Sterowanie idzie z pod pedału hamulca, często ulega uszkodzeniu ten zawór.
Na pewno zawór 4 obwodowy
sprawdza się kompem najlepiej podmienić, jak nie zawór to sprzęgło
Na zamachu masz oznaczenia 1/6 2/5 3/4 analogicznie ustawiasz na znaki i regulujesz
Pewnie tak zmierz najpierw rezystancje tego zaworu wydaje mi się że będzie na dwa piny jak nic nie pokarze miernik to może sam zawór.
Daj znać , będzie to cenna informacja dla potomnych :)
sterownik klimatyzacji jest pod kabiną, w tunelu nadmuchu, kabelek 462 biegnie do (od) przekaźnika R46 ja bym sprawdził zawór wody i czujniki temp. pozdrawiam
Do wymiany Panowie główny zawór hamulcowy.
Dale to samo bo założyłeś taki sam uszkodzony zawór. Błędów nie trzeba kasować bo przechodzą do nieaktywnych i informacja znika z wyświetlacza. Z chęcią bym się założył że to zawór.
Dzięki za pomoc, wymieniony zostal wspomniany zawór, pomogło.
Fotka nr.1; nieprawidłowe dane z pierwszego czujnika temperatury spalin (przed katalizatorem). Fotka nr.2/3; przerwanie dawkowania (chodzi o mocznik).Fotka 4; zawór ogrzewania mocznika SCR - zwarcie do wysokiego napięcia. Fotka 5; zawór ogrzewania mocznika - nieprawidłowa reakcja układu mechanicznego.
Usterka powróci jak bumerang ,szykuj się na główny zawór hamulcowy
Tak może być jeszcze co innego,np. główny zawór hamulca.
Do wymiany zawór nagrzewnicy
Pewnie zawór ECAS albo czterodrożny, klika zawór przy regulacji ?
Stodoły nie dały rady:D, radzę wybrać się na serwis. Ktoś cię naciągnął na czujniki, turbo i inne rzeczy a auto dalej nie jedzie:D. Proponuje sprawdzić katalizator i zawór wydechowy.
Zawór sterujący wysokością kabiny.
Kolego winien temu może być sterownik znajdujący się w obudowie nagrzewnicy pod kabiną . Bardzo często na wtyczce wpiętej do niego wychodzi sniedż . Wystarczy wyczyscic lub ewentualnie wymienić konektory . Drugą przyczyną tego, że maga cały czas grzeje jest spalony elektrozawór ogrzewania znajduje sie on pod kabina obok skrzynki z nagrzewnicą idą tan...
Zanieczyszczony zawór. APM do regeneracji.
Tulejki pompowtryskiwaczy, podstawa filtrów, zawór zwrotny lub przelewowy
dzieki za odpowiedzi - sprawa jednak wygląda inaczej niż myślałem, bo dobrałem się dziś do kompresora i jest całkowicie suchy. Cieknie gdzie indziej, jeszcze nie wiem gdzie. Podstawa osuszacza do wymiany? Podejrzewasz że padł zawór, tak?
MID128 PSID89 FMI-10 oraz MID128 PSID42 FMI-14 Witam. MID 128 PSID 89 Zawór dozujący. FMI 10 Zawór dozujący zaciął się w jakimś położeniu MID 128 PSID 42 Przerwanie czynności dozowania. Rozebrać zawór dozujący sprawdzić na drożność + przewody mocznika do niego.
Spróbuj znależć zawór ALB (najczęściej z tyłu z prawej strony)takie obiawy są zawsze gdy ten zawór jest zepsuty.
Powitać Mam problem ze złożeniem zaworu osuszacza Knorr el 1100 Renault magnum dxi. Pod moją nieobecność pracownik nafazował się :? i rozkręcił zawór a potem... szkoda pisać. Może ktoś pomoże jak złożyć. http://images70.fotosik.pl/909/d6f79738f... http://images67.fotosik.pl/911/62cca6d90... http://images69.fotosik.pl/909/8ce12cecc...
