Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
ta plastikowa puszka to zawór ograniczający ciśnienie w skrzyni korbowej, w środku znajduje się membrana i sprężyna i jak ciśnienie wzrośnie na tyle aby pokonać opór stawiany przez sprężynę to membrana się podniesie i gazy (niejednokrotnie z drobinkami oleju) dostają się do przewodu powietrza idącego do turbiny. Ten zawór nie służy do oddzielania drobin...
Pompa wspomagania jako sprężarka to wg mnie słaby zamiennik. Jak to chciałbyś smarować? Ta pompa potrzebna mu do smarowania łożysk ślizgowych w sprężąrce tłokowej :lol: Czytaj o co chodzi... W kwestii obrotów takie - aby ciśnienie oleju wynosiło ze 3 bary na gorąco... Potrzebny też zawór ograniczający na jakieś 3-4bary. Z reguły pompy mają taki wbudowany...
A o takim tu mowa, czy o S4001? O silniku spalinowym. Idź już spać, bo czytasz rzeczy, których nikt nie napisał. Ja czy czy jak zwykle ty? Nie tyle reguluje, co ogranicza. No popatrz. A mi przez te lata nauki na politechnice mój profesor uczył o regulacji ilościowej i jakościowej. No ale gdzie ten panu profesorowi którego nazwisko i tak ci nic nie...
Cześć, czujnik w mania ma wskazanie 0-6 Bara. Na zimnym silniku po wciśnięciu padały gazu nigdy nie przekroczylem wartości 6 bar. Jeżeli u Ciebie to wskazanie przekracza, najpierw sprawdził bym instalację elektryczną. Na jednym przewodzie powinno być 5V. Nie pamiętam czy to nr 60136 pisze z domu. W pierwszej kolejności sprawdIl bym ciągłość tych 3...
W układzie jest jeszcze zawór regulujący ciśnienie oleju (rodzaj zaworu bezpieczeństwa ograniczający maksymalne ciśnienie w układzie ) i on też czasem potrafi pracować skokowo. Same elementy wirujące smarowane mogą mieć różnice (na górne panewki są z rowkiem a dolne nie). W nowoczesnych silnikach ciśnienie oleju nieraz steruje praca zmiennych faz rozrządu...
Najprawdopodobniej w silniku po zatarciu powstało dużo opiłków i teraz zablokowały zawór ograniczający ciśnienie oleju przy pompie. Mogą to być też nowe opiłki powstałe po remoncie silnika. Jeżeli korek do spuszczania oleju ma magnes to go wykręć i sprawdź ile jest na nim opiłków. Do silników Perkinsa lejemy dobre jakościowo oleje a nie tanie superole....
Wymień olej a będziesz wiedział. Powodów słabego ciśnienia może być dużo, chociażby niesprawna pompa albo zawór ograniczający ciśnienie oleju.
Czy chodzi o wymianę pompy oleju w silniku ? Z tego co pamiętam bo sam kiedyś chciałem dokonać takiej zmiany pompa oleju w c360 ma zawór ograniczający ciśnienie wkręcany w pompę i przyłącza do podłączenia smoka i rury ciśnieniowej z tyłu i boku pompy. Pompa z c4011 nie posiada zaworu (znajduje się on w filtrach oleju , 2 "kubki" ) a przyłącza do smoka...
Kody błeów ładowarka teleskopowa Manitou mlt 630 20017r ...ST4 S1 21-7F101.02 Usterka rolki Jsm 1. - Brak spójności pomiędzy ścieżką analogową i logiczną rolki 1. 21-7F102.02 Usterka rolki Jsm 2. - Brak spójności pomiędzy ścieżką analogową i logiczną rolki 2. 21-7F103.02 Błąd podnoszenia/opuszczania Bmep. - Brak spójności pomiędzy ścieżkami analogicznymi...
ja będę miał zbiornik z zapasem oleju poniżej powrotu ze sprężarki, a powyżej wlewu do pompy, w ten sposób pompa będzie cały czas zalana. Natomiast ciśnienie będzie ograniczane za pomocą zaworu bezpieczeństwa do instalacji centralnego ogrzewania, zawór będzie wstawiony na zasilaniu sprężarki i gdy ciśnienie przekroczy 3 atm to nadmiar oleju będzie wracał...
To nie trójnik tylko zawór przelewowy, ograniczający maksymalne ciśnienie oleju. W środku jest kulka, sprężyna i kontrowana śruba do regulacji ciśnienia. W kwestii luzu, to co dokładnie się przemieszcza ? Koło na wale czy, wał przesuwa się w korpusie ?
