Odczytaj symbol (nr. fabryczny części) i porównaj w google. Przykładowo 0281 002 500.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
nie pamiętam robiłem to bardzo dawno ale na pewno były róznice ,tylko zawór od psg16
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
To nie przepalony opornik a tranzystor mosfet. Zapewniam cię że odpowiada on tylko za zawór regulacji dawki paliwa - powód przez który nie chciał odpalić samochód. Tłoczek sterowany jest bezpośrednio z płyty głównej sterownika z 7 nóżkowgo elementy. To sterowanie nie ulega uszkodzeniu. Błąd 0550 jest regulacji kąta wtrysku. Mogło się zdarzyć że jednocześnie...
Witam, jestem nowym użytkownikiem, aczkolwiek potrzebuje Waszego wsparcia. Posiadam Audi z silnikiem 1.9 tdi Afn i jak w temacie mam problem z odpaleniem auta gdy jest rozgrzany przy tym komputer pokazuje błąd 00550 (zawór regulacji dawki paliwa, różnica regulacji, nieciągły), ktoś z Was może jest w stanie pomóc ?
Witam. Jeśli przetłumaczyć błędy na język polski to tak: Fuel Pressure Regulation Valve 2 Control Difference Różnica ciśnienia paliwa Rozporządzenie Zawór sterujący 2 Drugi: Pressure too High Zbyt wysokie ciśnienie. A więc podejrzewam, że prawdopodobnie zawór regulacji dawki paliwa się zaciął, co warto sprawdzić w paramentach pracy silnika. Pozdrawiam....
Nie wiem jakiego to kleju kolega w komputerach używa, ja widziałem w komputerach pastę termoprzewodzącą służącą do poprawy odprowadzania ciepła do radiatora. Pastę, o której piszesz, nie będzie ten tranzystor w tym sterowniku sprawnie chodził, o czym wcześniej napisałem, bo nie tylko tutaj chodzi o odprowadzania ciepła, ale i musi, taka pasta przez...
a jakie moga byc inne przyczyny? Inne? Tu masz oryginalny opis błędu P0251 wg IDS-a: Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza. Przyczyną tego kodu DTC może być: -wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej -brak paliwa w zbiorniku -ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa i zbiornikiem paliwa -niedrożny filtr paliwa...
W Krakowie jest zakład regenerujący pompy CR, ponoć ma bardzo dobrą opinię. Są w stanie zdiagnozować pompę na stanowisku testowym i ocenić co jest do roboty. Mam w aucie (P407) silnik z tej grupy (2.0 HDI RHR, układ Siemensa), kupiłem go z pompą, której czasem coś odwalało i ciśnienie nie chciało wzrastać przy próbie ruszenia z miejsca, jak już zaskoczyło...
Witam, Po kilku spędzonych godzinach na różnych forach, nadal nie mogę rozwiązać mojego problemu. Mianowicie, kupiłem od gościa Mondeo, mówi że zgasł mu na ekspresówce i od tamtej pory nie odpalił. Gościu wymienił i ustawił pompe paliwa. Wsadził, ustawił i zaprogramował nowe wtryski. Wymienił rampe CR wraz z jego czujnikiem, wymienił czujnik położenia...
Widząc, że nie ma konkretnej instrukcji naprawy sterownika PSG16 a dodatkowo każdy robi z tego wielką tajemnicę, postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami z regeneracji. Pacjent to kolegi opel, sterownik na pompie to PSG16 (sterownik z dwiema wtyczkami). Objawy to rzucenie palenia, po poluzowaniu przewodów na wtryskiwaczach bardzo niskie ciśnienie...
Witam! Dwa słynne błędy P0251 - zawór regulacji dawki paliwa P1211 - za wysokie/za niskie ciśnienie paliwa Właściciel włożył chyba już 10 tyś bez efektu... Pompa i wtryski pojechały do specjalistycznej firmy i nie pomogło... Dwumasa wymieniona... Sterownik podmieniony, zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia (kilka razy podmieniane), serwis forda i wiele...
