Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Pewnie zaworek w podstawie filtra nieszczelny.
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Witam. Dziś rano odpaliłem bez komunikatu tak że winowajcą był ten cholerny zaworek w podstawie Filtra. Zobaczę jak będzie dalej ale myślę że ok. Szkoda tylko że samego zaworka nie można kupić tylko komplet. Można też na Allegro kupić ale nie skusił bym się. Pozdrawiam.
Jeśli chodzi o zaworek w podstawie filtra to o jego stanie możne powiedzieć fakt ze jak wymieniałem filtr paliwa to paliwo było w podstawie filtra, po chwili spadało pomału?
Cześć jeżeli na niskich obr. ciśnienie oleju było by powiedzmy gdzieś w okolicach 0,5 bar rozebrał bym dół i sprawdził panewki, wał, ale tu problemem jest wysokie i na 99% obstawiam problem z pompą, to ona ma zaworek który, ma za zadanie wyhamować ciśnienie do max 5 bar, kanały masz drożne, filtr i olej wymieniony, w podstawie filtra jest też zaworek...
Filtr oleju w C330/C360 ma dwa zaworki. Pierwszy to oczywiście zawór bocznikowy w przypadku zatkania filtra. Drugi to zawór przeciw spływowi oleju, w tych filtrach wykonany w postaci podkładki gumowej pokrywającej otwory zewnętrznej części podstawy filtra. W filtrach do samochodów zdarza się zastosowanie trzeciego zaworka w centralnej części podstawy...
https://obrazki.elektroda.pl/5190514900_... Ten zaworek sprawdzałeś ? A kulkę w podstawie filtra paliwa masz jeszcze ?
Samochód odpalił ale zaczął grzechotać i sprawdzili ciśnienie i nie było teraz muszą odkręcić miskę ale trzeba silnik podwiesić żeby miskę odkręcić i sprawdzic pompę i łańcuch i co mówili to że nie było oleju w filtrze olejowym czy to może być zaworek w podstawie filtra
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Myślę że możesz mieć przedmuchy kompresji z cylindrów do układu paliwowego. Podłącz się do przelewu na głowicy, zasłaniając oczywiście odpięty przewód. Po odpaleniu sprawdź czy z przelewu nie wydostają się bańki powietrza. I druga sprawa, czy przewody paliwowe i zaworek w podstawie filtra są na właściwym miejscu, wiem że można pomieszać te łączniki...
u mnie problemem tez był ten zaworek, a dokładniej jego uszczelnianie. Wyjąłem go z podstawy filtra i okazało się, że gumowe uszczelnienie sparciało i się pokruszyło. Najzwyczajniej łapał powietrze w tym miejscu. Koszt naprawy wyniósł 20gr, ale znaleźć tą przyczynę trochę mi zeszło. Pozdrawiam
Witam. Problem dotyczy Iveco Eurotech 2001 rok z silnikiem CURSOR 8. Po odpaleniu silnik pracuje równo na wolnych obrotach, zaś po dodaniu gazu równa praca trwa do osiągnięcia ok. 900 obrotów. Przy tych obrotach następuje jakby odcięcie i obroty silnika skaczą pomiędzy 500, a 900 obr/min. Po odpuszczeniu pedału gazu obroty wracają do biegu jałowego....
Witam. Problem powrócił. Mechanicy wymienili napinacz i lancuch i dzień było dobrze i problem powrocil. Oddałem raz jeszcze wymienili zaworek zwrotny oleju w podstawie filtra. Na dwa dni problem znacznie ucichl i powrócił. Sprawdzali ciśnienie oleju i mówią, że jest ok. Wymienilem olej, filtr i nic. Zastosowalem plukanke do silnika ale olej jaki zlecial...
Hej! Od przodu silnika na dole głowicy pod bagnetem zaworek wykręcany ze sprężynką i kulką, jak to wygląda, kiedyś też miałem, że po zdjęciu podstawy filtra oleju wypłynął kawałek czegoś odłamanego z zaworu zwrotnego podstawy. Może za mało oleju dochodzi na górę. Rozumiem, że rozrząd po wymianie został wczytany.
