Posiadam dokładnie takiego golfa, założyłem do niego sekwencję KME Diego G3 na Valtekach od lutego zrobione na instalacji 10 tys km, żadnych problemów, spalanie przy pełnym obciążeniu ok 10l gazu.
Check będzie się zawsze zapalał, błędy sondy spowodowane instalacją gazową - robi się to na "usterkę" - czyli przewód sondy zwarty z masą, sterownik uznaje wtedy jej permamentną awarię i przestaję się nią interesować, co nie wprowadza zamieszania potem, w postaci podwyższonych czy wieszających się obrotów itp. Podejrzewam ale to takie "gdybanie", że...
na początek sprawdź/wymień (bo kosztuje 30zł nowy) czujnik temperatury silnika (z niebieską lub czarną wtyczką 2 pin koło termostatu) na miernik powinien mieć ok 3k ohm o ile pamiętam (zależy jaka temperatura) one często padają jak nie to sprawdź ciśnienie paliwa, nie musisz manometru, możesz odłączyć wężyk i ma z niego MOCNO tryskać benzyna a nie ledwo...
Założyłem sekwencję jest super. Zamykam temat, dziękuję.
A który rok tej 3,16 ?Mniej palić nie będzie ,a jak będziesz mocno wciskał gaz to dopiero zobaczysz ile może spalić.Myślę ,że najlepiej założyć sekwencję.
Proponuję założyć sekwencję. U nas w Skierniewicach możesz to zrobić już za 3000,00 zł. Tu nas znajdziesz www.iwexautogaz.pl Pozdrawiam
Przed założeniem gazu, nie widząc samochodu zaśpiewał za instalację 1400,-. Po przyjeździe do niego i podniesieniu maski stwierdził że musi założyć sekwencję za 2200,- rzekomo dlatego, że mam plastykową górę.
Witam, jeżeli szukasz warsztatu w okolicach wawy to polecam warsztat Auto Gaz Paweł Grabowski więcej danych mogę podać na priv, do tego auta osobiście założyłbym sekwencję KME Diego
WITAJ ! Faktycznie dokładnie nie wyjaśniłem ci o tę śrubę imbusową 4mm od czułości reduktora znajduje się ona obok śruby biegu jałowego (mosiężna radełkowana) służy ona do prawidłowego przejścia reduktora z biegu jałowego na główny układ zasilania czyli na membranę. Sprawdzasz to w następujący sposób samochód na prostej i równej drodze pracuje na gazie...
Osobiście odradzam.. Wogóle montuje jeszcze ktoś mieszalnikowe instalację? Z nią są same problemy nawet przy najprostszych silnikach.. Falowania obrotów, strzały.. Nawet jak się już się wszystko ustawi, że silnik nabiera kultury pracy to zaraz problemy wracają.. naprawdę warto jest założyć sekwencję tym bardziej ze Octavia to nie jest taki stary samochód...
A ja do podobnego silnika tylko z 20 Ventlami założyłem sekwencję ze sterownikiem stag 300. - miasto 12-13 L trasa 11- 11,5 oczywiście klima i ciężka noga. pełny komfort jazdy samo się przebija na gaz a [przy spadku ciśnienia wraca na benę. polecam sekwencję
Na początku doliczyłeś 2000zł na gaz a w ostatnim poście piszesz, że masz chęć założyć porządną sekwencję więc przeczysz sam sobie. Za 2000zł nie założysz porządnej sekwencji. 2500zł będzie w sam raz.
Dobierając agregat należy zbilansować wszystkie odbiorniki jakie mamy do zasilenia, założyć sekwencję załączeń i uwzględnić prądy rozruchowe. W przypadku urządzeń z napędami silnikowymi należy przyjąć prądy rozruchowe na poziomie x7 (dla rozruchów bezpośrednich) co przełoży się na około 2-krotny przyrost mocy czynnej i 7-krotny przyrost mocy pozornej...
