Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Zrób test przelewowy i wyniki wrzuć na forum. Sprawdź zawór EGR, przepływomierz, zawór ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia oraz turbosprężarka.
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
No to zostale regulator ciśnienia lub lego sterowanie. Sygnał PWM , przyczym są zawory proporcjonalne i odwrotnie proporcjonalne.
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Witam, Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka silnika. Samochód szarpał na wolnych obrotach, natomiast na wysokich pracował bardzo ładnie. Oddałam auto do warszatu. Podłączono go pod komputer- pojawiły się błędy P0190 (sygnał ciśnienia, zwarcie do obwodu pozytywne lub otwarte) i P1517 (silnik immobilizer). Podczas pierwszej jazdy po odbiorze, pracuje...
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
Dzięki, a czy w tej sytuacji wszystko będzie ok? czy sprężarka będzie się wyłączać i nie zrobi za wysokiego ciśnienia w układzie? Bogdan
Za wysokie napięcia, 1V to już ponad 200 bar. Odłącz wtyczkę od czujnika wysokiego ciśnienia, powinna migać kontrolka, odkręć rurkę wysokiego ciśnienia na listwie. Zakręć rozrusznikiem, nie powinno lecieć paliwo. Sterownik powinien zablokować zawór dawki dając minus. Podłączamy wtyczkę na czujniku ciśnienia i odłączamy na zaworze dawki, kręcimy rozrusznikiem...
Paliwo dochodzi do pompy nic nie przytkane?Prąd dochodzi na zawór?Czym to mierzone jakie ciśnienie przy rozruchu?
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
wtryski były regenerowane miesiąc temu. Jakby były walnięte znowu to by nie pali lub nim rzucało. A może zawór na pompie wysokiego ciśnienia lub sama pompa. Co jeszcze może być przyczyną?
imbomilajzer nie zgasi silnika ? to ciekawe , weż plus bezpośrednio z akum i podaj go na zawór przy pompie wysokiego ciśnienia spróbuj wtedy uruchomić silnik wtedy odpali .
Musisz wymienić ponieważ tworzą się tam wysokie ciśnienia, pzdr. Jak jedziesz awaryjnie to wkręć tą srubkę na taśmę i ogrzewanie na maxa.
http://obrazki.elektroda.pl/8513234000_1... Zawór jest po prawej stronie (patrząc od przodu na silnik) koło pompy wysokiego ciśnienia.
Kolego musisz podłączyć do normalnego to znaczy serwisowego komputera u mnie był to zawór regulacji wysokiego ciśnienia jak się pszytar to nie reguluje ciśnienia zamontowany jest od strony filtra (tył pompy)
jeśli bosch to należy najpierw sprawdzić pompę wstepną w zbiorniku,jakie daję ciśnienie przed filtrem paliwa(min2,5 bara)jeśli tego nie ma to silnik odpala z oporami,pracuje nie równo ponieważ pompa WC ma za mało paliwa aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie na railu, narazie układu wysokiego ciśnienia nie tykaj,broń Boże wtryskiwaczy,bo nieudolny mechs...
zasilanie paliwem pompy wysokiego ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia na pompie, druga a nie nowa nie oznacza ze jest dobra, ten czujnik jest od cisnienia
Jeżeli masz filtr na w kład to na górze jak odkręcisz go jest blaszka ktora dociska filtr prawdopodobnie juz się wyrobiła i nie dociska jak powinna wymień lub podegnij a i czyszczenie układu by się przydalo jeśli to jest to ponieważ na pompie wysokiego ciśnienia jest zawór z sitkiem i lubi się zapychać zrób zdjęcie filtra i pompy
witam radzę odkręcić zawór wysokiego ciśnienia i przedmuchać do sprężonym powietrzem,często pomaga, lecz są to opiłki z pompy wysokiego ciśnienia,także pompa też się słania ku końcowi pozdrawiam
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
a czy sprawdzales cisnie w ukladzie niskiego cisnienia , sprawdz przed filterem i za filtrem,w obudowie filtra sa dwa zawory,mogą byc zatkane, i oczywiscie sprawdz co pływa w filtrze. jezeli dochodzi paliwo do pompy wysokiego cisnienia, a nie wychodzi to chyba wszystko jasne.
