Poszukaj i sprawdź zawór powrotny paliwa z silnika(na silniku) do zbiornika paliwa ,może nie trzymać ciśnienia.
Najpierw sprawdź czy jest ok,a potem będziemy się zastsnawiać co dalej z tym fantem zrobić. Możliwe że usterka jest gdzieś indziej np.pompa paliwa lub zawór powrotny.
Dzięki chłopaki za podpowiedzi, szczególnie te na temat ładowania. Muszę to sprawdzić i przyznam się, że mam nieoryginalny alternator. Amperomierz pokazywał prąd na + ale nie spodziewałem się, że wskazania powinny być w pobliżu 0. Spróbuję zdemontować prostownik i dokładnie go przemyć i może zmienić tulejki. Drugie to wtryskiwacze i ciśnienie sprężania....
Mianowicie mechnik żeby weliminować nieszczelną puszke paliwa paliwa wstawił mi przezroczysty filtr omijający, żekomo pekniętą puszke filtra. Ale dalej jest to samo, w przezroczystym filtrze widać że rano zostaje tylko 1/4 paliwa w tym filtrze. Miałem wymieniane przewodziki od wtrysków, takie króciutkie, to też nie pomogło. W czwartek odstawie go zpowrotem...
Witam, dzięki wszystkim za udział i chęć pomocy. Już dawno poradziłem sobie z problemem, niestety dopiero teraz pisze jak. Jak się okazało zawór zwrotny jaki kupiłem był felerny. Tania podróbka która sprawiła mi wiele problemów. Zawór przepuszczał powietrze, paliwo z wężyka cofało się do baku. Po dłuższym postoju (noc), silnik nie odpalał. Wymieniłem...
podaj przynajmniej symbol silnika . Jest to silnik 1,9 TDI BASIS 74KW typu ATD .Jak do tej pory mechanicy nic nie znaleźli .Wczorej dzwonili że podejrzany jest jakiś zawór powrotny w filtrze paliwa ,i mają go zamówić i wymienić , ale do tej pory cicho.Jak mówią to dziwny objaw z którym wcześnie się nie spotkali .Dzięki za podpowiedzi ,postaram się im...
Widziałem na wrsztacie myk z taka pompa koleś założył elektro zawór paliwa z instalacji gazowej i założył na przewód powrotny a zawór podłączył pod stacyjke w taki sposób ze jak wyłanczał zapłon to zawór sie zamykał i nie puszczał paliwa i koles mówił ze jezdzi tak długo a inni kazali mu wymienic pompe. Moze ktoś to sprawdzi jak ma taki zawór i niech...
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
Powodów może być wiele ale podstawa to dobra diagnostyka. Mechanik powienien najpierw sprawdzić co jest przyczyną niskiego ciśnienia paliwa, bo może być to tylko zawór powrotny na szynie. Wtryski jak oddaje się do regeneracji to odrazu pompę do sprawdzenia. Teraz to i tak niewiele można wymyślić, trzeba czekać na pompę.
Paliwo do świecy płomieniowej podawane jest z dekla pompy bezpośrednio lub przez trójnik powrotu paliwa. Aby poszło tędy paliwo musi być dobrze odpowietrzona pompa, dlatego po dłuższym postoju ( lub gdy się zapowietrza) musisz dźwignią na pompce wstępnej pompować, aż wyczujesz że już nie stawia oporu - czyli masz pełne ciśnienie na zasilaniu pompy wtryskowej....
136 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie wysokie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka jest prawdopodobnie spowodowana przez uszkodzony zawór przelewowy. Przyczyną może też być zapchany przewód powrotny paliwa. Kod usterki powstanie tylko wtedy, gdy wartość ciśnienia zasilania będzie...
Ten kod błędu diagnostycznego (DTC) jest ogólnym kodem układu napędowego. Błąd P0215 jest uważany za kod ogólny, ponieważ dotyczy wszystkich marek i modeli pojazdów. Chociaż konkretne kroki naprawy mogą się nieco różnić w zależności od modelu. Zawór elektromagnetyczny wyłączający silnik jest przeznaczony do odcięcia dopływu paliwa w pewnych okolicznościach....
Witam. Ja rozebrałem pompkę paliwa która znajduje się w zbiorniku pod tylnym siedzeniem. Sprawdź sobie jak ją wyciągniesz, dmuchając w oba wężyki odprowadzające, czy zawór powrotny działa. U mnie był jakiś paproch i obyło się bez wymiany pompki. Jak coś to pisz
Montowany zewnętrznie. Posiadam taką pompę: http://allegro.pl/pompa-do-paliwa-mini-c... (po wymianie przewodów i końcówek nie ma co narzekać). Czyli powinienem dodać trójnik na wyjściu pompy i dodać przewód powrotny do zbiornika i przymocować do niego ten zawór? Jak można go regulować?
no właśnie znaczy to co napisałeś wygląda na to że coś z ciśnieniem paliwa, wysterowaniem wtryskiwacza albo samym wtryskiwaczem pomierz ciśnienie paliwa a jak nie masz czym to chociaż zaciśnij kombinerkami wężyk powrotny i spróbuj zapalić - może zawór upustowy się zablokował i jest otwarty chociaż to niezwykle rzadka usterka możesz też podłączyć leda...
