mechanik stwierdził że zawór ssący się zaciął,
Nie będzie Ci czasem świrował ten zawór od przestawiania wałka ssącego. Tam chyba czujnik wałka i ten zawór jest na tym samym wałku - ssącym.
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Kolego przy wymianie nastawnika zaleca się wymienić łańcuch i napinacz. Kolego nic nowego nie powiedziałeś.Za tą zabawkę w serwisie chcą 1800zł.Dołóżmy jeszcze napinacz i łańcuch i mamy ładną sumkę.A po co mam wymieniać łańcuch jak jest dobry .To samo napinacz.Chciałem się dowiedzieć czy można z tym jeździć.Czy się nie rozleci w taki sposób że pognie...
Nie tak prosto. W audi jest silnik zamontowany wzdłużnie, inna miska olejowa i pompa (smok), inne łapy silnika, przykręcone do bloku w innych miejscach, co za tym idzie inna podstawa filtra oleju. Kolektor ssący i zawór egr także się różnią
No to w sumie masz odpowiedź. Układ recyrkulaci to pnumatyczny zawór przy chłodnicy spalin i elektroniczny przy kolektor ze ssącym. Wydzieraj ten drugi. Możesz go jeszcze sprawdzić vagiem. Sprawdź, czy dobrze reaguje. Egr powinien być otwarty na jałowym, natomiast po dodaniu gazu zamyka się. Zamyka się rownież po minucie bezczynności na jałowym. Jeśli...
Witam, potrzebuję schemat ustawienia rozrządu w Audi A6 C6 2,4 BDW V6. Przeskoczył łańcuch na lewej głowicy, skrzywione dwa zawory. Głowica została już zrobiona, teraz pozostało wszystko poskładać i tu pytanie. Gdzie jest blokada wału i czy ma znaczenie, jak zostanie ustawiony wariator na wałku ssącym?
Nie wiem jaki zamawiasz ten przyrząd do wymiany uszczelniaczy ale czy wiesz jak to dokładnie zrobić .Niechcący możesz se uszkodzić zawory przy demontażu
Samochód naprawiony przez kolegę powyżej (T5). Głównym winowajcą był owy zawór n75. I nawet nie musiałem płacić "góry kasy" ;)
JAk by tak mi ktoś przybliżył jego zasadę działania oraz konsekwencje przy uszkodzeniu będę wdzięćzny Zawór DV ma za zadanie ograniczenie efektu hamowania wirnika turbiny przez powietrze odbijające się od zamkniętej przepustnicy (przy przyspieszaniu) W momencie naciśnięcia pedału gazu podciśnienie w kolektorze ssącym maleje, pojawia się nadciśnienie...
Łamigłówka rozwikłana winien był zawór podciśnienia przy kolektorze ssącym po zmostkowaniu wężyków przybyło mocy i spadło spalanie , zmieniłem zaworek na inny i autko śmiga.
Zapieczone prowadnice turba lub zawory n75 lub g91. Błedy opisują wlaśnie te zawory i nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym
close fuel tank cap - To znaczy zamknij korek wlewu paliwa nie klapkę bo klapka po angielsku to Flap prawdopodobnie jest nie szczelny korek i w zbiorniku nie ma podciśnienia a przez zawór przewietrzania zbiornika paliwa silnik zasysa fałszywe powietrze i z tąd to rozpoznaje , po otwarciu tego zawory zmienia się ciśnienie w kolektorze ssącym a sterownik...
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Auto zapala na benzynie i zaraz gaśnie błąd 17919 -zawór przełączający 1 w rurze ssącej błąd elektryczny.. Czy to może być przyczyna. Dodam że na gazie pali i chodzi jak ta lala
okazało sie ze uszkodzony był zawór n75 załaczajacy turbine.Osiągi sie poprawiły w górnym zakresie obrotów wsazania ządane i aktualne sie pokrywają idealnie ale w dolnym zakresie póki turbina nie zacznie pracować przepływ powietrza wskazany jest duzo wyzszy niz powinien być. albo mam jakąś nieszczelność w kolektorze ssącym albo zawór egr nie trzyma...