Witam. Mam problem bo świeci się non stop kontrolka świec żarowych, czy włącze zapłon i czy odpalę samochód to po chwili włącza się kontrolka i miga miga. Nie przeszkadzało by mi to ale kontrolka migała przez jakiś czas skasowałem błąd na VAG-u i problem zniknął.( wtedy mam większe spalanie jak miga kontrolka ) Ale czasami nie mogłem odpalić samochodu...
sorry że krytykuje ale dla mnie to jest druciarstwo. mam zupełnie inny sposób "prawidłowego" montażu tranzystora. kto miał zrobiony przeze mnie sterownik, podejrzał do środka to wie o czym mówię. Nie będę tu kręcił swojego filmu jak ja to robię, bo dla osoby która chce tylko sobie naprawić sterownik to ten film i twój i mój może przynieść więcej strat...
Witam, Mam problem z Fordem Focusem 1.8 tdci 100KM 2003 284tys km, auto kupione miesiąc temu, po przejechaniu ok 400km , auto zaczęło gasnąć przy większej prędkości ok 120km/h na autostradzie stało się to po raz pierwszy. Dzieje się tak po chwilowej jeździe po ok 30 minutach jak się zagrzeje, zapala się kontrolka świec żarowych i auto gaśnie, na szczęście...
Auto odpala normalnie, pracuje równo, nie dymi, nie brakuje mu mocy. Praca silnika na wolnych obrotach wydaje się być poprawna, choć jest trochę głośniejszy i pracuje bardziej twardo. Natomiast podczas przyspieszania wyraźnie klekocze jak stary diesel. Słychać wyraźnie spalanie stukowe. Irytujące rechotanie. Sprawdzone wszystko co możliwe, rozrząd,...
z tym silnikiem i z doświadczenia wiem że to często są wtryskiwacze, ale warto wlać coś do ich czyszczenia do paliwa i sprawdzić czy pomoże. Dokładnie i do tego układu paliwowego Delphi wskazane olej 2T i wymiany na czas filtr paliwa, bo firma delphi ma za delikatne układy i wystarczy niewielka ilości powietrza w układzie paliwowym poprzez stopniowo...
Powszechnie to wiadomo że zawór regulacji dawki paliwa jest sterowany przez tranzystor Unipolarny. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd niczym nie uzasadnionymi stwierdzeniami. Zawór regulacji dawki się nie zacina. Może stanąć na amen jak pompa poleży z pół roku czy rok. Ale wtedy samochód na takiej pompie nam nie odpali, a sterownik z racji tego nie uszkodzi...
Pojemność tego kondensatora, oczywiście wyjętego ze sterownika uszkodzonego nieodwracalnie , wynosi dokładnie 3,5 nF. Jeżeli ktoś sobie "próbuje " naprawić sterownik i nie udało mu się przylutować do małego pola lutowniczego, to tym bardziej będzie miał problem z przylutowaniem do tego kondensatora. Radzę w takim przypadku oddać sterownik doświadczonemu...
W pompie wtryskowej tego silnika są elementy wykonawcze zawór regulacji momentu wtrysku i nastawnik dawki. Czujnik temperatury paliwa również. Teoretycznie po pdaniu napięcia ok. 1,5 V do nastawnika dawki i 12 V do elektrozaworu możemy uruchomić ten silnik bez możliwości korekty momentu wtrysku TYLKO PO CO !!!!!! Takie uruchomienie nic nie mówi o pracy...
Zobacz czy nie ma zwarcia pomiędzy poszczególnymi pinami, a temperaturę paliwa pokazuje poprawnie? Bo masz tam 4 piny, 3 na halla i jeden od czujnika temp. paliwa.
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Witam. Mam problem z Reneault Mascott 2004 r silnik 2800 moc 125km . Jak go kupiłem , to był kłopot z zaworem ciśnienia na pompie i wymieniłem ten zawór . Obecnie auto pracuje normalnie odpala ciepły czy zimny , sprawdzałem ciśnienie w układzie i jest prawidłowe takie jak zadane , ale mimo , to są błędy tego typu : 5301 Zawór regulacji ciśnienia paliwa...