Ech. Człowieku, poco podnosić ciśnienie. Zawory o których piszesz ograniczają tylko MAKSYMALNE cisnienie. I tylko wtedy działają. Na wolnych obrotach zawsze będą zamknięte. No chyba że odpalisz silnik przy wielkim mrozie, i wtedy zawór słychać nawet na wolnych obrotach. Pisałem ci, że mi zdażyło się takie coś-- po złożeniu i chili pracy spadło ciśnienie....
P zasilanie z pompy, T powrót oleju do zbiornika, lub zasilanie następnego rozdzielacza. Na dole w prawym rogu wbudowany zawór maksymalny/przelewowy, ograniczający ciśnienie. Rozdzielacz ma dwie sekcje, każda trzy pozycje pracy. Nadaje się do siłowników dwustronnego działania, silników. Odbiornik pierwszy, przyłącza A1,B1. Odbiornik drugi przyłącza...
Sprężarka była wymieniona bo była nieszczelna. Do tego osuszacz. Wlałem 150 ml do sprężarki i 50 do układu ze stacji. Czyli jeżeli nie płukałeś układu, a pewnie nie, to masz spokojnie o50% więcej oleju co jak najbardziej powoduje wysokie HP. To po pierwsze. Po drugie nie wykluczałbym jako winowajcy, osuszacza. Te ryżowe podróbki są nie pewne. Ale na...
Ciśnienie na pompie jest uzyskiwane za pomocą tego zaworka . Kolego nikusert wspomniany zaworek, to ciśnieniowy zawór przelewowy - ogranicza ciśnienie maksymalne pompy - nic za jego pomocą nie jest uzyskiwane. Spada ciśnienie po rozgrzaniu silnika, czyli rozrzedzeniu oleju - silnik do naprawy.Żadne cuda z podkładkami nic tu nie pomogą. Jeżeli dasz...
A może pokrywa była za mocno przykręcona i już nadpęknięta. Zimny olej i duże ciśnienie zrobiły swoje. Taka pokrywa spokojnie wytrzyma 15 barów a w pompie przecież jeszcze jest zawór ograniczający. Nie rozumiem czy to powtarzająca się usterka czy jeden przypadek. Jeśli to jeden przypadek to chyba ktoś przedobrzył z siłą, jak powtórka to zawór pompy.
1) Ucichło bo tutaj jest forum elektryków, elektroników - nie znajdziesz tu odpowiedzi z hydrauliki siłowej. 2) Elektrozawór 4/2 możesz zastosować, nawet byłoby bezpieczniej :) 3) Zasilacz to pompa, zawór ograniczający ciśnienie, filtr, itd. 4) Schemat który przedstawileś wcześniej jest to układ do testowania zawórów ograniczajacych ciśnienie. W zasilaczu...
Daj foto tej pompy, najlepiej rozkręconej. Nie zawsze zawór redukcyjny jest w pompie, bywa w podstawie filtra oleju albo nawet w bloku silnika. Nie rozumiem po co chcesz w nim grzebać skoro ogranicza max ciśnienie do 8bar. Normalne jest że ciśnienie spada ze wzrostem temperatury bo olej robi się rzadszy. Dopóki nie spadnie poniżej 1bar na gorącym na...
Zawór zwrotny w filtrze, to inna sprawa a zawór regulacji ciśnienia w pompie to co innego. Ten w pompie ogranicza ciśnienie, aby nie przekroczyło pewnej wartości. Jeśli się zatnie (a to częsta usterka w tych silnikach) wyrzuci olej pod filtrem. Wymiana pompy rozwiązuje problem. Wiąże się to z demontażem miski.
http://obrazki.elektroda.pl/4887294500_1... Ten opis nie jest dla każdego - niektórzy uważają, że narzędzia się kupuje, nie robi. W większości przypadków to prawda - ale jeśli chodzi o kompresor, budując go samemu, mamy możliwość idealnego dopasowania go do naszych potrzeb. Ogólnie - w samoróbkach według mnie chodzi o to, żeby było...
przestał działać podnośnik w c 360 sprawdzałem pompę wszystko ok i dalej nie podnosi Witaj! Z przykrością słyszę o problemach z podnośnikiem w Twoim ciągniku C-360. Postaram się pomóc Ci krok po kroku przeanalizować sytuację i znaleźć potencjalne rozwiązania. 1. Sprawdzenie pompy hydraulicznej : Skoro wspomniałeś, że sprawdziłeś pompę i wydaje się...
