to jest regulator cisnienia paliwa na listwie.ale watpie aby to pomoglo
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Pewnie jest problem z mieszanką, może regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym jeszcze kolektor-zobacz czy zawór który przełącza długi i krótki obieg powietrza w zależności od obrotów, no i EGR. Możliwości dużo :)
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Potencjalne przyczyny Uszkodzony zawór sterujący wysokiego ciśnienia paliwa. Po wymianie wykonać adaptacje zaworu N276 - czyli jakby nauczyć go podstawowej wartości ciśnienia. Ross Tech nazywa to - reset fuel pressure regulator valve. Zanieczyszczony lub zapchany filtr paliwa: Ogranicza on przepływ paliwa, co może prowadzić do wzrostu ciśnienia w innych...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Od strony elektrycznej łatwa diagnoza, zmierz napięcie na aku przed rozruchem i podczas rozruchu. Zrób to po dłuższym postoju jak i po kilku godzinach od normalnej jazdy. Ale gdy dochodzą problemy z dławieniem się gdy już odpali to ja szukał bym przyczyny w dwóch miejscach a tak naprawdę w 8. 1 regulator ciśnienia paliwa 2-7 lejące wtryski. 8 zawór...
Polecił bym sprawdzić regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej (to najbardziej oczywiste miejsce gdzie łączy się układ podciśnienia i paliwowy).
Tak jakby regulator albo zawór w pompie. Ja z kolegą walczyłem z Transitem 2 miesiące, ciężko odpalał, gasł, nowe wtryski, regulator ciśnienia, pompa dobra sprawdzana 2 razy na stole, filtr ręce opadały. I wreszcie bingo... przytarta pompa paliwa w baku, od rdzy z wody z paliwa. Czym dłużej stał tym gorzej odpalał. Nowa pompa i śmiga odpala od strzału.
Golf 4 1.6 8V AKL + LPG, czy auto pracuje na benzynie czy na LPG, sonda widzi zbyt bogatą mieszankę i odcina korekty i zgłasza błąd 537 układ regulacji sonda lambda przed katalizatorem wartość ograniczenia dolnego. Widać na przebiegu jest częściej bogato niż ubogo. Wtryski i regulator ciśnienia paliwa odpada bo na gazie jest to samo, zawór par paliwa...
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
User64 ok żeby sprawdzić pompe wtryskowa trzeba odpiąć regulator ciśnienia paliwa i podpiąć kompeter diagnostyczny i kręcić rozrusznikiem wyskakuje mi 1500 bar i raczej więcej nie bedzie bo z tego co pamiętam to zawór bezpieczeństwa na listwie uruchamia sie kolo 1600 bar
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Na chwile obecna bez zmian. Błąd jak wywalało tak wywala dalej. Mam jednak jedną obserwacje dodatkową, którą chciałbym przedstawić, może to komuś coś rozświetli . Zawór regulacji ciśnienia paliwa na wolnym biegu był wysterowany na około 26%. Stąd próba podmianki kompletnej listwy wraz w regulatorem i czujnikiem ciśnienia. Jednak pomiary po przekładce...
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
A tu mnie zaskoczyłeś, sprawdzę czy tam był w ogóle zawór, auto kupiłem używane, i nie przypominam sobie by tam był zawór tylko zwykła śruba paliwowa... Masz może w razie W jakieś dane tego zaworu? Choć jak patrzę na rysunek to ten zawór jest od spodu oznaczony nr 4, to w ogóle go nie ruszałem, odkręcane były 2 i 3 przy montażu pomp WC, jutro wyskoczy...
Dzień dobry, mam samochód Peugeot 407 z silnikiem 2.0HDI RHR z roku 2007 (z FAP) z przebiegiem ok. 260tys. km. Ogólnie samochód dobrze jeździ, zawsze odpala, ma moc, nie kopci itp. Ale mam z nim kilka (może mających wspólne źródło) "małych" problemów. Mam podstawowe programy do diagnostyki i do narzędzia naprawy ale mam problem z małym doświadczeniem...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
P0140 to: Czujnik O2 (Bank 1, Czujnik 2) – brak aktywności. Obwód grzałki czujnika tlenu O₂ może być zwarty. (Zazwyczaj wymaga wymiany bezpiecznika obwodu grzejnika, również w skrzynce bezpieczników). Zwarcie w obwodzie sygnałowym czujnika tlenu O₂. Stopienie złącza wiązki lub wiązki przewodów w wyniku kontaktu z układem wydechowym. Woda dostała się...
