W 307 idzie obok serwa po prawej stronie,patrząc od silnika. Gumowa zaślepka.
https://obrazki.elektroda.pl/4905430700_... 1- silnik 2- skrzynia biegów 3-miska olejowa Wspomaganie elektryczne znajduje się z tyłu za silnikiem
właśnie szukam,ale nie mam nikogo znajomego z 206,byłem wczoraj u znajomego ten sam silnik wyposażenie,ale 2005r i niema tego sensora tylko jest zaślepka.
Głowica została oddana do sprawdzenia i planowania. Okazało się, że pod wpływem ciśnienia wywaliło jedną z zaślepek w głowicy. Mechanik nie stwierdził żadnego pęknięcia i zasugerował sprawdzenie jeszcze tulei. Czy posiada może ktoś schemat dokręcania śrub w tym silniku wraz z momentami dokręcenia ? Peugeot 208 1.4 vvti
Witam. Pojawił się dosyć mocny wyciek oleju, skrapla się on na łączeniu skrzyni biegów oraz silnika, dosyć mocno płynie też od strony rozrządu. Wymieniona uszczelka pokrywy wałka rozrządu. Pojawiła się teza o zaślepkach w bloku silnika. Brany pod uwagę jest też uszczelniacz wału od strony koła zamachowego. W diagnozie nie pomaga bardzo mało miejsca...
jak nie ma miejsca jak jest :D u kolegi w pugu tez kminilismy jak to zrobić i sie okazało że jest taka plastikowa zaślepka, wystarczy płaski śrubokret, podważyć, założyć kabel i gotowe :D jak patrzysz od strony maski to jest mniej wiecej na środkupłyty izolujacej silnik od środka :D pozdro
Czarny dekielek to zaślepka po sprężarce powietrza (do dopalania spalin w tłumiku w wersji gaźnik, lub do wtrysku w wersji JET).. Stosowane dozowniki w speedfightcie to: zwykły mechaniczny z linką sterowaną z gazu napędzany z wału, lub elektryczny sterowany modułem. We wszystkich wersjach można robić mieszankę w baku
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Rozwiązaniem problemu okazała się sprzedaż samochodu... Niestety remont silnika nic nie pomógł, wyciek jak był tak jest nadal. Nie była to wina uszczelnień ani żadnych zaślepek. Problem leży po stronie bloku silnika w szczególności gniazda na uszczelniacz wału. Na wyczyszczonym dokładnie silniku po zrzuceniu skrzyni widać że olej zbiega się na granicy...
wchodzi w trub serwisowy czyli: 1. uszkodzony ERG, (tylko na czas testu) można zaślepić 2. uszkodzona turbina. 3. problem z przepływomierzem powietrza.
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
A jaki silnik, 136 koni? czy ten mocniejszy ? Jak ten 136, to możliwe że EGR przepuszcza lub wejście z pompy powietrza dodatkowego. Oczywiście pomijając trywialne problemy typu uszczelki między kolektorem a głowicą, nieszczelność pod przepustnicą czy nieszczelność na podciśnieniach. Na początek można zaślepić podciśnienia i zobaczyć. A jak nie to kolektor...
Nie wiadomo czy prawidłowo wymienił. W silniku z cylindrem pionowym uszczelniacz jest schowany za napędem pompy dozownika, konieczne jest rozpołowienie w celu wymiany. Inaczej sprawdź szczelność komory korbowej nadciśnieniem/podciśnieniem, konieczne zaślepienie wydechu i dorobienie króćca do dolotu.
HEHEHE sprawa chyba rozwiązana zdjąłem końcowe tłumiki zaglądam do katalizatora a on w połowie zabity, dodatkowo coś w środku lata i dzwoni. Mam nadzieję że już będzie po temacie, ale miałem problem z odkręceniem skubańca więc uciąłem jedną śrubę, a z drugą mam problem bo brak dojścia coś pokombinuje i zobaczymy. Dodano po 17 A dodam jeszcze iż podejrzenia...
Weź także pod uwagę długie nagrzewanie się silnika po zaślepieniu EGR , zimno w aucie może ci się nie spodobać .
Ustawiałem już wszystkie z 3 położeń iglicy i brak poprawy zostawiłem na środku, śruba od regulacji wykręcona 1,5obrotu. Dodano po 3 Czy skuter może brać lewe powietrze poprzez dozownik (pompkę oleju) ? U mnie jest zaślepiony tylko przy gaźniku, a w samym zbiorniczku nie ma oleju?
georgesgr sprawdziłem tak jak pisałeś, przepustnica nie przymykała się i silnik się nie dławił. Czyli jest sprawny?