Do wymiany zawór na listwie CR. Odkręć przewód powrotny i sprawdź czy na jałowych obrotach leci paliwo(NIE MOŻE nawet troszkę pokapać) Jak leci to znaczy że jest do wymiany. nr bosch F 00R 000 756. cena 530zł netto. Przed chwilą naprawiłem swój wóz. Pozdrawiam!
Jako komentarz opisze swoja historie, też gasł przy dodawaniu gazu (P089, 091, 092), czasem przy zmianie biegu, regulator wymieniony, pompa w baku hałasowała (domniewywalem ze to zawór bezpieczeństwa działa) filtr nowy... W końcu samochód ledwo jechał. mechanik po zabraniu sie w koncu za pompę wysokiego ciśnienia wyciągnął z króćca dolotowego jakieś...
Zauważyłem jedną rzecz- Gdy ścisnę przewód powrotny od listwy wtryskowej to auto odpala normalnie. Pytanie dlaczego tak się dzieje skoro pompa ma prawidłowy wydatek, listwa oraz zawór są ze sprawnego pojazdu, filtr paliwa jest nowy i wszystkie przewody sprawne? Podciśnienie również działa normalnie, nie ma nigdzie uszkodzeń. Co za małpa i o co chodzi???
Ostatnio jak chciałem wyczyścić podporę filtra paliwa to musiałem odkręcić przewód od płomieniówki, niestety nie chciał się wykręcić i troszkę skasowałem płomieniówkę, ale ona i tak nie działała, wkręciłem ją z powrotem. Może po moich walkach jakoś się rozszczelniła? Przewodu paliwa już nie wkręciłem. I tak płomieniówka do wymiany. Spróbuj wykręcić...
Sharan 1.9 TDI rocznik 2005. Pozostawiony na równym terenie odpala. Pozostawiony na pochyłym terenie nie odpala. Wymieniłem filtr paliwa i zawór zwrotny, dalej to samo. Dzisiaj znowu na pochyłym terenie nie chciał odpalić, przepchnęliśmy na równy teren, dalej nie odpalił. Ściągnąłem z filtra paliwa przewód wylotowy, rozrusznikiem kilka obrotów, sprawdziłem...
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Wszystko zależy od tego jak masz ułożony układ kocioł-bufor i jak wygląda "cofanie" ciepła. Tak jak wyżej kolega napisał zawór odcinający to ryzyko u zapominalskich, ale możesz spróbować ze zwrotniakiem - najlepiej klapowym - jeżeli ruch powrotny ciepła jest przeciwny od ładującego bufor. Inne rozwiązanie to np. elektrozawór z termostatem. ------ Zapomniałem...
kolego, nie masz pompy w zbiorniku, moim zdaniem gdzieś ktoś zamienił przewody zasilający z powrotnym , jako że powrotny, ma swobodny przepływ to ciągnie paliwo jak by drugą stroną, natomiast w przypadku zasilającego jest zawór zwrotny w pompce ręcznej (gruszce) lub komorze pływakowej choć to mało prawdopodobne bo jest różna średnica. skup się na drodze...
Może odpowietrzenie w zbiorniku przytkane. Pojedź bez korka. Jak zgaśnie zaobserwuj paliwo w przewodzie zasilającym pompę. Nastawnik na pompie odpada, bo później jedzie dobrze. Wykręć elektrozawór na pompie. Przeczyść. Odłącz przepływkę rano i pojedź wtedy przejdzie w stan serwisowy. Na stałej dawce paliwa. Wykluczysz sterowanie dawką. Może pomylony...
O emulatorze też słyszałem że w tym modelu jest potrzebny do prawidłowego wskazania benzyny przy jeździe na lpg ale niestety obecnie występuje fizyczne spalanie benzyny lub delikatny wyciek w czasie jazdy na lpg dla tego potrzebuję schemat zasilania silnika w benzynę bo w tym aucie do listwy wtryskowej dochodzi tylko jeden przewód paliwowy z oznaczeniem...
Witam 1 Zawór grzejnikowy powrotny, jest właściwy i absolutnie nie nalży go wymieniać na kulowy - zawór kulowy, jest przeznaczony do instalacji np cwu, zw 2 Zawór grzejnikowy powrotny, odkręcając imbus w lewo otwieramy max pod nakrętkę 100% - nie należy usuwać wkładki 3 Słaby przepływ we wszystkich grzejnikach może oznaczać zapchany filtr przed pompą...