Witam, pacjent Ford Mondeo Mk3 TDDi 115KM 2001r. na pompie Bosch VP44. Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, przy ok. 3000 obr./min. silnik zaczyna przerywać (dostaje "czkawki"). Im bardziej rozgrzany, tym mniejsze obroty można osiągnąć, w końcu nie wkręca się powyżej 1500 obr./min., obroty skaczą i nie da się jechać. Auto bez problemu można...
Witam ponownie. Prułem wiązkę tam gdzie większość znalazła jakieś uszkodzenia czyli pod filtrem powietrza - wszystko wygląda ok. https://obrazki.elektroda.pl/9140710200_... Podłączyłem miernik z amperomierzem i ruszałem elementami wiązki obserwując wskazania i nic się nie zmieniało. Zacząłem więc sprawdzać ciśnienie paliwa i za filtrem...
Witam Pytanie jaka jest rezystancja zaworów regulacji dawki paliwa i regulacji początku wtrysku? U mnie ten pierwszy czyli ten w centrum doprowadzeń przewodów wtryskiwaczy (rozumiem że to właśnie zawór regulacji dawki) ma 0.2Ω. Czy będę musiał wymienić moduł PSG5 przez ewentualną awarię. Zakładam że taka rezystancja to anomalia bo w końcu to solenoid....
Witam mam audi A6 C5 2.5 TDI i samochód czasami odpala za pierwszym czasami drugim a czasami wcale i dopiero ponowne włożenie kluczyka albo odpięcie i podpięcie klemy pomaga lecz też nie zawsze i po prostu po dłuższym czasie nagle odpali co może być problemem. Dodam że czasami migają świece żarowe ale jeżeli chodzi o moc czy wkręcanie się na obroty...
Mój problem wygląda tak: W mojej K2500 TCi przetarła się wiązka przewodów. Zaczęły się smażyć i w rezultacie kilka się przepaliło a przy kilkunastu trzeba było zrobić fragmenty izolacji, ale niestety przez jakiś czas się pozwierały pod zasilaniem. Przewody zrobiłem, wszystkie przejścia są, zwarć brak. Wszystkie urządzenia elektryczne i elektroniczne...
czujnik/nastawnik sygnał wyjściowy/wejściowy A35 – sterownik systemu EMC sterownik wejściowy A162 – immobiliserczujnikwejściowy B24 – czujnik temperatury silnika (ECT)czujnikwejściowy B25 – czujnik temperatury powietrza zasysanego (IAT)czujnikwejściowy B30 – przepływomierz powietrza (MAF)czujnikwejściowy B31 – czujnik...
Ja na Twoim miejscu tego bym nie ruszał. O ile się wiem to regulacja dawki paliwa odbywa się po rozebraniu pompy i przestawieniu zębatego kółka sterującego względem tulei regulacyjnej. Dzięki temu zapewniona jest możliwość takiego ustawienia objętości dawki, aby bieg silnika był równomierny i do każdego cylindra była wtryskiwana zawsze taka sama objętość...
Temat ogarnięty, winowajcą był zawór regulacji ciśnienia na listwie cr, po wymianie ciśnienie na biegu jałowym uspokoiło się, silnik nie trzęsie, nie słychać stuków dwumasy, a już mechanik chciał naciągnąć mnie na sprzęgło, masakra. Po wymianie zaworu nadal wyskakiwał raz na jakiś czas błąd za bogatej dawki paliwa. Po sprawdzeniu wtrysków wymieniłem...
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
Podczas sprawdzenia napięcia przychodzącego do sterownika pompy w kostce w fordach pojawia się po przekręceniu kluczyka na kilka sekund. Nie jest to reguła, bo czasami jest po włączeniu zapłonu cały czas. Do sprawdzenia należy użyć żarówki dużej mocy, przy sprawdzaniu miernikiem możemy zostać oszukani. Zawór dawki można sprawdzić na krótko ale koniecznie...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Witam wszystkich, posiadam Astre H 1.3 CDTI z 2006 roku, auto ma 105 tys km przebiegu. Mam poważny problem ze znalezieniem usterki , a więc do tematu, moja astra jak się nagrzeje gaśnie na wolnych obrotach jak jadę nic się nie dzieje tylko sie zatrzymam i auto gasnie po czym w sumie nie za każdym razem, ale za którymś nie mogę odpalić , muszę odczekać...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Ja ustawiam zawsze jeden zawór gdy wciśnięty jest w tym czasie drugi, to wiadomo że pierwszy jest puszczony, potem odwrotnie. Nieco większy luz nie szkodzi na pracę silnika, tylko cykanie będzie słychać. Świece NGK to gówno, najlepsze są Championy, ale i polska Iskra lepsza niż NGK (one już dawno japońskie nie są). Jeśli gaźnik ma jakąś śrubkę do regulacji...