Raczej wygląda mi to na wypalony zawór lub gniazdo zaworowe.Jesli jest nieszczelny to paliwo zapala się w kolektorze ssącym i jest objaw strzelania.Ps sprawdz jeszcze luzy zaworowe.Może któraś szklanka umarła :idea:
Sądzę ze coś się wydarzyło i masz uszkodzony co najmniej jeden zawór ssący. Wymiana hydrauliki i wałków nie wystarczy, może być konieczne zdejmowanie głowic i ich regeneracja. Rozrządu na farbkę nikt nie zmieniał nie dawno?
Dzień dobry Problem wygląda następująco - oddałem autko do mechanika i ten oddzwonił z diagnoza że silnik jest rozebrany (VW) ale części są niedostępne w PL i rzeczywsicie sprawdziłem nigdzie nie można dostać zaworów ssących do tego silnika o ile w USA bez problemu. Szukając jednak na ebay znalazłem ze pewien sprzedawca wystawia na jednej aukcji z literka...
Ale ta pompa ciągnie powietrze z filtra powietrza do wydechu i omija kolektor ssący chyba ? Może czegoś nie wiem ? Bzdura nie omija kolektora tylko idzie przez ten zawór mechaniczny ,a skąd ma pompa brać powietrze?? tylko z filtra. No właśnie, nie przeczysz sam sobie ? Co ma wspólnego kolektor ssący z tym ?
A jak masz skrzywione dwa zawory wydechowe to źle pasek ustawiłeś, a nie łańcuch. To ile zaworów się ugnie jeśli jest przestawiony pasek rozrządu, jeśli przestawiony wałek ugina tylko 2 zawory na jednym tłoku Kolego chodzi o to w tym silnik że jak ustawisz źle pasek, to oberwą zawory wydechowe, to łańcuch niema nic do tego bo wałek wydechowy napędza...
Ja tak miałem w Audi 80 B3 z silnikiem 2.0 16V 150KM na mechanicznym wtrysku. Poszły wszystkie zawory ssące po zerwaniu paska. Nie obyło się bez planowania głowicy.
Który zawór był podparty? Jeśli ssący to masz odpowiedź na te mini uszkodzenia na denkach tłoków w innych cylindrach. Wióry alu by czegoś takiego nie spowodowały.
1400 obrotów na ssaniu - nie rozwiązano. Mało który właściciel rozwiązał ten problem. Taka przypadłość ABC. Falowanie obrotów - przepuszczał zawór od lpg oraz nieszczelny dolot powietrza. Stukanie w głowicy - wymiana hydropopyhaczy, zaworków zwrotnych oleju w glowicach oraz zaworka w magistrali olejowej pod kolektorem ssącym.
Audi A6 2,0 16V benzyna 96r. Wymieniłem uszczelniacze zaworów ssących. Zaworki oparły się ładnie na tłokach. Przy wydechowych jest tyle gorzej że zawór trafia w wybranie w tłoku. Planuję przez otwór na świece wsunąć jakiś drut w kształcie "L" aby przytrzymać zawór. Jeżeli macie jakieś pomysły lub cenne uwagi to byłbym wdzięczny.
A dmuchnij w dolot, może nieszczelny, albo zawory pogięło, Albo krzywkę podtarło i zbyt krótko otwiera zawór ssący. Jak sonda mówi że mieszanka za bogata to mało powietrza dużo paliwa, paliwa nie dopali i leci czarny dym z komina..