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
Ja posiadam wow. Zawsze sprawdzam te ciśnienie w peugeotach i jest ok w renault tak samo zawsze pokazuje. A w tym nie. Tylko 0 czujnik podmieniłem. I dalej nic. Jak pokręcę rozruchem i popuszczę przewód na wtrysku to ani kropla. Hmm. Zamówiłem pompę na allegro za 56 z wysyłka jutro włożę zobaczę co będzie. Dodano po 4 Dodam jeszcze jedno. W na 2.0hdi...
Witam Peugeot 207 16hdi 2008 rok gasnie w trakcie jazdy. Przeważnie przy redukcji biegu, jak opuszczam skrzyżowanie. Walczę od początku roku i po wizytach u trzech elektormechaników zostaly wymienione nastepujace części, bez rezultatu: zawór w pompie wysokiego ciśnienia; wtrysk filtr paliwa zawór na listwie czujnik położenia wału. Nawet komputer miałam...
To te same elektrozawory. Pompa na zdjęciu jest odwrotnie ułożona niż na rysunku. Tak aby było widać element , o którym piszę. Na rysunku pompa jest ułożona tak, jak w silniku. Element 24. Moja pompa posiada dwa elektrozawory. Główny odcinający paliwo (immo) i ten, przestawiający wyprzedzenie początku tłoczenia(24). Na rysunku jest jakiś elektrozawór...
Witam, problem jest z tym, że po przełączeniu w pozycji zapłon w stacyjce nieprzerwanie brzęczy zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia. Silnik nie odpala. Co może być przyczyną takiego działania. Pali się nieprzerwanie kontrolka diagnostyki silnika. Auto wcześniej miało małego dzwona i silnik wyrwał się z poduszki i poleciał...
Witam. Pół roku męczę się z usterką jak w tytule. Auto po postoju zapala i za chwilę gaśnie. Jeśli jeszcze przed zgaśnięciem pompuję gruszką, to silnik pracuje. Codziennie muszę trzymać go na obrotach 1,5-2 tys. przez parę minut zanim ruszę z miejsca, bo inaczej zgaśnie parę sekund po puszczeniu gazu. Później jak już przejadę 1-2km, to jest ok. Usterka...
Witam wszystkich na forum. Mam problem ze swoją 307. Jakiś miesiąc temu pojawił się komunikat antipollution fault. Po kilku dniach auto straciło moc (max 2800 obrotów) i zaczęło gasnąć przy każdym zwalnianiu. Podpiąłem auto pod komputer i wyszło że zawór ciśnienia paliwa jest uszkodzony. Wymieniłem te zawór. Było dobrze przez jakieś 2 tygodnie. W czwartek...
Może być przytkany zawór rozprężny. Sprawdź ciśnienia na wolnych obrotach i zobacz ich wartość przy dodawania gazu (dmuchawa na 2 bieg,włączony obieg wewnętrzny)
Witam . mam ten sam problem co tutaj. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... co było przyczyną tego ze nie odpala ? Dodano po 6 Wymieniłem zawór ciśnienia paliwa, po 60 Km dzialo sie to samo tzn gasł i nie chcial odpalic , tylko na plaku, wymienilem pompe wysokiego cisnienia i dalej nie odpala co jest przyczyną ?
Już naprawione. Jakby ktoś potrzebował. Wyciągnąłem zawór wysokiego ciśnienia, przekręciłem zapłon żeby paliwo z pompy z ewentualnym syfem wypchać z pompy, zawór wyczyściłem, złożyłem wszystko i działa :D Dodam że to nie pierwszy raz mam problem z tym zaworem, ale jeszcze działa :D
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
W Tym cudzie techniki problem był z jednym z wtryskiwaczy, umarła cewka trzeciego wtryskiwacza. Reszta z korektami w granicach 1,2 - 1,4. Wszystkie sprawdzane na stole probierczym i według firmy sprawdzającej powinny jeszcze sporo normalnie pracować. A że autko przewidziane do sprzedaży to inwestycje po minimum. DPF wyprany, bo też był zatkany, katalizator...