MAM PROBLEM Z DXI 480 AUTO ŁADNIE ODPALA PO PRZEJECHANIU ILUS KILOMETRÓ POD CIĘZAREM ZAPALA SIĘ PRZEKREŚLONY WTRYSK I TRACI NA MOCY ,CIŚNIENIE PODCZAS PRACY OK 6 BAR PO ZAPALENIU KOMUNIKATU SPADA NA OK 1,5 BAR SPRAWDZONE ZAWORY KULKOW E W ZBIORNIKACH NOWE FILTRY PALIWA SERWISOWE , NOWA POMPKA PALIWA ,NOWY ZAWÓR PRZELEWOWY I NIC
Byłem na sprawdzeniu EBS i raport nie wykazuje żadnych błędów. W diagnostyce zasugerowano mi, że może to być spadek mocy stąd mam pytanie: Czy przy spadku mocy, kiedy zdejmuję nogę z gazu, auto też hamuje czy powinno swobodnie toczyć się dalej. Czy oprócz hamulców źródłem hamowania mogą być inne podzespoły jak np. skrzynia biegów, tylny most lub coś...
Zawór EBS do wymiany kolego jeden z obwodów traci "kompresje" Omiń obwód łącząc przy zbiorniczku wyrównawczym ( w narożniku kabiny ) pierwszy przewód z ostatnim i zobacz czy pomogló - jeżeli tak to zawór EBS wymienić i gotowe
zawór główny (pod pedałem hamulca) lub przewody do niego.
Niestety jednak to chyba wina sterownika,po sprawdzeniu przewodu na przejście okazało się ,że przewód jest ok.Sterownik nie wysyła napięcia do zaworu,dlatego zawór nie chce się uzbroić.
Dzięki za pomoc. Problem rozwiązany. Oddałem stary zawór, w zamian dostałem zregenerowany. Koszt 120 zł. Fachowa nazwa to zawór przekaźnikowy hamulca ręcznego. Pozdrawiam
Nie wyświetla komunikatu o możliwości blokowania kół. Co do kalibracji to mam rozumieć że chodzi o zawór pod pedałem hamulca?
ale tutaj niskie jest ok wiec zawór prawidłowo reguluje przegrzanie czynnika - problem jest z wysokim
Witam po pierwsze napiszz moj komuter nic nie pokazuje ,po drugie to z jakim sterownikiem sie laczysz w celu diagnozy retardera,a po trzecie masz odpowiedz na kod bledu. ZWALNIACZ INTARDER ZF - SPN: 4001 - FMI: 05 ph0/ph1 Elektrozawór w zbiorniku powietrza: CC z masą Sprawdzić zawór (80 Omów < R < 140 Omów) Sprawdzić przewody między blokiem a...
Zawór EBS pod siodłem wymieniony i jest to samo.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... MID 128, PSID 98, FMI 1 - błąd dotyczy systemu doładowania powietrza (sprawdzić szczelność dolotu, czujnik i jego wiązka, turbina). Mid 128 psid 101 fmi 7 zawór sterujący chłodzenia i powrotu AdBlue, zatkany przewód powrotny lub wadliwy/nieodpowiedni zawór.
kolego sterownik znajduje sie o obudowie nagrzewnicy . Z prawej strony pod kabiną . Z boku obudowy od strony silnika pod klapką na 5 śrubek . Ale z tego co piszesz to może też znaczyć że zgniły piny na tym sterowniku albo padł zawór sterujący przepływem wody
Zawieszenie - Zawór elektromagnetyczny nr 2 na prawej osi ->Wysoki prąd na zaciskach jednostki elektronicznej ECS. Zwarcie do masy.
