Wymień olej a będziesz wiedział. Powodów słabego ciśnienia może być dużo, chociażby niesprawna pompa albo zawór ograniczający ciśnienie oleju.
Najprawdopodobniej w silniku po zatarciu powstało dużo opiłków i teraz zablokowały zawór ograniczający ciśnienie oleju przy pompie. Mogą to być też nowe opiłki powstałe po remoncie silnika. Jeżeli korek do spuszczania oleju ma magnes to go wykręć i sprawdź ile jest na nim opiłków. Do silników Perkinsa lejemy dobre jakościowo oleje a nie tanie superole....
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
A o takim tu mowa, czy o S4001? O silniku spalinowym. Idź już spać, bo czytasz rzeczy, których nikt nie napisał. Ja czy czy jak zwykle ty? Nie tyle reguluje, co ogranicza. No popatrz. A mi przez te lata nauki na politechnice mój profesor uczył o regulacji ilościowej i jakościowej. No ale gdzie ten panu profesorowi którego nazwisko i tak ci nic nie...
To nie trójnik tylko zawór przelewowy, ograniczający maksymalne ciśnienie oleju. W środku jest kulka, sprężyna i kontrowana śruba do regulacji ciśnienia. W kwestii luzu, to co dokładnie się przemieszcza ? Koło na wale czy, wał przesuwa się w korpusie ?
W układzie jest jeszcze zawór regulujący ciśnienie oleju (rodzaj zaworu bezpieczeństwa ograniczający maksymalne ciśnienie w układzie ) i on też czasem potrafi pracować skokowo. Same elementy wirujące smarowane mogą mieć różnice (na górne panewki są z rowkiem a dolne nie). W nowoczesnych silnikach ciśnienie oleju nieraz steruje praca zmiennych faz rozrządu...
Pompa wspomagania jako sprężarka to wg mnie słaby zamiennik. Jak to chciałbyś smarować? Ta pompa potrzebna mu do smarowania łożysk ślizgowych w sprężąrce tłokowej :lol: Czytaj o co chodzi... W kwestii obrotów takie - aby ciśnienie oleju wynosiło ze 3 bary na gorąco... Potrzebny też zawór ograniczający na jakieś 3-4bary. Z reguły pompy mają taki wbudowany...
Cześć, czujnik w mania ma wskazanie 0-6 Bara. Na zimnym silniku po wciśnięciu padały gazu nigdy nie przekroczylem wartości 6 bar. Jeżeli u Ciebie to wskazanie przekracza, najpierw sprawdził bym instalację elektryczną. Na jednym przewodzie powinno być 5V. Nie pamiętam czy to nr 60136 pisze z domu. W pierwszej kolejności sprawdIl bym ciągłość tych 3...
ta plastikowa puszka to zawór ograniczający ciśnienie w skrzyni korbowej, w środku znajduje się membrana i sprężyna i jak ciśnienie wzrośnie na tyle aby pokonać opór stawiany przez sprężynę to membrana się podniesie i gazy (niejednokrotnie z drobinkami oleju) dostają się do przewodu powietrza idącego do turbiny. Ten zawór nie służy do oddzielania drobin...
Czy chodzi o wymianę pompy oleju w silniku ? Z tego co pamiętam bo sam kiedyś chciałem dokonać takiej zmiany pompa oleju w c360 ma zawór ograniczający ciśnienie wkręcany w pompę i przyłącza do podłączenia smoka i rury ciśnieniowej z tyłu i boku pompy. Pompa z c4011 nie posiada zaworu (znajduje się on w filtrach oleju , 2 "kubki" ) a przyłącza do smoka...
P zasilanie z pompy, T powrót oleju do zbiornika, lub zasilanie następnego rozdzielacza. Na dole w prawym rogu wbudowany zawór maksymalny/przelewowy, ograniczający ciśnienie. Rozdzielacz ma dwie sekcje, każda trzy pozycje pracy. Nadaje się do siłowników dwustronnego działania, silników. Odbiornik pierwszy, przyłącza A1,B1. Odbiornik drugi przyłącza...
1) Ucichło bo tutaj jest forum elektryków, elektroników - nie znajdziesz tu odpowiedzi z hydrauliki siłowej. 2) Elektrozawór 4/2 możesz zastosować, nawet byłoby bezpieczniej :) 3) Zasilacz to pompa, zawór ograniczający ciśnienie, filtr, itd. 4) Schemat który przedstawileś wcześniej jest to układ do testowania zawórów ograniczajacych ciśnienie. W zasilaczu...
