Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Podepnę się trochę pod temat bo ten akurat wydaje mi się najbliższy. Mam Passata b4 1.9 tdi 90km 95rok. Od świąt Bożego Narodzenia gdy było +13 stopni pojawił się problem z odpalaniem tzn. dłużej kręcił jak był zimny. Gdy ciepły palił od kopa. Gdy zaczęło mrozić to było jeszcze gorzej z odpalaniem aż teraz całkiem stoi. Na pierwszy ogień poszły świece,...
Witam po długiej przerwie... Problem nadal istnieje lecz mam już bardziej sprecyzowany kierunek błędu. Zapowietrzenie mimo wszystko wynika gdzieś z baku..., dziwne bo gdy stosowałem zaworki przy filtrze na próbę to nic nie wykazały... Auto odpala bez problemu kiedy nie ma korka wlewu, wychodzi na to, że paliwo się cofa. Przeglądając schematy natrafiłem,...
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Witam, chciał bym się podpiąć ze swoim problemem bo jest bardzo podobny, a mianowicie poziom oleju wzrasta podczas jednej trasy (poziom na bagnecie trzy krotnie wyższy od max), uszkodzeniu ulega pompa i turbina( już 3 raz). Od początku.... Pacjent to hyundai i40 1,7 crdi 2013r Oddałem auto do mechanika ze względu na stuki w silniku, zalecił wymianę...
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
rano po podniesieniu maski okazało się że w wężyku zasilającym pompę było ok 10cm powietrza od strony pompy, przy próbie pompowania gruszką powietrza zamiast się zmniejszać zaczęło go przybywać. Auto zapaliło lepiej niż zwykle ale to nie zmienia faktu że coś jest źle. co to może być? czy to zawór zwrotny we filtrze?? ale skąd to powietrze???
Okazało się, że zawór zwrotny na filtrze paliwa robił nieszczelność i stąd te problemy z odpalaniem. Dziekuję za pomoc.
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Właśnie założyłem zawór zwrotny za filtrem paliwa na przewodzie doprowadzającym. Oprócz tego wymieniłem zawór na filtrze bo po prostu go ułamałem. Auto znów na holu i teraz będę obserwować czy do wieczora wytrzyma i po powrocie z pracy da się odpalić.
jest to grzałka paliwa uszkadzaja sie pompki na filtrze paliwa
Witam.Po regeneracji turbiny doładowanie zwiększyło się do 1.6 at. Teraz jest mocniejszy i lepiej się zbiera,sprawdzę jaką ma siłę jak pojadę w góry. Pozostał problem z pompką paliwową, po przekręceniu kluczyka bez odpalenia cały czas pracuje i słychać jak paliwo przez przelew wraca do zbiornika. Wymieniłem jeszcze czujnik ciśnienia przy filtrze paliwa...
stawiacie na 90% przepływkę albo turbinę a nawet nie wiadomo jaki tam silnik siedzi - turbina ze zmienną geometrią w 90-cio konnnym TDI w Passacie jest tylko z silnikiem AHH a muła może również dobrze mieć z powodu zaciągania lewego paliwa przez nieszczelności przy opaskach zaciskowych wężyków paliwowych lub oringu uszczelniającym zawór zwrotny na filtrze...
Witam. Z tego co wyczytałem na forach to nie mam filtra paliwa jest rzekomo w pompie paliwa, stąd trudniej dla mnie zidentyfikować wąż zasilający z baku. Opel Astra H 2005 GTC silnik Z16XEP 105 KM. Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Gdzie mam to zrobić , z oględzin wynika ,że wężyk gumowy wpięty w rurkę metalową idącą...
kolego wymień zawór zwrotny w filtrze paliwa ten plastikowy tu może być przyczyna że paliwo się cofa częsta przyczyna grupy VW.
Wymieniłem nowy uszczelniacz wału od skrzyni biegów , nacieszyłem sie aż 2-tygodnie bo przedawkowałem z olejem około 0,5 literka .No i wywaliło mi zimering(jest nie szczelny) , i nie wiem czy to było spowodowanym cisnieniem oleju czy powietrzem ze skrzyni korwobodowej . Mam silnik 2,4 omega A benzyna . Proszę o wypowiedz co mogło to spowodowac .
Witam.Daf xf 480 euro3 2006r. Może ma ktoś pomysł, gdzie szukać przyczyny zapowietrzania.Dodam,że wymieniony nowy zaworek zwrotny na filtrze paliwa, nowy zawór ten w kształcie litery T na pompie. Po ok 20 h postoju auto odpalało i od razu gasło. Kolejno wymieniłem filtr paliwa na oryginał kupiony w serwisie.Wydłubałem zaworek siedzący w przewodzie zasilającym...