Silnik Fordowski 2.3 nie toleruje zbytnio gazu i potrafią się w nim pojawiać problemy z przegrzewaniem głowicy. Ponadto jego spalanie to nawet ok. 15 litrów w mieście. W ogóle unikam zakupu auta już z gotową używaną instalacją, bo z reguły już po kilku latach użytku zaczynają się problemy z silnikiem i gazem... Jestem zdania, że lepiej jest kupić wersję...
Do wymiany cały razrząd i alternator. Obroty były przyczyną na maxa zanieczyszczonej przepustnicy. Koszt 1250zł. Kurde co za samochód... Wymieniłem też świece na NKG to też trochę pomogło - obroty nie falują tylko spadają do wyjściowej około 900-1000. Po tym wszystkim założę Sekwencję BRC mam nadzieję, że nie będą nowe kłopoty. Pozdrawiam
Panwie,silnik 1.6 zetec nie ma ceramicznych gniazd. Ma je silnik 1.8 zetec. Ja w swoim focusiku założyłem sekwencję mając 140 kkm. Teaz mam ponad 350 kkm i silnik wytrzymuje. Są problemy z kontolką chec engin, bo parametry spalania gazu są nieci inne niż w benzynie i trudno jest oszukać szczególnie drugą sonde. Nie jest to jednak problem, bo kontrolka...
Projekt bardzo ciekawy i godny uznania, jednak zacznijmy od tego dlaczego są strzały na gazie, ja mam M20B27 + Bingo S6 + kilka własnych patentów i po swojemu wyregulowana instalacja LPG, powodem są zaniedbania użytkowników, i są prozaiczne, strzela na LPG a zaglądał ktoś jak wygląda palec i kopułka ?? czy nie ma przebić, na jakich świecach jeździ...
Instalacja II generacji w tym silniku to nieporozumienie... Tak wiem, mam taki warsztat koło siebie i jak cokolwiek chcę zrobić, to słyszę żeby założyć sekwencję. Sory ale do 15 letniego samochodu to się nie opłaca. 10 lat jeździło na 1 gen. i dawało radę. Jakaś bardziej konstruktywna odpowiedź? A jeśli 2 gen. nie będzie działać dobrze, to może kolega...
Mam Sharana 98r., około pół roku temu założyłem sekwencję. Wszystko było cacy aż do tej pory. Jak tylko jest zimny zachowuje się dziwnie, po uruchomieniu pracuje równo zarówno na gazie jak i na będzynie ale jak tylko dodam gazu na ok. 2-3 tys. i przytrzymam tak kilkanaście sekund to po zwolnieniu gazu obroty spadają poniżej 1000 i w rezultacie silnik...
Posiadam BMW 740 i e 38 z 95 mam problem z komputerem sterującym a konkretnie z programem coś było tuningowane i się wysypało potrzebuje pomocy gdzie można dostać program bez żadnych modyfikacji standard tak żeby załadoważ i zacząć jeżdzić.Byłem u kilku fachowców ale niemają programu do tego modelu. Problemy zaczęły się po założeniu instalacji gazowej...
Zaczęła strzelać na II gen, rozwaliło 2 obudowy. Założyłem sekwencję i problem się zmniejszył ale dalej miała problemy z wkręcaniem się na obroty. Wymieniłem jedną z cewek i jak ręką odjął. Gdy auto jest zimne obroty są tak niskie że dodając gazu do powiedzmy 3 tys i puszczając nie potrafi się utrzymać i gaśnie. Jak rozgrzeje się dość dobrze to problem...
Tartatini TEC99 były montowane przez dealerów przed wprowadzeniem sterowników EOBD, w pierwszych Pandach i Punto II - to było totalne nieporozumienie! Nie przerabiaj silnika z pełnym wtryskiem na zasilanie gaźnikowe (bo mikser podciśnieniowy to właśnie gaźnik). Załóż sekwencję - STAG-300 albo Zenit'a.