A może pokrywa była za mocno przykręcona i już nadpęknięta. Zimny olej i duże ciśnienie zrobiły swoje. Taka pokrywa spokojnie wytrzyma 15 barów a w pompie przecież jeszcze jest zawór ograniczający. Nie rozumiem czy to powtarzająca się usterka czy jeden przypadek. Jeśli to jeden przypadek to chyba ktoś przedobrzył z siłą, jak powtórka to zawór pompy.
ja będę miał zbiornik z zapasem oleju poniżej powrotu ze sprężarki, a powyżej wlewu do pompy, w ten sposób pompa będzie cały czas zalana. Natomiast ciśnienie będzie ograniczane za pomocą zaworu bezpieczeństwa do instalacji centralnego ogrzewania, zawór będzie wstawiony na zasilaniu sprężarki i gdy ciśnienie przekroczy 3 atm to nadmiar oleju będzie wracał...
Ciśnienie na pompie jest uzyskiwane za pomocą tego zaworka . Kolego nikusert wspomniany zaworek, to ciśnieniowy zawór przelewowy - ogranicza ciśnienie maksymalne pompy - nic za jego pomocą nie jest uzyskiwane. Spada ciśnienie po rozgrzaniu silnika, czyli rozrzedzeniu oleju - silnik do naprawy.Żadne cuda z podkładkami nic tu nie pomogą. Jeżeli dasz...
Daj foto tej pompy, najlepiej rozkręconej. Nie zawsze zawór redukcyjny jest w pompie, bywa w podstawie filtra oleju albo nawet w bloku silnika. Nie rozumiem po co chcesz w nim grzebać skoro ogranicza max ciśnienie do 8bar. Normalne jest że ciśnienie spada ze wzrostem temperatury bo olej robi się rzadszy. Dopóki nie spadnie poniżej 1bar na gorącym na...
Sprężarka była wymieniona bo była nieszczelna. Do tego osuszacz. Wlałem 150 ml do sprężarki i 50 do układu ze stacji. Czyli jeżeli nie płukałeś układu, a pewnie nie, to masz spokojnie o50% więcej oleju co jak najbardziej powoduje wysokie HP. To po pierwsze. Po drugie nie wykluczałbym jako winowajcy, osuszacza. Te ryżowe podróbki są nie pewne. Ale na...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
Ech. Człowieku, poco podnosić ciśnienie. Zawory o których piszesz ograniczają tylko MAKSYMALNE cisnienie. I tylko wtedy działają. Na wolnych obrotach zawsze będą zamknięte. No chyba że odpalisz silnik przy wielkim mrozie, i wtedy zawór słychać nawet na wolnych obrotach. Pisałem ci, że mi zdażyło się takie coś-- po złożeniu i chili pracy spadło ciśnienie....
Generalnie to mam stary kompresor uruchamiany włącznikiem M611 ale nie wiem czy da radę pociągnąć 7,5Kw ma silnik 3 lub 4 kw nie pamiętam dokładnie termik ustawiony jest na na najniższą wartość. Co do styków pomocniczych to do czego miały by służyć. Przewody ochronne mam podłączone do obecnego kompresora więc do nowego też będą. Kompresor i skrzynka...
Zawór zwrotny w filtrze, to inna sprawa a zawór regulacji ciśnienia w pompie to co innego. Ten w pompie ogranicza ciśnienie, aby nie przekroczyło pewnej wartości. Jeśli się zatnie (a to częsta usterka w tych silnikach) wyrzuci olej pod filtrem. Wymiana pompy rozwiązuje problem. Wiąże się to z demontażem miski.
http://obrazki.elektroda.pl/4887294500_1... Ten opis nie jest dla każdego - niektórzy uważają, że narzędzia się kupuje, nie robi. W większości przypadków to prawda - ale jeśli chodzi o kompresor, budując go samemu, mamy możliwość idealnego dopasowania go do naszych potrzeb. Ogólnie - w samoróbkach według mnie chodzi o to, żeby było...
przestał działać podnośnik w c 360 sprawdzałem pompę wszystko ok i dalej nie podnosi Witaj! Z przykrością słyszę o problemach z podnośnikiem w Twoim ciągniku C-360. Postaram się pomóc Ci krok po kroku przeanalizować sytuację i znaleźć potencjalne rozwiązania. 1. Sprawdzenie pompy hydraulicznej : Skoro wspomniałeś, że sprawdziłeś pompę i wydaje się...
