Witam tak to ten zawór ale nie on jest powodem nierównej pracy silnika. Objaw nieprawidłowej pracy tego zaworu to aktywny błąd EDC
Podaj bezpośrednio zasilanie na zawór gaszenia.
Silnik gasi zawór na pompie, nastawnik niema nic do tego.
Kiedyś podstawiałem z wtyczką w bok i nie hulało. Zbyt duże ciśnienie na listwie i ster gasił silnik.
Podłączyłem przekaźnik do wyjścia stacyjki na którym pojawia się 12V przy włączonym zapłonie w ten sposób, że po wyłączeniu zapłonu ten przekaźnik podaje napięcie na przekaźnik czasowy, który na kilka sekund załącza zawór gaszenia silnika. No i gaszenie działa w porządku. Natomiast podczas rozruchu na tym właśnie wyjściu stacyjki napięcie spada do 8V...
Dziś jestem tak zadowolony,że zaraz otwieram browarka!!!!Problem rozwiązany!!!Pomogły mi trochę inne fora.Otóż w moim wypadku był to zawór gaszenia silnika w pompie wtryskowej,kupiłem go za wysyłką(koszt 60zł)wymieniłem jest to tak proste że szkoda pisać i wszystko działa jak ta lala.
Przekazniki . A-blokada dyferencjału. B-przednie górne lampy robocze. C-lampy robocze tył. D-Lampy robocze przód. E-tylne dolne lampy robocze. F-zawór gaszenia silnika na pompie wtryskowej. G-przedni napęd. H-aktywacja podnosnika.
Sprawa prosta-nie działa zawór gaszenia silnika, pewnie wysłużony grzybek gumowy. Typowe w pompie Lucas'a Sprawa trudna-jeżeli jest to zawór kodowy ( a pewnie jest), to się trochę otniesz szlifierką kątową.
Może ma uszkodzony zawór gaszenia silnika, ścigając wtyczkę z alt tcił w zawór, lub zgasł bo zawór zadziałał?
Witam,mam problem w megane z 1996roku 1.9dt pomimo czystego filtra paliwa i powietrza silnik nie wchodzi na obroty byl wymieniany zawór gaszenia silnika bo nie dało się zgasić samochodu za pomocą kluczyka
zawór gaszenia silnika może być uszkodzony a czy niezdarzyło ci się że gasząc silnik ,nie zgasł odrazu tylko po ok 1 2 sek
zobacz przepusnicę powietrza bo lubi się zacinać koledze chodziło o zawór zamykający dolot powietrza przy gaszeniu silnika, wtedy rozrusznik kręci jak by silnik nie miał kompresji.
Nie gaśnie ale obroty troche się zmniejszają? Zawór gaszenia na pompie (gumka)
O kuzwa tera patrze że to diesel.😁 To trzeba szukać schematu ale gdzieś po stacyjce po przekaźniku czy np. gdzieś zawór na pompie .
N 109 to jest zawór do gaszenia silnika, a nie przekażnik.
Spraedż zawór od gaszenia silnika i potencjometr gazu.
To jest zawór sterujący przepustnicą "gaszącą" - zamyka się na kilka sekund w momencie gaszenia silnika, dzięki temu silnik mniej się telepie podczas gaszenia. Znajduje się w okolicach EGR-a.
Ten zawór do gaszenia silnika jest na pompie i on działa, w każdym razie "odzywa się". Błędy znajomy podjechał i sprawdził pod moją nieobecność - nie wiem jakiego softu używał.
W głowicy jest dodatkowy zawór. Otwierany ciśnieniem powietrza z tych rurek. Działa jako gaszenie silnika i hamulec silnikowy w czasie jazdy. P.S. Nadużywanie przy wydmuchanym silniku jest doskonałym sposobem na pozbywanie się oleju z silnika do turbiny i na zewnątrz. :)
Zawór musi mieć cały czas +12V kiedy silnik pracuje, nim tak samo gasisz samochód. A co z oryginalnym przewodem który był tam podpięty?
to na górze to potencjometr gazu, służy tylko do sterowania egrem, nie jest to potrzebne (a egr lepiej zaślepić dla zdrowia silnika) a za tym uchem tam jest zawór gaszenia, zwykle jeden kabelek ma na oczko i nakrętkę, tam musi być plus po stacyjce, czyli jak włączasz stacyjkę ma być ok 12V cały czas, jak niema (możesz sprawdzić np żaróweczką od migacza)...
