Z braku podciśnienia pali się check engine i auto wprawdzie nie ma mocy ale to wiadomo dlaczego . A podpinałeś to pod tester chociaż czy zgadujesz? NIe wiem o jaką kostkę ci chodzi o blok /moduł zaworowy ? Ta, jest bezpiecznik. Zasilanie powinno być na pinach 3,1,4 reszta to ster PWM z ECM.
Przyczyny i pobierania oleju Uszkodzone pierścieni i wtarta powierzchnia cylindrach Uszkodzone uszczelnienia wału korbowego Uszczelniacze zaworowe Ewentualnie odma skrzyni korbowej lub zawór podciśnienia skrzynki rozrządu Ubytek oleju moez być też przez inne niesczelności poza w/w Nieszelne mocowanie miski mikropęknięcia miski uszczelka miski i skrzyni...
Witam. Proszę sprawdzić przewody z elementu który zaznaczony jest na zdjęciu. Jeśli ciśnienie doładowania jest nieprawidłowe to znaczy, że element ze zdjęcia nie wytwarza odpowiedniego podciśnienia potrzebnego do zadziałania zaworu, który reguluje ciśnienie doładowarki. Zawór regulujący ciśnienie doładowania jest bezpośrednio przy turbinie!!! Z niego...
Rzeźba jest przepiękna... Zawór N75 w silniku 1Z jest połączony z wylotem turbiny i steruje zaworem upustowym za pomocą nadciśnienia, tu jest podpięty do podciśnienia wytwarzanego przez wakupompę Żeby to wszystko normalnie działało trzeba by wymienić sterownik, zawór i spiąć to wszystko do kupy tak jak ma być
Nie, turbo mogło by przeładowywać i sterownik wchodzić w tryb awaryjny gdyby zawór upustowy nie działał, ale bez wpływu na wolne obroty Weź płaskie szczypce i zaciskaj po kolei wszystkie wężyki dochodzące do kolektora ssącego na wolnych obrotach, zobaczysz czy zatkanie któregoś wpłynie na pracę silnika
Jeśli podciśnienie dochodzi do zaworu N75 to odpal go i zaślep na chwile ten przewód pod nazwą ATM co idzie do filtra powietrza, jak gruchę podciągnie znaczy że zawór zepsuty, jak nie to masz dziurę w układzie podciśnienia i tyle. Podciśnienie sprawdzone, jest szczelne. Zaślepiłem ten wąż pod nazwą ATM i sztanga gruchy jak stała tak stoi. Co wy na...
Sprawdź podciśnienia w układzie sterowania turbiną. Po zdjęciu któregokolwiek wężyka powinieneś usłyszeć syknięcie - zassanie powietrza do układu. Jeśli tak będzie to jest OK i trzeba szukać dalej. Jeśli tak nie będzie to mogła się któraś z końcówek węży podciśnieniowych zużyć/złamać albo któryś wężyk przetrzeć. Jeśli nie ma podciśnienia nie będzie...
Witam Pacjent to Skoda Octavia 2, 2005r 1.6 FSI. Auto dotarło do mnie z przeskoczonym łańcuchem rozrządu. Po wymianie wszystkich zaworów i poskładaniu silnika samochód pracował dobrze przez 15min. Po badaniu wyszło że ciśnienie sprężania na pierwszym cylindrze wynosi tylko 3 Bar. Po kolejnych badaniach udało mi się ustalić że na pierwszym cylindrze...
witam mam problem z octavią I lift a mianowicie rozładowuje mi akumulator na postoju. Sprawdziłem i winien jest kompresor klimy , przy wyłączonym silniku ( braku kluczyka w stacyjce cały czas jest prąd na sprzegle kompresora i jest sprzeżony kompresor ) co moze być przyczyną ?
Witam. Mam problem z tylnym pasem bezpieczeństwa. Ostatnio musiałem położyć oparcie tylnej kanapy (coś przewoziłem) i potem złożyłem oparcia (dzielone są) do pozycji wyjściowej. Niestety nie zauważyłem, że prawy pas ułożył się na uchwycie oparcia i przyciąłem pas. Zacząłem się szarpać z plastikową blokadą oparcia, ale w tej chwili albo się urwało albo...
