Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Witam Otóż po zatankowaniu baku do pełna pod samochodem wyciekło mi koło pół litra benzyny byłem u mechanika i dowiedziałem się że bak jest cały ale krzywo nakręcona jest nakrętka którą zaznaczyłem na obrazku czerwoną strzałką i ona jest winna ze gdy bak jest na full to przelwa sie paliwo moje pytanie i wielka prośba gdzie mogę kupićalbo zamówic przez...
Jest pół zbiornika paliwa
I wiecej niz pół zbiornika paliwa
Strzałka.wskazuje na zbiornik paliwa.
Nie ma sond uniwersalnych wide. Nie bez znaczenia jak sterownik widzi temperatury tudzież sprawdz dzialanie i szczelność zaworu odpowietrzenia zbiornika paliwa
(do czasu jak sie nie zaleje silnik Co to znaczy? Na początek wymiana filtra paliwa i powietrza. Sprawdź też odpowietrzanie zbiornika - w polówkach często z tym problem - uruchamiaj z otwartym zbiornikiem paliwa.
Rozumiem, że kiedy nie możesz odpalić to iskry nie ma? Podobnie dzieje się też kiedy mamy zbyt szczelny zbiornik paliwa ;)
Znalazlem. Filtr znajduje sie od strony pasazera kolo zbiornika paliwa. Dzieki
Co do wody to wzięła się ona z... powietrza. Kiedy w zbiorniku jest mało paliwo to para wodna z powietrza skrapla się na jego ściankach przy zmianach temperatury. Dlatego zwłaszcza zimą, warto mieć pełny zbiornik paliwa.
Ee to mina. Żarcik. Zbiornik par paliwa.
w etosie jest pokazana tylko pompka paliwa wraz z czujnikiem poziomu paliwa... nie ma tam rozrysowanego filtra siatkowego... może ktoś wyjaśni dokładniej gdzie on się znajduje i jak go wyczyścić... aha i co należy rozebrać tzn jak się do niego dostać?? czy trzeba demontować zbiornik paliwa?
Będziesz musiał ściągnąć koło i nadkole. Będziesz widział poźniej opaske zaciskową, którą musisz popuścić.
Zacznij od sprawdzenia zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa, jego przewodów elektrycznych i tych do kolektora ssącego.
Mam Renault Scenik 1,6 , 16v benzyna z 2000r.Czasami,kiedy wskaźnik paliwa pokazuje jedną kreskę powyżej rezerwy, auto potrafi gasnąć na małych obrotach. Po odpaleniu trzeba trzymać wysokie obroty aby móc jechać. Powód gaśnięcia? Prawdopodobnie brak odpowietrzenia zbiornika. Powstające podciśnienie powoduje "zatkanie" pompy paliwa . Przy otwieraniu...
Nie nie, chodzi o sytuacje gdy zatankowane jest 1/2 zbiornika
tam są dwie pompki paliwa,w zbiorniku i pod samochodem.
A koło zbiornika patrzyłeś??
Czy wykluczyłeś możliwość "łapania" powietrza przez układ zasilający ( także powrót ). Miałem kiedyś taki przypadek. Po za tym jest możliwość zabrudzenie ( zapchania ) sitka przy pompie paliwa w zbiorniku.
Nie mam jak dostać się na kanał żeby sprawdzić ciśnienie paliwa Nie potrzeba kanału. ani miernika żeby je zmierzyć Jak wogóle chcesz cokolwiek naprawiać bez sprzętu? Istnieje jakiś sposób sprawdzenia pompowania samej pompy poza zbiornikiem paliwa? Istnieje ale to niepotrzebne. Zresztą i tak nie masz manometru...
To wylej to badziewie ze zbiornika ,zatankuj porządne paliwo i sprawdz.
Masz problem z układem odpowietrzenia silnika. Wymieniałem zawór odpowietrzania zbiornika paliwa, ogólnie całą odmę - nic się nie polepszyło.
Jest zima zaczął bym od filtra paliwa i inspekcji pompy w zbiorniku
Pompa paliwa w zbiorniku , to że ją słychać to normalne.