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Tylko przy włączonym zapłonie. Zawór stop, służy do gaszenia silnika.
Raczej na pewno będzie winny ten zawór.
Jeśli masz dostęp( pojazd ma sprężarkę) do sprężonego powietrza, to elektrozawór NO( normalnie otwarty) podłączasz do +15 (napięcie po "zapłonie") i masy. W momencie włączenia zapłonu zawór się zamyka, uruchamiasz silnik. Powietrze się pompuje. Wyłączasz zapłon, zawór prądu nie ma i otwiera się dając ciśnienie na siłownik gaszenia. Edit: Dopiero po...
Witam. Prawdopodobnie jest to zawór siłownika zamykania klapy gaszenia silnika. Od niego powinien być wężyk do siłownika który jest przy kolektorze ssącym.
Witam . Jest to syrena pneumatyczna.Musi być elektrozawór, lub zawór mechaniczny (taki nożny go gaszenia silnika). Jednak nie wiem, czy zastosowanie syreny kolejowej jest legalne.Są syreny stosowane typowo do ciężarówek.Syrena kolejowa ma specyficzny dźwięk, dlatego myślę że nie powinno się jej stosować.
Dziękuję za pomoc wszystkim :-) Dzisiaj autko już chula, a głównym winowajcą okazał się "Zawór regulacji ciśnienia na listwie wtryskowej", który faktycznie sprawiał że ECU nie uruchamiał wtryskiwaczy podczas rozruchu i który gasił silnik, podczas pracy. Zawór wymieniony na używany z innego auta i jak ręką odjął :-) Jako ciekawostkę dodam, że wg ASO...
Albo przerobić gaszenie albo wyczyścić dokładnie stacyjkę, nie trzeba wymieniać. Można zastosować z W124 zawór, ten, który jest do położenia zagłówków, lub w nowszych do gaszenia właśnie. Od zagłówków, masz pod tylnym siedzeniem, strona kierowcy a gaszenia masz na lewym nadkolu, komora silnika. To tak jakbyś jechał na szrot...
pewnie koledze chodzi o przepustnice dlawiaca przy gaszeniu silnika
Witam Mam problem z kosiarka Murray Po wymianie silnika na inny nie wiem jak i nowym silniku podłączyć ładowanie Wychodzi wtyczka w niej 3 przewody Na czerwonym jest Elektro zawór gaszenia i to mam podłączone po kluczyku Dwa pozostałe nie mam pojęcia
Zawór też z takiego merca tylko od ...kładzenia zagłówków, albo ze 124 po 94 roku zawór gaszenia jest właśnie sterowany stacyjką elektrycznie.
Zawór musisz zakodować komputerem diagnostycznym, najlepiej DAS-Xentry, ale Launch for Benz też to ogarnia, inaczej po wymianie na nowy zawór, podczas przyspieszania ciśnienie w układzie rośnie zbyt szybko i sterownik gasi silnik.
Siemanko forumowicze Mam dwa pytania pytanie natury technicznej. Pierwsze, czy zawór podciśnienia EGR (załącznik) powinien syczeć kiedy dmucham w niego przez rurkę? A drugie czy przy gaszeniu silnika zawór EGR powinien się zamykać? Na komputerze miałem taki błąd "1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent...
Witam scania 420r po zagaszeniu silnika pracuje na dwa cylindry 1i2 przez około 10 sekund dodam ze silnik jest po remoncie ,zawór gaszenia czerwony nowy. Proszę o pomoc.
Bredzisz, właśnie że ma i to sporo. Jak gasisz silnik, kiedy zawór osuszacza jest zamknięty (kiedy sprężarka jeszcze pompuje), a zawory w sprężarce są szczelne, to sprężone powietrze (którego może być całkiem sporo w przewodzie między sprężarką a osuszaczem oraz w samym filtrze osuszacza) może się utrzymywać dłużej, no bo jakim cudem wywala wodę po...