Skoda Octavia 2001 1.4 16V Silnik nierówno pracuje nie ma siły, przygasa. Vag pokazuje błąd: 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal Pomiar ciśnienia pokazał: cylinder 1 - 8,5 cylinder 2 - 14 cylinder 3 - 14 cylinder 4 - 14 po prubie olejowej: cylinder 1 - 9,5 cylinder 2 - 15 cylinder 3 - 15 cylinder - 15 Wymieniłem...
Witam, mam problem z klimatyzacją w moim samochodzie. Sprężarka po wciśnięciu włącznika uruchamia się, wentylator skraplacza zaczyna pracować (od razu). Przy pierwszym uruchomieniu sprężarka popracuje około 10 sekund i wyłącza się. Po około 20 sekundach włącza się ponownie i wtedy pracuje przez około 5 sekund i znów wyłącza na 20s i tak w kółko. Na...
Witam wyskoczył mi błąd zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy n95 zbyt duża oporność, po kasowaniu cdif-em błąd nadal wyskakuje. Właściciel mówił że już tak się działo z tym że kontrolka airbag zapalała się mu po dłuższym czasie od kasowania teraz nie można wykasować. Bardzo proszę o pomoc od czego zacząć jeśli ktoś podsunie tamat taśma airbagu to...
Witam mam problem nie mam sterowania na elektrozawór sprezarki w octavi z 2011 roku. Może ma ktoś schemat z kadrą leci sterowanie . Sprawdziłem sam elektrozawór i jest ok wiązka w komorze silnika też cala. Vcds wyrzuca błąd przerwa lub zwarcie w obwodzie elektrozawór u sprezarki.Myslalem że sterowanie leci prosto z panelu od klimy ale nie ma w kostce...
Witam, mam taki problem - auto to Octavia 1,8T, turbo przeładowywało i okazało się że gruszka jest uszkodzona. W serwisie mi to wymienili ale prawdopodobnie musieli demontować całą turbinę i teraz jak się jedzie to jak turbo wstaje to słychać mocno szmer, szelest wirnika. Czy to może być związane z jakimiś nieszczelnościami? Czy bardziej coś wleciało...
Wadliwe działanie centralnego zamka. Po zamknięciu kluczykiem lub pilotem następuje pulsowanie siłowników, zamykanie i otwieranie przez około 10sekundPrzyczyną był przeciek na złączu przewodu do spryskiwacza tylnej szyby w bagażniku po lewej stronie, oraz zatkany odpływ, co spowodowało zgromadzenie się około 2 cm płynu i zamoczenie złącz wiązek przewodów...
Witam po raz pierwszy na państwa forum... Chciałbym poprosić o pomoc w kwestii wypadania zapłonów Skoda Octavia II 1.6 BSE. U mnie to wygląda dość dziwnie, bo przy małych obrotach i małym obciążeniu silnika, jak ruszam, występuje wypadanie zapłonów na cylindrach 1 i 4, później jak się rozpędzę, zwiększę obroty i obciążenie silnika - dochodzą jeszcze...
Witam, Skoda Oktawia 1.6 fsi. Brak ciśnienia sprężania na 1 i 4 cylindrze. Raz jest normalne, drugim razem zero. Zawory na szczelność i prowadnice sprawdzone, kasatory wymienione, rozrzad ustawiony. Czekam na pomoc, pozdrawiam.
cześć Pacjent to 1.9 TDI ASV 110hp w skodzie Octavii I Od tamtego weekendu zauważyłem że octavii brak mocy. Na 2gim biegu niemiłosiernie długo się rozpędzał. Zwykle to był moment i zmiana na 3ci bieg. I tak testując co jest nie tak uświadomiłem sobie że prawie wcale nie słychać turbo. W sumie to zauważalny świst pojawia się od 2200 obrotów. Myślałem...
