Znalazłem jeszcze taką informację: Świeci się lampka ostrzegawcza silnika; Trzęsienie silnika na biegu jałowym Objaw Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Kod usterki: P1335 Trzęsienie silnika Warunki w chwili pojawia się objaw: Na biegu jałowym Przyczyna Uszkodzony czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin Rozwiązania Włączyć zapłon Zawór recyrkulacji...
EGR - zawór recyrkulacji spalin.
Odkiedy w 1.8 125koni jest zawór recyrkulacji spalin?
Dziękuje za uwage problem rozwiązany.
Witam na początek wyczyść zawór recyrkulacji spalin
Jest to zawór recyrkulacji spalin z czujnikiem polozenia powinien byc 5 zylowy przewód. Na pinie numer 2 po wlaczeniu zaplonu powinno byc 5V.
Sprawdż zawór recyrkulacji spalin EGR oraz katalizator czy jest drożny.
Błąd P0400 w tym silniku ma kilka znaczeń : -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie -Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie -Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie -Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego -Rozpoznany zbytni przepływ recyrkulacji gazu...
stawiam na turbinę możesz sprubować zmierzyć ciśnienie doładowania ,a jeszcze jedno zawór recyrkulacji spalin popatrz czy się w pore zamyka
na fotce to zawór recyrkulacji spalin, czujnik spalania stukowego ,jak pisałem ,jest przykręcony bezpośrednio do bloku z tyłu silnika gdzieś pod kolektorem ssącym.
Ten otwór powinien być połączony wężem z pokrywą zaworów, lub zatkany. To coś zaznaczone X wygląda mi na EGR - zawór recyrkulacji spalin.
To, co wisi to jakiś dokładany sygnalizator, najczęściej niewłączonych, niewyłączonych świateł, może też być ewentualnie od jakiegoś dokładanego immobilisera, alarmu czy instalacji LPG. Ten element w komorze silnika to zawór recyrkulacji spalin, służy do ekologii, część aut go miała, część nie. Zasadniczo do pracy silnika potrzebny nie jest, dziwne,...
Witam szanownych kolegów mam mondeo 1996 rok 18, 16v na gazie sekwencyjnym Mam problem z biegiem jałowym tzn, jeśli przy rozgrzanyym silniku puszczam "na luz"to obroty silnika do chwili zatrzymania totalnego trzymane są na poziomie 1500 obr/min gdy sie zatrzymam spadaja do 900-1000 i jest normalnie. Czy to jest wina zawóru recyrkulacji spalin słyszałem...
Jeżeli ma rzeczywiście tyle przejechane co na liczniku to powinieneś jeszcze pojeździć widziałem egzemplarz z 450 tys.km i silnik pracował bez zarzutu.Jeżeli chodzi o "dymka" to przypuszczam,że ten typ tak ma(choć na zimnym na wolnych obrotach nie powinien tak dymić jak piszesz,należałoby sprawdzić wtryskiwacze i zawór recyrkulacji spalin-EGR czy się...
FFR 00647 to błąd sprężarki EDC 03063 - niedokończony rozruch AGR 3004 - Zawór recyrkulacji spalin uszkodzony
Zasilana jest? ECU zapina masę.
Zawór podciśnienia. To zawór EGR. Recyrkulacja spalin. Bzdury z kosmosu. Macie jakąś zgaduj-zgadulę? To jest zawór powietrza wtórnego , tzw. odkurzacza.
Trzeba po prostu wyczyścić tłoczek.Temat poruszany na forum-przegladnij wcześniejsze posty.