Witam, problem jak w tytule, wystąpił po zapowietrzeniu układu po braku paliwa. Początkowo odpalał po ok. 4-5 s. kręcenia, potem przestał odpalać. Po odpaleniu z "plaka" od razu pracuje równiutko, moc pod obciążeniem O.K. Wymieniony filtr paliwa, oczyszczony filtr wstępny, zaworek powrotny trzyma, napięcie sterujące na pompy jest. Z samochodu odpalającego...
Właśnie zmierzyłem ciśnienie przy jakim się otwiera zawór powrotny jest to równe 0.3MPa pompka podczas rozruchu ma mniejsze bo zawór się nie otwiera. Nie mam czym zmierzyć ciśnienia jakie daje pompka chyba że macie jakieś pomysły.
Możesz zrobić dodatkowo prosty test: Zdemontuj przewód powrotny paliwa z czujnika ograniczającego ciśnienie na rampie. Zdemontuj przewód powrotny paliwa z pompy WC. Podłącz załóż nowe przewody paliwowe , połącz je wspólnie do naczynia. Powrót wtryskiwaczy oddziel do osobnego naczynia. Kręć motorem.Sprawdź ilość oleju napędowego w naczyniach. Według...
pompa dostaje napęd? Tzn czy rozrząd sie kreci?Tak kręci. Ja sciągłem przewody paliwa i załozyłem zasilanie na powrocie w pompie. Właczyłęm zapłon i troche wyzygało paliwa jakies 0,5 literka A którędy te 0.5literka Ci wypływało ? Znaczy wpiąłeś zasilanie pompy do jej powrotu ? a przewód powrotny wisiał w powietrzu? I do zasilania na pompie nic nie...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Problem polega na ty, że pompa nie podaje paliwa na wtryskiwacze. Układ odpowietrzony, sterownik 100 % sprawny.( przekładałem, działa u brata w tym samym modelu) pompa podaje paliwo na powrotny przewód do zbiornika. Wtryski poluzowałem i nic nie sika. Susza. Silnik mam isuzu rocznik 2002. W pompie jest chyba elektrozawór który odcina dopływ paliwa na...
Posiadam Nissana Mikre K11 z silnikiem 1.3, gdy przychodzi jesień to po dłuższym postoju autko nie chce odpalić. Niedawno zauważyłem że jak auto stoi przód niżej a tył wyżej to normalnie odpali i jeszcze jedno, w czasie jazdy gdy się zatrzymam i muszę ruszyć pod górkę, to na małym gazie szarpie, jak by nie dostawał paliwa, ale jak dodam gazu jest wszystko...
Zawór scv wypinałem z wiązki, pojawia się błąd na kompie o przerwie w obwodzie i żadnych zmian. Ale to nie znaczy, że zawór jest sprawny. Jeśli uległ awarii i jest stale otwarty, to... Musiałbyś zatkać (ograniczyć) przewód paliwowy powrotny. Jeśli nadal pompa nie robi ciśnienia, to tylko ona może być uszkodzona. Koło jest przykrecane do flanszy pompy...
Wiec jak z plaka pali, to znaczy ze nie ma wystarczającego ciśnienia paliwa przy rozruchu. Na początek spróbuj podmienić akumulator, choć to mało prawdopodobne. Rozrusznik jak kręci? Zdejmij przewód powrotny z zaworu na listwie i zakrec rozrusznikiem. Jeśli poleci kropla ropy to znaczy ze przepuszcza a nie powinien. Zawór ten ma puszczać jeśli w układzie...
Tak więc po kolei -pompa paliwa daje 3, 5 bara wartość książkowa -bak wymyty i uszczelniony -przewody drożne przedmuchane spreżarką -filtr paliwa jest drożny -wtryski paliwa zostały podmienione rozpryskują mgiełkę -nie bierze lewego powietrza -zawór od parownika zamyka się auto nie dostaje gazu -silniczek krokowy podmieniony -zawór powrotny wraz z listwą...
Szanowni Państwo, bardzo dziękuję za dobre rady. Profilaktycznie jutro wymieniam filtr i zawór powrotny. Auto odpaliło na malutką ilość plaka bez bólu. Po nocy postoju na płaskim dzisiaj rano odpalił po około 1 minucie kręcenia, a przed chwilą też po koło minucie. Znalazłem nieszczelność wydaje mi się że na tym przy wtrysku. https://obrazki.elektroda.pl/4063319400_...
Witam wszystkich forumowiczów :) Mam pytanie odnośnie forda mondeo mk3 2.0 tddi 2001 r problem polega na tym ,że podczas wymiany filtra paliwa został uszkodzony przewód powrotny - mechanik szybko temu zaradził mówiąc ,że wystarczy spiąć to na krótko , bo nie ma tam żadnego ciśnienia. Zakupił więc nowy zawór (Trójnik ) regulujący zalał filtr paliwem...