Diagnoza komputerowa była. Pompa miała dwa błędy jakieś czujniki teraz nie pamiętam muszę ją znaleźć. Lecz myślę że to wtryski. Dodano po 3 Byłem na diagnozie i się przeraziłem może ktoś mi powiedzieć na czym polegają błędy : 1.Zawór odcinający dopływ paliwa - nieprawidłowe działanie 2.Czujnik tłoczka rozdzielającego pompy wtryskowej - nieprawidłowy...
Pompy VP30 VP44 mogą się uszkodzić podczas zapowietrzenia. Takie podmiany sterownika czy całej pompy to dla elektroniki zabójstwo. Często tak jest, że samochód pracował bez zarzutu, odpalał w przymrozki i nagle zgasł i koniec, lub ktoś zgasił samochód za 5 minut chciał odpalić i już się nie odezwał. Sterownik uszkodzony. Ogólnie to jest taka zasada...
Witam, po 2-letniej walce ze spalaniem w Scani R420 HPI: - wymiana pompy wysokiego ciśnienia - wymian prawie wszystkich zaworków ( poza kąta i dawki paliwa) - wymianie uszczelek pod pompowtryskami - regulacji zaworów .... spalanie poprawiło się o 4 litry - z 37 na 33 ...ale dopiero po WYMIANIE JEDNOSTKI STERUJĄCEJ SILNIKA i żaden serwis Scanii na to...
U mnie kostka od pompy sobie wisi w przedziale silnika,pompę mam na linke wobec czego trzeba było zamontować ją do pedału gazy(koleś mi mówił że nic nie trzeba przerabiac w pedale,dał jakąś zawleczkę a do niej przymocował linkę). Co do kontrolki to oczywiście świeci się ale jakoś na razie nie chciało mi się rozbierać licznika żeby wyjąć żarówkę.Ale...
4788 Zasilanie paliwem cylindrów. Zbytki niski poziom napięcia do sterowania zaworem elektromagnetycznym ilości paliwa do tylnego zespołu cylindrów 4-6. Przyczyną usterki może być uszkodzony akumulator lub usterka w zaworze elektromagnetycznym. Mogła także wystąpić wewnętrzna usterka jednostki sterującej. W wyniku usterki wyłączono podawanie reduktora....
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Czy po takim przymuleniu sprawdzałeś świecę (kolor, mokre/sucha) i czy ma "bogatą" iskrę. Sprawdź filtr paliwa, może zanieczyszczony i silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa. Może korek zbiornika niedrożny i podciśnienie "blokuje" dopływ paliwa do gaźnika. W jakim stanie są uszczelniacze wału silnika i "zawór membranowy". Może moduł szwankuje...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
Witam transit 2,4 DI z 2001r pompa vp44 Problem był taki ze po przekroczeniu 2 tys. obrotów silnik gasł Auto pojechało do mechanika i po kilku miesiącach przywieźli go na lawecie i już w ogóle nie działa , nie można odpalić - wymienili pompę wtryskową po regeneracji razem ze sterownikiem . - wymienili osłonę rozrządu po podłączeni kabla w programie...
Ford fiesta miał zawsze vp30. Pompe VP30 ma duże różnice mechaniczne i taki sam sterownik, oczywiście w każdej jest inny program. Pompa VP30 to pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim, VP44 to pompa promieniowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim. Na pierwszy rzut oka...
Wyjąłem wczoraj pompę (oczywiście tę przy baku). Na wyjściu pompy jest jakby trójnik - połowa paliwa wędruje do układu zasilania a polowa swobodnie wraca do baku. Nie jest więc możliwe aby prz otwartym układzie wytworzyło się ciśnienie. Sądzę że zadaniem tej pompy w tym modelu jest tylko swobodne doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej co oczywiście...