Jak dojdzie do wystrzału do rozwali ci puszke filtra, przepływomierz. Dobrze by było założyć sekwencje.:).Oczywiście jeżeli dojdzie do wystrzału ja osobiście jeżdze mercedesem na mechanicznym wtrysku tam o wiele gorzej to wygląda jeżeli dojdzie do wystrzału tylko ja nie mam wyjścia i musze mieć mikser:)a
i od tego czasu nic nei robiłeś przy niej ?? przejrzyj instalację LPG i reduktor w szczególności, bo może tu tkwi Twój problem, tak poza tym to technika poszła trochę do przodu i założył bym sekwencję do takiego auta
Pan adamosk ma rację. Sterownik benzyny musi być zaprogramowany od podstaw i nie załatwi tego byle kto. Emulacja wtryskiwaczy i sondy odpada.Odciąć pompę,zlikwidować emulator wtrysków,nie emulować sondy tylko zczytać zniej sygnał. Moje auto chodzi dwa lata bez buli na Nicolausie Elpi Gaz. Teraz założyłbym tam jakieś SGI lub SEKWENCJĘ,sam mikser może...
w grupie vw to najbardziej wytrzymałe są beznynówki 1.6 i 1.8,a 2.0 czasami borykają się z braniem oleju. Gaz tolerują ale najlepiej w sekwencji. Co do Vectry i astry to poszukałbym z silnikiem 1.6 lub 2.0 ale 8 zaworowe. Są trwalsze od 16, po zerwaniu paska rozrządu zakładasz nowy i jedziesz dalej-są bezkolizyne:) Tak samo gaz założysz sekwencję lub...
Ten silnik jest na wtrysku czy na gaźniku?? Pierwsza generacja to raczej będzie gaźnik a do takiego silnika nie założysz sekwencji.
Instalacje sekwencyjne, dynamika i moc porównywalne do benzyny, średnie zużycie gazu 16-18% większe niż na benzynie (w moim przypadku). Ja mam założone sekwencje OMVL (73000km) w megance i PRINSa w corolli (65000km) i z obu jestem zadowolony. Koszt z montażem 3500 i 6000zł - 5 i 4 lata temu. Istotny jest zakład który ją montuje, to później procentuje...
Poniżej przykładowy ciąg 4 instrukcji .then. Załóżmy, że sekwencję tych dwóch środkowych potrzebuję wykonać 100 razy. Inaczej mówiąc w jaki sposób umieścić je w pętli. Znalazłem przykłady jak to zrobić dla pojedynczej instrukcji. Wykombinowanie jednak jak to zrobić dla sekwencji trochę mnie przerasta. Czy ktoś może pomóc ? [syntax=javascript] .then(function...
:arrow: Krick1987 dzięki za info, pomyśle nad sekwencją chyba, że ten gaz uda mi sie jakoś wyregulować aby normalnie funkcjonował :D :arrow: sableech wymienię filterek gazu, powietrza, świece i kable i wyreguluje gaz w serwisie gazu jak to nie pomorze to założę sekwencję :). Na benzynie przy chamowaniu silnikiem nie ma żadnych strzałów z tłumika Dzięki...
Z tego względu że auto ma plastikowy kolektor to chcę założyć sekwencję. Słyszałem też że można wstawić zamiast plastikowego kolektora jego metalowy zamiennik, jednak przy obecnej różnicy w cenie między sekwencją a instalacją II generacji jest to nie opłacalne. valtek jest niezbyt chwalony ale zdazaja sie przebiegi bez napraw 200kkm. natomiast srednio...
No dobrze... Rezystor i dioda, ale z czego je zasilić skoro nie ma napięcia 42V. Ono pojawi się dopiero po podaniu +5V. Przyjrzałem uważniej się zdjęciu płyty. Jeśli założyć, że widoczny tam tranzystor uruchamia przekaźnik, to rzeczywiście mógłby w tym celu posiłkować się napięciem +5V przychodzącym błękitnym przewodem z akumulatora. Chyba najlepszym...
witam, zastanawiam się nad zakupem mazdy 323F z 2001-2003 roku i mam pytanie do posiadaczy tego samochodu jak wygląda eksploatacja co trzeba wymieniać oprócz rozrządu, olejów, filtrów, klocków tarcz jakie są + i - tego samochodu oczywiście motor 1.6 + założył bym sekwencję aha myślę nad kupnem samochodu z zagranicy czyli Niemcy
Witam Posiadam auto jak w temacie bmw e46 323 tj silnik 2,5l vanos Założyłem sekwencję na stagu 300 mój problem polega na tym ze auto po przełączeniu na gaz przy jeździe niezależnie czy przełącze przy 60 czy przy 90 stopniach potrafi zgasnąć na przy wysprzęgleniu dojeżdzam do skrzyżowania wcisnę sprzęgło. Co jest dziwne dzieję sie tak tylko raz po zgaśnięciu...