Jak w temacie, dodatkowo mam pytanie, czy uszkodzenie ww. zaworu może mieć wpływ na wahające się obroty podczas wciskania hamulca na postoju. Na postoju wygląda to tak: link: https://www.youtube.com/watch?v=SCGsab4z...
WITAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czy ktoś montował zawór zwrotny w dieslu gdy schodziło paliwo? I czy to pomogło? Za podpowiedz z góry dziękuję.POZDRAWIAM.
Problem polega na zbyt dużym wychyleniu wskazówki. Przy 100 Ω wskazuje ponad 2/3 zbiornika. Oba uzwojenia prawdopodobnie przewodzą prąd. Zbocznikowane rezystorem ma rezystancję bocznika (chyba 300Ω - zgadzało się z kodem paskowym), drugie ma kilka kΩ. (dokładnych nie zapisałem). Prawidłowe wskazanie: 0Ω -> pełny zbiornik 150Ω...
jeśli ktoś może mi powiedzieć jak zatkać ten przelot żeby spaliny szły prosto w tłumik, a nie wracały do turbo. Jak to odciąć???
Witam. Autko ostatnie pół roku jeździło na krótkich dystansach, ale żadnych problemów nie było do momentu dłuższej trasy. Po przejechaniu około 70km nagle sam zwiększył obroty i zaczął dymić na biało. Kierująca przestraszyła się, zatrzymała i wyłączyła, po chwili już nie odpalił, laweta i do domu. Po sprawdzaniu okazało się, że w silniku jest 10 litrów...
Witam Włącze się do tematu Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115 KM Mam problem z zapaleniem jak dlużej postoi zimny nie chce palić załapie i odrazu gaśnie i musze długo chełtać dopiero załapie Jak jest ciepły pali za pierwszym razem. Ostatnio zauważyłem że jak zaparkuje ze auto stoi z górki przód skierowany w dół to zapali normalnie Ostatnio mechanik założył...
Powiem tak pasat B5 1,9tdi pompo-wtrysk czy wtrysk (rodzaj silnika)napisz szerzej co i jak AFN mówi wszystko. zaworek zwrotny jest w filtrze paliwa pod komorom silnika To jest termostat, zaworek jest w pompie, w króćcu zasilającym. Zawór zwrotny ma prawo się zaciąć, uszkodzić, albo zwyczajnie zabrudzić i nie domykać.
Witam problem jak w temacie. W trakcie pracy silnika wypiął się przewód z ropą. Rozlała się ona w okolicach silnika. Wiem, że pytanie może być prozaiczne, ale chciałbym spać dzisiaj spokojnie. Czy podczas pracy silnika może dojść do zapłonu tej rozlanej ropy i druga sprawa jak usunąć ślady i zapach.
U mnie nawalił filtr paliwa (marki Filtron) zintegrowany z regulatorem ciśnienia, był wadliwy bo nawalił niedługo po montażu ale nie powiązałem go z awarią i trochę czasu mi zajęło dojście do przyczyny .Kiedy auto stało zawór zwrotny w filtrze paliwa popuszczał paliwo z powrotem do baku. Po postoju odkręciłem listwę wtryskową nie odpinając jej od paliwa...
(at)maestrus Ale ja pisze o zawotku który jest termostatem, na filtrze paliwa taki czarny, zapinany metalowym drucianym zabezpieczeniem. Czy masz na myśli czujnik temperatury na powrocie paliwa? Mam zamiar wymienić tą plastikową obudowę (na wszelki wypadek bo poprostu mam nową) oraz oring przy tym czujniku. Jest jeszcze jeden czarny zaworek przy filtrze...
Tylko że tdi pd są dwie pompy. Jedna w baku a druga na głowicy tzw pompa tandem. Raczej zawór zwrotny jest potrzebny do pompy tandem od filtra. W filtrze zawsze w normalnych warunkach jest paliwo. Niewiele ale wystarczy do odpalanie i przejechania 200-300 metrów i nie ma jak z tego filtra zejść (z przewodów tak). Natomiast z pompy tandem to już inna...
Wutam. Mam problem. Samochód to suzuki grand vitara 2.0 hdi 90 km chyba właśnie od citroena bo części pasują. Odpala na plaka lub co dziwne gdy wyjmę filtr paliwa i zleci z niego paliwo po włożeniu do samochodu i kilkukrotnym napełnieniu pompką elektryczną auto odpala ze 4-5 razy, a po przejechaniu się już nie. Wymienialem regulator na pompie i czujnik...