Witam Dostałem problem jak w temacie, wyraźny spadek mocy, obroty na biegu jałowym bez problemu, przy daniu gazu razem z początkiem pracy turba wywala check i błąd pompy paliwa (niestety ogólny). -korekcja dawki na wtryskach w normie -ciśnienie doładowania w porządku -szczelny układ paliwowy i dolotowy -sprawny zawór egr generalnie parametry pracy w...
Koledzy odświerzę stary temat związany z nie odpalaniem silnika 1,9cdti, otórz mam takowy problem z zafirą B 1,9 cdti z 2006 roku. Auto nie odpala wcale. Diagnostyka wyrzuca błąd zaworu regulacji ciśnienia. Błąd daje się skasować lecz powraca po kręceniu, bo brak ciśnienia na listwie CR, które wynosi podczas kręcenia od 6bar i dochodzi do około 40bar....
Witam. Linka czy zawór odcinający paliwo nie wiele pomoże przy rozbiegnięciu się silnika. W takiej sytuacji jedynym sposobem zatrzymania silnika jest zamknięcie wlotu powietrza. Kolega pomylił pojęcie pomiędzy rozbiegnięciem a utratą regulacji prędkości obrotowej. W agregatach najpewniejszym rozwiązaniem stabilności prędkości obrotowej i utrzymaniem...
Witam samochód u nas dwa lata bez problemów. Do czasu a mianowicie samochód zaczął okropnie kopcić na biało z początku niewinnie a od miesiąca walka trwa a mianowicie: Na początek "zrobione" wtryskiwacze, nowe filtry zawór na listwie i filtrze paliwa oryginał Scania oczywiście regulacja zaworów i wtryskiwaczy. Nic nie dało samochód kopci. Kolejna diagnoza...
Witam kolego Stiwen1.Niestety pomimo usilnych prób naprawy tego tanim kosztem nie udało się.Uszkodzona pompa wtryskowa:(.Na podstawie podłączenia się pod komp BOSHA bezpośrednio pod pompę usterki są następujące: 52 czujnik kąta obrotu/system IWZ 53 czujnik kąta obrotu /system IWZ 57 regulacja przestawiacza wtrysku - stałe odchylenie regulacji 50 magnetyczny...
Blok wartości mierzonych 018 -powinien być status pompo-wtryskiwaczy. 0 - jest O.K. natomiast każda inna liczba oznacza uszkodzenie pompo-wtryskiwacza, przerwę w ciągłości obwodu, braki paliwa, powietrze w układzie paliwowym. A u mnie same 14 więc uszkodzenie prawdopodobnie jak doradzałeś zaciski el. pod pokrywą. Niestety ściąganie pokrywy to duży...
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty ewidętnie mała dawka paliwa Dodano po 4 Druga opcja liche wtryski lub słabe napięcie na cewkach jest
witam. potrzebuje rady odnośnie pompy wtryskowej. mam mały problem w postaci takiej iż na biegu jałowym silnik szarpie i troche nie równo pracuje. początkowo myślałem, że ucieka kompresja, ale po wymianie uszczelki zero poprawy. myśle, że to moze byc wina zbyt dużej dawki paliwa. posiadam pompe wtryskową lucas, silnik mam o pojemnosci 1.9 D. dziś przyjrzałem...
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
Pisane było gdzieś na forum setki razy ale przypomnę. Tak, element który jest zaznaczony w prawym górnym rogu czerwonym kwadratem to tranzystor polowy MOSFET sterujący tylko zaworem dawki paliwa. Natomiast element podobny tylko po lewej stronie to nie jest żaden tranzystor od sterownia zaworem kąta wtrysku jest to STABILIZATOR 5V. Po prostu jest to...