Niestety nie mogę ci podać żadnej nazwy, symboli ponieważ moje doświadczenie z zaworami ograniczało się na ich wymianie ewentualnie regulacji. Jeżeli chodzi o pompę nie martwił bym się o jej ciśnienie (chociaż to też jest ważne) tylko o wydajność. Nie wiem dokładnie jak ma wyglądać twój projekt, ale na pewno będzie miał dwie nogi, dwie ręce i może jakieś...
(do 2 przedmówcy) W zimie, gdy silnik (zależy jeszcze jaki) jest bardzo schłodzony (zwykle poniżej -15) to EGR jest zamknięty aby paliwo spalało się w możliwie najlepszych warunkach które i tak są trudne a otwiera sie później w miarę nagrzewania. W średnich przedziałach temp. powoduje szybsze grzanie to fakt ale nie sprzyja EKONOMII ponieważ ogranicza...
Dzień dobry, Pisze nowy post ponieważ długo czytałem o podobnych problemach na forum i nie znalazłem tam rozwiązania na mój problem. Chodzi o to, że auto czasami jedzie kawałek (1-2km) prawidłowo a czasem już po odpaleniu wchodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu OP-coma pokazuje dwa błędy P0400-5A oraz P0622-02. W samochodzie wymieniony został zawór...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
No taki układ chcę mieć, sprężarkę mam zwykłą bo to stara klima ale kupiłem falownik aby ja lekko sterować, za dużo nie poszaleję bo będzie kłopot ze smarowaniem. Sprężarka ma silnik 3f czy 1f? O ile dla 3f falownik może mieć jakiś sens to dla 1f falownik jest bez sensu. Niby istnieją falowniki z wyjściem 1f, ale dość że drogie, to jeszcze były by...
Kody błeów ładowarka teleskopowa Manitou mlt 630 20017r ...ST4 S1 21-7F101.02 Usterka rolki Jsm 1. - Brak spójności pomiędzy ścieżką analogową i logiczną rolki 1. 21-7F102.02 Usterka rolki Jsm 2. - Brak spójności pomiędzy ścieżką analogową i logiczną rolki 2. 21-7F103.02 Błąd podnoszenia/opuszczania Bmep. - Brak spójności pomiędzy ścieżkami analogicznymi...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Witam, z racji że rozwijam swój prywatny garaż celem renowacji samochodu potrzebuję kilka rad na temat obsługi i konserwacji kompresora tłokowego powietrza. Otóż stałem się posiadaczem kompresora tłokowego z butlą 150 litrów. Jest to urządzenie używane i nie posiadam do niego instrukcji obsługi. Kompresor marki ABAC jedna faza. Wygląda mniej więcej...
Witam, remontuję już od miesiąca mojego niedawno nabytego C-4011 i jak to zawsze bywa, im dalej się w pracach posuwam, tym więcej jest do roboty rzeczy które nie miały być w planach :) Oczywiście jak zaczynałem to miał być tylko do poprawek. Krótko o stanie technicznym: - traktor ma wspomaganie na orbitrolu, - odpala bez problemów na zimnym silniku...
Dzięki za kolejną porcję informacji. Widzę że jak by nie patrzeć to nie da się tego ogarnąć za grosze. Ja widzę to tak: -Hamulec hydrokinetyczny ze scanii - potrzeba zawory, akumulator ciśnienia, wymiennik woda olej, solidna chłodnica + pompa do pędzenia wody w obiegu + pewnie jakiś zbiornik buforowy żeby sie to wszystko za szybko nie zagotowało. Problemy...
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
Kolejny copy/past Czy ktoś tu się denerwuje :D Jak pisałem wcześniej najpierw chce sam zrozumieć jak to ustrojstwo działa, a dopiero sam ew działać. Wiec na spokojnie rozmawiajmy. I zaznaczę, że cały czas myślę wyłącznie o inwerterze, bo w on/offie te rzeczy są jak by prostsze. Myślę po chłopsku, zakładam 2K przegrzania, co już daje nie pełne wykorzystanie...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
zawór ograniczający ciśnienie zawór ograniczający ciśnienie pompa zawór oleju ciśnienie
spawarka wywala korki mitsumi m35sp czujnik temperatury paliwa skoda
1N5712 vs BAT62-03 – zamienność diod Schottky, różnice parametrów, obudowy Wyłączenie trybu oczekiwania przy braku operacji w telewizorach Samsung, LG, Sony, Philips, Panasonic