No właśnie ubytek oleju jest, ale to dolegliwość tych silników. Zawór chce wymienić z jeszcze jednego powodu a właściwie dwoch o których nie napisałem wcześniej , mianowicie jak wiadomo jest to silnik turbo i w różnych miejscach spotkałem się ze stwierdzeniami że przez oryginalny zawór PVC są straty ciśnienia doładowania gdyż ten zawór nie trzyma ciśnienia...
zawór EGR słuzy głównie ekologii, zaraz po rozruchu silnika kieruje częśc spalin sopwrotem do spalenia, mieszanka jest cieplejsza, lepiej sie dopala, mniej syfu do atmosfery. Funkcja Gdy zawór magnetyczny sterujący zaworem recyrkulacji spalin uruchamia się, przewód powietrza między zaworem recyrkulacji spalin i kolektorem ssącym otwiera się. Zawór recyrkulacji...
Witam.Audi A4 110 km . Problem polega na tym że cały czas jest załączony zawór n75 od turbiny. Zacznę od początku. uszkodziła się turbina , po wymianie na nową samochód nie wchodzi na obroty. Na warsztacie podmienili na nowe : elektrozawór od turbiny , od EGR-u , przepławkę posprawdzali wszystkie węże ciśnieniowe i podciśnieniowe ,efekt turbina dalej...
Jaki impuls? Sterownik silnika podaje na niego masę wtedy kiedy ma ten zaworek zmienić długość kolektora ssącego. Plus jest po stacyjce, masa podawana z ECU. ECU zmienia długość kolektora ssącego w zależności od obrotów silnika. Skoro błąd wyskoczył po odłączeniu zaworka to instalacja do zworka jest sprawna, tak samo on jest sprawny. Nie patrz na inne...
zawór to taki niewielki elektrozawór do którego dochodzą wężyki podciśnieniowe które to sterują klapą w kolektorze ssącym silnika.Do zaworka dochodzi także wtyczka elektryczna na dwa przewody.Jak dobrze popatrzysz po wężykach przy kolektorze ssącym to dojdziesz do zaworu.Pewnie uszkodzony elektrycznie
Niedawno zerwał mi się pasek rozrządu i pokrzywiło wszystkie zawory ssące. Głowica jest po planowaniu, wymianie zaworów i uszczelniaczy. Mam teraz problem: przy rozbieraniu nie popatrzyłem na znaki na kołach zębatych wałków. Jak mają być ustawione?
Witam! Mam problem z Audi A4 1.9 Tdi 110Km AFN rok 97. Auto na wyższych obrotach traci moc. Po zgaszeniu go i ponownym odpaleniu jest wszystko OK aż do momentu osiągnięcia wyższych obrotów Wymieniłem sterownik silnika, przepływomierz, zawór N75 i dalej nic. Po podpięciu komputera wyskakuje błąd: Czujnik ciśnienia doładowania na kolektorze ssącym zwarcie...
Kiedyś sam strzeliłem babola i zapomniałem założyć uszczelniacza na jednym zaworze ssącym ;) też brał olej wtedy.
Witam. Mam A6 z 1999 2.5 i dzieje się to samo. Najpierw uszkodził się "mieszek" od regulacji łopatek turbiny, auto straciło moc. Po wymianie regulatora zaczęło działać ale było słychać syczenie po puszczeniu gazu. Po kilku dniach zaczęły występować błędy ciśnienia w kolektorze ssącym. Mechanik powiedział że może być to jakiś zawór kontroli ciśnienia...
Witam. No powiem Ci że te silniki w ramach falujących obrotów to naprawdę mogą zaskoczyć. Nie sugeruj się tym zamykaniem dolotu ręką, gdyż ta niechciana nieszczelność jest zazwyczaj bardzo mała, ale upierdliwa i robi swoje. Dolot to również zawór egr, więc wyczyść go i skręć porządnie. Gdzieś czytałem, że nawet czujnik temperatury powietrza w kolektorze...
ma_pok - przerabiałem ten temat w Audi A3 1.9TDI. Zacznij od podstaw. Prześledź dokładnie mój temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... a zobaczysz co możesz mieć nie tak w aucie :) Przerobiłem to na własnej skórze, bo sam wszystko robiłem. Masz tam opisy wykonane przeze mnie. Wprawdzie auto inne, ale podobny problem możesz mieć też...