Cześć. W którym miejscu miałeś przetarty przewód? czy dało się to namierzyć od góry patrząc? Czy trzeba było na kanał i szukać na dole? mam p2425 w touranie 2.0tdi z 12r. i mi się już pomysły kończą.
proponuje zaślepić EGR - ale najpierw trzeba obecny dobrze wyczyścic - odblokować tzw. grzybek aby cheek się nie zapalał i ma jezdzić
Witam Auto to "Opel Astra 1.6 16v EcoTec Automat" Otóż w samochodzie pokazuje mi się check przy agresywniejszym przyspieszaniu i hamowaniu z dużej prędkości, natomiast kiedy już się zapali to podczas hamowania kiedy samochód już prawie się zatrzyma samochód gaśnie. Pojechałem podłączyć auto pod komputer, wykazał on że problemem jest "zawór recyrkulacji...
jak wypiac gaz ,jak to zrobic
Jeśli poduszka jest wymienna, to nie ma znaczenia czy wymienisz samą poduszkę czy cały kokpit. Montaż używanych poduszek powietrznych w istocie jest nielegalny. Nie wiem co ustawodawca miał na myśli, ale tak jest, tylko nikt tego nie egzekwuje, bo nie ma jak tego sprawdzić. Teoretycznie, można sobie wyobrazić, że taka poduszka z demontażu mogła być...
Podaj kod silnika. W X12SZ jest tak (od glowicy): Czarny Czarny z bialym paskiem Brazowy z niebieskim paskiem Brazowy Czarny z zoltym paskiem
Jaki jest przepływ przez zawór recyrkulacji?
witam, spróbuj go wyczyscić, ten zawór słuzy do recyrkulacji spalin(ekologia teraz na topie :D ) i pewnie sie zciał, a dopiero nabywaj w drodze kupna :D ,powodzenia
Podobny temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Sprawdź cały układ filtra węglowego i zawór recyrkulacji par paliwa odprowadzanych ze zbiornika.
Witam, Peugeot ma słabą moc, obrotomier dochodzi do 2100obr/min wyskkuja dwa blędy: P0243 obwód zaworu elektromagntycznego ciśninia turbodoładowania P0403 - zawór recyrkulacji spalin EGR, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy poradzcie co mam robić
C18XEL różnił się od C18XE tym że miał inny komputer wyposażenie C18XEL w EGR (zawór recyrkulacji spalin) Niestety nieprawda. Ani C18XE ani C18XEL EGRa nie miały. Z resztą sprawa jest prosta, na twoich zdjęciach tam gdzie byłby EGR (gdyby był to X18XE) go nie ma, jest za to juz jakby przygotowany "wypustek" pod niego. Twój problem najlepiej by było...
Tu jest napisane, że jest zablokowany zawór recyrkulacji spalin. Możliwe, że założyli stary. Jest taka możliwość, że ruchome elementy zaworu się blokują po nagrzaniu, i wtedy zaciąga spaliny, co uniemożliwia uruchomienie silnika.
Zawór recyrkulacji spalin. Jeśli silnik to AHW to nr. 036 131 503 d
Nie do końca rozumiem tą odpowiedz, możesz jaśniej ?? Egr był wykręcony i czyszczony po jakichś 5tyś kilometrów pojawił się ten błąd To pełny opis błędu z VCDS 16787 / P0403 / 001027 - Zawór recyrkulacji spalin (EG18) (N18): awaria Możliwe objawy Lampka kontrolna awarii (MIL) WŁ Szorstka prędkość biegu jałowego i / lub zatrzymanie silnika Utrata mocy...
witam zgodzę się z powyższą wypowiedzią ale czasami powodem może być przestawienie się pompy wtryskowej lub zawór recyrkulacji spalin ktory z doświadczenia wiem ze lepiej wymienić niż czyscić
Błąd P2173 jest błędem związanym z niesprawnym zaworem EGR. P2173 Peugeot 308 znaczenie: PKodeks układu napędowego - Problem jest związany z silnikami, skrzynią biegów i systemami emisji spalin. 2MFG - Specyficzne dla producenta 1Pomiar paliwa i powietrza 7Zawór układu recyrkulacji spalin 1 3Napęd położenia zaworu TFP bez przełożenia napędu W konsekwencji...
Czy udało Ci się usunąć ten problem? Co było przyczyną? Odczytałem błędy VAG: 1314 - ABS sterwonik silnika 17811 - Zawór recyrkulacji spalin 17549 - Pomir obciążenia 16556 - czujnik sondy lambda bank1 mieszanka zbyt bogata Może macie jakieś pomysły?