Wcześniej nigdy nic się takiego nie działo, nie zapowietrzał się ale po wymianie filtra on chodził tylko potem były wykonywane inne remonty przy nim i coś mu się stało i nie zapalił a jak zapalił to gasł po dodaniu gazu i się zapowietrzał. i już nie wiem gdzie szukać przyczyny skoro wszystko jest nowe pozakładane zaworki, zawór na listwie podstawa filtra...
Olej leci z podstawy filtra oleju, może jest tam jakiś zaworek i on się blokuje? Pierwsze odpalenie oczywiście kręcenie samym rozrusznikiem aż pojawi się ciśnienie oleju?
Przy 2,5 barach sprawdza się najpierw dopływ paliwa, zaworek kulkowy w filtrze wstępnym, zaworek przelewowy w bloku, uszczelkę podstawy filtra, mierzy podciśnienie... A dopiero kupuje nową pompę zasilającą. :) Pompy w Atego są nie do zajechania jeśli nie dostaną piachu. A najczęstsza przyczyna to taka jak na obrazku; http://obrazki.elektroda.pl/2181816100_1...
Ja mam 5.5bara na wyższych obrotach na wolnych mam 3.5. Czy na wolnych powinno być 6? Własnie kierowca nie wie o której to było godzinie. Dopóki na obrotomierzu nie zapali się kontrolka moc jest. Podstawa filtra jest ok. A ten zaworek w ramie za co on odpowiada? gdzieś czytałem że są tam sitka. Nie wiem o co chodzi z tym błędem pompy wtryskowej.
Problem tkwił w podstawie filtra paliwa. Cofalo sie paliwo. Zalozony nowy zaworek na pompie oraz zaworek na powrocie, i maverick smiga az milo :)
Witam wszystkich. Trzeci dzień walki. Podmieniona z innego(sprawnego) mana pompa zębata. Cały czas 7.8 bara na biegu jałowym. Ponad 8-8.5 bar na 1500 obrotów. Przelew(powrót) sprawdzony i drożny. Jedyne co nie przemienione z mana sprawnego to podstawa filtra, i cała pompa wysokiego ciśnienia. Gdy wykręcam pompkę ręczną ciśnienie spada do 4 bar, ale...
Nie dostaniesz tej kulki. Szukaj w warsztatach, jak wymieniali całe podstawy to mogą mieć. Drugie wyjście to założyć jakiś zaworek bezwładnościowy pod wejściem do filtra.
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Witaj. Istnieje kilka możliwości jak to się stało po wymianie uszczelki,zaworek zwrotny, przetarty przewód powrotny za PLD,sprawdź jeszcze przewody do podstawy filtra paliwa w ECO POWERZE lubiły się przecierać na przednim wsporniku.
Witam. Mam problem z paleniem Dafa na ciepłym silniku. Gdy jest zimny, zapali, zadymi trochę ale chodzi, gdy się zagrzeje nie chce zapalić. Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach ok 3 bar, po dodaniu gazu ok. 5-6. Przy rozruchu spada do 0,1 bara i nie odpala. Po zamknięciu rurki przelewowej ciśnienie wzrasta i samochód zapala. Zauważyłem też,że podczas...
Witam. Jestem mechanikiem i trochę kierowcą czyli odwieczny problem spalania i powiązany do dwóch moich zawodów. Kierowca mówi ze auto popsute a mechanik ze kiero nie umie jezdzić. Mam prośbę gdy mógłby ktoś mi wytłumaczyć z racji ze mechanike mam ogarnięta zawory(regeneracje) czy hamulce lub mechanika ogólna wraz z układem zasilania paliwa Cisnienia...
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
wtryski były sprawdzane, są w 100% ok. okazało się że pompka z nr *005 i *001 sa zamienne wdg mnie, okazało się że działają tak samo i po podmianie problem nie znikł. Auto ciągle jeździ ( ok 2,5 tys km tyg ) i problem o dziwo wraz ze wzrostem temperatury na zewnątrz zaczął znikać.... czym jest cieplej na dworze tym szybciej pali. Przy temp. 15C palił...