Jeszcze lepiej: naprawić auto jak należy i nie kombinować. I żeby EGR dalej zasyfiał silnik ? Doprowadź silnik do ładu , to nie będziesz miał nadmiaru sadzy w spalinach.
Pompa napędzana jest z wałka rozrządu. Tak mi się wydaje. W tym przewodzie podciśnienie pojawia się tylko przy wyższych obrotach. Zaślepienie go raczej nic nie zmienia w pracy silnika.
Witam wszystkich Pacjent 407 Pb/ lpg 2.0 spadek mocy po na grzaniu rano jako tako jedzie 187tys przebieg Jakieś pomysły ? Rozrząd nowy żadnych kontrolek na desce, co sprawdziłem hamulce nie blokują nie ocierają silnik pracuje równo odpala za każdym razem ciśnienie sprężania 12,5 13 bar Zamierzam sprawdzić katalizator naciąć dziurę przed ale myślę że...
egr urwana jakas pompeczka co blaszke otwiera i zamyka moze to byc przyczyna?( Witam Jeśli EGR się nie zamyka to dusi silnik spalinami. Nie może być tak że jest cały czas otwarty bo inaczej zdusi silnik. EGR ma się otwierać we właściwych momentach pracy silnika i dopalać spaliny. Do testu możesz go zaślepić i zobaczyć jak zachowa się silnika. Wstawiasz...
Witam W jakim stanie masz zawór EGR? Czyściłeś go kiedyś ? Może się okazać że zawór EGR się zacina i dławi silnik ? Proponuję go wyczyścić - jeśli tego nie robiłeś. Jeśli komputer na to pozwoli możesz sprubować go zaślepić na próbę. Jeśli jest uszkodzony czeka Cię jego wymiana.
Nie wiem jak jest w 106 ale u mnie w Peugeocie poprowadziłem otworem który był zaślepiony plastikiem mniej więcej na wysokosci schowka od strony pasażera i troche na prawo. Od strony komory silnika powinien być widoczny taki otwór o ile jest u ciebie w podobnym miejscu.
Hmm, ja ostatnio byłem zrobić chip i wyłączyć elektronicznie egr plus dodatkowo go zaślepiłem. Żadnych objawów złej pracy silnika nie ma. Przyczynę upatruję w egr. Pozdrawiam
Witam. Mój problem to praca silnika , a mianowicie pracuje jakby "grały zawory" i co najdziwniejsze ,że jest tak przy temperaturze otoczenia poniżej 28-30 stopni .Gdy temperatura wzrasta ponad 30 stopni jest cicho silnik pracuje miękko. Czujnik temp. płynu, paliwa ok ,przepływomierz podmieniany ,zawór regulacji ciśnienia paliwa ok , czujnik ciśnienia...
Ja bym na twoim miejscu odłączył wtyczkę od EGR i zaślepił go np na 200 czy 300 km błąd się pojawi po kilku km ale nie wpływa na pracę silnika możesz to zrobić oraz jeżeli jest sprawny twój orginalny EGR wpiąć wtyczkę i zamocować go opaskami gdzieś do rury z tyłu. Wiadomo musisz wykonać dwie próby ale robisz to doświadczalnie j bez kosztowo. Spójrz...
Witam, w głowicy mojego silnika jest dziura którą leje się olej. Wygląda jak by czegoś brakowało. Jest mi ktoś w stanie powiedzieć co tam powinno być, albo czy można to zaślepić? Jest to peugeot 307 2.0 benzyna 140 km 2006 r https://obrazki.elektroda.pl/1340097800_...
Może spróbuje wyczyścić i zaślepić częściowo zawór tylko że on jest tak ciężko dostępny...
czy skoro termostat zamawiany pod numer nadwozia, a ma zaślepiony jest otwór, to jest to dopuszczalne, aby tak jeździć? NIE ! Chyba ,że jednak gdzieś w bazie ASO jest notka o wymianie silnika i dali tak jak powinien być.
Jesli to silnik z mechanicznie sterowaną pompą to możesz zaślepić.
Jak zaślepisz odme to w krańcowym przypadku jak nie pierdyknie :D do wypluje uszczelnienia silnika i tyż zonk.