Troszkę to trwało, ale sprawdziłem pompę i wygląda ze jest w porządku, ale dla świętego spokoju wymieniłem uszczelki z wyjątkiem tej siatkowej której nie moglem kupić luzem gdyż nie ma w kilku sklepach( jeśli ktoś wie gdzie można kupić w Krakowie proszę dać znać). Dodatkowo zmieniłem wężyki oraz wstawiłem zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompą....
Ciśnienie jest rzędu 2000bar. Smok starego typu ma przyłącza na zatrzaski a nowego typu przyłącza wkręcane. Wewnątrz rurki jest też zawór zwrotny aby paliwo nie cofało się, ponieważ pompowtryskiwacze HPI nie posiadają konwencjonalnych końcówek wtryskiwacza i są przeważnie otwarte [url=http://www.cableprice.co.nz/trucks-...
Też tak myślałem powymieniałem filtry ponownie uszkodzone urządzenie nadmiarowe w zbiorniku wymieniłem, wężyki dolotowe i powrotne paliwa z pompy wymieniłem na przeźroczyste wymieniłem membranę na ręcznej pompce przy filtrze pompa uszczelniana w zeszłym roku. Nic nie cieknie nie kapie dołożyłem nawet dodatkowy zawór zwrotny na układzie paliwowym. Pompę...
Powiem także pompa podaje bardzo mało paliwa widać to w filtrze paliwa bo jest przezroczysty i jak kręci to w filtrze przybywa bardzo powoli paliwo ale się nie napełnia w czasie rozruchu. Przy postoju całe paliwo z pompki wraca z powrotem cofa się i filtr jest pusty. Zawór zwrotny jest w pompce ???
Najlepiej wyjąć zawór zwrotny w filtrze paliwa i POWOLI wlewać ropę do filtra aż do momentu gdy przestanie ubywać - zamontować zawór - próbować odpalić i ewentualnie powtórzyć. Pragnę zwrócić uwagę za przedmówcą by było to paliwo świeże : paliwa z dodatkami "eko" po półrocznym przechowywaniu nadają się tylko na opał. A nie wiemy czym nas częstują na...
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
Problem polega na tym że przy odpalaniu długo kręci rozrusznik , nawet ok 10s. przy drugiej próbie zakręcenia czas odpalenia jest już sporo krótszy, długo kręci rano, a nawet jeśli jest ciepły i zgaszę go na ok15 minut. Problem znika gdy przepompuję paliwo pompką na filtrze (około 3 pełne ruchy pompki, wtedy pompka jest już twarda) i auto odpala prawie...
Witam Proszę o pomoc , [ MAN z silnikiem COMMN RAIL D 20 ]również wyświetla się błąd EDC 03778-10 , oczywiście autem daje się jeździć , tyle że przy zmianie biegów jest chwila namysłu aby silnik dostał swoją moc . Ale ostatnio doszedł jeszcze jeden problem , a mianowicie problem z odpalaniem , wystarczy żeby mama pozostawić na około 1 godź. . Aby go...
a w czym to ciśnienie jednostki??? i gdzie mierzone rozumie że ciśnienie paliwa Witam. mam taki przypadek ciężko odpalający. przy rozruchu ciśnienie tak 19-21 i zaskakuje, na jałowym 26 trzyma. takie pierwsze 6 odpaleń długo kręcić trzeba, z czego pierwsze 2 to gaśnie. jutro zobacze jak na zimnym się zachowuje. świece grzeją koło 10 sekund (na liczniku...
Pompa działa. Zaprowadziłem do mechanika wymienił zawór zwrotny na filtrze paliwa i czeka aż minie 24 h i zobaczy czy odpali [metoda prób i błędów] Moim zdaniem to nie to bo jak nie chciał odpalić i psiknąłem Plakiem od razu zaskoczył i strasznie kopcił siwy dym Sprawdzałem czy dochodzi prąd do świec i nie było ,tylko nie wiem czy to dobrze robiłem...
Ok. Odpowiadając na swoje pytania. Pompę o innym numerze można założyć. Jeśli chodzi o immo, to pod pancerną obudową znajduje się zawór gaszenia taki jak wcześniej wrzucony - trzeba go zastąpić zwykłym. Auto działa. Znalazłem w końcu mechanika, który przywrócił go do życia. Poza wtryskami padł zawór zwrotny w filtrze paliwa i sterownik od podgrzewania...