(do 2 przedmówcy) W zimie, gdy silnik (zależy jeszcze jaki) jest bardzo schłodzony (zwykle poniżej -15) to EGR jest zamknięty aby paliwo spalało się w możliwie najlepszych warunkach które i tak są trudne a otwiera sie później w miarę nagrzewania. W średnich przedziałach temp. powoduje szybsze grzanie to fakt ale nie sprzyja EKONOMII ponieważ ogranicza...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Dzień dobry, Pisze nowy post ponieważ długo czytałem o podobnych problemach na forum i nie znalazłem tam rozwiązania na mój problem. Chodzi o to, że auto czasami jedzie kawałek (1-2km) prawidłowo a czasem już po odpaleniu wchodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu OP-coma pokazuje dwa błędy P0400-5A oraz P0622-02. W samochodzie wymieniony został zawór...
Generalnie to mam stary kompresor uruchamiany włącznikiem M611 ale nie wiem czy da radę pociągnąć 7,5Kw ma silnik 3 lub 4 kw nie pamiętam dokładnie termik ustawiony jest na na najniższą wartość. Co do styków pomocniczych to do czego miały by służyć. Przewody ochronne mam podłączone do obecnego kompresora więc do nowego też będą. Kompresor i skrzynka...
Niestety nie mogę ci podać żadnej nazwy, symboli ponieważ moje doświadczenie z zaworami ograniczało się na ich wymianie ewentualnie regulacji. Jeżeli chodzi o pompę nie martwił bym się o jej ciśnienie (chociaż to też jest ważne) tylko o wydajność. Nie wiem dokładnie jak ma wyglądać twój projekt, ale na pewno będzie miał dwie nogi, dwie ręce i może jakieś...
No taki układ chcę mieć, sprężarkę mam zwykłą bo to stara klima ale kupiłem falownik aby ja lekko sterować, za dużo nie poszaleję bo będzie kłopot ze smarowaniem. Sprężarka ma silnik 3f czy 1f? O ile dla 3f falownik może mieć jakiś sens to dla 1f falownik jest bez sensu. Niby istnieją falowniki z wyjściem 1f, ale dość że drogie, to jeszcze były by...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Witam, z racji że rozwijam swój prywatny garaż celem renowacji samochodu potrzebuję kilka rad na temat obsługi i konserwacji kompresora tłokowego powietrza. Otóż stałem się posiadaczem kompresora tłokowego z butlą 150 litrów. Jest to urządzenie używane i nie posiadam do niego instrukcji obsługi. Kompresor marki ABAC jedna faza. Wygląda mniej więcej...
Siema, mam problem z ciśnieniem oleju w Audi 80 2.6 v6. Otóż po odpaleniu po 8h w pracy albo po nocy świeci się kontrolka ciśnienia oleju, pomiar ciśnienia w miejscu czujnika w bloku obok filtra oleju... Bezpośrednia odpowiedź - Tak – w 2.6 V6 (kod ABC) są dwa zawory zwrotne oleju dla głowic. Siedzą pod kolektorem ssącym, w tzw. „oil calming chamber”...
Witam, remontuję już od miesiąca mojego niedawno nabytego C-4011 i jak to zawsze bywa, im dalej się w pracach posuwam, tym więcej jest do roboty rzeczy które nie miały być w planach :) Oczywiście jak zaczynałem to miał być tylko do poprawek. Krótko o stanie technicznym: - traktor ma wspomaganie na orbitrolu, - odpala bez problemów na zimnym silniku...
Dzięki za kolejną porcję informacji. Widzę że jak by nie patrzeć to nie da się tego ogarnąć za grosze. Ja widzę to tak: -Hamulec hydrokinetyczny ze scanii - potrzeba zawory, akumulator ciśnienia, wymiennik woda olej, solidna chłodnica + pompa do pędzenia wody w obiegu + pewnie jakiś zbiornik buforowy żeby sie to wszystko za szybko nie zagotowało. Problemy...
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
Skoro nie zmienia się z obrotami ani temperaturą oleju ślad wyraźnie wiedzie do zaworu ciśnienia oleju lub luźnego elementu który działa podobnie. Jak dalej będzie problem to ja w takich wypadkach albo napędzam pompę oleju w silniku jeśli się da ze smokiem zanurzonym w pojemniku z olejem plus wanna pod silnik. Oczywiście na zdjętej misce. Lub wtłaczam...
To, co poniżej jest z innej windy, ale wydaje mi się że układy hydrauliczne są podobne. http://obrazki.elektroda.pl/2535504900_1... Wygląda mi, że posiadasz to, co jest wewnątrz czerwonej ramki. Posiadasz A – pompę, B – zawór sterowania kierunkiem przepływu oleju, C – regulator/ogranicznik ciśnienia. Ponadto posiadasz...