Kolejne auto naprawione. Tradycyjnie zamiast zacząć od rzeczy prostych typu n75 to odkręciłem całe kolektory z turbiną. Zawór WG był sprawny, kolektor ssący jak i EGR zawalone nagarem. Problemem okazał się n75, który był w 50% uszkodzony, ponieważ bywały dni, że auto działało normalnie i to mnie zbiło z tropu. Po wymianie na nowy i zaślepieniu EGR auto...
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Proponuję sprawdzić przewody i zawory odpowietrzenia silnika czasami w autach z silnikami V strony są odseparowane zaworami kierunkowymi w przewodach powietrznych między pokrywami zaworów i kolektorem ssącym jeśli jeden jest walnięty jedna strona będzie zasysać fałszywe powietrze a to wpłynie na mieszankę po jednej stronie i z tąd jest ta róźnica czasów...
Problem może nie w 100% elektryczny ale dotyczy układu wtrysku paliwa.Samochód to Audi 100 rok produkcji 1992 silnik 2,8 AAH. układ wtryskowy Hitachi. Problem z podłączeniem przewodów podciśnienia idących od dwóch zaworów po prawej stronie silnika. Samochód jest po pożarze silnika i przewody te uległy spaleniu. Jest ich cztery w kolorach brązowy, zielony,...
Witam. Samochód to audi a4 B6 silnik 130 Km.,ALT 2000 rok.Nie dawno zauważyłem w kolektorze ssącym, małą gruszkę i klapkę. Jak to Polak zainteresowałem się klapką i otwarłem ją. Podobno nazywa się to kierownicą powietrza lub gruszką podciśnienia kolektora ssącego. Problem polega na tym,że uszko wychodzące z gruszki jest ułamane i nie rusza klapkami...
Witam. Mam dość dziwną sytuację z autem Audi A3 2.0 FSI AXW. Mianowicie nagle przestał odpalać i nie pojawia się ciśnienie na listwie wtryskowej. Wcześniej wszystko działało i auto miało moc. Auto raz na tysiąc prób odpali, ale kompletnie nie ma mocy. Pierwszym błędem, który się pojawił, to P0193 - czujnik ciśnienia paliwa G247 (zwarcie z plusem)....
Witam wszystkich Proszę o pomoc, bo ręce opadają i nie mam pojęcia co już robić. Problem tkwi w tym, że cały czas jest duża dawka paliwa, błąd 16556 bank 1, system pomiaru paliwa zbyt bogaty. Dużo części wymieniłem a mianowicie obydwie nowe sondy lambda , filtr paliwa ,powierza , pompkę paliwową , cewkę zapłonową, świece i kable , wtryski z całą listwą...
Witam, Jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość. Było wiele tematów o tym błędzie jednak dalej nie mogę sobie z tym poradzić. P1297 Pressure drop between Turbo and Throttle Valve (Check D.V.) diagnozowany Launchem X431. Kiedy tylko błąd się pojawi obroty dostają świra. Zaczęło się od uszkodzonego termostatu i ssania korka oleju. Po wymianie termostatu...
Co ta za sposób? Zasilanie i powrót pozostają w jednym zbiorniku (czysty pojemnik 5litrów) Eliminuje się w ten sposób wszelkie przewody i filtr. Pojemnik jest powyżej poziomu pompy. Robi się to wtedy gdy są podejrzenia zapowietrzania się pompy. W warunkach warsztatowych gdy w pompie brak paliwa lub zmieniony został filtr paliwa stosuję do odpowietrzania...
Witam. Odpala normalnie, szarpie podczas dodawania gazu, strasznie mocno szarpie zimą dopóki się nie rozgrzeje. Zimą potrafią się przyciąć obroty tak pod 2000obr/min. Jest zamulony podczas przyśpieszania zwłaszcza na biegach poniżej 5. Jak jest bujnięty to jeszcze jakoś można przyśpieszyć. Dodaje gazu muł, przyśpiesza ale opornie, ale wystarczy że cofnę...
byłem dzisiaj w serwisie Bosha, i srwisant stwierdził że na 99% przepływomierz, gdyż jak powiedział daje połowe tego co ma dawać, a po założeniu nowego za 150zł okazało się że temperature powietrza zawyża o 20 stopni, i jest jeszcze 25% gorszy od uszkodzonego oryginała, tak że zamówiłem dzisiaj oryginała boscha, i dam znać czy coś siępoprawiło. Powiem...