SPN 3778 CIŚNIENIE W RAIL: WYCIEK PODCZAS PRZESUNIĘCIA Wskazanie błędu: Centralna lampa usterki miga na czerwono podczas jazdy i podczas postoju, wskazanie "stop" na wyświetlaczu (priorytet 1) Strategia monitorowania: Kontrola szczelności wysokociśnieniowego układu hydraulicznego podczas przesuwania Skutek błędu: Zawór ograniczający ciśnienie może się...
Spróbuj śrubką która znajduje się przy dźwigience przespustnicy ona steruje przepływem powietrza. Może gazownicy przy niej grzebali? Na jakim poziomie masz jałowe obroty? Spróbuj wykonać ponownie czyszczenie przepustnicy tylko na benzynie z odpalonym silnikiem. Wyjmij filtr powietrza zaaplikuj nieco środka przez dolot powietrza, odczekaj około 15 minut....
SPN 3778 CIŚNIENIE W RAIL: WYCIEK PODCZAS PRZESUNIĘCIA Wskazanie błędu: Centralna lampa usterki miga na czerwono podczas jazdy i podczas postoju, wskazanie "stop" na wyświetlaczu (priorytet 1) Strategia monitorowania: Kontrola szczelności wysokociśnieniowego układu hydraulicznego podczas przesuwania Skutek błędu: Zawór ograniczający ciśnienie może się...
Witam Zawór zwrotny jest w przewodzie który dochodzi do pompki ręcznej od zbiornika paliwa. Dokładnie w szybko-złączce w okolicach dolnej części obudowy filtra paliwa. Jak wyjmiesz ten przewód to nie ma prawa żebyś przedmuchał ustami. Możesz jeszcze zobaczyć czy ciśnienie nie ucieka powrotem do zbiornika... Najlepiej odkręcić przewód powrotny przy smoku,...
Mam jeszcze pytanie na temat pływaka. Bo od jakiegoś czasu mi się zawieszał i to są podobne objawy tylko teraz tak jak by nasilone przy jezdzie:P a jeśli nie mam manometru mogę w jakiś inny sposób sprawdzić pompę paliwa? Bo wyjełem dzisiaj wąż powrotny od paliwa i wsadziłem dłuższy i do baniaka odpaliłem silnik na kilka sekund dalej się zachowywał tak...
Czujnik temp. to jeden grzyb czy niebieski, żółty , czy zielony. Żółty dostaniesz zamiennik ( tani ). Niebieski miałem z firmy EPS ( prawie 70zł, ale też do du... ) Oryginał też dostałem z niebieskim, ale od faceta w ASO usłyszałem, że te z niebieskim już nie robią ( tylko są stany magazynowe ) i teraz będzie ten czujnik zielony ( robią pod nowe modele,...
Dzień dobry, czy do Passata B7 Variant 2.0 TDI, 103 kW z 12.2011, CFFB jestem wstanie dostać nowy zamiennik wkładu pompy paliwa, dobrej firmy np. Pierburg? Moja pompa ma 2 króćce oraz wlot profilowany pod wpinany na zatrzask filtr siatkowy. Numer całego zespołu: 3AA 919 050 B czyli np. https://bt-cars.pl/pompy-paliwa/955-vw-p...
Układ paliwowy szczelny, wszystkie świece czarne.Ciśnienia regulatora nie mierzyłem bo nie mam sprzętu.Po zdjęciu wężyka na powrocie w trakcie pracy leci paliwo i to dość obficie. Rozrząd sprawdzony-ustawiony dobrze, zapłon elektroniczny bez regulacji.Próbuję znaleźć inny zawór powrotny i go wymienić ale na razie nie znalazłem. Jeszcze jedno: kiedy...
... jesli pompa paliwowa jest zasilana mechanicznie to przy wyzszych obrotach pompuje wiecej paliwa ... gdy jade na luzie silnik od razu zwalnia do ok 900 obr/min ... wiec jakim cudem auto przy hamowaniu silnikiem moze spalac mniej niz jadac na luzie ? Nie całe paliwo , które pompuje pompka "wchodzi" do silnika , jest przewód powrotny którym nadmiar...
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
SPN 3781 ZAWÓR OGRANICZAJĄCY CIŚNIENIE OTWARTY Wskazanie błędu: Centralna lampa usterki miga na czerwono podczas jazdy i podczas postoju, wskazanie "stop" na wyświetlaczu (priorytet 1) Błąd OBD P1048, MIL wł. Strategia monitorowania: Kontrola pod kątem otwartego zaworu ograniczającego ciśnienie Skutek błędu: Ograniczenie ciśnienia w Rail do 700 - 900...
X16XEL nie pompuje paliwa po zapłonie tylko po rozruszniku. Sprawdź regulator ciśnienia czy nie upuszcza paliwa na przewodzik podciśnieniowy. Miałem do czynienia z taką nieszczelnością,objaw ten sam.. Sprawdziłbym, gdybym wiedział gdzie on jest :) W tym silniku jest tak ciasno, że to co czesto powinno sie sprawdzać(czyścić, np przepustnica, krokowy,...
to tak nie bardzo jak kolega pisze, bodajze od 89 VW benzyny mają zamknięty układ odpowietrzający zbiornik. Od zbiornikia do silnika idzie oprocz węzykow z paliwem i powrotnym jeszcze wężyk odpowietrzający. przy samym zbiorniku powinien byc jeszcze taki zaworek kulkowy-ważne żeby stał pionowo a nie był pochylony, bo wtedy faktycznie moze się zbiornik...