No dokładnie kolega Błażej ma rację. Najczęstszą przyczyną gaszenia ciągnika w czasie pracy silnika jest powietrze. W 330 lubią się zatykać kraniki, zapchane filtry stawiają taki opór że nie jest wstanie pompka przeciś paliwa, Raz za czasu warto rozebrać wszystkie rurki od baku do filtrów i przedmuchać. W połączeniach skręcanych lubi utknąć obce ciało....
zobacz ten post http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic70... co do starego alarmu to jest szansa że masz odcięty zawór gaszenia
Witam proponuje również elektrozawór montowany na przewodzie paliwa (np.:z tyłu przy zbiorniku lub gdzieś pod maską w miejscu mało widocznym) najlepiej taki jak w samochodach z instalacją gazową z reguły ma ręczne otwieranie a więc w razie awarii zawsze możesz go otworzyć i jechać dalej ewentualnie zawór na pneumatycznym gaszeniu silnika(zależy jakie...
odpisze krótko to cos do gaszenia jest połączone z stacyjka i powoduje to ze dzwignia obok pompy albo opada albo sie dzwiga,to cos ma kolor czarny, napiecie jest takie jak podałem cały czas nie zmiania a co do tego z tyłu to juz napisałem zawór magnetyczny, wiec chyba kolega ma małe wiadomosci na temat takich silników merca. tak wyglada to z tyłu czyli...
mówiac po amatorskiemu, powiem tylko tyle ze jest to taka przepustnica sterowana podcisnieniem która sie samoczynnie otwiera gdy chcemy uruchomic silnik, a gdy pracujący silnik wyłączamy to ona sie zamyka. reasumując: słuzy do gaszenia silnika, ponieważ odcina dolot, a gdy chcemy go uruchomic otwiera go. proste. jest to normalne gdy przekręcamy zapłon...
Nie wiem co rozumiesz za dziwne gaszenie silnika, Mercedes ma tzw. piąty zawór do odprężania komory spalania na tłokiem przy gaszeni. Jest inaczej słychać niż w innych autach. Nie jestem biegły w Mercedesach ale ten błąd nie wpływa raczej na prace silnika.
Miernikiem takich rzeczy się nie sprawdza. Jak coś żarówka przynajmniej 21W. 2.5D to nie wystarczy z czego to silnik, jaka pompa. Był użytkowany w ostatnim czasie czy stał i chcesz go uruchomić. Sprawdzi omomierzem,sprawdź zawór zwrotny paliwa na pompie sprawny czy paliwo nie cofa się i nie zapowietrza się non stop,oraz "stop magnes" zawór elektromagnetyczny...
Pierwsze sprawdz zawór gaszenia na pompie czy kabel elekt. nie jest załamany,czy łączy(często tak się dzieje)wymień filtr pow.po lecie bo zakurzony i nie dostaje odpowiedniej ilości powietrza.Stawiam na zawór gaszenia.
Witam. " No właśnie też wyszukałem na forach o tym zaworze N109 i generalnie sprawa jest taka jak napisał trans-serwis czyli, że gdy będzie walnięty, to auto będzie samo robiło przegazówki, albo będą się działy dziwne rzeczy przy wyłączaniu silnika, albo w ogóle nie odpali. U mnie nic takiego nie ma miejsca.." Ja tak nie napisałem. To dla sprostowania....
Witam Dziękuję za odpowiedź . Linki te też znalazłem. Dzisiaj posiedziałem parę godzin i udało mi się odpalić. W tym silniku a raczej pompie wyłącza się dopływ paliwa podając na zawór 12 v. Bez napięcia silnik pracuje. Zawór ten był zatarty i dlatego nie mogłem się zorientować jak działa. Teraz silnik gaszę podając napięcie na zawór / jest taka pozycja...
No będzie .Zawór gaszenia odcina paliwo do sekcji tłoczącej.
wyczyściłem, i nic to nie dało. A czy ten zawór nie jest tylko do gaszenia silnika??(tak wyczytałem gdzie indziej). Jeąli chodzi o vaga, to może jutro uda mi sie gdzieś podjechać na diagnozę. Puki co jeszcze jakieś sugestie??
Kontrolka świec żarowych świeci ze względu na przepalenie jednej z nich. Sprawne świece żarowe w tym silniku są wymagane do odpalenia, ponieważ to jest silnik z wtryskiem pośrednim. Na zdjęciach widzę zawór EGR, przepustnicę powietrza i siłownik podciśnieniowy do gaszenia silnika. Temat dawno nieaktualny, widać że linka była uszkodzona (pancerz) i przepustnica...
Zawór paliwa (ten od gaszenia) jest na głowiczce pompy (nad przewodami do wtrysków) i napięcie musi być na nim po włączeniu zapłonu jak masz napięcie i silnik nie pracuje to wykręć ten zawór i sprawdz pod akumulatorem. Jak go wkręcisz bez zworki(zaworka) to silnik musi palić tylko gasić go musisz na biegu.