Witam.Chcę założyć LPG do corsy b 1,2 ecotec.Byłem u gazownika powiedział mi 2tys za lpg sekwencję, czy do takiego silnika założenie sekwencji jest jedynym sensownym rozwiązaniem ?
Witam. Mam okazje kupić audi 80 b3 2.0 115 km prawdopodobnie na pełnym wtrysku . Jest ono w benzynie . Jaki gaz założyć zwykły czy sekwencję ? Ma ktoś takie audi z tym silnikiem i może pomóc ? Jak sprawuje się ono wgl w gazie ?
Kompensację wyprowadziłem z "tylnej" ścianku reduktora wężem w dolot pomiędzy przepływkę a blosa. Podciśnienie na jałowym się zmienia wtedy i silnik chodzi w miare spokojnie, tak to strasznie trzęsło całym silnikiem na jałowym bo zbyt bogato. Ograniczenie na parowniku czy śrubce przelotowej uspokoi ale podczas jazdy brakuje tego gazu.. Co do strzału,...
Witam wszystkich i proszę o pomoc , mam problem z autem VW Golf III 2.0 16V DOHC , a mianowicie z brakiem mocy do 2,5 tys. obrotów. Samochód do momentu kiedy to nie przekroczy 2,5 tys obr/min bardzo słabo idzie , natomiast jak przekroczy te 2,5 tys obrotów to jest już ok ,podłączenie pod komputer pokazuje 1 błąd (czujnik rozpoznania pierwszego cylindra...
to co nie da sie sekwencji założyć? mi chodzi o zmniejszenie spalania.
Witam wszystkich, Niedawno kupiłem Octavię 1.8 Turbo 2002r. Chciałbym założyć do niej sekwencję. Pytałem w kilku warsztatach i ceny wahają się między 2300-2500zł. Proponowano mi instalację BRC oraz Lokato. Którą powinienem wybrać? Czy instalacja, którą założę ma znaczenie, jakie spalanie będzie miało auto czy po prostu jest to bez różnicy i auto na...
witam założyłem tydzie temu sekwencję do laguny 2,0 16V i zaczęły się szopki z kontrolką rrzerwy paliwa dlatego mam pytanko zwłaszcza do szanownego milejow gdzie ewentualnie kupić taki gadżet oraz jak i gdzie go zamontować? z góry dziękuję za odpowiedź
założyłem gaz -sekwencję- do mojej omegi 2.0 8v. przed założeniem na paliwie paliła świetnie,ale po założeniu miała za wolne obroty, a na gazie strasznie falowały obroty, nie dało się zatrzymać na skrzyżowaniu. gazownik kazał wymienić sondę i silniczek krokowy. żadne regulacje nic nie dawały. znalazłem jednak przyczynę. źle zmontowany gaźnik i zaciągał...
Ja mam sekwencję OMVL w megance 1.4 16V, przejechane 70tys. i nie było przy tej instalacji palcem kiwnięte poza dwukrotną wymianią filtrów gazowych. Jak szukałem instalacji do meganki objeździłem prawie wszystkie zakłady w okolicy. Proponowali różne instalacje, z klapkami lub bez, o sekwencji żaden nie mówił, tylko o cenach. Ostatni do którego trafiłem,...
To kolektor wydechowy jest chyba metalowy? Ponoć w plastikowym można montować klapki antywybuchowe? II generację można założyć za 1500zł, sekwencję za 2800-3000 tys. zł. Jak masz napisane na plastikowej osłonie silnika 1.4 MPI to na 100% masz metalowy kolektor dolotowy (o plastikowych kolektorach wydechowych nie słyszałem). To jest stary czeski silnik...