Niestety BSI też nie podaje wartości ciśnienia a obecnie po uruchomieniu silnika jest zezwolenie na uruchomienie sprężarki po około 2 min ciśnienie na tyle wzrasta że BSI uaktywnia alarm o zbyt wysokim ciśnieniu więc wynika z tego że sprężarka dobija ale jakby ujścia nie miało więc podejrzewać należy że zawór rozprężny ❓ nie wiem czy dobrze myślę. Czy...
Cześć, mam problem z wolnymi obrotami w Peugeocie. Czasami po odpaleniu samochód faluje na obrotach i potrafi zgasnąć. Jeśli przytrzymam go na wyższych obrotach zaczyna równo pracować, ale pojawiają się błędy: P2192 - Sonda lambda rz.1.cz.1 - sygnał przy granicy wzbogacania mieszanki P2178 - Układ paliwowy - mieszanka na bogata A teraz najważniejsze,...
Taki objaw świadczy o uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia,opiłki metalu w paliwie zatykają zawór ciśnienia na szynie oraz mogą być niebezpieczne dla wtrysków. Moja pompa padła po 230kk i regeneracja pompy oraz czyszczenie układu paliwa.Wymiana filtr paliwa niewiele się tu zda bo dzieje się to już za filtrem paliwa.Oczywiście część paliwa wraca do...
Panowie, piszę, bo już sam nie mam pomysłu co może być przyczyną. ale od początku Peugeot 307 XS 2.0 HDI 90 km 2002 system wtrysku siemensa Po trasie 280 km następnego dnia nie odpaliło, podpięcie do komputera pokazuje błąd P1180, wymieniony zawór wysokiego ciśnienia przy pompie, brak efektu odłączony zawór niskiego ciśnienia auto zapala ale się dusi,...
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Ale nie na jałowych, tylko pod obciążeniem, jak ciśnienie na railu zaczyna spadać. Tam są chyba wtryski piezo siemensa, test przelewowy przy tych wtryskach nie wiele da. Do autora, na pompie CR masz dwa zawory, jeden większy, upuszczający wysokie ciśnienie, drugi mniejszy dawkujący, obstawiam zawór dawkujący.
Wymieniony filtr w pierwszej kolejności, następnie zrwc (zawór regulujący wysokie ciśnienie) diagnostyka komputerem cały czas na niego wskazywała, mimo prób kasowania. Następnie regulator wydatku, ponieważ objaw nie znikał, a po naciśnięciu pompki paliwa/dodania ciśnienia do pompy (na pompę niskiego ciśnienia) auto wracało do normy, a na myśl cisnęły...
U mnie ten błąd wyskoczył 200km po pełnej obsłudze dziś go właśnie usunąłem .Auto raz jechało normalnie choć błąd był aktywny jak coś mu odbiło to obroty tylko do 3tys i na wolnych obrotach sam sobie gasł po około 20sekundach.A gdy go sam gasiłem to zdążyłem z kluczykiem wyjść z auta a on dopiero gasł.Co się okazało śmieci w pompie wysokiego ciśnienia...
Czujnik halla zamówiłem nowy będę miał na wtorek. Ale macie racje opiłki poszły w układ może to pompa wysokiego ciśnienia. Tylko zastanawiam się dlaczego tak dobrze pracuje po odpaleniu... Może jeszcze macie jakieś pomysły... Ciśnieni sprawdzę sobie w wtorek. Ne mam oryginalnego przyrządu ale może coś wymyśle... Dodano po 9 Jeszcze jedno pytanie jak...
Witam! Od kilu dni mam podobne problemy w 307 HDI 100 KM, FAP z komunikatem antipolution fault. Pojawił się komunikat, spadła moc, czasami wchodzi tylko do 2800/min, casami wkręca się na obroty prawie dobrze, ale często po osiągnięciu ok. 3500/min gaśnie. Można go natychmiast odpalić i jechać dalej. Po diagnostyce prawie na pewno nie jest to problem...
Witam, mam problem jak tytule Mój peugeot od czasu wypadku nie wkręca się powyżej 3000 obr, tak jak by miał blokadę. Był zrobiony klon sterownika silnika. podsyłam zdjęcia błędów. https://obrazki.elektroda.pl/2997331600_... Jest to silnik 8hz. Turbo ma tylko zawór odprężający. Mam pytanie gdzie jest czujnik Ciśnienia turbo. Na schemacie...