3850-01 Position deviation enclosed exhaust gas recirculation to high. Resztę sprawdzę jutro w MAN-CATs i napiszę. Błąd 3580-01 sugeruje zawór recyrkulacji spalin.
Zawór recyrkulacji spalin.Miałem dwa takie przypadki.
Pierwsza sprawa to filtr paliwa,druga to zawór recyrkulacji spalin(EGR).
Sprawdź zawór recyrkulacji spalin czyli EGR Auto przez zanieczyszczony zawór może kopcic , słabe przyśpieszenie i większe spalanie
Witam ,w mojej Ravce co jakieś 20 km zapala się check engine po odczytaniu kodu błędu wychodzi że zawór recyrkulacji spalin .... wymieniłem go na nowy , dalej jest to samo ... Pomocy
Przepraszam za odkop ale mam ten sam problem. Zawór recyrkulacji jest raczej dobry, poza tym sam zawór ma osobny błąd. Czy jest jakaś czujka w układzie recyrkulacji?
Witam .Powodem awarii sondy lambdy może być uszkodzony zawór recyrkulacji spalin.
Podaj przynajmniej nr. błędu jaki wyszedł. Może być tak, że nie jest to błachostka. przykro mi ale niepamietam tego nr. Ale chodziło o jakiś zawór recyrkulacji spalin powiedzial mi ze mozna z tym jezdzic. Kłamał?
P 2425 zawór obejścia chłodnicy recyrkulacji spalin, tak na szybko.
witam zaślep zawór recyrkulacji spalin, i sparwdź czy napewno tłumiki są drożne! mozesz odkręcić sonde i jak bedą tłumiki zatkane to przez ostwór sondy spaliny beda wylatywac i poczujesz poprawe wtedy... jeżeli zaś nic to nie pomoze to najprawdopodobniej zawór recyrkulacji do zaslepienia.... Pozdrawiam
Witam Według mnie to zawór recyrkulacji spalin, który znajduję się na kolektorze ssącym. Sprawdzić go możne odłączając od niego przewód podciśnienia. A następnie sprawdzić obroty silnika przytrzymując gaz na biegu jałowym...
Sprawdź zawór recyrkulacji spalin.
Wg tisa: Sprawdzić czy nie występuje usterka: ◦Zapchany zawór recyrkulacji spalin. ◦Poluzowane obejmy, pęknięcia lub inne uszkodzenia układu dolotowego. ◦Przeszkody w przepływie w układzie dolotowym. ◦Zapchany filtr powietrza. ◦Załamania, nieszczelności lub nieprawidłowe połączenia przewodów podciśnieniowych. ◦Przedostanie...
Diagnoza komputerowa podstawa i wszystko powie, mechanik pewnie naciągnął na turbinę :p Prawdopodobnie zawór recyrkulacji spalin. Ale najlepiej podjedź na kompa i wszystko będzie jasne.
witam sparwdź EGR - zawór recyrkulacji spalin pozdrawiam
Zacięty zawór recyrkulacji spalin...
bo teście wyświetlilo mi zawór recyrkulacji spalin
P 1122 nie odnosi się do DF 198 (nie wiem jak odczytałeś ten kod) a raczej do DF 073 czyli OBWÓD CZUJNIKA POŁOŻENIA PEDAŁU, LINIA 2. A sama interpretacja tej usterki mówi żeby sprawdzić połączenia czujnika położenia pedału, przeprowadzić kontrolę połączeń modułu sterowania silnikiem i naprawić w razie potrzeby jednak ty to wykonałeś więc pozostaje sprawa...
elektrit ci dobrze mówił - zawór recyrkulacji spalin - zrób test pisaka
Redukor Tomasetto Alaska to dobry reduktor, ale do max 90KM. Dla Golfa IV 1.6 będzie za słaby. Osobiście poleciłbym reduktor Landi Renzo IG1. To chyba jedyny reduktor na polskim rynku, który nie zmienia ciśnienia na wyjściu wraz ze zmniejszaniem się poziomu gazu w zbiorniku. Jest dwustopniowy. Niestety jest bardzo drogi (ok 700zł). Wtryski AC W01 są...