Może też być coś nie tak z samym podciśnieniem na zasilaniu zaworka.. mogą być wężyki pozatykane.. Spójrz: http://www.forum-peugeot.com/Forum/forum... Tylko ze ja nie mam pojecia w ktorym miejscu go zaslepic? W tym co na obrazku EGR2.2 zamiast tej uszczelki wytnij na owy kształt...
https://obrazki.elektroda.pl/9191667500_... Witam wymieniam cewkę zapłonową patrzę a tu dziura prosto do oleju. Patrzyłem po zdjęciach w google, ale nie mogę nic znaleźć. Czegoś ewidentnie brakuje, silnik ulany olejem a tu taka dziura, nie dziwne. https://obrazki.elektroda.pl/7315379900_... Może ktoś spojrzeć u siebie...
wiadomo że tak czy inaczej pojade do warsztatu bo przecież sam FAPa nie usunę. Chciałbym mieć pewność i skonsultować się z Wami co by to mogło być no i mieć wiedzę żeby mi "Janusz" z warsztatu nie wcisnął że pół silnika muszę wymienić :) Dziękuję za odpowiedzi. Proszę jeśli jeszcze ma ktoś coś do dodania piszcie. Dodano po 1 czy dobrym pomysłem byłoby...
Witam, Pacjent: Peugeot 307 2.0hdi 110km 2003r Problemem jest głośna, wręcz nierówna praca silnika na jałowych obrotach, która się pogarsza przy ruszaniu na tzw. półsprzęgle (towarzyszą przy tym piski). Podczas dodania nawet delikatnie gazu, bądź jazdy problem znika Ostatnio były wymieniane: rozrząd, pompa wtryskowa(używana), regulator ciśnienia paliwa,...
Witam. Posiadam Peugeota 206 1.9D. Mój problem polega na tym, że gdy silnik rozgrzeje się do temperatury 90 stopni to zaczyna się dławić. Dzieje się to na wolnych obrotach, bo gdy dodam gazu to reaguje normalnie. Jak już spadnie temperatura do 70 stopni wszystko jest ok, dzieje się tak przy wysokiej temeraturze tylko. EGR zaślepiony, nic nie pomogło.
Napięcie 4,86 jest to napięcie zasilania mierzone między masą dochodzącą do tps-a Po prostu odłączyłem wtyczkę miernik do reki i jazda Co mnie dziwi miernik wykazał napięcie ale próbówka nie zaświeciła Napięcia które wychodzi z tps-a do sterownika nie mierzyłem ale sprawdzę Dodano po 6 Odnośnie lewego powietrza to filtr węglowy zaślepiony [bo zgubiłem...
To jest moje autko-smigam tylko po mieście i pomyślałem, że njabrdziej skutecznym i tanim rozwiązaniem jest usunięcie tego dziadostwa. O co chodzi z tym wymiennikiem ciepła z wydechu?? w tym silniku zaslepienie egr to bląd , szybko zawalisz fapa , a po 10-15 tyś popłyną ci tłoki Fapa nie posiadam, nie myślę o zaślepianiu tylko żeby o wyłączeniu aby...
prawdopodobnie leje jakiś wtrysk , ściągnij wężyki z przelewów i sprawdź (dopuszcalne jest lekkie kropelkowanie ),musisz na czas próby zaślepic wężyk powrotny bo popłynie z niegp paliwo
Kiedyś 3 razy pod rząd miałem trefną pompę ABS. Trzecia okazała się sprawna ale dalsza diagnostyka wskazała uszkodzone wtryskiwacze. Z tego co widzę nie ma co szukać używek bo szkoda czasu. Albo klient godzi się na naprawę wszystkiego albo przywozi towar z działającego auta. Aktualizacja Czy to jest możliwe że pompa siadła od stania, auto postało miesiąc...
mam problem z peugotem partnerem jak zapalę jest ok po pewnym czasie jak silnik się zagrzeje oświetla się pomarańczowa kontrolka silnika i samochód słabnie zaślepiłem zawór egr myślałem ze bedzie dobrze ale skąd dalej sie zaswieca kontrolka silnika kolega podłączył kompa i pokazuje łąd p 1352 moze ktoś poradzi gdzie szukać usterki
Po drodze eliminacji co ciekawe , samochód zaczął się zachowywać normalnie po odłączeniu zaworu EGR, który jak później się okazało był uszkodzony. Komputer wysyłał parametry do zmiany położenia zaworu jedna ten miał uszkodzonego łożysko i się nie obracał. Po odłączeniu a następnie wyprogramowaniu zaworu samochód do dziś jeździ bez problemu. Wymienione...