Dziś wyczyściłem zaworek n 18 i egr (egr był strasznie zasyfiony w ogóle nie pracował a teraz śmiga jak złoto). Wyczyściłem jeszcze kolektor ssący bo był prawie zapchany nagarem i przemyłem przepływomierz i jak turbina nie pracowała tak nie pracuje. Podaję numer sterownika i wstawiam logi nie wiem czy dobrze zrobiłem te logi VAG Number 028 906 021 BD...
witam podłączam się do tematu.Mam problem z immo może pomożecie Audi A4 1.8 se 2000 rok, został zgubiony kluczyk z pilotem,problem polega na tym że auto odpala ale włączają się światła awaryjne i nie można ich wyłączyć.Ratuje tylko odłączenie akumulatora. błędy 01370 Załączenie alarmu przez czujnik ruchu wewnątrz pojazdu 01374 Załączenie alarmu przez...
Taa, świetny pomysł, ale prosiłem o pomoc a nie dyskusje o moich kompetencjach, poza tym gdybym chciał to juz dawno było by w serwisie tyle, że po ostatnich naprawach u jak to nazwałeś kompetentnych ponoć osób to musiałem kupić nowy wałek rozrządu bo jakimś sposobem znalazł sie od starej dwulitrówki, szklanki popychaczy bo w tym silniku występują dwu-tłoczkowe...
No na pewno coś się dzieje tylko co ? może uszczelniacze na zaworach a może samo czyszczenie coś da kolektora ssącego ????
Witam Posiadam Audi 80 2.6 automat 1994r. Komputer silnika to 4A0 907 473 A. Samochód od paru dni pobiera w spoczynku około 250mA prądu co rozładowuje aku. Szukałem poboru prądu i okazuje się że gdy Zapalę samochód i zgaszę to komp zaczyna pobierać 250mA. Gdzy wyciągnę z niego wtyczkę D na parę sekund i włożę to pobiera około 30mA. Ponowne zapalenie...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Witam. Wczoraj właściciel przyprowadził mi je z powrotem. Pod pokrywą zaworów zauważyłem roztrzaskaną szklankę (z dziurą w środku), na 1 zaworze wylotowym (w sumie jest 5 na każdy cylinder 3 ssące i dwa wydechowe). Szklanka była jakby unieruchomiona, ale trochę kombinacji śrubokrętem i lekko młoteczkiem i wyskoczyła. Po zdjęciu głowicy jakby wszystko...
Serdecznie dziękuje, za wszystkie odpowiedzi. Mam nadzieję, że temat jest w jakiś sposób pomocny dla tych, którzy mają podobny problem ze swoją A2. Ustalmy, że wątek z tzw. "miękkim" pedałem gazu nie ma znaczenia. Widocznie źle to opisałem. Chodziło mi o to, że jadąc, silnik stopniowo tracił moc, pomimo wciskania gazu, aż do całkowitego odstawienia....
Dołączę się w takim razie do tematu. Może dla potomnych będzie. Pierwsze pytanie to czy wypadanie zapłonów może być spowodowane uszkodzonymi hydropopychaczami? Sprawdziłem wszystko co można było sprawdzić. W komputerze zero błędów, przez dwa tysiące km zero błędów... Zdejmowałem głowicę i były wymieniane tuleje zaworowe bo jedna była lekko uszkodzona....