Zatankuj więcej paliwa i zobacz. Może nie zasysa z dna zbiornika, nie ma przerw w pracy na zakrętach?
Wymień filtr paliwa,a jak nie poskutkuje to pompe paliwa w zbiorniku-zbyt małe ciśnienie.
Na początek proponuję: Sprawdzić system zasilania w paliwo. Szczelność i drożność przewodu paliwowego, filtru paliwa, połączeń przy filtrze i pompie. Wyczyścić zbiornik paliwa, woda, zanieczyszczenia lub niewłaściwe paliwo. Życzę powodzenia - czekamy.
Te wskaźniki mają wyskalowanie więc musisz znależć śróbkę regulacyjną(powinna być z tyłu zegarów) i w jakiś sposób wyskalować np: mając pełny zbiornik ustawić na ful, lub spuścić paliwo ze zbiornika nalać ok 5-6 litrów i ustawić rezerwę. Pozdrawiam.[/quote]
w zbiorniku filtra nie szukaj,jest na zewnątrz idź po przewodach to znajdziesz.
Może sprawdź na początek czy nie ma mechanicznego uszkodzenia przewodu przy pompce paliwa w zbiorniku lub samej pompce możliwe że dostaje "lewego powietrza" i cofa się paliwo
z tym wtryskiem wielopunkt. toś chyba przesadził . zprawdz czunik halla w aparacie zapl. zupełnie nierozumiem twojego postu niewidziałeś 1,3 na pełnym????i jak hall ma się do mocy???? 1-szczelność gumy przepływomierz-kolektor 2-ew.zatarcia przepływomierza 3-ciśnienie paliwa :arrow: pompa,filtr paliwa,filtr w zbiorniku
A może być tak że Popka w zbiorniku podaje za słabe ciśnienie i auto nie odpala Wątpię, jednak... W starszych Polo często przytykało się odpowietrzanie zbiornika i tworzyło się w nim podciśnienie. Łatwo sprawdzić odkręcając wlew paliwa - sprawdzić czy zasysa powietrze.
Pierwsze pytanie jakiej wartości jest bezpiecznik, ale wydaje mi się że jest pompa zatarta czy w zbiorniku jest dostateczna ilość paliwa, a pompa nie pracuje na sucho ?
Witam! Kupiłem w Holandi vw polo 199r 1,9 sdi diesel kod silnika : AEY 47kw problem tkwi w tym że jak przejechałem 900km to zaczela migac mi kontr4olka cewki świec żarowych samochod lekko szarpnąl obroty podskoczyly i mi zgasl, lecz p otem odpalil od razu i jechalem nim ale nadal migala kontrolka ta, jak go kupiłem tomiał 1/4 baku paliwa dolałem na...
Ale pompa w zbiorniku paliwa nie powinna podawać z większym ciśnieniem tak żeby ten filterek szklany był pełny ?
Najprostszą sprawą , kiedy chce się próbować naprawiać auto jest też kupno taniego narzędzia diagnostycznego i nauka jego obsługi . Przeprowadzenie testu zegarów powie co jest uszkodzone . W polo miałem taki przypadek , że przepalona była ścieżka w zegarach , a temperatura i poziom paliwa wisiały na jednej niczym nie zabezpieczonej gałęzi i vw t5 też...
Ktoś mi powiedział, że jeśli słychać pompkę paliwa podającą paliwo ze zbiornika (a słychać, więc jest) to jest to zapewne wtrysk.
Witam. Prosta sprawa jak wyżej koledzy opisali - syf w zbiorniku wyrównawczym - może być ta nieszczęsna uszczelka pod głowica i ciągnie dalej w płyn. Jak się zapali kontrolka to zdejmij wtyczkę ze zbiornika wyrównawczego i kawałkiem druta zmostkuj oba piny. Kontrolka zgaśnie to masz winowajce - albo sam czujnik albo syf w zbiorniku - bardziej realne...
Sprawdź czy nie siedzi pod osłoną przed zbiornikiem po prawej stronie obok akumulatora ciśnienia i filtra.
Ze zbiornika na pompę paliwa a z niej na filrt na wejście ( IN ) następnie z filtra (out ) dalej .