Fiesta miała skrzynię CTX. Też cvt ale inną niż Panda/Y10/Punto60/75 CTX był za to w Uno zestawiany ze starej generacji silnikami gaźnikowymi 1,5L opartymi o ten sam blok co 1116cc, z Fiata 128/Zastavay1100 czy Ritmo. Te skrzynie były też w Tipo/Tempra Selecta, Dedra Selectronic a także w Rovereach 200. Ile widziałem Fiest czy Tipo z tymi skrzyniami...
Witam Posiadam opla vectrę c z silnikiem 2,2. Od 3 miesięcy mam założony gaz sekwencję, instalatorzy którzy założyli gaz powiedzieli, że auto posiada pełny wtrysk i będzie pobierał i gaz i benzynę. W chwili obecnej auto strasznie dużo pali benzyny, wiec oszczędności nie ma zbyt wielkiej a sama instalacja jest z górnej półki. Chciałbym się dowiedzieć...
Holenderska fabrycznie założona sekwencja.
Dzięki wszystkim za pomoc zdecydowałem się założyć sekwencje BRC Genius (czy jakoś tak) za 3500 złoty myśle, że dokonałem właściwego wyboru
Tak do końca nie jestem pewien składni twojego kompilatrora C, bo nie podałaś jego nazwy, ale jeżeli założymy, że będziemy używać do sterowania P1.0 , to wystarczy, że wyślemy sekwencję : PORT1^=1<<0; PORT1^=1<<0; aby wygenerować 1 sygnał zegarowy. Jeżeli będzie to P1.1 , to kod bedzie wyglądał tak: PORT1^=1<<1; PORT1^=1<<1;...
jest założona sekwencja
700zł to z telewizorem. Jak najbardziej wskazana wymiana reduktora, a najlepiej założenie sekwencji. Żeby nie było że kolektor zrobił am am i się rozpołowił. Średni żywot reduktora to 5 lat a twój na pewno tyle ma.
Załóż sekwencje, mniej kłopotów później. Podstawa to dobry instalator (warsztat)
Sekwencję bez problemu da się założyć w kwocie do 2k pln, w całości nówkę. Nie będą to pewnie graty najwyższej klasy, ale do tego auta pewnie wystarczające. Nie oszukujmy się, specjalnej wydajności ten silnik raczej nie potrzebuje.
lepiej załóż sekwencję, koszta niewiele większe, a radość z jazdy nieporównywalna.
załóż sekwencje i dbaj o inst. zaplonową to będzie ladnie chodzil i nie strzelał
miedziak z butli tylko dołem -> przepisy Lepiej załóż sekwencję. Blos to tylko lepsza I generacja..
Jaki rodzaj instalacji gazowej założyłeś? Sekwencja/zwykły. Może zakładając nieświadomie spowodowali nieszczelność w układzie ssącym.
Kolega ma fabie 1.2 combi i jest z niej zadowolony co prawda jest ciężka jak na silnik 1.2 ale daje sobie rade ma założoną sekwencję i i mówił że spalanie to 10-12l
Ostatnio do takiego silnika założyłem używaną sekwencję Zavoli Alisei koszt 400 zł + własna praca. Pierwsza generacja paliła 13 w mieście, 9-10 w trasie. Benzyna: 10 w mieście, 7 trasa, jazda raczej ostra. Sekwencja w trakcie strojenia. Samochód nieco cięższy - Escort, silnik po kapitalnym remoncie na podzespołach USA (4 razy tańsze niż w PL), kompresja...
Witam, też jestem posiadaczem takiego t4, założyłem sobie do niego sekwencję KME Diego G3, reduktor Silver, wtryskiwacze Valtek, pracuje dokładnie tak jak na benzynie, brak wyczuwalnego spadku mocy, spalanie po miejscu 13l. Sam montuje instalacje gazowe i zdecydowałem się na sekwencję,brak wystrzałów, nie trzeba kleić obudowy filtra itd. za dużo już...