Czy coś a'la grzybek na przewodzie powrotnym z pompy w TDDI to zawór zwrotny?
Witam Kia Carnival 2.9 TD 2001 rok. Nie odpala. Przyholowana z powodu rozkodowania się kluczyka (po przekręceniu zapłonu nie kręcił rozrusznik i migała żółta kontrolka „IMMO”. Właściciel znalazł jednak stary złamany klucz, który po przyłożeniu do stacyjki razem z włożonym tym, który jest nieaktywny reaguje prawidłowo na immobilizer –...
To nie są zawory zwrotne o jakich myślisz. Pod wstępnym jest zasilanie, pod głównym powrót ale te zaworki spełniają rolę odcięcia wypływu paliwa z silnika w momencie prac przy przewodach. Jak Przewody są przykręcone to zaworki są stale otwarte. Zaworkiem zwrotnym jest plastikowa kulka pod sitkiem filtra wstępnego a ciśnieniowy jeden jest w pompie zasilającej,...
Czy przypadkiem nie jest tak, że regulator ciśnienia upuszcza ciśnienie do przewodów powrotnych? Po co zatem ta siateczka, skoro i tak idzie paliwo do baku? Pompa wysokiego ciśnienia składa się z: https://obrazki.elektroda.pl/1842600600_... 1 - Cylinder 2 - Krzywka 3 - Zawór ssący płytkowy 4 - Zawór zasilania kulowy 5 - Tłok 6 - Wałek...
Sprawdź, czy w tym silniku na szynie wysokiego ciśnienia występuje zawór bezpieczeństwa. Zwykle jest na końcu szyny, połączony z przewodem powrotnym. Często się blokują w pozycji otwartej i pompa nie jest w stanie nabić właściwego ciśnienia.
Najbardziej prawdopodobnym wyciekiem jest pompa wtryskowa. Instalacje między filtrem a zbiornikiem są mniej prawdopodobne. Przewód powrotny z pompy wtryskowej powinien zostać odłączony i zamknięty. Przewody na zaworze podgrzewania paliwa i przewód zasilający filtr przed filtrem ze zbiornika powinny zostać zamknięte. Ciśnienie musi zostać wytworzone...
— Zaczynają się problemy z działaniem najbardziej oddalonych grzejników (długie cienkie rurki powodują duży opór przepływu). 4. Każdy grzejnik zostanie wyposażony w termostat. — Najlepiej montować je w połączeniu krzyżowym, gdyż połączenia boczne powodują nierównomierny przepływ czynnika wewnątrz grzejnika. W wielu przypadkach takie połączenie...
Filtry płynu chłodzącego stosuje się w samochodach ciężarowych i maszynach budowlanych. Taki filtr musi zapewniać o wiele większy przepływ niż filtr benzyny, spójrz na średnicę przewodów. No chyba że, dla poprawy własnego nastroju założysz sobie takie filterek na przelewie (przewodzie powrotnym) do zbiorniczka wyrównawczego (a wiele aftermarketowych...
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Osobiście polecam jak największą liczbę obwodów zabezpieczających. Najtrudniejsze dla złodziejaszków jest dobrze umieszczony zawór odcinający dopływ paliwa. Praktycznie możan pojechac samochodem około 500 m i staje. Musi on być dobrze ukryty i wyposażony w sprytny układ załączania. Pozdrawiam M PS. Nie powinno się zapominać o zaworze powrotnym. M
Dosyć długo samochód stał nie odpalany ok. pół roku.Objawy - gdy właczę zapłon pompka paliwa chodzi non stop auto odpali na 2 sec. i gaśnie.Sprawdziłem pompę paliwa - podaje benzynę pod ciśnieniem do regulatora ciśnienia zaznaczonego na zdjeciu i z powrotem wraca przewodem powrotnym do baku.Czyżby ten zawór się zaciął w pozycji otwartej .Co odpowiada...
Najpierw sprawdź czy jak włączysz zapłon jest napięcie na elektrozaworze w pompie wtryskowej. Jeżeli pompa się zapowietrzyła to najprościej kluczem 17 wykręcić zawór powrotny z napisem OUT na samej górze pompy i zalać pompę paliwem do pełna. Sprawdź czy dochodzi prąd na świece żarowe.
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Taki zawór żeby miał sens trzeba zamontować właśnie "w okolicach podwozia", czyli pod autem. Przecież nie pod maską bo każdy gówniaż go zauważy. Problem zabezpieczenia przed korozją jest drugorzędny, problem jest jak w paliwie będzie woda(w Polsce to norma) i zamarznie zawór. W silniku nic się nie stanie, co najwyżej zapowietrzy się pompa, ale lepiej...