Odgrzeję temat, problem również dotyczy ciśnienia paliwa w 4 cylindrowym atego, mam w swojej okolicy dwa takie przypadki i proszę o rady. Smok drożny, zaworki na wejściu do podstawy filtra wyczyszczone, filtr dokładny nowy odpowietrzenie drożne, filtr siatkowy wyczyszczony, zawór utrzymania ciśnienia podmieniany. Problem polega na tym że auto nie ma...
Samochód stoi na razie na kobyłkach gdyż ma zdjęte sanki. Kumpel pojechał w trasę a jak wróci to chcemy to wszystko złożyć. Dlatego w międzyczasie szukam informacji o tych pomiarach. Ale chyba zasugeruje się tym co piszą w książce czyli by robić pomiar po osiągnięciu 90 stopni. Dodano po 1 Mam jeszcze jedno pytanie. Patrzę teraz na układ olejowy tego...
Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
Miałem dokładnie to samo w tym samym modelu. Szarpanie i gaśnięcie . U mnie była to nieszczelność w obudowie filtra paliwa. Taka czarna puszka z tworzywa od góry zakręcana na 4 śruby imbusowe. W dolnej części tej puszki jest taki zaworek z białego tworzywa (odpowietrznik) u mnie on był nieszczelny i wymiana tego elementu przyniosła natychmiastową poprawę...
Temat stary ale może komuś pomogę :-) Ogólnie rzecz biorąc miałem takie same objawy tzn. po dłuższym postoju ciężko palił. Również sprawdziłem wszystko, pomogła dopiero wymiana podstawy filtra paliwa wraz z ręczną pompką w której jak się okazało niesprawny był zaworek zwrotny i paliwo cofało się do zbiornika dlatego właśnie po dłuższym postoju były...
Nie potrafię odpowiedzieć ci na to pytanie, pompę wymieniłem na nową, mam wrażenie, że nie ciągnie pompka elektryczna paliwa, tylko do jakiegoś momentu a potem nic tak jakby nie mogla przebić (elektryczną też wymieniłem), jeden kolega mówił mi, że są jakieś zaworki w podstawie filtrów, ale odkręciłem i ja tam nic nie widzę. Czy wiesz coś o tych zaworkach?...
Przed wyjęciem pompowtrysku sprawdziłem(tak na wszelki wypadek) jeszcze raz smok w baku. Po uruchomieniu silnika ze smoka(powrót) wydostają się bąbelki powietrza. Podpiąłem texę i sprawdziłem ciśnienie zasilania po wyłączeniu silnika. Ciśnienie spada do zera w około 10 sekund! Potem silnik już nie zapala. W czasie pracy silnika na poziomie 600obr wszystkie...
Silnik 2.0 hdi 90 km Filtry, podstawa filtra paliwa wymienione Na razie od wstawienia postu jeździ ale zauważyłem że dzieje się tak gdy wskaźnik ilości paliwa dochodzi do czerwonego pola czyli rezerwy Jeżeli chodzi o zaworek w korku to nie mam pojęcia gdzie on się znajduje
Tego na 100% nikt nie wie, ale zazwyczaj z tymi autami wygląda tak że wtryski są czyszczone, lub wymiania się w nich zaworki na najtańsze ryżowe i sprzedaje czym prędzej. Pytanie czy da się tym jeździć? Ale wystarczy też kilka razy zatankować na szajsowatej stacji, czy nie zachować czystości przy wymianie filtra paliwa. Podstawa w tych autach to próba...
W podstawie filtrów oleju jest zaworek (bodajże wkręcany na śrubę, na imbusa, nie pamiętam już, było gdzieś zdjęcie podstawy z opisem na forum, ale nie mogę znaleźć), sprawdzałeś? Oczywiście zakładam, że filtry olejowe markowe...
Nikt nic nie wnosi do tematu a szkoda bo to częsty problem w silnikach EA189 CGLC D CJCA B C CAY itd... Może większa ilość użytkowników uniknęła by niepotrzebnych kosztów choć wiem jak ciężko to zdiagnozować a wiec- po wymianie; -czujnika -pompy oleju -panewek -podstawy filtra -hydrauliki (wałki bez śladów zużycia) ciśnienie przy temp 100 C 5w30 pozostało...