Pomyliło mi się z at-09 :D jaki dokładnie byś chciał tam silnik wrzucić bo może od razu założyć sekwencje?
Pomocna odpowiedź - wyrzuć wszystko co jest pod maską i załóż sekwencję. Nie ma innej rady, 95% BMW będzie strzelać. Pozdro.
Tylko jest mały haczyk, jak założysz sekwencje to jej nigdy nie wyregulujesz bo spalony olej bezie bruzdził we wskazaniach sondy.
Dodam jeszcze że ten Matiz ma założoną sekwencje i dosyć dużo oleju szło. Jutro zaprowadzam do mechanika zobaczę co powie.
załóż sekwencje odzałuj kase bo może na zwykłej sie nie dzwignąć i dużo palić ja mam sekwencje i jest ok
A jaki masz gaz założony? Powiem jedno: II gen. rozjezdża te sterowniki benzynowe w tych vectrach. Najlepszym rozwiązaniem jest odżałowanie kilkuset złoty więcej i założenie sekwencji
Mam problem. Jaką instalację LPG założyć do Matiza 0,8-2001 r. Jedni polecają sekwencję inni jednopunktowy.Proszę o informacje na jakich instalacjach jeździcie i jak się sprawują. Pozdrawiam
Da się bez problemu założyć. Sekwencje oczywiście. Żywotność silnika skraca się o połowę. Z 300 tyś km na 150 tyś km. Nie lubi gazu i tyle.
Tak da rade - trza zalozyc sekwencje wtedy nie bedzie druciarstwa.A jak nie to musisz zostawic dlugi dolot i do niego wyregulowac instalke.
Bez problemu gaz założysz oczywiście sekwencja ...
Żle założyłeś przełącznik sekwencji.
Nieprawdą jest że Corsa ta musi mieć założoną sekwencję zrobiłem takie Corsy 3 i 2 poprawialem po innych zakładach montujących gaz i wszystkie do tej pory chodzą bez żadnych problemów, bez żadnych wystrzałów.
Przy dobrze założonej sekwencji nie będziesz miał problemów. Auto tworzy dobrą parę z BRC. Jak z innymi nie wiem bo na razie tylko z BRC widziałem. Nie chcę zaśmiecać forum więc dodatkowe pytania na priv jeżeli masz.
witam, ja mam taka omegę z normalną instalacją i jakos chodzi. Ale gdy strzeli ci gaz to przepływomierz do wymiany od razu - koszt650 zł. Poza tym omega jest strasznie czuła na zmiany podciśnienia w kolektorze ssącym, to znaczy gdy dmuchniesz we wlot powietrza albo gwałtownie skręcisz co ci zgaśnie. Ja zrobiłem błąd że nie założyłem sekwencji i teraz...
Myślałem że można założyć sekwencje do poloneza która będzie działała poprawnie, takim polonezem dane mi było się przejechać, więc myślałem że wszystko jest ok. Dlaczego sekwencja jest głupotą w polonezie?
Jedni maja zwykla mieszalnikowa i sa zadowoleni inni juz nie i zaluja swojego wyboru. Dlatego najsensowniej jest zalozyc sekwencje bo nikt ci nie zagwarantuje ze plomien sie nie cofnie.
Jak rozumiem to masz instalację z mikserem do silnika na wielopunkcie,jeśli tak to sam prosisz o kłopoty,silnik posiada układ diagnostyczny i przy pojawieniu się problemów chce coś zmienić ale nie ma możliwości,wiec glupieje,załóż sekwencje i się skończą problemy
To nie jest przyczyną, gaz został odcięty w jednej z prób. Poza tym do tego silnika nie da się założyć sekwencji. Dziś zmienie jeszcze wałek rozrządu, bo nie wyglądał najlepiej, a i przy rozruchu troche go słychać. Mam nadzieje, że to może troche pomoże
A tak prawde mówiąc do tego silnika powinna być założona sekwencja (IV gen.), bo na II gen. mogą sie cuda dziać, a widziałem już gorsze przypadki niż opisujesz.
