To tylko czysto teoretyczne rozważania. Po co od razu zabierać się za pompę te przecież są nie do zdarcia o ile paliwo jest OK. Wczoraj "przestudiowałem" lekturę użytkownika ~lusnia49 (super gość!!!! - mnóstwo dobrych porad o silnikach HDi) i wziąłem sobie jego rady do serca. Przed chwilą zlokalizowałem i usunąłem usterkę. Przyczyną...
Czy ktoś spotkał się z takim problemem? No niestety twój problem jest wyjątkowy :-D Do rzeczy.. Do sprawdzenia jest poprawne ustawienie rozrządu, luzu na zaworach oraz przeczyścić dokładnie gaźnik, filtr powietrza oraz filtry paliwa. W zipie otisie są dwa jeden w baku drugi na wężyku a jak jest w peugeotie tego nie wiem. Aktualnie starter nie działa...
Wyjaśnię na przykładzie auta Peugeot 206 z silnikiem 1.4 HDI diesel . Auto nie ma (wstępnej) pompki paliwa przy zbiorniku paliwa a paliwo zasysane jest wtedy gdy pracuje pompa główna ( wysokociśnieniowa). dzieje się tak wtedy ,gdy w przewodach układu paliwowego utrzymuje się paliwo - nawet wtedy gdy silnik nie pracuje. Dzieje się tak nie dlatego że...
Witam. Dwa miesiące temu zakupiłem Seata Leona 2 1.9TDI 105kM (90tyś. przebiegu), rok produkcji - koniec 2007r. Samochód został sprowadzony z Francji rok wcześniej. Po zakupie zabrałem sie za wymiane oleju i filtrów (paliwa, powietrza, przeciwpyłkowy i oczywiscie oleju). Kilka dni temu sprawdzałem pasek rozrządu, gdzie aby zdjąć osłone odkręciłem (a...
zawór filtrze paliwa zawór filtrze paliwa transit filtrze paliwa zawór zwrotny
władysław orlik połączenie przewód wielożyłowy głośniki microlab fc330
Termistory w przetwornicy Volt Polska 3000W: montaż i funkcje Podłączenie halogenu w Audi A6 C6 - przewody i schematy