Dziekuje za podpowiedzi. z odłączonym immo samochod odpalal i jezdzil bez problemow kilka miesiecy. Czy po takim czasie mogl zablokowac zapłon? Sprawdzilem pompę paliwa.slychać ze pracuje ale nie podaje paliwa przed zawór odcinający.Sprawdze droznosc przewodow i filtra.Prosze o informacje czy pompa podlaczona jest niezależnie od urządzenia sterującego...
Witam serdecznie Mam taki dziwny przypadek ze swoją Zafirą 2.0 DTL - mianowicie jak jest paliwa więcej niż 1/2 baku to odpala bez problemu. Ostatnio auto stało 5 dni na płaskim i odpaliło z pół obrotu... przez kolejne 3 dni też, aż do momentu jak wskazówka paliwa spadła poniżej połowy. Wtedy auto nie odpaliło. Odpaliłem je na plaka i pojechałem zatankować...
ciekawe gdzie wesplast widziałeś pompe paliwa elektryczną która zasila silnik gażnikowy. pewnie chciałeś napisać w przypadku pompy paliwa należy odciąc wtrysk paliwa lub zastosować emulator wtrysku ( wtrysk zamkniety a przednim zawór nadciśnieniowy z przewodem powrotnym do zbiornika paliwa) można zastosować dodatkowy przekażnik na pompe paliwa ale niewiem...
W wolnej chwili odpiąłem przewód powrotny do zbornika i tryska z niego paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem , a nie powinno. Może zablokował się zawór na pompie.
Witajcie. Mam nie taki sam bo odpala od kopa ale podobny problem więc się podepnę. Po zapaleniu silnik albo zaraz gaśnie albo w czasie jazdy szarpie jak nie jest na luzie. Trochę się przejedzie i problem znika. Potem w ciągu dnia odpala już normalnie. Po dłuższym postoju znów to samo, więc nauczony podobnymi usterkami w Astrze 2.0 Dti podejrzewałem,...
Doszedłem do tego co jest źródłem pojawiania się paliwa w przewodzie powrotnym (przelewowym) a nie w dolotowym. Otóż okazało się, że pompa paliwa obraca się ale nie podaje benzyny. Zatkany jest przewód przechodzący wewnętrz pompy. Obracająca się turbina powodowała wypływ benzyny do przewodu powrotnego. Teraz mam problem z odetkaniem tego przewodu w...
Witam. Mam Opel Astra H 1,7 CDTI DTH. Niezależnie czy w zimie czy lecie samochód po odpaleniu po kilku sekundach gaśnie. Brakuje mu ropy. Filtry nowe- stare były czyściutkie. Problem pojawił się (chyba) po zatankowaniu na carrefour. Po zgaszeniu auta i przerwie (raz godzina raz dzień raz tydzień) auto elegancko odpala, następnie po 5-10 s gaśnie. Po...
Co ta za sposób? Zasilanie i powrót pozostają w jednym zbiorniku (czysty pojemnik 5litrów) Eliminuje się w ten sposób wszelkie przewody i filtr. Pojemnik jest powyżej poziomu pompy. Robi się to wtedy gdy są podejrzenia zapowietrzania się pompy. W warunkach warsztatowych gdy w pompie brak paliwa lub zmieniony został filtr paliwa stosuję do odpowietrzania...
Witam, Mam Forda Mondeo, 2008, 2.0 TDCi Zetec 140km Jak go zostawie na wzniesieniu (tyłem do dołu) to pali dopiero za 2-4 razem albo wogóle i trzeba go odpalać plakiem. Jak go zostawie na płaskim to pali za pierwszym, ewentualnie drugim razem. Wcześniej na płaskim palił zawsze za pierwszym razem ale jest coraz gorzej. Rozrusznik kręci. Poczytałem troche...
Jeżeli wyświetla ci tylko ten błąd to jest to napewno usterka po stronie wysokiego ciśnienia. A dokładnie: 3778-Ciśnienie akumulatora ciśn.: Przecieki w warunkach hamowania silnikiem Sprawdzenie szczelności hydrauliki wysokociśnieniowej przy hamowaniu silnikiem. Reakcja systemu: Problemy z obiegiem powrotnym paliwa, otworzyć się może zawór stałego ciśnienia....
Miejsc potencjalnego zapowietrzania jest całkiem sporo. Zdarza się cofka paliwa na postoju przez nieszczelny zawór dławiący na powrocie paliwa. Bywa, że nieszczelna jest któraś z uszczelek miedzianych na śrubach na pompie, wtedy zapowietrza się w bardzo perfidny sposób, gdyż po dłuższym postoju nie ma w dopływie i przelewach powietrza, a pompa mimo...