Witam, mam przy Volvo FL 2007 rok 240 KM mianowicie po zgaszeniu silnika i odczekaniu około 30 min. uruchamiam silnik a wskazówka od ciśnienie nie reaguje przez kilka sekund , dopiero po chwili się podnosi czerwona kontrolka gaśnie i jest ok. Na zimnym silniku ciśnienie 5 bar , po podpięciu manometra objawy są takie same czyli wskazówka przez kilka...
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju w corsie D 1.2 silnik Z12XEP. Corsa końcem września miała wyciek z czujnika ciśnienia oleju. Wymieniłem na nowy, problemu brak. W październiku wymiana oleju i filtrów na zimę, olej ten sam co zawsze i na świeżym oleju odezwał się rozrząd, głośniejsza praca. Autko 181tysięcy przejechane więc miał prawo - i tak długo...
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FH 4 E5, mianowicie od jakiegoś czasu na wysokich biegach zaczyna telepać kabiną, tak jakby brakowało paliwa. Wymieniłem podstawę filtrów, pompkę paliwa, zaworek ciśnienia, filtry, czyściłem smok i dalej to samo, dzień jest ok, a następny już nie. Nie wiem, czego jeszcze można byłoby się czepnąć, może miał ktoś...
Reasumując to co mi wiadomo otóż sprężarke kupiłem tego roku w sierpniu wymieniłem w niej olej na Shell Corena 46 filtry oleju i powietrza oraz separator z racji że gdzie nie gdzie były drobne wycieki oleju rozebralem dolot wymieniłem oringi i poskladalem tak samo zrobiłem z podstawą separatora i zaworem z cewka. Natomiast co do tego oleju w dolocie...
http://obrazki.elektroda.pl/2846696400_1... Witam. Filtr do oddychania dla piaskarza to dość istotny element wyposażenia chroniący zdrowie. Postanowiłem zbudować taki filtr we własnym zakresie. Założenia: 1.Ma to być filtr tani, z jak najtańszą jego eksploatacją. 2.Ma niczym nie ustępować w funkcjonalności filtrowi profesjonalnemu markowej...
Szanowni forumowicze. W uzupełnieniu, odnosząc się do spływającego oleju, to jest to zupełnie normalne. Co prawda w obudowie filtra jest zaworek zwrotny utrzymujący stan oleju w kanałach pomiędzy pompą, a napinaczem lecz to nie oznacza, że powinien być olej we wszystkich kanałach. Wszystkiego dobrego życzę. PS. W innych wersjach OM651 bez zewnętrznego...
Ok., moim zdaniem zapowietrza się nadal, cofa się paliwo do zbiornika. Wystarczy dosłownie minimalna ilość i już trzeba ostro kręcić. Dwie główne przyczyny to; - wypracowane zaworki mechanicznej pompki podającej, podczas pracy pompka jeszcze podaje paliwo, ale w warunkach statycznych paliwo przesącza się przez nie do zbiornika. Te zaworki mają pełnić...
1. sprawdź czy filterek płynu chłodniczego w chłodnicy oleju nie jest zapchany.Jak jest to wywal cały filterek- nie musisz czyścić tylko wyrzuć ten filterek.Gdzie on jest to pisałem tutaj nie raz na forum. 2.Jeśli dalej jest niskie a filterek już został przez poprzedników wywalony, to miska w dół i sprawdź czy zaworek nadciśnieniowy w pompie oleju się...
Grill mają obydwa, tyle że ten pierwszy się uśmiecha... No... ale to zmienia postać rzeczy, bo masz model 1995. W takim razie gniazdo D przekaźnika jest dla alarmu przeciwkradzieżowego wersji lewostronnej (E dla wersji prawostronnej). ----------------------------------------... Układ świecy - zwierasz wtyk, po włączeniu stacyjki powinna zapalić się...