Witam, Poszukuję osób, które będą w stanie pomóc mi samochodem Renault Magnum 480 dxi eev. Mam problem z podgrzewaniem zbiornika adblue borygiem. Prawdopodobnie chodzi o zawór. Czy ktoś się orientuje gdzie się on znajduje i jak działa? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Szybkość przerywania musi być regulowana tym potencjometrem Regulacja zaworu by-pass w Renault Magnum tak nie działa, to nie jest zawór proporcjonalny. Oryginalny sterownik steruje zaworem w sposób ON/OFF zależnie od nastawy temperatury i sygnału z czujnika temp wewnętrznej. Najprostsza "proteza" to zwykły termostat mierzący temp wewnętrzną i na podstawie...
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Zgadzam się z kolegą to prawdopodobnie zawór czterodrożny , ale z tego co piszesz powinieneś mieć jeszcze twarde sprzęgło ,
Witam.Dzięki RENO-MAX, vin to faktycznie pomyliłem.Prawdopodobnie znalazłem uszkodzenie,mianowicie zawór APM.Po odłączeniu komunikacja jest.Także jutro dalsze prace.O wynikach poinformuje.
Kolego a z podstawy osuszacza APM , ze zbijaka leci powietrze po zakończonej fazy regeneracji filtra? Żebyś mnie dobrze zrozumiał ;) jak zbije zbijak przy 12bar APM przechodzi w faze regeneracji czyli syczy dołem ze zbijaka , po chwili zawór się domyka przechodzi w faze pracy sprężarki aby dobić z powrotem do 12bar i wtedy sprawdź czy nie ucieka zbijakiem...
Witam. Mam problem, mianowicie: Przy starcie auta po długiej pauzie mam problem z uruchomieniem. Wygląda to tak jakby paliwo schodziło. Jeżeli mam pełne zbiorniki, nie ma tego problemu ale kiedy stan w zbiornikach jest w połowie pojawiają się wyżej opisane problemy. Ma ktoś pomysł jakie zawory mogą być odpowiedzialne za takie atrakcje?
Albo jest nieszczelność pomiędzy siłownikiem sprzęgła a zaworem PWM również zawór może być uszkodzony ? Zrób test szczelności o ile masz taka możliwość w testerze
Kolega ekka ma racje czujnik jest w zaworze czteroobwodowym
Witam wszystkich Post piszę na prośbę kolegi , dotyczy tak jak w tytule napisałem "intardera" w Renaulcie Magnum ETECH 440 Intarder raz działa raz nie ! Czasami też działa ale nie z pełną siłą ! Kod błędu : 00401307013 Do tej pory wymieniliśmy zawór sterujący siłą hamowania i elektrozawór , jednak nie ma żadnej poprawy :( Może Ktoś podpowie gdzie jeszcze...
Witam chce spytac doswiadczonych w Magnumkach, gdzie szukac tego irytującego skrzypienia na wybojach. To typowe dla Magnumek bo mamy ich 4 i w 3 jest taki sam dźwięk skrzypienia jakby blacha o blachę gdzieś pod nogami kierowcy lub w okolicach kolumny kierowniczej. Gdzie tego szukać i co ewentualnie co przesmarowac bo strasznie to wkurzające. Dzięki...
Witam. Mam problem z kilkoma błędami proszę o rozszyfrowanie. Auto to Renault Magnum 480dxi na analogu i automat. Więc tak zaświeca się błąd T 200 i wtedy komputer nie pokazuje ani godziny, nie działa tempomat i nie pokazuje aktualnego czasu jazdy i pauzy. Więc tak : VECU - PID 084 14 EBS - SID 067 14 003 APM - PID 245 02 126 (to domyślam się, że jest...
Witam Problem rozwiązany zawór przelewowy w pompie wysokiego ciśnienia był niedomkniety przez dwa małe paprochy Przedmuchałem i auto odpaliło od strzała Dziękuję za zainteresowanie Pozdrawiam
Filterek powinien być na przewodzie zasilającym cała skrzynie biegów. Idź po przewodzie zasilającym skrzynię, po drodze będzie zawór redukcyjny i filterek, jeśli dobrze pamiętam taki spiekany z kulek, wystarczy go wymyć.