Witam. Mam KIA sportage 2.0 CRDI 113KM i od 2 tygodni w najmniej oczekiwanym momencie gasł mi silnik, najczęściej po zdjęciu nogi z gazu czyli podczas hamowania silnikiem. Czego nie sprawdzałem trudno by opisać, aż wreszcie zlokalizowałem usterkę - zawór paliwa na szynie CR. Wyskakiwały błędy P1187, a gdy wyłączałem zapłon gasząc, silnik jeszcze krótką...
dziekuje za odpowiedz Powiedz mi kolego czy uszkodzona pompka paliwa może powodowac spalanie 50l/100km? Pompka ostatnio działała jak kierowca ja odpowietrzal .Czy jest jakis sposób na sprawdzenie jej ,demonatż jej to spory zachód zwłaszcza w V .Prosze o troszke wiecej twojej wiedzy :) Dodano po 2 dodam jeszcze ,że przy gaszeniu samochodu i wyjęciu kluczyka...
Jak zgasić silnik Mercedes OM 605 z pompą mechaniczną odpalony na stole? A jak to było zrobione w samochodzie? Pompy mechaniczne w zasadzie miały następujące systemy gaszenia: - dźwignia gazu przez ustawienie dawki paliwa na 0 - tak miał kiedyś np URSUS C330 - miał tak zwany "ręczny gaz" i trzeba było dźwignię ustawić na minimalne obroty aby silnik...
Zawór gaszący a zawór immobilizera to dwie różne rzeczy w tej pompie (wyjątkowo), rzeczywiście immobilizer może tam występować. Nie udało mi się znaleźć zdjęcia pompy z zaworem immobilizera. https://obrazki.elektroda.pl/8582523700_... Przy zaworze gaszącym jest dźwignia, po jej pozycji widać czy zawór się nie zablokował: u góry - praca,...
ARL nie ma znaków tylko blokady i kółko rozrządu jest pływające. Dodano po 13 Wiazka silnika w ARL I BXE się różni. BXE ma np wspólną skrzynkę do sterowania podcieniem ARL ma osobne zawory. W BXE sterowanie zaworem gaszenia jest poplątane na pinach sterownika z zaworem egr. ARL ma też inne pompowtryski niż bxe czy asz. Sterownik jest z ARL i wiązka...
Zobacz gdzie idzie rurka podciśnienia z pompy. Pewnie jest zaworek elektryczny, tak jak w E klasie W124. Tam jest na lewym nadkolu w komorze silnikowej. Zawór sterowany jest elektrycznie.
Zdjęcia robione z boku ale o ile nie mylę się ten silnik ma tuleję żeliwną nowe pierścienie i będzie śmigał. Masz kasę kup nowy ale takiego już raczej miał nie będziesz. Próg u góry tulei jest mocny? Ryski są efektem nie wymieniania oleju lub uszkodzenia nieszczelności filtra powietrza. Ja bym zaryzykował naprawę ( sam naprawiłem podobny i koszę 5 lat...
O jakiej pompce paliwa mówisz? Tam jest przecież mechaniczna pompa. A zasilasz jej elektromagnes, który służy do gaszenia silnika (nie ma zasilania, elektromagnes zamyka zawór, jest zasilanie, otwiera).
Witam! Mam problem z Scanią R420 2007r HPI po zapaleniu nie równo pracuje, nie da się zgasić, zaczyna jeszcze mocniej szarpać, wymieniłem czerwony zawór gaszenia, niema błędów na komputerze, ciśnienie paliwa 16bar
drak takowego , zasilanie z pompy vakum, idzie na stacyjke - tam jest przełącznik podcisnieniowy uruchamiany mechanicznie, i z tad idzie na zawór na pompie (zobacz czy jest szczelny bo czesto siada)
Witam mam Carisme rok 97, która nie gaśnie. Przekręcam kluczyk silnik chodzi , elektronika nie , muszę go gasić na biegu. Miałem już wymieniany elektro-zawór , a problem nadal występuje.
EGR był sprawdzany pobieżnie gdyż podczas przekręcenia kluczyka na zapłon klapka gasząca nie rusza się lecz dopiero podczas gaszenia silnika. na zawór odcinający spaliny tez nie zwracałem uwagi. jedynie patrzyłem na otwarcie procentowe na kompie Dodano po 3 a masz odblokowanego egr czy już zaślepiony?