Witam, tak się składa że od ponad 2 lat jeżdżę taką Corsą. Ten silnik jest starszej generacji i nie ma tam żadnych czujników!! (oprócz dwóch czujników temperatury [jeden do wskaźnika na desce rozdzielczej, a drugi do układu sterującego przekaźnikiem świec żarowych] i czujnika ciśnienia oleju). W związku z czym wyłączanie się silnika leży zapewne w kostce...
człowieku co do pomp wtryskowych które sam naprawiam to ci powiem jedno jesteś a tu wyjaśnienie dlaczego : Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy...
pewnie egr się otwiera i zawiesza A godzinę później piszesz w innym temacie (przy takich samych objawach), że Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty ewidętnie mała dawka paliwa Jak Ty to diagnozujesz?
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
Focus 1.8TDDI. Słaby w całym zakresie obrotów. Turbina dmucha jak oszalała, wężyki podciśnienia całe i na miejscu. Wczoraj wyregulowałem wtryski i zero poprawy :evil: . Diagnoza nie wykazała żadnych błędów (normalnie koszmar). Pompa wtryskowa była 3 lata temu robiona w serwisie Bosch (wymieniono sterownik + kalibracja). Do tej pory chodził bez żadnych...
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
Witam. Ford Transit 2.0 tddi 2001, pompa VP 30 Problemem jest cieknący olej napędowy z zaworu regulacji dawki. Paliwo sączy się tylko przy włączonym silniku Dla łatwiejszego rozpoznania umieszczam szkic pompy vp30 ze wskazaniem na cieknący zawór.
Instalacja do przerobienia. 1. Nie można stosować kotła na paliwo stałe w instalacji grzewczej z obiegiem zamkniętym. Czyba, że jest zainstalowane urządzenie schładzające. 2. Jeśli układ grzewczy uniemożliwia działanie w grawitacji, to nie ma sensu montować zaworu różnicowego i "obejścia" pompy. 3. Ochrona temp. powrotu kotła, to wymóg gwarancyjny producenta...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam Mam problem z Fordem Mondeo 2.0 TDCi 85kW 2003r. Problem jest z gasnącym silnikiem w czasie jazdy i nierównej pracy silnika na biegu jałowym na postoju. Silnik gaśnie mi gdy np jade 90 km\h i przystepuję do wyprzedzania (oczywiscie pedał w podłogę) i co?.... nagle zapala się lampka od świec żarowych i trace moc(pedał gazu nie reaguje wogole) i...
No tak. Sprzężenie zwrotne jest potrzebne. Nawet to wzrokowo mózgowo nożne. Fajne stwierdzenie. Znacznie gorzej Gdy cały czas wychodzi z tłumika czarna kita dymu. Ale wracając do tematu. To męmbrana w pąpie wtryskowej. Może slużyć do regulacji maksymalnej dawki paliwa. Ale były też pąpy wtryskowe z pneumatycznym regulatorem wolnych obrotów.np; stare...
Witam,mam problem z clio 1,5dci kręci nie odpala po diagnozie wychodzi błąd DF126- nastawnik przepływu paliwa lub P0231 dawka wtryskiwango paliwa. Sprawdziłem paliwo dochodzi do wtrysków, lecz nie słyszę aby zawór regulacji ciśnienia się otwierał prąd dochodzi jednak na krótko słychać jak chodzi,natomiast na plaka odpala ,czy ktoś ma jakiś pomysł ?
No no Całkiem nieźle biorąc pod uwagę że "zasilanie" parą wodną podłączone zamiast EGR włącza się tylko przy przyspieszaniu;/ Muszę troszkę przerobić zawór EGR żeby otwierał się stopniowo w zależności od wciśniętego pedału gazu Im więcej wciśnięty tym zawór EGR więcej tworzony a tym samym więcej gazu geet zasysanego do cylindrów I ta moja instalacja...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witam, nabyłem passata b5 99r 1.9 tdi 110km, który przez trzy lata stał na dworze nie jeżdżony. Przy kupnie odpalał bez problemu, przywiozłem go do kraju na lawecie, po kilku dniach wyjechałem z garażu i gdy chciałem ponownie wjechać nie odpalił. Podłączyłem paliwo z bańki (aby wyeliminować zbiornik, filtr itp.), podłączyłem urządzenie do sprawdzania...