Witam w obydwu przypadkach mamy do czynienia z nadmiarem powietrza ,czeba tylko ustalić skąd ,jeśli się tak dzieje po hamowaniu to na próbe zdiąć przewód do serva i zaślepić kolektor i na postoju potestować ,na próbe drogową tylko na własną odpowiedzialność bez wspomagania hamulców bardzo ostrożnie.
Hejka! Posiadam Peugeota 207 1.6 HDI o mocy 90 KM z 2006 roku, bez DPF. Auto zakupiłem z problemem braku mocy po rozgrzaniu silnika. Jedyny błąd, jaki występuje w tym aucie, to P0483. Został od razu wymieniony bezpiecznik, ponieważ był spalony, a następnie rezystor dmuchawy. Wentylator ożył, ale pracuje cały czas na najwyższym biegu - załącza się od...
Postaraj się poszukać śrubki od regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach. Może ona się znajdować pod jakąś metalową zaślepką którą poprostu trzeba delikatnie nawiercić i wydłubać jakimś gipsowkrętem. Później można zakleić np plastrem. Jeśli mieszanka jest ustawiona za ubogo to właśnie silnik nie będzie miał nawet siły wejść na obroty. Ale przed...
Wiem że temat stary,ale to tak na przyszłość :) Miałem też problem z EGR ,auto było słabe i gasło. Błąd P1461. Koledzy w większości przypadków wystarczy zaślepić go i to wszystko. Wczoraj zrobiłem tak w C5 II 2.0 hdi i auto hula ,nic się nie świeci,żaden błąd,o dziwo nawet na kompie czysto mimo że odłączyłem wtyczkę. Zaślepiłem przy samym zaworze przy...
Dzięki za rady. Mam jeszcze pytanie czy może takie objawy jak opisałem powodować czujnik ciśnienia na listwie wysokiego ciśnienia? Przy wymianie listwa wysokiego ciśnienia i czujnik nie były przełożone od starego silnika. Silnik który został zamontowany ma 12000 przebiegu ale jest od auta które kilka lat stało i nie było odpalane więc może ten czujnik...
Witam samochód Peugeot 206 1.4 HDI zachowuje się następująco - gdy jadę i wcisnę sprzęgło lub wrzucę bieg jałowy silnik obraca się z prędkością 1000 obr/s (o 100 za dużo) gdy samochód się zatrzyma (bez znaczenia czy użyję hamulca czy zwolni i "przestanie się toczyć") obroty spadają na 900 obr/s (prawidłowe). Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy...
Czujnik temperatury przed katalizatorem pokazuje w Planecie 450 stopni na zgaszonym silniku (zimny silnik) czt to może być przyczyna mojej bolączki bo już naprawde kończą mi sie pomysły:) Dodano po 2 Brakuję też czujnika poziomu płynu chłodniczego ( jest w schematach) a w aucie nie ma a wtyczka jest oryginalnie zaślepiona pod zbiorniczkiem wyrównawczym...
Widzę, że nie jestem jedyny... Ja również mam pewien pomysł. Moim autem testowym jest cc1,1 Prosty silnik na jednopunktowym wtrysku. Ja mam podłączony gaz bezpośrednio pod wtryskiwacz PB.Powrót paliwa mam zaślepiony... Póki co mój cinkuś odpalił na tym ale przy próbie ruszenia nie ma mocy... Mam plan wstawić wtryskiwacz o większej wydajności. Póki co...
Zasilania zmierzone pod obciążeniem i są poprawne. Po kilku-kilkudziesięciu sekundach nierównej pracy wyrzuca błąd P1525 Czy ten silnik powinien pracować z odłączonym elektrycznie zaworem EGR? Zauważyłem, że po odłączeniu EGR silnik nie trzyma wolnych obrotów, wyrzuca błąd odnośnie uszkodzenia EGR a gdy zgasnie na wolnych wyrzuca P0215, następnie ciężko...