Ok. Znając Twoją sytuację, to tak. zdemontuj wszystkie zawory i pozakładaj wałki. Poskręcaj ostrożnie wszystkie stopy, sprawdzając cały czas, czy wałki dają się obracać. Jeśli po dokręceniu "na gotowo" wałki nie będą się przycinały, blokowały itp., to ja bym zaryzykował i złożył. Jeśli jednak cokolwiek wyczujesz, że coś jest nie tak, to zaniechaj ryzykowania,...
Jest taka możliwość! Zawór nazywa się trochę inaczej ; "odprowadzenia opar paliwa" do kolektora ssącego /już za przepustnicą/.
Zgadzam się sprawdź kąt wtrysku. Spalanie może być wieksze jak turbo nie dmuchnie tyle co powinno. A z rozruchem na mrozie masz jakiś problem?? Dodano po 12 Sprawdź jeszcze ewentualnie rury dolotowe do turbiny i kolektora ssącego. Mogą być gdzieś dziurawe albo łapac lewe powietrze. Możesz wyczyścić turbine z kolektorem ssącym specjalnym preparatem kolega...
Te cewki jednak podejrzane,nie wszystkie ale jak jedna pieprzy to to objaw może występować.Wiem że jak by strasznie szarpało to np n75,ale wtedy występuje przeładowanie i szarpie na każdym biegu ,normalnie jak by chciało silnik wyrwać.Zobacz świece jeszcze.Jest tam jeszcze taki zawór sterowany z ssącego sprawdz go.
1.8t i nierówna praca to częsty objaw. Zacznij od sprawdzenia czy mieszanka jest uboga czy bogata (najczęściej uboga). Jeśli uboga - sprawdź szczelność układu ssącego. Sprawdź stan zaworka jednokierunkowego pod kolektorem i szczelność membrany na zaworze odmy.
Jestem nowym forumowiczem więc wszystkich witam i oczekuję że pomożecie. Zaznaczam że jestem laikiem w samochodach, wiem tylko jak się jeździ, gdzie się leje paliwo no i znam znaki drogowe. Jestem właścicielem AudiA2 1.4 benzyna 75 KM. Od początku grudnia ubiegłego roku mam problem z samochodem. Stojąc na skrzyżowaniu silnik nierównomiernie zaczął działać...
A może najlepiej znaleźć warsztat co się specjalizuje w samochodach z grupy vw który ma vcds. Tym to na pewno wszystko pokaże. Może być trochę nagaru ale wątpię żeby to on powodował wypadanie zaplonu. Płukankę zrobić można, nie zaszkodzi a możliwe że pomoże. Tego to już nikt nie wie. Mogą być pierścienie zapieczone ale w tłoku masz 3 pierścienie 1....
Napiszę tak kolego, albo chronisz swój silnik albo środowisko, które na tej nieszczęsnej odmie i tak nie zrobi żadnych bonusów, jeśli jesteś mechanikiem to w pierwszej kolejności powinieneś dbać o silnik klienta, jeśli chcesz ratować środowisko to wycofaj silniki spalinowe i ucz się działania ogniw paliwowych wodorowych lub elektrycznych - może za...
Lokalizacja zaworu: otwierasz maskę, po lewej masz gruby wąż od intercoolera, który idzie w kierunku podszybia i skręca w prawo. Wąż właśnie założony jest na ten zawór. Do jego demontażu potrzebujesz dwa klucze imbusowe (rozmiaru nie pamiętam) oraz duże szczypce do zdjęcia zacisku z grubego węża. Do wyczyszczenia zaworu niezbędne są: duże naczynie,...
Czyli to jest: Toyota Yaris (06-11) 1,0 2006-11 Kod silnika : 1KR-FE i schemacik do tego masz taki: http://obrazki.elektroda.pl/9672583500_1... FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B19Czujnik obrotów koła, z przodu, z lewej strony B138Czujnik pedału przyspieszenia...
Wygląda nato ze masz usterkę w doładowaniu .Psprawdzaj jak wyglądają przewody od turbiny do kolektora ssącego chyba nasz tam gdzieś dziure . Diagnoza by się przydała było by łatwiej.
