Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Jakie chcesz uzyskać ciśnienie?
Wpięty równolegle do termostatu, więc włącza wentylator sygnałem elektrycznym. Masz przy silniku dodatkową chłodnicę od hydrałliki? Tylko na pompie oleju jest zawór. Był temat na elektrodzie.
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
jest w golfie zawór nadciśnieniowy w obiegu oleju,zadanie tego zaworu polega na tym że jak jest za duże ciśnienie to on się otwiera i cześć oleju idzie bokiem co wyrównuje ciśnienie,przypuszczam że ten zawór nie działa co powoduje podwyższone ciśnienie,należy zmierzyć ciśnienie oleju aby wykluczyć lub potwierdzić usterkę jest też inna możliwość a mianowicie...
Witam, Auto jak w temacie podczas jazdy zapala się kontrolka epc i oleju wyświetla się komunikat ze max 4000 obr. po podłączeniu pod komputer są dwa błędy P164B - czujni ciśnienia oleju i P164D zawór zredukowania ciśnienia oleju. Oleju jest ok, ciśnienie oleju na ciepłym 0,8 br, miał ktoś podobny przypadek? Mysie o tym zaworze orientuje się ktoś gdzie...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Może coś wpadło w zawór regulujący ciśnienie oleju. Może nieszczelny jest rurka zasysajaca olej przy pompie? Jaki jest tam filtr oleju? odsrodkowy ,,bąk"? Z panewkami korbowodowymi i głównymi coś robiono? Czy złożono na starych?
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Skoro nie zmienia się z obrotami ani temperaturą oleju ślad wyraźnie wiedzie do zaworu ciśnienia oleju lub luźnego elementu który działa podobnie. Jak dalej będzie problem to ja w takich wypadkach albo napędzam pompę oleju w silniku jeśli się da ze smokiem zanurzonym w pojemniku z olejem plus wanna pod silnik. Oczywiście na zdjętej misce. Lub wtłaczam...
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Ciśnienie było sprawdzane i jest prawidłowe a gdyby kanały były niedrożne to ciśnienie było by większe niż normalnie.A co do zalepionych kanałów olejowych to ta teoria była by bardzo prawdopodobna ale tylko wtedy gdyby klepało cały czas a tu po zmianie popychaczy nie klepało przez 4tys a po zmianie oleju przez 500km.No i co ważne nie klepie cały czas...Jak...
Rozrząd ,zawory KZF, koła KZF, ciśnienie oleju i nie wiadomo co jeszcze. Pomoże tylko warsztat znający te silniki.
Filtr nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli nie będzie drożny to otworzy się w nim zawór a olej i tak popłynie do magistrali. Ciśnienie oleju mierzy się i na niskich i na wysokich obrotach. Wartości minimalne dla sprawnego, zdrowego silnika są podane w instrukcji. W twoim przypadku można powiedzieć że nie ma ciśnienia. Według instrukcji w całym zakresie obrotów...
ten zawór o którym piszesz to jest "zawór sterujący ciśnieniem oleju", tak? Piszę o nadmiarowym. Elektrycznego,redukującego ciśnienie ,w Twoim silniku nie ma o ile dobrze kojarzę.
Do roboty pompa oleju , nie domykają się zawory przez zbyt duże ciśnienie. Resztę postów pozostawię bez komentarza.
prawdopodobnie pada ci zawór chłodzenia tłoków , jak masz jakąś diagnostyke to sprawdź jakie jest ciśnienie oleju chłodzenia tłoków , przy obciążeniu min 1 bar. Ewentualnie czujnik, aczkolwiek jesli tylko pod górke i przy przyspieszaniu to obstawiam zawór.
To nie jest zawór bezpieczeństwa, a zawór przelewowy. Chodźbyś go zablokował na sztywno, nie podniesiesz tym ciśnienia oleju na jałowych. Na wyższych obrotach - owszem.
W układzie jest jeszcze zawór regulujący ciśnienie oleju (rodzaj zaworu bezpieczeństwa ograniczający maksymalne ciśnienie w układzie ) i on też czasem potrafi pracować skokowo. Same elementy wirujące smarowane mogą mieć różnice (na górne panewki są z rowkiem a dolne nie). W nowoczesnych silnikach ciśnienie oleju nieraz steruje praca zmiennych faz rozrządu...