Witam Moje auto to Peugeot 306 GTi6 2.0 16V 163km. (RFS XU10J4RS) 1999r Mój problem wygląda następująco, po porannym odpaleniu silnik wchodzi na dość wysokie obroty w przedziale 3-4tys\obr po ok minucie spada do 1tys i sam dodaje do 2tys i tak w kółko. Po przejechaniu 20km droga do pracy nic się nie zmienia podczas jazdy gdy zdejmie się nogę z gazu...
Witam Problem z Peugeotem 206 2.0 HDI 2004r 1 problem jest z silnikiem, nie ma mocy po podpięciu testera wychodzi błąd 1025 "system recylkulacji spalin, za mały przepływ spalin" Czy ten EGR wystarczy przeczyścić, zaślepić go czy wymienić? 2 problem dotyczy systemu Airbag: błąd 2 "zapalnik kierowcy awaria w obwodzie prądowym" podejrzewam taśme w kierownicy,...
Mam podobny, albo gorszy problem. Pisałem o nim w -> ...czasem samochód ma moc, a potem brakuje mu mocy, strasznie kopci i ledwo jedzie nawet jak wciskam pedał do oporu. Wymieniłem filtr powietrza i przepływomierz, ale dalej to samo. EGR mam zaślepiony. Myślałem jeszcze, że może nawalać czujnik ciśnienia doładowania. Nagrałem filmiki jak to wygląda,...
Ja mam taki sam parownik. Żeby zwiększyć ciśnienie, trzeba kręcić śrubą znajdującą się na samej górze pod plastikową czarną zaślepką. Nie dużo, ok pół obrotu powinno wystarczyć. Nie pamiętam w którą stronę trzeba kręcić ale po podłączeniu pod komputer będzie widać w programie. A te liczby na tej mapie to taki współczynnik k występujący we wzorze na...
witam, mam problem z peugeotem 206 1.9d 2001 r,pompa lucasa, kopci na siwo jak kamaz,kopci i trzęsie silnikiem cały czas czy zimny czy ciepły, pali na dotyk, rozrząd sprawdzony jest ok,oleju ani płynu nie ubywa,w zbiorniczku wyrównawczym nie bulgocze,EGR zaślepiony nic to nie dało,rezystancja wtrysku sterującego 102 ohm, cewki korektora kąta wtrysku...
fajna maszyna, nie dużo palił jak był na 100% chodzie a i prawdą jest co piszą użytkownicy w sieci że ma niezły start "spod świateł" i radzi sobie "pod górkę". Wyszły powoli mankamenty poprzednika właściciela, który nic przy nim kompletnie nie robił - mechanik z zawodu - nawet pompkę oleju zaślepił bo się bał że zatrze silnik jak nie będzie oleju puszczać...
Krzywka na pedale sprzęgła ma swoje miejsce ma w jednym miejscu taki kołeczek ustalający.Jak pracowałem w ASO wkładaliśmy krzywkę na miejsce i obok zapinaliśmy plastikową opaskę zaciskową o odpowiedniej szerokości (naprawa dożywotnia).Krzywka w czasie pracy nie będzie się zsuwała i wszystko będzie ok. Co do defektu EGR u mnie w Citroen Xsara defekt...
Witam. Posiadam samochód marki Peugeot 806 z silnikiem 2.0 TURBO, padła turbina i chciałbym z niej zrezygnować, po prostu ją usunąć. I teraz mam pytanie do fachowców z czym to się będzie wiązać? Czy wystarczy tylko zaślepić przewody olejowe do smarowania turbiny, czy może będzie trzeba zmienić jeszcze coś typu zapłon, program w komputerze(na tym nie...
Witam ostatnio nabyłem samochodzik jakim jest peugeot 307 SW 2004r z silniczkiem 2.0HDI 136km. Po kupnie okazało się że jest dziurawy tłumik. Gdy rozebrałem okazało się że samochód jest pozbawiony litra DPF. Samochód miał problem z mocą. Znajomy mając ten sam samochód z tym samym silnikiem stwierdził że coś jest nie tak ponieważ nie generuje on w ogóle...
Witam wszystkich. Mam podobny problem z moim C5 (2004r FL, RHR)z takim samym silnikiem. Brak mocy, szarpanie autem po wyrównaniu jazdy, podczas przyśpieszania nie szarpie ale po dłuższym czasie wywala „ depollution system faulty”. Po kilku uruchomieniach błąd znika. Z elementów które już wymieniłem to przepustnica dolotu powietrza (wytarte...