Byłem w serwisie na diagnostyce kompa i przy pierwszym ściągnięciu błędów "wywaliło" aż 7 usterek m.in. wtryski, immobiliser, zawór wysokiego ciśnienia i coś tam jeszcze. Po resecie przejechałem około 5km i usterka znowu powróciła więc ja też wróciłem do serwisu i tym razem była tylko usterka zaworu wysokiego ciśnienia . Po ponownym kasowaniu błędu...
Peugeot Partner Tepee 1.6 HDI 90KM 2008r. od miesiąca boryka się z nietypowym problemem. Często po wejściu na wysokie obroty powyżej 4 tys. nagle rozłącza silnik (gaśnie). Ponowne uruchomienie dopiero po zatrzymaniu i ponownym przekręceniu kluczyka (podczas jazdy nie da rady). Na zegarach błąd silnika a na wyświetlaczu ANTIPOLLUTION FAULT. Kiedy już...
Nie mniej po w/w metodzie wyrzygał odrobinę "czerwonawego" płynu - pachnie jak płyn chłodniczy z domieszką rdzy Skąd on to wyrzygał? Z wydechu? Zbiornikiem wyrównawczym? na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia widać bombelki powietrza - skąd może brać lewe powietrze? Oring na filtrze? Robiłem odpowietrzanie, ale bez problemu po jednym pompięciu gruszką...
może masz filtr paliwa zanieczyszczony ,albo siada pompa wysokiego ciśnienia ,jak wyglada filtr na zaworze wysokiego ciśnienia czy są na nim opiłki metalu .pozdr.
Witam mam podobny problem z peugeot expert 1.6 diesel. Auto gasnie podczas jazdy, wczesniej pokazuje sie kontrolka i wchodzi w tryb awaryjny. komputer pokazuje bład p0087 niskie cisnienie paliwa. Zmieniłem filtr ale nie pomogło, przeczysciłem czujunik cisnienia paliwa nie pomogło, kupiłem nowy czujnik cisnienia czekam na dostawe, jak nie to to mysle...
A robiłeś coś z pompą? Mam na myśli zawór PCV. Ja wymieniłem VCV czyli zawór regulacji przepływu, a zawór PCV (ciśnienia) został stary. Może ciśnienie paliwa zbyt wysokie? choć teoretycznie na diagboxie pokazuje w normie, trochę za wysokie przy przyspieszaniu ale to raczej opóźniona reakcja sterownika. Wiem że w tych silnikach z układem delphi jest...
Po przeczyszczeniu układu turbodoładowania i EGR przez mechanika, wydaje mi się, że nie ma kopcenia. Muszę poobserwować przez jakiś czas co się za mną dzieje, ale jest zdecydowanie lepiej. Co dziwne, nie obserwuję żadnego wzrostu mocy, ponieważ moc była i wcześniej. Inna sprawa to, że poprzednio podczas wprowadzania silnika na wysokie obroty widać było...
Od dłuższego czasu walczę z nie sprawną klimatyzacją. Zaczęło się od braku obiegu czynnika, zapchany był zawór rozprężny po stronie wysokiego ciśnienia. Układ rozebrany oczyszczony, przedmuchany azotem. Następnie rozszczelniony parownik który został wymieniony. Klimatyzacja została nabita czynnikiem. Po podłączeniu pod PP2000 pokazuje błąd czujnika...
Błędy to Kalkulator sterujący silnikiem stały błąd zwarty przekaźnik, -II- nadzór wysokiego ciśnienia oleju napędowego regulator wydatku w położeniu granicznym -II- obwód elektrozaworu bypass układu chłodzenia zwarcie między przewodami lub zwarcie do plusa. Z całym szacunkiem dla kolegi z forum ale te wszystkie informacje przecież masz wyszczególnione...
W tym aucie nie ma pompy wtryskowej, jest pompa wysokiego ciśnienia. Jeśli chodzi o ludzi którzy wymieniają co popadnie to nie są to fachowcy, i nie licz na to ze ktoś ci pomoże tutaj bez diagnozy. Dodano po 1 A może to taki zawór szwankuje: http://allegro.pl/zawor-czujnik-pompy-2-... Możliwe.