Napięcie akumulatora nie spada za bardzo przy rozruchu na zimnym silniku ? Na mrozie palił normalnie ? Czujnik temperatury sprawny ? Jakie ciśnienie sprężania na zimnym silniku ? Rozrusznik kręci normalnie, temperaturę widział 18oC, obroty silnika też widział ale nie odpalił. Nie sprawdzałem ciśnienia w cylindrach bo silnik wydaje się być stosunkowo...
Witam. Mam mondeo 1.8 z 2002r. założoną sekwencję. Nie odczuwam różnicy pomiedzy benzyna a gazem. Spalanie 9.5 - 10.5 litra. Do instalacji mam założony dodatkowo lubryfikator,który smaruje gniazda zaworowe. To koszt ok 300zl. Polecam.
Silnik 2,8 CRD to poprawiony włoski VM, ktory zbiera ciągle bardzo złe opinie. Jak chcesz Jeepa, który będzie jeździł bez problemu to kup benzyniaka, załóż sekwencję i ciesz się jazdą. Jesli chodzi o spalania, to na gazie będzie taniej od ON, mocy więcej, ciszej i dużo fajniej.
Za tą kasę to raczej nie zainstalujesz sekwencji a druga generacja to cieszy jako tako przez rok czasu ,przemyśl sprawę i za około 2.5 tyś założysz sekwencje ,dowiedz się opinii o gazownikach z twojego regionu ,po prostu popytaj użytkowników z twojej okolicy.
mozesz zalozyc sekwencje czyli 4 gen. ale to nie ma sensu bo 4 wtryski beda klepaly naraz! najlepszym rozwiazaniem bylo by (jak juz ktos wyzej wspomnial) zamontowanie 3 gen. czyli grupowego wtrysku. musialbys wymienic reduktor dolozyc dozatory i elektronike ktora by tym sterowala czyli ogolnie zostal by sam tyl! a teraz kwestia mocy ! za wiele nie tracisz...
chciałbym założyć sekwencje na dotryskach benzyny. sterownik kme nevo ma taką funkcje która się sprawdza i się nie spalą ale nie mam czasu benzynowego bo wtryskiwacze benz. mają 4 ohmy i sterownik głupieje. wiem że nikt nie zakłada gazu do tego auta ale my chcemy być pierwsi. wtryski nie są drogie podobnież jak by coś. a auto jest testowe nasze więc...
Mam problem z Sharanem ADY (założona sekwencja). Odcina przy 4500 obrotów. Aparat dobrze ustawiony. Wymieniony czujnik Halla. Czujnik wału. Moduł zapłonowy z cewką. I nic... P.S. Jak sie go szybko wyłaczy i wlaczy to chodzi ok ...do ponownego uruchomienia...;( pomocy....co robic !!
Koledze chodziło bardziej o V.I.S. a nie rezonator. Już są problemy i będą się namnażać. Będą wymieniać po kolei co się da. Dalej będzie strzelał bo gaz montował "drut team". Będzie to tyle kosztować co założenie sekwencji od razu.
Czyli wycierasz dupe szkłem. Nie mów ze w okolicy nie ma kto zrobić. Tylko widzę ze chcesz po kosztach. Ale pamiętaj ze chytry traci dwa razy. Do tego samochodu powinna być założona sekwencja i tyle. Teraz po objawach można stwierdzić ze na 99% sterownik padnięty bo tak się objawiało.
Czy ktos mi moze powiedziec czy E36 silnik 1.6 moze jezdzic na na zwyklym gazie nie sekwencji?????????bo ostatnio cos czesto mi strzela a gdzie nie podjade na regulacje to tylko slysze ze najlepiej by bylo dac 2tyski i zalozyc sekwencje...... mozna jakos uniknac wystrzalow?????