Masz go 4 lata i zrobiłeś 45tyś? Jak będziesz chciał go sprzedać to daj znać. :D . To tyle żartów. Sprawdź przy aparacie zapłonowym czy wężyk podciśnieniowy się nie przetarł. Nie wiem czy to akurat to, ale objawy są dokładnie takie jak opisujesz. Siłowniczek podciśnieniowy też może być do wymiany. Po czterech latach to standard, czasem nawet wcześniej....
Witam ponownie. Po wymianie regulatora ciśnienia turbiny pojawiła się drobna poprawa w jeździe samochodu. Mimo wszystko nadal mam spadki mocy przy ok 3 tyś obrotów. Podłączając pod komputer nie wykazało żadnego błędu. Sprawdziłem więc jazde samochodu z odpiętą przepływką i zapierdzielał jak szatan, bez spadków mocy itd. Zamówiłem więc nową przepływkę...
Witam, walczę aktualnie z autem jak w temacie. Jest tak: facet zajechał i mówi, że trudno odpalić auto, podczas kręcenia telepie silnikiem niemiłosiernie, jak już załapie (tak po 10-15sek.) pracuje nierówno, a niekiedy podczas jazdy zgaśnie. Podłączyłem pod kompa i wywaliło błędy P1109, P1110 i P1402. Dwa pierwsze to wiatrak chłodnicy i klima (której...
"EGR już kiedyś zatkałem dla wykluczenia możliwej przyczyny" Witaj. Było jak widzę wiele podpowiedzi odnośnie nieprawidłowej pracy silnika, a stwierdzenie jw. mówi niewiele. Zatkanie EGR tzn.. mechaniczne zaślepienie przewodu spalin między kolektorem ssącym a wydechowym. Jeżeli tak zatkałeś EGR to nie może on być przyczyną szarpania. Podpowiedź rafi999...
Problem w układzie odprowadzenia par paliwa. Zwykle jest on zrealizowany w ten sposób: opary paliwa z baku idą sobie rurką do zbiornika oparów. W zbiorniku oparów (czarna puszka sporawa, zwykle w nadkolu umieszczona) jest węgiel aktywny w którym się opary pochłaniają. jak silnik pracuje, to ten zbiornik oparów jest raz na jakiś czas na niezbyt długo...
witam, w moim jumpy 2005 1.9D również mam problem z EGR, trochje juz poczytałem na forach, egr przeczyszczony, praktycznie brudu w nim za dużo nie było, przepustnica też sprawna egr szczelny, objawy są nastepujące, na obrotach jałowych egr się otwiera, a po dodaniu gazu i podczas przyśpieszania powinien się chyba zamknąć z tego co udało nam się doczytać...
Witam, Problem jest następujący: stała prędkość, silnik nieważne ciepły czy zimny, przy obrotach rzędu 2-2,5 tys., czuć delikatne, równomierne szarpanie. Ledwo wyczuwalne, ale powoduje u mnie wyrzut adrenaliny i radość jazdy szlag trafia. -EGR zaślepiony, -klapa gasząca otwarta na stałe, -poduszki silnika nowe, -filtr paliwa i powietrza wymienione,...
Witam Kolegów i Koleżanki Mam dwa pytania do Was: Pierwsze - w powyższym silniku na ostatnim wtryskiwaczu (pierwszym z prawej) jeden z kanałów przelewowych jest zaślepiony kawałkiem wężyka ze śrubką. Proszę o podpowiedź, czy to tak ma być, czy to jakiś patent poprzedniego właściciela? a Dwa - zamierzam się wziąć za wymianę końcówek wtryskiwaczy, tylko,...
Myślę, że możesz sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych, chodzi o to czy silnik nie ciągnie gdzieś "lewego" powietrza. Szczególnie często luzuje się połączenie przy plastikowej rurze łączącej filtr powietrza z wtryskiem, gdzie od dołu jest wciśnięty plastikowy łącznik na który jest nałożony wężyk i z tego co pamiętam w podstawie wtrysku od tyłu...