Witam Mam Ten sam problem w Magnum DXI 2006r. Zawór ciągle upuszcza powietrze i nie odbija. Błąd 251 FMI 05 Zawór po regeneracji, było podejrzenie że zawór dalej uszkodzony, podłożone jeszcze dwa inne dalej to samo. Dodatkowo nie gaśnie deska po wyciągnięciu klucza.
Podczas jazdy ,bez hamowania Wywala taki błąd Mid 185 sid246 fmi2 i prawie nie ma czym hamować. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu bład znika nawet na kilka dni. Wymieniony zawór pedału na nowy ,orginał i dalej to samo. Wyskakuje jeszcze mid140 sid204 fmi19. Pomoże ktoś??
Miałem już taki przypadek z DXI, że do wymiany był zawór główny pod pedałem hamulca, ale wtedy były całkowicie inne objawy. Miałem już taki przypadek dwa razy i za każdym razem objawy były takie same, czyli inne niż w tym temacie.
problem z zasilaniem paliwem. Auto nie gasnie nie słabnie. Jedzie normalnie. Może dawno nie wymieniałeś filtra paliwa i jest przytkany.Lub zawór obejściowy (jak go tam nazwać poprawnie) może otwierać się przy niskim ciśnieniu i pompa nie może wyrównać ciśnienia.Ewentualnie czujnik ciśnienia zaniża wartości.
Jest na powrocie z zasobnika zawór nadmiaru paliwa.Ostatnio go wymieniałem w etech 400,bo zgasła podczas jazdy.Teraz pali ,ale tak jak u Ciebie ,jeżeli postoi przez noc.Zaworek bagatela 700 zł.
Sprawdź zawór w osi wybieraka Dodano po 3 Sprawdź położenie dźwigni zmiany biegów, może wymaga regulacji.
Renault Magnum 500 dxi euro 5 rocznik 2007 aktualnie we Włoszech jedzie w kierunku Niemiec i dalej do kraju duże spalanie, spadek mocy, brak błędów na wyświetlaczu pusto 31l/100 pod 25 tonami 50l/100 prędkość 80km/godz. Jedyne co ostatnio było robione to zaślepienie ciepłego powierza nawiewu kabiny ( uszkodził sie zawór elektromagnetyczny) od tego momentu...
Witam, mam taki chyba nietypowy problem z Renault Magnum DXI 500 2008r. Skrzynia automat jak włączę bieg do przodu i normalnie samym ciągnikiem chcę ruszyć delikatnie, to po osiągnięciu 3 km/h hamuję przednia oś i tak cały czas. Zwolni do 0 i od 3 znowu hamuje. Przy tej okazji wyświetla się kontrolka ruszania ze wzniesieniem. Jednak jak ruszę z np....
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
Witam. Miałem zdjetą miske i wszystko jesto ok. Wymieniłem zawór chłodzenia denka tłoka bo był mokry ale efektu nie ma. Na podstawie filtrów znalazłem jeden zaworek, taki grzybek ze spręzynkà bodajże na klucz 22 i też jest ok. Ma ktoś schemat podstawy do eev ???
Po pierwsze napisz czy to ciagnik czy moze solówka z podnoszona osia wleczona. Przyczyn moze byc kilka; 1 przerwa badz zwarcie w obwodzie czujnika pozomu badz zawory poziomowania 2 Uszkodzony czujnik poziomu i ty pytanie czy cała os tak sie zachowuje czy któras ze stron. jesli cała to czujnik odpada. 3 Uszkodzony zawór poziomowania i tu podobne pytanie...