Burza mózgów -doszło do obciążenia układu sprężarką , mogło by być ale znając sie na napędach zastosowałbym zawór sterujący na dolocie . Ale pomysł nie podchodzi bo sterowanie jak za czasów łodzi podwodnej RYŚ tysiące zaworów upustów odpowietrzników. ..ja wiem czy tysiące ???... Dysponując 6 cylindrowym silnikiem jedynie 6 elektrozaworów zamontowanych...
Witam. Zachciało mi się Audi i mam problem :) Audi A6 C6 2006 rok. BDW 2.4 Na zimnym silniku słychać stuki, pochodzą prawdopodobne z kolektora ssącego, na moje oko to stuka zawór. Częstotliwość stuków zwiększa się razem z obrotami, jak silnik się rozgrzeje to stuki zanikają. Po podpięciu do VCDS - Błąd 000833- Camshaft Position Sensor (G40) P0341-006-...
Mam problem z audi a4 2.0 fsi alt. Zacznę od tego że padł silnik i został zmieniony. Klient przywiózł drugi. Silnik miał dziwnie stopiny plastik od miarki oleju. Po założeniu dolotu znajduje się on między drugim a trzecim cylindrem. Po odpaleniu silnik zaczął walić jakby miał kolizje zaworowa, ale sprawdziłem zawory i całe. Kolektor ssący grzal się...
Mechaniczny wtrysk i sonda lambda,coś wam się pokręciło!Do takiego układu zasilania ostrożnie z gazem,bo jest tam klapka spiętrzająca i jak gaz w kolektorze wybuchnie to wasze oszczędności wydacie na szrocie a potem u kilku mechaniorów którzy nie będą umieli tego ustawić Mam taki sam wtrysk mechaniczny (tylko troszkę mniej inteligentny bo bez lambdy),...
Witam Zaczne od tego ze zakupiłem a4 z silnikiem avj z uszkodzona głowica ,a dokładnie zatartym wałkiem ssącym oraz pogiętymi 4 zaworami ssącymi . Kupilem głowice uzywana z Aeb-a poskładałem górę ściągnąłem miskę oleju (oczywiście zapchany smok ) wyczyściłem smok i wymienilem pompe oleju na toprana ,zalałem mobilem 5w30 s2000 czy jakoś tak i chodzi...
Witam ! :) Mam Audi B4 z 2 litrowym motorkiem i wielopunktowym wtryskiem Digifant oraz sterownikiem gazu Autronic AL700. Czytając Wasze wywody należy dodać jeszcze dwie istotne kwestie: - do pracy na gazie gazownicy często w celu poprawy osiągów pojazdu wartość optymalną ustawiają nieco wyżej niż na benzynie czyli sztucznie nieco wzbogacają mieszankę....
Witam mam problem z moją audi , auto potrafi podczas jazdy zgasnąć i trzeba odczekać z 5-10 min i wtedy odpala od strzała . Problem ten występuje niespodziewanie czasami potrafi zgasnąć 2-3 razy w ciągu dnia a czasem przejechać trasę 800km bez problemu . Jedyną cechą wspólną jaką zauważyłem jest to ,że nigdy nie zdarzyło się to na zimnym silniku, Co...
Witajcie wszyscy. Chciałbym opisać swój problem tutaj, bo ręce mi już opadają i jesteście chyba moją ostatnią deską ratunku. Swoje problemy z samochodem i to co zostało wykonane muszę opisać od samego początku, żeby spróbować Was nakierować na problemy z jakimi się borykam, a jest ich dość sporo i dlatego nie wiedziałem który dział wybrać. Jestem niestety...
zawór ssący zawór ssący hydroforu zawór ssący pompa
kolory kabli audio wymiana symetryzator pompa kulka
Nice RUN – podłączenie do wideodomofonu Legrand Classe 300, 100X, EOS – sterowanie bramą krok-po-kroku Nice RUN 2500i i Legrand 369420 – podłączenie wideodomofonu do napędu bramy