Witam, jeżdżę tym dafem 2 rok.Z początku było ok moc i spalanie ok 29/100. Od roku walczę bo moc zniknęła i pali 40 l i więcej. Podam co było robione i sprawdzone. 1. podstawa filtra nowa 2. turbina nowa 3. adblue odłączone(auto bez ogranicznika mocy) 4. visco działa prawidłowo 5. interder zaworki ok 6. testy na serwisie ,komp pod obciążeniem,kilka...
dziękuję za odpowiedź. znalazłem naklejkę informacyjną dotyczącą modeli XAS46-96 z informacją o częstotliwości serwisu, olejach i filtrze separatora oraz instrukcję do XAS 66 - może komuś się przyda Czytałem gdzieś na forum o możliwości/konieczności założenia zaworka zwrotnego na rurkę która idzie od separatora do śruby. Może ktoś to potwierdzić i podrzucić...
Dzięki "Rocaria".Rozumiem że ten "zaworek" obok filtra powietrza reguluje dopływ tych oparów do kolektora,ale ten drugi "baniaczek" zakończony wtyczką 2-pinową po prostu jest zakończeniem jednego z trzech przewodów gumowych. Co do przekaźnika to jego podstawa jest "dodana" NAD skrzynką bezpiecznikową i jest bez opisu,ale mogę podać numerację na konektorkach...
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
W tym modelu zadnego figla ne bedzie.Korek jest metalowy jak i cala chlodnica .Kiedy to auto wrescie pojedzie zarabiac? Dodano po 3 A waz na skrzyni biegow odczepiles z wymiennika ciepla na podstawie filtra oleju ,slusznie zrobiles zawsze to ze 2 litry wiecej,zadnego korka na skrzyni nie odkrecaj bo olej poleci ,a jak chcesz byc taki drobiazgowy to...
Cześć Kolego Rozwiązałeś problem z tym odpalaniem bo mam to samo Wymieniona podstawa filtrów filtry zaworki osadzacze pod pompowtryskami i tez jak trochę postoi to nie odpala Wszystko robione na serwisie i rozkładają już ręce Auto ma dopiero 300 tys najechane A dodam ze jak jest zatankowane do pełna to wszystko jest Ok a jak tylko spadnie poniżej połowy...
W tym gaźniku głównym elementem wykonawczym jest membrana. W nieruchomym silniku układ dolotowy ładowany jest tą membraną, której zaworki są sterowane nad- i podciśnieniem wynikającym z naciskania ręcznej pompki paliwa (dodatkowo ręczna pompka wstrzykuje porcję paliwa do gardzieli). W uruchamianym za pomocą rozrusznika lub już pracującym silniku praca...
Inna sprawa że ten stożek u ciebie wcale dobrze nie wygląda - kolor i nagar na nim nie wróży nic dobrego. Linia scaweningowa w tym module jest w bloku podstawy separatora - zakończona zaworkiem listkowym. Trzeba rozebrać kawałek sprężarki...
Witam. Problem się zaczyna od przyciągnięcia auta z pękniętym paskiem rozrządu. Zdjąłem głowicę została sprawdzona na szczelność wymienione zawory wszystkie ssące i szlif głowicy. Przy okazji wymienione świece bo nie były w dobrym stanie i oczywiście Kpl. uszczelek itp. rozrząd pompa wody. Po złożeniu wszystkiego nagrzaniu auta wyskakuje kontrolka STOP...
witam, daf xf 95 e3 430km wtryski po regeneracji (wcześniej), aktualnie zregenerowane pompki UPEC, nowa pompa paliwowa. Po odpaleniu nie wyrzuca błędu ale nie pali na trzecim cylindrze, po popuszczeniu przewodu przy pompce upec nie tryska mgła jak na innych ale toczy pianę z paliwem bez dużego ciśnienia. Pompki podmieniane dalej to samo w tym cylindrze....
W 13 litrowym silniku niema zaworków w popie paliwa. Może jeszcze uszkodzona być podstawa filtrów. A pompkę palia od odpowietrzania masz zamknięta ??