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Jeśli ktoś będzie miał podobne objawy polecam przejrzeć układ paliwowy. Po wyczyszczeniu smoka i zbiornika nic się nie zmieniło. Okazało się że najprawdopodobniej zawór zwrotny przy filtrze nie trzymał. Wymieniliśmy cały przewód zasilający , założony został filtr paliwa od golfa2 , zawór został odcięty a powrót połączony z ominięciem filtra i auto smiga...
Wymieniłem wczoraj dodatkowo zawór zwrotny paliwa, ponieważ zauważyłem że po odpięciu wężyka paliwa przy filtrze nie było w nim paliwa, i dziś rano odpalałem auto przy -11 st. C i jest poprawa duża, normalnie musiał bym kręcić około 20s żeby odpalił a tutaj od strzała prawie chycił. Pozostała dalej nierówna praca po odpaleniu w niskich temp. Zrobiłem...
witam wszystkich na wstępie nie wiem czy dobrze myślę ale mam nadzieję ze ktos doradzi lub pomoze a wiec do rzeczy. Posiadam golfa 4 1.9 tdi 90 km problem w tym ze w tym samochodzie wszystko wymieniłem rozrząd,olej filtry , jeździłem jakieś 2tyg wystąpił problem samochód ciężko odpala z każdym dniem coraz gorzej w rurkach gdzie przepływa paliwo płynom...
Nie wytrzymałem i dzisiaj z rana włożyłem mały filterek, taki jak wkładało się w maluchach. Wcześniej to też robiłem ale na oryginalnych wężykach i też gasł. Teraz dołożyłem między ten filterek a zawór zwrotny ok. metra nowego przewodu i zwinąłem w spiralę. Wyjechałem na próbę i wygląda że jest ok. Prawdopodobnie ten wężyk długi robi za zapas paliwa....
Witam wszystkich .Mam Mastera 2.5dci 2007r 100ps pół roku temu zaczął zapalać kontrolkę świec żarowych i servisową żółtą (silnik słabnie tryb servisowy) Na początku zdarzało się to raz w miesiącu ,wystarczyło zresetować kluczykiem i jechał dalej .Po jakimś czasie coraz częściej i częściej aż nie dało się jeździć (kontrolka czerwona i stop silnik gaśnie)...
witam,wstyd się przyznać ale mechanik potrzebuje pomocy otóż auto jak w temacie,jezdziło tylko na lpg-wtryski zabite,pompa nowa lecz odcinał ją immobiliser dokładany,więc wtryski wyczysciłem impulsami w ropie i uruchomiłem prace na benzynie. problemem jest-jak depniesz w podłoge z jałowych to wkręci się na 2 tys. i koniec tak jak by na więcej nie starczyło...
dlaczego paliwo z filtra się cofa po krótkim postoju zawór zwrotny wymieniony na filtrze paliwa
Opis na stronie 5. Niestety po rosyjsku.
Golf 4 problem z odpaleniem, gaśnięcie podczas jazdy. Witam, mam problem z golfikiem 1.9tdi 101km/74kw. Autko po dłuższym postoju pali na dotyk, ale praktycznie od razu gaśnie. I muszę go kręcić tak, jakby nie miał paliwa i musiał je dopompować. Autko czasem potrafiło zgasnąć podczas jazdy, gdy je wysprzęgliłem i obroty spadły. Czasem po odpaleniu przez...
Skoro dymi na biało to szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, możesz też zamontować przed lub za filtrem paliwa zawór zwrotny i na pewno zobaczysz poprawę.
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
Witam. Zaworek zwrotny mam zamontowany na przewodzie miedzy filtrem a zbiornikiem, w poblizu filtra . pozdrawiam
Coś znalazłem, mianowicie przewody są całe, tylko rano w wężyku do pompy jest powietrze nie paliwo, dlatego nie widziałem powietrza, ale dzisiaj rano kolega zakręcił i faktycznie widać, jutro wymienię filtr paliwa, czy zawór zwrotny powinien być na filtrze czy w pompie, bo tej jeszcze nie rozbierałem.
zawór filtrze paliwa zawór zwrotny paliwa zawór filtrze paliwa transit
dekoder spalony schemat prostej przetwornicy napięcia przetwornica uc3843
sterować halotron sterować halotron
Bezpieczniki świateł drogowych Citroen Berlingo 1 Woda wypływa spod pralki - przyczyny i rozwiązania