Sprawdz zawory zwrotne paliwa przy podstawie filtra paliwa no i przewody pod kątem przetarć.
Problem z napinaczem? Może to też nie łańcuch tylko popychacze zaworów, może olej spływa z magistrali (zawór zwrotny w podstawie filtra oleju) i po odpaleniu przez kila sekund silnik nie ma oleju.
I zrób ten zawór zwrotny oleju bo ci usadzi w końcu silnik, do wymiany podstawa filtra oleju. Odpalasz silnik tak jakbyś za każdym razem robił wymianę oleju, filtr pusty.
Tulejki pompowtryskiwaczy, podstawa filtrów, zawór zwrotny lub przelewowy
Witam. Mam problem z paleniem Dafa na ciepłym silniku. Gdy jest zimny, zapali, zadymi trochę ale chodzi, gdy się zagrzeje nie chce zapalić. Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach ok 3 bar, po dodaniu gazu ok. 5-6. Przy rozruchu spada do 0,1 bara i nie odpala. Po zamknięciu rurki przelewowej ciśnienie wzrasta i samochód zapala. Zauważyłem też,że podczas...
A jak sprawdzić czy na pewno obsady pompowtrysków ? Nieszczelności nie ma. Wymieniony zawór zwrotny, podstawa filtrów oraz smok w zbiorniku. Żadnych błędów po podłączeniu do komputera nie wykazuje. Spalanie oraz moc w normie podczas jazdy. Jedynie problem z rozruchem. Niby aku wskazują po zgaszeniu około 25,4 V. Podczas pracy silnik ładowanie w normie...
Hej Ja też wymieniałem zestaw chłodnicy i podstawy filtra. Ten zawór o którym mówisz to zawór bezpieczeństwa na wypadek zatkania się chłodnicy ;) Taki sam zawór jest w zakretce obudowy filtra na wypadek zapchania się filtra oleju. Ale spoko też myślałem że to zawór zwrotny :) Sprawdziłem to na schemacie układu chłodzenia. https://obrazki.elektroda.pl/8351949400_...
Pompa jest z przodu wału razem z podstawą filtra oleju. Sam i tak nie wymienisz więc po co pytasz, trzeba zwalić rozrząd i pół silnika.
Dziękuję za odpowiedź! U mnie w obu C3 (ten sam silnik dla przypomnienia), jest ta sama podstawa filtra oleju - w jednym zawór jest w drugim nie. Oczywiście do obu stosuje filtry bez zaworu (krótsze). Zamówiłem podstawę filtra na internecie na podstawie numeru części no i zawór w nim jest. Wychodzi na to, że u mnie ten zawór wyszedł komuś razem z filtrem....
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
I po tym co napisałeś powyżej skłaniam się do jednej refleksji . To co zaobserwowałem juz na początku. Otóż najwięcej tego oleju po rozebraniu tego czarnego wężyka jest w ostatnim odcinku. Tzn przewód biegnie od zaworu z cewka do trójnika w postawie separatora a dalej leci do trójnika w podstawie dolotu pod zaworem dolotowym tzn tak jakby powiedzieć...
http://obrazki.elektroda.pl/5238187600_1... Z racji tego, że mój poprzedni temat związany z budową kompresorka się zablokował, pewnie z powody braku w nim aktywności, postanowiłem założyć nowy temat dla zainteresowanych tym tematem osób. Powodem była budowa następnego kompresora na prośbę kolegi. Kompresor powstał na bazie butli turystycznej...
90 % procent oleju ma wrócić przez podstawę separatora tylko reszta oleju przez rurkę do podstawy filtra oleju. Zakładałeś tam przezroczysty wężyk? idzie powietrze czy olej? Ja bym szukał problemu w podstawie separatora bardzo blisko jest wężyk odsysania od wężyka powietrza nie ma tam gdzieś przebicia? Lub ewentualnie : spróbował bym podłożyć zawór...
zawory zwrotne za i filtry przed pompami to podstawa pompy nie muszą być jednakowej mocy, mogą pracować równolegle w różnych obiegach, przed wyciąganiem wody z drugiego obiegu chroni właśnie zawór zwrotny, tylko brać te z mosiężnymi grzybkami wewnątrz a nie plastykowymi bo to krótkotrwała inwestycja
To teraz weryfikacja. Pompa, zawór, może podstawa filtra oleju. A może poszło coś na smarowanych elementach (panewki na wale, na wałku rozrządu) i nie buduje ciśnienia. Teraz pytanie czemu nie odpala (choć w tej sytuacji to nawet dobrze). No i pytanie jak mierzył to ciśnienie skoro nie odpala-jakieś tam szczątkowe powinien budować na rozruchu ale równie...
Wznawiam temat bo problem nie rozwiązany. Rozrusznik podmieniany z innego auta, dalej ten sam problem. Sprawdzony zaworek zwrotny przy filtrze wstępnym, wymienione filtry i oringi na orginały, wymienione oringi przy wtryskach i rurkach dolotowych. W przypadku atego znajdowałem informację o jakimś zaworze przelewowym,ale nie mogę znaleźć nigdzie informacji...
stawiacie na 90% przepływkę albo turbinę a nawet nie wiadomo jaki tam silnik siedzi - turbina ze zmienną geometrią w 90-cio konnnym TDI w Passacie jest tylko z silnikiem AHH a muła może również dobrze mieć z powodu zaciągania lewego paliwa przez nieszczelności przy opaskach zaciskowych wężyków paliwowych lub oringu uszczelniającym zawór zwrotny na filtrze...