Co masz na myśli że przez pompę wysokiego ciśnienia paliwo przepływa swobodnie? Układ jest zamknięty regulatorem ciśnienia który przy braku wysterowania powinien otwierać się przy 100 bar, przy czym nie jest on idealnie szczelny aby po minucie zeszło ciśnienie z listwy. Nadciśnienie na dopływie do pompy wysokiego ciśnienia jest potrzebne by nie dochodziło...
Witam Trafiła w moje ręce Opel Astra G 1.7 CDTI Pompa bosch. Po diagnozie komputerowej widać ze przy kręceniu rozrusznikiem przy ciepłym ciśnienie mierzone to około 14Mpa (za mało) Po odpaleniu z Plaka samochód już dalej sam normalnie pracuje i przyspiesza nie czuć żadnych dolegliwości brak błędów. Ciśnienie paliwa mierzone wynosi wtedy 25Mpa na biegu...
Jako komentarz opisze swoja historie, też gasł przy dodawaniu gazu (P089, 091, 092), czasem przy zmianie biegu, regulator wymieniony, pompa w baku hałasowała (domniewywalem ze to zawór bezpieczeństwa działa) filtr nowy... W końcu samochód ledwo jechał. mechanik po zabraniu sie w koncu za pompę wysokiego ciśnienia wyciągnął z króćca dolotowego jakieś...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Witam wszystkich. Tematem jest mój transit, któremu po regeneracji wtryskiwaczy występuje objaw spadku ciśnienia na szynie na ciepłym silniku. Auto odpala ładnie na zimnym i pracuje równo, obroty trzymają bardzo blisko 8000, a ciśnienie na szynie oscyluje w granicach 30000 kPa. Poniżej podaję screeny, począwszy od pomiaru na zimnym, kończąc na ciepłym,...
Witam, Ja mam podobny problem. Choć obroty nie wariują jak na filmie. To ciśnienie na listwie skacze . Dodatkowym objawem są stosunkowo wysokie korekcje na wtryskach. Potrafi pokazać nawet około 1.7 z tym że jak dodam gazu i odpuszczę to korekcje z 1 wszego cylindra wędrują na 4 lub odwrotnie. Zastanawiam sie czy może być to właśnie regulator ciśnienia...
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
Czy przypadkiem nie jest tak, że regulator ciśnienia upuszcza ciśnienie do przewodów powrotnych? Po co zatem ta siateczka, skoro i tak idzie paliwo do baku? Pompa wysokiego ciśnienia składa się z: https://obrazki.elektroda.pl/1842600600_... 1 - Cylinder 2 - Krzywka 3 - Zawór ssący płytkowy 4 - Zawór zasilania kulowy 5 - Tłok 6 - Wałek...
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Mianowicie mam wężyk doprowadzający paliwo do wtrysków i strasznie puchnie od ciśnienia 3,5Bar. Jest na to rada. Raz pękł = pożar silnika.
Witam Czy ktoś orientuje się jak może się nazywać zawór (symbol?) który będzie w stanie utrzymać stałe ciśnienie w przedziale od 0 do 150 bar, upuszczając nadmiar? Chce go zastosować w aucie rajddowym w ukladzie wspomagania kierownicy pomiędzy pompą a maglownicą, żebym miał możliwość ustawienia siły wspomagania. Nadmiar ciśnienia chce odprowadzić między...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Witam. Jaką rolę pełni przewód podciśnienia dołączony do regulatora ciśnienia paliwa. Na rysunku jest to pozycja nr 5 (książka Bujańskiego). http://img153.imageshack.us/img153/8998/... Auto, to Lanos 1.6/16V 1998.