Pompy w zbiorniku nie ma,układ paliwowy jest szczelny zaworek zwrotny na zasilaniu sprawny,w poniedziałek sprawdzę zaworek w filtrze paliwa.
Aby naświetlić ci temat podam przykład. Na składzie budowlanym do wózka widłowego założono zwykłą butle taką jak do piecyka ogrzewania i powstał problem który opisujesz połowa zbiornika i nie odpali. Dopiero wtedy ktoś dopytał i okazało się iż powinna być inna butla ponieważ leży poziomo. To tak jakbyś obrócił zbiornik paliwa i wtedy zdziwienie paliwo...
Może być tak że podjada benzynę bo wtryskiwacze się lekko otwierają. Trzeba popatrzeć na czasy wtrysku benzyny i porównać je z czasami podczas pracy na gazie. Jak się zmniejszą to z powodu dodatkowego paliwa, następnie podczas pracy na gazie wyłączyć pompę paliwa (wyciągnąć bezpiecznik jeśli jest lub odłączyć przy zbiorniku) - czasy powinny wzrosnąć...
Pisałeś że paliwo było podawane do wtrysku a na koniec cudowna diagnoza że pompka paliwowa się spaliła. Kupy to się nie trzyma. Moim zdaniem na początku usterek z uruchamianiem pojazdu wystarczyło dolać benzyny do zbiornika. Mała ilość paliwa mogła dawać takie objawy a nieustanne próbowanie z coraz mniejszym poziomem paliwa uszkodziło pomkę paliwową....
Pierwsze jak padnie zajrzyj do filtra paliwa (wyciągasz zawleczkę i podnosisz korek z przewodami) czy jest paliwo. Możesz sobie porównać do stanu jak palił normalnie. Częste przyczyny to zapchanie sitko w baku na pompie. Padająca pompa. Problemy z wtyczkami na pompowtyskach czy samymi pompowtryskami, ich uszczelnieniem w głowicy. Komputer był podłączany...
A pomyślałeś że może masz wodę w baku woda rozdziela się z benzyną w czasie postoju jadąc się miesza zaciąga wodę i po jeżdżeniu .Dolej do baku butelkę denaturatu , zmień filtr paliwa . Bzdura! Jak jest woda w zbiorniku, oddzielając się od paliwa osiada na dnie, w takim przypadku auto mogło by wogóle nie odpalić, gdyż smok zasysa właśnie z dna baku.
Zauważyłem mały wyciek paliwa ze zbiornika. Czy jest jakiś środek którym można zakleić tę dziurkę? Nie chciałbym ryzykować spawania zbiornika nawet zalanego wodą. Dodano po 16 Już znalazłem odpowiedź. Ponoć najbardziej skuteczne jest lutowanie. Ewentualnie Poxipol.
i tak i tak, dzisiaj specjalnie się zatrzymałem przed miejscem gdzie zazwyczaj staję (na głównej ulicy), pomyślałem stanę obok wieżowca, poczekałem chwilę na parkingu - zgasł. Także nie ma wpływu to czy jadę czy nie - tak jakby miał odmierzoną dawkę paliwa. Spróbuj sprawdzić czy jak auto gaśnie , to pompa w zbiorniku pracuje. Chodzi dokładnie o moment...
Aby wymienić czujnik temperatury silnika bez uronienia kropli płynu chłodzącego, trzeba w układzie chłodzenia wytworzyć podciśnienie. Do tego celu mam specjalnie dorobione nakrętki zbiornika wyrównawczego do różnych modeli. Po wlaniu ropy do zbiornika, najlepiej spuścić całe paliwo ze zbirnika i zalać nowe.
W pierwszej kolejności do sprawdzenia układ zasilania. Filtr paliwa wymieniałeś? Czasami identyczne objawy dają niewielkie ilości wody zbierającej się w zbiorniku paliwa. Boję się, żeby mi nie przeskoczył pasek przez to albo coś innego nie wysiadło. Tego raczej się nie obawiaj, mało prawdopodobne.
