Najczęściej regulacja geometrii to jedna usługa, ale nie znam obyczajów w każdym warsztacie. :D U mnie w okolicy ceny wahają się od 150 do 250 zł. Pamiętaj, że nie każdy element zawieszenia da się regulować, a sama geometria, to nie tylko zbieżność kół. W przypadku uszkodzonych innych tulei, sworzni itp. nie da się poprawnie ustawić zawieszenia.
Cześć, chciałbym wykonać obrotnic do kół do ustawiania zbieżności. Patrząc na abstrakcyjne ceny tych przyrządów i prostotę ich wykonania zastanawiam sie z czego wynika cena np 1500 zl za 2 sztuki. Moze ma ktoś jakiś link do gotowych projektów tego typu konstrukcji? Ma to służyć do użytku hobbistycznego, nie zawodowego. Kiedyś trafiłem na taki projekt...
A w jakiej cenie wynosi te ustawienie zbieżności z kątem nachylenia? Mi mówili także o moto-test oraz volvo przy ulicy nad kanałem.... nie wiem co wybrać aby dwa razy nie płacić.
No właśnie po badaniu technicznym okazało się co dokładnie trzeba wymienić i właśnie dziś zaprowadziliśmy auto do serwisu Iveco bo powiedzieli cenę o połowę mniejszą niż w Mercedesie więc za jakiś czas się okaże czy było warto...
Żeby było trochę wyżej to wystarczy mocowania kolumn zrobić wyżej, ale pamiętaj też, że twoja konstrukcja wyjdzie pewnie z 200 czy 300kg lżejsza więc i samo to zwiększy trochę prześwit. Gumy w sprężyny to wg mnie też bardzo dobre rozwiązanie, jedyny minus to na naszym rynku jest mały ich wybór i czasami ciężko dobrać takie żeby faktycznie robiły robotę....
raczej był stawiał na zwrotnicę gdyż jak mówisz ta którą założyłeś miała rozwiercane otwory. Ja bym się zbytnio tym nie przejmował podjechał bym do warsztatu który ustawia zbieżność i niech ci sprawdzą zbieżność z kątami i ewentualnie ustawią tak jak ma być gdyż jak sądzę auto pływa po drodze i ścina opony. Możesz też zobaczyć wizualnie jak się ma jedno...
Wiec co do geometrii to nawet bym się skłonił gdyby nie fakt iż jakieś 2 miesiące temu była robiona zbieżność i poprosiłem facecików aby zerknęli i na te kwestie powiedzieli ze jest ok (co oczywiście nie jest jakimś tam pewniakiem) co do kół faktem jest że tak 80 a 90 kierownica ma drgania. Oczywiście wyważanie kół jest przeprowadzane jak tylko zaczynają...
nie zrozumialem cie wczesniej. PKS oczywiscie jest, tylko nie wiedzialem ze tam robia takie rzeczy Dodam tylko jeszcze, moze też dla innych, że warto robić przeglądy techniczne samochodów osobowych jak i innych, w PKS-e. W cenie przeglądu mamy: szarpankę - test zawieszenia, ustawienie świateł, test hamulców, test amortyzatorów, test spalin, test zbieżności...
Od jakiegoś roku mam problemy z piskami z przodu , na początku wyglądało to tak że przy stałej szybkiej jeździe piski były ledwo słyszalne i pojawiały się czasami - tak że brałem to za świst powietrza na owiewkach . Później piski były już bardzo uciążliwe przeważnie przy jeździe z górki (bardziej na prawym kole) aż wstyd było jechac bo wszyscy się oglądali...
Zamykając temat podsumowuję wyniki pomocy. Ceweczkę nawinął mi Pan Roman M. Też jest uczestnikiem tego forum. Jego wiedza wystarczyła bezproblemowo rozwiązać to zadanie z którego wywiązał się rewelacyjnie otrzymując ode mnie karkas pocztą. Cena naprawdę można powiedzieć koleżeńska. Pompa do oczka, podkreślam do oczka a nie jakaś pierdziawka do akwarium...
halo halo! Pracowałem przez x lat w Kałuża Motorsport, gdzie podstawowym autem, nad którym pracowaliśmy były CC i SC do celów sportowych. CC Sporting ma drążek skrętny z przodu, czego nie ma 700; CC sporting ma inne amortyzatory przód i tył oraz inne sprężyny. Oczywiście inne koła. Pozostałe części są takie same. Fabrycznie CC 1.1. wychodził z trochę...
zbieżność kół ustawiać zbieżność kół zbieżność przedni kół
lustro pradowe piece dwufunkcyjne driwer diody
pralka haier akumulator zasilaczu buforowym
Wymiana wentylatora w płycie indukcyjnej INDUCTION YTUBE LDM SMX 8cs: Dane techniczne i zastosowania