Witam Problem który dotknął już pewnie wielu. Szukałem ale wszędzie są opisy usterek ale żadnych konkretnych rozwiązań. Mianowicie nie działa prędkościomierz, wskaźnik paliwa buja się na zakrętach i piszczy rezerwa, nie liczy przebiegu i klasycznie szarpie na 2 i 3 begu na niskich obrotach. Reszta działa ok. Sprawdziłem pod Vag iem, wszystkie zegary...
witam mam taki problem z silnikiem tdi 110 naprawiałem uszczelkę pod głowicom ipo zmontowaniu silnik odpalił na wolnych obrotach pracował dobrze ale na wysokich obrotach silnik nie odprowadza powietrza i zrzuca rurę z tyłu silnika co może byc przyczyną sprawdzałem wszystkie kostki które rozpinałem i przewidziki są pozakładane.. naprawde nie wiem co...
Mam skodę ok pół roku w zimę nie przeszkadzało a teraz lipa, leci cały czas ciepłe powietrze pomimo że jest ustawione na min. Podłączałem drugi panel i tak samo. Jest to octavia I 2006r climatronic. Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło się uszkodzić?
Witam! Od kilku dni, podczas jazdy z prędkością powyżej 40 km/h słyszę dziwny odgłos dochodzący z przodu auta, jakby przycierające się łożysko (tak, jakby karbowany pasek tarł po gładkiej rolce).Odgłos lekko się zmienia podczas skrętu w lewo (w prawo bez zmian) Nie mogę zlokalizować strony (łożysko koła?). Sprawdziłem bez paska wielorowkowego, na innych...
Witam Problem dość trywialny ale moze ktoś sierała sie już z podobnym a mnianowicie w Skoda Octavia ma pod pokretłami do nawiewów itp dwa przyciski jeden to AC a drugi zakręcona strzałka - od zamkniętego obiegu. Problem w tym ze nie da się go właczyć czasami sakoczy i trzyma. Moje pytanie jest takie czy jak wyciagne ten caly zestaw pokręteł i przycisków...
Witam, Mam problem tego typu, że z nawiewu wieje cały czas gorące powietrze. Ściągnąłem schowek od strony pasażera i sprawdziłem linki- wszystko działa. Zauważyłem jednak że ten mechanizm do którego zamocowana jest linka wyskoczył ze swojego miejsca. Wcisnąłem go z powrotem ale efekt jest taki że nie ma ani zimnego, ani gorącego powietrza- leci letnie....
Od pewnego momentu podnosnik do szyb w skodzie octavi I nie opuszcza szyby, przy wlaczeniu przycisku opuszczania slychac tylko jednorazowe "tyk" w module sterujacym, badz silniczku. Wymienilem caly podnosnik i problem nie zostal rozwiazany. Czy mozliwy jest problem we wtyczce? Wyglada na to jakby silniczek byl wporzadku, tylko bylo jakies zwarcie badz...
Powinno być podciśnienie, jeżeli jest nadciśnienie to oznaka że nie działa zawór evap powinien być w komorze silnika.
Witam . Jaki masz problem podłączyć auto pod komputer?.Prawdopodobnie jest przeładowanie turbiny,lecz to łatwo sprawdzić .Turbina ze stałą geometrią posiada zawór upustowy (może się mylę),to sprawdź,dodatkowo wężyki podciśnienia.
Przewód dotykał tylko do gumki w metalowej obudowie serwa, ale nie był wciśnięty i podciśnienie uciekało bokiem, a z racji tego, że przewód idący od pompy tandemowej ma zamontowany zawór jednokierunkowy, to turbo i EGR działały prawidłowo.
Do wymiany zawór EGR, jak się dobrze przyjrzysz, to pod okrągłym "deklem" zaworu gdzie przychodzi podciśnienie, masz takie dwa otworki po przeciwnych stronach, i kapie stamtąd na rurkę którą pokazałeś na zdjęciu :)
Zawór ma trzy króćce. ATM- do filtra powietrza VAC- do rezerwuaru czy też akumulatora podciśnienia. OUT- wyjście do regulacji komponentu (turbosprężarka , egr, czy inne).