POMPA NIE ZACIĄGa PALIWA.: Pompa już kiedyś była zmieniana u poprzedniego właściciela i jest suchutka-powiedzieć wygląda jak nowa. Na krótkim Kablu. Autko jest 97rok z automatem 5d. Co to może być: Zdarzyło się parę razy w Mietku ze jak wcisnęło się gaz na maksa to wtedy zareagował EPC Zaczął chodzić nierówno na "3 cylindry" i dymił. Wystarczyło go...
moim zdaniem zakladanie "komputerka" do silnika na gazniku to jest albo jakas paranoja albo wielki przekret a ja mysle ze to jest wogule niemozliwe po1---- komputerek ma za zadanie utrzymywanie stalego skladu mieszanki paliwo-powietrze na podstawie otrzymanego sygnalu z sady lambda mozna powiedzieć ze caly uklad wtedy pracuje w swego rodzaju petli sprzężenia...
Podepnę się pod ten temat bo mam podobny problem. Silnik 1.2 8V MPI IAW-8F Problem polega na tym, że silnik bez względu na to czy jest zimny czy ciepły, czy pracuje na noPb czy na LPG ma za wysokie obroty na jałowym. Oscylują w granicach 1200-1300. Dane z kompa: Obroty silnika: 1281 RPM Czas wtrysku: 2,24 ms Wyprzedzenie zapłonu: 6,50 ° Ciśnienie w...
Z tego wynika, że biały trzeba podłączyć pod rozrusznik a czerwony pod stacyjkę. We wtorek mam mieć nową cewkę. W cewce na pompie pomiędzy czarnym a czerwonym nie ma przejścia. - rezystancja cewki ciągnącej (przewód biały/czarny) 0,232-0,284 (rezystancja cewki wciągającej, kolor kabla biały/czarny)) - rezystancja cewki trzymania (przewód czerwony/czarny)...
Sprawdzilem natomiast filtr paliwa i nie ma opilkow, ale jest za to lekki rdzawy nalot oraz filtr jest lekko nim pokryty. Dziwi mnie to troche, bo w przypadku braku opilkow wychodzi na to, ze osad pochodzi ze zbiornika stacji benzynowej. Niekoniecznie musi pochodzić ze stacji benzynowej. Paliwo nie jest ssane bezpośrednio z dna zbiornika, tylko za...
Witam. Mam problem z volvo S40. Silnik Renault 1,9 TDI. Pompa Bosch. Polega on na tym że silnik normalnie odpala ale po 20 min pracy ( jak się trochę nagrzeje) gaśnie i nie można odpalić. Wystygnie i znowu odpala normalnie. Pompa wtryskowa sprawdzona na stole i jest sprawna. Wymieniłem czujnik temperatury cieczy na nowy. Po odłączeniu tego czujnika...
Witam jestem nowy na grupie przychodzę z problem Audi a4b6 2.5 163km tdi podczas trasy auto weszło w tryb awaryjny wyskoczy checke Engine zgasiłem auto przy kolejnej próbie odpalenia auta auto kręci o... Bezpośrednia odpowiedź Silnik gaśnie, bo sterownik pompy wtryskowej (J399) nie komunikuje się z ECU (błąd 01318). 00532 potwierdza zakłócenie zasilania,...
Choć jak brakuje ciśnienia to ten sam efekt. Dawka paliwa zaniżona i brak gazów do napędzenia turbo. Jeśli ciśnienie na wejściu pompy HP ok. Zawór regulacji też . Temperatura paliwa prawidłowo odczytywana to zostaje już tylko pompa HP (za słabo wydajna).
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
Słuchaj, a sprawdzałeś ciśnienie paliwa z pompy zasilającej? A co jeżeli zawór regulacji ciśnienia paliwa nie otwiera się przy takim co trzeba ciśnieniu, tylko wyższym.Albo jest blokada na powrocie paliwa do baku.Teoretycznie wówczas dawka będzie większa, czyż nie? Dodano po 1 Zadzwonię jutro do gościa z Technical Helpdesc w Eindhoven i pogadam z nim...