Witam posiadam renault magnum 480 dxi 2006 euro 3 z hamulcem veb jaki powinien byc luz na zaworach i pompowtryskach
Witam taki problem: MID 136 SID 4 FMI 2 - czujnik prędkości obr. kół ABS, oś 2 prawy, dana wędrująca, przerywana lub nieprawidłowa MID 136 SID 4 FMI 5 - czujnik prędkości obr. kół ABS, oś 2 prawy, prąd poniżej wartości norm. lub rozwarty obwód. 1) wymieniłem czujnik ABS na nowy 2 oś prawa strona = nic nie pomogło; 2) słoneczko ABS-u było w jednym miejscu...
A po co wymieniać zawór naczepy ? Bo normalnie pojąć tego nie mogę. Błąd bardzo podobny do pomiaru ciśnienia hamowania zaworu EBS, ale nie naczepy, a konia - w sytuacji kiedy w wyniku przebicia membrany siłownika w sposób nie przewidziany przez samodiagnozę ciśnienie to rośnie. Wobec tego sprawny komponent zostaje zinterpretowany błędnie jako uszkodzony...
W reno magnum 2003 rok e tech wyświetla mi taki błąd 00108707127.z tego co wyczytałem to może być klika przyczyn(zawór cztero bądź sześcio obwodowy,zawór hamulcowy) tylko jak zdiagnozować,by nie narazić sie na koszta.dodam że hamulce ma dobre tzn hamuje bez zmian.kontrolka świeci cały czas.podłączenie pok komputer nic nie podpowiada.czujniki kół widzi.Proszę...
Witam problem tkwi w tym ze wymienili pierscienie na tlokach tuleje 55tysiecy km przejechane dali nowe pierscienie i auto niema wogule mocy 14tysiecy km zrobilem I dalej mocy niema przed rozebraniem moc taka ze os odrywala sie od ziemi i puscilo po 55tysiacach km pasta puscila zrobili to I koniec z Moca wtryski sprawdzalem ok pompy ok czujnik kollektora...
Ciśnienie doładowania najlepiej sprawdzać pod obciążeniem. Natomiast zawór znajduje się po prawej stronie silnika ( patrząc od tyłu pojazdu) zaraz na wylocie spalin po stronie gorącej turbosprężarki. Po zdjęciu rury wydechu za zaworem można sprawdzić jego działanie przy pomocy komputera. Poprawka kolego bo może źle to nazwałem (zaworem) mowa o hamulcu...
sorry - Męska :) drobne przeoczenie... :) Temat ogólnie rozwiązał się... Niestety remont w trasie, ale okazało się ze zawór (grzybek na dwie śrubki) na naczepie się zawieszał... Pneumatyk w trasie zdiagnozował. Po odkręceniu okazało się ze kupa syfu w środku. Nowy założony i auto poszło dalej w drogę. dzięki za podpowiedzi Pozdrawiam
Za załączanie się świateł hamowania odpowiada zwór główny hamulcowy który wysyła sygnał do sterownika o położeniu w jakim się znajduje i to jest przetwarzane na sygnał uruchamiania przekaźnika. Do sprawdzenia ten zawór (pedał) z kompa trzeba odczytać położenie podczas wystąpienia usterki czy jest czytany ruch pedału (czy jest reakcja na wciskanie)....
Faktycznie akurat tą Magnumkę mam pierwszą zimę :) ale mam też drugą 440 DXI 2005 r E3 i w tamtej obroty wzrastają tylko podczas pompowania powietrza i jak zawór spuści powietrze to automatycznie obroty stabilizują się, a w tej 460 DXI tak nie jest. Mówisz że dogrzewanie silnika... ale tak dzieje się także kiedy jest silnik nagrzany ... moze jakis czujnik...
W miejsce korka bez zaworu wkręć korek ze złączem do podłączenia powietrza, nadmuchaj układ chłodzenia do wartości podanej na korku z zaworem będzie to pewnie coś około 0,7 Bara jak wywali korkiem z zaworem to go wymień. Następnie jeśli zawór okaże się być sprawny, rozgrzej układ do temperatury otwarcia termostatu w miejsce złącza w korku bez zaworu...