Sądzę że zawór recyrkulacji to dobry trop. Sprawdził bym tez dla pewności filtr powietrza.
sprawdź tzn . wyczyść zawór recyrkulacji spalin-EGR-ewentualnie wymień go ,nie jest drogi.
Mógłby mi ktoś wyjaśnić jaki wpływ będzie mniał na silnik uszkodzony zawór recyrkulacji spalin
Po wymianie filtra paliwa jak nie zmieni sie objaw to sprawdź zawór recyrkulacji spalin.
A zawór recyrkulacji spalin (EGR) nie zacina się w pozycji otwartej ? Można go zaślepić na próbę.
Masz na Ross-tech co to za błędy: 16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu Możliwe przyczyny Nieszczelność w układzie dolotowym i/lub wydechowym Uszkodzony katalizator Uszkodzony(e) czujnik(i) powietrza Czujnik(i) powietrza Usterka sterowania Możliwe rozwiązania Sprawdź układ dolotowy i wydechowy pod kątem nieszczelności...
Miałem kiedyś w Kadecie silnik C16NZ i zawór recyrkulacji spalin był, ale nie sterowany elektrycznie tylko pneumatycznie (podciśnieniem z kolektora dolotowego). Był zamontowany na kolektorze dolotowym. Jego złe działanie raczej nie powinno zapalać pomarańczowej lampki silnika (Check).
W Punto mk.1 z silnikiem FIRE nie ma żadnego EGR. To o czym piszesz to jest zawór recyrkulacji oparów paliwa (EVAP), a nie żaden EGR. EGR to zawór łączący kolektor wydechowy z dolotowym (recyrkulacji spalin).
Wątpię aby na jakieś akcję przywoławcze się załapał. A jak tam zawór recyrkulacji oparów paliwa?
Od jakiego innego typu silnika Astry mogę zastosować zawór recyrkulacji spalin (EGR) do mojego X14XE w Astrze 1.4 16V? Czyszczenie nic nie dało, więc muszę wymienieć ten element.
A więc tak to jest audi a4 1.9 TDI po sprawdzeniu go komputerem błędy są takie 1265Zawór recyrkulacji spalin-N18 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 741Kontrola pedału hamulca nieprawidłowy sygnał
Witam ponownie. Zgodnie z zaleceniami zwarłem pin 1 i 2 i tak jak koledzy piszą: 3x12 a następnie nr błedu. Ten nr to 47 i jest to jedyny nr alarmu. Jak dobrze odczytałem: zawór recyrkulacji spalin. Co to może oznaczać, jakie podjąć kroki? ----------------------------------------... No i dałem radę. Rozebrałem...
Niestety diagnoza jest jak najbardziej słuszna, musisz wymienić zawór recyrkulacji ( ponieważ sie zaciera ) lub spróbować go wyczyścić. Jackkk
tak były spalone swiece zarowe, może też byc przepływomierz, komputer, pompa, instalacja, zawór recyrkulacji. a moze prosciej pojechac do jakiegos elektryka
Dzięki, przy okazji uzupełniam- kazali mi wymienić zawór recyrkulacji spalin- podobno była zapieczona membrana- też to nic nie zmieniło ! Jeszcze raz dzięki, będziemy sprawdzać :D
,Pobudzony, stwożę hybrydę w której to znajdą się: automatyka sterowanie dziwne ale nie znalazłem z menu pl https://www.euro.com.pl/inteligentne-zar... elementy wykonawcze grzewcze https://www.ceneo.pl/9204022?se=9jCyx9Wa...
Witam ponownie! Problem rozwiązany, wszystkiemu winien był zawór recyrkulacji spalin w którym naderwała się membranka i komputer wywalał błąd. Wszystkim wielkie dzięki za pomoc.
mam pytanie czy zawór recyrkulacji spalin czysci się? raz dziala raz nie dziala i komp wykazal ze zawór jest przyczyną słabej dynamiki w serwisie kosztuje 2 tys wiec spory wydatek slyszalem ze mozna go wyczyscic prosze o porady.