A wryskiwacz sterujący ok filtr paliwa ok? koło zębate na wale ok? zawór n108 ok?turbo nie przeładowuje?przepływka ok?podciśnienia ok?to na razie tyle.Jak coś sprawdzisz lub zrobisz porządną diagnostyke spróbujemy pomóc.
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Główny przewód SERWO-POMPA ma tylko jedno wyjście pod które podłączony jest wężyk zasilający cały układ podciśnienia.
Odpal auto niech pochodzi chwilę.Potem odłącz zawór od serwa.Ma być zassany do serwa i po wyciągnięciu będziesz słyszał taki syk.Po prostu w serwie ma być podciśnienie.Tylko uważaj przy podważaniu bo plastik łatwo urwać.
Witajcie, Dziś wsiadając do auta naszła mnie myśl aby sprawdzić czy wszystko pod maską jest na swoim miejscu, jak też się okazało zauważyłem że coś jest nie tak, zmęczenie materiału sprawiło iż wyjście(podciśnienie) zaworu odrywając się zostało w wężyku, Z pomocą internetu wygrzebałem iż element ze zdjęcia to prawdopodobnie zawór sterowania turbiną....
Nieszczelny układ podciśnień. Nie działa zawór zamkniętego obiegu powietrza. Prawdopodobnie zakłócenia w działaniu zaworu sterującego turbiną lub uszkodzona gruszka od turbo, potrzebujesz mechanika z Vagiem i wiedzą.
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Cześć wszystkim, Mam problem ze swoim samochodem. Co prawda nie jest to Octavia, a Scala, rok 2020, ale silnik występuje tu i tu, więc pozwoliłem sobie napisać o tym w dziale Octavii. Generalnie, na zimnym silniku jest OK. Jak się rozgrzeje, to stopniowo zaczyna brakować mocy — czuję, że turbina zaczyna się odzywać przy coraz wyższych obrotach, aż wpada...
Szkoda, że nie napisałeś na jaki kolor kopci ale wygląda na to, że chyba elektrozawór N239 dostaje zwarcia i przymyka klapę gaszącą. Nie napisałeś czy zawór EGR wymieniłeś na nowy czy na jakiś używany a jeśli na używany to pewnie zasyfiony wewnątrz bo w przypadku zwarcia na N239 silnik (przy czystym EGR) by zwyczajnie gasł. Jeśli nie gaśnie a dławi...
EGR wyciągnąłem i nie był mocno zabrudzony, zawór się otwierał i zamykał pod naciskiem, ale i tak wyczyściłem i EGR i przepustnicę. Niestety po skasowaniu błędu pojawił się znów po przejechaniu 15km. Kiedy powinno pojawiać się podciśnienie na wężu do EGR? I jak sprawdzić najlepiej ukłąd sterujący EGR?
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation oznacza za niskie ciśnienie doładowania ze strony turbiny. Przyczyn może być niestety wiele. Jak masz silnik 110KM to kilka znich to: - zapieczone kierowniczki w turbinie (prawdopodobne przy tym przebiegu) - niesprawny zawór sterujący doładowaniem (N75) - niesprawny czujnik ciśnienia doładowania, -...
Zawór zwrotny się "skleja". Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie Objawem nieszczelności są podniesione wolne obroty,jak ich nie ma to nieszczelności też nie ma. Jeśli wolne obroty są w normie to pomiary ciśnienia w kolektorze ssącym niczego nie dadzą,bo to oznacza że ciśnienie jest w normie. Drbne nieszczelności nie wpływają na...
Narazie nigdzie nie jeździłem na diagnostykę i to są wszystkie informacje jakie mogę podać Chyba jednak było by najlepszym rozwiązaniem dla ciebie I tak też się stało :) Na tarasie auto zdechło całkowicie - max 130km/h i można było zapomnieć o wyprzedzaniu. Dzięki uprzejmości servisanta Skody ( poza kolejnością) zdiagnozował natychmiast - nadłamany...