Przepraszam z góry, że tyle pytań zadaję, ale domyślam się, że chodzi o któryś z przekaźników wśród tych z zespołu przekaźników nad pedałami sprzęgła i hamulca, tak? Czy może chodzi o sam zawór N109 i nazywa się go tez "przekaźnikiem"? Ten zawór jest od zapalania/gaszenia silnika, zgadza się? Miałem kiedyś problem z zaworem N75, ale to by się objawiało...
Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia z pompy. Silnik powinien zgasnąć. Jak zrobisz to, będziemy...
serwis_gh Wszystkie te usterki generują kod 10 i powodują tzw. awaryjne zatrzymanie silnika. Tylko w 5% było to spowodowane uszkodzeniem elektrozaworu gaszenia takiego jak na foto. skoro to jest zawór gaszenia to dlaczego po odłączeniu przewodu od zasilania tego zaworu silnik pracuje dalej a powinien zgasnąć?
Przecież napisał, że nie wie który to zawór. Luki1 do tego zaworu dochodzi jeden przewód elektryczny.
na kolektorze dolotowym masz zawór gaszący silnik(taka metalowa gruszka) zobacz gdzie z niego idzie szlaufik a znajdziesz N239. po błędzie jaki podałeś wychodzi zwarcie do masy więc zawór gaszący możesz miec zamkniety i problemy z odpaleniem i mocą. sprawdz kabelki są dwa jeden stale 12V a drugi ma taktowanie z kompa i to właśnie on może mieć zwarcie...
Z tego wynika, że biały trzeba podłączyć pod rozrusznik a czerwony pod stacyjkę. We wtorek mam mieć nową cewkę. W cewce na pompie pomiędzy czarnym a czerwonym nie ma przejścia. - rezystancja cewki ciągnącej (przewód biały/czarny) 0,232-0,284 (rezystancja cewki wciągającej, kolor kabla biały/czarny)) - rezystancja cewki trzymania (przewód czerwony/czarny)...
profesjonalnie to nazywa sie przpustnica działa tyliko przy gaszeniu silnika aby miękko zgasic silnik
Po odpięciu dwóch kostek od pompy wtryskowej silnik nadal zapala, potem odłączyłem czujnik położenia wału i silnik nadal odpalił. Czy pod immo na pompie wtryskowej znajduje się zawór do gaszenia czy jest gdzieś indziej. Myślę że może ten zawór się zawiesza lub pompa się zaciera. Idę szukać dalej, czekam na więcej porad.
Witam, Mam otóż mały problem przy rozgrzanym silniku. Po postoju 15 minut odpalam i stuka w silniku , klekocze jakby zawory. Gaszę , odpalam i cichutko. Gasze i odpalam kilka razy i ok. Auto chula jak nowe. Po kolejnym postoju to samo od nowa. Na zimnym wszystko ok. Wymieniany był łańcuch z kołami i ślizgami jakieś 5000 km temu , wraz z olejem. Czekam...
Nieprawda , przyciął się mechanizm gaszenie-dawka rozruchowa w pompie i tyle , nie mogłeś zgasić i dziwnie pracował bo był pośrodku, zdaża się nic złego. Przycinac to on by się mógł w momencie gaszenia.(Ale sie nie przycina bo jest mechaniczne napedzany .Najwyżej może miec przecieki).To się działo w momencie pracy.Więc zawór gaszenia stał sobie spokojnie...
Jeśli chodzi Ci o sterowanie klapą gaszącą to albo zastosujesz sprawny N239 a jeśli nie to klapa nie będzie działać i będziesz miał telepotanie silnikiem podczas jego gaszenia.
W swoim pytaniu masz odpowiedź. Skoro odpinasz zawór sterujący ciśnieniem a ciśnienie masz stałe i nie zmienia się wraz z obrotami. Co więcej daje się jechać a system bezpieczeństwa nie gasi silnika z powodu zbyt wysokiego ciśnienia to już wiesz że pompa leży.
Jutro zrobię to zdjęcie i sprawdzę napięcie na zaworach. Zawory wymieniłem razem z potencjometrem, ale on nie ma związku z gaszeniem silnika. Przynajmniej tak mi sie wydaje.
nie wiem gdzie znajduje się ten elektrozawór,proszę o pomoc może jakieś foto? ten elektrozawór czyli N239 jest z tyłu kolektora ssącego i dobrze Ci kolega napisał, że masz wyjąć przewody z peszli i sprawdzić czy nie są przetarte (ten zaznaczony fioletową strzałką) : http://obrazki.elektroda.net/76_12910056... objawy tego błędu to nieprzyjemne...