Mam pytanie. Czy to normalne że zawór recyrkulacji nagrzewa się i zamyka z opóźnieniem. Po zaniku napięcia przez dłuższy czas pozostaje otwarty, po 1-2 min zamyka się. Podczas końcowego cyklu przy wypompowywaniu wody jeszcze jest otwarta recyrkulacja pomimo braku napięcia i po czasie się zamyka.
Sprawdż bardzo dokładnie szczelność intercoolera i przewodów ciśnieniowych na drodze turbosprężarka->intercooler->kolektor ssący. A zawór recyrkulacji sprawny? Grześ
Ja mam astre I ,ale pewnie z podobnym silnikiem i objawy miałem inne ale skojarzyłem sobie że może być to samo .U mnie uszkodzenie było bardzo widoczne na 2 (przy wolnych obrotach) - szarpał. Uszkodzony był zawór recyrkulacji spalin (ERG) . Jeżeli jesteś zainteresowany to poczytaj na forum jest wiele informacji na ten temat:!:
W/g mnie masz przytkany katalizator. Dodatkowo zaślepiłbym zawór recyrkulacji spalin EGR. Po tych akcjach zresetuj komputer i dokonaj samodiadaptacji.
na 90% to pada zawór recyrkulacji spalin on dba o ekologie , ale jak się zapcha to wysyła błąd do kompa i samochód przechodzi na stan awaryjny spadek mocy i świecenie kontrolki, nowy kosztuje ok. 500zł ale często pomaga przeczyszczenie starego
zawór EGR słuzy głównie ekologii, zaraz po rozruchu silnika kieruje częśc spalin sopwrotem do spalenia, mieszanka jest cieplejsza, lepiej sie dopala, mniej syfu do atmosfery. Funkcja Gdy zawór magnetyczny sterujący zaworem recyrkulacji spalin uruchamia się, przewód powietrza między zaworem recyrkulacji spalin i kolektorem ssącym otwiera się. Zawór recyrkulacji...
Ja bym sprawdził czujnik cieczy sprawdzić jedo rezystancje czy jest prawidłowa - potem czy czasem EGR zawór recyrkulacji spalin czasem się nie przyciął i spaliny trafiają w kolektor dolotowy jak coś to mam trochę schematów do opla przypuszczam że masz silnik x14sz.
Tam jest zawór recyrkulacji sterowany pneumatycznie... A co mu się uszkodziło ? Wstaw używkę i po kłopocie. Z moich obserwacji wynika że przy stale zamkniętym (zaślepionym) EGR wzrasta zużycie paliwa..
C16NZ nie wiem gdzie ten zawór się znajduje a w sam naprawiam astrę znalazłem coś takiego 5 - zawór recyrkulacji spalin (tylko silniki X14, X16, C18), a mój to C16NZ
Update byłem na Kompie i zapisałem sobie takie coś : -PO120 - Czujnik położenia przepustnicy ( Pedał gazu ) (UP Trafiłeś:)) -PO130 Sonda Lambda Rząd 1 Czujnik 1 -P1405- Zawór recyrkulacji spalin Egr mogę zaślepić więc to kilka złotych , ale ile wyjdzie mi sonda i ten czujnik
jaceksu 25 - musicie sprawdzić zawór recyrkulacji spalin i taki zaworek podciśnieniowy jak puszka nad zaworem najlepiej podmienić na drugi ale dostęp jest przerąbany-z tyłu silnika nad rozrusznikiemalbo na próbę zaślepić ten zawór
od kwietnia ubiegłego roku miałem problem z (check engin), na komputerze wychodził błąd, zawór recyrkulacji spalin. w serwisie opla chcieli wymienić elektrozawór egr, wymieniłem sam kupiony gdzie indziej, problem nie zniknął. kilku fachowców się głowiło i nic, objawy zaplanie checku na wolnych obrorach, przy jeździe gasł. Dopiero dzisiaj kolejny mechanik...