A więc szanowny kolego w twoim przypadku domyślam się że ciągnik pracował swojego czasu na emu. Rozwiercony kat itp. to już tam ostro było modzone. Przypuszczam że przyczyna takiego działania pozostaje nieznana . Zobacz jak wygląda zasilanie , masa oraz CAN do czujnika NOX. Ciśnienie doładowania 1,96 bar które opisujesz jest dobre. Testowałem Magnum...
Witaj tomku sprawdz najpierw poziomice tzn.czy dobrze łacza i nie sa zalane woda albo czy zaciski w nich nie sa zasniedziałe .i druga sprawa to zawór regulacji który to dopuszcza lub wypuszcza powietrze z poduszek sa tam takie trzy kostki a do nich sa podłaczone przewody jesli którys nie łaczy robia sie cuda wyslij meila to sie zdzwonimy bedzie łatwiej...
Witaj. zepsute panele w kabinie to rzadkość . Najczęściej problem leży w wiązce, miałem kilka uszkodzeń związanych z zbyt wysokim prądem na elektrozaworze , co powodowało zanik masy sterującej, /zawór produkcji PRCH/ Kolego MMZ śpisz??? Zablokowany agregat, tylko komputer Pytanie dotyczy ogrzewania zależnego a nie webasta. Jest jeszcze pytanie czy nie...
Problem rozwiązany. Zostawię informację dla innych - do wymiany czujnik adblue z grzałką (odpowiedzialny również za stan płynu w zbiorniku). Wszystkie błędy po wymianie ustąpiły. Druga sprawa - luzy na zaworach musiały być poprawione po wymianie wałka.
Witam, dzis podczas wyciagania głowicy wypadły mi (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) łaczniki zaworów, łaczą one dwa zawory ktore popycha klawiatura. Z wierzchu sa takie same a od spodu z jednej strony jest otwor na zawor a z drugiej Frez i niewiem jak je załozyc, Prosze o Jak najszybszą pomoc lub jakąs wskazówkę.
jestem mechanikiem i wiem jak sie reguluje zawory tylko jak w tym modelu bo to jest silnik amerykański i coś mi tu nie gra w nim nie mogę dać z nim rady proszę o pomoc ktoś moze miał z nim doczynienia
Po wstępnej diagnozie czyli wykonaniu testu modulatorów ,sprawdzeniu napięć oraz ciśnienia okazało się ,że w przednim modulatorze brak właściwego napięcia zasilania.Jaltest pokazał wartosć 12V,przy czym modulator nie reagował podczas wykonywania testu.Na tylnych modulatorach napięcie wynosiło powyżej 24V,a ich reakcja na test była wyrażnie słyszalna.Podałem...
Pytanie do fachowców. Od pewnego czasu układ nie reaguje na pilota i mruga kontrolka poduszek w kolorze czerwonym na wyświetlaczu. Przy wciskaniu przycisków pilota kontrolka zdaje się jakby reagować na to ale nic więcej się nie dzieje. Zawór z tylu ramy rozebrany przeczyszczony, elektromagnesy działają prawidłowo. W tej chwili dzięki dodatkowej instalacji...
Dzień dobry, otóż mam problem z ustawieniem regulacji temp w magnumce, albo grzeje na maxa albo chłodzi. Panel w kabinie podmieniony, wszystkie złącza w porządku brak urwanych czy posniedziałych przewodów, zawór elektromagnetyczny ten przy nagrzewnicy puka jak podpinam zasilanie na krótko. Co jeszcze powinienem sprawdzić proszę o podpowidzi?