No więc tak: dzisiaj chciałem przełożyć ten drugi aparat, niestety nie powiodło się- aparat ciągle opóźniał zapłon tak bardzo, że brakowało mi skali, żeby przyspieszyć. Stary aparat wyczyściłem, wygląda w środku lepiej niż ten który chciałem włożyć... Sprężynki całe, pracuje luźno i bez zacięć, mechanizm mechanicznego wyprzedzenia rusza się bez problemów....
auto nie wchodzi na obroty powyżej 3tyś, Auto w trybie awaryjnym. Zarejestrowany zostal powazny blad w funcjonowaniu wtrysku. Zanim ktokolwiek dotknie auto, trzeba wiedziec, jaki blad i dlaczego. Nie rozumiem wiec dlaczego Elektronika nie była sprawdzana jeszcze... Co za idiota wymienial cokolwiek w tym aucie? Potem dziwicie sie, ze auto jest awaryjne...
Szczerze? ten film naprowadził mnie jedynie na to żeby szukać mocowań w komorze silnika. Gdyby ktoś szukał tego co ja : - Demontujemy kratki nawiewów (wszystkie trzymają się na zaczepach) ; - Demontujemy konsolę środkową ( termometr, przycisk świateł awaryjnych i podgrzewania tylnej szyby, radio) trzyma się ona na dwóch śrubach typu TORX i dwóch nakrętkach...
Tak wstępnie wygląda, że "nasi tam byli". Widzę tu 3 typy błędów: - DPF (czujnik różnicowy, temperatura za katalizatorem, pompa dodatku do oleju) - podejrzewam, że jest wycięty DPF "na sztukę" i wymienionych czujników brak albo są ucięte. To by tłumaczyło błędy zwarcia do masy lub rozwartego obwodu - EGR - pewnie zaślepiony albo zacięty - elektrozawór...
Witajcie, na dzień dobry trochę się wytłumaczę... jestem raczej laikiem motoryzacyjnym dlatego z góry przepraszam za amatorskie opisanie sprawy. Przewertowałem podobne tematy w internecie ale nie znalazłem nic co by odpowiadało mojemu problemowi. Temat jest następujący. Kupiłem swoją 508 SW w niemieckim peugeocie, przebieg 131 000 km, udokumentowany...
Witam, mam pewien problem ostatnio w moim Peugeocie robiłem zawór EGR bo dymił mi samochód na czarno po odpaleniu i czasami na niebiesko. Po przedmuchaniu objaw czarnego dymienia zniknął i się nie pojawił. Teraz mam problem z dymieniem na niebiesko ponieważ pojeździłem po mechanikach i mieli różne objawy ( wtryski, turbina, głowica ew. uszczelka pod...
Witam Mam Peugeota Experta 2009 rok 2.0 HDI 120 koni. Przebieg 190 000 km ,kupiony w salonie. Ogólnie autko fajne ,śmigam ogólnie do Niemiec po autostradach ,ale co 60 000 km pada zawór EGR ,padł przy 60tyś ,potem przy 121 tyś i przy 181 tyś (q...a równo co 60 tyś. ), przy 190 000 znowu niby padł EGR ,mechanik wymienił i założył zaślepkę EGR ,ale okazało...
Witam. Jestem od 2014r. posiadaczem Peugeota 3008 z silnikiem 1.6 THP który jest okrzyknięty średnią opinią i posiada parę słabych punktów. Postanowiłem w tym temacie opisać sposób w jaki sobie poradziłem z odmą / separatorem w tym silniku. Przy przebiegu 180 tyś. postanowiłem zrobić przegląd silnika ponieważ miałem znaczny spadek mocy i delikatne szarpanie...
Witam Szanownych Forumowiczów, Niedawno w aucie pojawił się następujący problem. Przy szybszej jeździe (powyżej 130km/h - to na ten silnik dużo) lub jeździe pod obciążeniem (pod górę) spod maski stopniowo zaczynają dochodzić stuki/klepanie. Nie ma tego problemu ani na zimnym silniku, ani jak "depnę" po gazie. Stałe obroty, znaczne obciążenie i hałas...
Witam, PEUGEOT BOXER BLASZAK 99r. 2.5 TD V8, 79kW, 107KM Miesiąc temu wracając z trasy zaczął dymić na biało-szaro i szarpało silnikiem, diagnoza w pobliskim serwisie wtrysk leje a że nie mogli ich wyciągnąć do sprawdzenia kazali wolno wracać do domu ok 250 km. Na miejscu okazało się że wtryski swoją droga były do regeneracji, uszkodzeniu uległy popychacze...