Załóż przeżroczysty kawałek wężyka paliwa przed filtrem od strony zbiornika.Zobacz czy jest paliwo w wężyku jak nie odpala.Załóż zaworek zwrotny na dojściu do filtra paliwa.Sprawdż czy to nie odpalanie jest wtedy gdy masz mało paliwa w zbiorniku.Jeśli to dzieje się przy małym poziomie paliwa, to sprawdż ssak w zbiorniku bo może mieć pęknięcie ścianki...
Domyślam się, że chodzi o silnik benzynowy... Więc tak: 1) Informacje ogólne: Moc: 55 kW / 75 KM (przy 5200 obr/min) Max. moment obrotowy: 135 Nm (przy 2800 - 3600 obr/min) Pojemność skokowa: 1598 cm3 Skok tłoka: 86,9 mm Średnica cylindra: 76,5 mm Stopień sprężania: 9,8 2) Parametry jazdy: Prędkość maksymalna: 172 km/h Przyspieszenie 0 - 80 km/h: 7,9...
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Problem nadal mam ten sam nadal jeżdżę VW Polo Classic 1,4 16V z 2000r. kod silnika APE. Pojazd zasilany jest LPG (instalacja sekwencyjna) oraz benzyną. Niby to 1,4 16V ale jak wleję paliwa jak jest zimno i sie pojeździ na samej benzynie to w oczach widać jak wskazówka opada ilości paliwa w zbiorniku. Podejrzewam, ze tak jest bo ogrzewanie sond lambda...
Cześć Wysiadła mi pompa paliwa i musze ją wymienić ale mam dwa problemy. Po pierwsze muszę kupić nową i tu zaczynają się schody. Na pokrywie pompy mam symbol: 6 N0 919 051 E - nie moge nigdzie znaleźć pompy z takim symbolem ponadto znajdują sie numery: 228.225/10/3 E49 01.95 Czy mógłby ktos podpowiedzieć mi jaką mam pompe kupić? Drugi problem to nie...
Witam Auto vw polo 1,7 sdi rok 1997. Mam dziwny problem ze wskaźnikiem paliwa, mianowicie: gdy jest pusto w baku - pokazuje na zegarach dokładnie połowę, po zatankowaniu na maxa - pokazuje max, i z tego co zauważyłem to spada bardzo powoli, tak jakby o połowę za wolno, czyli że gdy dojdzie zegar do połowy skali to zbiornik będzie już pusty. Co może...
Po wymianie zbiornika paliwa została zamontowana pompka i podłączona wszystko działało pompka pompowała normalnie po paru uruchomieniach nagle przestała działać wymiana na nową pompkę nic dało .Nowa pompka nie działa sprawdziłem wtyczkę i po przekręceniu kluczyka zasilanie jest na jednym pinie ,a wtyczka ma trzy piny i nie wiem czy tak ma być czy po...
Witam mam podobny problem w czasie jazdy mrugała kontrolka świec żarowych i check silnika wpadał w tryb awaryjny po ponownym uruchomieniu jechał normalnie po jakimś czasie to samo kilka niedawno wyłączyłem pod sklepem silnik i nie dało się go odpalić za holowaliśmy go do domu i po jakimś czasie i kilku próba kręcenia odpalił spokój był na 3 tygodnie...
Witam . Szanowna małżonka posiada VW Polo 1.0 6n1 95r. Wjeżdżając dzisiaj do garażu auto zgasło i nic...nie odpala. Filtr paliwa nowy,pompa paliwa działa ciśnienie trzyma bo po delikatnym zdjęciu wężyka od dopływu paliwa trysnęło paliwo pod ciśnieniem ,w zbiorniku 1/2 paliwa,przekaźnik sprawny,po ściągnięciu filtra powietrza posprawdzałem wg.książki...
Witam a miksolem to można sobie załatwić wtryski denaturat tesz odradzam, miałem taki przypadek podejrzewam że ten specyfik rospuścił osad w zbiorniku i układzie paliwa i znaczne pogorszenie jakośći paliwa i stąd problem mam tesz od pięciu lat 1.7 cdti i co roku przed zimą stosuje stp i bez problemów dodam jeszcze że pomogło bo miałem wtryski 1.89 m/s...