Witam serdecznie ;) Może ktoś ma większe doświadczenie odnośnie w/w pacjenta. Silnik diesla Deutz 4 cylindrowy wolnossący pracujący w zespole z prądnicą. Problem jest z jego odpalaniem. Codziennie rano zapali i zgaśnie, i za drugim razem już jest ok ewentualnie trochę pokuleje i dalej praca jest normalna aż do następnego dnia. https://obrazki.elektroda.pl/5103812000_...
Witam Mercedes actros mp4 nie chce odpalić.Silnik om470.Nie buduje prawie wcale niskiego ciśnienia paliwa.Na obwodzie niskim jest 0,5 bara podczas kręcenia silnikiem ostrzone także manometrem.Ktos wymienił całą pompę wysokociśnieniowa wraz z nisko ciśnieniowa.Wiem że w podstawie filtrów paliwa są zaworki zwrotne ,były czyszczone ale nic nie dało.Odpala...
Witajcie, w mojej Renówce od czasu do czasu zapala w trakcie jazdy komunikat "Usterka zasilania olejem napędowym" po czym auto słabnie, ale wszystko po chwili wraca do normy, druga część problemu jest znacznie bardziej dokuczliwa ponieważ gdy auto stoi dłuższy czas nie można go zapalić, dopiero podniesienie kabiny i napompowanie paliwa ręcznie pomaga...
W silniku D11 koszt wymiany obsad jakieś 3 lata temu ok 1500 zł. D13 wydaje mi się, że podobny koszt. Więc nie ma co się szczypać i uderzać na serwis. U nas było tak (skrzynia manual), że jak silnik zgaszony z kluczyka nie chciał odpalić, natomiast zgaszony wysokim biegiem odpalał przez jakiś czas normalnie. Czy masz jakieś błędy? To też może być pompka...
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Na falujące obroty przerobiłem mnóstwo tematów, zrobione są klapy wirowe, zaworki podciśnieniowe + oczywiście podstawy typu filtr powietrza, czyszczenie przepustnicy i egr. Brak jakichkolwiek błędów. Podczas jazdy po wyluzowaniu obroty latają od około 500 do 1100 obrotów, czasami nawet zgaśnie. Spalanie jest ogromne, po mieście na pełnym zbiorniku czasami...
Witam. Mam Seata Toledo z 2001 roku 1,9 tdi z silnikiem ASV. Mój problem jest następujący. Kiedyś w drodze przytrafił mi się notlauf. Po ponownym odpaleniu było ok. Po tym zdarzeniu nie jeździłem autem przez miesiąc. Jak już do niego zasiadłem to notlauf przytrafiał się praktycznie z każdym razem po przekroczeniu 120 km/h - 3000 obr. Są to moje pierwsze...
Z zewnątrz nic nie zobaczysz. On jest w samej konstrukcji wlewu. Ja przy nim grzebałem gdy miałem wszystko zdemontowane. Gdy samochód kupiłem to go chciałem odpowiednio zabezpieczyć i dlatego wyjąłem zbionik paliwa i wszystko co z nim związane, żeby nie mieć niespodzianek w przyszłości. Gdy kupiłem poldka i nalałem do pelna to zaczął ciec. Podobnie...
Sprawdziłbym ciśnienie sprężania - to mówi wszystko o silniku diesla. Dopiero jak ciśnienie byłoby nie mniejsze jak 28-29 barów, sprawdziłbym: - czy statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest prawidłowy, - czy dawka rozruchowa wtrysku jest ok (pompa wtryskowa). Warto sprawdzić czy się nie zapowietrza, bo temperatura 0 stopni to jest jeszcze całkiem ciepło...
Witajcie, mam problem z Premiumką 280 dxi nieszczęsny silnik Deutz D7E. Autko generalnie chodziło bardzo dobrze, aż do czasu gdy bez żadnych innych oznak słabości pokazał się z nienacka komunikat "injection inoperative" i irytujące odcięcie mocy przez komputer, 12 km/h pod górkę w Siewierzu z ładunkiem 2 ton, masakra . Początkowo powiązałem to z niedawną...