Witam! Od kilu dni mam podobne problemy w 307 HDI 100 KM, FAP z komunikatem antipolution fault. Pojawił się komunikat, spadła moc, czasami wchodzi tylko do 2800/min, casami wkręca się na obroty prawie dobrze, ale często po osiągnięciu ok. 3500/min gaśnie. Można go natychmiast odpalić i jechać dalej. Po diagnostyce prawie na pewno nie jest to problem...
Witam wszystkich na forum. Mam problem ze swoją 307. Jakiś miesiąc temu pojawił się komunikat antipollution fault. Po kilku dniach auto straciło moc (max 2800 obrotów) i zaczęło gasnąć przy każdym zwalnianiu. Podpiąłem auto pod komputer i wyszło że zawór ciśnienia paliwa jest uszkodzony. Wymieniłem te zawór. Było dobrze przez jakieś 2 tygodnie. W czwartek...
witam, golf III GTI 2.0 115KM koledzy dzisiaj wymontowalem regulator cisnienia paliwa zeby przeczyscic go i zobaczyc w jakim jest stanie i mam problem z zamontowaniem go zadna to filozofia poniewaz wchodzi on na delikatny wcisk i blokuje sie go metalowym zaciskiem, wszytko byloby git gdyby nie fakt ze po zamontowaniu tego regulatora spowrotem wycieka...
Witam, mam problem z zaworem regulatora ciśnienia paliwa blok 2 zwarcie obwodu do B+(audi Q7 4.2 FSI) nr kodu P129D. PROSZE O POMOC .
Mam problem, mianowicie w magistrali paliwowej podczas rozruchu rośnie ciśnienie podczas rozruchu, a tu nagle bum i w przelew jest strzał aż szybkozłączke odpina, pompa CR była sprawdzana, podłączenie filtra, wszystko dobrze, błąd, żaden się nie zapisuje, tam jest zawór bezpieczeństwa który wywala podczas kręcenia silnikiem, jak tylko załapie to 'srruu...',...
Zna ktoś sposób na sprawdzenie czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR oraz regulatora ciśnienia paliwa w pompie ?Oczywiście w warunkach domowych.Wiem,iż należy najpierw zrobić diagnostykę ale jest problem - gaśnie po kilku minutach. Dla wyjaśnienia-bak wyczyszczony,pompka paliwa sprawdzona,filtr paliwa nowy a z miesiąc temu na diagnostyce wywaliło...
Tak zawór regulacji cr wymieniony, no nic muszę popatrzeć wartości Ista Dodano po 5 Nie ma takiej możliwości by problemy z ciśnieniem nie generowało błędów jak i sonda lambda. Skoro upierasz się że nie ma błędów to jedynie można się domyśleć że DME nie dostaje prądu ma zaniki na zasilaniu choć w też w to bym nie wierzył bo to za nowy sterownik i ma...
Regulator pneumatyczny A405 MERA PFANEL o algorytmie PI - przy wartości zadanej mniejszej od wartości mierzonej działa ok , ciśnienie wyjściowe rośnie zgodnie z nastawami do wartości 140 kPa ( czyli ciśnienia zasilania) . Natomiast gdy wartość mierzona spada poniżej wartości zadanej ciśnienie wyjściowe ( sterujące) spada do 20 kPa , nie chce spaść do...
Witam. Samochód Volvo S40 T4 1.9T 200KM . Podłączyłem wejście paliwa od spodu, manometr oraz wyjście paliwa z boku. Regulacja powinna być nakrętką od króćca podciśnienia, ale jest brak płynnej regulacji. Albo jest prawie 5 bar albo całkowicie zamyka wyjście benzyny. Czy ktoś umie coś pomóc? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/2502967800_...
zawór regulator ciśnienia regulator ciśnienia ciśnienia paliwa zawór ciśnienia paliwa ducato
kontrolka świeca mazda podłączenie drukarki routera prestigio android
sterować halotron sterować halotron
Zmywarka Electrolux ESL4500L0 błąd i30 i wyciek wody Ferroli Bluehelix 25C błąd A7 - czujnik NTC