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Sprawa wygląda tak byłem na innej diagnostyce, przyjechałem na rozgrzanym silniku żeby widoczny był błąd i problem z odpaleniem. Ciśnienie na pompie 25 Mpa, czyli tak jak powinno być. Test przelewów na wtryskach zrobiony, pierwszy wtrysk daje dwukrotnie więcej paliwa podczas rozruchu, niż pozostałe ale z tego co mówił diagnosta napewno nie to jest przyczyną...
Witam. Pacjent peugot boxer 2.2 hdi 2011r. Auto nie równo pracuje dymi na czrno. Po dianostyce stwierdzono zawór regulacji ciśnienia w pompie CR, za wysokie ciśnienie na wolnych obrotach ma ponad 800bar a żądane jest 300bar.Zakupilem nowy regulator ciśnienia ,ale to nic nie zmieniło dalej ten sam problem. Auto odpala od strzała , na waszych obrotak...
Nie wiem co dokładnie jest problemem, ale u szwagra w warsztacie mieliśmy taki sam przypadek z Citroenem Evasionem 2.0 HDi. Był on wożony od serwisu do serwisu (wszystkie w promieniu 200km) i nikt nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną (mało tego - żaden serwis go nie uruchomił), dopiero jakiś starszy pan z Poznania wyjaśnił, że problem tkwi we wspomnianym...
Witam, mam problem z samochodem jak w temacie. Westgate, blowoff, rozrząd, wydech, dolot, czujniki ciśnienia(paliwa, w kolektorze, doładowania) Zasilania czujników, wiązka do sondy lambda oraz sama sonda wymieniona na odpowiednik boscha i bez zmian... Kasowane adaptacje bez zmian, sonda pierwsza stoi na wolnych w granicach 780mv druga pracuje w pełnym...
Witam mam problem z silnikiem 1.6 8v HDI przebieg ok.140tys. mianowicie trafiłem na auto gdzie zerwał się pasek rozrządu. Zdjołem głowice zawiozłem zrobił "warsztat" który specjalizuje się w naprawie głowic,stwierdzili ze 4 zawory są pogięte więc je wymienili dotarli zawory i splanowali głowice. Nowe dzwigienki i kompensatory założyłem także. Złożyłem...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Witam .Nie chcę zakładać nowego tematu--dlatego tu. Niedługo kosz naprawy przekroczy cenę auta. Rok temu nabili mi klimę .Nie działała.Coś z elektroniką.Kolega podłączył na "krótko" sprężarkę-czynnik wyfrunął.pojechałem ponownie nabić.potem elektronik coś pogrzebał zaczeła działać -minutę i znów w powietrze.Okazało się że chłodnica do wymiany i uszczelnienie...
Przy powyzej 2,5tys obrotów traci moc na rozgrzanym silniku, zawsze na trzecim biegu. A czy na pozostałych biegach zachowuje się normalnie, tzn. przyspiesza, jedzie pełną mocą? Jakie konkretne numery kodów usterek mechanicy odczytali, np. P1234 ? Informacja typu "Podobno komputer pokazał czujnik pompy wtryskowej" niewiele mówi, skoro dla Ciebie samego...
Jak wynika z twojego opisu to w tej chwili mogą być wtryski po prostu się zacierają bo może przedostały się jakieś drobne opiłki i taki zatarty wtryskiwacz czy zapieczony wydaje takie dźwięki jakby stukał jest to odgłos takiego pukania metalicznego. I częstotliwość tego rośnie wraz ze wzrostem obrotów silnika. Być może jest za wysokie ciśnienie paliwa...
Jak nie ustawienie rozrządu to zawory nieszczelne. Ciśnienie sprężania sprawdź.
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Witam od niedawna posiadam 307 była sprowadzona z Anglii parę lat temu problem pojawił się gdy temp spadła poniżej 2 C kręci długo i jak by nie wszystkie gary łapały od razu. Czytałem na elektrodzie że podobno słabe rozruszniki w nich były montowane ale nie jestem pewien czy to jest przyczyną. Na ciepło jest OK świece przekażnik aku wszystko sprawdzone...