Jest nieszczelność w kolektorze ssącym. Kto ci dał spec od samochodów? Nieszczelność w kolektorze dolotowym to podwyższony bieg jałowy, ale możesz nie mieć uszczelki pod kolektorem a ono i tak osiągnie swoją wartość. To podciśnienie jakie jest to (zakładam, że mierzone wakumetrem) to zła praca układu rozrządu, za uboga mieszanka, zatkany wydech bądź...
Witam wszystkich. Okazalo sie prawdopodobnie ze turbina pozera olej.jadac dzisiaj przy obrotach okolo 3 000 silnik chcial sie wsciec.obroty podskoczyly prawie do 5 tys. zawory zaczely grac i auto zgaslo.odpalilo po 2-probie i jezdzi dalej.czy to olej ktory dostal sie z turbiny do intercoolera a pozniej do kolektora dolotowego?zawor egr sprawny i czysty,...
Witam wszystkich. Auto od jakiegoś czasu wolno przyspiesza jakby nie czuć turbiny, nie czuć jakby włączała się turbina. Po sprawdzeniu błędów wyświetla następujące: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 CL Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0110SG 3316 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 21084 Additional...
Witam wszystkich! mam problem z mocą w mojej Octavii silnik AHF 110KM a mianowicie chodzi o moc. Nie ma takiej mocy jak miała wcześniej. Czytałem wiele postów i w 95% było napisane że może to być zawór ciśnienia doładowania n75 - podmieniłem i zero efektów. Podmieniłem przepływomierz również bez efektów. Sprawdziłem szczelność kanału dolotowego od turbiny...
Witam , mam problem z moim Autem , Skoda Octavia 2002 rok po Lifcie 1.9 TDI , kod silnika AGR . Gdy go odpalam strasznie trzęsie autem , gdy gaszę mniej trzęsie lecz słychać głośne walnięcie ''czegoś'' , to może po kolei , wymieniałem w tym aucie sprzęgło koło zamachowe + dwumas , od razu przy tym poduszka skrzyni biegów , uszczelniacze itd, ciągle...
Witam. Sprawa dotyczy Skody Octavii II 1.9 TDI 2006r. 1Z5 combi, silnik BXE,przebieg 145000km. Pewnego dnia podczas jazdy zapaliła mi się żółta kontrolka silnika,pojechałem do mechanika ,który podpiął się komputerem i stwierdził ,że do wymiany mam zawór EGR.Zdiagnozował to nie tylko komputerem ,zdemontował ten zawór,przeczyścił,sprawdził podciśnieniem...
Witam Mój problem polega na tym iż silnik odpala prawidłowo za pierwszym razem tylko tuż po odpaleniu zaczyna się dusić i gaśnie. Miałem tak z 10 razy, dodawanie gazu nic nie pomagało. za 11 razem odpalił normalnie i normalnie dało się nim jeździć, ale przy następnym odpaleniu znów gasł. Potem już nie udało mi się go uruchomić tak aby nie gasł. Zaobserwowałem...
Heh, a to coś przeszkadza? Tak, im dłuższe wężyki tym trudniej wyregulować i tym wolniejsza reakcja na gaz. A jak to sprawdzić? Zakręcić gaz na butli i pojeździć 100-200km na benzynie, jeśli objawy ustąpią to można szukać dalej. Na razie wymieniłem filtr fazy lotnej i samochód bez szarpania odpalił. Ale dokładnie sprawdzę rano jak postoi przez noc....
zawór skoda octavia zawór podciśnienia astra zawór podciśnienia sprinter
wysokosc pomieszczenia gazowy podgrzewacz firmware wd800
stalco opinie tester diagnostyczny
Programowanie pilota Hörmann EcoMatic - krok po kroku Moment dokręcania Mercedes W220 3.2 CDI OM613/OM648