Jeśli nie Sonda Lambda , to ja bym obstawił Zawór recyrkulacji spalin (EGR) , jesli coś takiego się powtarza po remoncie silnika dobrze było by go zaślepić. Ale też niech się wypowiedzą inni
Pewnie chodzi Ci o zawór recyrkulacji spalin,ale w zwykłym dieslu nie powinno być takich objawów.No nic poczekajmy na zdjęcie,wtedy coś poradzimy,bo z Twojego opisu ciężko się wyznać o co chodzi.Pozdrawiam
Poszukaj Autokącika, tam masz sporo o Oplach. EGR to bodajże zawór recyrkulacji spalin, czy coś takiego. Ma ponoć dawać kopa autku. Ja mam zaślepiony, ale zostawiłem podłączenia do niego, bo Opel mi wariował.
Do masy też mierzyłem i jest 3V to i tak trochę mało Dodano po 16 Elektrozawór mierzyłem ma 25 ohm nowy ma 30 ohm, więc przy sprawnej instalacji nie powinno pokazywać przerwy w obwodzie. Tylko gdzie szukać :)
masz do wymiany EGR, zawór recyrkulacji spalin. Wystarczy odłączyć od niego wtyczkę (wyskoczy czek silnika) ale szarpanie ustanie. Ale najlepiej będzie wymienić.
Kiedyś podobnie miałem w Accencie. Winny był zawór EVAP, recyrkulacji oparów paliwa. Może w tym przypadku jest samo?
Jest to prawdopodobne, ale wcześniej posprawdzałbym to co piszemy, czujniki , wyczyść układ dolotu i sprawdź szczelność. Jeszcze zawór recyrkulacji spalin sprawdź jak jest w tym silniku i ten regulator ciśnienia obowiązkowo.
Jedno i drugie na nim wisi zgodnie z opisem : 7 - Zawór recyrkulacji spalin, Miernik masy powietrza, Poziom oleju, Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 5 A Dodano po 5 Sprawdź sobie kable znajdujące się w listwie pod akumulatorem, które idą do pompy wspomagania.
Egr to już nie jest sam zawór. Układ recyrkulacji spalin składa się z wielu elementów wykonawczych i czujników. Z czym masz dokładnie problem? A co do decyzji o kupnie, to wybieraj albo ori albo produkt porównywalnej jakości. Wszelkie zamienniki działają jak chcą.
Witam, ja też miałem podobne objawy w ASTRZE 1,6 8V. sprawdz EGR'a czyli zawór recyrkulacji spalin. na forum OPLA gdzieś dokładnie własnoręczne czyszczenie było opisane. Może pomoże. Pozdrawiam.
Y18 Zawór Elektromagnetyczny-Recyrkulacja Gazu Wydechowego
samochod tak jak pisałem benzynowy a kod silnika...bodajze... X16SZR poj. 1.6 Astra G numery błędów to: P0170 to sonda P1405 to zawór recyrkulacji spalin Dodano po 5 :?:
witam, ERG to zawór recyrkulacji spalin, służy do zmniejszenia emisji tlenków azotu, część spalin powraca do dolotu i powtórnie trafia do cylindra, jak sprawdzić -tylko diagnoza na sprawdzenie emisji spalin, chyba że masz extra super węch hehe ,pozdrawiam
.Po podłączeniu do komputera okazało się że trzeba wymienić zawór recyrkulacji spalin. Trzeba wymienić?Dobre,jak bym tak podpinał i wymieniał co pokaże to po pół roku torba i kij. Podaj kod silnika.
Poprostu zawór recyrkulacji spalin się nie domyka i z tąd dymienie przy gwałtownym przyśpieszaniu. Zapchanie lub wymiana tego zaworu rozwiąże Twój problem. Ja miałem już w warsztacie 2 fordy z takim objawem. Pozdrawiam.
zawór recyrkulacji vectra zawór recyrkulacji ciśnienia zawór recyrkulacji spalin otwarty
zębatek przekładnia podsłuch telefon analogowy przepala bezpiecznik deski rozdzielczej
orion tv22lb schemat diora calypso
Zmywarka Miele - pulsujące diody, brak reakcji Instrukcja obsługi radioodbiornika FM USB/MP3 SM 2006