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Czyli masz już silnik z mokrym paskiem od pompy oleju? Dobrze wiedzieć. Będzie dalej co robić 😁 W starych BMW było tak że potrafiło szczątki napinacza wciągnąć do pompy oleju, tylko robiło się w drugą stronę. Ciśnienie było za wysokie i po zapaleniu podpieralo zawory.
to jest silnik euro6, zupełnie inny blok nic clgc. W euro6 można wpiąć drugi zawór z boku na kablu i najczęściej nie wywala żądnych błędów. Jazda na wysokim ciśnieniu oleju powoduje jego przegrzanie i traci właściwości smarne. Jeśli masz za niskie ciśnienie odepnij na próbę, domyślnie jest max ciśnienie i upuszcza zawór na pompie. Jeśli nadal będzie...
Musisz zadzwonić do kogoś kto robi te silniki, coś kojarzę że jest jakiś zawór ciśnienia oleju co puszcza olej na denko tłoków? Mogę się mylić więc zweryfikować tą informację.
Ja przerabiałem ten temat kilka razy. Skąd jesteś? Niestety koszt naprawy zazwyczaj jest wysoki - zawór sterujący ok. 3500 zł brutto.
Dziś zrobiłem test pompy oleju http://www.agro-technika.com.pl/product-... podłączyłem ją pod silnik 0.35kw 1350obr i na wyjściu dałem regulowany zawór utrzymujący stałe ciśnienie oleju, zawór ustawiony był na około 4-5bar. przy silniku miałem już podłączone zabezpieczenie dokładnie...
Miałem podobny przypadek ale wina była w podstawie filtra oleju. Zacinały się zawory w podstawie filtra oleju.
To nie jest zawór ciśnieniowy? nie bierze sygnału z ciśnienia oleju i steruje powietrzem bez ciśnienia oleju w jedną stronę jak ciśnienie się pojawi w druga? Tak działają u mnie , ale elektrozawory sterowane napięciem
A czy tłoki a dokładniej rowki dobrze wyczyszczone? jeśli tak to być może podpierają się zawory,proponuje zmierzyć ciśnienie oleju powinno być max 4 temat wałkowany zapodam link:) Dodano po 3 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... proszę bardzo Pewnie olej wymieniony na 15w40? no niby ja w swoim B3 2e mam mineralny i nic się złego nie dzieje...
No zgadza się, wymieniłem ten zawór ale ciśnienia oleju na zimnym w dalszym ciągu przekracza 6 bar na wolnych, i pytanie czy tak ma być czy coś nie gra
Skoda Roomster 2007 rok, 1.6 16V. Kontrolka ciśnienia oleju zaświecą się na wysokich obrotach. Wymienione bylo: pompa, olej z filtrem, czujnik, zawór w filtrze oleju. Ciśnienie na niskich obrotach 0.5 Bara, po dodaniu gazu nie wzrasta. Silnik pracuje prawidłowo, rowno, nie nie stuka. Mamy auto dwa lata, wiosna wymieniony był kompletny rozrząd.
Gęsty olej, za duże ciśnienie oleju, zastany zawór zwrotny w pompie oleju i takie problemy mogą być. Oczywiście to tylko przemyślenia. Za mało danych podczas wystąpienia usterki.
Kolego kwok, co ma: biały dym, "budyń" pod korkiem oleju, klekoczące zawory (spadek ciśnienia oleju?) i uciekające ciśnienie oleju przy wyższych obrotach do kontrolki?
Przecież to oczywiste, że ciśnienie wzrośnie i zawór bezpieczeństwa się otworzy i upuści trochę oleju. A co dalej? będziesz pracował na obniżonym poziomie oleju, czy dolejesz i znów zawór się otworzy?
Witam. Mam problem z hydrauliką Case 885 XL. Bardzo słabe ciśnienie, tylko 50/70 bar. Nowa pompa i nie wiem, co może być przyczyną? Że tak bardzo słabe ciśnienie, zawór priorytetowy dobry, nic się nie zacina. Sprężyna oleju się pieni i nie wiem, czy to zawór ciśnienia może być?
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
Ten drugi zawór upuszcza ciśnienie oleju na wolnych obrotach w celu oszczędności energii. Po jego odłączeniu ciśnienie powinno być wyższe.
Zmierz ciśnienie sprężania, okaże się czy to pierścienie czy zawory.
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Wygląda na problem z czujnikiem albo z pompą oleju ( zawór upustowy ) Tak duże ciśnienie ( jeśi pomiar jest prawdziwy ) jest szkodliwe dla panewek.
Ten zaworek to tzw. odprężnik. Po napompowaniu, jak presostat wyłączy silnik, to naciska zawór aby spuścić ciśnienie między kompresorem a zaworem zwrotnym na butli. Ułatwia to rozruch silnika jeśli w butli jest ciśnienie. Presostat działa? Oleju w wizjerze jest do połowy. I tak jest dobrze.