Witam i prosze o pomoc chiał bym zbudować piaskarkę i kompresor i tu mam problem jaki kompresor czy z silnikiem spalinowym czy elektrycznym . Jesli chodzi o silnki spalinowy to jak zrobic ze jak będzie pełny zbiornik to co wtedy zawór bezpieczeństwa ci będzie upuszczał ciśnienie i silnik będzie mógł pracować czy palić i go gasić co było by uciążliwe
Jeśli przez ciśnienie to jest brak drożności. Ciężko mi powiedzieć co bo nie znam budowy ale prześledź sobie linie ciśnieniową w nim po kolei od pompy aż do silnika hydraulicznego. Albo coś się zatarło właśnie w nim że nie pozwoli ruszyć albo zaciął się jakiś zawór albo jakiś syf blokuje przepływ. Skoro ciśnienie gasi silnik znaczy że nie ma drożności...
Podwieszony/zużyty regulator ciśnienia, pompa zasilająca. co jest dziwne to filtr paliwa cały w oleju silnikowym (czarny). Normalka w tych silnikach. zawór gaszenia otwarty na 52% Skąd wiesz? Czym diagnozowałeś? EMS 1847329 135: Tytuł Ciśnienie zasilania Usterka Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym...
Mam taki pomysł : Po jeździe na gazie ( :) fajnie brzmi) nie gasić silnika tylko zakręcić zawór na butli LPG i poczekać na wypalenie LPG z instalacji ( silnik sam zgaśnie). Potem spróbować odpalić na Pb w celu kontroli czy nadal jest problem z rozruchem. Drugi pomysł jest taki : podczas pracy silnika na LPG zdjąć wężyk podciśnienia z reduktora, przytkać...
Ja bym Sprawdził luzy zaworowe. Wyjął zawory i sprawdził stan przylgni. Jak coś nie tak to zawory dotarł szczególnie jeśli luz był na zaworach dużo poniżej normy.
Witam, zacznę od początku Iveco daily 35c15 przebieg 350 tys ( po mieście) od pewnego czasu zaczęła mi mrugać kontrolka EDC ( błędy num. 136 i 139 ), mechanik powiedział że wtryski, ok wtryski zregenerowane i dalej to samo ,dodatkowo doszedł mi kolejny błąd 129 ... Przed pierwszym pojawieniem się kontrolki EDC auto miało przejść gruntowny remont , i...
Przy pompie wtryskowej, jest zawór elektryczny ktory w momencie gaszenia odcina paliwo, czesami nie zadziała i nie odetnie paliwa to jest przyczyna że po gaszeniu nadal silnik chodzi jakby lewych obrotów dostał
Jeżeli przed wymiana zaworu było Ok to tu szukaj przyczyny. Moze zawór za mało otwiera. Spróbował bym wyciągnąć tłoczek zaworu, wtedy jest max przepływ. Musisz tylko gasić silnikiem.
To silnik Hatz-a. E950, do tego jednocylindrowy. Trzeba wyciągnąć zawór. Elektryczny i sprawdzić jego działanie. Widzę że jest też pompa paliwa elektryczna. A i na samym silniku jest ręczne gaszenie. https://obrazki.elektroda.pl/5440762100_...
Witam, Po odpaleniu samochodu na bęzynie silnik pracuje wyśmienicie, natomiast po przełączeniu na gaz, niema wolnych obrotów. Gasząc silnik, przy otwożonej masce widać parujący gaz. Dwa pytania mam, zawór czy parownik jest tego przyczyną?.
zawór gaszenia raczej nie nie móglbys zgasic samochodu kluczykiem sprawdz wtryski bo jak klepie to raczej tam
Musi być układ paliwowy bądź zawory, widać to w zakresie obrotów 600-800. szarpie jak przy gaszeniu silnika, przed naprawą równo chodził na obrotach 500, niżej gasł. Dalej słyszę ten felerny wtryskiwacz, a pompiarz mówi że wszystkie są dobre. Dotrę pompę w delikatnej jeździe i zobaczę, poprzednim razem też się dziwnie zachowywał zanim się Pompa ułożyła,...