Witam kolego musisz sobie wykombinować przyłącze z manometrem zamiast odpowietrznika na podstawie filtrów paliwowych .Może przyczyna to zacinanie się zaworków na pompce zębatej. Jaka ilość paliwa wraca przelewem z wtrysków i w jakim czasie to mierzysz.
Witam.Po dłuższym postoju ok.9 godzin auto już nie odpala.Wymienione filtry,podstawa filtrów,zaworek przy podstawie,zaworek na głowicy(wszystkie części nowe). Cały układ paliwowy sprawdzony na szczelność,poprzez podawanie ciśnienia powietrza(ok 3 bar) do zbiornika paliwa i na żadnym z przyłączy jak i przewodu żadnych oznak nieszczelności.Zasilanie paliwa...
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
Witaj ponownie :cry: Była nie była pompa paliwowa, temat przerabiany wielokrotnie. Na odległość porady :D Znalazłeś winowajce i nie mów, że nie usunąłeś usterki. :D Żartuje, przepraszam. Nie sprawdziłeś zasilania na kostce a szkoda, bo widzisz jest taki problem :D że to nie tedy ma wracać paliwo i nie jest dziwne, że nie mogłeś wdmuchnąć powietrza,...
witam. Tak jak kolega pisze najlepiej pod kompa. na obudowie filtra od dołu masz zaworek spustowy poluzuj go podstaw jakiś pojemnik wcześniej zdejmij jeden przewód paliwowy i zobaczysz co pocieknie. Ja w tym silniku miałem kłopot z zaworem EGR też brak mocy i czarny dym z tłumika pomogło czyszczenie kolektora ssącego .
Podstawa w tak prostych silnikach to drożne filtry paliwa i powietrza. Gdzie dokładnie zamontował kolega zaworek zwrotny?
Na podstawie objawów, definitywnie jest gdzieś niedrożność w obwodzie CWU do tej baterii prysznicowej, lub w samej baterii. Najczęściej zatyka się zaworek lub filtr przed baterią (jeśli jest), lub/i zawór (głowiczka) w samej baterii. Niestety bez dostania się do baterii, nic z tym nie zdziałasz. Co do Termeta, to nic przy nim nie rób, bo to nie jego...
Witam, wiem że podobny temat był ale nie rozwiązał on problemu w moim przypadku. Od dłuższego czasu mam problem z moją renią premium 450dxi z 2008r, euro 5. Na komputerze wyskakuje Usterka Zasilania Olejem Napędowym i auto zachowuje się jakby nie pracowało na 2-3 cylindry, potrafi auto wyhamować do 1km/h przerywa, nie chce też odpalać, trzeba na plaka...
Witam Pobawiłem się trochę z tym zaworem i sprawa się ma tak, że po wymianie nurników w cewkach objaw był praktycznie taki sam raz nabił powietrze a później odłączał sprężarkę. Kolega Kwantor podsunął taką myśl by wymienić czterodrożny. I tak też zrobiłem zmieniłem czterodrożny założyłem te cewki po "regeneracji", zmieniłem grzybka między obudową czterodrożnego,...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
zacznij od zlikwidowania wycieku to podstawa, jak nie pomoże to np filtr paliwa lub jak pisał już (at)fuelinyourblood zaworek na przewodzie paliwowym. Układ paliwowy musi być szczelny tak że musisz zlikwidować wyciek o którym mówiłeś.
Witam wszystkich. Zwracam się z prośbą do specjalistów w tej marce. Mam problem z Dafem LF 45 220 2001r. Auto bez znaczenia czy ciepłe czy zimne, samodzielnie nie odpala- tylko na plaku. Po odpaleniu silnik pracuje równo, nie szarpie. Natomiast od razu po zgaszeniu, nie ma możliwości już go odpalenia. Dodam, tylko że auto kilka miesięcy przestało na...
Witam, proszę o jakąkolwiek pomoc. Pacjent Volvo FL 6, 220 KM, 2001 rok, problem z ciśnieniem oleju. Po rozgrzaniu silnika i przejechaniu około 20 km zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Wymienione panewki główne i korbowodowe, wymieniona pompa oleju bo miała rysy, zalany świeży olej Rimula 15w40, nowe filtry Filtrona i problem nie znikł. W miejsce...