Witam. Mam pytanie. Czy uszkodzony czujnik ciśnienia cieczy ma wpływ na osłabienie mocy silnika. Sprawa wygląda następująco- jakiś czas temu miałem problem z moim peugeotem 407 SW 2,0 hdi 136 km. Mianowicie uszkodził się zawór EGR, po jego wymianie samochód chodzi ale nie ma tej mocy jaką powinien mieć (na uszkodzonym miał lepszego kopa). Dodam że został...
Po długim postoju, nie mogę odpalić Boxera silnik 2,0 hdi. Normalnie pracował silnik bez zarzutu, po wypadku został postawiony i nie był odpalany. Teraz po przekręceniu kluczyka kręciłem silnikiem parę razy i nic, zauważyłem że nie załączyła się pompa w zbiorniku więc ją wyjąłem, przeczyściłem podłączyłem na krótko pod akumulator i ruszyła. założyłem...
W filtrach są zawory przelewowe...
i koło zębate Czyli ścięło klina? Kolega może brać rzeczoznawcę, ale nie ma tu winy mechanika. Przyczyna - pompa wysokiego ciśnienia. Blokuję się, wtedy ścina klin na kole zębatym i łamie dźwigienki. Naprawdę mechanik nie zawinił. Decyzja należy do kolegi co dalej. Ja wymieniam pompę, dźwigienki i auta latają dalej. Dodano po 1 Sam wymienił pasek rozrządu...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Widocznie wymaga rejestracji- skopiowałem Ci zawartość posta Doświadczenie własne na żywca- kilka tygodni temu objechałem trasę ok. 100 km do Krakowa i z powrotem, bez żadnych problemów, przyjechałem na parking pod firmą. Po robocie wsiadam, kręcę kluczykiem i **** blada- rozrusznik kręci, i nic więcej... Kolega lawetą zwiózł mi grata pod dom, komputer...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Wygląda właśnie na zawór przelewowy, taki jak przy mechanicznych pompach wtryskowych. Dawniej służył on utrzymywaniu pewnego nadciśnienia w pompie wtryskowej aby nie dochodziło do przerw w dawkowaniu paliwa. Tutaj może być podobnie, bo nie masz sekcji pompki wstępnej w pompie wysokiego ciśnienia. W silnikach 2.0 HDi Peugeota regulator ciśnienia znajdował...
Rozumiem, że cały system wtryskowy z wtryskiwaczami, pompą wysokiego ciśnienia (pwc), czujnikami, nastawnikami, turbosprężarką, itp. zostały przełożone na nowy słupek? Jeżeli zatem usterka "przeniosła się" identycznie z poprzedniej jednostki napędowej, oznacza, iż mechanicy przetransportowali wszystkie swoje błędy i wypaczenia na nowy silnik. Mało tego,...
Z tego co mi mówiono: 1. Niby dobry 2. Zakupie wymienię wyklucze 3. Za każdym razem jak sprawdzali ściągali jedna końcówkę. Od kabiny. Wiec tez sprawdzę. 4. Nie wiem 5. Na przodzie cylinderki wymienione. Waz doprowadzający płyn prawego koła wymieniony 6.7.ponoc coś było szlifowane bo były za duże klocki ?! Jeszcze na tyle rura ciekła. Też była wymieniana....
pompa wysokiego,napędzana jast paskiem rozrządu:D,zdejmij osłony z silnika znajdziesz ją:D,ale pojedz na diagnostyka w parametrach bądzie widać ciśnienie na listwie.może to tylko zawór?
Jasne, że nie wiem o czym piszesz, zas ty nie znasz się na commonrail. Jak ty sądzisz, przy 200 barach silnik będzie odpalał? A przy 1600 nie będzie stukał aż do odcinania go? I to oczekiwane 500 bar panie mechanik kiedy ma być? Bo ja wiem, że wkręci sie ten silnik na sakramenckie obroty obroty i ciśnienie nie skoczy nawet ponad 300 bar. Na postoju....