Po co takie kombinacje przełóż silnik z kolektorem, wtryskami, wiązką i komputerem do tego jeszcze zapewne pompa paliwa w zbiorniku. Kolektor prawdopodobnie będzie pasował ale mapy w sterowniku silnika 1.0 do 1.4 już raczej nie. Tak w ogóle to taki zabieg się opłaca w aucie, które można kupić w przyzwoitym stanie za ~3500zł?
Witam Piszę ponieważ nie mam już pojęcia co jest przyczyną tego iż moje VW Polo Fox '92 nie dostaje paliwa do wtrysku. Praktycznie zaparkowałem auto w garażu i następnego dnia już nie odpalił, miałem ok 5 l rezerwy, pomyślałem że może za mało paliwa,dolałem kolejne 15 i nadal to samo. Zacząłem sprawdzać co jest przyczyną, ewidentnie przez wąż zasilania...
Witam. Jakiś czas temu zacząłem mieć problem z dużym spalaniem.Pierwszej kolejności został sprawdzony termostat (jest sprawny auto szybko się nagrzewa trzyma 90stopni). Następnie podłączyłem auto pod kompa. Sprawdziłem działanie czujnika temperatury (miałem co do niego podejrzenia zmieniony na nowy oryginalny Vw). Po wymianie zatankowałem, zrobiłem...
Witam Mam do was takie pytanko jak w temacie? Co może być z moim wskaźnikiem paliwa? Problem polega na tym ze po przekręceniu kluczyka wskaźnik paliwa pokazuje pełny (kiedy w zbiorniku jest koło połowy) a po chwili spada i nie pokazuje nic;/ Dodam tylko że przejrzałem wiele tematów i nie znalazłem niczego podobnego. wyciągnąłem z baku dzisiaj to śmieszne...
F5 :) Panowie nastąpił zwrot akcji, otóż paliwo po dzisiejszej nocy wyparowało jak przy dotknięciu baku za pomocą czarodziejskiej różdżki :-D chyba mam Alladyna w zbiorniku :P, a tak na serio to po wczorajszym odstawieniu samochodu pod dom wskaźnik paliwa znajdował się na 2 kresce, a po dzisiejszym odpaleniu nagle spadł z 2 kresek na poziom 0 po czym...
Witam na początek sprawdzamy przekaźnik od pompy i bezpiecznik jeśli wszystko jest ok przechodzimy do sprawdzenia dopływu napięcia na pompę wtyczkę zdejmujemy naciskając ten wypust w kształćcie litery U na prost tego przewodu odpowietrzającego zbiornik paliwa tego czarnego naciskamy i do góry zdejmujemy .Gdyby były problemy podlać wd40 i dobrze wydmuchać...
Obserwuje ten temat i wtrace swoje 3 grosze... Robilem swapa 1.4 tdi AMF z polo 6n2 do golfa mk3 1.8 AAM. Caly swap mialem ( z mojego rozbitego polo ) Koszt wyniosl mnie ok 2500zl, a 99% roboty zrobilem wraz z ojcem w garazu ( jedynie kabelkologie ogarnal mi znajomy za 400zl ) . Takze licz sie z kosztami, jesli nie ogarniesz sam wiekszosci robot, koszty...
Polo 9n 1.4 tdi bwb 2007rok. Pierwsza usterka to uszkodzone turbo, bo kopci na szaro siwo, wyciek na stronę gorącą, wymiana.Autowjeżdża o własnych siłach, bez najmniejszego problemu. Wcześniej zrobione było programowo egr i dpf off, auto miało wrócić na mechaniczne usunięcie dpf, stąd też pewnie po paru miesiącach padło turbo. Przy okazji chłodnice,...
co dziwne kostka która idzie do pompki paliwowej po tylnim siedzeniem po złączeniu środkowych pinów powinno ruszyć wskazówką a niestety tak się nie dzieje A co w tm dziwnego???I nie powinno nic ruszyć!!! Rezystancja czujnika paliwa w położeniu pływaka bliskim zeru (pusty zbiornik)ma rezystancję ok 50 ohm i to powoduje zaświecenie się rezerwy,Ty mostkując...