Trzeba by jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju, żeby zobaczyć czy czasami zawór w pompie się nie przycina.
Nigdy nie miałeś a może teraz właśnie masz. Dla świętego spokoju i konsekwencji zmierz ciśnienie oleju. Jak zawór przelewowy stoi to będzie sadzić ciśnienie aż coś puści.... u Ciebie już puściło Podaj model auta i silnika
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
brzęczyk to by było za wysokie ciśnienie pewnie zawór ciśnienia oleju się zacioł albo pomyliłes czujniki o ciśnienie pisze no czujnikach jakie powinno być
może sprawdż ciśnienie oleju manometrem,może zawór w pompie oleju
Wymień olej a będziesz wiedział. Powodów słabego ciśnienia może być dużo, chociażby niesprawna pompa albo zawór ograniczający ciśnienie oleju.
Hamulce działają na obwodach 1 i 2. Sprzęgło na obwodzie 3 o ile pamiętam. Odkręć puszkę osuszacza i zobacz w jakim stanie jest zawór, może zaklejony mieszanką oleju z wodą.
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Wyszukiwarka -----jest na ten temat sporo Zmierz ciśnienie oleju na zimnym silniku przy przegazowaniu jeżeli będzie za dużo zacina się zawór w pompie oleju
Uszczelniacze to tylko od oleju uszczelniają a nie od kompresji. Któryś zawór się nie domyka, lub gniazdo wypalone, ewentualnie pęknięta głowica w okolicach 1 cylindra.
Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Są tam wkręcane zaślepki. Pomiędzy głowicą a blokiem jest zaworek (opisany Oil Flow Check Valve) - prawdopodobnie odpowiedzialny za obniżenie ciśnienia oleju w głowicy. Może puszcza za dużo i dlatego podpiera zawory.
Luz na panewkach mierzy się albo specjalnymi paskami albo skręca się panewki w gnieździe i mierzy czujnikiem. Tak to ten zawór.
Niestety nie wiem jaka powinno być prawidłowe ciśnienie w tym silniku jednak przyjmuje się że powinno wynosić od 25 do 35 atm, jednak powinno ono być równe we wszystkich cylindrach a różnice nie powinny być większe niż 10 %. Jeśli w którymś będzie niższe robisz próbę olejową, tzn badasz ciśnienie normalnie i po wlaniu około 50 gram oleju do cylindra....
Najprawdopodobniej w silniku po zatarciu powstało dużo opiłków i teraz zablokowały zawór ograniczający ciśnienie oleju przy pompie. Mogą to być też nowe opiłki powstałe po remoncie silnika. Jeżeli korek do spuszczania oleju ma magnes to go wykręć i sprawdź ile jest na nim opiłków. Do silników Perkinsa lejemy dobre jakościowo oleje a nie tanie superole....
Albo padają czujniki ciśnienia albo np zawór reg ciśnienia oleju. Albo po prostu słabe ciśnienie oleju. Trzeba zajrzeć w parametry i jak trzeba zapiąć manometr. A do drugiego błędu to sprawdź chociaż wiązkę wizualnie bo jak widzisz błąd mówi zwarcie do masy.
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Po prostu terkoczą wariatory od zmiennych faz rozrządu. Trzeba to naprawić to silnik się wyciszy i będzie dobrze. Albo wariatory, albo zawory sterujące, albo niskie ciśnienie oleju.
po pierwsze to w e30 nie ma samoregulatorów a po drugie to może zaczęły stukać panewki a nie zawory bo ciśnienie oleju jest za małe po wymianie oleju pozdr
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
Jaka pompa? Zwykła zebata, czy ls-owa.
A o takim tu mowa, czy o S4001? O silniku spalinowym. Idź już spać, bo czytasz rzeczy, których nikt nie napisał. Ja czy czy jak zwykle ty? Nie tyle reguluje, co ogranicza. No popatrz. A mi przez te lata nauki na politechnice mój profesor uczył o regulacji ilościowej i jakościowej. No ale gdzie ten panu profesorowi którego nazwisko i tak ci nic nie...