Nie montuje się takiego zaworu. Kolega niestety jeszcze mało wie. Są takie zawory firmy ESBE. Zawory temperaturowe seria VTC500 . Zawór VTC500 stosowany jest w układach grzewczych z kotłami na paliwo stałe o mocy do 150 kW, zasilającymi zbiorniki akumulacyjne. Zawór instalowany jest na rurze powrotnej do kotła (50°C, 55°C, 60°C, 65°C, 70°C lub 75°C)...
Witam Fachowców. Przez pomyłkę zatankowałem 9l Pb. zbiornik był na rezerwie od ok 10km -zorientowałem się bardzo szybko - dojechałem do domu ok. 7km bardzo wolno (1100 obr/min) nie depcząc. Rano rozłączyłem filtr paliwa, z butelki podałem na pompę czysty ON. Silnik pochodził kilka minut na wolnych obrotach. Z filtra zlałem Pb i zalałem ON(odpowietrzyłem...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Koledzy, jak widzę jest kilka opcji do wyboru.:) W moim przypadku, aby nadmiernie nie komplikować instalacji, najrozsądniejszym wydaje się odseparowanie istniejącej instalacji (kocioł elektryczny+bufor+naczynie przeponowe i reszta) przez wymiennik płytowy (25-30kW). Wtedy kocioł na paliwo stałe zrobiłbym w układzie otwartym - budzącym najmniej kontrowersji....
Problemy z zapowietrzającą ( i trudną do odpowietrzenia) pompą VP44 w Oplach nie ominął również mojej Omegi. Po regeneracji pompy w sierpniu (nowy sterownik, nastawnik kąta wtrysku, elektrozawór dawki oraz iglica zaworu dawki), po trzech miesiącach spokoju zaczęły się problemy z zapowietrzaniem pompy. Na początku sporadyczne szarpnięcia, potem problemy...
KOLEDZY.. MGLIByscie troszke rozjasnic ta sprawe?? tzn.. akurat nie bawilem sie jeszcze w odciecie na dodatkowym zaworze, choc owy posiadam. Rozumiem, ze jak na wezu doprowadzajacym paliwo (to tylko diesle???)) wsadze zawor, to moze paliwo auto zaciagnac z drugiej strony??? stosujecie wowczas dwa zawory?? na wejsciu i wyjsciu??? ten powrotny czyms sie...
A więc tak: 1: szare cyfry temperatura zadana, czerwona temperatura obecna kotła. Czujnik w kocioł wbudowany, u góry pod czarną pokrywką na kotle. 2: Zawór wbudowany. Zapewne posiadasz zawór 3 drogowy lub 4 drogowy. Jest to temperatura na WYJŚCIU z zaworu, która już idzie na grzejniki. Zawór ten pomaga utrzymać temperature powrotu ale jak i również...
Też tak myślałem powymieniałem filtry ponownie uszkodzone urządzenie nadmiarowe w zbiorniku wymieniłem, wężyki dolotowe i powrotne paliwa z pompy wymieniłem na przeźroczyste wymieniłem membranę na ręcznej pompce przy filtrze pompa uszczelniana w zeszłym roku. Nic nie cieknie nie kapie dołożyłem nawet dodatkowy zawór zwrotny na układzie paliwowym. Pompę...
Witam serdecznie kupiliśmy kilka RENO dxi 410 2007 rok i mam pytanie. Kilka ma po 1 zbiorniku na paliwo i ok Ale kilka ma po 2 i oto moje pytanie, w nich są tylko smoki nic poza tym, połączone są trójnikiem i ida do pompy czy to oryginalne rozwiązanie RENO? Lejąc do jednego baku powiedzmy 600 do drugiego nic zapowietrzy sie cały układ czy sie myle bo...
Panowie,w tym co napisał kol. Ptak chyba mamy jakieś rozwiązanie.Opiszę to na swoim przykładzie.Rok 2006-robię na działce system CO i CWU sam bez żadnej wcześniejszej praktyki w temacie -budowa instalacji CO i CWU .Materiały użyte do budowy:piec 14 KW z rusztem wodnym prod.CHEŁHOWSKI spod Łomży:rury fi 22 CU-takie akurat miałem po taniości ze złomu:4...
No i jestem z nowinkami ;) Silnik nie powinien długo kręcić. Powinien palić od strzała. Jeśli kręci długo to na początek spróbuj przepompować pompką ręczną. (Oczywiście kąt wtrysku, ciśnienie sprężania.) Może schodzi paliwo z instalacji. Niby nie powinno ale czasem tak się dzieje. Tu wrócę jeszcze bo - ostatnio jak odpalałem to podpompowałem paliwko...
Witam, Panowie, potrzebuje Waszej pomocy. Pacjent to MAN TGA z silnikiem D20 oczywiście Common Rail i do tego aktywny błąd 3779-10, auto nie ma mocy i takie tam... Posiedziałem dzisiaj przy tym MANie i sprawa wygląda tak: -ciśnienie paliwa 5,3 bar -ciśnienie Rail na wolnych 500 -zawór MProp 19% Wszystko odczytane MANCAT'S Filtry paliwa wymienione, odstojnik...