Jeśli masz piec z podajnikiem to raczej nie powinieneś mieć obaw,zawory bezpieczeństa po to są. Piec ze sterownikiem tym bardziej jest bezpieczny, kwestia tylko regulacji. Jesli piec pomimo wyłączenia nadmuchu podnosi temperature to musisz zmniejszyć dawkę paliwa lub dłuższe przerwy w dostawie. Można też zmniejszyć temperaturę na piecu.
Sprawdzilem stary mial 217 a teraz nowy wsadziłem i ma 233 Ω ile powinny mieć? A najlepsze jest to że wymieniłem filtry paliwa i powietrza i ten czujnik za tłumikiem bo auto zaczeło szarpać i od tego czasu spalanie wzrosło z 28 na 38 lit. Dziś zawiozłem je do Mana i zobaczymy co wyjdzie ale już mówili ze brak błedów że może zawory do regulacji....
Posiadam myjke HDS 75 przed podlączeniem lancy płomien sie zapalał a po podłączeniu lancy z dysza rotacyjna juz nie, regulacja dawki paliwa nic nie dała, druga sprawa jest taka, że przy dokręcaniu na większe ciśnienie przy zaworze pompy myjkę wyłącza. Jakies sugestie ?
Kolejna sprawa, co to za śruba zaraz za kołem zębatym w górnej części pompy z lewej strony pompy na klucz płaski 10mm (2 boki płaskie i 2 półokrągłe) po prawej widać otworek z kulką. Znajduje się to pod aluminiową rurą kolektora ssącego. Jest to zawór regulacji ciśnienia paliwa, które to reguluje dawką oraz kątem wtrysku elektrozawór otwiera ciśnienie...
Syczy paliwo w zaworze regulacji. Więc test pozytywny, no nic trzeba szukać dalej. Sprawdzę VAGiem 2 grupa C średnią dawkę i MFA 2 grupa D na niskich i wysokich obrotach. Podczas próby na wysokich obrotach zaczął przerywać i wyskoczył błąd j/n Blok 02 : 1 próba 800 obr. 23 % 3,26 ms. 2,92 g/s 6850 obr. 78 % 11.08 ms. 81.73 g/s 2 próba 800 obr. 24 %...
Teraz mam takie dane na prawie rozgrzanym silniku na biegłu jałowym (temperatura około 80st C): Czujnik przepływu powietrza 43kg/h Wyliczona masa powietrza 42,4kg/h Temperatura paliwa 13st C Temperatura paliwa 3,61V Bieżąca dawka wtrysku 6,3 mm3/suw Regulacja kąta wtrysku głównego 0,0VV Rampa paliwa ciśnienie w układzie 27,03MPa Rampa paliwa ciśnienie...
aaa zapomniałem dodać że regulację ciśnienia się dokonuje PWM-em a dokładnie wypełnieniem impulsów, a dla czego hmmm aby uniknąć zakłócających ruchów kotwicy względnie wahań ciśnienia w zasobniku ciśnienia, ale ten sposób regulacji nie jest stosowany we wszystkich układach, są inne sposoby regulacji np zawór między pompą wstępną a zasadniczą- zamknięcie...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
W większości aut możesz sondę za katalizatorem wyłączyć programowo -ona jest wyłącznie do kontroli sprawności katalizatora.- nie ma wpływu na spalanie!!! Najwiekszy wpływ sondy lambda na zuzycie paliwa jest tylko na biegu jałowym(dlatego dawniej były osobne dysze biegu jałoweg- niskie obroty) jesli chodzi o odroty nominalne to sonda ma mały wpływ (przeciez...
Witam, Proszę o pomoc w rozgryzieniu problemów z system start&stop oraz szyną CAN. Pierwszy problem to błąd silnika -sterownik sieci pokładowej oraz skrzyni biegów. Drugi problem to szyna CAN oraz alternator. Wiem, że w samochodzie wyłączono start&stop oraz jest po chiptuningu. W chwili obecnej w samochodzie świecą się kontrolki -DPF -czasem akumulator...
zawór regulacji dawki zawór dawki paliwa zawór regulacji paliwa
odzysk danych nokia alpine wyłącza wymiana pierścień tłokowy
thomson 26hu5253 generator prądu
Zmywarka Ariston - zwarcie podczas pracy Warystor (VAR) na schemacie elektronicznym - co to jest?