Jestem po kolejnym remoncie całkowitym silnika nic się nie włącza...wałki balansujące i uszczelki nowe w silniku pomogły osiągnąć na jałowym biegu 2 bary ciśnienie....jak ktoś szuka fachowca to w okolicy wawy mogę polecić od samochodów vag.....pzdr
Ktoś miał petrygo w oleju ? w silniku D2066 przez chłodniczkę oleju? nam zawsze pchało w drugą stronę. Ale nigdy do oleju.
jeszcze jedno pytanie gdzie jest zawór regulacyjny ciśnienia oleju
Witam, mam problem z Fordem Mondeo MK5 2.0 TDCI 180 KM. Po, że tak powiem, niewłaściwym montażu pompy CR (źle ustawiona) zerwało zęby z paska rozrządu. Wiadomo, dostały dźwignie i wałki rozrządu. Zamontowane nowe wałki, nowe dźwignie, ustawienie wszystkiego na znaki i próba odpalenia. Odpalił, ale jeden cylinder (pierwszy) kulał. Sprawdzenie sprężania...
Na początek sprawdź manometrem jakie masz ciśnienie oleju.
Jeśli wymieniane były komplety to często się zdarza że 60-ka pluje olejem i nie jest to feler ani wina uszkodzonych pierścieni. Z czasem dotrą się do cylindra i pluć przestanie. Druga sprawa to na wolnych obrotach książkowo ciśnienie oleju min. 1.5 bara, przy 2200 4-4,5 bara. Jeśli u ciebie coś w silniku zostało pominięte to nic dziwnego że jest trochę...
Co do pierścieni Łudz ul Liściasta - polecam. Jeśli chodzi o brak ciśnienia w cylindrze - jeśli oczywiście tłoki i zawory ok- cudów nie ma , ciśnienie oleju , lub popychacze, no chyba jak kolega wyżej napisał że zawory za długie
zawór redukcyjny jest w pompie oleju i jego zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju tzn otwiera się gdy ciśnienie osiągnie 4bar i nadmiar oleju wraca do miski olejowej jeśli się nie zamknął do końca to pompa oleju ma dodatkową "dziurę do zapchania", a wydajność pompy jest ograniczona i stąd niedobór ciśnienia opcja druga...
Może być czujnik albo zacina się zawór ciśnieniowy w pompie oleju.
Zawór zwrotny ?
Miałem kiedyś taki przypadek, że prawdopodobnie wraz z olejem do silnika dostał się mały drucik z bardzo twardego materiału. Przeszedł przez siatkę w smoku, przeszedł przez zębatki pompy i zablokował zawór regulujący ciśnienie oleju. Objaw to właśnie brak ciśnienia oleju. Najlepiej zacząć diagnozę od najtańszych rzeczy, czyli wymienić filtr oleju jak...
Cewka do góry i czterema kablami przedłużyć. Nie rośnie ci tam przypadkiem ciśnienie oleju tak bardzo, że hydropopychacze zawory podpierają? Po zgaśnięciu ciśnienie spada i znów jest luz na zaworach - kompresja powraca.
Witam kolege Jarzabek666 . Powiedz mi prosze jak mozna sprawdzic te dwa zawory odmy?
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
Prawdopodobnie zacięty zawór w pompie i ciśnienie nadmiernie rośnie. Pomiar ciśnienia oleju wszystko powinien wyjaśnić.
Zmierz najpierw ciśnienie oleju, może zaciął się zawór przelewowy w pompie i przy dodaniu gazu ciśnienie tak rośnie, że popychacze nie dają rady się opróżniać Miałem tak parę razy, co prawda w starych TD VW, jak ciśnienie dochodziło do 5 bar, to silnik gasł bez kompresji
Miałem kiedyś przypadek zgniłej wtyczki na zaworze od wałka ssącego. Najlepiej zamieniać zawory miejscami i się okaże. Autodata podaje ciśnienie oleju 1,3 bara przy 820obr/min.
Sprawdź ciśnienie oleju manometem, w tych modelach potrafi wariować zawór nadmiarowy oleju w pompie i wtedy dzieją się cuda. Czy przy tych stukach silnik pracuje normalnie? Miałem już takie przypadki, że szło za duże ciśnienie na magistralę.
To na pewno bzdura skoro ciśnienie przy nominalnych obrotach powinno zawierać się w granicach 1,5-3,5 bara. Przy 6 ciu barach otwiera się zawór zabezpieczający bąka.