Temat wydaje się rozwiązany. Po burzliwych dyskusjach udało się jednoznacznie stwierdzić że: 1. Wysokie ciśnienie jest w stanie podnieść zawór. 2. Gęstością oleju można namieszać w silniku z hydraulicznymi zaworami. 3. Udało się ujawnić wadę fabryczną pompy oleju w silnikach Peugeot. Pozwoliłem sobie na kilka słów w celu zreasumowania całego problemu,...
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Podzwonię po serwisach klimatyzacyjnych i popytam jakie ceny sugerują przy naładowanej klimie wymiane zaworu rozprężnego. Mechanik ten teraz co zajmował się ładowaniem klimy twierdzil, że przy załączaniu kompresora nie ma różnicy między niskim ciśnieniem, a wysokim i dlatego skierował problem na zawór. Pojadę do niego jeszcze tylko po to, aby sprawdził...
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Obejrzę, gdyż cykają zawory. W aucie sprawdziłem diodą sterowanie wtryskiwaczy, jeden nie miał sterowania z powodu uszkodzonej kostki - zbyt głęboko wsunięty pin. Jednak to nie pomogło. Potem dostałem olśnienia - przełożyłem przewód zapłonowy 2 i 3 cylindra. Wszystkie cylindry pięknie pracują ;)
Witam, sprawdzic trzeba parametry podczas rozruchu, ciśnienie paliwa po wysokim, obroty silnika, sprawdził bym jeszcze cisnienie spreżania dla pewności, możliwe że masz problem z regulacja zaworów (hydrauliczna) lub zawory puszczają, ciśnienie na wtryskach to 200bar min, a czujniki na wale i wałku? sprawne i czyste?, powodzenia
Trochę mało danych: - zmierz ciśnienie paliwa na pompie - musi być ok 8 bar. - sprawdź czy pompuje kompresorek. - sprawdź zawór płytkowy - czy po odpaleniu święci bądź miga kontrolka K ( check engine ) ? - sprawdź kompresję , poniżej 6 barów nie zapali. Wadliwe były również sterowniki silnika tam jest zamontowany PHILIPS 2T , załatw sobie do testów...
Witam. Piszę post w celu pomocy tym którzy mają problem jaki udało mi się w końcu rozwiązać. Kupiłem mojego Peugeota (z silnikiem 1.6HDI 90km) który borykał się z gaśnięciem. Czasami gasł po 10 km a czasami po 400 km. Często było tak, że stojąc na światłach nagle zaczynał głośno "klekotać" i następnie zgasł. Zawsze po zgaśnięciu wyświetlał się komunikat...
Witam.dalej walczę ze swoją 2.0 Hdi 136KM. Na wysokim biegu i wciśnięciu gazu gwałtownie pokazuje błąd. Wymieniłem zawór cisnienia na pompie, (mam wrażenie że pracuje lepiej tzn równiej) ale błąd nadal się pokazuje. Wywaliłem filtr paliwa był filtron... Ostatnio zauważyłem ze przy puszczaniu gazu. Zaczyna dziwnie pracować i nim "kolebotac " jakby obroty...
No bo ja nie wiem co ten szymitsu pisze. Zablokowany całkowicie katalizator powoduje jeden charakterystyczny objaw- samochód odpala na kilka sekund po czym gaśnie. Próba rozruchu powoduje objaw dokładnie taki, jak by silnik nie sprężał; całkiem podobnie jak by miał wmontowane świece albo....zerwany napęd rozrządu. Bądź też uszkodzony bendiks. Zupełnie...
Hmmm, proste i logiczne, lubię takie rozwiązania. Od dłuższego czasu borykam się z podobnym problemem, właśnie sprawdzam czy to to. Instalację gazową opróżniłem zakręcając gaz na butli i wypalając to co w niej zostało. Potem jeszcze 3 razy przejście z benzyny na gaz na wysokich obrotach przy otwartej przepustnicy. Powinno być pusto....., a jak nie trzyma...
zawór pompy wysokiego ciśnienia zawór wysokiego ciśnienia regulacją zawór pompy wysokiego ciśnienia renault
skutera elektryczny prądu gniazdku zapalniczki nowego woluminu
Odpowietrzanie układu chłodzenia Jeep Liberty 3.7 Akumulator do Mitsubishi ASX 1.6 benzyna: Wybór i specyfikacja