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
Wiem, że temat już stary ale chciałem dopisać własne doświadczenia. A więc filtr oleju typu "bąk" w zetorach 4 cylindrowych można bez problemu zamienić na filtr typu PP (np. w modelach od 57xx do 72xx). Najczęściej nie trzeba dokonywać dodatkowych "przeróbek". Jeśli silnik jest "zdrowy" może ciśnienie oleju sporo wzrosnąć, ponieważ zawór w magistrali...
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
Co do zaworu bezp.to zrezygnowałem z niego,ponieważ zbiornik ma próbę do 1.1MPa,sprężarka pompuje do max 8,5 bara,nastawa 7 barów.Co do filtra,to niech sobie kurz,pył osiada-od tego jest filtr,w sumie to tłumnik(silencer) festoski,ale ma bardzo dobrą filtrację. A co do tego cybantu,to już on był na zbiorniku z tą płaską blachą(poprzednia konstrukcja),ja...
https://obrazki.elektroda.pl/9318920700_... WSTĘP: Dziś dla odmiany prezentuje Wam opis mojej ostatniej konstrukcji - nie związanej ściśle z elektroniką, ale na pewno niejednemu elektronikowi takie urządzenie się przyda. Chodzi o kompresor zbudowany w oparciu o sprężarkę z lodówki. Wiele się naoglądałem takich konstrukcji aby w końcu...
https://obrazki.elektroda.pl/5576582000_... Przedstawiam układ do pobierania wody ze studni do zbiornika oraz podawania wody z tego zbiornika do instalacji rozprowadzającej za pomocą jednej pompy bez potrzeby przepinania węży czy rur doprowadzających. 975217 Sytuacja rodzinna zmusiła nas do przeniesienia się z bloku do domu pod miastem....
Trzeci rodzaj awarii jaki spotkałem w swoim życiu to po prostu roszczenie mieszka. Też walczyłem z taką awarią ostatnio. Jednak presostatów andrzejkm to nie dotyczy. Te tzw. Exowe są szczelnie zamknięte i z reguły nie są regulowane. Są dużo trwalsze od mieszkowych, choć nie są niezniszczalne. Przy robieniu prób ciśnieniowych, trzeba uważać aby ich...
Żeby zbudować kompletny kompresor na bazie sprężarki śrubowej niezależnie w jakiej skali potrzebujesz spędzić kilka tysięcy PLN na podzespoły, na chwilę obecną nic nie masz :lol: Co potrzebujesz: Sprężarka z kompletnym zaworem sterującym z elektrozaworem włącznie. Bez tego zestawu ani rusz. Sam zaworu nie zbudujesz, używany może za kilkaset PLN gdzieś...
1. Możliwe że do wymiany śruba stożkowa na którą nakręcasz separator - marne foto - zjechany stożek, zajrzyj do separatora: wewnątrz masz oring który powinien się na tym stożku uszczelnić i odseparować olej wyłapany od powietrza. 2. Uszkodzony zawór zwrotny odssysania w środku podstawy separatora.
Najpierw krótkie podsumowanie, później dłuższe szczegóły. Krótkie podsumowanie Kupiłem mocniejszą pompę 3" 0,55 KW. Pomiary z nową pompą w studni wykazały, że wydajność studni jest znacznie większa. Wydajność studni jest większa niż dotychczas sądziłem i większa od wydajności pompy 0,55. Wydajność mojej studni jest tak duża, że nie mogłem jej zmierzyć....
Witam wszystkich. Zwracam się z prośbą do specjalistów w tej marce. Mam problem z Dafem LF 45 220 2001r. Auto bez znaczenia czy ciepłe czy zimne, samodzielnie nie odpala- tylko na plaku. Po odpaleniu silnik pracuje równo, nie szarpie. Natomiast od razu po zgaszeniu, nie ma możliwości już go odpalenia. Dodam, tylko że auto kilka miesięcy przestało na...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Na podstawie pompy, jak się mocno rozjaśni zdjęcie, widać strzałkę, więc jeśli są to filtry skośne (a raczej są, bo zawory zwrotne z kulą zamontowane w ten sposób nie spełniałyby swojego zadania) to wszystko jest ok.
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
ASO Renault Trucks. Koszt całości. Na te naprawę była „dopłata producenta” - nie wiem jak to się fachowo nazywa. Zadzwoń zapytaj, z serwisem ich mam tak, że czasami łapie się za głowę ile chcą za proste sprawy, a z kolei czasem za skomplikowane nie żądają majątku, więc zawsze warto sprawdzić. A sprawdziliście zaworek zwrotny w głowicy?...
Jak sam zauważyłeś dysponujesz jedynie samym sercem wymagającym napędu 7.5-11kW. Skrótowo napiszę Ci brakuje: 1. Szkielet/obudowa. 2. Silnik, przekładnia pasowa, fabryczne koła najlepiej z tulejami taper lock ze względu na duże prędkości i ryzyko drgań. 3. Zawieszenie zespołu silnik-sprężarka na poduszkach tłumiących drgania. 4. Układ sterowania obiegiem...
zawór zwrotny zaworek podstawy filtra zawór zwrotny paliwa
przekaźnik zakłócenia instrukcje obsługi bosch pralki blaupunkt pobór prądu
płyta indukcyjna reset klawiatury laptop lenovo
Jak podłączyć głośniki do wzmacniacza Marantz 1050? Wymiana oleju w skrzyni CVT Nissan Micra: statyczna czy dynamiczna?