Witam forumowiczów. Miałem przypadek z ciężkim odpalaniem i okazało się że zawór zwrotny paliwa powrotnego nie trzymał ciśnienia. Jest on umiejscowiony na górnej części bloku po lewej stronie między 3 a 4 pompą, wkręcony w blok na klucz 24, od góry wkręcony jest gruby powrót paliwa na klucz 22. Grzybek wypracował się i paliwo po kilku godzinach postoju...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
No to macie do czynienia z typową usterką w DAF E6. Usterka mówi o zaworze spustowym na szynie rail. Aby go sprawdzić należy odkręcić od niego przewód powrotny zaślepić go, następnie wylot z zaworu skierować do butelki. Uruchomić silnik na biegu jałowym nie może tam przeciekać paliwo, jeśli paliwo cieknie ciurkiem ( tak było w naszych 6 samochodach)...
Kurcze, Megawe, Twój pomysł zdecydowanie ma sens. Najpierw zbiła mnie z tropu listwa wtryskowa. W mojej niema zaworu i wężyka powrotnego tylko czujnik. Ale dzisiaj popatrzyłem, że pompa ma dwa podłączenia; zasilanie z pompy niskiego ciśnienia i powrót. Rozpiąłem wężyk na powrocie i w 1,5 sekundy nawaliło mi tamtędy litrowy słoik paliwa. Czy w takim...
Witam. Zakupiłem nowy piec na paliwo stałe. typ powiedzmy całodobowy. I owy piec posiada jak rozumiem. 1. Na dole przyłącze powrotne 2" 2. na dole króciec na zawór spustowy wody z pieca 3/4" 3. U góry na kotle przyłącze zasilające sieć c.o 2" 4 taki mały otworek jak sądzę na czujnik ze sterownika temp. (i pytanie czy go należy czymś uszczelnić) 5. króciec...
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
Witam! Ostatnio przerabiałem stare ogrzewanie grawitacyjne na wspomagane pompą i wynikło kilka spraw o których nikt (nawet bardzo doświadczony hydraulik , który dokonywał przeróbki) nie pomyślał. 1. Średnica wszystkich pionów w tej samej odległości od pieca musi być taka sama -> u mnie jeden pion (tylko 2 grzejniki) miał mniejszą średnicę, grawitacyjnie...
"Dodam że samochód ciężko odpala rano lub nawet jak postoi pół godziny,w serwisie zmienili pompę paliwową nie pomogło, w końcu zmienili filtr paliwa i jakąś uszczelkę kwitując naprawę że auto sprawne.A faktycznie auto pod rząd odpala bez problemu,lecz jedynie jak postoi 30min.to już trudniej odpala. Sprawdzane były przewody paliwowe,filtry. Witam. Miałem...
Witam. Mam problem z moim peugocikiem HDI 406. Pali bez problemu ale kiedy chcę przyśpieszyć ewentualnie wyprzedzać przy większych prędkościach (100 - 130 km) autko gaśnie a na desce zapala się kontrolka pomarańczowy silniczek. Po kilku razach próby odpalenia autko zaskakuje i jadę dalej. Podłączyłem pod komputer i stwierdzono taki błąd: "brak zasilania...
Jeśli jesteś tego na 100% pewien że zasilanie benzyny jest ok to opisz jak sprawdziłeś że napięcie na wtryskach jest OK. Chociaż nadal twierdzę, że może być coś jeszcze po stronie zasilania benzyną. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie - być może zawór przelewowy padł i puszcza benzynę. benzyna więc w większości wraca do baku zamiast być wtryskiwana...
Jezusie Nazareński oczywiście za zastosuj zawór mieszający. RTL jest mało komfortowy, o potężnej bezwładności, o ograniczonej długości pętli (bardzo). RTL jest rozwiązaniem jak masz 1-2 obiegi podłogówki. Co do problemu twego hydraulika to od regulacji obiegu są rotametry na rozdzielaczu (na zdjęciu są na dolnej belce). Koniecznie zmień hydraulika,...
Masz wczesną wersję świecy płomieniowej zasilaną z tzw "gaźniczka". Nie powinno tam być swobodnego odpływu, świeca korzysta z ciśnienia paliwa na powrocie. Ktoś tam grzebał. Najlepiej by było przerobić zasilanie świecy na późniejsze - nie ma "gaźniczka", elektrozawór puszcza paliwo na świecę z przewodu powrotnego idącego przez podstawę filtra, gdzie...
zawór powrotny zawór powrotny grzejnik zawór powrotny danfoss
śmigła elektrowni wiatrowej plyta indukcyjna siemens przygasa płomień
Sonda lambda w skuterze Piaggio X8 125 2006 - funkcje i wygląd Schemat instalacji elektrycznej BMW E87 - źródła i porady