Różnicę to Polo poczuło od razu, ja też. Niestety, lecz ona jest. Nie sądziłem jednak, że będzie aż taka. Auto przy rozpędzaniu pratycznie zawsze zachowywało się, jakby ktoś trzymał je z tyłu na gumowej linie, było jakby zniechęcone do jazdy. Dlaczego dzisiaj, spokojnie przez miasto mogłem turlać się na piątym biegu miedzy 45-55km/h i nic się nie działo,...
Wymieniłem pompę paliwa w Passacie B3 z 1991 roku na pompę z Passata B3 z 1993 roku. Ta "nowa" pompa ma inny czujnik poziomu paliwa i na dodatek uszkodzony, więc musiałbym kupić nowy. Uszkodzenie widoczne w postaci uszkodzonej białej płytki: http://obrazki.elektroda.pl/5567117300_1... Zastanawia mnie jednak kilka rzeczy. 1. Czy ta płytka...
Mam bardzo podobny problem (ten sam model - jak w temacie), po nagrzaniu obroty osiągają 680, a jak ruszę kierownicą to osiągają przy pełnym skręcie 880 jak odbiję kierownicę to spadają do 840 i tak już się utrzymują nawet 5 min - dłużej nie próbowałem. Jak wyłączę silnik i załączę to obroty osiągają ok 1000 i spadają po ok 5-10s do 680, po ruszeniu...
Witam ponownie, FORD FOCUS MK 2, 2oo5 r, z silnikiem 1.6 Duratec 16 V Ti-VCT (115/120PS) zgazowany:). W skład wchodzą: 1. Sterownik - Stag 300 Premium 2. Zawór gazowy - Valtek 3. Reduktor - AC 4. Zbiornik Dormech (44 Litry) 5 Wielozawór - Tomasetti 6. Wtryskiwacze, przełącznik, filtr, czujnik ciśnienia - AC 7. Obudowa wielozaw. - Bormech 8 wlew gazu...
Niezła zagadka. Staram się sprawdzać każdego dnia płyn w zbiorniku wyrównawczym co do milimetra. W tym celu został nawet wyjęty, umyty i oznaczony kreskami co do milimetra. Testy trwają od około 600km. Efekt? Nie zniknęło nawet 1mm. Sprawdzam, zawsze w tym samym miejscu w garażu (poziom podłogi i koła ustawione na znakach na podłodze). Jedynym minusem...
Mam problem z odpalaniem Polo 1.9D z 95r. pompa Lucas. Od jesieni próbuje dojść co jest przyczyną, jest coraz gorzej. Rano jak odpalam auto muszę długo kręcić a najlepiej dopsikiwać mu samostartu. Samo odpalanie może trwać nawet 5 min. Silnik powoli zaskakuje, strasznie kopci na biało, obroty mocno skaczą w okolicy 700, normalnie mam 1100obr/min. W...
A więc tak, problemem okazało się paliwo. Po wyjechaniu około 1/3 zbiornika i zatankowaniu 98 problem zniknął, teraz normalnie tankowana jest 95 i silnik chodzi dobrze.
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Taki problem może występowac gdy paliwo cofa się z pompy wtryskowej do zbiornika. Sprawdz szczelnośc układu paliwowego. Z świecami raczej nie kombinuj.
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
Zastanawiam się właśnie nad tą blokadą< nie wiem jak się za to zabrać, myślałem już nad tym aby do odpalenia silnika dać napięcie z akumulatora. Problem polega na tym że pompa paliwo ma, jest odpowietrzona a nie daje na wtryski. Gdy sprawdzałem to zaciąga z filtra i podaje powrotem do zbiornika.
zbiornik paliwa paliwa toyota zbiornik paliwa ursus zbiornik paliwa astra
auris schemat instrukcja serwisowa zmywarki katalizator emulator
wspomaganie kierownicy wspomaganie kierownicy
Podłączenie czujnika PMS7003 do Arduino GIGA Demontaż skrzyni biegów w Hondzie Accord 2.2 Diesel: Czy konieczne jest opuszczenie zawieszenia?