Do 8V nie zakłada się sekwencji ?, a co do tego ma ilość zaworów , np:Matiz jest 6V i tam zakłada się taką instalkę sekwencyjną , jeśli jesteś w temacie to wtrysk jednopunktowy i wtrysk full group mają ze sobą trochę wspólnego , są gazownicy co założą sekwencje do jednopunktowej szprycy , czytałem o tym na forum AC
Chętnie posłucham Twojego wykładu z myślenia, mirekk. Tak na początek: Załóżmy, że przycisk podczas naciskania generuje sekwencję: zwarcie przez 6 ms, rozwarcie przez 6 ms, potem stałe zwarcie. Idąc tokiem twojego rozumowania mogę odpowiedzieć pytaniem na pytanie i chętnie posłucham Twojego wykładu z myślenia: Tak na początek: Załóżmy, że przycisk...
No i te adaptery do wtryskiwaczy wydają mi się super rozwiązaniem! Sobie bym tego nie założył, bo benzyny już nie będzie tryskać tam gdzie trzeba.
A w czym problem by nie założyć sekwencji w tym silniku? To że monowtrysk? Czy to musi być STAG?Silnik posiada rozbudowany kolektor dolotowy i nad każdym cylindrem idzie wstawić wtryskiwacz gazowy.Jakby był taki jak w silniku np Cinquecento 900 SPI to nie ma możliwości wstawić wtrysków gazowych z technicznego punktu widzenia lecz w tym rzeczonym silniku...
No to ktoś zrobił swap-a na c14nz. Silnik ten w originale miał 60 km. Chyba że ktoś zrobił hybrydę z tym co było w oryginale czyli założył sekwencje nawet pewni kompa nie zmienił ( bo będzie na nim działać) i w teorii powstało c14se co miało 82 km. Ewentualnie błąd w dokumentach. Zrób zdjęcia silnika i wstaw na forum.
Zapytam was tylko czy mogę na razie jakoś odłączyć instalację gazową żeby znów mnie niespodzianka nie spotkała, jest jakiś bezpiecznik który ją odłącza? Gdzie mam go szukać? Instalacja gazowa jest firmy STAG sterownik Stag-300-6 ISA 2, tyle wiem. Słyszałem też że wcale nie musiałem ładować tyle kasy wystarczyło założyć gaz normalny i nic by się nie...
pablo11z, jak masz założoną sekwencję to ją w pełni wykrzystaj tj jako pełną - jak to nazywasz. Ja mam w megance 1.4 16V sekwencję (pełną) OMVL i od czasu założenia (ponad 4 lata) jeszcze palcem przy niej nie kiwnąłem. Średnie spalanie/100 benzyna/gaz - 6.2/7.2 litra.
widzę że zaszalałeś na całego , co to za kombinacje przy tym transoptorze jedna dioda sterowana bezpośrednio jedna sterowana z bramki , przecież jak już to wykorzystaj pozostałe bramki a nie obciążaj wyjścia układu DTMF które na pewno nie jest do tego przystosowane połączenie dwóch bramek i masz sygnał bez negacji pomijam mostek ....... co za problem...
witam. otóż mój rover 416 96r ma założoną sekwencję. od kilku tygodni występują takie objawy. gdy odpalę silnik to chodzi normalnie (na benzynie), gdy przełączy się na gaz to zaczyna pracować na 3 gary, nawet gdy się zagrzeje to nierówno pracuje, a w trakcie jazdy to droga przez mękę. Gdy dodaję gazu to idzie ładnie, gdy jadę na półgazie to szarpie...
Kumpel ma identyko pasata nawet z tego roku i z tym silnikiem, ma sekwencje założoną, spalanie 13 litrów na trasie
Byłem u mechanika i do mojej cordoby 1,6 powiedział że trzeba założyć sekwencje bo jest kolektor plastikowy Koszt 2100 Kolega podpowiedział mi że można założyć tańszą instalacje a najwyżej wymienić kolektor Koszt takiej instalacji około 1200 Tylko czy to się opłaca finansowo i ekonomicznie w przyszłości Koledze w skodzie rozwaliło taki plastikowy kolektor...
sekwencję punkt podłączyć sekwencję założyć zębatkę
samsung mruga dioda zasilania iveco zacisk wymiana kostka stacyjki
fotopułapka hasło sygnał skuter
Rozmiar paska napędowego w wieży LG FR686 Jak zmostkować prąd 230V do kuchenki indukcyjnej?