Witam, Volvo FH13 500 2010r Cieknie mi w tym samochodzie olej jedną z dwóch cewek, które znajdują się przy podstawie filtrów olejowych. W sumie to nawet nie wiem czy to jest cewka, czy jakiś zaworek. Przykręcone jest to na dwie śrubki i do każdego dochodzi przewód elektryczny. Załączam zdjęcie takiej obudowy, te dwie "cewki" są po lewej stronie. Może...
Czy to jest ten zawór utrzymujący wewnętrzne ciśnienie, czy przelewowy? To jest zawór utrzymujący ciśnienie 0,5 bara wewnątrz pompy. Działa w prosty sposób - kulka ze sprężynką. Ale budowę ma nieco skomplikowaną, jest w nim kilka kanalików plus dyszka, dopływ z dwóch źródeł, jeden odpływ, dwa oringi. Jest o tyle ważne jego działanie, że ciśnienie wewnętrzne...
Uważam, że najlepiej założyć oryginalne filtry, to nie jest wielki koszt a jednak inna jakość. Ori filtr 120PLN(wkład). Hengst również da rade. Pamiętaj przy wymianie najpierw delikatnie poluzować kaptur plastikowy a potem spuścić ropę z podstawy wkładu zaworkiem spustowym, który odkręca się ręką i znajduje się on u spodu podstawy. Bardzo ważne !
Ciśnieniowy kontroler poziomu wody https://obrazki.elektroda.pl/7746273200_... WSTĘPNIAK Witam wszystkich entuzjastów elektroniki! Chciałbym zaprezentować przykład wykorzystania scalonego półprzewodnikowego czujnika ciśnienia w roli miernika poziomu wody. Dzięki pomiarowi ciśnienia słupa wody możliwa stała się kontrola i utrzymywanie...
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
Samochód został naprawiony. Dla zainteresowanych napiszę ,że przyczyną braku smarowania na wałku rozrządu był uszkodzony zaworek ciśnienia oleju który znajduje się w kielichu wkładu filtra oleju od przodu .Usterkę namierzono poprzez weryfikację pracy pompy olejowej i układu smarowania .Zdemontowano ta podstawkę i defekt został naprawiony .Przy okazji...
Witam, Volvo FH12 z 2004 roku z silnikiem d12d (moc 460km). Auto ma problemy z odpaleniem. Wystarczy, że złapie odrobinę samostartu i zapala. Jak zapali można zgasić i odpali bez problemu czasem nawet do kilku godzin. Podczas pracy zadnych nie pokojących zmian - spalanie dobre, moc jest, nie kopci. Do tej pory sprawdzono/wymieniono: Układ paliwowy -...
W Transitach 2,5D było z tym różnie, zwłaszcza we wcześniejszych modelach... W trakcie produkcji modelu 1992-1995 wprowadzono system jak w linku (to odnosi się i do systemu Lucas Epic i do Boscha) - masz tam dokładny opis i schemat obiegu paliwa. Czyli: przewód paliwowy do świecy idzie od przewodu powrotnego paliwa z pompy. W podstawce (mocowaniu) filtra...
witam. zgadzam sie z tym że mechanizm pod aku w fordzie 1.8dt to regulator wolnych obrotów, podciaga obroty przy klimie i gdy zimny silnik terz, jest to mechaniczy wyprzedzacz konta wtrysku umozliwiajacy szybszy rozruch np gdy jest temp na -.i tak u mnie on działa ale nie w pełnym zakresie wychylenia dzwigni jak opalę to słychać że obroty sa wyzsze...
zaworek filtra paliwa zaworek zwrotny filtra paliwa zawór zwrotny podstawy filtra
impulsów wtryskiwaczy czujnik odciąć paliwo przytłumić dźwięk
regulator temperatury smart licznik
Instalacja elektryczna pompki paliwa Audi Q3 2012 Programowanie Motorola CP040 bez kabla - czy to możliwe?