Witam. Mam problem z retarderem w Magnumce. Wyświetla błąd włącza się lecz tylko na pierwszy bieg. Zawór na skrzyni został wymieniony. Nie pomogło. Kod błędu to RECU MID; 16 4013 FMI 10. Z góry dzięki za pomoc.
proponuję sprawdzić zasilanie modułu(bezpiecznik).jak jest ok to sprawdź wiązkę od modułu do zaworu na końcu ramy auta a także sam zawór.przewód nr.1 w kostce dochodzącej do zaworu to masa.Nieraz pomaga wypięcie jednego kalibrownika(poziomaka).
Witam.Chiałbym zapytać gdzie jest czujnik hamulca ręcznego w Magnumce 460 DXI E5.Czy jest on w zaworze apm?Nie wyświetla na desce że zaciągnięty jest hamulec.
A słuchaj może rozsypać się ECU ABS i takie cuda się dzieją ? Bo komunikacji z ABS nie mam tylko Ebs? Zawór tak jak mówię był podmieniony z magnumki w której na 200% był dobry i używany z premiumki podmieniany i to samo.
Renault magnum 440 dxi 2006.wyświetla się na desce rozdzielczej błąd w systemie APM, PSID 021 00 126.Jeszcze po odblokowaniu ręcznego hamulca wchodzi napis hamulec postojowy .Jest ubytek powietrza na zaworze przygotowania powietrza.Zawór KNORR-BREMSE II40086F EL 1100 084. Może ktoś pomoże :?:
Witam, MID128, PID94, FMI7 mam problem z magnum 480 dxi 2012 rok. Po długim postoju około 2 miesiące, odpaliłem, pojechałem na wulkanizację koniem 50 kilometrów, po drodze dolałem 200 litrów paliwa, wróciłem na baze wszystko było ok samym koniem Następnego dnia zapiąłem naczepe 24 tony i chciałem jechac w trasę, ujechałem 5 km i wyskoczyła usterka zasilania...
Witam, mam problem z EBS w magnumce, błąd MID136 SID4 FMI10. Wiem, że chodzi o prawe tylne koło, wymieniony czujnik ABS, koronka jest ok., piny w zaworze czyste. Test prędkości koła cały czas 230km/h. Gdzie jeszcze może problem, dodam, że czujnik wymieniłem dwa razy, raz założyłem chińczyka ale teraz jest WABCO. Magnum 500dxi 2008r.
Mam problem. Oryginalnie w tym silniku nie miałem zainstalowanego tego wynalazku. Zakupiłem ten "wynalazek" i mam pytanie dla zaawansowanych forumowiczów. Zamontowanie na silnik nie stanowi problemu. Moje pytanie - jak jest on sterowany. Sam Jakobs na zaworach posiada elektrozawór do którego podaje się napięcie 24 V. w przypadku polecenia działania....
Witam, Mam problem z rozszyfrowaniem usterki istniejącej w magnumce w systemie ebs. Auto po uruchomieniu za jakiś czas generuje usterkę: Moduł sterowania przyczepy 422 Moduł sterowania przyczepy Nieprawidłowość pneumatyczna Powiązany jest z modulatorem sterowania przyczepą. Błąd się pojawia, gdy w parametrach ciśnienie na tym modulatorze zaczyna przekraczać...
Witam wszystkich. Mam od dwóch lat problem z ogrzewaniem w pięknej magnolii. Podczas jazdy w upale raz na jakiś czas całkowicie wyłączała się klimatyzacja oraz nadmuchy. Zdarzało się to sporadyczne, ale w zależności jak jej odbiło, czasami bywało to razy w tygodniu, a czasami raz na 3 miesiące. Zdarzyło mi się również kilka razy, że w trakcie jazdy...
magnum zawór zawór magnum renault magnum
fatek winproladder termostat danfoss parametry iskrownik ustawić
instrukcja obsługi toyota yaris akceptor monet
Schemat mechanizmu zmieniarki CD Denon UD-M5 Schemat mechanizmu CD Denon UD-M5 - dokumentacja serwisowa