Kolejny copy/past Czy ktoś tu się denerwuje :D Jak pisałem wcześniej najpierw chce sam zrozumieć jak to ustrojstwo działa, a dopiero sam ew działać. Wiec na spokojnie rozmawiajmy. I zaznaczę, że cały czas myślę wyłącznie o inwerterze, bo w on/offie te rzeczy są jak by prostsze. Myślę po chłopsku, zakładam 2K przegrzania, co już daje nie pełne wykorzystanie...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
ciesze sie że nie jestem sam :) a Twój pomysł z pompą ciepła napędzaną stopniem wodnym jest całkiem odlotowy. Rozumiem że czerpanie wody odpada bo zimą jej temperatura jest bliska zera i trzeba by przewalić duże ilości wody , ale ta ilośc lodu mnie przeraża :( codziennie jedną tonę przewalić - to robota dla tytana. A jak wyjedziesz ? Kto będzie odwalał...
Po pierwsze to tam nie ma gaźnika, po drugie sprawdź poziom oleju, jak nie wiesz kiedy ostatnio był wymieniany to go wymień. Jak sprawdzić - oddać do warsztatu, niech mechanik osłucha silnik, zmierzy ciśnienie oleju i się przejedzie. Generalnie wyznacznikiem jest ciśnienie oleju, tylko za niskie może być zarówno skutkiem jak i przyczyną - uszkodzona...
Witam. Taki silnik powinien dać radę . Nie podane jest ciśnienie dla wskazanej mocy , ale pewnie sprzedający dysponuje takimi danymi. Co do zaworów to z racji tego , że urządzenie ma być trzymane podczas pracy w rękach istnieje zagrożenie że w momencie kiedy wiertło trafi na większy opór wiertnica zacznie obracać operatorem , w związku z czym moc układu...
Dzielnik strumienia załóż. Ustawiasz sobie ilość oleju jaka ma trafić na rozdzielacz a reszta wraca do zbiornika. Pompa ma za duży wydatek jak na rozdzielacz 40l już nie jeden popełnił ten błąd w mtz-cie z którego ona pochodzi. Efekt grzanie oleju. Rozdzielacz posiada zawór bezpieczeństwa i żaden inny nie jest potrzebny. W pozycji stop olej swobodnie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
I na deser propozycja dla odważnych. Ważnym elementem analizy jakości czynnika jest jego zobaczenie, stan, zaolejenie, kolor, wersja oryginalna najtańsza 290 zł: i proponowany zamiennik. Aby zmodyfikować trzeba bezwzględnie i koniecznie zastosować zawór dławiący z ustawionym maksymalnie ograniczonym lekkim uczyłem. Filtr ma max 12 bar w instalacji poprawnie...
najczęsciej po wjechaniu w jakąś dużą kałuże i. Idż swoje bajki opowiadaj rumuńskim księżniczkom. Oba zawory ( regulacji EGR i klap zawirowania) są w luce pomiędzy poszyciem wewnętrznym błotnika a akumulatorem. Żeby tam się woda dostała to albo musiał by wjechac całym przodem do rzeki albo załadować w nie z karchera. Filterki sa po to, że jak zawór...
Można z powodzeniem zaślepić, w silniku ALH EGR jest sterowany podciśnieniowo a nie elektrycznie więc sterownik silnika nie będzie robił problemów, zaślepić EGR można na kilka sposobów, programowo jednak nigdy się EGR nie wyłączy całkowicie więc wystaczy zabieg czysto mechaniczny; taki zabieg da czysty i wolny od nagaru kolektor ssący jak i wnętrze...
https://obrazki.elektroda.pl/7927297700_... Na różnych forach internetowych, w tym naszym, co trochę pojawiają się konstrukcje kompresorów bazujących na sprężarkach z lodówek. Czytając ich opisy lub komentarze, na przykład: Rurka tłocząca powinna być wygięta do góry, wtedy większość wyplutego oleju wracałoby tam, gdzie jego miejsce....
Kiedyś miałem taki przypadek,auto przyjechało z warsztatu, gdzie "fachowcy" chcieli naprawić system, ale nie bardzo wiedzieli co i jak działa.Ktoś im powiedział, żeby przepuścic obwód powietrza związkiem alkaicznym (w Polsce znanym jako Dimer), i mogli się pożegnać z głównym modułem sterującym- faktura na ponad £2000 była bolesna. Wówczas mieliśmy...
zawór ograniczający ciśnienie zawór ograniczający ciśnienie pompa zawór oleju ciśnienie
dobre kolumny małego pokoju monitoring sklepu kamery brodzik prysznicowy
Buczenie w głośnikach wzmacniacza WS432 - diagnoza i rozwiązania Buczenie w głośnikach wzmacniacza WS 432 mimo wymiany kondensatorów