Witam mam problem z silnikiem 1.6 8v HDI przebieg ok.140tys. mianowicie trafiłem na auto gdzie zerwał się pasek rozrządu. Zdjołem głowice zawiozłem zrobił "warsztat" który specjalizuje się w naprawie głowic,stwierdzili ze 4 zawory są pogięte więc je wymienili dotarli zawory i splanowali głowice. Nowe dzwigienki i kompensatory założyłem także. Złożyłem...
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Witam wszystkich mam następujący problem. Mój silnik to 1,6 tdci 90KM Najpierw ciekawostka Po odłączeniu wszystkich czujnków przy silniku EGR, Przepływka, 3 na kolektorze dolotowym, grzanie paliwa i jakiś pod pompą Vacum, samochód chodzi równo ładnie i tak jak wcześniej czyli jeździ bez turbo A teraz fakty z pomiarów: Próba1 Po rozłączanym silniku jw...
Witam. Jak w temacie. Ale opiszę wszystko po kolei aby nakreślić temat. Na warsztat otrzymałem Peugeota Speedfight-a LC, który kupił znajomy za grosze. Skuter stał 3 lata z rozebranym silnikiem tzn. cylindrem głowicą. Poprzedni właściciel twierdził że się zatarł i już tak został, ale kupił wał z łożyskami i zestaw cylinder-tłok-pierścienie (zamiennik...
Witam, Mam Peugeot 407 SW, 2.0 Hdi 136 KM, z 2005r. typ RHR, skrzynia 6-biegowa, przejechane ma 210 tys. km. (brak navi, tempomatu, poza tym, chyba ma wszystko z wyposażenia do tego modelu) i jestem nieszczęśliwym właścicielem od połowy grudnia 2013r. Poniżej opiszę dwa problemy, które wydaje mi się, mogą być ze sobą jakoś powiązane: 1.) Mam taki problem,...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
Jeśi patrzysz tylko z perspekywy golfa to już wszystko rozumiem. Chcesz kilka przykładów: fiat croma, alfa 166, hyundai sonata III i IV generacja, peugeot 406, 407, lancia lybra, kia magentis. 2 klasy wyżej: hyundai XG kia opirus, peugeot 607. Wiem, wiem... że nie ten wygląd i za duże motory itd. Ale z instalacja LPG auto klasy średniej wyższej wychodzi...
Sprawdziłem wszystkie styki z benzyny i zerknąłem z ciekawości na rozcięcie wtryskiwaczy benzynowych przez gazownika i zapłon. Okazało się, że partacz zamiast się wlutować i porządnie to zaizolować, to wszystko połączył na skrętki palcami. Żeby było weselej, jak przedłużał jakieś kable to zdarzało się, że był to zlepek trzech kabli i wszystkie połączenia...
Poniższe naprawy przeprowadzone u mechaników za których nie poręcze. I z racji tego, że nie znam się aż tak jakbym chciał to nie mogłem sprawdzić czy faktycznie te naprawy zostały przeprowadzone. Lub nie było możliwości kontroli mechanika. Po zakupie samochodu silnik miał przyspieszenie. Jednak słabsze od innych HDI 2.0 136 którymi jeździłem. Było to...
Witam, posiadam Peugeot Boxer 2,2HDI 120 2009r fabrycznie bez DPF-a, EGR został zdemontowany i zaślepiony. Auto jeździło tak od 3 lat. Jakiś czas temu po zatankowaniu i dojechaniu na miejsce docelowe nastąpił problem z odpalaniem na ciepłym silniku(kręcenie 10-15 sekund). Auto jeździło normalnie. Za namową znajomego wykonałem ponowną adaptację wtrysków,...
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
Witam może spotkał się ktoś z takim problemem. Auto nie równo schodzi z obrotów. Czasem po impulsywnym lub chwilowym wciśnięciu pedału gazu zamula spada z obrotów. Na mocno rozgrzanym silniku obroty na biegu jałowym falują ( auto często gaśnie przy dojazdach do świateł). Przy równomiernym i jednostajnym przyspieszaniu szarpnie mniej więcej 2 razy w...
zaślepka peugeot zaślepka głowicy silnika zaślepka bloku silnika
silnik klatkowy wirnik zapis pliku excel iphone operator
infinity 1250w telefunken 17mb95m firmware
Volvo V60 I/II – bezpiecznik oświetlenia tablicy rejestracyjnej, lokalizacja, schemat, typ Amplituner Yamaha, Denon, Sony – nie stroi stacji radiowych, brak odbioru FM/AM, usterka tunera