dzieje się to na zimnym , czy rozgrzanym silniku ? pewnie podpiera zawory - za duże ciśnienie oleju
ja zawszę lekko wyduszam olej z chydro jak wyciągniesz środek chydra wstaje najlepsze jest w oplu nie można nawet zapalić tak zawory podpiera najlepsza jest prasa do łożysktylko trzeba bardzo powoli wyduszać pózniej ciśnienie oleju go napełni z początku możę stukać
Ewidentnie masz coś nie tak z ciśnieniem oleju na popychaczach bo ci podpiera zawory. Zmierz ciśnienie oleju. Jaki masz olej. Może to co w silniku bardziej przypomina papkę niż olej. Jeśli tak to ja w takich przypadkach wyjmuję samoregulatory, rozbieram je i opróżniam. Dodano po 2 I sprawdź jeszcze drożność ukł. wydechowego
To wygląda na sprawny A ciśnienie oleju jest w porządku? Dodano po 4 Pompa oleju sprawna? Smok w porządku? Zawór sterujący od wariatora sprawny? Jak to tam wyglądało? Jak nie to miska w dół i smok pompa do weryfikacji Jak i również ciśnienie oleju
Reklamuj, skoro jest gorzej niż przed remontem. Przede wszystkim należy sprawdzić ciśnienie robocze oleju w układzie. Zawory masz hydrauliczne, jak jest niskie ciśnienie to będą klepać. Może przy składaniu została uszkodzona pompa.
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
Dzwigienka sprzegla na prawym deklu skrzyni odbija do tyłu? Sprężyna cała?Jest to ciśnienie oleju na porcie pomiarowym lub czujniku? Zawór PWM nie zaciął się?
Wtrysk to KE - "usprawniona" wersja K-Jetronica. Wskaźnik jest elektryczny w tym modelu. Silnik to m103, znany chociażby z modelu w124. Poczytaj sobie na forach MB o tym wtrysku. Laik tego nie naprawi. Jak jesteś kumaty, to z tej lektury wyciągniesz sporo wiedzy i może uda Ci się go ogarnąć. Po zdjęciach widać, że było LPG, co znacząco utrudnia działanie...
Choć by nie wiem jak był zawalony filtr oleju ciśnienie powinno być. Wałek rozrządu sprawdź, smoka pompy, zawór przelewowy i połączenie pompy z filtrem jeśli nie było sprawdzane jak kolega wyżej wspomniał.
passacik ma 320000 tys niby hihihi kupiłem go jak miał 220000 przez te 100000 nic nie dołożyłem tylko wymiany oleju, rozrządu,chodzi przecudnie i nie myśle o zmianie no i wkońcu ta awaria z tą kontrolką,dodam że na zimnym silniku przy wyżysz obrotach jak go przeciągne lubi czasami zgasnąć pisali że to zawór w pompie oleju że za duże ciśnienie daje i...
Słuchaj, pompa musi być sprawdzona kilka, kilkanaście razy, wiem, upierdliwe, czas.. Inaczej tylko podmiana, nie znoszę takiego sposobu naprawy, Zastanawia mnie to, że próbuje załapać, czyli wszystkie warunki do otwarcia wtrysku spełnione, łącznie z obrotami, a mimo wszystko nie pali. Zrób jeszcze jeden test, jak będzie tak załapywał, przyduś mu dolot...
Witam. Mam problem z kontrolka Ciśnienia oleju w ford fusion 2019r 2.0 ecoboost. Po załączeniu silnika kontrolka wyskakuje po jakichś 5min na wolnych obrotach na obrotach 2.5 tys nie wyskakuje wcale. Elektrycznie wszystko ok sprawdzany u 3 elektryków. Silnik pracuje cicho, smarowanie jest, pompa oleju działa na pewno. Ciśnienie sprawdzane na manometrze...
Jaka może być przyczyna? Jeśli chodzi o ciśnienie oleju w silniku, to przyczyna jest taka, że prawidłowo pracuje zawór regulacyjny w pompie.
Jeśli świeżo zalany Turdusem 15W40 to ciśnienie na wolnych obrotach około 3atm do około 5 atm. Sprawdź zawór przelewowy na pompie. ( Bazuje na 360 )
Witam. Czy ktoś może wymieniał ten zawór bypass pod obudową filtra oleju w z17dtl lub z17dth? Podejrzewam że jest on u mnie uszkodzony, otwarty, lub wypadł, i schodzi mi tamtędy olej z filtra na postoju. Potem po uruchomieniu silnika zanim dobije ciśnienie oleju to trwa około 5 sekund. Pozostałe dwa zawory zaznaczone na rysunku podmieniałem z innego...
zawór ograniczający ciśnienie oleju zawór regulacyjny oleju ciśnienie zawór oleju
rezystor cewka zapłonowa katalizator wydech warto uruchamia makro
falownik sofar winda inwalidzka
Schemat wzmacniacza LDM SMX-11 - poszukiwania Szlaban osiedlowy na pilota - samoczynne podnoszenie i opadanie