Witam kolegów Mam problem ze Skanią 124 400 98r z EDC Auto chodziło idealnie do momentu aż padło uszczelnienie na wtryskiwaczu i spaliny przedostały się do układu paliwowego ciśnienie było tak duże że zbiornik się powiększył a paliwo zrobiło się czarne. Wymienione zostały uszczelniacze na wtryskiwaczach na oryginał jak wtryski były wyjęte zostały sprawdzone...
Witam kolegów i jednocześnie proszę o sugestie co do usterki w Scani R420. Samochód gwałtownie tj. z dnia na dzień zaczął nierówno chodzić na wolnych obrotach. Z daleka słychać, ze silnik nierówno pracuje, lekko przerywa, ma metaliczny pogłos i kopci na czarno przy przegazówkach i zmianie biegów. Sprawdzane były cewki od kata i dawki wtrysku, zawór...
no to mamy problem. Pompa jest BOSCH nie ma na kole otworów/otworu 6mm. jak wpisze w neta numer pompy to wychodzi mi że jest to pompa od fiata 127 :) ktoś nieżle namieszał przy przekladce. ie wiem teraz z czego jest ten silnik jaką pompę mam wstawić żeby to chodziło.AEF był z tego co wiem montowany nie tylko w skodzie ale też w VW. Dlaczego pompa LUkas...
Można chyba podejrzewać, że zawór stopu szwankuje. Silniki TD nie da się diagnozować, nie steruje nimi żaden komputer.
Klapa ma w sobie sprężynę która utrzymuje ją w pozycji otwartej (często te sprężyny pękały i klapa zamykała się samoistnie, można to było poznać po tym, ze auto nie miało ,,buta,, i nie wkręcało się odpowiednio w obroty. Klapa działa w ten sposób, że z chwilą wyłączenia zapłonu zawór podaje podciśnienie, zamyka klapę i po zatrzymaniu silnika klapa jest...
wymień zawór do gaszenia lub sterownik pompy do czyszczenia, a jak parametry padału gazu
Troche skomplikowany opis,trudno się połapać.Ten żółty org.kabel który idzie od stacyjki pewnie idzie do zaworu gaszenia silnika na pompie wtryskowej.A ponieważ ktoś podłączył do niego jakiś kabelek ,pewnie z napięciem to zawór jest ciągle zasilany i silnik nie gasnie. Multimetr do reki .Na kabelkach żółtych są numery nadrukowane. Mam schemat ale brak...
automat do gaszenia w stanie spoczynku jest włączony. Tam jest klasyczny dla starych mercedesów podciśnieniowy układ, i elektro zawór "zasysa" powietrze z membrany od wyłącznika gaszącego. niemniej jednak dzisiaj walcząc z tym silnikiem próbowałem i tym poruszać żeby zobaczyc czy to cos zmieni. Niestety nie zmienilo :(
Witam. Mam problem z kompresorem śrubowym Flottmann Flottair640, jest to kompresor z silnikiem Deutz f2l811 2 cyl. chłodzony powietrzem. Mianowicie po tym jak śruba nabije 2 bary siłownik od sterowania obrotami gasi silnik. Szukam też kogoś kto pomógł by mi dojść do czego służą poszczególne zawory. Pozdrawiam
W ten sposób nie działa. Zapalił tak tylko 2 razy i zgasł i dalej już nie chce palić. Włożyłem przewody do bańki z paliwem na wysokości pompy wtryskowej. Pojawia się dym i nie pali. Czy trzeba robić zasilanie opadowe (podnieść bańkę z paliwem wyżej) ? Dodano po 43 Jak podłączyć zawór gaszenia? Są tam trzy przewody.
Troszkę uszereguję: zawór (ten co niby może zapowietrzać) zakładamy na przewód paliwowy Zawór trójdrożny to zawór podciśnieniowy zakładany w obwodzie sterowania "gaszenia " silnika, które odbywa się na zasadzie podciśnienia. Jednak silnik z pompą rzędową wyłączaną podciśnieniem to nie jest jedyna wersja stosowana w "Sprinterze". Później weszła do eksploatacji...
zawór gaszenia zawór gaszenia silnika scania zawór gaszenia silnika mercedes
mikrofali daewoo serwis pozna wzmacniacz wyciek prądu
cadillac escalade philips senseo
Porównanie Sony LinkBuds S i Sony WF-1000XM4: Komfort vs Jakość Dźwięku Lokalizacja bezpiecznika dmuchawy w Mercedes ML 320 2008